Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Minas
IP: uživatel4675
 Čus draci, mám na vás prozbu, když mám na motorce 6V ,ale ten spotrebič co na ni chci dát potřebuje 12V jde to nějak udělat ,aby to fungovalo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 15:36
Jméno: vlado
IP: uživatel8940
 ahoj jde to pomocí měniče, ale zákeží co chceš napájet...? tukni na moje icq 491128756
Datum: 12. března 2010 15:36
Jméno: Minas
IP: uživatel4675
 No jo ale potreboval bych nakej nawod, protoze na netu jsem nic nenasel
Datum: 04. září 2009 21:27
 Vyrob si měnič napětí!
Datum: 04. září 2009 21:03
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 vozit sebou autobaterii na nosiči
Datum: 04. září 2009 18:30
Datum: 04. září 2009 16:45
 Ahoj. Proč to vape vlastně pálí dvakrát za otáčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 12:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jednak proto, aby byl použitelný i pro dvoutaktní dvouválec ale mám podezření že se jedná v rotoru o dva půlměsíce z magnetického materiálu a synchronizací pro generování výboje je štěrbina mezi dvěmi magnety.. ale popravdě nyní spekuluju už je to nějaký rok co jsem měl Vape v ruce
Datum: 04. září 2009 12:07
 Čau draci.Měnil někdo z vás už dobíjení to relé u ČZ 174/477 ? Prý je to častá závada u těchto motorek.Tak se chcu zeptat co je na tom špatně že se to tak často kazí jestli to konstrukční řešení nebo jen ty staré relé ze sendesátých let pouze nejsou tak kvalitní.A když jste to vyměnili tak jestli byl svatý klid nebo za rok za 2 opět ten samý problém .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 18:27
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 musíš dodržet aby si neodebíral dlouhodobě z dynama větší výkon,než těch 75W. Prostě pokud máš dynamo 6V/75W tak ti spotřebiče +10W zapalování nesmí dlouhodobě překračovat 75W. Pokud máš dynamo 55W tak ti nesmí spotřebiče se zapalování překročit těch 55W. Normálně tam dej předepsané žárovky a víc neřeš,to relé vydrží hodně  . Pokud ti to do teď jezdí,tak na to nesahej  .
Datum: 04. září 2009 18:27
 Jak jako přetěžovat?Čím to můžu přetěžovat tím že svítím nebo tím že jedu ve vysokých otáčkách?
Datum: 04. září 2009 17:44
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ty stará 2cívková relé jsou kvalitní dost neboj. Na tom se nemá zkoro co zkazit ,ale za předpokladů,že ho nebudeš přetěžovat  . Nejčastěji odchází uhlíky
Datum: 04. září 2009 17:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nekvalitní? Tobě se zdá že když po více jak 30ti letech odejde rego že to je nekvalitní výrobek ?  Věř mi že současná moderní polovodičová rega si o tak dlouhé době funkčnosti můžou nechat jenom zdát
Datum: 04. září 2009 12:10
 Já když jsem si koupil svou ČZ tak tam bylo to staré relé a taky se mi neustále vybíjela baterka, zkoušel jsem různé možnosti vyměňoval jsem uhlíky, ale nikdy to nepomohlo až jsem narazil na tuto stránku http://cezeta175.borec.cz/ koupil jsem si dvojcívkové relé zapojil podle návodu na té stránce a od té doby se mi ani jednou nevybila
Datum: 03. září 2009 21:39
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě se furt serou uhlíky a tet se mi to vysralo celí (prej vodešli cívky) tak sem si koupil novej stator ale nemam čas ho tam dát ale stejnak z praktickejch důvodů (110W, žádný kladívka....) uvažuju o VAPE. Snad mi ho ježíšek nadělí
Datum: 03. září 2009 21:18
Jméno: kuba
IP: uživatel7261
 cus hej,jednou sme se jeli s kámošema projed..a tesne u baraku mi to chciplo..myslel sem si že je to přehřátý..ale po chvilce to nak tak divně plivalo..tk sem to uklidil a nechal to bejt..druhej den sem to šel zkusit znova..a nejelo to..a jeden kamos mi poradil že mám špatnej odtrh..když sem sundal..škebly zjistil sem že mám prasklý zapalování...,jako koš na rotor...tak se chci zeptat jestli je možný aby to nejelo kvůli tomu nebo nebo jen stačilo naštelovat odtrh..diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 13:00
 Je to možný záleží kde to prasklo .Mohlo to prasknout tak že se třeba cívka nebo kladívko pohly a ted tak nejsou jak mají být .
Datum: 03. září 2009 13:00
Jméno: lolan
IP: uživatel7260
 Čus měl bych dotaz, kolikaampérová bateri přijde do Simsona SR 50 ( 6V)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 21:51
 4,5A
Datum: 02. září 2009 21:51
 Zdravim, mám problém, nechytá mi na nakopnutí, a když jede na volnoběh tak pochvílí začíná zhasínat, jinak na roztlačení jede skvěle. Nevíte v čem může být problém? Také by mě zajímalo zdali nevadí, že tam je brisk N15, čet sem že se má dávat 14 (ta 15 už je tam od minulýho majitele). Jinak taky, když se vyndá tak je celá černá a mastná , co to znamená? (leju tam Nat. 95 + M2T cca1:40) Mimochodem jedná se o Mustanga.
Předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:25
 naturál tomu vubec nevadi..  ...jezdím na nej uz dva roky...a má to s ním lepsi starty...jo M2T je hrozny...ja vim ze nekdo s tim maze ale neni nad nejakou polosyntetiku...bez koure a nezasrava se to tak...  ...jo jeste k tomu naturalu...mezi S91 a N95 je citelny rozdil a mozne poskozeni tak pro stare 4T napriklad motor Š 120...je to special kvuli aditivum na dosedy ventilovych sedel pac ty dosedy se bez tech sracek celkem nici....taky nechapu pri poctech aut typu 120 co jeste jezdi a oni chteji rusit special...no comment  tot vse
Datum: 02. září 2009 20:25
 N15 jsou v pohodě svíčky....ty tam patří, ale nemá se tam lít ani naturál ani M2T ....chtělo by to Speciál 91 a nějáký lepší olej....od toho máš zasranou tu svíčku....tu bych pořádně očistil drátěnou kefkou a zkusil bych to na ten speciál a lepší oil.....
Datum: 02. září 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a tu svicku mas spravnou 15 je idealni
Datum: 02. září 2009 19:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja vim cim to je ten samej problem mam ja de ti tam moc benzinu tej plisek na jehle o jednu drazku vejs pokud tam este naka je a jestli uz je plisek nejvejs tak mas ten samej problem co ja uz to nejde navic uchudit a tak chci skusit upilovat tu klembu u soupatka aby slo vic vzduchu musis tam pustit min benzinu a kdyz svicka bude porad cerna tak pust este min benalu a az bude mit cihlovou barvu tak OK
Datum: 02. září 2009 19:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz uz se bavime o otackomerech slysel sem neco o tackomeru kterej se zapojuje na svicku a je digitalni nevite neco o tom , kde se to da koupit dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:05
Jméno: to je jedno
IP: uživatel6692
 http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
Datum: 03. září 2009 20:05
 http://www.profisekacky.eu/zahradni-technika/sekacky/bubnove/prislusenstvi-2/pocitac-motohodin-a-otackomer
Datum: 02. září 2009 21:47
 http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-stage6-mini-multimeter/
Datum: 02. září 2009 19:40
 Čus tady máš stránku na ten otáčkoměr ,ale podle mě je to zbytečný jestli to chceš dát na normální starou motorku.
Datum: 02. září 2009 19:36
 otackomer se pripoji na VN kabel (omotanim) zakoupis ho v prislusenstvi k zahradni technice napriklad
Datum: 02. září 2009 19:01
Jméno: cezetar
IP: uživatel4675
 cau draci ,nevite jak zapojit otackomer ze škody 120 na čz 175/487?? Navody na internetu jsem nasel ,ale jsou na MZ a ta ma 12V ,ale ciza ma 6V tak by to slo nak udelat aby to ukazovalo?? Tu je odkaz http://mz.wu.cz/ Kazda rada vítana!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 14:13
 jj dik
Datum: 03. září 2009 14:13
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 spíš bych ti poslal přez mail komplet technickou dokumentaci o celé práci. Jinak na těch stránkách je všechno pěkně popsáno
Datum: 02. září 2009 21:38
Jméno: cezetar
IP: uživatel4675
 A mas ICQ??? Ze bys mi treba poradil jak to udelat?? Moje 426280729
Datum: 02. září 2009 21:28
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jenom bych doplnil,že sem elektroniku nedával do budíku (ikdyž by to tam nějak narvat šlo) ,ale do krabičky pod sedlo
Datum: 02. září 2009 20:56
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 funguje a mám kladívkové zapalování 6V . Upravit otáčkoměr PAL lze . Po dohodě s majitelem těch stránek a návrhu , jsem to dělal jako část ročníkové práce do školy a dělal sem to z otáčkoměru PAL .
Datum: 02. září 2009 20:52
 ale je to z otáčkoměru MERA LUMER, ten předělat jde. ale ten škodovácký PAL předělat nejde
Datum: 02. září 2009 19:46
Jméno: cezetar
IP: uživatel4675
 Tobe to funguje jo?? a mas kladivkovy zapalovani a 6 v elektroinstalaci?
Datum: 02. září 2009 19:44
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 02. září 2009 19:11
 nepůjde. integrovaný obvod v něm funguje až od 9V, takže nic....
Datum: 02. září 2009 18:21
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 ahoj mam problem s fichtlem dela to tento problemdava mi ranu z fajfky jen kdyz se drzim kostry ale problem je ten ze uz je tak zkouseno zapalovani z pojizdneho fichtla asi 6 zapalovani+inducky proste komplet nova elektroinstalace jen potrebne aby to jelo takze par dratu a dokonce jsme zkouseli menit motor a dela to porad to same nikdo uz nevi co s tim  poradte prosim  jenom kostru jsme nemenili  \\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 16:13
Jméno: buvol xd
IP: uživatel6228
 zapoj si draty vole
Datum: 02. září 2009 16:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
  to je lama ten jirka... takze jiskru to teda dava?? musi to davat silnou ze ti to skubne v prste poradne nebo te to kopce i do ruky jestli to jen simra tak je nekde skrat ja mel jednou skrat u kladivka jak je izolace na tom sroubku tak vodila dal jsem jinou a byl klid. a taky se mi stalo to ze jsem menil motory a porad pulil a oni blbly kuli karburatoru a taky kuli tomu ze jsem tam dal jemny sejtko na benzin na hadicku a on se tam dostal vzduch a uz nesel pric pres ten papir ve vnitr tak jsem ho musel propichnout. Skoda ze toho fichtla nemam doma nebo nebydlis poblis ja bych ho asi dal dokupi. Jinak bydlim vedle Trutnova
Datum: 02. září 2009 14:34
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 jen když se držíš kostry?? a ty se divíš že když se nedržíš tak to nedává jiskru? To je ale fakt uplně normální, neni to žádná prskavka ale elektřina
Datum: 02. září 2009 13:16
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam 555 a problem s klaxonem. V elektrice se nevyznam tak se tady ptam, klaxon mi vzdy fungoval jen se zapnutymi svetly, a me to vyhovovalo jelikoz jezdim porad se zapnutymi svetly. ale ted klaxon prestal fungovat, a zjistil sem ze kdyz tu packu na svetle zatlacim uplne do prava (jakoby dal nez je pozice se zapnutyma svetlama) tak to bzuci jako krava, ale kdyz ji pustim tak vubec netorubi. nevedel by nekdo co je problem? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:35
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Čus draci! Mám takový problém: moje 555 mi neháže jiskru, ale elektrika tam jde (skoušel sem tam strčit prst a dalo mi to ranu jako prase) svíček sem skoušel asi 10. Nevíte někdo čím by to mohlo být? já už si s tým nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 15:23
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 diky za rady
Datum: 03. září 2009 15:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to mi dělala 05 nakonec jsem očistil kladívka a bylo všechno v poho..ale zkus ještě vyměnit fajfku a nebo ten vysokonapětovej kabel ..jak je tam ta fajfka a indukčka našroubovaná tak to je třeba už hodně odrolený vevnitř tak ho na každý straně o 1 cm zkrat...
Datum: 01. září 2009 20:59
 zkus uplně novou svíčku....já jsem jich jednou na mustangovi zkoušel 11 a ani jedna nehodila jiskru, protože byly zajebané olejem....nová mi hodila jiskru uplně nádherně....
Datum: 01. září 2009 20:54
 skus si koupit novou svíčku jestli ty cos tam měl nebyli všechny špatny
Datum: 01. září 2009 20:53
 čau lidi budu si kupovat jawa 21 fíkáče a chci se zeptat jestli má motobaterii (autobaterii) diky lidi čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:29
Jméno: pikys94
IP: uživatel7242
 dik kolečko a fikusi prote be mám jednu redu nelamuj tady o někom že je lama když můžeš být lama nakonec ty!
Datum: 02. září 2009 14:29
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Přesně tak kolečko... taky to nemám rád
Datum: 01. září 2009 21:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 panove trochu nadledu
Datum: 01. září 2009 20:58
 a fikusi ty si zase blbec, ty si byl driv taky lamak,stejne jako kazdej jinej, tak mu nenadavej ze je lamak ze nezna fichtla,ty si ho taky neznal tak nekecej, az budes umet odpovedet tak odpovidej, to je hrozne jednoduchy rict o nekom ze je lamak kdyz rika ze si fichtla teprve kupuje.
Datum: 01. září 2009 20:44
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ne je to bezbateriak jako jeden z mala motocyklu
Datum: 01. září 2009 20:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ty ses lamak ty neznas fichtla toho lituju az na nem budes jezdit fichtl nema baterku kua do je stroj jako pucle to slozis doma bez navodu
Datum: 01. září 2009 20:19
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau , dostal jsem fichtla jawu 20 z roku 1971 - ale je rozlozenej - mam puvodni elektriku - ale nvm jak to zapojit na zapalovani - nevim jaka je civka pro zapalovani a jaka pro svetla - mam elektricky schema a vim ze 1 patri ke kladivku na civku ale nvm jak to je s 55 a 58. tedy potrebuju poradit co je co - zapalovani je jedna civka z tlusciho dratu a je umistena jako vlevo nahore - tak co to je - 55 nebo 58???????????? no a pak tam jsou 2 ze slabsiho dratu - a jsou propojeny - podle me to jsou svetelny- dystak me opravte- ale ja spis potrebuju vedet co je to cislo ve schematu dikes za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:34
 ty propojené jsou světelné.ta samostatná jde přímo na kladívko
Datum: 31. srpna 2009 20:34
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 kde mam sehnat ty draty na to zapojeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 17:24
Datum: 31. srpna 2009 17:24
Jméno: tm
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:22
 nic také na tom neni,
Datum: 31. srpna 2009 10:22
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 tam ma byt napsani 55 58 a ja je nemužu najit
Datum: 31. srpna 2009 7:21
 aké cislo??
Datum: 30. srpna 2009 23:06
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Zdar draci.Dávám fichtla dohromady z několika.Mám problém sestavit správně civky zapalování,Tady na fichtlu mají zapalování tři cívky jedna zapalovací dvě světelne propojené,píšou že zapalovací patří vlevo nahoře,dostaly se my tři zapalování do ruky,jedno má dvě velké cívky(asi světelné,jsou propojené),a ty druhy dvě mají mají malinkou cívku,větší a větší,a ta jedna byla připojená na kladívko,ale je vlevo dole.Na to jedno zapalování s těch dvou je asi originál(nález,špinavé nerozebírané již několik 10 let.Tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:07
 kdž sou dvě velké sětelné tak máš 30W. a když máš malou a velkou tak je jen 20W malaá je na zadní světlo a velká na předek ....
Datum: 31. srpna 2009 12:07
 na tom jak ty cívky máš poskládaný nezáleží
Datum: 30. srpna 2009 20:56
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7218
 Cau draci, mam problem s moji 477, tedka mne nechala viset v kolone a bylo to pojistkou, tak jsem ji vymenil, za pul minuty se to opakovalo a porad to slo tak dal dokud mi pojistky nedosli tak se chci zeptat co s tim diky. Jinak rele uhliky atd jsou nove,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 19:02
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Ja bych nátáhl novou elektriku
Datum: 30. srpna 2009 19:02
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 neco ti tam zkratuje..prohlédni izolaci káblíku a vše co by mohlo skratovat..
Datum: 30. srpna 2009 16:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau slozil sem motor a vubec to nechce hodit jiskru pred tim to normalne slo , sem zoufalej 3x uz sem to natahoval a nic . dik za vsechny napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 17:21
 Musíš to trošet u přesnit so jsi skoušel poladit a co ne protože tak jak si to napsal to může být hodně věcma
Datum: 29. srpna 2009 17:21
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 nehnul se ti odtrh na kladivkach?jestli si mel sendany zapalko,kabely mas urcite dobre teda,nemas upadenou kostru z civky zapalovaci?jinak ukostreny to mas celkove?,zkus vzit obyc.kabel a dat ho do indukcky,a zkusit jiskru bez fajfky,nebo do prstu,urcite to bude nejaka blbost,pak te to nasere  )))))
Datum: 29. srpna 2009 16:10
Jméno: martin
IP: uživatel7180
 cau hele jaka svicka je nejlepsi pro pincka (20,21) ja tam mam brisk suer N15YC...... mohl bych pouzit super N14YC? ktera je lepsi a vcem se od sebe lisej ve vlastnostech (chování) Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 21:01
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Já mám teda s NGk bezva skušenosti. ale brisk jsou taky ok
Datum: 29. srpna 2009 21:01
Jméno: ondřej
IP: uživatel368
 pokud sezenes novou z nejakyho zapadliho skladu pal N7Y tak to tam dej,ale nevim jestli to schrastis
Datum: 29. srpna 2009 17:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne tak ja je mam na varaderu ale nevidim duvod proc je davat na fichtla sou to jenom vyhozeny penize a blby placebo
Datum: 29. srpna 2009 13:20
 nejlepší svíčka je brisk N15C...nebo NR14C...líbí se mi jak všichni rikaji ze NGK prida na vykonu ma lepsi starty atd...je to jenom takovy placebo efekt....  NGK...Bosch...Champion a jine vyrobce svicek ma cenu osazovat jen na vetsi motory prevazne 4T...napriklad osazenim NGK svicek na motor GSXR jde ziskat urcity vykon ale na pincku tezko...  ted musim souhlasit s denzileckem
Datum: 29. srpna 2009 13:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 To je jedno ale rozhodne nenalet na NGK
Datum: 29. srpna 2009 13:09
Jméno: martin
IP: uživatel7180
 takze kdyz je tam N15YC je to spatne? cose deje s pistem to se nejak ničí?
Datum: 29. srpna 2009 12:38
 dej si tam N14C nebo N15C lepsi je 14nacka to Y v oznaceni znamena vysunue jiskřiste coz ma za nasledek propalovani dna pistu
Datum: 29. srpna 2009 12:34
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6703
 Zdar kluci, neměl byste doma někdo náhon na tachometr na jawa 555(šnek atd) koupil bych od Vás. A nevíte jestli by tam pasoval z normálního pioníra???
Díky za odpověd 1251
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 10:15
 pasuje to z normálneho ale neni to 100% stejné
Datum: 29. srpna 2009 10:15
|



|