Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosim vás .. jak ještě můžu zjistit jestli mi dává pérák 350 jiskru? nemám totiž baterku a chci to jenom vyzkoušet..a kolik potřebuju voltů?prej stačej dvě plochý baterky,na vyzkoušení..je to pravda?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 18:17
 cuz prosimte jak si udelal to ze mas vyplnene otazky v profilu nikde to nemuzu najit dik ...
Datum: 21. srpna 2009 18:17
 Můžeš to zkusit na baterky, ale na dvě ploché nevím. Jestli se nemýlím tak jedna má 4,5 V a dvě by bylo už 9 V. Ty tam musíš dát 6 nebo něco víc jak 6 V. Jinak když jsem začínal na motorce tak jsem ze začátku neměl na baterku nabíječku, a když jsem třeba přes zimu nejezdil tak byla vybitá. Nastartoval jsem to tak že jsem tam napojil na baterku zdroj 6 V a vždycky to chytlo.tak by to taky mělo jít...
Datum: 21. srpna 2009 13:31
 Mělo by to jít i na plochou baterku, na 2 to pude určitě vyzkoušet..
Datum: 21. srpna 2009 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 strejda měl 350 ale né péráky myslím že to byla 350/354 a běžně jí startoval na plochou baterku
Datum: 21. srpna 2009 11:51
 a ta stara zmrzla a nafoukla se...
Datum: 21. srpna 2009 10:51
 standa: jj ja mam starou baterku co tam byla,ale stoji asi 400 a to ja ted nemam,tak potrebuju vedet jestli to haze jiskru abych moh pokracovat,vsechno vycistit,oznacit si elektriku a tak...
Datum: 21. srpna 2009 10:50
 ale nemá baterku...
Datum: 21. srpna 2009 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel7134
 dej tam baterku 6V 14Ah
Datum: 21. srpna 2009 10:46
 podla mna nie
Datum: 21. srpna 2009 10:29
 takže když jenom napojim nabíječku na + a - tak tim nemůžu nic vypálit?
Datum: 21. srpna 2009 10:27
 mislim
Datum: 21. srpna 2009 10:26
 a nemůžu s tim něco odpálit?nechci to zničit...takže má 6 v ?
Datum: 21. srpna 2009 10:26
 skus tam pripojit nabijacku na akumulátoru 6V
Datum: 21. srpna 2009 10:25
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 čest, myslíte že by tyhle blinkry šli na čz 125/476, utahlo by to zapalování?http://motobazar.miramoto.cz/motorky/moto-shop/blinkry-univerzalni/72/blinkry-4387-par/13034/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 13:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nechci sesovi kazit kšefty, ale já osobně bych se obrátil na výrobce, má vlastní infolajn jaké Vape lze použít na jednotlivé typy motorek. Jde totiž hlavně o kužel kliky a místo na stator aby bylo uchytitelný... Vape je opravdu skvělé řešení. Je to sice za dost peněz, ale pokud si to můžeš dovolit tak do toho jdi. Já bych osobně volil 12V verzi, protože moderní spotřebiče (výhřev gripů, dobíječky telefonů, komunikátory atd.) jsou na 12V rozvody...
Datum: 21. srpna 2009 13:33
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 21. srpna 2009 10:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Dík za odpověď, ale moc jsi mě nepotěšil  , a kdyby se tam dali žárovky z origo blinkrů?
Datum: 21. srpna 2009 10:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 POkud se jedná o původní zapalko, tak to má starost uživit původní spotřebiče na motorce, na blikny s přebytkem nepočítej
Datum: 21. srpna 2009 8:20
 zader mám čz 175/477 a mám dobijecí rele na statoru u motoru a přestalo chodit dobijrní tak jsem si koupil to venkovní a nevím jak ho zapojit nemáte s tím někdo zkušenost to předělat????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 21:44
Datum: 20. srpna 2009 21:44
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ahoj kluci mám nějakou možnost sundat rotor u stadiona bez nějakého stahováku??díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 19:20
 poznás tie vlecky za traktorom ze? je tam hydraulicky zdvihák co má vysokotlakové gumové hadici co sa spojuje s takym medzikusem ten medzikus má taky závit co tam pasuje,ale aj iné medzikusi majú stejné záviti,no do toho medzikusu zezes závit dás do toho srob a stahovák je hotové http://www.ulozisko.sk/203302/DSC05935.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203303/DSC05940.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203304/DSC05938.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203305/bn.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203306/DSC05936.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203307/DSC05937.jpg ,
Datum: 20. srpna 2009 19:20
 Jo půjde to ale musíš to sundat v Nasavrkách......
Datum: 20. srpna 2009 12:27
 Zdar draci, mám problém s mojí 555 .Jednoho dne mě to přestalo jezdit všechno sem vyzkoušel až nakonec sem vyměnil rotor v magnetu.Pak to jezdilo 3 dny a dneska mě to zase přestalo jezdit tak sem tam dal zase úplně jinej rotor a jezdí to, jenomže nevim na jak dlouho. Nevíte čím by to mohlo bejt že to takhle ničí rotory?? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš vyběhaná ložiska na klikovém hřídeli ?
Datum: 20. srpna 2009 9:45
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To myslíš rotor jako ten kus hliníkového odlitku s magnety?  No to si neumím představit.... Hele, jediná možnost která mě napadá že je v podstatě závadou, krom mechanické, je demagnetizace magnetů. Jenže běžným provozem to není až tak možné, jedině by jsi pouštěl z baterky proud do vinutí statoru, čímž by vzniklo statické magnetické pole a rotací magnetu rotoru by docházelo k jejich demagnetizaci.. ale předpokládám že tohle není tvůj případ  . Hledej chybu jinde a nepleť si pojmy s dojmy... Zdar a sílu.
Datum: 20. srpna 2009 8:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mozna mas nekde skrat s kostrou u magneta jak si to sundal a nandal tak se moch nakej poskozenej kabel oddalit od kostry a jak se to klepe prijizde tak se zase dotyka kostry
Datum: 19. srpna 2009 22:35
 cawte potřeboval bych zaslat na mail (dlofus@seznam.cz) obrázky nebo schémata zapojení zapalování na jawu 250???? prostě bez zapojení světel atd jen na indučku baterku. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 20:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš tam původní regulátor ?
Datum: 19. srpna 2009 20:19
Jméno: johan
IP: uživatel4140
 Cau mam problem chci zapojit elektriku nechci zadný u toho svetla jen aby motor slapal jak a kam mam ty dratky dat diky moc za radu. prosim co o nejpodrobnejsi sem na to pako
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 10:22
 Jednoduše,vezmeš dvoužilový kabel,jeden drát ke kontaktu pro kladívko,druhý dáš na kostru.Z druhé strany kabelu oba dráty na indukčku a je to.
Datum: 19. srpna 2009 10:22
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau, moje 555 přestala z ničeho nic házet jiskru , zkrat ani nic jiného by tam nemělo být ptz když se dotknu kontaktu fajky tak mě to kopne ,ale jiskru to prostě nehodí ,zkoušel sem i různé svíčky a nic , help pls..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 19:09
Jméno: hanza
IP: uživatel7120
 čus hele mě se to taky stalo tak skus dotahnou zapalování ..pokud to je něco jiného tak to nevím!!
Datum: 19. srpna 2009 19:09
 vyzkušaj uplně novu svičku nebo tu staru pořadně očisti kartačom....mi to robilo to same a bylo to zajebanou svičkou od oleja....možna ti tam ale ide malo šťavy a zkusil bych vymněnit indukčku...
Datum: 18. srpna 2009 23:00
Jméno: Šimi
IP: uživatel2298
 Čau to může byýt čimkoli španá cívka kladívka nebo tak něco , já měl jen blbej kabel od cívky ke svíčce .
Datum: 18. srpna 2009 17:02
 A nebo to může byt tím že si skoušel špatné svíčky
Datum: 18. srpna 2009 16:58
 Když řikáš že de prod až do fajfky tak to může být takovou blbostí (jensi tak namátkově vyndal svíčku hlavy válce a nešloto a hned si letěl na fichtl krámek) jako je denní světlo.No prostě si tu jiskru nevyděl
Datum: 18. srpna 2009 16:58
Jméno: Šimi
IP: uživatel2298
 Čau to může byýt čimkoli španá cívka kladívka nebo tak něco , já měl jen blbej kabel od cívky ke svíčce .
Datum: 18. srpna 2009 16:45
Jméno: george
IP: uživatel1834
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 22:11
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Protože neobsahuje žádné polovodiče a pouze relátka, tak ho můžeš připojit na jakejkoli. Jinými slovy je určenej pro zapojení s plusem nebo minusem na kostře.
Datum: 17. srpna 2009 22:11
Jméno: Vibrathor
IP: uživatel7097
 Zdar draci, na mým fíkovi Jawa 21 mi svíčka nehází jiskru, svíčkou to neni tu sem měnil. Nevíte čím to bude?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 10:20
 no tak nejdriv kus jestli nemas ukostreny kladivnka...ten sroubek co je drzi tak na nem sou takovy podlozky co nevodej proud..tak si s tim skus pohrat...no jestli to nezabere tak muzes mit spatnou civku,inducku,kabely,fajfku,cokoli  zkousej..taky sem vsechno zkousel a nakonec to byli kladivka
Datum: 17. srpna 2009 10:20
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus praskaj mi u babeti zarovky nevi nekdo cim to je mam tip 207 dik mira.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 15:25
 SESA má stabilizátor napětí pro 6V i 12V.
Datum: 17. srpna 2009 15:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Stačí namontovat omezovač napětí na živý vodič předního světla.
Datum: 17. srpna 2009 7:44
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Moc to točíš ten motor... vyšší otáčky=vyšší výkon alternátoru...
Datum: 16. srpna 2009 22:54
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Zdar, mam dotaz : dalo by se dat tyristorove zapalko na Jawu 555 ? Ptam se protoze na parezovi je civka/zapalovani 6V a ne 12V jak na ostatnich pinckach, tak jestli se to da nejak adaptovat (o elektronice toho moc nevim  ) diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 19:51
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 aha. ja mysele to tyristorovy zapalko, jde na jawu 555, ze jo?
Datum: 16. srpna 2009 19:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No já sem doma už jinou než 12V indukční cívku nenašel, je to taky na Jawe 555 a šlape to jak má.
Datum: 16. srpna 2009 19:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jeeezis sorry, ja blbec! no nic, ale jde to na jawu 555, ze jo?
Datum: 16. srpna 2009 19:17
 žádný pionýr nemá indučku 12V. pionýr má indučku 6V a 8V. kdes prosimtě viděl tu 12 voltovou indučku?
Datum: 16. srpna 2009 19:00
 ale jsem v tom zmatenej...  myslel jsem ze kdyz ma inducko 12V tak ze dela 12V...ale prece jenom, proc maj pozdejsi pionyri inducko 12V a parezy 6V ? nemeni to neco kdyz chci udelat tyristorovy zapalko pro 555 ? dik..
Datum: 16. srpna 2009 18:20
 ne! žadný pionýr nemá 12V. všechny maji 6V. kdes k těm 12 přišel?
Datum: 16. srpna 2009 18:18
 ale vzdyt ty pozdejsi (05,20,21,23) maji 12V, ne ?
Datum: 16. srpna 2009 18:06
 ved pionyri majú 6v zapalko
Datum: 16. srpna 2009 18:05
 Ahoj poradte prosím mám 21 jawu a pořád se mě ničí svíčky at tam dám jakoukoliv tak odejde i novou jsme zkoušel nevím čím by to mohlo být mám tam nový kladívka a kondík ..indučka je ještě originál  .  ..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:17
Jméno: Must4f
IP: uživatel2128
 tohle by mohla být ta indukční cívka , jak se svíčka zasviňí tak se zvedne odpor a hází to čím dál slabší jiskru než jiskra zmizí úplně , ještě to může být předstihem
Datum: 16. srpna 2009 17:17
 nebo mas hodne bohatou smes nebo moc oleje
Datum: 16. srpna 2009 16:31
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 a davas tam zprávný svíčky???
Datum: 16. srpna 2009 15:44
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 22:35
 SE TO KDESI PRODAVOLA TO SAME
Datum: 16. srpna 2009 22:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Taky nemám nic proti kladívkám Landisi, je to dostatečné a jednoduché řešení, ale zase nechápu proč na nich zbytečně lpít když nemusím a třeba nechci
Datum: 16. srpna 2009 16:35
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 nechápu,co se všem nelíbí na kladívkách  ,u jednoválce,když se správně nastaví,tak to vydrží tisíce km . Jinak pokud chceš bezkontakt,tak si pořiď VAPE ,to je asi nejlepší věc,kterou do JAW a Zetek můžeš dát
Datum: 16. srpna 2009 16:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Co já vím, tak IMFSOFT neuvolnil software pro procesor, kterej je součástí zapalka, takže maximálně složíš dohromady součástky, ale procesor bez programu je nehybná součástka k ničemu. Nezbyde ti tedy než koupit naprogramovaný procesor od výrobce a ten ti ho dá za draho. Takže pokud by jsi kupoval pro jednoduchost celou stavebnici tak vyjde jako Vape a to bych řek je daleko větší přínos vzhledem k vyššímu výkonu alternátoru (to ale neplatí na dostupné Vape pro pionýra). Dynamické řízení předstihu je možná dobrá věc, ale podle mě je to dobré spíš pro čtyřtaky. U dvoutaktu vstupuje do spalovacího procesu uvnitř válce příliš mnoho proměnných na to aby směs byla za určitých otáček stálá. Samozřejmě že vliv na výkonovou křivku to má, takže ladiči kteří jdou po pár procentech výkonu to uvítají, ale bez možnosti odladit parametry na motorové brzdě je to k ničemu. Na subjektivní dojem bych u tak slabého motoru moc nesázel. Testování v kopci je k ničemu, stačí že blbě zařadíš a tatam je objektivní pohled na výkon motoru. No a protože se nikomu tady z přítomných motorová brzda doma neválí, myslím že je to k ničemu. Za moc peněz i tak málo muziky. Řízený přestih mám objednaný, ale budu na něm dělat až tak na podzim, ale pro sebe s tím nepočítám... neladím
Datum: 16. srpna 2009 16:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 J dik
Datum: 16. srpna 2009 15:50
 Podle mě to je na fichtla zbytečné, je to docela složité, vyšlo by to na hodně peněz (mikroprocesor). A i kdyby si to udělal tak stejně ten mikroprocesor težko naprogramuješ jak se má... Obyčejný laik to nemá šanci udělat.
Datum: 16. srpna 2009 15:22
 plošný spoj se leptá na kuprextitové destičce na které je měděná folie. a na tom zapalku nejsou jen odpory, ale teké procesory a další hovadinky, které si doma sám bez mikro pájky nepřipájíš
Datum: 16. srpna 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A jak se dela plosnej spoj?To se nekam zajde rekne co a jak a oni to ho udelaj a ty si na nej doma priletujes vselijaky ty odpory,.....?
Datum: 16. srpna 2009 14:50
 pokud jsi laik, nemáš možnosti udělaj plošný spoj a ostatní tak nemá cenu to dělat, ale rači si to kup
Datum: 16. srpna 2009 14:30
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7085
 Ahoj, nedobíjí mi 477, relé to neni, tak se chci nejak mrknout na uhliky, jak to mam udelat? Sundam zapalovani a co potom, navic mi to tam nejde dat ani zpatky  ...A jeste taky nevim jestli je tam tech uhliku vic nebo tak diky,,,mam to chvili a porad neco,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 14:35
 neopovrhuj chongovou radou. většinou odchází regler a né dynamo
Datum: 16. srpna 2009 14:35
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7088
 Hele Chongu ja sem mel doposud pionyra, kde se nejaky uhliky neresi, tak se tady ptam protoze se v tom nevyznam a nepotrebuju aby mi tu nekdo dokazoval ze se v tom
vyzna,,,a thx Jawa_ceZetak
Datum: 16. srpna 2009 14:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Souhlas s Jawa_ceZetak... mě jen fascinuje že tohle někoho nenapadne.. když jsem viděl dynamo poprvé v životě, hned a bez cizí rady jsem věděl jak ty uhlíky vyndat... Prostě blbuvzdorná a intuitivní záležitost  (nic proti tobě Lasty477). Ale moje osobní, praktická zkušenost je taková že v drtivé většině závad nešlo o dynamo, ale o rego. Zajímavé je že dynamo koilkrát chodilo až s neuvěřitelně obroušenými uhlíky  . Nebudu to tu prsát stokrát ale asi tak před týdnem , dvěma jsem tu psal popis jak primitivně za chodu otestovat dynamo zda je OK a to bez připojené baterky a rega. Je to nejobjektivnější test, protože při tom testu je dynamo jen samo za sebe. Zdar a sílu
Datum: 16. srpna 2009 12:05
 abys vyndal uhlíky tak se dynamo nesundává. no když už si to udělal, tak ti nejde nasadit, protože se uhlky opřou o rotor a nenasuneš to tam. vyndej uhlíky a dáš dynamo pěkně, a pak teprv nasad uhlíky. uhlíky vyndáš tak že šroubovákem vyloupnet ty uzávěry s pružinkama co protláčí uhlík k rotoru.
Datum: 16. srpna 2009 10:48
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau mam simsona a je předelanej na 12V a odešla mi indučni civka když tam dam indučku s fichtla6V coto uděla?spali se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 11:06
 to je takový problém sehnat indučku ze šadé 120?
Datum: 16. srpna 2009 11:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když se dělají různá napětí indukčních cívek, tak to asi nějaký význam má. Rozhodně pokud máš bateriové zapojení, tak jí budeš přetěžovat a jednou ti odejde do věčných lovišť... a určitě, jak je známo podle Murphyho zákonů, to bude na nejnevhodnějším místě.. takže moje rada zní, nešetři zrovna na tomhle...
Datum: 16. srpna 2009 9:29
 Lidi slysel jsme ze kdyz si dam bezkontaktni zapalovani na pista z emi to lip pojede ?? je ot pravda ?? a je lepsi to od sesy a nebo z motorovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 23:35
 Vape nás má na fichtla víc a chodí to bez problémů.Líp mi motor chytá,jde do otáček lépe,líp mi to i svítí když vic motor točím.Nechal jsem v parabole žárovku 25W a svítí to dobře.Další co to maj si ho chválej.
Datum: 17. srpna 2009 23:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Aha, taky jedna ústní povídačka. Bezkontakt na fichtlovi mám a poznatky z provozu ti můžu říct z první ruky. Jestli to jede líp, nebo ne ve smyslu změny výkonové křivky, tak tuhle informaci bych bral zančně s rezervou, protože bez motorové brzdy je to inforace značně spekulativní. Rozhodně co ale je dobré, že se značně zlepšily starty, protože již nevadí jakou svíčku máš, to za prvé, protože to teď zapálí s čímkoli a zároveň kvalita jiskry (bacíme se o vám známém tyristorku, to o některých druzích zapalka od IMFSOFTU neplatí) je tak dobrá že zapálí i chudší, nebo bohatší směs než jak by dokázalo klasické pionýří zapalko. Čímž se zlepší i volnoběh, podtočený motor a jiné věci kdy se motor zjevně dusil. I vyšší otáčky jdou trochu lépe, jenže pak to začne stejně narážet na schopnost namíchat směs karburací, takže tenhle přínos já nějak neocením, nehledě na to že se dost přetočením motoru samotnej motor dost ničí. O odpadnutí doštelovávání předstihu ani snad psát nemusím. Protože se dosud nedělá Vape s uspokojivým výkonem, tak tady žádná výhoda není, tedy co se týká svítivosti stroje.
Datum: 16. srpna 2009 9:27
Jméno: Zoid
IP: uživatel6713
 Ahoj chci dat vape na 477 ale resim otazku jestli 6v nebo 12v chtěl tam dat zasuvku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 1:36
 Na 12V máš více možností pro výběr,varnou konvici,autoradio,ledničku,nabíječku na mob. telefon atd.
Datum: 17. srpna 2009 1:36
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 rozhodně 12V . Máš pak větší výběr spotřebičů např: H4 žárovku na předek,vyhřívané hefty nebo tu zásuvku .
Datum: 16. srpna 2009 9:18
Jméno: amateur123
IP: uživatel7084
 Zdravím...mezi kontakty kladívka mi to házi jiskru..Je pravda, že je špatný kondík?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jen abych upřesnil... kondenzátor s indukční cívkou (ale v případě pionýra jde spíš o zapalovací pól) jsou naladěny tak aby docházelo při rozpojení i k harmonickým kmitům, nejde je o sprosté vybití náboje do indukční cívky, proto ty jiskry tam vždycky budou.. nebudou tak intenzivní jak má namysli Standa (tímto tě zdravím), ale když zhasneš tak je ve tmě uvidíš stejně.. bavíme se tedy o míře jiskření
Datum: 16. srpna 2009 16:20
Jméno: jirka25a
IP: uživatel7048
 jo to je kondenzátor
Datum: 16. srpna 2009 15:43
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Ja jako elektrikar amatarer(fichtl odbornik  )vim,ze kdyz kladivka hazej jiskru a svicka ne,tak inducka je v prdeli.....pokud si toho nikdo nevsimnul este,tak pokud nasadis samotny zapalovani,aniz by se zapojilo na inducku,tak klavka jiskri i s novym kondikem!!! jakmile zapojis inducku,kladivka prestanou jiskrit a svicka dava jiskru......ona si totiz tak jiskra najde vzdy tu nejkratsi cestu na kostru
Datum: 16. srpna 2009 15:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele i já starej elektronickej mazák jsem byl jednou nucenej takovouhle závadu řešit a můžu ti říct že jsem nic neměřil a na hulváta měnil postupně všechno.. nejdřív samozřejmě kondenzátor a svíčku, pak fajfku a vyskonapěťovej kabel, zapalovací pól, pak kladívko, roztahal nově dráty zapalka a nakonec nechtěje tomu věřit i samotnou indučku... Bohužel byla to ona  . A neměřil jsem nic proto, že představa že si oddělám osciloskop na zapalku motorky mě moc nelákala. Takže tady ti nikdo moc neporadí, řešení je opravdu jen takové že půjdeš krok po kroku. Ale jednu zajímavost přeci... Před pár týdny jsem dával do kupy motor škody popular s rozdělovačem Scintila. Vše bylo zdánlivě ok, jen kladívko mělo kontakt když ho zrovna napadlo. Přitom kontakty byly zdánlivě OK. Takže i kladívko může být špatné, ikdyž na to nevypadá. To scintilácké jsem vyléčil pželečtěním malým drátěným kotoučkem do stříbrna.. pak motor frčel jako fík
Datum: 16. srpna 2009 11:48
Jméno: fik
IP: uživatel4699
 XD
Datum: 16. srpna 2009 11:19
Jméno: amateur123
IP: uživatel7084
 ono to právě nejede
Datum: 16. srpna 2009 10:39
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Je to normální jev, pokud to jede, nešťourej se v tom, nebo budeš muset chodit pěšky
Datum: 16. srpna 2009 9:20
 Čus draci pořád mě odcházejí svíčky nevíte čím by to mohlo být ???Díki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 23:31
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 ale ona byla pkně opálena do cyhlova.......a jiskr u háže
Datum: 15. srpna 2009 23:31
 je to smesi tu svicku tak zvane ulijes a j po ni
Datum: 15. srpna 2009 22:41
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Nemas je poustet na volno...a vubec kam chodí?
Datum: 15. srpna 2009 22:30
|



|