Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus poraďte mi prosím s elektrikou, vůbec se v tom nevyznám. Potřebuju zapojit jenom magneto, cívku a chcípák, prostě aby to jelo. Vím, že je to jednoduché, ale já jsem na to levý  . Tak prosím poraďte nebo pošlete obrázek díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:30
 to je moc slozity a me na to zadnej fechtl nejezdi a kdyz uz tak blbe ja mivam : civku ze statoru na 15 na idučce a kladivko na jednicku a vsecko jezdi nadherne a lip a hlavne alespon teda me nevim jak vam meto takhle hazi silnejsi jiskru.....
Datum: 23. srpna 2009 19:30
 díky za pomoc, už mi to jiskří
Datum: 23. srpna 2009 19:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stator: ze zapalovací cívky hod kabel na kladívko, k tomu přihod kabel z kondíku(to včechno musí bejt odizolovaný od okolního světa) a vyved z toho kabel na 15 na indukční cívce. 1 na idukčce ukostří a pichni do ní vn kabel kterej pichni na svíčku....
Datum: 23. srpna 2009 16:00
 Jo je to jawa 20
Datum: 23. srpna 2009 15:28
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci , da sa zohnat vo fichtlkramku elektrika na jawu 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 15:00
Jméno: Rakeťák
IP: uživatel7161
 Jaký má být odtrh a předstih na Jawu 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 7:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To skret... máš to tedy vykoumaný, ale jen pár mazáckejch připomínek. Soustavou, která může mít vůle se vždy otáčí jen v jednom směru. Vracením se ti stane, že se buď nevrátíš na správné místo, nebo se také vůbec cíl tvého nsažení nepohne, bo veškerý pohyb nazpět ti vezmou jen vůle (poptej se soustružníků jak se hejbe suportem). Takže pokud máš potřebu se s pístem vracet, tak musíš znečně přejet polohu co potřebuješ a pak se naní ve směru hodinových ručiček vrátíš... Tím vymezíš vůle jako by motor běžel... a druhá věc, co souvisí s tím směrem hodinových ručiček... pokud taháš za šroub vačky, tak v opačném směru může hrozit povolení šroubu. Žádná tragedie, ale proč povolovat něco co nemusíš a může být potenciálním zdrojem potíží. A ještě poznám k těm krabicím od mléka... nezdá se mi že by spárové měrky byly tak drahé. Mám je mnoho let a ladím odtrh 0,4mm a cigaretový papírek použiju na zabalení něčeho jiného, protože tam v sadě mám planžetu 0,05mm za kterou se dá tahat silněji
Datum: 24. srpna 2009 7:14
 pro mene chpavejsi nechci urazet!! visrubuj svicku sroubivakem nebo 8 klickem otacim za vacku (to je ten hrbatej valecek kter hazi kladivkem) tak dlouho dokud neni kladivko nejdal od sebe mezera ma byt 0.4mm jiz drive sponinana krabice od mlika steluje se to tim sroubeckem co je tesne za kladivkem pote strcime do valce sroubovak nebo nejakou ticinku cokoliv a tocime vackou dokud pist nedojde do horni uvrati (sroubovak musi trcet co nejvic ven) pote suplerou nebo nejaky pripravek staci baj ocko podle sroubovaku zasunout pist 1,6 -2mm spatky do valce vacka se musi tocit pospatku (proti smeru hodinovich rucicek) tak a ted misime celi zapalovan natocit tak aby mez kntakty kladivka se suvne pohyboval cigyretovi papirek nebo kdiz se vackou potoci malilinko dopradu aby se kladivka zacalo oddalovat nebo jak bylo drive naznaceno zarovicka zhasla pokud sme vse dobre udelali vsechny sroubky radne dotahnem a musi to fungovat!!! omlouvam se za pravopis a didaktiku nikdy mi to neslo... cau draci
Datum: 23. srpna 2009 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na cig. papírek se vy*er ... osobně dělam předstih by oko, ale když chce někdo přesnost, tak je nejlepší si vzít nějakej zdroj a postavit jednoduchej obvod s žarovičkou přez kladívko a v ten moment, kdy žarovička zhasne to hodí jiskru.... ale by oko je by oko
Datum: 23. srpna 2009 15:55
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 predstih ma byt 1,2-1,5 a odtrh neviem
Datum: 23. srpna 2009 15:06
 Čus je to jako u každé jawy50 (05,20,21,23) odrth udělej na papír od mlíka norm ustřihni krabici a předstih na cigaretovej papírek -má to bejt asi 1,2 stupně před horní uvratí ... kdyý¨žtaak to změř šuplerou awe! Hodně štěstí!
Datum: 23. srpna 2009 15:01
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 kdyz si do toho koupis 6V zarovky tak to bude na 6V,kdyz do toho koupis 12V zarovky,bude to na 12V
Datum: 23. srpna 2009 19:42
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 když mam 45W stator mužu mít 75W relé
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 12:08
 jo, ale nesmíš odebýrat víc jak 45W jinak spálíš rotor.
Datum: 23. srpna 2009 12:08
Jméno: jura
IP: uživatel6567
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:21
 a neba mislel fechtla pac se nejspys nepodival na obrazek
Datum: 23. srpna 2009 20:21
 bezmozeg asi mislel na predelávany zapalovani co má zvlástne indukcnú cievku...
Datum: 22. srpna 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel7156
 naletujes ho na ten hrot uprostred civky...... bezmozek si to asi s necim plete.....
Datum: 22. srpna 2009 20:33
 /bezmozku/ to si pletes ty VN kabel napichnes na ten hrot co je na civce a primacknes ty plisky a tim to zajistis tohle je totiz inducni civka vcetne zapalovaci 2v1
Datum: 22. srpna 2009 20:33
 kabel na fajfku se napojuje na indukční cívku to je ta co je přidělaná k rámu a ne na startovací,to si pleteš
Datum: 22. srpna 2009 20:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel6436
 zdarec chci se s vami poradit cim to je ze muj pionyr za studena nejde nastartovat pouze po dlouhem roztlacovani a az chytne tak ma snahu porad chcipat musim ho drzet v tockach asi 500-1000 metru az se trochu zahreje pak jede pekne ale kdyz ho chcipnu, a chci ho po chvili nastartovat tak ho zase musim roztlacet, driv chytal na po druhy na po treti za studena a za tepla na poprvne jestli vite nekdo co s tim tak prosim poradte dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 0:53
 Zkus svíčku to mě dělala přesně tohle svíčka měl sem tam 17 a stála za veliký víš co.........dej tam 15 nebo 14
Datum: 25. srpna 2009 0:53
 Ty do toho nekecej amatére.Stim mám pořesně skušenosti jedeto jen když je to pořádně zahřátý a když je to studený tak nic a dost se tatlačíte.Je to výbrus nebo pístní kroužky
Datum: 23. srpna 2009 19:51
 honzo ty si vůl  proč by měl dávat výbrus?
Datum: 23. srpna 2009 12:11
 výbrus
Datum: 23. srpna 2009 7:34
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Já bych zkusil vyměnit svíčku.
Datum: 22. srpna 2009 22:08
Jméno: Lukyn
IP: uživatel203
 čau chtěl bych se zeptat mám jawa 21 a ted mi přestala jezdit. Vůbe nechce jít do otáček prská ve vyších otáčkách, na neutrál dyž přidam plnej plyn tak vynechává. Čistil jsem komplet karburátor a pořád nic nevíte někdo co stim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:57
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Na 99% to je něco s elektrikou, může to být i indučka nebo kondenzátor
Datum: 22. srpna 2009 21:57
 čau, možná ti odešla svíčku - skus vymenit, pak taky zkontroluj odtrh a předstih
Datum: 22. srpna 2009 18:08
Jméno: Gripen22
IP: uživatel6214
 Nazdarek mam dotaz muze it bezkontaktne zapalovani z motorovej pili do vody???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 9:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ano, ale musíš shánět pilu do vody...  Nejlépe kaprovku....
Datum: 23. srpna 2009 9:05
 Mám fakt blbou otázku.K čemu levá poloha vypínače na světle u mustanga .vím že pravéá je vypnutí motoru prostřední normální jízda ale k čemu je ta levá ???díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 12:37
 za to já předpisy porušit nemohu
Datum: 23. srpna 2009 12:37
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No vzhledem k dotazu je vidět že jízdu se zapnutýma světlama v souladu s dopravními předpisy jaksi neprovozuješ
Datum: 23. srpna 2009 9:07
Datum: 22. srpna 2009 13:53
 ja to mam vlevo vypnuty,vpravo svetla..
Datum: 22. srpna 2009 12:29
 díky a 555 to má stejěn protože jsem si spletl strany sorry
Datum: 22. srpna 2009 12:03
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 na jízdu se světlem...
Datum: 22. srpna 2009 11:52
 hmm ja to mam nna 555 naopak.. vlevo mam motor vyplej, uprostred zaplej ale bezsvetel a v pavo zaplej a se svetlama
Datum: 22. srpna 2009 11:52
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 12:20
 no tak když bylo vidět že to relátko u motoru je v čudu mělo uplně shořelou cívku tak jsem koupil nový....ale jinak děkuju za radu ja to zkusím
Datum: 22. srpna 2009 12:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Osobně bych si před koupí nového relé vyzkoušel zda je v pořádku dynamo. Odpojil bych ho od rega, spojil výstupy M a D na tento spoj připojil žárovku cca 50W (i třeba 12V), nadlábnul motor a brknul žívým koncem baterky o spoj M a D. Tím dojde k vybuzení dynama a už bez drátu baterky by mělo udržet svit žárovky. Ten svit je pak závislej na otáčkách. Tímhle testem si ověřím že Dynamo je OK, bo při točkách nad 1500ot by měla svítit plným jasem. Pak bych teprve kupoval rego. A teď jedna zajímavá věc. Jistě je většině lidí fungování dynama utajeno, ale vězte že se dynamo ,,nahodí,, samo ze zbytkového magnetizmu budcího vinutí.. jenže... a s tím jsem se už také setkal, když stojí motorka příliš dlouho někde v chlívku, půdě, sklepě, garáži, tak se zbytkový magnetizmus tak sníží, že se nedokáže dynamo ,,samonahodit,,. Pak ale stačí sučně zmáčknout kotvu regulačního relé (odpojovací) při připojené baterce, nebo ještě lépe při běžícím motoru a připojené baterce... a dynamo se zázračně uzdraví. Jestli je to tvůj problém, zbytečně jsi vyhodil za rego.... ale je to o tom nebejt línej a na dané téma si tu projít diskuze i třeba několik měsíců nazpět....
Datum: 22. srpna 2009 10:47
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau slyšel jsem že na stadiona pasuje klínek zapalování ze simsona je to pravda?? nebo se musí ještě upravit ?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel7150
 mel jsem simsony i stadiony a vzdy sem delal klínky z podlozek
Datum: 22. srpna 2009 12:49
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 na stadika vypiluj klínek z plechu,pokud ti sedí magneto dobře na kuželu tak klínek je jen jako pojistka
Datum: 21. srpna 2009 22:26
Jméno: pepa
IP: uživatel5084
 čau draci jak maj být zapojeny dráty na indukční cívky u jawy 175typ356?díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 15:31
Jméno: mipa
IP: uživatel5084
 zdar hoši chci se zeptat jestli mi pojede jawa 175 typ 356 bez baterky ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 17:28
 Pojede ale jen ve vysokejch otáčkách aby alternátor stačil vyrábět elektriku na jiskru ... když to s kopce rozjedeš tak by to mělo chytnout a nesmíš to nechat v nízkých otáčkách ... Skrátka je to na pi.. a je lepší mět baterku
Datum: 21. srpna 2009 17:28
 Vyzkoušej, ale jedině na drc.
Datum: 21. srpna 2009 14:53
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 nepojede
Datum: 21. srpna 2009 14:44
 Zdar draci, mám problém s mojí 555 jedu jedu a najdenou se to začne kuckat a chcípne to. tak vyměním svíčku a když jezdim tak to vynechává a jiskra je strašně malinká. Včera sem do toho dal nový kladívka a novej kondenzátor. DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 22:43
Jméno: Tom
IP: uživatel7178
 mám na 550 úplně stejnej problém, zkoušel sem taky novej kondenzátor, ale nic. Divný je, že když to vychladne, tak to zase chvíli jede normálně a pak to začne zase kuckat...
Datum: 24. srpna 2009 22:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja mel novej kondik kterej desne prskal a ponicilo to kladivka muze bejt vadnej ten kondik muze to bejt seskratovany a nemas malej odtrch jesli se tam steluje
Datum: 21. srpna 2009 20:48
 skus odtrh (na zaplu ne na svicce)
Datum: 21. srpna 2009 20:16
 Jo a předstich mám nastavenej dobře
Datum: 21. srpna 2009 14:29
 Nevíte co s tím může být?
Datum: 21. srpna 2009 14:28
 porad mi jawa 21 vynechava wim ze to karburatorem ani benzinem neni musi to bejt elektrika poradi nikdo co stim...???co muze byt skurvenyy.??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 11:34
Jméno: matys
IP: uživatel6454
 ja sem zacatecnik kdyz me to ani nenaskoci ja newim jak ho vystelovat
Datum: 21. srpna 2009 11:34
 vysteluj si predstih.-.ja jsem tento problem mel u sveho mustangu
Datum: 21. srpna 2009 11:16
 prosim vás .. jak ještě můžu zjistit jestli mi dává pérák 350 jiskru? nemám totiž baterku a chci to jenom vyzkoušet..a kolik potřebuju voltů?prej stačej dvě plochý baterky,na vyzkoušení..je to pravda?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 18:17
 cuz prosimte jak si udelal to ze mas vyplnene otazky v profilu nikde to nemuzu najit dik ...
Datum: 21. srpna 2009 18:17
 Můžeš to zkusit na baterky, ale na dvě ploché nevím. Jestli se nemýlím tak jedna má 4,5 V a dvě by bylo už 9 V. Ty tam musíš dát 6 nebo něco víc jak 6 V. Jinak když jsem začínal na motorce tak jsem ze začátku neměl na baterku nabíječku, a když jsem třeba přes zimu nejezdil tak byla vybitá. Nastartoval jsem to tak že jsem tam napojil na baterku zdroj 6 V a vždycky to chytlo.tak by to taky mělo jít...
Datum: 21. srpna 2009 13:31
 Mělo by to jít i na plochou baterku, na 2 to pude určitě vyzkoušet..
Datum: 21. srpna 2009 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 strejda měl 350 ale né péráky myslím že to byla 350/354 a běžně jí startoval na plochou baterku
Datum: 21. srpna 2009 11:51
 a ta stara zmrzla a nafoukla se...
Datum: 21. srpna 2009 10:51
 standa: jj ja mam starou baterku co tam byla,ale stoji asi 400 a to ja ted nemam,tak potrebuju vedet jestli to haze jiskru abych moh pokracovat,vsechno vycistit,oznacit si elektriku a tak...
Datum: 21. srpna 2009 10:50
 ale nemá baterku...
Datum: 21. srpna 2009 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel7134
 dej tam baterku 6V 14Ah
Datum: 21. srpna 2009 10:46
 podla mna nie
Datum: 21. srpna 2009 10:29
 takže když jenom napojim nabíječku na + a - tak tim nemůžu nic vypálit?
Datum: 21. srpna 2009 10:27
 mislim
Datum: 21. srpna 2009 10:26
 a nemůžu s tim něco odpálit?nechci to zničit...takže má 6 v ?
Datum: 21. srpna 2009 10:26
 skus tam pripojit nabijacku na akumulátoru 6V
Datum: 21. srpna 2009 10:25
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 čest, myslíte že by tyhle blinkry šli na čz 125/476, utahlo by to zapalování?http://motobazar.miramoto.cz/motorky/moto-shop/blinkry-univerzalni/72/blinkry-4387-par/13034/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 13:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nechci sesovi kazit kšefty, ale já osobně bych se obrátil na výrobce, má vlastní infolajn jaké Vape lze použít na jednotlivé typy motorek. Jde totiž hlavně o kužel kliky a místo na stator aby bylo uchytitelný... Vape je opravdu skvělé řešení. Je to sice za dost peněz, ale pokud si to můžeš dovolit tak do toho jdi. Já bych osobně volil 12V verzi, protože moderní spotřebiče (výhřev gripů, dobíječky telefonů, komunikátory atd.) jsou na 12V rozvody...
Datum: 21. srpna 2009 13:33
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 21. srpna 2009 10:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Dík za odpověď, ale moc jsi mě nepotěšil  , a kdyby se tam dali žárovky z origo blinkrů?
Datum: 21. srpna 2009 10:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 POkud se jedná o původní zapalko, tak to má starost uživit původní spotřebiče na motorce, na blikny s přebytkem nepočítej
Datum: 21. srpna 2009 8:20
 zader mám čz 175/477 a mám dobijecí rele na statoru u motoru a přestalo chodit dobijrní tak jsem si koupil to venkovní a nevím jak ho zapojit nemáte s tím někdo zkušenost to předělat????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 21:44
Datum: 20. srpna 2009 21:44
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ahoj kluci mám nějakou možnost sundat rotor u stadiona bez nějakého stahováku??díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 19:20
 poznás tie vlecky za traktorom ze? je tam hydraulicky zdvihák co má vysokotlakové gumové hadici co sa spojuje s takym medzikusem ten medzikus má taky závit co tam pasuje,ale aj iné medzikusi majú stejné záviti,no do toho medzikusu zezes závit dás do toho srob a stahovák je hotové http://www.ulozisko.sk/203302/DSC05935.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203303/DSC05940.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203304/DSC05938.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203305/bn.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203306/DSC05936.jpg ,
http://www.ulozisko.sk/203307/DSC05937.jpg ,
Datum: 20. srpna 2009 19:20
 Jo půjde to ale musíš to sundat v Nasavrkách......
Datum: 20. srpna 2009 12:27
|


|