česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: chuj123denis      IP: uživatel7201    
Je možné aby simson sr 50 skůtr makal bez baterky, tak aby svítila i světla , blikaly blinkry a troubil klakson.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7203    
bez baterky pouze jede a svítí. Aby fungovali blinkry a klakson,musis mit baterii
 
 
Datum: 28. srpna 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec, scháním bzučák druhé verze na Jawu 550. Nevíte někdo kde jej sehnat?? Budu vděčný. http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/bzucaky.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chtel sem se zeptat.. bracha mi skratoval baterku u kyvky tak ze ji nezajistil a jak se tam mrskala za jizdy v tom ksliku tak ji skratoval ze de jenom roztlacit tak prave nevim jestli to ma cenu ji dobijet nebo schanet novou je 2 roky stará mozna nedavno propadla zaruka myslim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastesti se chytla a uz na ni jezdi dobijel sem 8 hodin a zprovoznil zem starou nabijecku co byla na pude jen byla vysmahla pojistka ale diky za popis home nabijecky bude se hodit
 
 
Datum: 29. srpna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Když máš motorku s baterkou, tak byc jsi dobíječku měl mít... koneckonců po zimní odstávce je jí potřeba stejně nabít :-). Můžeš si jí vyrobit z trafa, usměrňovací diody a žárovky... Vezmeš dostatečně silné trafo... řekněme kolem 12 až 18V, podle toho dáš do serie 6V nebo 12V žárovku a stejně tadk diodu dimenzovanou tak na 3A... žárovku výkonem vybereš podle proudu co ti trafo je schopné dát... a nabíječka je na světě.. já takhle nabíjím dlouhá leta. Zajímavé je že na síle proudu trafa až tolik nezáleží, jen se musí zohlednit očekávaný čas nabíjení.. každopádně já vypínám nabíječku ve chvíli kdy silně plynuje.. a je nabito... nevýhodou je že když nemáš regulaci, či ochranu, tak když na ní zapomeneš, tak jí zničíš.. to je jediný, ale protože já osobně jí používám velmi vzácně, tak tohle neřeším a dodneška to používám bez krabice na drátech :-). Jinak jestli je KO zjistíš jedině tak že jí zkusíš nabít.. když se nabije podezřele rychle, je to významný důkaz že už není úplně OK
 
 
Datum: 28. srpna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dik dofam ze se chytne ta nabijecka je docela zdaleka
 
 
Datum: 28. srpna 2009 0:24
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Puč si nabíječku a nabíj tu baterku.Vždy to má cenu!
 
 
Datum: 28. srpna 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja nevim jestli ji ten zkrat nedojebal jestli to ma cenu vubec dobijet pac si musim pucit nabijecku boha jeho
 
 
Datum: 27. srpna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Takže ty se nás ptáš jestli jí máš nabít? :-D Tak to jsem se už dlouho nad podobným dotazem nezasmál...
 
 
Datum: 27. srpna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso, když jsi zařadil do nabídky bezkontaktní zápalko na fichtla, říkal jsi že možná bude ještě další, se zdrojem pro světla 80 W (nebo tak nějak). Zajímalo by mě, jestli bude nebo ne, protože jsi psal, že žádné novinky už nebudou... Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 0:28
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto kdyby se podařilo aspon' na vánoce,bylo by to vynikající.A cena asiiiiiiiiiiii ????????????????
 
 
Datum: 28. srpna 2009 0:28
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel7091    
No kdyby bylo tak by to bylo supr! A víš alespoň nějak "báj vočko" cenu?
 
 
Datum: 27. srpna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku no snad bude porad mi to jen slibujou,,,, asi az na jeziska,,
 
 
Datum: 27. srpna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau ´, dá se nějak vyzkoušet jestli je cívka aniž by se musela dávat do motoru??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec draci, prosím o radu. Dnes sem dal na fíka tyristorové zapalování(to co je na jawa.xf.cz). Před montáží sem si vše pěkně nastavil aby to šlo nakopávat, dobře jelo atd. Dám tam to zapalování(zapojil jsem si jen cívku, světla a bzučák jsem nechal normálně) a teď nejde vůbec nakopnout, na roztlačení naskočí, ale když přídám plyn, má pořád stejné otáčky jak na volnoběh a jakoby duní(podobný zvuk jak když sděláte filtr) a nechce jet. Nevím co s tím, má se něco přenastavit?? Prosím poraďte. Díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Podle mě si tyristor hází jiskru kdy se mu zachce. To může být z více důvodů. Jeden je že máš nekvalitní kontakt na kladívku a chvěním během otáčky se chová jakoby se rozpínal (něco jako pecka mezi kontakty), na což je tato konstrukce z principu citlivější než při klasickém zapojení, vlicem malých proudů které tečou kladívkem, nebo nevhodně nastavený pracovní bod tyristoru. Moje osobní zkušenost s tyristorm TIC106 je taková že je citlivý na rušení. Potom by pomohla výměna za TYN610, který má stejně zapojené nohy. Ten mi v konstrukcích CDI nezlobil.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau nez nikam vyjedu tak musim utrit svicku je porad kdyz motorku necham stat mokra nevite co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak může být mokrá když tam nejde palivo ? Mokrá je když je tam de palivo. Já jsem měl robitý karburátor a nešlo mi to nakopnout. Sdělal jsem svíčku a byla suchá a jiskru házela tak ta neteklo palivo.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Uvažuj.. pročpak je asi mokrá? a) nepálí b) pálí - má hodně paliva c) je mokrá protože tam nejde palivo. Ale furt mi nejde na rozum proč je tenhle dotaz v kategorii ,,elektro,,. To jako když budeš mít od oleje zapalko, tak to dáš zase do kolonky ,,olej,, ? :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no musis vozit vic ubrousku ne:-) ja bych dal jehlu os tupinek vis aby byla chudsi smes
 
 
Datum: 26. srpna 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau je dobrá svíčka brisk DR17YC nebo DR17C a jakej je mezi nima rozdíl a je na léto nebo na zimu ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nasere...:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
motor je 125/476 . Na směsi záleží dost,byla trochu chudší,to přiznávám . Já v té době byl tak blbej a věřil sem prodejci,takže sem jí koupil a jezdil a takle to zkončilo 40km od baráku :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uz sem to videl:-D...co to je za motor?:-)...jo a ono prej taky hodne zalezi na smesi co tam jde...:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
pro Nick_Da_Dick ,netušim,kolik km na svíčku N15YC ujel původní majitel,ale já asi tak 200km a takle to dopadlo http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=183486&nodeid=222754 :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je svicka na studene starty...a rozdil je v tom ze to Y znamena vysunute jiskriste...:-)nekdo rika ze to propaluje pisty...ale jeste sem to nevidel:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Čau hoši hele když mám ukostřenou baterku na minusu tak dobíjecí kabel 51 má být na minusu nebo plusu???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Vzhledem k položenému dotazu ti dám radu: ,,vzdej to, to nepobereš, chybí ti elementární vědomosti,,
 
 
Datum: 27. srpna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
uvazuj trochu
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel5626    
Zdarec všichni,potřebuju poradit,mam jawu 250,na zapalovani je nakresleny ze je ukostreny +,a mam tam nejak zapojeny to pridavny rele tak se chci zeptat jestli mam baterku taky zapojit + na kostru,jestli se nejak nemuze spalit to rele. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel5626    
Zdarec všichni,potřebuju poradit,mam jawu 250,na zapalovani je nakresleny ze je ukostreny +,a mam tam nejak zapojeny to pridavny rele tak se chci zeptat jestli mam baterku taky zapojit + na kostru,jestli se nejak nemuze spalit to rele. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus dragoni,zitra jedu do prahy a mam v planu se stavit v obchoduu scootland,jde mi hlavne o ty engekáčka svicky...tak sem se u nich na netu porozhlidl a padla mi to oka http://www.scootland.cz/zbozi/ngk-svicka-ngk-br6hsa/ .Mate s ni naky zkusenosti??V zime moc nejezdim takze nakou studenou..Thx moc uz se tesim az si tu "modernu" kterou vetsina lidi chvali vyzkousim:-D.Jeste jednou dDk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To me ani tak nezajima:-DKlidne ti ukazu krabici smesi PALek a Brisek co mam doma...Proste chci zkusit neco jinyho...:-D
 
 
Datum: 25. srpna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporucuju cesky brisky nebo este lip stary PALky,to sou ty spravny svicky,me to na cesky svicky jede uplne stejne jako na ngk,nevidim rozil az na tu trojnasobnou cenu
 
 
Datum: 25. srpna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel7184    
Zdar. Mam docela problém s elektrikou u jawy 20. Dostal jsem jí v nálezovém stavu a začal sprovoznovat a jelikož nebyla dostupná spínací skřínka tak jsem ty dráty různě propojoval až to chytlo a jezdilo to bez problému rok a potom co jsem půlil motor, seřídil předstih a zapojil dráty tak jak byly do té doby to nechtělo naskočit. Tak jsem opět zkoušel propojovat dráty :-) a docílil jsem toho ze mi to opet chytlo a to tak ze do indukční cívky šel drát od cívky s kladívkem a druhý drát z indukčky šel na kostru a jelo to, ale potom to začalo blbnout a jelo to hůř a hůř až to nejelo vůbec, potom jsem dostal tip, že do indukčky májí jít dráty ze 2 cívek ze zapalování ( ty dvě velké v košíku zapalování ) a opět to jelo a zase hůř a hůř a pak už to nešlo nastartovat vůbec...už mi došli nápady snad jen vyměnit celý koš zapalování protože ani jedna cívka nedělá proud. Nevíte někdo jak to odstranit/opravit nebo se nemýlim a ty cívečky jsou prostě přepálené a budu muset koupit nový koš? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,muzete mi nekdo vyfotit zapalovani na jawu 350 perak? prosim...a nebo jestli nekdo nemate nejakej obrazek jak to vypada ve skutecnosti,schema je mi k nicemu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec,tak sem zkousel na toho peraka 350 dat tu plochou baterku...kontrolka na spinacce se mi rozsvitila a haze mi jiskru jenom pravej válec...zkousel sem jestli de do levyho proud,ale nejde....cim to muze bejt?? treba tam de proud a jenom sem to blbe zmeril,tak prosim poradte vse co vas napadne...jo a fajfkou a kabelem to neni... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tipoval bych špatně zapojenou elektroinstalaci
 
 
Datum: 25. srpna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim kabelem od fajfky
 
 
Datum: 25. srpna 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau potrebuju poradit kdyz mi pionyr nechce hazet jiskru co mam spatne zapojeno(svicka je dobra)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: podys      E-mail:      IP: uživatel7162    
zdarec draci,potřebuju sehnat nějakej dobrej bezkontak,prosimvás o radu,slišel jsem něco o zapálku z motorovek,nevim,prosim o radu a popřípadě,kde se dá sehnat,díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj na to z minibike alebo z motorového pila
 
 
Datum: 25. srpna 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jo a oproti motorovce to má výhodu že ti zůstane světelný okruh a nemusíš mechanicky nic řešit...
 
 
Datum: 24. srpna 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Udělám si reklamu... http://www.mujweb.cz/www/elektronic rubrika ,,uprava výkonu alternátoru,, či tak nějak součástí je i bezkontakt.. jde ho provozovat i bez baterky... je to modulová záležitost. Vezmeš Rego (stabilizace napětí pro elektroniku zapalka a bezkontaktu), CDI a nejlépe Hall snímač od IMFSOFTU.. vytáhneš od zapalovacího pólu diodovým můstkem do rega šťávu a na stator uchytíš ten hall. My to tedy jezdíme s baterkou, ale najeto bez sebemenšího problému přes 1000km, víc jsme přes léto nestihli... Náklady 300kč za hall snímač, 180kč CDi a 100kč tak rego... zbytek dráty a šikovné ruce... Když k tomu připojíš baterku a vytáhneš šťávu i ze světelných pólů, tak si stihneš i zálohovat světelný okruh z baterky a nemusíš civět do tmy na volnoběh :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: keseg      E-mail:      IP: uživatel7169    
podívej se na nabídku fichtlkrámku-cena 3200kčvelmi dobré,jeho užití má smysl pokud jezdíš závody,pro jízdu do lesa a pro pivo zbytečná inhvestice
 
 
Datum: 24. srpna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, nevíte někdo jaký přesný tip HGK svíčky je shodný s Briks n14c? a ma rozebranej motor a nevim na jakou osu mam dat to 20 18 zubí kolečko aby byla 2 jako u originalu ne blizko 1. dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. srpna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik
 
 
Datum: 25. srpna 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hlavní hřídel 20 zubů ,předloha 18
 
 
Datum: 24. srpna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7178    
NGK B8HS odpovídá Brisk N14C, ale je tak 3x dražší.
 
 
Datum: 24. srpna 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Gajdy      E-mail:      IP: uživatel1635    
zdarec borci prosimvas jak zapojit spinacku z 250/350 tzv. BOŠÁK -- bosh klicek na pionira ?? predem dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Argo22      IP: uživatel1635    
mam ale takovej pocit ze ten borec se ptal na neco uplne jinyho
 
 
Datum: 25. srpna 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Aha.. no tak si kup původní přepínač a bude to i hezký, bo na ten původní přepínač jsou všichni zvyklí... :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: Gajdy      IP: uživatel1635    
bosak se tam bezprobnlemu vleze ..... jo to co pises je hezky ale jak to bude vypadat...
 
 
Datum: 25. srpna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Na bošárnu se vykašli, je veliká a podle mě tam budeš bojovat s místem. Sežeň si kolébkový, nebo páčkový vypínač a na něj připoj jen chcípák, tj drát od kladívka a druhej konec na kostru. Světla zapoj tak že budou svítit furt (imrvére). Tj nepovedeš je vůbec přes nějakej spínač, krom přepínaše dálkový-potkávací... Stejně se podle vyhlášky má svítitt pořát...
 
 
Datum: 24. srpna 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: Gajdy      IP: uživatel1635    
ja to mam jen tak na fechtlovi bez papiru ....mam 05 a origo vypinac nemam...
 
 
Datum: 24. srpna 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Sice ti neodpovím (hlavně proto že je hromada druhů bošáků), ale rád bych se dozvěděl k čemu taková úprava je. Dosud jsem to u nikoho nepochopil. Ze zkušenosto vím, že takovou ochranu obejdu otočením drobnou mincí a zasunutím hřebíku do bošárny... Pochopil bych kdybys tam chtěl vypínač s fabkovým klíčkem (např. v prodeji v GME.cz) ale bošák?
 
 
Datum: 24. srpna 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Galuna      IP: uživatel7172    
Čau, chtěl jsem se zeptat o jáký regulátor se jedná ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html ). Jestli je to relé cívkové nebo elektronické. A ješte setkali jste se někdy stím že na čz 175/487 je dynamo jawa s výkonem 65W ( 6V - 10,7A) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Cívkové
 
 
Datum: 24. srpna 2009 14:16
 
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 21:47:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu