Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tm
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:11
 Čau draci, psal sem tady o jawetce a o elektrice. Tak sme sundali celý zapalování, všechn pořádn přichytili a tak, ale prostě to nechce házet jiskru. Takže bude špatná ta zapalovací cívka. Tak sme se rozhodli, že tam dáme provizorně indukčku (se kterou to před GO jezdilo). Tak se chci zeptat, jestli by někdo neměl schéma zapojení s tou indukčkou. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 11:12
 Zdar draci kdyz si koupim od Sesy to bezkontaktni zapalovani uz tto bude zase liny ze jo kdyz budu muset odpojit to moje tyristorove a nebo muzu zapojit todle bezkontaktni a jets k tomu to tyristorove ??? a co to ma vsechno za vihody to zapalocani ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:19
 Výhoda je, že to namontuješ a jezdíš. Je to spolehlivé. Kladívka musíš občas seřídit a namazat plsť. Ale jinak to myslím jede stejně jako dobře seřízená kladívka.
Datum: 11. srpna 2009 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když si pořídíš pionýří Vape (tedy máš-li na mysli tohle), tak musíš staré zapalko, případně tyristorové kompletně vyndat. Pro tebe to má za výhodu jen takovou, že se zbavíš kladívka. Světelnej výkon je 20W což odpovídá starší verzi zapalka pionýra. Máš-li ale 30W magnetto, tak si co se týká světelného výkonu pohoršíš. Ve slově výhody se píše tvrdé Y, jedná se o předponu VY. Fakt to bije do očí...
Datum: 11. srpna 2009 8:10
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..tak dneska sem si zapojil konečně chcípak..ale mam dotaz..mam indukčku 6v a chci ještě připojit světla..myslíte že to utáhne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 8:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tohle zapalko jsem viděl jen párkrát, ale co já vím, tak má světelný a zapalovací okruh oddělený. Takže indučka se světelem nemá nic společného.
Datum: 11. srpna 2009 8:12
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 a kery je svetelny pol kdyz mam zapalko z 05?
Datum: 10. srpna 2009 21:30
 na indukcku se svetla nedavaji,davaji se na svetelnej pol v zapalovani
Datum: 10. srpna 2009 21:26
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 tk ja mam v te knížce že jeden se dává na kostru,druhý do indukčky a pak to přepínače..nebo jak to je?
Datum: 10. srpna 2009 21:05
 odkdy se světla dávají na indučku?
Datum: 10. srpna 2009 20:56
 http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=5587 Zdarec lidi,muzu dat tuhle baterii do sve Jawy 250/353 ? utahne mi to? bude to stihat dobijet? nechci ji na zadna svetla,mozna akorat na predni svetlo,nic vic (budu ji delat do Cross..) Dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:47
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kazdopadne, to je dobra baterka, do 353 uplne krasne muzes svetla furt pokud dobiji
Datum: 10. srpna 2009 20:47
Jméno: kahy
IP: uživatel6889
 zdravim..dneska mi konečně kámoš dal přední světlo tachač atd..ale potřebuju se zeptat jak to zapojit..ma tam misto klicku tlacitko na chcipak,a na svetlo ma takovy prepinac jenom navrch dolu..tak reknete mi nekdo aspon zhruba jak se to ma pripojit pls..jestli je to stejne jk na 21..mam motor z 05 a zapalovani takove starsi co bylo jeste aji na 555..diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 12:24
 http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=5587 Zdarec lidi,muzu dat tuhle baterii do sve Jawy 250/353 ? utahne mi to? bude to stihat dobijet? nechci ji na zadna svetla,mozna akorat na predni svetlo,nic vic (budu ji delat do Cross..) Dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 11:35
Jméno: Zoid
IP: uživatel326
 Čau chlapy, chci se zeptat kdo z vás má vape a co montaž a jak jste s tím spokojeni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 22:43
 Už je namontováno .Absolvoval sem cestu do Ostravy a zpět celkem 758kmujeto.Abez závady.PĚKNĚ SVÍTÍ,mám silnější žárovky a jedno přední světlo navíc.Sem spokojenej.Zajímalo by mně jak VAPE pracuje ve fichtlu.Todle má 6V 110W.
Datum: 09. srpna 2009 22:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja si ho koupil ale ještě nenamontoval a zatím vypadá moc dobře a všude jsem na něj slyšel jen chválu, silný světla, jak se při velkých otáčkách zvětšuje předstih....
Datum: 09. srpna 2009 21:50
 cau draci, chtel bych se zeptat jestli mi muze u ČZ svitit pri zapnuti dalkoveho svela svetlo dalkovy i tlumeny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 22:53
 Aby TI to nevypálilo přepínač.Ta vlákna ho budou dost ohřívat a podle vyhlášky TI nesmí při tlumeným světle svítit ještě dálkové.
Datum: 09. srpna 2009 22:53
Jméno: Scorpio
IP: uživatel2090
 Zeptej se zarovky, jak se ji to libi  Ja myslim, ze to az tak stastny reseni neni..
Datum: 09. srpna 2009 21:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tiež neodporučavám lebo to fest štavy z batérie a najhoršom to poškodi parabolu
Datum: 09. srpna 2009 21:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co máš za čz? jestli s přepínačem na řidítkách, tak to svítit nemuže, jestli přepínač neni v pr*eli
Datum: 09. srpna 2009 21:02
 Cau draci, chtel bych se zeptat, kdyz chci udelat elektro zapalovani na fichtla, jak by to asi mel bejt silnej elektromotor abych roztocil motor. Jinak jeste jestli mi to projde technickou... Predem diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 16:27
 Asi neproslo... Jinak byc se v tom musel pokuchat a na cudlik... Na klicek je to o fous slozitejsi.
Datum: 09. srpna 2009 16:27
 fuh.. zaujimavé by to bolo
Datum: 09. srpna 2009 16:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..dneska mi konečně kámoš dal přední světlo tachač atd..ale potřebuju se zeptat jak to zapojit..ma tam misto klicku tlacitko na chcipak,a na svetlo ma takovy prepinac jenom navrch dolu..tak rekne mi nekdo aspon zhruba jak se to ma pripojit pls..mam motor z 05 a zapalovani takove starsi co bylo jeste aji na 555..diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 14:28
 Ahoj Jawáci! Chci se zeptat,jestli jde předělat zapalování z pionýra nebo pařeza na Jawu 350 ?? abych tam nemusel mít baterku,páč ji budu předělávat na cross,nemusí chytat na nakopnutí,stačí na roztlačení. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 15:38
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 slo by to udelat jakoze 2x tyristorove zapalko (jako na pionyra) a dve kladivka, kazde zapalko by melo vlastni pol a treti pol by byl napajeci pro obe zapalka.. ale levne reseni to neni, uz pro cenu transformatoru.. Dej do kupy puvodni dynamo, kladivka a kup za tri kila baterku...
Datum: 09. srpna 2009 15:38
 tak to nevím...spise ne protoze 350 je V2...tzn ze potrebuje dve kladivka...na zapalku z pincka je jen jedno....coz znamena ze neni schopno zapalovat dva valce...
Datum: 09. srpna 2009 12:04
 čau draci. Mám mustanga. Jede ale háže malo jiskru. Svíčku mám novou vše nastavené. Chtěl bych vyměnit indukčku nebo cívku. Až budu v zimě dlat GO tak to vyměním všechno ale teed bych chtěl aspon něco. Jelikož jsou nyní moje finance omezené tak si můžu dovolit koupit jen jednu věc bud cívku nebo indukčku 8V. Co myslíte že více přidá na lepší jiskru. Já myslím že větší vliv bude mít ta indukčka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 15:33
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Laboss mel na mysli elektrody jiskriste svicky  . Ano, ma pravdu predsedo, v manuale jsem kdesi, kdysi cetl ze vzdalenost elektrod ma byti 0,4mm
Datum: 09. srpna 2009 15:33
Jméno: laboss
IP: uživatel7017
 Nebo si skus normalne sklepnout tu pacicku na svicce
Datum: 09. srpna 2009 14:01
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Co to je ,,haze malo jiskru,, ???? Jestli se ti jen jiskra opticky nelibi, abys nebyl zklamanej ze s novym zapalovacim polem, ci indukcni civkou to bude hazet stejne nehezkou jiskru.. Pokud ti to na to jezdi, tak to neres, jsou to vylozene vyhozene penize. Je taky dost dobre mozne ze jestli ti na tu jiskru stroj odmita bezet, tak je vyylitanej valec a komprese nestaci aby ti to jiskra zazehla...
Datum: 09. srpna 2009 11:16
 Zdar , Dělám diody ma mustanga a moc elektrice nerozumím tak se ptám. Zapojil jsem 9 v baterku , odpor a 7 diod. Když to dám celí dohromady tak nesvítí nic . Když zapojím 3 diody tak svítí , když 4 diody tak slabě , když 5 tak nic . A to je tam úplně nová baterka. Nevíte čím to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:12
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Ja nevim proc blbnete s baterkama, kdyz tam puvodne byla zarovka napajena z elektrickeho rozvodu motorky... Starosti s vymenou, umistenim, nebo dobijenim, uz ta myslenka me prijde zcestna... osobne bych to dvoucestne usmernil (graetzem), za to flaknul spinanou regulaci napr. MC34063, nebo LM2575, nejlepe na co nejvyssi vsupni napeti jako ochrana pred explozi integrace pri zhasnutem prednim svetle (obvykle neprekroci bez zateze 60V) a za to paralelne svitive diody s omezovacim odporem. Koneckoncu, kdyz na tom miste mohla svitit 5W zarovka, tak 5W pro LEDky je energie na rozdavani
Datum: 09. srpna 2009 11:12
 čaues.. Mam mustanga a na nem taky diody,ale po dvou, to vypadá líp....Možná proto ze 9v baterka je slabá, když jedna dioda má 2,8V...Bud diody zapoj po 2 do obvodu a baterku oddelej, nebo přidej další baterky... Ale ejstli na to máš papiry, tech. atd, a technicka ti bude koncit, tak byc to tam dal az potom, protoze ti to neprojde... jestli chces vedet neco víc tak napis na icq, 253-538-762 , když to budu vedet, tak ti poradím...
Datum: 09. srpna 2009 9:28
 jj moc diky . A když to papojim paralelně tak musí být v 1 i 2 větvy stejný počet diod?
Datum: 08. srpna 2009 16:54
 jawa ceZetak ma pravdu zopoj to paraelne
Datum: 08. srpna 2009 16:48
 jawa ceZetak ma pravdu zopoj to paraelne
Datum: 08. srpna 2009 16:47
 baterka to v poho utahne, ale ty to blbje zapojujes. davas to do serie a proto to neutahne. dej to paralelne[vedle sebe] a pude to
Datum: 08. srpna 2009 16:30
 A jak to mám vyřešít
Datum: 08. srpna 2009 16:12
 ta baterka tolik diod neutáhne
Datum: 08. srpna 2009 16:11
 Zdar, se svým fichtlem jezdím většinou v terénu, tak za 1 a za 2. Za 3 ani ne. A pořád se mi černí svíčka a pak to nejede. Ale nedávno jsem to prohnal po hlavní za 3 na plný plyn, a svíčka krásná, hnědo cihlová. Tak nevím proč to dělá jenom když jezdím v tom terénu kde nemám možnost to vytočit za 3. Čím to může být? ... to už asi saním oleje z převodovky nebude ne? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 18:40
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Já myslím že to bude podtáčením motoru v terénu. Potom se svíčka černí a dělá se na ní můstek z karbonu.
Datum: 08. srpna 2009 18:40
 bude to v tvrdosti svíčky
Datum: 08. srpna 2009 16:29
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 čau draci, mam babetu kreidler a stála asi 5 let v garáži, dal sem se do ní asi 1-2 dny jezdila, ale zničeho nic přestala házet jiskru tak sem všechno rozďál vyčistil nastavil odtrh/předstih a nic.Tak sem tam včera zabudoval indučku napojil sem 1-svetelna civka, kladivka 15-kostra a kdyz dam prst do fajfky tak kopne jak bejk ale dam svíčku a nic tak sem experimentoval sklepnul kontakty svičky na 0,1 a malou jiskru to házi.Skoušel sem vyměnit svičku, fajfku, kabel od fajfky a stejně nic.Nevíte někdo co by stim mohlo bejt ?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 13:37
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 eště mě tak napadá že by nemusel kostřit svička v hlavě
Datum: 07. srpna 2009 13:37
 Čau draci můžu se zeptat která cívka ve 20W zapalování je zapalovací díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 12:09
 cau je to ta co na sobě nema konektor (takovej ten placatej co je jich plna skodovka) ta jedna větší je na predni svetlo a na klakson a ta mensi je na zadni svetlo
Datum: 07. srpna 2009 12:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 ta dole,u 30 je to ta nalevonahore
Datum: 07. srpna 2009 10:44
 je to velká a je pripojeny na kladivo...
Datum: 07. srpna 2009 10:30
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 Cau mužu zapojit světla na indični civku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 21:08
 no ale sezen spis na vic zapalovaci soustava dava az 20KV  . ne jde to zapojit kamarad to tak mel, ale pripojit na kontakt kam privadis napeti za zapalovani. pak dej vedet jak to jede
Datum: 07. srpna 2009 21:08
 pro neznalé: napětí potřebné k přeskočení jiskry na svíčce je 14 až 16 KW tj: až 16 000 Voltů. takže sháněj žárovku
Datum: 07. srpna 2009 18:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli si sezenes zarovku(spis katodu nebo anodu) na 1000 (plus minus autobus) tak neni problem!
Datum: 07. srpna 2009 18:27
 jestli sis myslel napojit to na ten VN kabel tak to si kolík   ...tam je mozna i 1000V
Datum: 07. srpna 2009 15:01
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 no to bude rozumný
Datum: 07. srpna 2009 13:49
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 tak ja to zapojim v motoru
Datum: 07. srpna 2009 13:10
Datum: 07. srpna 2009 9:49
 Zdar draci...prosím, co mám robit, jak mi mustiš hází 2 jiskry místo jedné...jako že hodí jiskru i v dolní úvrati a pak to střílí přes karbec....ale dělá to jen občas....jakože jedu a najednou to dvakrát střelí přes karbec, z laufu čistý vzduch a pak to zase jede....díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 15:31
 taky mrkni na svíčku občas
Datum: 08. srpna 2009 15:31
 smarja to sem jeste nevidel...  udelej poradne odtrh a predstih a mas to bez problemu...ale ty dve jiskry....no nvm...
Datum: 06. srpna 2009 22:23
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Mam problém se svojí čizou 477. Ten problém se týká dobíjení. Včera sem jezdil v pohodě dobíjela pak nejednou přestala a pak zas chvilku dobíjela a potom už vubec. Uhlíky sou v pohodě a všechny dráty zapojený. Nevíte kde bych měl hledat problém. Mám podezření na relátko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 14:43
 zapoj si misto baterky zapalovani z pareza,je to jednoduchy a mas klid
Datum: 07. srpna 2009 14:43
|



|