Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec jaka svicka ma jit do babetty myslim oznaceni
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:38
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 Brisk N15C
Datum: 21. května 2013 23:38
 pal 14-7
Datum: 21. května 2013 22:19
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 Potřebuju nakou radu. Co mam udělat za pojistku na pionýra aby to nikdo neukradl? krom zámku na řidítkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 určo uvazat bohužel to neřeší to že ti ho mužou očesat setkal jsem se s tim takže nějake místo u kamery..
Datum: 22. května 2013 19:59
 Nejlepsi je nějaky lano.To se špatně střiha.Apořadnej zamek.
Datum: 22. května 2013 19:22
 Přivázat řetězem k lampě nebo zábradlí...fichtl je tak lehkej stroj že tady asi nic jiného nepomůže...
Datum: 21. května 2013 20:57
 Zdravím všechny. Je rozdíl mezi rotorem zapalování pro stator 20, nebo 30W na pincku "20" ? Na 30W to nedává moc velkou jiskru, na 20W to kope jako blázen !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:15
 no hoši, tak vám děkuju. To jste mě nepotěšili. Ten rotor vyměnit teda budu muset, protože to svítí jako bludička Julie - spíš nesvítí ! Někde jsem zahlídnul nějakej vytlačovák. Máte jinej způsob, jak s ním ven ?
Datum: 23. května 2013 18:15
 Je to jak napsal JAWA_ceZetak, jen dodám že pro 20W zápalko je rotor s označením 05 a pro 30W zápalko je rotor s označením 20, takže pokud máš 30W stator, tak musíš mít i patřičný rotor, jinak ti to bude dávat nekvalitní jistku a možná i světla nebudou svítit naplno (to mluvím z vlastní zkušenosti)
Datum: 21. května 2013 21:29
 ano jsou tam rozdíly.... například pro zapalování 20W j ejiný rotor ( má jiné uspořádaní magnetů) a taky cívky na statoru jsou jinak seřazené (horní na přední světlo+klakson, prostřední je zapalovací a spodní je na zasní světlo) ... u zapalování 30W je jak už jsem psal jiný rotor než u 20W a proto taky záleží na poloze zapalovací cívky která je nahoře... uprostřed a dole jsou pak světelné které jsou propojené.... jiskru ti to pravděpodobně hážě špatnou protože nemáš pokopě komponenty které k sobě patří (správný rotor a poloha cívky na statoru)
Datum: 21. května 2013 20:51
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdravim draci,Mám takový problém u své čz 175/450 zapoměl sem si klíček v spínací skřínce na zapnuto,No a když sem přišel k tomu druhý den tak pojistka byla pryč tak sem chtěl dát novou ale nemohl sem protože to hrozně prskalo jiskry,tím pádem na motorce nemužu jezdit :/ nevíte někdo jak to opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 16:27
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Už je to v poho byl uvolnění kabel od baterky kontakt
Datum: 21. května 2013 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 někde nějakej skrat?
Datum: 21. května 2013 9:30
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ze bys najprv odpojil baterku ? :3
Datum: 20. května 2013 22:10
 vymen zapalovaci civku (inducka) nasledne pojistku a melo by to slapat
Datum: 20. května 2013 21:34
Jméno: Tex
IP: uživatel12890
 Zdravím, mám problém s dobíjením u mojí 640-tky. Mám tam dané VAPEčko a motorka přestala dobíjet, zničeho nic. Nemá někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:59
 Nemám zkušenosti, takže radím z doslechu..... Mrkni na relátko(černá krabička) docela často se uvolní nebo upálí drát............
Datum: 20. května 2013 20:59
 cau draci chci se zeptat mam mustanga kdyz je studeny tak jede ale tak cca za 10 min prestane hazet jiskru az tak po 1 hodine zase hazi nevi nekdo co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 23:39
 já bych řek vadná-uklepaná zapalovací cívka
Datum: 19. května 2013 23:39
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdarec draci , byl by tu někdo ochotný a vyrobil by mi tyristorové zapalování na pincka ? Samozřejmě bych všechno zaplatil . Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 14:06
 Mockrát děkuju dost jsi mi pomohl.Koupím ještě tyristor a zapalovací pól a odskouším to.Ještě bych tě chtěl požádat jestli bys mi neposlal nějakou fotku zapalování?Díky
Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz
Datum: 28. května 2013 14:06
 Uprava bude spocivat ve vypilovani otvoru pro sroubky a vypodlozeni civky aby drzela na miste... a ten jazycek... teoreticky by mohl stacit... otazka jak na nej bude reagovat snimac.. Ja pouzil snimac ze skutra a udelal si "jazycek" z 10mm kulatinky. Mezi snimacem a touto kulatinkou mam vzduchovou mezeru 0,5mm.
Datum: 27. května 2013 23:13
Datum: 25. května 2013 14:14
 Jawasaki: zapomel jsem Ti rict ze budes muset ten zapalovaci pol z babety trochu upravit aby sel prichytit na stator pioniroveho zapalovani... ale pokud jsi apon trochu manualne zrucny tak nic co by jsi nezvladl... k tomu tyristoru co mas v odkaze: I- indukčni snimac, 1- ukostreni, G- zapalovaci pol, "blesk"- vysokonapetovy vyvod pro svicku... zdechani se provadi ukostrenim "G"
Datum: 24. května 2013 12:17
Datum: 21. května 2013 19:41
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Už jsem sehnal někoho kdo by mi to vyrobil , kdyby jste měli někdo zájem tak vám na něj dám kontakt . Dělá to za 399 kč .
Datum: 21. května 2013 16:57
Datum: 21. května 2013 7:19
 Pro Stiga: Vim co mas na mysli neco jsem kdysi o tom cetl. Pry to krasne chyta jak za studena tak za tepla a celkove lepe pali smes... Priznavam se na to si netroufam... Pro Jawasakiho: Indukcni snimac S01 co jsi nasel je super... Halluv nevim jestli by sel na pionirovy pouzit protoze ho musis napajet (coz by nejspis znamenalo baterku) Muj nazor na tenhle tyristor co tu mate v odkaze je, ze je na muj vkus moc slozitej (kdyz se ti nektera ze soucastek odpali a moc tomu nerozumis, tezko to opravis) nechci tvrdit ze je spatnej ale jak znamo v jednoduchosti spociva sila. Ja osobne bych volil predelani na obdobu zapalka babety. Jedine upravy jak jsem jiz psal: induktivni snimac, zapalovaci pol z babety, a samotnej tyristor ktery v pripade poruchy pasuje ze samotne babety. Zapalko spolehlivy a bez kladivka
Datum: 20. května 2013 22:26
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 20. května 2013 14:45
 Tak sem si přečetl něco o tyristorovém zapalování a je to mnohem lepší než zapalování z pily.Měl bych zájem o výrobu takového zapalování můžeme se domluvit na e-mailu PETRHLAHULEK156@seznam.cz. http://imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp šel by použit třeba Hallův snímač H01 nebo indukční snímač S01?Díky
Datum: 20. května 2013 6:42
Datum: 19. května 2013 23:06
Jméno: egemberg
IP: uživatel694
 mám čz 125 a potřebuji se zeptat jestli můžu dát baterii z nicd článků a nebo jestli tam můžu dát něco jiného místo baterie
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 9:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Oscar 2: Neboj čtu dobře  , ale celej ten můj elaborát byl o tom že když Ty máš velkokapacitní průmyslové NiCd, rozhodně je nemaj tihle holobrádci co se tu pohybují, určitě neměli tu možnost si je před 20ti lety dřív vyšmelit z fabrikových zásob. Takže Ti NiCd rozhodně neberu, ale jestli za ně chceš bojovat, tak tady těm klukům řekni kde si velkokapacitní NiCd a za kolik poříděj.. oni pak dojdou k tomu o čem jsem psal. Že je vyjde mnohonásobně levněji koupit klasickej olověnej akumulátor, protože ty tužkový co většinu napadne a jsou dostupné, prostě použít nelze. Jen pro představu ceny tohle je nejsilnější akupack z GME a to má kapacitu poloviční než bych doporučil jako nejslabší možnou http://www.gme.cz/nicd-akupacky/akupack-5xd-nicd-6v-4500mah-sanyo-p540-379/
Datum: 20. května 2013 9:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Chongu! Toš to mě mrzí, že při Tvojích schopnostech si si nevšiml prvního údaje o kapacitě článkú. Je to v druhým řádku od vrchu po pravej straně!!! A tvoje schopnosti kolem eletriky moc převyšujú moje, ale nicd články si vzít nenechám!!! Nic lepčího na světě zatím nejni!!! Jo a ty hodinkový nebo naslúchátkový sem zapoměl! Tech byly desítky. A nešvácla ani jedna! A ty kapacity? 225, 300, 400, 600, 750, policejní 900 a 1000 mAh! A nekerý sú ešče z doby před převratem! Většina z nich byla vyhozená! Ale nic si z teho nedělej takových jak já a múj zeťák moc nejni! Neš sem dospěl k temto závěrom, toš mě v mládí museli sem tam modeláři křísit, gdyž sem viděl co s něma dělali! A nestalo se jim nic! No dnes jich uš taky nechcú, gdyž lítajú s elektrama. Esli toš možem zejtra na :" 2beo@seznam.cz "pokračovat! Toš tak!
Datum: 19. května 2013 23:54
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jo a malej dovětek, nabíjením nadměrným proudem hrozí mimo jiné i exploze článku, to snad mluví za vše... Kdysi v mládí při pokusech s nabíjením malého článku do hodinek (za bolševika je bylo obtížné sehnat) mi explodoval na stole, právě proto bych ani nechtěl být svědkem exploze něčeho mnohem většího...
Datum: 19. května 2013 20:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Oscar2: No asi jsi nám zapoměl říct o jaké kapacitě Tvých NiCd se bavíš... tady egemberg má asi na mysli nějaké ty tužkové akumulátory. Jenže mám takovou mnohaletou praxi, že pokud se nejedná o speciální ACC určené k nabíjení velkým proudem, tak se obvykle nesmí překročit proud 1/10 kapacity, protože je velmi omezená možnost vstřebávání planování uvnitř uzavřeného NiCd článku. takže řekněme že použije takovou běžnou kapacitu 2100mAh (2.1Ah), vychází mi že proud nabíjení s ohledem na životnost nesmí překročit 210mA. No a protože regulace v motorce je nabíjecí reguleca charakteristiky U, tedy tak že stabilizuje maximální nabíjecí napětí, vychází mi zároveň že taková regulace nereguluje nabíjecí proud... ono taky jak, když soustava je společná i pro spotřebiče a proud teče všelijakým směrem. Takže řekněme při vybitých článcích s ohledem na to že dynamo je poměrně tcvrdý zdroj proudu odhaduji že je klidně schopen dát mnohem víc než 1A. Stačí pár takových cyklů a kapacita je v háji a kdoví jestli by nešel do kopru i vybíjecí roud ACC. Tedy můj odhad je takový že se 45W dynamem bych dimenzoval článek NiCd se nabíjecí, proudem neřízenou charakteristikou alespoň na nabíjecí prou 1A, to ale vychází článek 10Ah, no a v tu chvíli se bavíme o modelářském speciálu dražším než standardní olověný akumulátor. Tedy abych to shrnul, určitě máš nějaké velkokapacitní NiCd a potom si tu honíš triko nad něčím co běžná většina zdejších stejně nesežene za lidovku a také mi vychází že koupit standardní akumulátor vyjde nakonec nejlavněji a bez kompliakcí. Take egembergu, máš-li na benzín, musíš mít stejně tak na olej do něj a taky na náklady údržby a tedy i na nový akumulátor a pokud to nehodláš přijmout, tak přesedlej na pionýra, ten akumulátor nepotřebuje.. howgh
Datum: 19. května 2013 20:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče pro pepu! Gdybys byl tej dobroty a poslal mě odkaz na tu diskuzi o nicd. Ať se neco pořádnýho dovím a nemám enom svoje skreslený názory na svět. Myslím to vážně a budu moc rád!!!
Datum: 19. května 2013 10:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj egemberg! No ešče, že Ti tady víc nigdo neradil! Nevím kam fšecí chodijú na ty informace o NICD akumulátorech? Já používám od roku 1976 nicd akumulátory všech možných kapacit od 300 mAh aš po 300 Ah a nigdy sem s nima neměl sebemenší problém. Sice sú větší než olova, ale taky používám akumulátory roku výroby 1953 a pořád ešče fungujú. Gdo nevěří može se dojet podívat!!! A v nejhorším režimu. Drsně nabit drsně vybit! Ve Š 120 má moja sice olovo, ale ve 100 a 110 sem vozil NICD! Aj v POBĚDĚ! A ROBURA taky startuju NICD!!! No lepčí asi bude:" 2beo@seznam.cz "! Toš tak.
Datum: 19. května 2013 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15540
 proč tam za 300 nekoupíš baterku a je to?tu nejlacinejší ..ti članky se prý nafukují ...nedávno se to řešilo na maniji....
Datum: 18. května 2013 14:22
Jméno: Honza
IP: uživatel15511
 Ahoj mam jawu 21 a mam dva druhy indukčních cívek jedna je 6V a druhá je 8v která bude nejlepsí a jake zapalování tam musím dát 20w nebo 30w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 13:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 má být 8 volt fík se 3 polama klasika v plnem plynu muže dávat přes 6 volt a 6 voltová indučka se tak dost zatěžuje... 6 voltu patří na zapalování z pařeza ...... na klasickeho fika a mustanga vždy 8 volt ykdyž to jede na obě
Datum: 14. května 2013 13:24
 Je jedno jakou indukčku použiješ, ale lepší by měla být ta 8V a jaké je zapalování je jedno, protože zapalovací cívka je u obou druhů zapalování stejná
Datum: 14. května 2013 12:17
 prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 12:27
 Je to přesně jak napsal Chong, motor je buď na 30W zapalování nachystaný nebo není, tzn. že buď má ty nálitky nebo nemá. Pokud se nepletu, tak pionýři 20 i 21 vyrobení do roku 1971 ty nálitky nemají a od 1972 roku už mají (mám pionýra z roku 1972 a nálitky už mám). Pokud opravdu to 30W zapalování chceš, tak ti nezbyde nic jinýho, že ty místa u cívek trochu vybrousit
Datum: 14. května 2013 12:27
 super chlapi. dik...  co nejdriv na to vletim... jeste dotaz: ve vyssich otackach mi zacne na kladivkach skakat jiskra a motor ztraci vykon. kladivka mam loni nove, ted jsem koupil novy kondenzator. myslim, ze tim nic nepokazim  a kdyz se mi pak podari otocit tim statorem kam potrebuju, tak to bude konecne litat.
Datum: 14. května 2013 9:34
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 vis jak sem to vyresil ja sem vyndal vsechny civky a nechal tam jen zapalivaci civku
Datum: 14. května 2013 7:20
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jojo, tak to mám taky, jde o to že máš kartery a zřejmě i víko zapalování bez nálitků pro světelné 30W póly (vy říkáte cívky). Holt se musí udělat taková drobná prasečinka a v místě pólů bruskou odbrousit z vnitřku trochu karteru aby póly měly místo. Chce to opatrně a nejlíp nějakou drillku s brusným minikotoučkem.
Datum: 14. května 2013 7:04
 nj. uz to tu nacitam... mam asi dvacitkovy motor a misto na 30w zapalovani je az v jednadvacitce... ale snad to pujde nejak poladit...rn
Datum: 13. května 2013 21:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15508
 ja nevím co nová kladívka a jinak jsou 2 typy hranatych vík jedny novejší jsou nad cívkama trošku vyboulene porovnej pár stroju a všimni si....nevím jake máš ....nemyslím rozdil kulatych vík 05 a hranate 20 ae i 20 je víc opravdu hledej smudlo....
Datum: 13. května 2013 21:34
Jméno: misak
IP: uživatel15504
 Čau draci mam dotaz u moji čz175/477 když zapnu blinkry tak jen svítí podle mě to bude přerušovačem ale pravě na to bych se chtěl zeptat když tam dam normální z auta třeba z favorita na 12v jestli to bude blikat nebo něco dělat na motorce mam na 6v díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som to z 12V skúšal a blika to seriozne len to treba doladiť na spodku s tým šrúbkom tú frekvenciu blikania
Datum: 14. května 2013 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No moc bych nesázel na to že 12V přerušovač bude blikat na 6V, opravdu na 90% ne...
Datum: 14. května 2013 7:06
 Svítit to taky může, když je to někde špatně zapojený resp. ukostřený navíc.
Datum: 14. května 2013 2:33
 čau, hele taky mužeš pro jistotu zkontrolovat žarovky, když dáš slabší, tak to jen svítí, ten prerusovac mužeš taky postelovat takovým tím sroubkem kdyby jsi to chtěl zkusit. S tím, jestli ti to bude blikat na 12v prerusovac ti neporadim, ale myslím že né.
Datum: 13. května 2013 22:03
 Ahoj SESO, jsou tady na krámku bužírky na pio 21? od přepínače světel do masky a pak este od zapalování do masky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 18:49
 Jestli nabudou tady na krámku, tak se mi ozvi na mail, já mám doma asi 10m a určitě to všechno nevyužiju.
Nějak se kdyžtak domluvíme. Je bílá.
Datum: 12. května 2013 18:49
Jméno: David
IP: uživatel15495
 Zdravím vás, lidi kdo mi poradí, mám motorku čz 125 476 a chtěl bych poradit, jakou mám pořídit baterku, myslíte, že 6V 11a ? Díky moc za rady, moc se nevyznám...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 13:54
 Ok, děkuji za odpověď
Datum: 12. května 2013 13:54
 Jen aby se vešla do kastlíku, myslim že velkou baterku jsem tam nějak nemohl dostat. Já s tou 6Ah taky tahal blinkry, a neni s tim vůbec problém. Jenom tak pro zajímavost, abych neplácal blbosti - origo baterka do 476/477 měla 4,5Ah!!
Datum: 12. května 2013 9:08
Jméno: David
IP: uživatel15495
 Díky moc, taky mám blinkry, tak koupím tu 6V 11Ah.
Datum: 12. května 2013 8:35
 6Ah naprosto bez problémů...
Datum: 11. května 2013 21:16
 ja sem tem teda mam 6V 6Ah a bez problemu.. a to mam i blinkry
Datum: 11. května 2013 20:59
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 máš-li originál dynamo, tak 6V, 11 Ah. Na značce moc nezáleží, jen musí být kyselinová. Ber nejlevnější, stejně bude za 3 - 4 roky mrtvá.
Datum: 11. května 2013 19:44
 Zdar, mam dotaz hlavně na majitele Stadionů S22. Jak funguje tlačítko bzučáku? Kam se to má posunout/zmáčknout aby to troubilo? Skládam mopeda, a nějak si nevzpomínam jak to bylo. Už je to 7 let co jsem na tom jel. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 21:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Nedávno jsem to zrovna rozdělával, ten bzučák není tlačítko, ale "páčka".
Musí se vychýlit od sebe nebo k sobě a ten plech páčky pod tím plastem se dotkne jednoho ze dvou mosazných kolíků co jsou na destičce pod ním.
Jestli se pletu, tak mě někdo opravte. Popřípadě se ještě zítra podívám, mám tam jeden přepínač navíc.
Datum: 10. května 2013 21:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Už ho teda nemám ale pamatuju se že tlačitko klaksonu uprostřed se zmačklo dolu.Já měl tehdy sto chutí tam radči dát přepinač z focha.Jé co já se s tim natrápil  )
Datum: 10. května 2013 21:24
Jméno: muhehe
IP: uživatel15032
 Zdravím draci, koupil jsem si tachometr na kolo s tím, že si ho dám na fíka, ale jaksi jsem nedomyslel, že drát bude krátký. Tak se chci zeptat, zda jste drát na tachometru někdy zkoušeli prodlužovat a jak to dopadlo? Díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 21:59
Jméno: muhehe
IP: uživatel15032
 Dobrá díky moc za rady
Datum: 10. května 2013 21:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Nemáš se čeho bát, v tý pecce co je na konci toho drátu je jen magnetickej snímač. Je buď mechanickej, to jsou dva plíšky, nebo jen cívka. Nehraje roli polarita.
Na Stadionu to dávám na zadní kolo a pokaždý se musí prodlužovat. Jen je dobrý ty spoje propájet, protože janak to občas háže bludy.
Datum: 10. května 2013 21:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Normálně napájej delší kabel, taky to tak mám a funguje to bez problémů...
Datum: 10. května 2013 17:24
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 na tom nci není , vem si normal dvojlinku třeba ze sluchátek a napoj to...  už několikrát mi upadl tak jsem zkracoval..
Datum: 10. května 2013 16:38
Posl.aktualizace: 10. května 2013 14:53
 Ano, toto VAPE lze použít do čz 175/450.
Datum: 10. května 2013 14:53
 Čau draci chci se zeptat jestli jde 6v čz 180/487.3 roztlačit když tam nemam baterku, přes 12v nabiječku to nakopnu nohou ale jak ji odpojim tak ihned zdechne, takže tam musim nějakou baterku aby jela šla roztlačit jo? chci vědět jestli je jenom problem v baterce nebo v něčem jinym
díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2013 19:51
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 baterku už mám a motorka šlape dobře tak uvidim jak dlouho, děkuji za rady
Datum: 09. května 2013 19:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jde, ale musíš fakt rychle  ))
Datum: 09. května 2013 19:42
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj baterku jdu koupit dneska, tak uvidim jak to pujde doufam že to bude dobré, jenom mě štve že to nejde roztlačit
Datum: 09. května 2013 14:11
 11 Ah kolem 500,-
Datum: 09. května 2013 13:28
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Když máš na benzín, máš mít i na baterku. Zas tak likvidační cena to není...
Datum: 09. května 2013 7:10
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 aha tak to asi nedokážu opravit vubec nevim do čeho šáhnout
Datum: 08. května 2013 22:15
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 když zdechne tak to znamená že nedobíjí
Datum: 08. května 2013 22:00
 Ahoj, mám úplně začátečnický dotaz. Koupil jsem Stadiona S11 a je na něm namontovaná indukční cívka. Dle nákresů tam ale být nemá. Byla tam dodělaná a proč? Moc díky draci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 23:00
 Ahoj, myslel jsem si to. Moc díky za noční odpověď!
Datum: 07. května 2013 23:00
 Původní zapalovací cívka, která se nacházela na statoru, pod rotorem, často odcházela. Proto se z ní odstranila část vinutí, a napojilo se to klasicky na vnější indukční cívku jako u fichtla. Jedná se tedy o "dobovou" opravu. Dneska se dá koupit nová cívka, takže se to dá vrátit do původního stavu...
Datum: 07. května 2013 22:49
 ahoj, je pravda že když necham magneto a stator bez cívek ležet samostatně jakoby že mam magneto v 1 krabici, stator v 2., tak že se to magneto musí nechat namagnetovat? jeslti jo tak kdo to dělá, nějaký kontakt, nejlíp někdo z Frýdku Místku nebo Ostravy dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 21:01
 Jak píše konny. Permanentní magnet, pokud je ponechán mimo dosah magnetických láte, ztrácí svoje magnetické vlastnosti...proto je lepší dát tam třeba ten plech...
Datum: 07. května 2013 21:01
 dík za radu, hned to du udělat, snad to bude fachčit
Datum: 07. května 2013 20:57
 Masokz: pokud chceš nechat magneto delší dobu mimo stator, tak omotej magneto páskem plechu a třeba drátem ten plech stáhni, tím si zajistíš udržení magnetické síly (tuto informaci mám přímo od chlápka, u kterého jsem si nechával nabudit magneto z pionýra)
Datum: 07. května 2013 19:52
 jakub 236 prostě made in československo  Kvalita za jedna  jak říka sesa
Datum: 07. května 2013 10:23
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 07. května 2013 10:16
 ok tak to je paráda, ja ho mam odložené rok, tak to snad pojede
Datum: 07. května 2013 10:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ne, já sem našel magneto ve sklepe u dedy mezi dalšími díly z chera, nekteré už to měly skoro za sebou, ale magneto vypadalo dobře (silný magnet, stav dobrý) a kámoš zrovna sháněl magneto do svého chrchla, tak sme ho zkusili a hele vono to jelo  jinak to magneto tam leželo nejak 20 let mozna
Datum: 07. května 2013 10:00
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Jaké mohu dat do pionýra nejsilnější zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 0:33
 prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne  nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik
Datum: 11. května 2013 0:33
 Když se vybrousí do karteru ty míska na světelné cívky, tak určitě nebude problém  . Pokud by jsi chtěl poslat nějakou fotku, jak ty vybroušený místa vypadají, tak mi napiš na mail
Datum: 08. května 2013 22:32
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 aha....tak to jedině vyzkoušet a přibrousit pokud to půjde...ok diky
Datum: 08. května 2013 22:15
 jirka_z: 05 nemá v karteru taková vybroušená místa na velké světelné cívky, mají s tím problémy i pionýři 20 a 21, kteří jsou vyrobení tuším do roku 1971
Datum: 08. května 2013 22:14
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 proč nejde do 05-tky zapalování 30W ? Uvažuju o tom a chci poradit. díky.
Datum: 07. května 2013 21:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 výborné je vape ale stojí jak celej fichtl... v zavěsu je babeta jen nezapomen na tiristor tu krabičku kdybys to někde s cháněl pak jde 30 W z mustanga ale to jde teměř jen do 20 21 23 do 05 jde 20W z typu 20....prakticky i magnetka z pařeza funguje dobře
Datum: 07. května 2013 20:19
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 takové jaké seženeš
Datum: 07. května 2013 15:35
|


|