Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Čau jaké máte zkušenosti se zapalovacími svíčkami NGK made in Francie?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:40
 noane já jsem ju uchcal snad 1000x při zajíždění a jezdí pořád
Datum: 25. června 2012 21:40
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 mě slouží na zavodnim pio parádně
Datum: 25. června 2012 7:23
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 já sem zase doma našel svíčku, je jak nová jede jak ďas, ale dostal mě ten název Iskra, Made in Poland
Datum: 24. června 2012 23:34
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 NGK vyrobený ve Francii jsou tím uchcáváním vyhlášený. Origo made in Japan jsou bezproblémový, ale uchcat se samozřejmě taky dají.
Datum: 24. června 2012 20:10
Datum: 24. června 2012 16:11
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Já jsem to dneska uch-cal a hned odešla,tak jsem tam dál radši bošku a jede parádně aji chytá pěkně
Datum: 24. června 2012 15:02
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 jo jezdil sem na ne v enduru .. uz nikdy tu svicku uchcijes a muzes ji zahodit raci jezdim na bošku  ...
Datum: 24. června 2012 13:47
Jméno: pišek
IP: uživatel1026
 ZDAREC DRACI KDYŠ SE MĚŘÁ PŘEDSTIH TAK SE TA ŠUPLERA MÁ DAT KE KRAJU NEBO DOPROSTŘED ABYH MĚL TECH 1.6MM ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:11
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Klid kolečko, třeba má píšek gmovej píst co se mu prohýbá u krajů jinak než na vrcholu pístu, potom by bylo důležitý kde to měří
Datum: 26. června 2012 12:11
 Když by ses nad tim trochu zamyslel, tak ti musí bejt jasný proč ti už dva lidi napsali že je to jedno, ne?  Píst je vyrobem z jednoho kusu, když tedy pohneš pístem o těch 1,6mm, tak se kraj pístu pohne o stejnou vzdálenost jako prostředek pístu, je to jasný? Píst se prostě musí vrátit z horní úvratě o 1,6mm zpět, a kde to naměříš to už je tvoje věc.
Datum: 25. června 2012 13:56
Jméno: pišek
IP: uživatel7996
 jo ale nevim jesi uprostřed vlozky nebo nakraji tech 1,6
Datum: 25. června 2012 8:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Je to rozdíl, takže když budeš měřit pořád na stejném místě, tak je to fuk kde...
Datum: 24. června 2012 12:22
 Je to jedno...
Datum: 24. června 2012 10:12
Jméno: pišek
IP: uživatel1026
 zdarte draci jak jsou ty drátky na indukčku tak jeden má byt ukostřený že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 11:43
 Podle origo zapojení je ukostřená svorka 1 na indukční cívce.
Datum: 25. června 2012 11:43
Jméno: pišek
IP: uživatel7996
 abych ho tam nenacpal tobě !  D
Datum: 25. června 2012 8:16
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13956
 a ten třetí nejširší (červený) si nacpeš do zadku
Datum: 24. června 2012 19:25
 Zdaro tusim ze svorka 15
Datum: 24. června 2012 14:58
Jméno: Jahoda Lukáš
IP: uživatel5427
 Ano,,,
Datum: 24. června 2012 10:07
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zdravím, nevíte kde sehnat civku 20w cívku zapalování pro zadní světlo (5w) tady, ani nikde jinde sem ho nenašel, všechny cívky jsou na 30wattová zápalka. Nechal bych si jí převinout, kdyby to nestálo takové nekřesťanské peníze... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 19:26
 Možná ji tady mám navíc... zkusím pohledat, tak se pak ozvi na mail
Datum: 24. června 2012 19:26
Jméno: pape
IP: uživatel1026
 zdar draci chcu se zeptat jak seštelovat předstih odtrh, a pak jak je kladívko tak nak je tam ten šroubek atd.. tak aby to nemělo skrat tak jak to tam dat.. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 20:51
Jméno: pepe
IP: uživatel1026
 díky
Datum: 23. června 2012 20:51
 vezmeš si špiony vybereš 0.4 a při největším otevření kladívek musí jít ta měrka lehko (0.45 už těžko). Pak to nakopni a předstih udělej za chodu motoru (nejlepší poznáš na pravidelnosti chodu, zvuku a max. otáček). S tím šroubkem nevím co chceš, takže ti neporadím
Datum: 23. června 2012 20:37
Jméno: TechSgt. Ybarra
IP: uživatel13091
 Zdravím , prosil bych o radu. Mám ČZ 476 125 a nejde nastartovat. Dneska ráno po dlouhé době nakopávání něcoby jako bouchlo (nedával sem tomu pozornost) a nakonec chytla. Potom sem dojel do cíle ale tam sem to už nenastaroval až po dlouhém tlačení. Doma sem zjistil že byla vybitá baterka tak sem zkontroloval magneto a to bylo v pořádku aspon na první pohled . Poté sem až sem nabyl baterku sem se znovu pokoušel nastartovat ale bezúspěšně až po roztlačení to chytlo ale při další zastávce sem už to nenastartoval , když sem nakopával tak ten onen zvuk se ozíval při každym nakopnutí až poté vyletěl kryt on magneta. Poté sem vyměnil magneto (to starý bylo přepálený) ale problém sem nevyřešil.Jiskru dává ale poněkud slabší a při nakopávání víc svítí kontrolka baterky. Nevíte co stim ? Kondenzátor ,nabuzovač? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 10:17
Jméno: techSgt.Ybarra
IP: uživatel13091
 Promin , oprava dynamo mě nějak ten název zmát
Datum: 24. června 2012 10:17
Datum: 24. června 2012 10:00
 Zdarec draci mám takovej problém na čz 175/487 když jedu (svítím) a v nízkých otáčkách vyhodím blinkr tak začne vynechávat a jednou dokonce i chcípla. Nemůžu na to přijít co to dělá (akumulátor je nový) nedělalo to taky někomu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 20:17
 Sorry ... když to nebude o.k ......
Datum: 23. června 2012 20:17
 Zkontroluj dobíjení.... Změř na baterce kolik dává voltů dynamo podle otáček....... Když to bude o.k tak mrkni na relátko......
Datum: 23. června 2012 20:12
Jméno: lukas filip
IP: uživatel9691
 cus draci nevite nebo neznate o nejakym elektrikarovi ktery umi natahat elektriku na pionyra(komplet),popripade kontakt(mesto)¨diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 20:40
 udělá to snad každý kdo není barvoslepý a úplně vygumovaný. Na celém pinckovi máš všeho všudy snad do 15kablíku...
Datum: 23. června 2012 20:40
 To snad dokáže každej blbec co alespoň trochu přemejšlí
Datum: 23. června 2012 17:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 čau , Čechticích je moc sikovnej chlap kterej mi to taky delal , myslim ze za to chtel 600 Kč a funguje mi to do ted , komplet.
Datum: 23. června 2012 16:35
Jméno: lukas filip
IP: uživatel9691
 VYSOČINA
Datum: 23. června 2012 16:23
 Zdravim tak už vím v čem je problem,světelná cívka i přesto ze je nová tak nedává žádný proud(pincek 6V-30W). dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 13:13
 Připoj žárovku a hned bude....
Datum: 23. června 2012 13:13
Jméno: Kokos
IP: uživatel13048
 cau mam doma jawu mustang golden sport s baterkou a ve schematu el. je USMĚRNOVAČ a REGULATOR napeti nevíte z ceho bych tyto veci mohl pouzit ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:27
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Zdar Kokos, no nevím jestli má za současných podmínek smysl zapojovat podle původního schématu elektorinstalaci s akumulátorem, jako to měl kdysi golden. Jde o to, že celé to bylo usměrněné jednocestně a v podstatě jsi akumulátor nabíjel přes den, kdy nebylo povinné svítit a ten akumulátor "vykrejval" nadměrnou spotřebu ve chvíli kdy jsi blikal, nebo měl malé otáčky. Dneska ale musíš svítiti celej den, takže není možné aby se aklumulátor nabil a tudíž bude trpět jak zvíře, furt bude podbitej, nebo úplně vybitej a velice brzy ti sulfatují desky olověného akumulátoru a ty s ním sekneš do šmelcu. Takže z mého pohledu řešení na nic...
Datum: 26. června 2012 12:27
Datum: 24. června 2012 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel14010
 V originálu je tam jen dioda myslim...možná ještě nějakej odpor nebo cívečka...nic složitýho....
Datum: 24. června 2012 0:06
 jsi trouba kokosáku!! to schema neni pro goldena! to máš schema ze sekce "tuning" a né původní verzi. v originálu žádný regulátor neni. zapoj hlavu
Datum: 23. června 2012 23:38
Jméno: Kokos
IP: uživatel13048
Datum: 23. června 2012 21:14
 regulator tam urcite nieje..
Datum: 23. června 2012 9:05
 Zdravim mam problém:mam Jawa 21 6V-30W pincek nesvítí,ntroubí přitom jsem vymnenil komplet elektriku,dal novy kondenzator,civku světel,spinac světel na masce,vse zapojeno podle schématu a stále nic,proměřili jsme cívky kazda z nich dava cca 6V indukční cívka Ok a nejde proud do spínače světel na masce diki za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 16:06
 Tak si tam dej PETROLEJKU do předu a do zadu blikačku z kola
Datum: 24. června 2012 16:06
 Někde musíš mít chybu.... zkus zapojit žárovku přímo na cívku
Datum: 23. června 2012 13:15
 Zdar, nemůžu najít elektroinstalaci na dvácu je tu někde? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 15:30
 Za prvé je pěkné že je to 125, ale je to Jawa, čz, Yamaha, Honda, Aprilia ??? Za druhé klikni na nový panel do kolonky adresy zadej http://www.google.cz a do rámečku napiš "elektroinstalace (motorka) 125" klikneš na hledat .. až najdeš tak dej do košíku vyber platbu vypln adresu a kup ... proč bychom to měli hledat za tebe ? Když neseženeš tak si ji holt vyrob ..
Datum: 23. června 2012 15:30
 postul: ano  a proc by to prosimtě dělal když mu to mamka s tatkou zaplatí
Datum: 23. června 2012 11:24
 to je obrovský problém natáhnout 5 drátů do bužírky...
Datum: 23. června 2012 11:09
 myslim kábeláž ne plánek
Datum: 23. června 2012 10:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 www.google.cz
Datum: 22. června 2012 20:33
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu moje čz 175/487 nedobijí dával sem nové relé ,vedení uhlíků ,uhlíky,uzávěry a pročistil sem drážky na rotoru a furt nic a elektroinstalace by měla být taky v pořádku poradte co s tim ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 18:17
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 hele skusil sem to přeměřit šestivoltovou skoušečkou a vůbec se nerozsvítila měřík nemám
Datum: 22. června 2012 18:17
 Nastartuj motorku a změř kolik jde voltů od uhlíků.......
Datum: 22. června 2012 17:49
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 jo rele je ukostřený mě příde jako kdyby s to ho dynama vůbec proud nešel
Datum: 22. června 2012 17:12
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
 ahoj mas ukostreny relatko.nedavno sem delal 250 rele extra a nebylo ukostreny takze sem to ukostril a pak to zacalo makat.
Datum: 22. června 2012 17:07
 Zdarec draci .
Mam dotaz na zdejší moto elektrikaře motorky spravuju už 5 let ( ted už spravuju i ty lepší) ale to je jedno , dneska sem se sekal s něčím co mi nejde do hlavy přišel zas mnou soused stím že mu delala bordel babeta a že vyměnil indukční civku ale nepoznačil si draty a nejspiše ju špatně zapojil a že už mu nejede vubec . Tak sem se na to dival a zjistil sem že defakto všechny draty vedly na indučku ale na babete vubec nebyl Tyristor ani takova ta indučka s tyristorem nebo tak neco a on mi tvrdil že to 12 let jezdilo bez toho že by aniž by to tam měl Že by si toho 100 pro všiml kdyby tam neco takoveho bylo nebyl tam nikde žadny uchyt nic proste Tak po dlouhem dohadovaní sem si prosadil že to tam musí byt a tyristor sem přidelal a zapojil a bebate začala opět jezdit . A ted otazka je možno to zapojit doopravdy tak aby to jelo i bez tyristoru ? Jako elektrikař si myslím že je to totalní kravina že mu ten tyristor stama asi ukousl pes nebo já nevím kde se podel . Ovšem celej večer sem poslouchal a ted mi vysvetli proč to jelo i bez toho
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 23:54
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Čau jakou mám koupit svíčku do jawy 21.Já tam mám bosch wr 7 ac a strašně se mě to přehřívá 10km,pak už to nejede a musím čekat až se válec trochu ochladí dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:34
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Tu svíčku co tam máš ty tak ta je teplá takže pokud se ti to přehříva a pak to nechce jet zvolil bych nějakou studenou třeba Brisk N14C... v létě se mi taky fichtl přehříval ale moc to tedka neřeším protože mu dávám eště časté pauzy(je po výbrusu)
Datum: 20. června 2012 21:34
 pužívám NGK na všechny moje motorky je to prostě kvalita mám ji v 487 ročně jezdím kolem 4000 km - nikdy nebyl problém
Datum: 20. června 2012 20:46
Jméno: mana
IP: uživatel4850
 zdar draci, mam Jawu 250 kyvacku ale mam problem s akumulatorem. kdyz ho dam do motorky, zastrcim klicek, tak se mi behem par sekund vybije. možna spatny elektrolyt, spatny akumulator ... co myslite ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:01
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pokud se ti na stole nevybíjí a v motorce ano, jednoznačně je nejaká závada na elektroinstlaci a někde máš svodový proud.
Datum: 20. června 2012 23:01
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 mas pojistku? vyndej ho, pripoj na nej zarovku a mer napeti, pripadne ampermetrem mer proud primo v motorce, ale vypada to na vadnej akumulator
Datum: 20. června 2012 21:01
 cau zajímalo by me jesli by se dal podsvítít tachometr z jawi 90 mam ho na mustangovi zapalování 20W díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:47
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Diody se napájejí proudem, nikoli napětím... Takže řekněme že jsis koupil bílou LED, ty mají obvykle svorkové napětí 3,5V, spolu s ním najdeš v katalogu dané LED že max. proud výrobce doporučuje např. 20mA, pak Ti stačí znalosti z fyziky druhého stupně (konkrétně 8. třídy základní školy, to vím protože se mi nedávno syn chlubil s ohmovým zákonem). Takže řekněme že palubní napětí (byť střídavé) mívá maxima kolem 7V (nabitý ACC má 7.2V!) no takže vezmeš 7V odečteš 3.5V napští polovovičového přechodu LED a máš 3.5V, což je napětí které se musí ztratit na předřadném odporu. No a teď proud... ten odpor zároveň funguje jako odpor tekoucímu proudu a na to stačí právě ten ohmův zákon, když jsi o hodině fyziky hnípal a myslel sis že to nikdy v životě nebudeš potřebovat.. no nyní ho potřebuješ. Takže víš že na odporu potřebuješ ztratit 3.5V ale zároveň propustit 20mA, takže 3.5V/0.02A je 175 ohmů, no a nejbližší v řadě je 180ohmů (175 se prostě nevyrábí). No a ještě nejni marný překontrolovat ztrátový výkon na odporu... takže víme že tam teče 20mA a ztrácíme 3.5V, takto zase pro změnu vynásobíme, takže 3.5V x 0.02A je 0.07W což je extra málo a snese to běžnej miniaturní odpor rozptýlit.... je to jasné? Teda krom toho že při přepínání na chvilku pohasnou obě vlákna a palubní napětí klidně vyskočí na 80V (sám jsem měřil) a to dostane krátkou šlehu 80V/180ohmů tj. 444 mA, což je 20x víc než dovoluje v kataogu a tak Ti tyhle šlehy po časem vyšeptaj LEDku (bude svítit, ale nebude to jak za starých časů). No a k eliminaci blikání bych dal paralelně k LED elektrolytickej kondenzátor tak 22uF, ale to bys ještě v serii s odporem potřeboval usměrňovací diodu (např. 1n4148) aby se zápornou půlvlnou kondenzátor nenabíjel přepolovanym napětím na což není stavenej...
Datum: 22. června 2012 12:47
 jakí mám použít napetí tech LED diod a kam je mám připojit
Datum: 21. června 2012 7:07
 Jde to, bude ti to lehce poblikavat ale to ani nepoznas
Datum: 20. června 2012 23:47
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 K podsvětlení bych použil LED, aby se neubírala energie ze soustavy pro zadní a pření světlo, protože LED žere velmi málo.. ani bych si nedělal hlavu s usměrněním...
Datum: 20. června 2012 23:00
Jméno: vena40
IP: uživatel12708
 zdar draci mam jawu 250 panelu a nemam tam kontrolku na dobíjení prosimvas kam to mam zapojit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 11:02
Jméno: vena40
IP: uživatel13995
 ok díky mo a ještě bych se chtěl zeptat jestli tú 15 musim véct i na cívku
Datum: 20. června 2012 11:02
Datum: 20. června 2012 8:47
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 http://jawa-250.wbl.sk/ELschemy.html?framebreaker Jestli se v tom vyznáš...
Datum: 20. června 2012 8:06
 Čago draci... Dotaz- má Jawa 350/634 spínač na neutrál ? Motor 633 bez poloautomatu( vypínání spojky ve tvaru T , BIZON).....Díky za rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:57
Datum: 19. června 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 má hned u sek. kolečka
Datum: 19. června 2012 16:14
 že jsem tak smělý, je možné nastartovat 250/353 bez baterky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:30
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Smělý chlapče bez baterky pojede, ale s akumulátorem pojede také...
Datum: 20. června 2012 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojede na roztlačení
Datum: 19. června 2012 16:15
 mě na čz 175/477 jela bez ni byla tam ale byla uplne mrtva ani dioda se na nu nerožla tak sem ju tam nechal a vždycky sem to žduchl a jel sem
Datum: 18. června 2012 22:52
 Pokud je vše jak má tak půjde roztlačit ne našlápnout
Datum: 18. června 2012 22:41
|



|