Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau mam jawu 175 , a ten šroub u prostřed zapalování je uplne kulatej nejde povolit nenapadá vas nekdo jak by to mohlo jít a ešte jak mám zapojit elektriku když to chci přez vipínač třeba nahoru když to zapnu bude stratování a dolu na chcípnutí . a ešte jeden dotaz jakej ole se leje do předních tlumiču. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 12:44
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ok tk díky a nevíte nekdo jak mam zapojit tu elektriku úřez spínač jen chcípnutí a na startování
Datum: 22. července 2012 12:44
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Do předních tlumičů patří (překvapivě) olej tlumičový  Vazelína, to už je dost drsný
Datum: 22. července 2012 11:37
 Čus draku bud do toho šroubu prořízni nějak šikovně drážku - pilníkem,pilkou a nebo flexou.A zkus povolit a nebo chytnou sikovkama nebo nečím ale silně a zkusit povolit
Datum: 22. července 2012 11:10
Jméno: fugas
IP: uživatel13743
 bud hydraulickej nebo vazelina
Datum: 22. července 2012 10:36
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Čau draci.Slabě mi svítily světla na 21,tak jsem vyměnil světelný pol a už to nejde vůbec.dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 19:28
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 mam 20w elektrika je nová cívku jsem měřil a je ok.V čem může být problém?Když zapojim zad.světlo tak to nesvítí skoro vůbec.
Datum: 23. července 2012 19:28
 no a co máš za zapalování 20W nebo 30W podle toho co máš tak si najdi schéma a vše překontroluj jestli máš vše zapojené tak jak to má být . Nebo taky už ta cívka může být KO tu kterou jsi tam dal
Datum: 21. července 2012 11:44
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Ahoj lidi mám prušvich jako prase !! potřebuji sehnat samostatnej šroub ,který drží vačku s magnetem ke klikovce potřebuji to sehnat jako kus samotný... prosím o rady a děkuji (a akutně to spěchá!)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2012 8:33
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 děkuji
Datum: 21. července 2012 8:33
Jméno: F
IP: uživatel14173
 Co sem ho držel naposled, tak tipuju tak M5x60 ? Nebo padesátka, tou dýlkou si nejsu jistej..
Datum: 20. července 2012 21:59
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 To se nedá koupit k rotoru nebo tak v mototechně ??
Datum: 20. července 2012 21:36
 Co třeba navštívit železářství...?
Datum: 20. července 2012 21:19
 nazdarek pomoste prosim už delši dobu my na babettě210 nesviti světlapřitom žarovky jsou dobre vepředu6v15w v zadu 6v5w neumim to za nic opravyt co tam muže byt za zavada poradte někdo prosim už jsem z toho na nervy předem děkuju zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2012 6:52
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 zkus se podívat po drátech jestli nejsou přerušený nebo vypadlí
Datum: 21. července 2012 6:52
Jméno: 21
IP: uživatel13393
 nazdar draci na fechtla mám doma asi 5 kalksonu a když jsem to chtěl zapojit tak by to mnělo jít aji když to dám na dráty ze zadního světla? nebo jak by to ještě mohlo jít dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 17:27
 zapoj to normálně podle schématu . Schéma najde na internetu
Datum: 19. července 2012 17:27
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau nemohl by ste mi prosím doporučit nejakou baterku na jawu 175 a k tomu i nabíječku nákou levnou muže bejt i odkaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 0:50
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Ah je dulezity ............... boze ..samej idiot.....
Datum: 22. července 2012 0:50
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
Datum: 19. července 2012 18:53
Datum: 19. července 2012 15:47
 podle mě nevadi  ale jestli seženeš 7am tak ju tam kup a nabiječku kdyš budeš kupovat tak řekni že chceš na motorku aby nabijela 6v baterky.. sou aj nabiječky ktery sou na auto a daj se přepnout na 6v
Datum: 19. července 2012 13:22
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 za motorka má předepsáno 7 Ah to neva ? jakou nabíječku si mám koupit tomu nerozumim
Datum: 19. července 2012 12:05
 6V 11Ah. obyč nabíječku seženeš i v obi nebo v podobném shopu
Datum: 19. července 2012 10:45
 Zdar draci. mám tu velký problém se zapalováním u stadiona. Mám origo cívku ale ať dělám co dělám, motor musím rozšlapávat jako blbeček do vysokých otáček aby házela jiskru(zkoušeno na svíčce i kabel proti kostře). pár postřehů - chová se to stejně jak s kondíkem tak bez a pokud nemám všech devět kondíků v háji tak nevím čím to je... předstih mít vliv na jiskru nebude(maximálně na načasování), odtrh asi bude, ale ať dělám co dělám žádná změna. Že by cívka házela jiskru někam na kostru jsem si nevšiml.(PS: zajímá mě příčina, pár nouzových řešení mám, ale rád bych věděl proč to neháže...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 12:56
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 už je problém vyřešen. stačilo přiblížit cívku k magnetu....
Datum: 18. července 2012 12:56
Jméno: jawa
IP: uživatel13393
 nazdar draci na fichtlovi20 tam memám chcípák a chtěl jsem si to udělat na normální vipínač ale nevím kam mám přidělat jeden konec drátu vím akorát že ten druhej má být na kostře poratte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 15:01
Jméno: jawa
IP: uživatel13393
 dík draci už jsem to něják vykoumal a deto
Datum: 18. července 2012 15:01
 Kontakt na indučce, kde je připojené kladívko
Datum: 18. července 2012 13:12
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 já osobně bych to řešil vyvedením drátu od kladívek a ten uzemňoval.
Datum: 18. července 2012 12:32
Posl.aktualizace: 18. července 2012 9:45
Jméno: Forist28
IP: uživatel14151
 dobre, díky
Datum: 18. července 2012 9:45
Datum: 17. července 2012 23:52
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Ahoj,
mam 45W zapalovani,muzu tam dat 60W regulator?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 0:18
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Noo, ale já tam mám jenom 51, 61 a M a potom zespoda na 61. A mám jawu 175/356 45w a netušim jak to zapojit...ze zapálka mi vede drát od uhlíků, od odporu a 2 od cívky...
Datum: 20. července 2012 0:18
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 S těma watama jsem se překouk je to 75W dvoucívkovej regulátor...Dneska jsem to zapojil a funguje krasne i na roztlaceni bez baterky chytne na par metrech.Tuhle je návod http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=156. Zjednodusene na D pripojis kablik od uhliku co neni ukostrenej mel by vezt na 61 + kabel od dynama co by puvodne mel vezt na 61.Kabel co ved na 51 vytahnes a zapojis do B a nakonec propojis M s drujym kablikem s dynama,kterej by mnel puvodne vezt na 51.Snad to je aspon trochu srozumitelny...  .
Datum: 20. července 2012 0:01
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Jo a hele ty víš jak to zapojit? Protože já ne a docela bych to potřeboval vědět..
Datum: 19. července 2012 10:13
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Můžeš..
Datum: 18. července 2012 21:51
Jméno: jawa
IP: uživatel13393
 zdarec draci na fechtlovi mi nejde chcípání a nevím kam to zapojit poratte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 18:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Tak promiň.Drát připoj na cívku tam kde je přivedeno kladívko.A přes vypinač nebo tlačítko na kostru.
Datum: 18. července 2012 18:23
Jméno: fechtl
IP: uživatel13393
 no ale jsem amatér a nevím na co mám přidělat ten drát
Datum: 18. července 2012 10:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Při jednodrátovým i dvojdrátovým zapojení spojením na kostru to chcípne.
Datum: 17. července 2012 20:32
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Zdar draci, mám další problém se svou 175/356. Přestalo mi dobíjet relé (to původní), tak jsem si akčně koupil nový...jenže mě ze zapalování na relé vedou 4 dráty. Jeden černej (od uhlíků) a potom 3 žlutý (a ty jsou dva tlustý jakoby od těch 6 cívek, nebo jak se tomu řiká a jeden tenčí od tý jedný jiný cívky). A nevim kterej kam zapojit. Já vim, že ten můj popis je na prd, ale nevíte někdo? Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2012 21:08
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Marku.Těch 6 jsou opravdu cívky a říká se jim budící,Ta menší není cívka ale odpor omezující buzení těch šesti cívek.V ČZ mám trochu zmatek v číslování, ale myslím,že u typu 356 je to stejný jako u Jawy kývačky.Zkus vysledovat na tom relátku kam který kontakt vede pomocí žárovky a baterky.V klidu jsou cívky zapojeny přímo.Při menším stisku se zapojí do série ten odpor a při maximálním přitlačení se budící cívky odpojí.A ten od uhlíkú jde přes spínací kontakt na baterku.Ono už je to přes 40 rokú co sem se v tom vrtával, tak doufám, že sem to nespletl.Ale chtělo by to ještě s někým prodiskutovat.Hlavně měj vždy zapojenou pojistku ať něco nespálíš.Víc nevím jak bych Ti poradil.Snad se ještě někdo najde.Moc Ti to přeju.
Datum: 17. července 2012 21:08
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Vim, že ten černej jde zespoda na tu svorku (na tom plastovym) + tam musí jít ještě asi ten tenkej a jeden tlustej drát. Ten druhej tlustej jde do toho relé. Je jedno, kterej z těch cívek dám do toho relé, když jdou jakoby propojený? (Ptám se takhle blbě, protožeže bych ho nerad spálil.).
Datum: 17. července 2012 16:09
Jméno: altair336
IP: uživatel9266
 zdar draci nevite kolik stoji sklo do paraboly na pionyra 05 a je tady na tady na e-shopu ja sem ho nenašel tak diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2012 15:08
Jméno: Přema
IP: uživatel14097
 Zkus vzít nějaké aj použité z nějakého staršího...
Datum: 17. července 2012 15:08
 ty si pako..
Datum: 16. července 2012 17:27
 kdyš si zajdeš ke sklenařovy tak ti to vyřizne za par korun  odeme chtel kolem 20  je to uš davno
Datum: 16. července 2012 12:38
 Zdarec Draci  , nevíte náhodou někdo jestli u simáka má svítit při normálně zaplých světlěch i obrys/parkovačka? Možná blbej dotaz, ale zajímá mě to  . Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 18:25
 Čau draci chci si kupovat do svý Čž 175/487 nějakou pořádnou svíčku chci Bosh ale nevyznám se moc v tom označení chtěl bych studenou 14 podle Brisk a tak když jsem se díval do převodníku tak tam bylo Brisk 14- Bosch 3,4 wrc to nechápu teda to značení.Poradte někdo zkušený nebo pošlete nějaký dobrý převodník svíček .Moc díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 0:18
Jméno: driver
IP: uživatel14154
 NGK B8HS ideál
Datum: 18. července 2012 0:18
 Hele :Bakoun: já tam nehledám žádný výkon,píšu to snad tady ?Asi ne vid chci jenom kvalitnější Svíčku s Briskou nemám moc dobrou zkušenost.Tak se vrat do 1 třídy a nauč se číst a potom teprve komentuj moje dotazy jo.
Datum: 16. července 2012 21:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... další, co hledá výkon ve svíčkách!
Datum: 15. července 2012 18:28
 0vřele doporučuji NGK B8HS jezdím naní na 487 víc jak 5000km za rok a maximální spokojenost za studena napodruhý (bez našpalávání) za tepla vždy napoprvý
Datum: 15. července 2012 16:31
 nevymýšlej kraviny a dej tam N15C ta je ideální
Datum: 15. července 2012 12:55
 A jak se to projevuje, že ta svíčka nestačí?
Datum: 15. července 2012 12:17
 Né mě ne
Datum: 15. července 2012 12:08
 Svíčka Brisk N15C do té mašiny nestačí?
Datum: 15. července 2012 9:23
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
Datum: 14. července 2012 23:14
 Čau draci mám krosového fichtla a mám tam origo zapalování a chci se zeptat jestli mi tam jsou k něčemu světelné cívky mám je odšroubovat nebo nešel by s jejich pomocí udělat chcípák?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2012 19:36
 Pohoda eni zaco.. dystak napis kdyby nebylo neco jasnyho
Datum: 14. července 2012 19:36
 Moc díky
Datum: 14. července 2012 16:42
 cau... hele svetelny civky sou ti k hovnu když tam nemas svetla.. klidne je dej pryč a chcipak funguje jinak.... Vlastně zkratuješ obvod zapalování....tzn... jak máš indukčku tak k ní vede kabel od zapalování. K tomuhle kabelu dáš jeste jeden keterej bude třeba na tlačítko nebo vypínač, a ten připojíš na kostru...... TEDY když ti poběží motor, a zapneš ten vypínač tak se to zkratuje a chcípne to... tak nejak ;P
Datum: 14. července 2012 14:31
Jméno: karel
IP: uživatel14130
 Zdravim mam dotaz na kontakty na Stadion S11. Ty original kontakty mají pro připojení kondenzátoru a zapalovací civky šroubek přímo na sobě ale ty nový co jsou tady na krámku šroubek nemají ale mají kabílek s očkem což zase neměly ty original a otázka zní jak teď připojim ten kondenzátor a zapalovací cívku ke kladívkám. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 9:27
 do toho očka daš ten šroubek a utáhneš
Datum: 15. července 2012 9:27
 Zdravím draci , mám jawu 50 / 05 s trafem .... nikde sem se toho o tom moc nedočetl .... nevíte o schématu nebo proč tam vubec je ? kvuli troubení ? Díky za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 17:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Nic nevyhazuj!Pokud někdo opravdu moc nedomrvil tu eletriku, tak tam néni trafo ale tlumivka.A ta je tam proto aby Ti nezhořela zadní žárovka když se Ti špatně přepne přední světlo nebo když se přední přepálí.Taky to trochu chrání přední žárovku když se přepálí zadní.Pak by přední svítilo o trochu míň.A pokud Ti někdo poradí, že to bude svítit víc a nespálí se žárovky tak máš slabý magnet v alternátoru.(i když se tomu běžně říká dynamo tak dynamo je úplně něco jinýho).Toš tak.
Datum: 18. července 2012 17:56
Jméno: honys
IP: uživatel14132
 tak mi posli svuj e-mail na muj e mail hasandra@seznam.cz a ja ti to schema poslu.
Datum: 14. července 2012 10:26
Jméno: drak
IP: uživatel10258
Datum: 13. července 2012 20:24
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
Posl.aktualizace: 13. července 2012 21:36
Datum: 13. července 2012 21:36
 zdarec draci mám fechtla a nejde tachometr klakson a chcípaní,jdou jen světla a tak jsem to rozdělal a tam jsou dráty přestřihlí a nevím jak to zapojit nevíte o nějáký stránce kde to má někdo vyfocený nebo natočeny jak se to zapojuje predem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2012 12:30
Jméno: fechtl
IP: uživatel13393
 díkec draci a ještě jak zapojit chcípák to víte protože ja to chcípám přes spojku a to se mi už dělat nechce
Datum: 16. července 2012 12:30
Jméno: honys
IP: uživatel14132
 do musíš letovat hochu
Datum: 14. července 2012 10:28
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 co se tyce tachometru tak muze byt v hajzlu jak ten tachometr - skus to protocit tou sroubovici v bowdenu jestli se ti hejbe rucicka.. a nebo mas v haji sneka co je u zadniho kola - to kam davas druhej konec náhonu.. co se tyce elektriky musis zjistit na kolik w mas zapalovani.. jestli 20 nebo 30 a podle toho se rid u hledani schemata.. a nebo staci jen vymenit nahon a tachac pude
Datum: 13. července 2012 20:31
 a co se týče tachometru tak budeš mit asi špatnej bownden stačí vyměnit a měl by fungovat
Datum: 13. července 2012 17:00
 http://www.jawa50tuning.wbs.cz/El_schema_na_Jawa_50_.html stačí si vygooglovat nějaký schéma
Datum: 13. července 2012 16:59
|



|