Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hojte lidi tak zase potřebuju jednou poradit co kromě kondenzátoru může být v pr...li když se mi pálí kladívka ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 22:07
 ne ze pstruži nejsem jsem od Nového Jičína jinak všem díky už sem si stím poradil zatím se nezdá že by se to teda dále sralo uvidíme
Datum: 13. července 2012 22:07
 mě to dělali přehozený dráty na indučce
Datum: 13. července 2012 12:18
 Pokud si Přema ze Pstruží, tak mi neříkej, že si s tím neporadíte  Jinak ještě leda velký odrth nebo bych ještě možná zkusil indučku
Datum: 13. července 2012 6:30
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 ted sem daval druhé a furt lítá jiskra mezi kladívky jako prase a kladívko se jakokdyby rozklepává
Datum: 12. července 2012 21:09
 mastné kladívka (zbrousit a odmastit) a pokud už na nich není vrstva stříbra, tak ty kladívka můžeš zahodit...Jinak ten kondík no...
Datum: 12. července 2012 20:47
Jméno: karlson von banhof
IP: uživatel14114
 Zdravim chci se zeptat jak se připojuje VN kabel k zapalovací cívce na ten hrot co je tady nakrámku na Stadion S11. Kdyby jste měli někdo fotku toho spoje bylo by to ideální.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 9:58
Datum: 12. července 2012 9:58
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ahoj, já jsem to tam napájel, omotal izolačkou a mám po problémech
Datum: 11. července 2012 23:37
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Caute draci skusal niekto zapojit chcipak (myslim ten normalny nie dekompresor) na babettu 207 pretoze zo schem co som nasiel na internete treba napojit kabel na chcipak na tyristor pod pismeno "G" tak ako je to na 210 ale chcem sa opytat ci sa takymto zapojenim nieco nestane tyristoru ci je to vhodne aj na 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:35
 Já jsem to nezkoušel, ale přímo udělal... zapojít to jak na pinckovi...
Datum: 11. července 2012 15:35
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Mám taky elektrický chcípák a funguje parádně. Ale mám i dekompresor- lépe to s ním startuje
Datum: 11. července 2012 14:13
Jméno: čorny
IP: uživatel14108
 Já si ted nejsem jistý ale myslim že je to na tyristor na písmeno G a ukostřený a funguje parádně....
Datum: 11. července 2012 13:57
 čau.. taky to mam udelaný na el. chcípák... Mám od vypínnače nataženou kostru k indukčce ...  slape to parádně...
Datum: 11. července 2012 12:24
 Čau draci nevíte čím to je že mi nesvítí přední světlo ale jen zadní?Žárovka je v pohodě prostě to zničeho nic přestalo svítít.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:01
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 nebo to taky dělá špatné ukostření
Datum: 11. července 2012 15:01
 jj na cívce v zapalování
Datum: 11. července 2012 13:35
 Myslíš jako na světelné cívce na zapalování?
Datum: 11. července 2012 12:15
 Zrovna ted'ka jsme to řešili na Mustangu zničeho nic přestali svítit světla bzučák taky nešel , no a bylo to drátkem dole na cívce , vypadnul z kontaktů
Datum: 11. července 2012 12:08
 Caute draci mam problem dnes jsem zapojil elektriku na jawa 250/559. Vsecko funguje jak ma, ale nehaze jiskru. Bohuzel nemam merak abych vyzkousel jestli tece proud do indukcky tak vas prosim o rady co stim. Napada me spatna indukcni civka ta puvodni cerna poctiva
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 20:34
 Kondezator je novy  a zapalovani je v poradku. Civka odesla dal jsem tam novou a jiskra pekna diky za odpovedi
Datum: 10. července 2012 20:34
 Tak buď cívka a nebo kondenzátor, ten to může způsobovat taky a jak vypadaj kontakty nové? Jestli máš možnost vyfoť mi zapalování a pošli mi to na e-mail jestli není tam něco špatně třeba, neříkám že je, ale jsme lidi a chyby děláme dnes a denně
Datum: 10. července 2012 19:50
 Tak proud do civky tece odzkouseno presne jak si psal. Zarovka se rozsvitia po pripojeni 15 a na kostru takze to opravdu vypada na doslouzilou civku.
Datum: 10. července 2012 13:46
 Zdar hele buď půjdeš cestou pokus-omyl, vezmeš jinou indukční cívku a namontuješ ji na moto místo té "špatné" a uvidíš jestli to půjde. Pokud chceš zjistit jestli je cívka napájená plusem a nemáš měřák taky to jde. Pokud jsi vše zapojil podle schématu odpojáš kabel vedoucí na 15 indukční cívky a na něj připojíš žárovku proti kostře. Například žárovku z nějáké kontrolky . Po zapnutí klíčku by měla svítit. Pokud ne cívka není napájená. Ještě bych zkontroloval kontakty jestli máš správně ty izolační podložky a tak.
Datum: 10. července 2012 10:07
Jméno: Dominik
IP: uživatel14088
 Zdravím, chci na mojí ČZ 175/487 jednou provždy vyřešit problémy s dobíjením a to tak, že koupím polovodičový reguláror napětí, pravděpodobně ten od AEV. Chci se zeptat jestli ho někdo používáte, jestli je to dobrá volba, nebo máte nějakej lepší typ? Potom když už bude konečně číza dobíjet, pokud se nepletu měla by jít roztlačit i s uplně mrtvou baterkou, je to tak? Nebo bez buzení dynama prostě nechytne? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 1:54
Jméno: Dominik
IP: uživatel14101
 Konečně jsem se sem dostal. Diagnostiku dynama jsem dělal, kontroloval jsem rotor jestli nemá kontakt někde kde nemá (zkoušečkou mezi vinutím a komutátorem) potom to samý s cívkama statoru. Uhlíky jsou dobrý, stejně sjetý a nevisej. Navíc problém byl v tom že napětí na baterce při nastartovanym motoru hrozně lítalo, nedělalo problém dobíjet do ní klidně 14V, nebo v některejch otáčkách nic.
Ještě co se toho startování týče, tak když tam dám baterku která bude vybitá, ale ne uplně mrtvá (bude mít třeba 4 volty) tak to přece musí jít s funkčním dobíjením roztlačit ne?
Vape bych bral hned, ale nechce se mi cpát do čízy za 3k zapalování za 4, možná třeba časem.
Datum: 09. července 2012 1:54
Jméno: Bína
IP: uživatel14098
 Kup si vape a máš pokoj, mám ho na 250ce, jezdím bez baterky, najeto na vape asi 7tis. bez problému. Nebo zapálko z fichtla, ale méně světla.
Datum: 08. července 2012 21:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že ten regulátor je jen náhrada původního mechanického regulátoru, s mrtvou baterkou nenastartuješ...
Datum: 08. července 2012 0:54
 a jak víš že máš v hájí zrovna regulátor? provedl jsi vubec diagnostiku celého dynama když hned deš kupovat AEV ?
Datum: 07. července 2012 0:52
 Čau draci.. nepatři to sem ale nevim kde se zeptat.. možu dat podsviceni na auto slyšel sem že nemožu dozadu tak nemožu ani na boky a dopředu? ani kdyby sem tam měl silny odpory aby to svitilo malo? popřipade kam to možu nemožu všude dat (omlouvam se za nakou chybu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 23:23
 tak ani ale kdyš to tam nemože byt :/ a pojedu s tim na technickou to asi s tim neprojde  .. a je to Microcar davam ho do tuningu vim že to je plečka ale nic to nestalo
Datum: 07. července 2012 23:23
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 zase tolik prace to neda a vypada to celkem pěkně...na jake auto to chces ?
Datum: 07. července 2012 19:53
 aha tak nevadi stejne by to bylo k ničemu moc prace.. diky
Datum: 07. července 2012 14:14
 nesmíš to tam mít vubec.. ani když stojíš.
Datum: 07. července 2012 10:51
 aha diky.. a kdyby sem to měl zapli jenom kdyš by sem stal možou neco udelat?
Datum: 07. července 2012 9:19
 nemá to homologaci a neni to u nás ani povolené takže nikde... teda mužeš ale nesmí tě s tím viděl zelení (modří)
Datum: 07. července 2012 0:54
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 ahoj , myslíte že by se todle uplatnilo na mustangovi ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:28
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 aha tk díky
Datum: 06. července 2012 20:28
 Leda, že tam máš baterku, jinak ne
Datum: 06. července 2012 20:25
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kabel_pojistkova_skrin.html
Datum: 06. července 2012 20:17
 Zdravím. Potreboval by som poradiť s mojou jawou 350/640. Často musím dobíjať baterku. Keď som to včera pozrel bratom a pomerali sme dobíjanie voltmetrom tak nám vyšlo, že keď ide mašina na voľnobeh so zapnutými svetlami tak na baterke bolo okolo 11V ale pri vyšších otáčkach klesla hodnota na 7V. Je to zvláštne. Povedal by som že by to malo byť naopak. Stretol sa už niekto s niečím takým? Za prípadne informácie vopred ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 20:02
Datum: 10. července 2012 20:02
 Při běžícím motoru a rozsvícených světlech by se mělo napětí na baterke pohybovat v rozmezí 13,5-14,4 V. Pokud ti to dává nejprve 11V a při vyšších otáčkách 7 tak to způsobuje vadný regulátor napětí.
Datum: 10. července 2012 19:58
Posl.aktualizace: 05. července 2012 17:48
Jméno: honzik
IP: uživatel14076
 zdravim, mam jaeu 350 a levy valec je oproti pravymu studyneny. nevite nekdo cim by to mohlo byt? a pripada mi te jde na jeden valec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 19:02
Jméno: pepa
IP: uživatel12925
 bych skusil vše od svíčky fajky kabele a indučky prohodi z pravý na levý a uvidíš zda to to ten neduh prohodí....
Datum: 05. července 2012 19:02
Jméno: Richard.Soltis
IP: uživatel13462
 Zdar draci.. Mám jawu dandy 125 s 150 ccm kitem a potřeboval bych vědět jestli mám nechat normální svíčku psanou výrobcem na 125 válec a nebo sehnat jinou na tento kit? Popřípadě kterou..Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.A ono Ti to s ní nejede?
Datum: 18. července 2012 21:44
 čau drací mám problém na čz 175. nefunguje čidlo neutrálu. kontrolka dobrá, dráty dobré, ale neutrál mi to prostě neukáže. máte s tím někdo zkušenost? je to jen nějaká prkotina nebo je čidlo po smrti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 13:46
Jméno: pepino
IP: uživatel13602
 skus to vyskoušet proti plusu a ne kostře to čidlo spina kostru pokud ste si profici nevšimli
Datum: 06. července 2012 13:46
 oukej, díky za rady, zítra na to vletím
Datum: 03. července 2012 22:40
 Tak vymontuj čidlo, a propípej tu výsuvnou tyčinku s kontaktnicí, v zamáčknutém stavu...
Datum: 03. července 2012 20:37
 nedělá to nic. jeden drát dám na kontakt, druhý na kostru a nic se neděje.
Datum: 03. července 2012 17:31
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 ahoj jesli to je dvouvejfuk a mas kable a kontrolku ok tak je to upadlej plisek co je na automatu razeni musel by si pulit
Datum: 03. července 2012 14:33
 Dej tam neutrál, a zkoušečkou propípej kontaktnici čdla proti kostře...napiš co to dělá...
Datum: 03. července 2012 13:42
 prozkoušej zkoušečkou káble a žárovku v masce pokud je všechno ok, tak to bude vevnitř ale já bych to teda v sezóně kvůli takový blbosti nepůlil
Datum: 03. července 2012 13:34
 no tak jako tak bych na opravu musel půlit motor co?
Datum: 03. července 2012 13:25
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
Datum: 03. července 2012 12:24
 Ahoj, mohlo by se stát něco se zapalováním Vape kdyby se použila 12V žárovka co s nejmenší Wataží? Nedaří se mi totiž sehnat 6V žárovka s paticí jako je na H4... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 12:29
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
Datum: 03. července 2012 12:29
Jméno: franta
IP: uživatel9970
 Čau draci, stavím si Chongovo Light CDI a zasekl jsem se při jeho "ladění". Prostě nevím jak ho mám odstínit aby mi ho nerušilo magneto, protože na to, abych ho odstínil, potřebuji odpor kolem 6K. Ale potom už zapalování nereaguje ani na impulsy od snímací cívky. Cívku mám z relé 12V. Pod zapalováním mám 3 mm plech ve tvaru jako je plošný spoj. Ten plech se zmagnetizuje od magneta. Je to dobře? Můžete mi někdo kdo už to zapalování vyrobil poradit jak a hlavně čím ho mám odstínit a jaký odpor jste použili. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 0:20
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 no já ten zatlumovací odpor měl v řádu desítek až stovek ohmů. Tebou uvedených 6k je příliš veliký odpor, takže bych to tipoval na slabý magnet unašeče, nebo je chybně zmagnetovaný. Je totiž důležité aby měl polaritů pólů (myšleno pozici sever-jih) jak je uvedeno ve článku. Že se stínící plech zmagnetizuje není problém, on odstiňuje magnetické siločáry rotoru.
Datum: 03. července 2012 0:20
 Custe draci  DD Potrebuju helpnout kdyz chci aby mi Cífka hazela jiskru tak musí být ukostřená že????  Potrebuju helfnout  Zapojene to mam dobre akorat ze to nemam ukostrene tak jestli to mam ukostrit?  Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 22:40
 Díky  D Si hodny Uz to hazi jiskru mam to uz vsecko zapojene a o víkendu FICHTL CUP  DDD
Datum: 04. července 2012 22:40
 Musí být ukostřená to je jasné....
Datum: 02. července 2012 20:57
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci jak je to s korolkou dobíjení kdy svítí a kdy zhasína ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 21:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj veno!Šak Ti to Lukáš píše.Při plným Ti to přestává nabíjet.
Datum: 18. července 2012 21:59
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 u mě jo to tak že zhasne když jde na volnoběh a když přidam plnej tak to svítí jako krava
Datum: 02. července 2012 16:55
 Svítí když to nebijí (snad na všem i autech)
Datum: 02. července 2012 15:50
Jméno: tom
IP: uživatel13877
Posl.aktualizace: 03. července 2012 0:22
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Tohle zařízení nemá stabilizaci
Datum: 03. července 2012 0:22
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci mohu navest na jawě panelce 250 kabel od reletka rovnou na baterku ?? a na jakej pol když mam ukostření +
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 10:00
 A jaka je tam spinacka? Hod sem link jestli je nekde na netu
Datum: 02. července 2012 10:00
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 ja bych rad ale když je tam jina spínací skřinka a jinej celej předek ale asi se to nejak pokusim vykoumat podle schéma
Datum: 01. července 2012 12:41
 Cau draku heled neres chujoviny zapoj to podle schematu
Datum: 01. července 2012 12:20
Jméno: 125
IP: uživatel2971
 Pro Chonga:Zdarec,chtěl jsem se zeptat.Nedávno se mi ulomil blinkr a od té dobý mi nefungují blinkry.Nějakým způsobem jsem se dopátral k usměrňovači,který má 4 kontakty žlutý a bílý(tyto dva vychází ze zapalovaní) hnědý(kostra) a žluto červený,ten mi vede do přerušovače blinkrů.Šťáva mi jde pouze ze žlutého.Pokud chci obejít usměrňovač a napojím žlutý přímo na žluto červený,tak blinkry blikají podle otáček motoru.Další věc kterou jsem zjistil,že pokud spojím žlutý a žluto červený,tak se mi zkoušečka rozsvítí,jakoby byl žluto červený kostra.Z toho usuzuji,že je usměrňovač nějaký „prorazený“,ale nejsem si jistý,nevím,jak to jinak odzkoušet.Případně ,co zvolit jako alternativu,protože nový stojí kolem 1500,-Kč.Jedná se o KTM EXC 125, 12V,žádná baterie.Na zapalování je vlnka(střídavý proud?)Předem děkuji
Příkládám odkaz na manuál,kde je schéma zapojení(str. 57). http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/2831_ktm-125-sx-2004.pdf
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 8:51
Jméno: 125
IP: uživatel2971
 Díky aspoň za snahu
Datum: 04. července 2012 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Sory, ale tohle ti žádnej "dráteník" po chatu při dobré vůli nedá nedá, tedy ani já ne. To schéma je hlavně dost obecný, na nějakou jasnou představu bez oměření na místě, co tím jako básník (schematem) chtěl říct. Budeš muset holt někoho sehnat a dotáhnout ho přímo ke stroji
Datum: 03. července 2012 0:27
|



|