Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12545
 ahoj , jak mám předělat 20W zapalování na 30W je na mustangovi , něco sem o tom hledal a našel sem že mám propojit dvě cívky kabelem , nebo jsou na to potřeba nějaký jiní upravy ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 20:47
 není to jedno luke  .. rotor má jinak osazené mazgnety.. to že ti to jelo si měl štěstí.. pravidlem je že to nejede nebo jede ale špatně.
Datum: 02. července 2012 20:47
 rotor by měl být jedno (pokud tam není úplně staré zapalování jako na 555 apod... na 05 jsem jen přehodil cívky a jezdilo a svítilo to normálně...
Datum: 01. července 2012 21:13
 potrebujes na to ty 2 velké světelné cívky které opravdu propojíš a ještě potrebujes rotor s oznacenim 20, který je pro 30W zapalování
Datum: 01. července 2012 12:02
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 zdar existuje nějaká bezúdržbová baterka do kývačky s relatkovym regulatorem nebo klasickou kyselinu, radši bych něco bezúdržbovýho, dejte odkaz ja se podivam díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 0:37
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Už jsem to tu nedávno psal, a je to i moje osobní zkušenost. Než takovou "baterku" (je to kua akumulátor!) koupíš tak neškodí vzít do ruky katalogový list k danému akumulátoru a podívat se na maximální dobíjecí proud. Netuším jak veliký proud je schopné dynamo dát ale předpokládám že strop je někde u maxima výkonu, tedy u 45W dynama je to 45W / 6V tj. 7.5A. Pokud u gelovky překročíš max. dobíjecí proud tak se stejně jako u klasického aolověného akumulátoru generuje plyn (vodík a kyslík), rodzdíl je ale v tom, že v případě hermeticky uzavřeného akumulátoru se plyn nemá kam uschovat, nebo odfouknout jako je to u klasiky, ta si zaprská a nic se neděje krom toho že jsi přišel o miniaturní mnoožství rozložené vody. Jenže v gelovce hrozí exploze natlakovaného obalu (obvykle ale pšoukne přetlaková pojistka) a je po akumulátoru nebo dochází k degradaci elektrolitu dlouhodbým přetěžováním fyzikálně chemických procesů uvnitř akumulátoru... No a prorože strop u gelovky tohoto typu předpokládám někde na 1/3 kapacity, tak tak mi to vychází na nějaké 4A. Tedy asi nebude tak strašně trpět, ale rozhodně se jí natolik zkrátí životnost že se vyrovná nákladově kalsickému akumulátoru co tam normálně patří... takže nebádej a kup tam raději co tam má být. Protože pokud bys tam tuhle gelovku chtěl fláknout, musíš jí udělat ještě nějakou proudovou ochranu proti nadměrnému nabíjecímu proudu...
Datum: 03. července 2012 0:37
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Změř si kastlík , jestli by tam vešla tato :
http://www.tipa.eu/cz/baterie-olovena-6v-12ah-vipow-bezudrzbovy-akumulator/d-85014/
Datum: 01. července 2012 14:20
 Mě nepřijde ta údržba tak náročná, aby se tam uplatnila bezúdržbová baterka...stačí jednou za půl roku namatlat kontakty vazelínou (což odstatně musíš i u bezúdržbové) a zkontrolovat hladinu elektrolitu, takže údržba minimální. Na zimu stejnak vyndáš jak klasickou tak bezúdržbovou..
Datum: 30. června 2012 14:48
 www.sitovygoogluj.com
Datum: 30. června 2012 13:55
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 Zdar draci, mám problém. Mám ČZ 125/473 sport r.v. 1968 a mám problém se světlama, strašně málo svítí,když jedu v noci tak skoro nevidím. Motorka je komplet po GO motoru, a po renovaci, žárovky, kabely a baterka jsou nové, chytá na šlápnutí, jede perfektně. Dynamo je jěště to staré s relátkem na dynamu 45W, přední žárovka je 25W/6V. Vím že od toho nemůžu čekat zázraky ale svítí to až moc málo. Dynamo je původní, ale je ve velice zachovalém stavu, dobíjí bez problému. A když zapnu světla bez nastartovaného motoru, tak to jakoby pulzuje (stoupá a klesá intenzita světla) nevíte co stím? Ještě sem se v tom nevrtal, možná je to jen blbý kontakt? Dík za radu a ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:26
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 zdarec, tak už je to opravené, bylo to všechno o blbých kontaktech, jelikož dnešní žárovky nejsou uplně stejných rozměrů jako tehdejší  stačila chvilka s pájkou, trocha cínu a zalaborovat s kontaktama, svítí jak blbá  dík za rady kluci, at to jezdí
Datum: 30. června 2012 14:26
 nemáš vysvícenou parabolu?
Datum: 30. června 2012 14:20
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 někde muže být povolený kontakt a nebo nemáš kostru  jestli to máš ukostřené tím že máš lampu jen přišroubovanou k masce tak to je špatně natáhni tam i kostřící drát
Datum: 30. června 2012 10:33
Jméno: popy
IP: uživatel12505
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:28
Jméno: popy
IP: uživatel12505
 no, a existuje nějaká bezúdržbová do kejvy nebo klasiku kyselinu? kdyžtak hoďte odkaz ja se podivam
Datum: 29. června 2012 21:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No vzhledem k tomu že u tohoto typu akumulátorů je kritický max. nabíjecí prou (uvnitř je gel a je uzavřená) a jsou citlivé ohledně schopnosti vstřebat plynování, určitě bych jí nepoužil s původním relátkovým regulátorem, kde si myslím jsou docela veliké proudové špičky. Obával bych se proto o životnost akumulátoru. Takže rozhodně, když už použít, tak s regulátorem elektronickým.
Datum: 29. června 2012 8:22
 Pokud se ti vejde dýlkově do kastlíku tak ano.
Datum: 28. června 2012 22:52
Jméno: lukas filip
IP: uživatel9691
 Cus draci potreboal bych nejaky schema nakresleny na zapojeni elektriky pionyr 21 bez svetel atd jenom aby jel.diky email  ioda66@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 14:17
 naco schema  aby to jelo stači zapojit drat z kladivek na indučku do 1. a ješte tam dat kostru do 15. a jede to vypinani si vyřeš sam
Datum: 28. června 2012 14:17
Jméno: krekem
IP: uživatel13546
 čau. nevíte nekdo co může zapříčiňovat blikání světel na babette 210 ? stalo se to dnes poprvé. jinak jezdí bez problémů 3 roky ale dnes když sem dojíždel dom tak přední i zadní svetlo blikalo ( jakoby zeslabovalo a zesilovalo svícení). Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 14:50
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 špatnej kontakt, někde se ti uklepal drát nebo se prodřela izolace a kostří.. projdi celou elektroinstalaci
Datum: 28. června 2012 14:50
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 29. června 2012 11:56
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 já tam chci dát diodu.
Datum: 29. června 2012 11:56
 Spíš né než jo ale není problém tam vyvrtat díru na žárovku
Datum: 28. června 2012 23:01
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar prosím nemate nikdo schema zapalovaní jawa 250 panelka jenom toho zapalka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:24
Jméno: tomas delbon
IP: uživatel9691
 Cus draci mam problem potrebuju popsat jak zapojit draty z inducky za zapalko jen aby jezdil bez svetel prepinac na masce atd.na inducce je 15 ukostrena 1 z inducky na 1 a startovaci civku taky na jenicku diky moc specha!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:42
 Pani jeste jeden dotaz muzete mi nekdo poslat foto jak je v motoru zapojeny zadni svetlo?Vedou mi ze zadu dva zlute draty do motoru a nejsou zapojene.Ze predniho svetla mi jdou do motoru take dva zlute drary a take nezapojeno.Co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 20:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.No foto Ti nepošlu, protože nemám.Ale jeden drát z předku spoj s jedním ze zadu a ten druhý zase s tím druhým a je to.Zadní světlo svítí tak, že se ukostřuje přes nesvící vlákno předku.Ale pokud je vlákno přerušené tak potom zadní nesvítí.A nebo svítí ale nesvítí přední a brzo přestane svítit taky neboť se taky spálí.
Datum: 19. července 2012 20:14
Jméno: venca12
IP: uživatel14026
 čus udělal jsem komplet novou elektriku na cz 175/502 a po 5min zapnuteho klíčku je vařicí indukční cívka a to do slova mam tam 6v cívku nemůže to být tím?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 20:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.V krajním případě pokud by byl problém sehnad 12V cívku tak tu 6V napájet přes žárovku.Nutno vyzkoušet.
Datum: 19. července 2012 20:23
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Jakej to je podtyp?
Jestli máš startér, tak tam patří 12V.
Bez startéru 6V.
Kdybys měl 12V a dělalo ti to i s jinou cívkou, dej automobilovou a máš klid. Do prasete se to vejde a běžně se to dělalo takže dobová úprava.
Odkud jsi? Kdyby byl problém možná bych byl schopen pomoct.
Datum: 27. června 2012 20:31
 nemá tam náhodou být 12V?
Datum: 27. června 2012 10:23
 Jo takhle  já myslel na místě, to se pak ta indukčka zahřeje raz dva, jednu jsem takhle nejspíš oddělal...
Datum: 26. června 2012 21:20
Jméno: venca12
IP: uživatel14026
 TO JE I KDYŽ JEDU NA MOTO
Datum: 26. června 2012 21:18
 Já bych pro začátek zkusil nenechávat takhle dlouho zapnutej klíček
Datum: 26. června 2012 20:53
Jméno: Jakub
IP: uživatel14025
 Ahoj Draci, rád bych Vás poprosil o radu. Koupil jsem si Jawu 21 Sport. Krásně startuje na 1. šlápnutí, lítá jako DRAK. Jediné co je nefunkční je přední světlo a houkačka. Zadní světlo jaksi tluměně problikává. Dáte mi, prosím, tip co by to mohlo být? Moc díky a jízdě zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 18:28
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 co takhle skusit vyměnit kabely , žárovky
Datum: 26. června 2012 18:28
 zdravim draci mel byhc dotaz uz si nevim rady prijel sem na pionru domu zhasl sem ho a prestal davat jiskru z niceho nic vymenil sem inducku startovaci pol fibrovy podlozky u kladivek kladivka kabely uz si vazne nevim rady dava pri velkym roztoceni takovou jemnou do prstu a kdyz se chytnu hlavy tak dostanu silnejsi opravdu nevim uz co stim jestli mate nekdo skusenosti rad uvitam jakoukoliv radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 20:49
Jméno: Metrik
IP: uživatel12334
 jj skousel vymenil sem za novy veci vsechno
Datum: 26. června 2012 20:49
 A zkoušel jsi dát jinou svíčku a fajfku ?
Datum: 26. června 2012 18:59
 Zdravím draci, nevíte náhodou, kteŕa svíčka je nejvhodnější pro babetu 210, aby to nedělalo nepořádek  ? Já to odhaduju Brisk n15c nebo n17c, ale fakt nevím jístě. Moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 23:05
Datum: 26. června 2012 23:05
 Ano jsou to tahlety svíčky a vzdálenost jejich elektrod musí být 0,7 mm
Datum: 26. června 2012 12:14
 Ahoj draci mam problém na JAWĚ 555 nefunguje mi chcípák a nevím proč, předem dík za radu. A ještě se řazením, když zařadím z 1 na 2 tak mi chrastí kolečka jakoby jsem neměl ani zmáčknutou spojku ale u ostatních rychlostí mi to jde v pořádku i když seřazuji z1 na 2 tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:32
 To první vypadl drát od spínačky nebo zaoxidované kostření .. to druhé taky mi to občas udělá motor .. mě ale hlavně z 3ky na 2ku .. příčina je asi nevymezená převodovka (jsou tam vůle)
Datum: 25. června 2012 21:32
 Nejspíš to bude s tím chcípákem , to , že se uklepal drát na přepínači ve světle . Mrkni na ty dráty
Datum: 25. června 2012 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čau chci se zeptat nevíte jestli ten chlápek co jezdí po burzách a nabuzuje magneta dokáže nabudit i magneto z 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:08
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No nic ve zlém a proč se ptáš nás a nezeptáš se přímo jeho, co vím tak má normálně telefonní číslo kam se mu dá zavolat
Datum: 26. června 2012 12:08
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 čau fichtlaři prosil bych aby mi nekdo poradil jakou svičku mam dat do fichtla ( jawa 50/20 ) ?mam tam svičku PAL N15y A na tu kdyz jezdim cca pul hodky tak to ma mensi vykon a kdyz se to pokusim nakopnout tak nechytne a kdyz jezdim cca 15 min. tak se mi to v poho povede nakopnou. NEVITE CIM TO JE ? JAKOU SVICKU ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 19:51
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 je pal n7 chladnější než pal n15y ???
Datum: 25. června 2012 19:51
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 ŠKODA ŽE SE UZ DNESKA PALKY NEVYRÁBÍ
Datum: 25. června 2012 19:49
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 ok skusim n15c a kdyz se bude přehřívat tak skusim n14c
Datum: 25. června 2012 19:48
 Ve všech strojích kromě Yamahy jezdim na Brisk N15C a se svíčkama neni nejmenší problém...
Datum: 25. června 2012 19:41
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 dyštak mi napiš jestli mas pionýra ( jawa 50/20 ) na jakou ti to jezdi, mozna ze by mi to jezdilo i na jinou kdyby sem přešteloval eletriku myslim např. předtich atd. jinak motor novy , nova cívka a kabel ke svíčce a fajfku sem tam dal ze stadiona kterej je v nepojizdnim stavu
Datum: 25. června 2012 19:37
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 sorry u tý patnácky nápis : brisk super n15yc
Datum: 25. června 2012 19:33
 Samozřejmě jsem měl na mysli elektrody svíčky po nějaké době chodu motoru, abych si udělal představu o vyštelování karburátoru atd...
Datum: 25. června 2012 19:31
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 bílou , byla nová napis: brisk super n 17c a u 15 ky : brisk super n15y
Datum: 25. června 2012 19:27
 Jakou barvu má ta svíčka?
Datum: 25. června 2012 19:18
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 na 15 tku to blblo a na 17 ku to nechytlo ani po roztlačení
Datum: 25. června 2012 19:08
 Nejelo znamená co? Že to nešlo natočit nebo že to blblo?
Datum: 25. června 2012 18:53
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 skusim uz sem tam skousel dat brisk 15yc , brisk 17c A na ty to nejelo
Datum: 25. června 2012 18:50
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 dřive to jezdilo na brisk n17c ale jednou sem takle jel a najednou se to zadusilo a chciplo a za boha se mi to nepovedlo rotlacit tak sem pak sesteloval eletriku dal tam pal n15y a je to jako bejk
Datum: 25. června 2012 18:48
 Já bych vzal fungl novou N15C a skusil to...
Datum: 25. června 2012 18:48
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo ta palka byla nová
Datum: 25. června 2012 18:46
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo ta palka byla nová mam 3 palky 2 n15y a 1 n7 a jede my to líp na n15y ale jakmile se to zahřeje tak to ma mensi vykon
Datum: 25. června 2012 18:45
 jo ale 17 nejsou jenom brisk. Mas ruzny značky. Mě fík taky jezdil jenom na jednu svíčku. 17 to byla.. zkousel sem 4 15 a ani za boha
Datum: 25. června 2012 18:40
 Jenom technickej dotaz...ta palka byla nová?
Datum: 25. června 2012 18:35
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jestli myslis brisk n17c tak na tu my to jede este hůř ale na tu palku kdyz je to studeny tak to jede v poho a jakmile je to ohřátý tak to má malej výkon
Datum: 25. června 2012 18:32
 zkus 17
Datum: 25. června 2012 17:54
Jméno: Jawa
IP: uživatel9970
 Ahoj, dostal jsem od známého na opravu Jawu 555 že jim prý nejde seřídit předstih. Tak jsem se na to koukl a zjistil jsem že tam mají zapalování a magneto z Jawy 21. Magneto na kliku nejde narazit až ke kolíčku. Máte s tím nějakou zkušenost? Mám to z vnitřní strany magneta ubrousit nebo mám zbrousit ten kužel na klice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 22:47
Jméno: Fero
IP: uživatel14021
 Tak jak je známo na pio 20-23 pasuje zápalko z pařeza(to stím menším průměrem rotoru). Ale z pio na pařeza to nejde. Vem si ty zapalování a dojde ti to draku..
Datum: 25. června 2012 22:47
 asi roznejtovanej čep klikovky
Datum: 25. června 2012 20:50
 A čim to drhne? Kužel je podle mě stejnej...
Datum: 25. června 2012 18:17
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Ahoj draci. Zatím jsem se tu dočet vše, co mě zajímalo, ale teď se potřebuju zeptat na indukční cívku. Dělal jsem komplet novou elektriku na Jawě 21 a zapojil ji podle schématu. Indučka má očíslované svorky 1 a 15 a ta je ukostřená. Jenže původně jsem tam měl ukostřenou 1 a taky to jelo a dokonce to i líp startovalo. Dají se tyhle dva kontakty prohodit, případně dá se tím cívka nějak odpálit? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 15:36
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 rozdíl v tom skoro neni, když to zapojíš obráceně, tak si od napětí na svíčce odečteš napětí v síti motorky, a 6V se v nějakejch 15kV docela ztratí a velkej vliv mít nebude..
Datum: 25. června 2012 15:36
Jméno: marvel
IP: uživatel13602
 to je upe jedno kde to maš ukostřene fik je střidavy proud
Datum: 24. června 2012 22:04
 při přehození se mi dělali pecky na kladívkách
Datum: 24. června 2012 19:56
 Prohodit se sice dají, ale viděl bych chybu jinde. Jako předstih apod..
Datum: 24. června 2012 19:15
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 heůe ty drážky na rotoru jak po nich nejezdí uhlíky (myslim ty na tom většim průměru ) ty musí být taky čisté ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Můj pionýr má uhlíky pouze ve výfuku, říká se tomu karbon a od toho je tam zasviněný všecko, takže podle mě to čistý být nemusí páč to v pohodě jezdí... leda bys měl na mysli úplně jiný uhlíky na úplně jiné motorce a zapoměls napsat jaké
Datum: 26. června 2012 12:10
|



|