slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Čau jaké máte zkušenosti se zapalovacími svíčkami NGK made in Francie? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noane já jsem ju uchcal snad 1000x při zajíždění a jezdí pořád
 
 
Datum: 25. června 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
mě slouží na zavodnim pio parádně :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 7:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
já sem zase doma našel svíčku, je jak nová jede jak ďas, ale dostal mě ten název Iskra, Made in Poland
 
 
Datum: 24. června 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
NGK vyrobený ve Francii jsou tím uchcáváním vyhlášený. Origo made in Japan jsou bezproblémový, ale uchcat se samozřejmě taky dají.
 
 
Datum: 24. června 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkušenosti takoví že stačí v pohodě normální obyčejná Briska už na ní točím 6 tis a v pohodě :-) N15C http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n15c.html
 
 
Datum: 24. června 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Já jsem to dneska uch-cal a hned odešla,tak jsem tam dál radši bošku a jede parádně aji chytá pěkně :-D
 
 
Datum: 24. června 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
jo jezdil sem na ne v enduru .. uz nikdy tu svicku uchcijes a muzes ji zahodit raci jezdim na bošku :-D ...
 
 
Datum: 24. června 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: pišek      IP: uživatel1026    
ZDAREC DRACI KDYŠ SE MĚŘÁ PŘEDSTIH TAK SE TA ŠUPLERA MÁ DAT KE KRAJU NEBO DOPROSTŘED ABYH MĚL TECH 1.6MM ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Klid kolečko, třeba má píšek gmovej píst co se mu prohýbá u krajů jinak než na vrcholu pístu, potom by bylo důležitý kde to měří :-D
 
 
Datum: 26. června 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když by ses nad tim trochu zamyslel, tak ti musí bejt jasný proč ti už dva lidi napsali že je to jedno, ne? :-) Píst je vyrobem z jednoho kusu, když tedy pohneš pístem o těch 1,6mm, tak se kraj pístu pohne o stejnou vzdálenost jako prostředek pístu, je to jasný? Píst se prostě musí vrátit z horní úvratě o 1,6mm zpět, a kde to naměříš to už je tvoje věc.
 
 
Datum: 25. června 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: pišek      IP: uživatel7996    
jo ale nevim jesi uprostřed vlozky nebo nakraji tech 1,6
 
 
Datum: 25. června 2012 8:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Je to rozdíl, takže když budeš měřit pořád na stejném místě, tak je to fuk kde...
 
 
Datum: 24. června 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jedno...
 
 
Datum: 24. června 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: pišek      IP: uživatel1026    
zdarte draci jak jsou ty drátky na indukčku tak jeden má byt ukostřený že ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle origo zapojení je ukostřená svorka 1 na indukční cívce.
 
 
Datum: 25. června 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: pišek      IP: uživatel7996    
abych ho tam nenacpal tobě ! :-DD
 
 
Datum: 25. června 2012 8:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13956    
a ten třetí nejširší (červený) si nacpeš do zadku :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdaro tusim ze svorka 15 :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: Jahoda Lukáš      IP: uživatel5427    
Ano,,,
 
 
Datum: 24. června 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Zdravím, nevíte kde sehnat civku 20w cívku zapalování pro zadní světlo (5w) tady, ani nikde jinde sem ho nenašel, všechny cívky jsou na 30wattová zápalka. Nechal bych si jí převinout, kdyby to nestálo takové nekřesťanské peníze... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Možná ji tady mám navíc... zkusím pohledat, tak se pak ozvi na mail
 
 
Datum: 24. června 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: pape      IP: uživatel1026    
zdar draci chcu se zeptat jak seštelovat předstih odtrh, a pak jak je kladívko tak nak je tam ten šroubek atd.. tak aby to nemělo skrat tak jak to tam dat.. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1026    
díky
 
 
Datum: 23. června 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
vezmeš si špiony vybereš 0.4 a při největším otevření kladívek musí jít ta měrka lehko (0.45 už těžko). Pak to nakopni a předstih udělej za chodu motoru (nejlepší poznáš na pravidelnosti chodu, zvuku a max. otáček). S tím šroubkem nevím co chceš, takže ti neporadím
 
 
Datum: 23. června 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: TechSgt. Ybarra      IP: uživatel13091    
Zdravím , prosil bych o radu. Mám ČZ 476 125 a nejde nastartovat. Dneska ráno po dlouhé době nakopávání něcoby jako bouchlo (nedával sem tomu pozornost) a nakonec chytla. Potom sem dojel do cíle ale tam sem to už nenastaroval až po dlouhém tlačení. Doma sem zjistil že byla vybitá baterka tak sem zkontroloval magneto a to bylo v pořádku aspon na první pohled . Poté sem až sem nabyl baterku sem se znovu pokoušel nastartovat ale bezúspěšně až po roztlačení to chytlo ale při další zastávce sem už to nenastartoval , když sem nakopával tak ten onen zvuk se ozíval při každym nakopnutí až poté vyletěl kryt on magneta. Poté sem vyměnil magneto (to starý bylo přepálený) ale problém sem nevyřešil.Jiskru dává ale poněkud slabší a při nakopávání víc svítí kontrolka baterky. Nevíte co stim ? Kondenzátor ,nabuzovač? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: techSgt.Ybarra      IP: uživatel13091    
Promin , oprava dynamo mě nějak ten název zmát :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš na 476 magneto tak se ani nedivím :-D :-D :-D
 
 
Datum: 24. června 2012 10:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám takovej problém na čz 175/487 když jedu (svítím) a v nízkých otáčkách vyhodím blinkr tak začne vynechávat a jednou dokonce i chcípla. Nemůžu na to přijít co to dělá (akumulátor je nový) nedělalo to taky někomu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry ... když to nebude o.k ......
 
 
Datum: 23. června 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj dobíjení.... Změř na baterce kolik dává voltů dynamo podle otáček....... Když to bude o.k tak mrkni na relátko......
 
 
Datum: 23. června 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: lukas filip      IP: uživatel9691    
cus draci nevite nebo neznate o nejakym elektrikarovi ktery umi natahat elektriku na pionyra(komplet),popripade kontakt(mesto)¨diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
udělá to snad každý kdo není barvoslepý a úplně vygumovaný. Na celém pinckovi máš všeho všudy snad do 15kablíku...
 
 
Datum: 23. června 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13624    
To snad dokáže každej blbec co alespoň trochu přemejšlí
 
 
Datum: 23. června 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
čau , Čechticích je moc sikovnej chlap kterej mi to taky delal , myslim ze za to chtel 600 Kč a funguje mi to do ted , komplet.
 
 
Datum: 23. června 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: lukas filip      IP: uživatel9691    
VYSOČINA
 
 
Datum: 23. června 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: brus      E-mail:      IP: uživatel14008    
Zdravim tak už vím v čem je problem,světelná cívka i přesto ze je nová tak nedává žádný proud(pincek 6V-30W). dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Připoj žárovku a hned bude....
 
 
Datum: 23. června 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Kokos      IP: uživatel13048    
cau mam doma jawu mustang golden sport s baterkou a ve schematu el. je USMĚRNOVAČ a REGULATOR napeti nevíte z ceho bych tyto veci mohl pouzit ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Zdar Kokos, no nevím jestli má za současných podmínek smysl zapojovat podle původního schématu elektorinstalaci s akumulátorem, jako to měl kdysi golden. Jde o to, že celé to bylo usměrněné jednocestně a v podstatě jsi akumulátor nabíjel přes den, kdy nebylo povinné svítit a ten akumulátor "vykrejval" nadměrnou spotřebu ve chvíli kdy jsi blikal, nebo měl malé otáčky. Dneska ale musíš svítiti celej den, takže není možné aby se aklumulátor nabil a tudíž bude trpět jak zvíře, furt bude podbitej, nebo úplně vybitej a velice brzy ti sulfatují desky olověného akumulátoru a ty s ním sekneš do šmelcu. Takže z mého pohledu řešení na nic...
 
 
Datum: 26. června 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslím ze bude to nieco podobné akurát bez smerových svetel http://jencomoto.wbs.cz/blinkrbateria-1_original_original.jpg , je to prekreslená schéma z originalu http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-smerova-a-brzdova-svetla-baterie.html je to pravdepodobne zapojenie kapotovaneho mustanga zo smerovkami http://www.jawamoped.com/assets/images/mustangroadtest.jpg ale golden sport tam fakt mala 2 diody a jeden odpor o tom píšu na http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 24. června 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14010    
V originálu je tam jen dioda myslim...možná ještě nějakej odpor nebo cívečka...nic složitýho....
 
 
Datum: 24. června 2012 0:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsi trouba kokosáku!! to schema neni pro goldena! to máš schema ze sekce "tuning" a né původní verzi. v originálu žádný regulátor neni. zapoj hlavu
 
 
Datum: 23. června 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: Kokos      IP: uživatel13048    
 
 
Datum: 23. června 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
regulator tam urcite nieje..
 
 
Datum: 23. června 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: brus      E-mail:      IP: uživatel14008    
Zdravim mam problém:mam Jawa 21 6V-30W pincek nesvítí,ntroubí přitom jsem vymnenil komplet elektriku,dal novy kondenzator,civku světel,spinac světel na masce,vse zapojeno podle schématu a stále nic,proměřili jsme cívky kazda z nich dava cca 6V indukční cívka Ok a nejde proud do spínače světel na masce diki za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si tam dej PETROLEJKU do předu a do zadu blikačku z kola :-D
 
 
Datum: 24. června 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Někde musíš mít chybu.... zkus zapojit žárovku přímo na cívku
 
 
Datum: 23. června 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nemůžu najít elektroinstalaci na dvácu je tu někde? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za prvé je pěkné že je to 125, ale je to Jawa, čz, Yamaha, Honda, Aprilia ??? Za druhé klikni na nový panel do kolonky adresy zadej http://www.google.cz a do rámečku napiš "elektroinstalace (motorka) 125" klikneš na hledat .. až najdeš tak dej do košíku vyber platbu vypln adresu a kup ... proč bychom to měli hledat za tebe ? Když neseženeš tak si ji holt vyrob ..
 
 
Datum: 23. června 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: ano :-) a proc by to prosimtě dělal když mu to mamka s tatkou zaplatí ;-)
 
 
Datum: 23. června 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je obrovský problém natáhnout 5 drátů do bužírky...
 
 
Datum: 23. června 2012 11:09
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim kábeláž ne plánek
 
 
Datum: 23. června 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
www.google.cz
 
 
Datum: 22. června 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu moje čz 175/487 nedobijí dával sem nové relé ,vedení uhlíků ,uhlíky,uzávěry a pročistil sem drážky na rotoru a furt nic a elektroinstalace by měla být taky v pořádku poradte co s tim ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
hele skusil sem to přeměřit šestivoltovou skoušečkou a vůbec se nerozsvítila měřík nemám
 
 
Datum: 22. června 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastartuj motorku a změř kolik jde voltů od uhlíků.......
 
 
Datum: 22. června 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
jo rele je ukostřený mě příde jako kdyby s to ho dynama vůbec proud nešel
 
 
Datum: 22. června 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: jarda87      IP: uživatel11501    
ahoj mas ukostreny relatko.nedavno sem delal 250 rele extra a nebylo ukostreny takze sem to ukostril a pak to zacalo makat.
 
 
Datum: 22. června 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Lukaš      E-mail:      IP: uživatel14005    
Zdarec draci . Mam dotaz na zdejší moto elektrikaře motorky spravuju už 5 let ( ted už spravuju i ty lepší) ale to je jedno , dneska sem se sekal s něčím co mi nejde do hlavy přišel zas mnou soused stím že mu delala bordel babeta a že vyměnil indukční civku ale nepoznačil si draty a nejspiše ju špatně zapojil a že už mu nejede vubec . Tak sem se na to dival a zjistil sem že defakto všechny draty vedly na indučku ale na babete vubec nebyl Tyristor ani takova ta indučka s tyristorem nebo tak neco a on mi tvrdil že to 12 let jezdilo bez toho že by aniž by to tam měl Že by si toho 100 pro všiml kdyby tam neco takoveho bylo nebyl tam nikde žadny uchyt nic proste Tak po dlouhem dohadovaní sem si prosadil že to tam musí byt a tyristor sem přidelal a zapojil a bebate začala opět jezdit . A ted otazka je možno to zapojit doopravdy tak aby to jelo i bez tyristoru ? Jako elektrikař si myslím že je to totalní kravina že mu ten tyristor stama asi ukousl pes nebo já nevím kde se podel . Ovšem celej večer sem poslouchal a ted mi vysvetli proč to jelo i bez toho :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 23:54
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Čau jakou mám koupit svíčku do jawy 21.Já tam mám bosch wr 7 ac a strašně se mě to přehřívá 10km,pak už to nejede a musím čekat až se válec trochu ochladí dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Tu svíčku co tam máš ty tak ta je teplá takže pokud se ti to přehříva a pak to nechce jet zvolil bych nějakou studenou třeba Brisk N14C... v létě se mi taky fichtl přehříval ale moc to tedka neřeším protože mu dávám eště časté pauzy(je po výbrusu)
 
 
Datum: 20. června 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pužívám NGK na všechny moje motorky je to prostě kvalita mám ji v 487 ročně jezdím kolem 4000 km - nikdy nebyl problém
 
 
Datum: 20. června 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: mana      IP: uživatel4850    
zdar draci, mam Jawu 250 kyvacku ale mam problem s akumulatorem. kdyz ho dam do motorky, zastrcim klicek, tak se mi behem par sekund vybije. možna spatny elektrolyt, spatny akumulator ... co myslite ??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Pokud se ti na stole nevybíjí a v motorce ano, jednoznačně je nejaká závada na elektroinstlaci a někde máš svodový proud.
 
 
Datum: 20. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
mas pojistku? vyndej ho, pripoj na nej zarovku a mer napeti, pripadne ampermetrem mer proud primo v motorce, ale vypada to na vadnej akumulator
 
 
Datum: 20. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau zajímalo by me jesli by se dal podsvítít tachometr z jawi 90 mam ho na mustangovi zapalování 20W díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Diody se napájejí proudem, nikoli napětím... Takže řekněme že jsis koupil bílou LED, ty mají obvykle svorkové napětí 3,5V, spolu s ním najdeš v katalogu dané LED že max. proud výrobce doporučuje např. 20mA, pak Ti stačí znalosti z fyziky druhého stupně (konkrétně 8. třídy základní školy, to vím protože se mi nedávno syn chlubil s ohmovým zákonem). Takže řekněme že palubní napětí (byť střídavé) mívá maxima kolem 7V (nabitý ACC má 7.2V!) no takže vezmeš 7V odečteš 3.5V napští polovovičového přechodu LED a máš 3.5V, což je napětí které se musí ztratit na předřadném odporu. No a teď proud... ten odpor zároveň funguje jako odpor tekoucímu proudu a na to stačí právě ten ohmův zákon, když jsi o hodině fyziky hnípal a myslel sis že to nikdy v životě nebudeš potřebovat.. no nyní ho potřebuješ. Takže víš že na odporu potřebuješ ztratit 3.5V ale zároveň propustit 20mA, takže 3.5V/0.02A je 175 ohmů, no a nejbližší v řadě je 180ohmů (175 se prostě nevyrábí). No a ještě nejni marný překontrolovat ztrátový výkon na odporu... takže víme že tam teče 20mA a ztrácíme 3.5V, takto zase pro změnu vynásobíme, takže 3.5V x 0.02A je 0.07W což je extra málo a snese to běžnej miniaturní odpor rozptýlit.... je to jasné? Teda krom toho že při přepínání na chvilku pohasnou obě vlákna a palubní napětí klidně vyskočí na 80V (sám jsem měřil) a to dostane krátkou šlehu 80V/180ohmů tj. 444 mA, což je 20x víc než dovoluje v kataogu a tak Ti tyhle šlehy po časem vyšeptaj LEDku (bude svítit, ale nebude to jak za starých časů). No a k eliminaci blikání bych dal paralelně k LED elektrolytickej kondenzátor tak 22uF, ale to bys ještě v serii s odporem potřeboval usměrňovací diodu (např. 1n4148) aby se zápornou půlvlnou kondenzátor nenabíjel přepolovanym napětím na což není stavenej...
 
 
Datum: 22. června 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakí mám použít napetí tech LED diod a kam je mám připojit
 
 
Datum: 21. června 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to, bude ti to lehce poblikavat ale to ani nepoznas
 
 
Datum: 20. června 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
K podsvětlení bych použil LED, aby se neubírala energie ze soustavy pro zadní a pření světlo, protože LED žere velmi málo.. ani bych si nedělal hlavu s usměrněním...
 
 
Datum: 20. června 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: vena40      IP: uživatel12708    
zdar draci mam jawu 250 panelu a nemam tam kontrolku na dobíjení prosimvas kam to mam zapojit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: vena40      IP: uživatel13995    
ok díky mo a ještě bych se chtěl zeptat jestli tú 15 musim véct i na cívku
 
 
Datum: 20. června 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyved drát ze zapalováni 61 dej ho na kontrolku a ještě na tu kontrolku přived 15 ze spinačky nebo podle tady toho http://www.motoelektro.cz/images/elektro/J559/sch%20J559-web.JPG :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
http://jawa-250.wbl.sk/ELschemy.html?framebreaker Jestli se v tom vyznáš...:-D
 
 
Datum: 20. června 2012 8:06
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čago draci... Dotaz- má Jawa 350/634 spínač na neutrál ? Motor 633 bez poloautomatu( vypínání spojky ve tvaru T , BIZON).....Díky za rady..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem to našel , motor 633 nemá poloautomat ani spínač neutrálu........ http://www.jawamania.info/users/userobjects.aspx?userid=7669&itemtype=2 Jinak díky za radu....
 
 
Datum: 19. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
má hned u sek. kolečka
 
 
Datum: 19. června 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že jsem tak smělý, je možné nastartovat 250/353 bez baterky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Smělý chlapče bez baterky pojede, ale s akumulátorem pojede také...
 
 
Datum: 20. června 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pojede na roztlačení
 
 
Datum: 19. června 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě na čz 175/477 jela bez ni byla tam ale byla uplne mrtva ani dioda se na nu nerožla tak sem ju tam nechal a vždycky sem to žduchl a jel sem :-)
 
 
Datum: 18. června 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je vše jak má tak půjde roztlačit ne našlápnout
 
 
Datum: 18. června 2012 22:41
 
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 9:43:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu