česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Lidi neví někdo jestli jde dát na čz 175/455 zapalování z jawa 21 ???případně jaké sou v tomto případě parametry pro předstih,odtrh??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dneska sem zorovna na s timhle dělal předstih na 175 .... je to celkem dobrý aaž an to že je to nízkootáčkovej motor proti fichtlovi ... když naakopávýš fichtla tak je to třeba (plácnu 3 otáček na nákop ) ale u tý čz je to o hodně mín ... (třeba 15 nebo tak ) -> takže to zapalování při startování nestihne vyvinout takový napětí jako uz fíka..... -> aale když si stim pohraješ, taak to jde i naakopávat ( dnes jsem to kamošovi udělal a jjede jak drak) :-)
 
 
Datum: 23. dubna 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Typ 175/455 bys hledal asi těžko, takový není...ale to je fuk. Stejně se přiklánim k varinatě sehnat si původní zápalko, nějakou malou baterku a zapojit to...
 
 
Datum: 22. dubna 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Já mám právě motor a původní co tam bylo k němu nemám tak tam chcu dát z fichtla a to z typem na guferu co je pod magnetem je právě napsané typ 175/455
 
 
Datum: 22. dubna 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: jenže to by si musel koupit strašně drahou baterku :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/455 jsem ještě neviděl, jinak neni lepší tam nechat to původní zápalko? Mě přišlo že funguje spolehlivě...
 
 
Datum: 22. dubna 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no přece takový předstih jaký je pro ten motor předepsaný.. to je zas dotaz dne :-D ... a ano to zapalování tam jde dát, ale musíš si vyrobit mezikus na který to přišrubuješ
 
 
Datum: 22. dubna 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: firepilot      IP: uživatel11704    
Zdravim chlapy opravuju ted stadáka s22 a nehází mi to jiskru nemůžu na to přijít proč nejspíš problém v zápalku .. zkoušel jsem toho už dost ,ale poradte co navrhujete vy. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
ja jsem mel stejnej problem, koupil jsem novou zapalovaci civku, kladivka, faju, kabel + poradnou svicku bosch a bylo po problemech.
 
 
Datum: 22. dubna 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,mam problem se zarovkou v nsr.. kupoval jsem jinou masku a ta je resena jinejma zarovkama.. potreboval bych zarovku co ma patici jako H3 ale dvouvlakno a aby fungovala stejne jako HS1.. existuje neco takovyho? Jsem z toho uz blbej, kdyz zapnu u tech H1 dalky (jedno svetlo je dalka,druhy svetlo tlumeny,kazdy ma svou zarovku H1) ,musim spojit plus s kostrou tlumenyho aby dalky svitily... jinak jen zhasnou tlumeny a nic se nedeje...ale kdyz tam dam HS1 tak to funguje,v ty zarovce to nejak probiha samo... a predelavat vsechny vypinace na dalky,parkovaci,tlumeny, to se mi fakt nechce,hrozna pakarna... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry...misto H1 tam ma vsude bejt H3...sem zblblej.. HS1 je spravne..
 
 
Datum: 21. dubna 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám dotaz ohledně kondenzátoru. Na mé 555, která asi 20 let stála, je sice kondenzátor, ale nevím, jestli je špatný. Pionýr byl před odstavením pojízdný, tak by mě zajímalo, jestli ten kondenzátor je už prostě starý a nemusí pracovat tak, jak by měl. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JawaMustang - já vím že kondenzátor stojí kolem 50 Kč, ale jde mi o to, že už jsem do toho pár stovek vrazil, tak se radši zeptám. :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechápu proč řešíš takové věci. Já automaticky když dovezu něco co takové roky stálo ,tak to ani nezkouším a hned to měním pak mám jistotu a nemususím tady špekulovat a ta cena není velká.V každé mototechně jej koupíš.
 
 
Datum: 21. dubna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13650    
No nevim co je na tom sinus. posunu pravdy? Jedná se o tzv. účiník tzn. že se napětí zpožďuje za proudem o 90stupňů. Kondenzátorem prochází proud a pak se tam teprve "udělá" napětí. Ale tento jev je z časového hlediska zanetbatelný, zvláště u pionýra.
 
 
Datum: 21. dubna 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju všem :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 15:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
ve většině případu je jiskra i bez kondíku ovšem občas bývá slabá a hlavně není v ten čas co má... kondík dělá sinusový posun čili při předstihu 1,6mm s kondíkem, může být bez něj třeba 0mm ;-)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO nevim ale časem se může to očko které připojuje kondenzátor ke kladívku zaoxidovat, může být pak velký přechodový odpor / špatný kontakt a nemusí to házet jiskru ..
 
 
Datum: 21. dubna 2012 9:36
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když bude vadný kondenzátor nebude ti to házet jiskru.
 
 
Datum: 20. dubna 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13610    
Zdar mam takový problém z fichtlem..Když skouším jestlli háže jiskru tak háže, našroubuju svíčku a skusím nastartovat a nic..Vyšroubuju svíčku skouším jestli bije a nic... Skoušel jsem to se 3mi svíčkami a pořád to dělá to samé..Neví náhodou někdo co stím může být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
to je jedno jak se to zapojí... funguje obojí, ale většinou u jedné svorky je napsané 6V nebo 8V (na tuhle svorku to jde od kladívka)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
co já si pamatuju tak 1 na kostru a 15 jde z kladívek ne?
 
 
Datum: 21. dubna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
kostra 15 kladívko 1 :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13610    
Jo a na indučce ma byt kostra na 1 nebo 15 ?
 
 
Datum: 20. dubna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13646    
Asi ti to prebiji nedde kostru .,skontrluj to
 
 
Datum: 20. dubna 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Nemáte někdo nebo nevíte o někom kdo má zkoušečku na dynama? v jawe pry byvala mašnka na rotory i na statory. dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13596    
Zdravím draci....mám problém s 555.....nemám tam tu tlumivku,jak má bránit prasknutí žárovky při přepínání světel....tak jsem to zapojil dle rad,že je zadní světlo ukostřeno na přední žárovku.....fungovalo to cca 300km....asi by to fungovalo i dál,ale najednou začli praskat žárovky....dám novou,přidám plyn a praskne.....čím by to mohlo být.....díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13596    
To tam taky mám,ale zkus s tím jet po tmě :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak dej silnější žárovky
 
 
Datum: 20. dubna 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dneska jsem dělal elektriku na jawe 21..Vše mi chodí světla svítí, ale mám problém s klaksonem, bez světel mi troubí pěkně na všechny otáčky, ale se světlama ani ťuk..Světla jen probliknou..Klaksony jsem zkoušel měnit a vše stejné..Cívky taky a i dráty ke klaksonu..Klakson nemá ve předu štelovací šroubek, ale tech mám doma více asi 5. Dělali se takové nebo tam chybí? Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Psali jste že to netroubí proto mě to zarazilo..Dnes jsem sundal klaksou z toho funkčního a také nic a tak jsem změřil proud a napětí a vyšlo mi že tam je asi 27W ale furt mi to při střeních otáčkách kolísá na 10w 15w a tak našel jsem drátek kterým jsou spojené cívky mezi sebou že byl pod ním ten papír utrhlej a drátek se kostřil..Drátek jsem odizoloval a už se to nekolísá..Asi bez světel to napětí stačlo ale se světlama a klaksonem jak to kolísalo tak to nešlo...Teď už je to přijatelné i tak díky za rady ;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
proč prostě nechceš pochopit že fichtl se zapnutejma světlama už nemá tolik proudu aby utáhl ještě klakson. je ti jistě jasné že máš li 20ti nebo 30ti watové zapalování a k nim odpovídající watáž žárovek, že součet watů tak nějak odpovídá watáže zapalování a na klakson tudíž nezbývá nic. a ano některý fictly troubí i se světly, ale asi jen proto že klakson je dobře nastaven a spotřebuje málo watů, takže to jakjštakš zakňourá, žel ale světla zřejmě výrazně pohasnou. taky mě to na třech fichtlech má snahu troubit i se světly, ale za jízdy v noci si na klakson netroufám sahat abych taky něco viděl že.. .jeden třeba troubí i na volnoběh, že bych mohl plašit myslivcům kachny, ale zapnu světlo a hle, už to jen tak mžourá a kňourá... a zkusíš li vyndat světlo, tak budeš asi překvapenej, ale troubit to bude a to proto, že je to to samý jako když to světlo jen vypneš.... no nejsem odborník přes elektriku, od toho tu jsou jiní borci, kteří by ti to jistě vysvětlily odborněji, ale je jisté že hledáš závadu která tam prostě není. no i jako zdejší častý návštěvník pokecu bys to měl vědět, protože se to tu řeší celkem s železnou pravidelností. no co říct na závěr? mnoho úspěchů s výměnami všech komponentů se stejným výsledkem :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
solta: tak ještě jednou po stoprvé, PŘEČTI SI NÁVOD K OBSLUZE!!! nikdo netvrdí, že to se světlama nemůže troubit, ale když troubí, ber to jako výhodu, ne samozřejmost!! v době výroby se počítalo s tim,že to se světlama troubit nebude, tak k tomu tak přistupuj! a se vzdáleností mezi rotorem a pólovými nástavci cívek je to jednoduchý: co nejmenší jak to jenom jde (aby byl magnetickej tok co největší), ale ne zas aby to někde škrtalo (kromě mechanickýho poškození by se to taky silně zahřívalo a při vyšších teplotách ztrácí magnet svojí vlastnost)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Má být mezi rotorem vzdálenost 0.3mm,to máš obal od Pet lahvi kyselky Mattoni/Magnesia.:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Kolik má bejt mezera mezi cívkou a magnetem? Nevím kde jste sebrali to že se světlama netroubí mám ještě jednoho a se světlama troubí o něco málo míň, ale slyšíš to a né že by ani nebrnk to je blbost. Skusím vyměnit magneto, ale nezdá se mi to když jsem měnil cívku tak sem cítil ve šroubováku jak mi ho táhne k magnetu..Spíš jestli tam nebude možná někde zkrat..Zkusím ještě vyndat parabolu se žárovkou a zatroubit..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
dwein: tak tak, jako bych to tu neopakoval každej tejden..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
přečti si návod k obsluze a zjistíš že fichtl netroubí se zapnutými světly... nic jako závadu v tom nehledej
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to že magneto (rotor) už nemá tolik šťávy na to aby vyrobilo tolik proudu na světla a klakson, rotor se musí "zmagnetizovat" aby bylo silnější a dávalo více proudu, nebo se podiv jestli nemáš třeba moc velkou vzdálenost rotoru od cívek, popř cívky odmasti .. ale od výroby se trochu počítalo že to troubit nebude při světlech .....
 
 
Datum: 19. dubna 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám problém. Snažím se vzkřísit 555, která dlouho stála. Vyměnil jsem indukční cívku, VN kabel, fajfku. Jiskru to ale stále neházelo, tak jsem očistil kontakty na přerušovači. Do fajfky to potom začalo kopat, ale nepravidelně. Někdy jo, někdy ne, někdy víc, někdy míň. Když jsem zkoušel jestli svíčka hodí jiskru, tak nehodila. Nevíte co s tím ? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
odtrh, kladívka, kondík
 
 
Datum: 21. dubna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladívka kondík ...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci,čím může být že mám malou a nepravidelnou jiskru na mustangu?A ještě mně to hází jiskru mezi kladívky.Mně to hází jiskru i na kladívkách když točím proti chodu motoru.Indukční cívku jsem měnil,kondík jsem měnil,svíčku.Zkoušel jsem měnit i zapalovací cívku ale jeto pořád stejné.Když jsem ji zkusil dát na druhý stroj jawu 21 tak dávala jiskru pěknou.Čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 0:02
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a svíčku jsi dával novou a co fajfku a kabel na tom taky záleží
 
 
Datum: 21. dubna 2012 0:02
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec, prosím a bližší info. Mám mustanga. Mám na něm baterku s blinkrama, brzdovým světlem a klaksonem ( na stejnosměr). Jsem stím spokojen. Ted řeším dobíjení. Bude stačit když : magneto dává střídavé napětí. Muj postup zda - li by fungoval? : Jednu cívku bych odkostřil, přes usměrňovací můstek ( nebo diodu) bych usměrnil střídavé napětí na stejnosměrné pro dobíjení baterie. Pak přes relátko ( z ČZ 175) a pak do baterie. Cívka by mněla bezebproblému stíhat dobíjet už jen kvuli tomu, že blinkry neblikají pořád a není velký odběr. Bude to tak fungovat?? baterie by se neměla přebíjet kvuli relé .. je to tak?? děkuji za názory a rady. Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
na samostatnou cívku (v katalogu ND se jí říká pól, tak nevím proč furt tady používáte zavádějící název cívka, cívek je druhů.. zapalovací cívka např. a k ní zapalovací cívka na statoru, nebo jak to říct jinak? asi zapalovací pól jako v katalogu a hned každý ví jakouže to cívku mátebna mysli :-) ) není problém zapojit shottky usměrňovací diody, stačily by i 3A, ale potíž je ve chvíli kdy nic nebudeš odebírat. To je stav kdy neblikáš, nebrzdíš a akumulátor je nabitej až pookraj.. v tu chvíli celý okruh odebírá bezvýznamný proud a podle mě ve vysokých otáčkách naměříš na pólu střídavé napětí větší rozhodně než 45V, takže odpadá použití třísvorkových stabíků a musíš to v tu ránu spáchat jako zenerův stabilizátor posílený patřičným tranzistorem a shottky diody bych dal raději na 100V.
 
 
Datum: 20. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
btw stabilizátor se dá koupit i jako součástka, ale je drahej a bude chtít pořádnej chladič.. http://www.gme.cz/linearni-regulatory-napeti-pevne/lt1084cp-12-p330-061/#dokumentace
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
děkuji za příspěvky... nene svítím normálně svět. cívkou... mám zapojený světla ( přední i zadní) na jednu cívku.. svítí krásně... a tou poslední 3tíbych chtěl dobíjet baterku co žene blinkry, klakson a brzdové světlo :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud tim chceš svítit a ještě dobijet baterku, jednocestný usměrnění v podobě jedný diody je dost málo, potřebuješ usměrňovač, nejlépe z Schottkyho diod.. schéma stabilizátoru má Chong na svym webu, i když pokud budeš jezdit se zapnutýma světlama (tzn zatížení magneta bude podobné jako za normálního provozu a napětí zůstane kolem 6V), asi by ani nebyl potřeba ..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím zda se něco takového vubec dá koupit :-D ... určitě máš v okolí nějakého elektronika který by ti to postavil
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud se dá koupit na kolik tak zhruba ta věcička příjde?? s výrovou bych mněl já osobně asi problémy (popřípadě najít někoho kdo by mi to vyrobil za peněžní hodnotu samozdřejmě) ....
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stabilizátor se dá vyrobit.. schema ti na nej asi už nenajdu... chong by to mít měl.... a je tam proto, že magneto je schopno dělat i 12 V a víc.... takže napětí které poleze z cívek se bude stabilizovat na 7.2 aby to mohlo baterku dobíjet a nevařit.... jinak samosebou prvně musíš výstup z cívky usměrnit... mohla by stačit i jedna 3A dioda na cívku.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mohl by jsi mi to nějak přiblížit? ten stabilizátor napětí?? ... dá se koupit? vyrobit ( rai bych si ho nechal popřípadě vyrobit)... proncip..?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s regulátorem z dynama to fungovat nebude.. pracuje na uplně jiném postupu... ty potřebuješ prakticky stabilizátor napětí na cca 7.2 V a nejakých 5A
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, mám dotaz. Může se do statoru na 50W dát jakejkoli rotor? Asi ne co? Co by se stalo když bych tam dal třeba rotor z 60W statoru, nebo 45W statoru? Zku*rvil jsem rotor a potřebuju sehnat novej:-D To že jsem dement mi nepište:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel12424    
Jestli je tam cívečka to nevim, na to se podívám. Takže když bych tam dal silnější rotor, tak to vadit nebude, akorát to bude kvůli relé dobíjet furt jen 50W jo? A nespálí se tím to slabší relé?
 
 
Datum: 20. dubna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
ano, můžeš tam dát 75W rotor.. a ohledně externího relé, nejlepší je samozřejmě použít relé dělané na stejný výkon jako má rotor, pokud tam bude jiný, fungovat to taky bude, ale ne úplně ideálně.. dá se říct, že pokud tam budeš mít relé o slabším výkonu než má rotor, dostaneš z něj výkon jen do hodnoty toho relé (ochrana rotoru před spálením), pokud bude silnější relé než rotor, pak musíš dodržet hodnotu spotřeby podle výkonu rotoru, při přetížení rotor můžeš spálit (silnější relé ho neochrání).. a ta cívečka uvnitř statoru, podívej se jestli ji tam najdeš, takovej malej černej váleček mezi elektromagnetama, páč jestli si měl 50W dynamo, možná tam bude, proto ji při záměně za 75W rotor určitě vyndej, zbytečně by ses ochudil o část budícího proudu a tedy i o výkon dynama..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Díky za odpověď. Je to právě čz 477 a má externí relé. Takže když bych do toho statoru dal třeba 75W rotor, tak to nebude vadit a dobíjelo by to 75W? Co bych teda musel udělat, když bych tam dal jinej rotor? Dát tam jiný relé?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
stator neni 50W, ale je všude stejnej, čili můžeš, ale je třeba mít k rotoru odpovídající relé.. pokud by to bylo relé externí (typu co maj čz 175/477 pod kastlíkem), tak je třeba ze statoru vyndat cívečku (malej váleček) a zbylý dráty spojit..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřebuju poradit. Když chci očistit kontakty na přerušovači, stačí je akorát roztáhnout a párkrát přejet smirkem na železo, nebo je lepší vytáhnout celé kladívko a udělat to důkladněji ? Soráč za stupidní dotaz. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
stačí na tom
 
 
Datum: 18. dubna 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,mám dotaz,na čz 175 mám 45W zapálko no a já bych chtěl na motorku dávat do budoucna blinkry,ale nevim jesi je tohle zapalko utahne.Jde o to jesi to bude stihat dobijet a tak,jesi třeba toto někdo nemá.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
perfektně seřízenej PAL je srovnatelnej s AEV.. ohledně toho zda utáhne blinkry, to sem popsal již níže, po Praze asi ne, někde na okreskách bez problému..
 
 
Datum: 18. dubna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
kolecko myslíš tím kupříkladu perfektně seřízenej PAL regulátor či AEV?Jseš si tim jist?Díky
 
 
Datum: 18. dubna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dynamo blinkry utáhne...za předpokladu že je dobře udělaný dobíjení...
 
 
Datum: 18. dubna 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
jasně že šlo, dokonce stačí jen přehodit rotory (statory sou stejný) a regulátory, jen nevim jestli tim něco vyřešíš, nepíšeš totiž co máš za čz (esli kulatou (450) nebo hranatou (477)), 75W dynamo z 487 na kulatou čízu sice pasuje, ale je dělaný na točivější motory a tedy i dobijí až od vyšších otáček, takže jestli s tim jezdíš stylem bublání 60 na 4ku, pak si tim nepomůžeš, ba naopak to ještě zhoršíš.. ono se musí dost točit i na 487 aby všechno utáhlo a ještě dobijelo..
 
 
Datum: 18. dubna 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo z ČZ 175/477 myslím že tam je 75W (JAWA_ceZetak poradí ten ju má, jestli by to šlo)........
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Hm Hm,to vape je fešná věc no ale těch pěněz,no zkusil bych tam dát zapalko z 592 ta už blinkry měla no ne?
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak : Jasně ,že 12V 150W je lepší .... (mám ho na 350/634) ... ale na ČZ 175/450 jednovál klidně stačí i 6V ( pokud s toho nechceš dělat pojízdné vánoční stromek)
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hugare kdyz uz vape ta 12V 150W ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
asi bych to viděl podle toho, jak často máš v plánu blikat.. jestli budeš jezdit ve městě a furt stát se zapnutýma blinkrama na nějaký křižovatce, pak to dynamo neutáhne, jestli zablikáš třeba 4x za 50km vyjížďku, pak tu nárazovou spotřeba baterka v klidu pokreje..
 
 
Datum: 17. dubna 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo kup Vape (6V 100W) a dej si tam co chceš.........
 
 
Datum: 17. dubna 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš má ČZ 175/450 s blinkrama a žádná hitpáráda s dobíjením ..... Pořád dobíjí baterku, protože dynamo 45W je slabí ..... ( blinky 2x21W, světlo 25W + zadní světlo 5W)... Já osobně bych se na to vysral a nechal to v origo stavu..... (kámoš to bude kuchat a blinky poletí pryč)
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o      IP: uživatel12362    
Ahoj draci. Mám po delší době problém. Na fíkoj sem potřeboval vyměnit kladívko za nové, protože to staré už to mělo za sebou. Vyměnil sem i přerušovač. Poté sem řešil problém, protže to pořád probíjelo a nechtělo házet jiskru. Když jsem to vyřešil tak sem chtěl nastavit odtrh a předstih. Odtrh sem nastavil 0,4mm a pak sem sjel s pístem zpět o 2mm pod horní uvrať. jenomže když povolím zapalování tak jak s ním hejbám kam chci nemůžou se mi zevřit kladívka :-(. za chodu motoru jsem předstih také zkoušel nastavit, ale zbytečně. Setkal se už někdo s tímto problémem? děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o      IP: uživatel12362    
Za běhu jo, ale když to chci nastavit na vypnutým tak se nesepnou :-(. já bych to neřešil, kdyby to mělo výkon jako kdysi...
 
 
Datum: 16. dubna 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak když ti běží motor tak se asi zavírají ne?
 
 
Datum: 16. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Vláďa      IP: uživatel6696    
Ahoj kluci. Prosímvás dělám dobíjení na pionýra podle schématu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-stabilizator-regulator-dobijeni-napeti.html a potřeboval bych pomoct s nalezením odporu R1 a R2 100 a 560 Ohmu na stránce http://www.gme.cz/ kde vše objednávám. Dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Vláďa      IP: uživatel13619    
dík kluci. GME protože si tam pro všechno zajdu mám to ve městě
 
 
Datum: 16. dubna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No když je nejhůř, šáhnu na vyřazené desky ze zdrojů, nebo televizí a podobně a vypájim použité.. 560ohmů je při 4páskách (poslední je vždy přesnost, to tě nemusí zajímat), tak začíná zelená, modrá a hnědá, při pěti barevných pruhách je to zelená, modrá, černá, černá. 100ohmů je hnědá, černá, hnědá, nebo při pěti pruzích je to hnědá, černá ,černá, černá. Hlavně je vyletuj opatrně ať se nepoškodí :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej do vyhledávání 100R a 560R
 
 
Datum: 16. dubna 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12434    
Jako na gme to najdeš ale zbytečné výkony a vysoké poštovné...Od kaď jsi? rezistorů mám doma spousty...
 
 
Datum: 16. dubna 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Zdar, co je prosim špatně, když na jawě 21 nesvítí tlumený světlo a svítí zadní a když přepnu tak svítí přední (dálkový) a nesvítí zadní? Díííky..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 6:54
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
mě to dělal špatnej kontakt na objímce žárovky, když sem dal novou, tak už svítí přední i zadní, tlumený i dálkový
 
 
Datum: 16. dubna 2012 6:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más 30W zapojenie a ziarovka v predu má prasknuté jedno vlákno tak s prepínacom striedás predné a zadné svetlo
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ziarovka,
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
A to jako při dálkovejch nesvítí zadní? Navíc jsem zkoušel víc žárovek a dělo se to samý..:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
že by prasklé vlákno ?
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
asi nejaky skrat meto delalo to same mam fichtla u nejakeho pana taky me rresi zapalovanip bolf karolinka
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
zdravim, potřeboval bych radu mam krosku z jawy 250 a chci udelat elktrikutakto: našlapovat to budu z baterky a ihned co to chytne přepnu na dynamo.A mám problém pořád mi blbne relé.N jede to vytočit a když to při jizdě přepnu na baterku jede nadherně.Co se stane když to relé vyndam? Netpoteče tam moc proudu?Bude to vybec neco dávat?Nebo nějaký jiný nápada dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13616    
Podpořim čezeťáka a péro. Vytrhej tu eletriku a zpoj to znova a kup klasickou olověnou baterku.
 
 
Datum: 16. dubna 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
asi jo no
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si normální baterku a nedelej voloviny
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
právě mi jde o to že tam mam baterku ze zabezpečovačky a ta má 12v. takže to na ní našlápnu a hned přepnu na dynamo a prostě ten motor nejde vytočit.Tak jen se ptám co se stane když to ree vyndam?Stejně ho potřebuju na CZ 175 tu chci dat na papiry.Tak co myslíte?
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
poradim ti jedno,celou tu tvou elektriku vytrhej ven a natahej to znova tak jak to má bejt..
 
 
Datum: 15. dubna 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
no možná sem to špatně napsal ale zdá se mi že to relé ve vyskokých otáčkách blbe prostě už nejde víc vytočit ale když přepnu přenínač že jako zdroj použiju baterku tak vytočit jde.Tak přemýšlím co se stane když to rele vyndam.A nebo jak ho mam seřídit.V příručce sem to nenašel
 
 
Datum: 15. dubna 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proboha co to vymejslis za hovadiny? ono kdyz motorku nastartujes tak jak zacne dobijet ta to cele jede na dynamo a ne jen na baterku.. a pokud mas problem s dobijenim tak si serid regulator a nevymejslej hovadiny
 
 
Datum: 15. dubna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
ahoj prosím jaké máte zkušenosti s Vape zapalováním na motorkách jawa/čz jde o to že uvažuju o koupi tohoto zapalování a jak je to z montáží zvládnu to sám doma? atd... a jak je to s regulátorem? je tam polovodičový nebo rele? a musí se seřizovat? díky za rady a zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že jde dát na 125/453..... Já jsem při montáži vape nasadil rotor bez aretačního kolíčku a nastavil předstih na 3mm (350/634)...... Jinak jiskra přeskakuje v okamžiku kdy je hrana výstupku na rotoru uprostřed výstupku snímače....
 
 
Datum: 15. dubna 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
šlo by dát vape na 125/453 ČZ ? a jak se šteluje předstih?
 
 
Datum: 15. dubna 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vape mám na Jawa 350/634 (12V 150W), je to nejlepší investice do motorky... Dobíjení a zapalování šlape bez problémů i na volnoběh se zapnutýma svělama a blinkrama kontrolka dobíjení ani nemrkne..... Montáž zvládneš sám v pohodě ..... Tady mrkni jak se to dělá....... http://www.youtube.com/watch?v=Ljj3dPkf-JU Relátko se seřizovat nemusí......
 
 
Datum: 15. dubna 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám takový problém s baterkou.Mám ji vyndanou momentálně z motorky a schovanou v místnosti cca 20 stupňů.A na + pólu se mi tvoří taková jakási černá srač.a takže sem to oškrabal šroubovákem a pohoda.Dnes se jdu na to podívat a je to tam zas.Čím to může být? A proč se to tvoří jen na + pólu baterky &#8211; pól je čistý furt a nic se tam netvoří .Podle mě bud vlhkost která tam možná minimální je, nebo prostě náká špatná netěsnost mezi deskami a toho pólu a pak se to tím pádem nák dostává až na ten kontakt té baterky . Kdy by někdo věděl čím by to ještě mohlo být tak za každou radu budu rád. Ad vám to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
normální chemická reakce, když to lehce pomázneš vazelínou mělo by to ustat..
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:52
 
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:57:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu