Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím všechn draky. Chcu sa zeptat zda někdo z vás nevý či nemá nějaké zkušenosti o zapojení blinkru na mustanga. Co je zapotřebí dokoupit a schéma zapojení. Díky za jakýkoliv ohlas. Zdar a hafol čoudu za zády.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 13:12
Jméno: Lojza
IP: uživatel8993
 Moc děkuji za schéma. podle teho bych už to mohl zvládnout. Díky čest
Datum: 26. března 2012 13:12
Datum: 18. března 2012 19:24
 ¨tak určitě budeš potřebovat baterku blinkry to je jasný taky teda aj nákej přerušovač ale jestli je na to aj schéma tak to nevým
Datum: 18. března 2012 18:55
Jméno: mamut
IP: uživatel6800
 Zdravim Draci! Chtěl bych se zeptat, jestli je možný dát magneto z babetty 207 na 210? Jestli to třeba nejde po nějaký menší úpravě? Dík moc za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 15:54
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 mam zato že je stejný, bývá většinou jiná krabička s tyristorem
Datum: 18. března 2012 15:54
Jméno: jawak
IP: uživatel13423
 cau,praska mi zadni zarovka na mustangu, nevite cim to je? Predni byla ok ale pak prestala svitit,ale neni prepalena...jak nesviti zadni zarovka,tak nejde vypinat motor..poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 10:26
 12V se mi taky povedlo spálit  ted mam pro jistotu 24V ty snad vydrží
Datum: 19. března 2012 10:26
 V prvé řadě udělej elektriku, rozhodující faktor je zda máš 20w nebo 30w zapalování a podle toho to zapoj podle schématu http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg . Poznáš to tak že máš v zapalování buď 1 cívku světelnou na předek a druhou menší na zadek, magneto má číslo začínající číslem 05 (20w), když máš 2 velké cívky propojené a magneto začínající číslem 20 tak je to 30w. Podle toho dáš buď dopředu 15w dvouvlákno a dozadu 5w (20w zapalko) , nebo dopředu 25w dvouvlákno, 5w dozadu (30w zapalko). Dá se to řešit i tlumivkami nebo regulátorem a nebo baterkou. Kdyby nic nepomohlo tak můžeš dát bud 12v žárovku dozadu ... nebo třeba dvě 6v dozadu
Datum: 18. března 2012 11:36
 ncest já amm všude 12V vzadu mám jednu 5W na světlo a jednu 5W na brzdový ( brzdový sem si dodelával ) a ve předu taky 12V dvouvlákono.... a vše je v pohode za 2 roky jsem měnil jen jednu vzadu a ted mi prasklo jedno vlakno vepredu... Ale ta žarovka byla jeste origo československo  zkus dát vsude 12V mělo by to bejt OK
Datum: 17. března 2012 22:01
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 je to přesně tím že nemá regulátor a tím pádem když jsou žárovky na 6v tak se rychle pálí když dynamo dává i 10v
Datum: 17. března 2012 21:41
Posl.aktualizace: 18. března 2012 10:29
 Taky si myslim...487 mi chytá furt napoprvý, a to tam jezdim obyč brisku za 30kč...
Datum: 18. března 2012 10:29
 vychodís raz tolko peniaze za nic... tá reklama je fakt dobrá innovacia
Datum: 17. března 2012 20:01
 já osobně využívám všechny dostupné inovace, používám svíčky od NGK a to s označením B8HS vřele ti ji doporučuji, za studena startuju napodruhý, za tepla chytne pokaždý na poprvý
Datum: 17. března 2012 18:56
 klasika brisk n 15C
Datum: 17. března 2012 16:21
 cus draci mam takovy probem fichtl mi nehazi jiskru mnenil jsem magneto zapalko ?svicku jsem zkousel jinou a fajfku kabelaz a furt nic nevi nekdo prosimmm
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 8:29
Jméno: lukas
IP: uživatel12453
 jj dekuji moc za radi uz to facha bylo to blbe ukostrení diky
Datum: 18. března 2012 8:29
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13373
 Jak řekl koelga přede mnou koukni jestli nemáš někde blbě ukostřeno  a pak je jeste moznost ze blba inducka, taky se mi stalo ze mi odesla.
Datum: 18. března 2012 8:04
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 a nedotýký se ti šroubek na kadívku kostry někde ?
Datum: 17. března 2012 16:56
Jméno: jawak
IP: uživatel13423
 cau, jel sem na jawe 23 a z niceho nic zhaslo predni svetlo,zarovka je ok, kabely a spinacka taky...poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 15:59
 Čest mustangy trpí na kostru světla což může být i samotnou parabolou poznáš to možná i tím že se pokusíš celé to světlojakoby zvýšit a snížit za chodu motoru.čest
Datum: 18. března 2012 15:59
Jméno: michal
IP: uživatel12770
 mozna to nekde probiji
Datum: 17. března 2012 16:01
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Podívej se na světelnou cívku,jeslí ti neupadl drát a zkontroluj ukostření předního světla
Datum: 17. března 2012 12:47
 cau nvite nekdo jestli by se magneto na jawa 21 točilo nebo zapalování by hazelo jiskru kdybych vzal 12V baterii a zapojil bych to na zapalování jak normalní elektřinu a přes vypínač jestli by se to roztočilo? díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 17:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 Těžko máš tam magneto a ne rotor s vinutím třeba na čezetě to šlo ale nejeo to dobře
Datum: 17. března 2012 17:13
 ne
Datum: 17. března 2012 9:51
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec chlapi mám takovej problém před nedávnem sem zprovoznil pincka překopal elektriku jeden drát sem dal na kladívko a druhej na jednu z cívek a jelo mi to jenom na jedničku na dvojku to zdechalo a trojku sem radši nezkoušel myslíte že by byl problém v tom že jeden z káblů z indukční cívky není na kostru ? a ještě předstih má být 0.45 a já jsem dal 0.05 neví třeba i tohle ? díky zatím čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel13415
 On tam dal odtrh 5 setin,už vidim jak honí 5 stovek na šupléře s pístem defakto v HU.....zapalování nasaď jakýmkoliv způsobem kdy se nebude příčit a bude sedět...je jedno jak...hlavně ať jsou kladívka nahoře a kondik dole...pak dej na kladívka nějaký odtrh alespoň 3-4 desetiny a ono to pojede...pak vyhledej pomoc někoho kdo to umí seřídit...
Datum: 15. března 2012 21:30
Jméno: hh
IP: uživatel13409
 2.8? To je jak na hranaty cizy, to by ani nenaslapnul.. 1.6 az 1.9, mas to v prirucce!
Datum: 15. března 2012 10:58
Jméno: johanektonik
IP: uživatel13408
 předstih je 2.8 -3.1 mm před hů cívka 15 proud ze zapalka 1 kostra od kladívka +kostra přes vypínač chcípák
Datum: 15. března 2012 8:28
 no hlavně předstich má být 1,6 a odtrh 0,45 no jestli jsi ten předstich dal na 0,45 tak se nedivím že ti to nejde..
Datum: 15. března 2012 8:22
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jestli hází jisrku na jedničku, tak ji to hází i na trojku, tvuj problém bude v rozhašenym zapalování nebo špinavym karbecu
Datum: 14. března 2012 23:11
Jméno: B0ss
IP: uživatel11738
 chlapy prosim o radu jedou mi oba valce na jawe 634/350 jen chvylu pak vselijak vynechavaji ale kdyz vzdy od zapalovani odpojim vrchni nebo spodni kladivko za chodu tak na jeden bez vynechavky  chyba v elektrice malo proudu ?? mam par presekanych dratu na rotoru ze zadu .......dik za rady vazim si toho...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 21:00
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jestli jedou pravidelně a po chvíli se hádají může být problém v dobíjení. Seklé vinutí na rotoru - rotor ko- vyměnit .Nabij si baterku a musí jet pravidelně i bez dobíjení .Pak to proměř jestli je hodnota dobíjení v pohodě.
Datum: 14. března 2012 21:00
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdarec jak zapojím dráty jen na startování? Úplně se mi to vykouřilo z hlavy.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 11:56
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ty už to radši nekuř..
Datum: 15. března 2012 11:56
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 No veděl sem to  od podzimu mam fichtla v garáži a vím jen že mi to nehazelo jiskru  uplně se mi to vykouřilo z gebule
Datum: 14. března 2012 22:53
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 já jsem dával z kladívka na 15 a ještě myslim z jedné cívky na 1 a jelo mi to sice né moc dobře protože na dvojku to zdechalo ale na 1 to jelo docela dobře
Datum: 14. března 2012 22:14
Datum: 14. března 2012 22:03
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 ale kondík atd..dík
Datum: 14. března 2012 21:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 zkladívka na 15 a 1 na kostru a musi to fakat
Datum: 14. března 2012 19:35
Jméno: pavel
IP: uživatel13406
 Ahoj draci potřebuji pomoc mám fechtla jawa21 koupil jsme do zapalování nové cívky. nastavil předstih podle měrek vše sedí ale když chci nastartovat tak to nechce chytit (na nakopnutí) tak to roztačím a okamžitě chytne.ale jak přidám a chcu to vytáhnout na větší otáčky tak se to začne jakobi dusit nehce do vyjít do těch otáček a do karbecu jde paliva přiměřeně takže tím to neni,svíčku sem koupil novou i kábl od indukční cívky, a nehce mi to ani držet volnoběh mám nový karbec ale jak povolím plyn tak to okamžitě zdechne ale když vydělám výfuk tak to drží volnoběh uplně nádherně a zkoušel jsem i když jedu tak to strašně trhá a když tomu přicupuju tak se nic nestane a pořád to trahá a už si stím nevým rady ani do otáček to nejde.pls poradte....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 19:43
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 tak sem vyměnil gufera,znova odstranil karbon z vífuku,z hlavy koupil nový kondenzátor a pořád to dělá to samé.....  \r\n
Datum: 20. března 2012 19:43
 mám rotor 20/21 a cívku zapalovací mám nahoře
Datum: 15. března 2012 19:07
 důležité je jaké je číslo na rotoru? začíná číslem 20 a nebo 05? ... rotory jsou jiné v poskládání magnetů a podle toho taky musí být umístěna zapalovací cívka.... pokud máš rotor s číslem 20 tak zapalovací cívka je nahoře.. pokud rotor s číslem 05 tak zapalovací cívka dole.
Datum: 14. března 2012 21:33
 předstih je nastavený na 1,7 nemohlo by to byt i tím že třeba indučka dává málo elektriky? a nestíhá to.i idyž vlastně světlama nesvítím.
Datum: 14. března 2012 19:25
Jméno: svata
IP: uživatel12078
 zdar draku, podívej se na gufera na klikovce, když jsou špatný, tak to přisává vzduch a nejde to do otáček
Datum: 14. března 2012 19:25
 aha, no mrkni na to sání, jestli to netahá falešný vzduch. Taky jsem vypozoroval že u těchto strojů nemůžeš nim moc dělat na přesto... tady platí zemědělská vůle. Třeba předstih jsem nastavil od oka a jede to naprosto fajn.
Datum: 14. března 2012 19:23
Jméno: pavel
IP: uživatel13406
 jo výfuk je kompletně vypálený a čistý hlava je taky vyčištěná komplet. na to už jsem se díval takže myslím že to bude asi tím sáním......
Datum: 14. března 2012 19:19
Jméno: Splash01
IP: uživatel13375
 Podívej se na sání a taky na to jestli není karbon ve výfuku (zanešenej výfuk) a karbon v hlavě. Mě to tak taky dělalo a bylo to zanešeným výfukem.
Datum: 14. března 2012 19:17
 Čau draci jak jde na pincka přidělat otáčkoměr a kde ho sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 18:25
 http://www.regarden.cz/prislusenstvi-3/pocitac-motohodin-a-otackomer Ale prej je to na prd, pomalu reaguje.. Nemám s ním zkušenost, jen říkám, co sem slyšel.
Datum: 14. března 2012 18:25
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, dá se sehnat digitální otáčkoměr který se připojií nějak ke svíčce asi za 500Kč
Datum: 14. března 2012 16:59
Datum: 14. března 2012 16:37
 cau jak zjistíte kolik vám pionýr na za minutu otaček dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 15:03
 cau kluci nevite jak mám zapojit 12v denní svícení na pionýra na zapolování aby me to svitilo diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš to na emaily není zač
Datum: 15. března 2012 15:21
 hh: To je pravda, to má u fichtla opravdu význam  Stejně bych si za to raději koupil benzín
Datum: 15. března 2012 8:25
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 kolečko: na přece aby ti to zbytečně nevybijelo baterku a nevypaloval si žárovky za 40Kč!!
Datum: 14. března 2012 23:19
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 ok díky
Datum: 14. března 2012 22:30
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zítra ti to nakreslím dneska už nemám čas ok
Datum: 14. března 2012 21:30
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 k nicemu ja to tam chci castrol jak si to teda udělal lepe to napis dik
Datum: 14. března 2012 19:09
 K čemu je to dobrý vlastně?
Datum: 14. března 2012 17:57
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 já mám toho fichtla co má to denní svícení rozebraného dělám na něm go a na 2 fichtlovi to denní svícení nemám.
Datum: 14. března 2012 17:40
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 pošleš mě prosím fotku na email sevca6254@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 17:22
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 já to mám udělaní,tak že jsem od drátu předního světla rozpůlil a spojil jsem to čokoládou a přidal jsem ten drát + od denního svícení drát - na kostru a svítí to
Datum: 14. března 2012 15:54
Jméno: Olajs
IP: uživatel13399
 Zdravím a prosím o radu: renovuju pincka a nevím jakou svíčku . Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 16:59
 14-7 PAL pro me nejlepsi svicka  nikdy nezklame a pojede
Datum: 14. března 2012 16:59
 Dobrý jsou ty starý Palky 14, co se nevyráběj, ale jinak asi nejlíp Brisk N15C či YC
Datum: 14. března 2012 14:07
Posl.aktualizace: 14. března 2012 19:43
 Aha .. tak diky
Datum: 14. března 2012 19:43
 Často se to používá na pity, krosky atd.. Kde je třeba např. každejch 6motohodin měnit olej, každejch 15 motohodin seřizovat ventily...
Datum: 14. března 2012 18:29
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdar hele to se myslim hodi spis na vetsi motorky kde musis po nejakejch motohodinach delat nejakej servis ale nevim co s tim zamyslis ale je to dobry vec
Datum: 14. března 2012 13:49
 Chlapy nemate doma nekdo nahodou k darovani nebo za nejakou drobnost rotorna jawu 350/634 nebo komplet ? dik memu chybej svazky dratu  proto to nedobiji a nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:44
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 která elektroda je na co? ,,rutilová,, a ,,basický,, která se na co používá a jaký je v nich rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 21:43
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 to plisa ®: nemáš zcela pravdu. Se stejnosměrnou svářečkou je jedno jaký typ pouřiju, jen musím dát pozor správou polaritu.
Která je lepší záleží na tom co sváříš, pro domácí prskání rutilka (snadnější zapalení oblouku, struska jde líp odstranit, dají se svařovat i slabší plechy). Na sváření nosníků, tlakových láhví a dalších hodně namáhanách věcí zas bazická (má větší provar a svár je pevnější)
Datum: 13. března 2012 21:43
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 s obojím jde sváŘet to samý?
Datum: 13. března 2012 21:04
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 no dyť já vim...a co je lepší ale myslim..?
Datum: 13. března 2012 21:03
 Rutilka je ke sváření pomocí střídavého proudu, basická je pro stejnosměrný proud.
Datum: 13. března 2012 20:35
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Tak mam rotor venku  (jak jsem včera psal že mi nejde dolů) Nakonec jsem to udělal opatrně tim stahovákem.Udělalo to LUP a rotor byl venku.Všem vám díky za rady.Chci se ještě zeptat jestli když do něho proříznu závit třeba na M10 jestli ho mohu znova použít.Je totiž jinak v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 15:04
 Nevidím důvod, proč bys ho nemohl použít znovu. Závit M8 je tam stejně jen pro demontáž. Osobně bych tam žádný závit nedělal - není problém to kdykoli opět stáhnout stahovákem, krom toho se mi zdá
závit M10 docela velkej. Nechal bych to jak to je, nasadil, přes vačku nátáhl na kónus a jezdil.
Datum: 13. března 2012 15:04
 cau draci nevite jestli maji davat jiskry svicky kdyz oddelam uhliky me nedavaji  a kostra u jawy 350 je - ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 11:50
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 uhlíky nemají na samotné zapalování a jiskru vliv, motorka musí běžet z baterky (což ostatně dělá i normálně na volnoběh, kdy jsou volnoběžný otáčky moc nízký aby dynamo dalo dostatečný napětí)
Datum: 13. března 2012 11:50
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Na dynamu máš štítek ,kde je značeno ukostření...(u 634 je dynamo 6V 75W a mínus na kostru) S těma uhlíkama ti neporadím nikdy jsem to nezkoušel... (mám Vape)
Datum: 12. března 2012 22:19
 634
Datum: 12. března 2012 21:11
 u jaké 350? jaký typ?
Datum: 12. března 2012 20:26
|



|