|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 20
IP: uživatel6778
 Cau draci nevite kde bych mohl koupit řadící mechanismus na fichtla..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 16:30
Jméno: Standa
IP: uživatel6792
 hele ted nemam......taky musim nejaky splasit......mam tu jeden,ale obcas mi na nej vyskocila trojka,ale zatim nevim jestli ta trojka vyskocila vuli ve futrech a nebo spatnym automatem......jestli muzu neco doporucit,tak si kup novou pruzinu....sesa ji tu snad mel......ta podrzi i kulate zuby......je desne tvrdá!!
Datum: 21. července 2009 16:30
Jméno: 20
IP: uživatel6789
 Aha a Stando nemel bys jeden funkční mechanismus na prodej nemuzu jej nekde sehnat a potrebuju to dat dohromady
Datum: 21. července 2009 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel6786
 kupuju je na burzach po více kusech a pak si treba ze 4 jetejch postavim 2 perfektni......
Datum: 21. července 2009 13:06
 Čus,něco doma mám,není to sice nové,ale mělo by to být funkční.Jestli máš zájem napiš na email.
Datum: 21. července 2009 11:22
Jméno: 20
IP: uživatel6778
 jojo ale radsi bych novou prtze sem kuli tomu musel pulit motor tam uz u toho byla unava materialu a u ty pruzinky se mi to ohyba vzdcky po naky dobe..kdyz bych koupil pouzitou tak se bojim aby to nebylo za chvili to sami
Datum: 20. července 2009 21:54
 no na zadnem ceskem eshopu sem ji nevidel to by spise chtelo projit internetove bazary (bazos, motoinzerce) a tam nekoho kontaktovat kdo ma ND na zlaty stroje...
Datum: 20. července 2009 21:51
 ja uz raz som vydel na niakú polskú e-shopu.......ale pomoct neviem
Datum: 20. července 2009 21:46
Jméno: 20
IP: uživatel6778
 potreboval bych vymenit celej mechanismum nejlip za novej...nevis kde ho maji v nakym shopu..
Datum: 20. července 2009 21:31
 Co by si presne potreboval? celej mechanizmus nemam
Datum: 20. července 2009 21:25
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čau chlapci..sorry že to tu cpu,ale potčbeoval bych vědět označení této mašiny...dík za odpovědi...Na obrázku to tak nevypadaá,ale je velká jak cip,má 6 rychlostí a je to 125ka..ale označení newim.. odkaz: http://uloz.to/2150565/52700252.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:55
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 SM je vždy motard,Husqvarna dela 125 ccm jen SM, WR to je enduro, WRE je taky enduro a ostrý kros má označení CR 125 tak bych rekl že to je huska CR 125, ale rok výroby nwm.
Datum: 20. července 2009 21:55
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 mě to připadá jak husqvarna 125 CR s trochu jinýma plastama ale -ruku do ohně bych za to nedal
Datum: 20. července 2009 21:38
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 ne,husqvarna sm ma světla a je to takovy spis motard..
Datum: 20. července 2009 21:23
 je to Husqvarna SM 125
Datum: 20. července 2009 21:16
 Zdar chlapi, chci se zeptat jedu na fiku zařadim trojku a jedu a najednou mi začne vyskakovat a to ne že vyskoučí a jedu dlaších 5 kilometrů ale pak vyskakuje sotva ji zase zařadim. Občas zase jedu a vůbec mi nevyskočí ani za celou jízdu. A když mi ta trojka začne vyskakovat, tak jsem ji zkusil držel nohou řadičku a když chtěla vyzkočit tak celej fik poskočil a řadičku to zatlačilo nahoru obrovskou silou. A když jsem tu nohu z řadčiky sundal tak zase trojka vyskoučila. Taky vyskakuje jen v určitých otáčkách. v nízkých nic a tak v těch středních vyskakuje furt. Nevíte čím to je? Díky a a přeju mnoho ujetých problémů bez potíží.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 20:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pravdopodobně budou opotřebeny boční ozubové spojky na dvojkovém kole na hlavním hřídeli, které zapadnou při zařazené trojce do hřídele řetězového kola.Když jsou vymačkané, kolečko se smeká a vypadává kvalt. A od těch rázů bude asi i načatá vidlička.
Datum: 21. července 2009 20:28
 To mi taky dělalo, akorát že jednička. Když jsem jezdil do kopců tak jsem si taky držel řadičku pořád nahoru a taky jsem cítil jak to škublo. No ale přesně ti neřeknu čím to bylo, protože jak jsem půlil motor tak sem měnil všechny kolečka i vidličku a je pokoj. Řekl bych že budeš mít ohlou vidličku nebo něco v kolech.
Datum: 21. července 2009 11:37
Jméno: jawák
IP: uživatel6570
 zdárek .prosimvas...moc to sem nepatří ae daj se někde sehnat věci co sou tady v ficht krámku někde vobchodě? potřebuji rychle jednu věc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 9:46
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 ja si je kupuju v mototechne
Datum: 21. července 2009 9:46
Datum: 20. července 2009 21:03
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Hojte kluci potrebuju vedet jestli na babetu potrebuju lekarnicku ?  asi urcite ze?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:09
 Nepodléhá registraci.....babaty a podoný stroje tipu stadion atd...ty sou v horzným bordelu...
Datum: 21. července 2009 10:09
 NEPOTŘEBUJEŠ !!!!!!!!!
Datum: 20. července 2009 20:12
 Cus mam malej defekt koupil sem si nahon na tachac a jak je ten buben(nevim jak se o presne nazyva) jak je v nem ten snek co ma roztacet nahon tak rukou s nim normalne otocim a sou v nem 2 zarezy ktery by podle me meli zapadnout na naky vystupkny na rozete ale na rozete zadny vystupky nemam takze se ten snek neroztoci poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 20:58
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nemáš zač
Datum: 20. července 2009 20:58
 ok diky moc ty dirky tam mam tak me to bylo divny
Datum: 20. července 2009 19:47
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Na rozetě mají být 2 takové kolíčky (jsou nasazeny ve 2 dírkách na rozetě), na které se právě nasadí ten náhon tachometru. Vem si hřebík o průměru 3mm a uřež si 2 kousky dlouhé asi 5mm a dej je do těch dírek na rozetě. Při skládání potom dávej pozor, aby ti ty kolíčky nevypadly, aby ses potom nedivil proč ti to nefunguje
Datum: 20. července 2009 19:41
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci, mám velký problém. Moje motorka (Jawa mustang) nechce jet, nebo spíš jede, ale špatně. Měl jsem svíčku brisk N17C. Ale už nejspíš byla špatná nedržela otáčky vždy chcípla někdy i při jízdě( předstih byl správný). Tak jsem tam ted dal novou svíčku brisk NR15C. Drží otáčky funguje krásně na jakýkol.iv předstih funguje, ale když dám jedničku nechce se rozje t jen tak poškubává a dusí se předstih sem skoušel štelovat a nic nic nic stále stejné skoušel sem i otáčky a taky nic tak mi prosím poradte co s tím mám dělat . díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:40
Jméno: roky
IP: uživatel6201
 to je stopro karbec vycistit byva to zasrany pod plovakem a hlavni tryska pravdepodobne budes mit nasracku sitko v nadrzi
a taky bordylek
Datum: 21. července 2009 18:40
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 že by zasranej karbec??????nebo hladina????
Datum: 20. července 2009 23:39
 ZDRAVIM-mate nekdo zkusenosti jak odstranit vibrace do ramu na stadoinu s11 ?Pomužou nový silenbloky nebo na to je nějaká fligna ?Když z toho slezu brní mě ruce a zadek
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 22:54
 Zdar draku mě to dělalo to samý,já musel upilovat držák na hlavě,dotýkal se mi rámu a samozřejmě silenbloky
Datum: 20. července 2009 22:54
 mě to dělalo to samý dal jsem nový silenbloky,ale ještě jsem musel upilovat držák na hlavě,dotýkal se mi rámu.
Datum: 20. července 2009 22:53
 samozrejme daj tam nové sylenbloky
Datum: 20. července 2009 18:38
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 zdar hoši.....mám docela problém tak bych prosil o radu......žačal sem púlit motor sundavám vačku a ten šroup jak jí drží se mi asi v púlce zlomil.....nevítě někdo jak ho dostat ven????vačku sem sundal ale púlka toho šroubu mi tam zústala zašroubovaná......dík za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:42
 stahni dvouramenym stahovakem rotor zapalka a mozna ze k tomu sroubu bude lepsi pristup
Datum: 20. července 2009 14:42
Jméno: kaj
IP: uživatel6773
 Zdarec chci se zeptat když naleju do křoviňáku M2T tak jestli to udělá stejnou paseku jako ve fichtlu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 20:38
 No nevim. Do křoviňáku, motorový pily a klukovi do čtyřkolky míchám Castrol Garden, teď jsem ho po GO začal dávat do Stadiona. Nic proti
M2T, ale křoviňácký motory už sakra točej a to už je nad možnosti tohoto oleje.
Datum: 20. července 2009 20:38
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 nic to neudela i do krovinaku davam m2t  mam stim velkou zkusenost krovinakem sem toh onasekal a pohoda
Datum: 20. července 2009 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 jen dodatek......krovinaky,sekacky atd se mazou sice vysokootackovym motorem,ale je to jen minerál.......lil bych tam co tam patri.....takze oleje do zahradni techniky jako je Stihl,Husqarna atd......
Datum: 20. července 2009 16:36
 Bude se ti zanášet karbonem jako cokoliv co palí M2t.
Datum: 20. července 2009 15:01
 nejspis ten krovinak znicis,pac krovinak toci pomalu dvakrat tolik co fichtl,ten olej to proste neumaze,lej tam co tam patri
Datum: 20. července 2009 14:41
 cau,chtel bych se vas zeptat na defekt. mam pionyra predstih mam 2,2 dava jiskru jak prase ale nejde nakopnout, nejde roztlacit a kdyz nahodou tak jednou prdne a nic. ale komprese je dobra svicka nova.. prosiimm pomoc dik moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:32
 podla mna más velky predstich daj 1,2-1,5mm a bude to ist
Datum: 20. července 2009 14:32
 Jak zistím kolim ma výkon zapalovaní ve watech na mustangovi?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:42
 JJ díky
Datum: 21. července 2009 10:42
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to rohliq: ne vždy to tak poznáš, já mám předělaný zapalování z 20W na 30W a nechal jsem ten nosič cívek, na kterém je vyraženo 20W (takže mám v podstatě 20W stator neboli ten nosič, na kterém jsou cívky na 30W zápalko)  , takže je lepší když se podívá na cívky a ne na stator co je tam napsáno...  . Wardene, 20W zapalování má 1 velkou a 1 malou světelnou cívku a 30W zapalování má 2 velké vzájemně propojené světelné cívky
Datum: 20. července 2009 19:35
 na statoru je to vyražené....stačí sundat ten malý kryt a kouknout se na stator....buď 20W nebo 30W
Datum: 20. července 2009 18:56
 ked na statoru más 2 velké svetelné cievki tak más 30w a ked más na statoru más 1 malú a 1 velkú svetelnú cievku tak más 20W
Datum: 20. července 2009 14:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Při jakých otáčkách máš na mysli?
Datum: 20. července 2009 14:12
 zdar draci, navíte proč mi každej studenej start fichtla vinechává motor? vynechává to hodne až třeba chipne i když přidavam plyn, a pak už nejde nastartovat a když ho rostlačim tak občas prdne ale chytne až po 100 metrech tlačení. ALE! když vyndam svičku vysušim ji tak chytne na drc a motor de bez jedinyho vynechání, tedka sem to byl vyskoušet do garaže! Olej mažu shel advance sx 2t svička brisk nová n15c a motor po go!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:28
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no kdyz se to uchcava,tak me to delal predstih..dal sem si predstih snad 1,3 a jede to nadherne
Datum: 21. července 2009 10:28
 Hádám taky tu směs, ale tak kdoví...u fichtla je možný všechno
Datum: 20. července 2009 20:19
 seřiď si bohatost směsi (jehlu na 2. zářez) a nech to chvíli po nakopnutí dycky zahřát na půl plynu....nedávej hned za studena plný plyn....
Datum: 20. července 2009 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 chybu bych hledal v eletrice....predpokladam,ze se svice ulejvá.....spatne to pálí.....to muze delat cokoliv......skus komplet jiny zapalovani
Datum: 20. července 2009 16:36
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 caute. mam babettu 210. a jak se to pokouším startovat tak to přední kolo(asi spojkové) přeskakuje a neni to schopno se to nastartovat, nevite cim to muze byt? diky za každou dobrou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 17:00
 Měl si rozebrané spojky? Asi máš nasazené opačně startovací packy (sou 2 - úzké a štíhlé)
Datum: 20. července 2009 17:00
 Čau, čím a jak naleštím nejlíp kanály ve válci? Máte na to nějaký fígle? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:13
 vlastní zkušenost říká že upravovat sériový úhly ve vložce je cesta jak ji zničit-sériový úhly nejsou špatný...je to cca 18 st dopředu (což vyhovuje ke kulovistosti pístu....nahoru nevim ale bude to samozřešjmě těsně pod hranu vložky jinak to neni možný provozovat....)  .....jinak leštění přefuků neuznávám...je to k ničemu a spíš na škodu...! Něco jinýho je vejfuk tak to důležitý je kvůli karbonu...!
Datum: 21. července 2009 10:13
 co tě furt na tom leštění láká?  jo můžem, jen co nějak zprasím ten lis
Datum: 20. července 2009 22:03
Jméno: sagy
IP: uživatel5570
 tak já se stavím a přepilujem ty úhly spolu, co ty na to? No a když bude vložka venku tak se budou dobře leštit kanály
Datum: 20. července 2009 21:36
 říkal ti to i pajka včera...... jinak leštit se to dá takovým rotačním pilníkem.proč rači nevykopneš vložku a jen nepřepiluješ uhly? je to jednodužší.
Datum: 20. července 2009 20:59
Jméno: sagy
IP: uživatel5570
 Hele, podle tebe nahovno... já vím svoje, mám to testlý a odzkoušený... tak si klidně tvrď svoje a já si budu budu leštit zatím
Datum: 20. července 2009 20:48
 sagosku s pajkou sme ti včera psaly že je to na hov... rači vylisuj vložku a uprav přefuky, on by ti ten návod poslal. a že nemáš lis? heh já mám lis na jabka a předělám ho na vylisování vložek tak si pak můžeš přijít.... taky su z Březové
Datum: 20. července 2009 19:25
 čau mam takovej dotaz nevíte někdo čim toje?fichtl mi jede normálě a jak mile se ohřeje tak mi začne střílet do výfuku.a pak už nejede vůbec už sem zkusil všechno co mi napadlo a pořád nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 22. července 2009 22:10
 Tyo borec ale neni mi jasny jak to z toho vymackl dvoukanal sani a vyfuk ponechany ....jeste se mam co ucit  jinak se mi to libi
Datum: 22. července 2009 22:10
 Ono ve své podstatě tě při ladění maximální výkon nezajímá....  tebe zajímá změna po zásahu do motoru.....  Ale to je fuk.....jinak můžu potvrdit že toto je ověřené.....stejsky ví co dělá....!
Datum: 21. července 2009 10:16
 Bohužel brzda moje není. Můžu tě ubezpečit, že na ní byly odbržděny desítky válců jednoho nejmenovaného úpravce s tím, že nejvyšší dosažený výkon je pod hranicí 8HP. O odbržděných jiných motorkách ani nemluvím. Dříve všechny zajímal pouze výkon, ten jsem neznal, protože jsem byl na brzdě poprvé (není to zadarmo), teď když je válec odbržděný, tak se najdou zase tací jako ty, ono je opravdu lepší nic nedělat!
Datum: 21. července 2009 9:54
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
Datum: 20. července 2009 23:16
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
Datum: 20. července 2009 22:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a 19cku difuzor- to bude dost gut
Datum: 20. července 2009 22:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa: a je to dobrý co , ta laditenlá tryka?
Datum: 20. července 2009 22:07
 stando stačí ten krátký. ten vzdušník je jen na začátku, takže stačí maličko vrtnout. sem ti to řikal že sem to dělal taky a jak....
Datum: 20. července 2009 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 paja: Ja tu laditelnou trysku mam  nechal sem si ji od nekoho udelat  a mám staveci krouzek do karbecu na šoupe,takze muzu na prumer 19mm  Jen momentalne hledam delsi vrtak 0.8mm na vzdušnik,vsechny co sem sehnal jsou moc kratky
Datum: 20. července 2009 16:39
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 je to dobry až budu mit prachy tak to d něj hned kupuju
Datum: 20. července 2009 16:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jj ja taky budu upravovat seriový karbec, da se říct jen podle navodu stejskýho, ale moc se mi líbí ta laditelná tryska- tu si takto upravit i volnoběžku tak bys ho potom i nadherně seřídil,jen ta práce a čas....
Datum: 20. července 2009 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Stejsky do toho jde ostře  Povedená sada.....!!i ty grafy z brzdy jsou pekné.... Jináč v sobotu sem byl na Veliši a kecal sem tam s Jawaracingem50 a rikal,ze to jede skoro jak jeho valec,jen to trochu mín točí a ma to dost slušnej kroutak,prej se na tom vozil..... dlouho jsem premyslel o valci od TK moto,ale po tom,co sem zjistil a slysel o stejskyho valci,tak moje volba je jasná.....pokusy s frezkou a pilnikem typu pokus/omyl uz jsem vzdal......kdyz o tom nic nevis,tak nema cenu to skouset......a cena je dle me az skoro nízká......kdyz si vemete ze pist stoji 300,-,kruh 2x 100,- + snizeni hlavy,rozlisovani,slisování,uprava valce na freze(to zarucuje,ze sou vsechny stejné  ).....hlavne kdyz se to trošku připepří klikou,karbecem a vejfukem,tak 6 koní je hezká odměna.......jen neverim seriovým kladívkům,ze tech 9000 otacek odklepou a nebudou skakat  Jináč budu upravovat seriovej karbec na 19mm,vse zdokumentuju,pokud se povede,o podrobný návod se podělím..... samozrejmne se podelím i o fotky ze stavby......momentalne to cele stoji na nedostatku casu,financí a na ohlém rámu......vyhledove by to do konce prazdnin mohlo zavrčet......doufam
Datum: 20. července 2009 12:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, vedel by nekdo jakej jinej karburator nez Jikov 2914 muzu dat na Jawu 555 ? Nejakej Dell'orto? Nebo kde sehnat plovak do 2914 v perfektnim stavu...? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:15
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky za odpoved. presne takovej dell'orto mam, akorat ze je to 15mm, ale to se nejak muze vykutit. ale myslis ze 80 tryska je do toho spravna? nevim totiz jakou trysku tam dat. mel jsem totiz Peugeot 103 (francouzska babeta) a na tom ten karburator byl s tryskou 80, tak nevim jestli to bude stejny u Pionyra...co si myslis ty?
Datum: 20. července 2009 21:15
Datum: 20. července 2009 18:16
 daj na to takú http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html neviem to presne ci to tam pasuje bez úpravy ale ten hrdlo na ktorú to pasuje má vonkajsi riemer 18mm mozno ze pasuje na hrdlo co je na jawa 555...ten karburátor má tiez 14mm difuzor ako orig. ale mislim ze má lepsi systém....
Datum: 20. července 2009 18:09
 zdravím všechny prosimvás kolik tak stojí ložiska an Jawu mosquito 585 do zadního i předního kola díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 11:11
 čaute mam dotaz myslíte že nevadí dyž mažu olejem Shell SX2 a mícham to 1:50 mluvim o čz 175/477 díkec za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 20:12
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 číza 477 se má mazat 1:50 ,protože má jehlová ložiska a ne mosazná futra ,která se musí mazat 1:33. Na ten Shell sem jezdíval taky v poměru 1:50 a v pohodě, pak sem přešel na Motul 510 ,protože kouř z toho shellu štípal kámoše do očí
Datum: 20. července 2009 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Ja osobne bych mazal 1:40,protoze zas tak kvalitni jako polosyntetika to neni,abys moh jit az do takle nizkyho pomeru........je pravda ze ty motory sou staveny na dvounasobnej pomer m2t,ale to se zase odviji od toho,ze driv poradnej olej nemeli a tak se toho muselo davat vic...... jinak chvalim volbu oleje!!
Datum: 20. července 2009 12:38
 čemu by to vadilo?? olej jak olej, mazat můžeš i M6A a nevadí to
Datum: 20. července 2009 11:01
|



|