česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  100  101  102  103  104  105  106  107  108  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
cau draci potrebuju poradit u mustafa normálne zapnu kohout a najednou mi se začne přechcávat jako bich furt cupal a teče benzin stí dírky nwm cim to je udal jsem vse ventil zaseklej neni ani plovak vse funguje kdiz zavru ventil nejde benzin otevru de tam ale jenom kdyz mam to víčko oddělane jak ho primontuji tak se to prechcava nevite pls ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj hladinu v plovákovce a taky hlavně plovák jestli nění děravý jak tady říkaj a nebo nějakej nahoře ohlej jak se dotýká pokličky měl sem ten samý problém
 
 
Datum: 04. května 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typovaql bych to na děravý plovák
 
 
Datum: 03. května 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš třeba velkou hladinu nebo nebo uzavírá ti ten plovák ten ventilek ? Repektivě jestli ten měděný plíšek uzavře lehoučce ten ventilek.
 
 
Datum: 03. května 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Chyba je v tom zlatim cervicku... to ti pousti nebo zastavuje benzin z vicka... ! bud malo dotahlej nebo uz netesni :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci .Jak máte vy filtr u fíka?Já tam mám v airboxu 2 dirky ucapaný gumou pak jednu nahoře a pak ještě jedu a z tí my vede trubička.Zajimalo by mě co mám ucpat nebo naopak otevřít aby to bylo nejlepší pro motor .Napište rady.....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže mám všechno ucpat a pak na trojku až pojedu tak si hrát s těma dvěma třeba jednu otevřít nebo dvě a uvidím co bude nej..
 
 
Datum: 03. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
uz jsem tohle zkoumal a vyzkoumal jsem ze ta krabycka musi bejt utesnena to vicko ma bejt uesneni ja to omotavam izolepou, a pak mam jednu diru zespoda co ma byt ta trubycka ta je vyndana takhle to jede dobre v chladnejsim prostredi tetka uz jsem otevrel asi jednu diru a filtr musi bejt taky cistej ten dela na vykonu nejvic
 
 
Datum: 03. května 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9324    
ty 2 dírky ucpaný gumou jsou tam jemný doladění bohatosti směsi pro motor v plných otáčkách. Nech je ucpaný, nebo pokud si s tim chceš pohrát, tak je vyndej, najdi si vhodnou rovinku, rozjeď to na 3 do otáček a pak zkoušej prstama ucpávat ty malý dírky a poslouchej, jak na to bude reagovat motor
 
 
Datum: 03. května 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
to musíš podle bohatosti směsi bez airboxu to moc nejezdí, tak já mam ucpaný uplně všechno na všem krom na mustangu kterej má 60 válec- má sundaný výko airboxu a na zavodáku mám airbox uplně dole s ním mi to nejede, to musíš vyladit a zkoušet, ale rači ucpi vše až na trubičku,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
zdarec vseci nevite cim muze byt za na pincku kdyz nastartuju tak je to uplne hodne v otackach volnobeh nelze nastavit vubec karbecem to ale neni zkousel sem i dalsi a porad to stejn kdyz treba radim tak otacky vubec naspadnou furt jako by 3/4 plynu muze to byt predstih? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9323    
hele a jak vypadá svíčka? není zaolejovaná? mám něco podobného a svíčka úplně černá
 
 
Datum: 03. května 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná gufero pod zapalováním
 
 
Datum: 02. května 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde ti to přisává falešný vzduch....máš tam vzduchový filtr?
 
 
Datum: 02. května 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravíčko draci,vim že tady Simsony moc nemusíte,ale mám jenom takovej dotaz jestli je možný aby mi Simson žral tak hodně, jezdim s nim na polních cestách;jeden den jsem nalil do nádrže pět litrů,a druhej den už jsem musel jezdit na rezervu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli u toho držíš fůrt plný tak se nediv že to tam jenom teče
 
 
Datum: 03. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jasně že je to možný ...kort když jezdíš po polích
 
 
Datum: 02. května 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel5056    
Zdarec čím to je kydž mam v nadrži 3l a dam tohout na vrchu to je hlavní přivod jede tak asi 1km po jednom 1km to začne cukat a musím dat kohout na rezervu u jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
a nemas nahodou.. tu pololhu nahoru pricpanou? tece ti tam malo benzinul.. tak ti zacne vynechavat!
 
 
Datum: 01. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel5056    
To začalo těd po renovaci a kohout je tam furt stejní.
 
 
Datum: 01. května 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tu trubičku moc dlouhou? Mě to taky tak dělalo až pak jsem zjistil že mám v nádrži u 21čky kohoutek z mustanga,tam je ta trubička myslim 2x delší jak u 21čky...
 
 
Datum: 01. května 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: palik93      E-mail:      IP: uživatel7869    
Čuss draci mam problém na jawě 21. Když jí nastartuju tak nejde do otáček furt se dusí. A když sem trožku povolil hlavní trisku tak de hned do otáček. Ale jak to vibruje tak se odšroubovává a zas to pak blbne! Čim to muže bejt že se to dusí. Díkec za odpověd. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: palik      IP: uživatel7869    
celej sem ho yčistil a je to to samí
 
 
Datum: 14. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      IP: uživatel9314    
čus draku..musíš vičistit trysky..nebo celej karburátor
 
 
Datum: 01. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel9261    
Muzu dat karburator z jawy 21,20 do jawy 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 3:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžeš ale budeš se s tím půl dne srát a dělat nějaký nesmyslný koleno a výsledek bude minimální
 
 
Datum: 01. května 2010 3:08
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,chci se zeptat,jak na ČZ 175 naladit správně bohatost směsi,o kolik povolit otáček aby to bylo optimální?Díky,a ještě mě zajímá šroub volnoběhu jestli je to taky nějak daný,samozřejmě pak ještě doladim dle otáček...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez je zas chytrý jak rádio....další postrach na krámku....šroub bohatosti směsy se povoluje o 3/4 otáčky!!
 
 
Datum: 29. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strileni do vejfuku muze delat bud predstih- ale jestli jinak treba jede- tak to bude bohatost smesi
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jestli to strili do kabece tak bych hledal problem v prectihu muze se stat ze se zveda kladivko dvakrat stalosemito uz i u pionyra
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se koukni i na předstih.
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
fermez:ok dik,ja jen ze mi to ted strili obcas do karbece tak se ptam ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
z bohatosti nevim jak to je ale asi 1,5 otacky. utahnesto nevim jak hodne to jsem nezjistil a pak to povolis o tech 1,5 otacky zhruba nevim to presne
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
volnobech se dava co nejmenci tak aby nezhasinal motor aby to slo pravidelne a nezdechaloto treba kdyz je vic ohratej motor
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit. :-( jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.když to stratuju tak je to ůplně mrtvé.ale ještě nedávno jsem to aspon roztlačil ale pak se to začalo dusit kvůli karbu.a ted když zapnu benzín a chvilku to roztlačuju tak mi začne z karbu přes víko pomalinku téct palivo.. :-( plíšek jsem zkoušel přinout a nic.. :-( prosím vás poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
nemám pasový měrky to ne..a co ta matonni?jako ten plast ma 0,4 mm???díky
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mattoni
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš doma pásový měrky? nebo jak se tomu nadává? sou to takový pásky,každej má svoje číslo...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
a ještě prosím...jak má být 0,4 mm a pak 0,04 mm tak jak platí u 0.04 mm cig.papírek tak co platí u toho 0.4mm..čím to mám změřit?co tam mámnarvat co má 0,4 mm?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jo . paráda.děkiju ti mnoho bratře ! ;-) v pohodě-- díky
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
couvneš o 1,6 mm zpět a vzdálenost mezi kladívkem a pevným kontaktem by měla být 0,04 mm...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
kůůrna to je chytré.. ;-) hej fakt díky to MOC ! a jako jak jsem s pístem v největším zdvihu tak mám cuvnout o 1,6 mm z pístem zpět a ......... ? eště raz díky moc
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
předstih to je tohle- uděláš to co jsem psal ( odtrh) potom se s pístem vrátíš o 1,6 mm zpět ( zpět odkud jsi přijel :-D ) a v tu chvíli by ta vzdálenost mezi kontakty měla být 0,04mm ( cigaretový papírek ) pokud ne musí se povolit šrouby, který držeji celý ten koš zapalování a otáčí se buďto dopředu nebo dozadu podle potřeby ( o kousíček ) :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
:-D ok díky moc .... to je vlastně předstih ne? ;-) na cigaretový papírek.. ? ale jinak díky ti moc.. ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Přesně tak..píst uplně nejvíc vysunutý a v tu chvíli mezeru mezi kladívkem a pevným kontaktem 0,4 mm ( NE CM! ) :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jo jo díky moc..a jako ten píst v největším zdvihu je jako že je nejvíc vysunutý?a mezi kontakty jako kladívka a přerušovače? 0,4 cm? promin že se tak blbě ptám ale jsem celkem začátečník a tu jsou super lidi co poradí..díky moc
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
U pinoýra se to dělá blbě protože je svíčka šikmo k válci...lepší je sundat hlavu. Najed s pístem do největšího zvihu ( ať se ti nehýbe píst i s válcem :-) a potom mezeru mezi kontakty nastav 0,4. Ono je to chytnuté pouze šroubkem a navíc ty kontakty se časem opalují...jedno s druhým a máš tu mezeru hnedle moc velkou...zkus tohle pokud jsi nedělal nic se zapalováním, předstih by měl být v pořádku..
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jak seřídit zapalování jak se to seřizuje nebo jak to mám udělat?nemáš prosím nějaký odkaz kde to je? díky moc...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Doporučuju ti seřídit si zapalování...střílení do vejfuku je jasný příznak rozhozeného odtrhu..
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
když se mi povedlo ho asi před dvěma týdny roztlačit tak to může být ten odtrh?jako že se pohnul?a jak mám seřídit tu hladinu? jak to poznám kolik a jak když to nemůžu nahodit a poznat co to chce.. :-( jinak díky
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já bych zkusil nadstavit odtrh 0,4-0,35 aby to nabíjelo protože mě to taky jenom baflo a nic a když jsem zmenšil odtrh tak mi to jelo normálně, ale může to být x jinejch věcí.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serid hladinu, kdyz si s ni hejbal a serid zapalovani a musi to jet
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dáezell      IP: uživatel9238    
hoj.lidi prosím Vás jak mám naměřit kolik oleje mám přidat s benzínem.bohužel mám M2T a nevím v jakém poměru.na pleji jsou totiž dva poměry a nevím kolik toho..prosím 'Vás kolik ml mám dát do 1 L benzínu?sorry za ten dotaz ale fakt nevím :-( ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dáezell      IP: uživatel9238    
:-) SUPER... díky fakt moc díky.byl jsme ůplně bezradný--díky ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S M2T mazat poměr 1:35 takže na 1 litr benzínu cca 28ml oleje, pokud dáš 30ml bude poměr kolem 1:33 což je originální poměr psanej v příručce
 
 
Datum: 26. dubna 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Jirík      IP: uživatel9261    
Mám pořád problém s jawou 555, když chvilku jedu, třeba trochu do kopce tak to škube, nechce to jet. Nevím co s tím už. Měnil jsem svíčku, čistli karburátor, trysky. Fakt už nevím. Čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel9261    
Jo dobre, to by mohlo jit, zkusim to.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9275    
U 555 se plovakova hladina neserizuje. Urcite to bude v karburatoru: mas moc chudou smes, dej plisek na jehle co nejnis.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo tam mas toho benzinu tak malo ze jak jedes do kopce prelije se v nadrzi dozadu a netece tou durou co tam je
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9273    
a seřídil si hladinu v plovákovce?? je možné že ti nestíhá benzín když jedeš do kopce.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9271    
Panove pozor!! Tak kdo mi tvrdí,že motorka na Naturál 95 jede stejně jako na Special 91 tak pekne kecá!! Ted jsem byl tankovat do 250 Péraka(starej,olítanej,perfektne funkční) a ty hovada prestali uz i na Smecne prodavat Special 91. Tudiz sem byl nucenej koupit Natural 95. A ted to prijde! Na speciál to chodilo jako blázen,chytalo to studený/teplý na první a motor mel paradni chod a sílu odspoda!! A ted? Sem rád když to natočim,studený to prská,střílí,vynechává,dusí se to....uz jsem pohnul s predstihem trochu doleva a zvednul jehlu o zářez takze to tak nejak funguje,ale uz to neni jako predtim. Ted to jede dobre az kdyz se to poradne ohreje. Melo to priznaky jakoby chudý směsi a malyho predstihu.... Takze sou to kecy ze to jede na Naturál líp!!! Zase ted budu pul roku ladit predstih a bohatost smesi a hledat starou PALku která má nejsilnejsi jiskru aby to fungovalo jak si predstavuju. Fakt úžasný:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pod dlouhe dobe jsem se taky rozhodl prispet a jelikoz jsem to tu slibil tak mi ani nic jineho nezbyva...s nahrazkem olova (Bentatin BA) jsem nalital uz neco pres 1200 km a shoduje se to s mym predchozim prispevkem...co bych dal napsal je, ze se to s ti "olovem" nesmi prehnat, stalo se mi ze mi ujela ruka a padlo toho tam 2x tolik nez je doporucene, vysledek byl asi takovy ze se to chovalo jako chudsi smes (coz je jinak s pridavkem olova v rozumnych a spis menich mezi obracene) - volnobeh vysoky, bylo to naladovy co se startu tyce, jeste ve strednich otackach to jelo ale ve vysokych spatny, mizene se to vytacelo...hlavne starty na prd...takze draci neprehanet to s tim, nekdy vice znamena mene, sam od veci po dvou nadrzi radsi jednu vynecham abych taky vedel jak se to chova s "minimem olova" v nadrzi...je to rozdil ktery se projevi az kdyz se to "olovo" tam neda, jinak si na to clovek zvykne a nevidi v tom pak prinos...jeste se mi stal s nim jeden bonus ale ten zatim nemam podlozeny (jen naznacim ze na jednom zapujcenem motoru se pridrel pist vlivem chude smesi zapricinenym volnou pojistkou na jehle v karbeu) ale dal to zatim rozvyjet nebudu...nu at vam jezdi a Specialu zdar, ted uz i rovnou sbohem, je ho stejne skoda...
 
 
Datum: 09. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck - 5ooo km je dejme tomu pravda ale to mam nalitano za 3/4 sezony takze tvuj usudek moc neberu...navic jak uz napsal kolecko, se specialem zkusenosti nemas, navic michas, no, myslim si svoje, placas to...a aby jsme se nehadal tak jsem dneska natankoval a pridal ten Benatin BA (asi 30kc/100 ml tady na Benzine), vysledek - za tepla jizdy zlepseni (specielne spodek) nebo placebo, co ovsem muzu dokazat tak me drzi po dlouhy dobe volnobeh za tepla na konstantnich otackach a starty se zatepla posunuly prumerne na 1 az druhy kop bez plynu...coz je taky prokazatelny pokrok z peti pokusu s vykloubenym zapestim...ale jinak jak uz jsem uved bud zlepseni nebo placebo...benzin Natural 95 cela nadrz, pridano to aditivum podle doporuceni vyrobce (tj. asi 12 ml na 5 l), olej TSF 1:33, snizena hlava na 10:1 jinak seriovy motor co ma od vybrusu 6ooo km...samozrejme nezustanu jen u dnesni jizdy, budu informovat jak se to dal vyvyji...doporucuju vyzkouset, chova se to vicemene jako se specialem a nektere problemy pri prechodu na natural (nepravidelny volnobeh za tepla, castecne vadnuti za tepla, teple starty) se zatim nevyskytly...takze zatim prohlasuji ze tudy cesta vede, je to jen hruby nastin z 56 km jizdy a "zkousek" dnesniho dne,toto jsou me pocity...proto vyzkousejte a dejte mi zapravdu nebo me hante, po dnesku vim sve a nadale v tom budu pokracovat...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, takže si na samotnej speciál najezdil 0km, navíc i s naturalem si jezdil defakto v záběhu, můžeš mi tedy říct jak to porovnáváš?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se specialem sem to obcas michaval....
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: a kolik si najezdil na special? nebo to porovnáváš jenom takhle od počítače?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdíval jsem 17 let na speciál a nyní již rok na naší benzince není.Takže jezdím na natural 95 a nezaznamenal jsem problém, nebylo nutno ani nastavovat předstih. S tím štelováním mašin - já šteluju akorát na jaře a pak celou sezónu jezdím, nevím co furt všichni štelujete...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5857    
Na natural 95 sem zajel jeden valec coz je cca. 2000 + po zajeti vymena krouzku a pak jezdeni jen tak tak dejme tomu 3000 km??
 
 
Datum: 26. dubna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzilek: prosimtě kde bereš tu jistotu že všichni máme blbě naštelovaný mašiny??? Dej si pozor na to, co píšeš...btw kolik si najezdil km na jakej benzín?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
natural je sušší a to že má víc oktanů způsobí akorát to ,že se motor více přehřívá a dochází k velkému tření...ten pionýr pořád nemá tak velikou kompresi aby se vyplácelo tam lít kdejaký 100000oktanový benzín...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haha tak sme se zasmali :-) tobe se nikdy nestalo ze si dal dalsi stranku,vratil ses o stranku zpet (v mim pripade na fichtlkramek, a to je jako bych stranku aktualizoval) a odeslalo se to znova? ;-) v 9. tride me to fakt neucili hele ;-) ale tebe o oktanech tam ucit budou ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To te neucili v 9. tride?To uz musis bejt urcite chytrej...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nerad a nauc se posilat prispevky..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet :-D natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii ;-) je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja nevim co s tim mate s tema strojema ale kdyz jsem nemel snizenou hlavu u valce tak sem vyjel jednu nadrz naturalu hned pak nalil special proste sem to stridal co dum dal...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve-treba natural ma 100 % bezinu kdezto special treba 95 % a zbytek sou aditiva..chapes??
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet :-D natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii ;-) je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky tankuju odjakživa jen a jen special,,,,furt ho u ná mají asi 2 dvou pumpách z okruhu 20 km takže paráda :-)..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
denzilku kecej si co chces,ja na tom jezdim uz dobre pres 10 let a neco mam za sebou a vim co to dela a nedela.....az budes mit legalne odjezdeno aspon 1000km tak pokecame,ted to od tebe neberu,protoze nevis co rikas....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
Hele me je jedno kdo za to muze,proste mi to uplne stve....to je jak kdyz ti vemou jednoho kone pod prdeli a ze fichtly ani perak tech koni moc nemaj....co sem rek to platí....alespon u me....proste moje seriovky jezdej lip na 91 oktanů...na RS-ku sem toho este moc nenajezdil,ale kvuli kompresnimu pomeru 10:1 sem tam rovnou lil natural 98....tam budu muset taky vyzkouset jestli by to líp nejelo na neco slabsiho....vim ze se nekde da este sehnat Natural 91 s aditivama,takze po nem ted budu pátrat.....ja si nemuzu pomoct,ale na ten natural se vsechno chová jak kdyz tomu vemes jednoho koně.....a ten Perak to je bída....ted je to líný jak vylitanej fichtl,musim tocit kvalty aby se vyssi kvalty sbirali a predtim sem jezdil kopce u nas na 3-4 a skoro volnobezny otacky a ted nekde musim radit dokonce dvojku jak je to mrtvý......
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je videt ze denzileck to nezkusil jinak by toto nepsal...ano zmena tam byla - vymena obsahu v nadrzi...navic mi vysvetli pojem "vetsi % benalu v naturalu"...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden rika vetsi blbost nez druhej-tak uz to pochopte ze to ze vam to nejede neni benzinem ale ze jste si do toho nejak rejpli nez jste tam dali jinej.Zkuste to nekdo vysvetlit proc by to nemelo na natural (special) jet-prece natural je vlatne cistej benzin kdezto special tam ma jeste naky olovo(nahrazku to uz je zakazany)a to nemuze horet tak dobre jak benal v tim motoru a pri tom pro fichtla je to uplne zbytecny protoze tam nejsou ventily jako treba u shade u ktery je potreba mazat!!!Musi to jet proste na oba ja si sice myslim ze na natural lip pac je tam vetsi procento benalu ale to ja neresim-nastesti jezdim na 100 oktan a tak je mi to jedno ale kdybych mel jezdit na neco jiynho tak ten special s naturalem klidne micham protoze to je BLBOST ze to na jeden jede dobre a na druhej hur!!!
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasim se Standou. Mám odskoušený oboje a můžu říct že ten Special je lepší. Jinak u nác v Pardubickým kraji nemám problém se sehnáním Specialu
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando to tě lituju, že už nemůžeš tankovat S91, u nás v Berouně na Benzině ho pořád maj, tak si pro něj můžeš zaject :-) . Asi se jim furt vyplatí kvůli mě ho tam furt mít, těch mejch 8 litrů za 14 dní. Jinak, jednou jsem doma měl jenom natural do centrály a potřeboval jsem odject, tak jsem ho tam nalil a je pravda že to bylo líný.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se informoval, je toho plný net: Natural 95 je sušší a toto aditivum ho udělá opět mastnějším...četl jsem i hlasy že to lépe chladí...bůhví...bůhví jestli to není placebo...nejlepší volba je stále ten speciál...a proto to za pokus stojí...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rozdil se specialem a naturalem 95...tady ho taky v celem kraji zrusili...presel jsem stejnak na 95 jelikoz kompresni pomer snizene hlavy to vyzaduje...jinak mileyracing - je v tom aditivu OPRAVDU ten zakopany pes? mel jsem na to ze ma chranit sedla vyfukovych ventilu...ale Horst mel kdysy podobny proslov ze s aditivem olova ma valec delsi zivotnost nez pak jde zas na vybrus...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
special vubec neleju odjakziva jezdim na natural 95.Mam druheho pincka toho co jsem mel predtim sem do neho lel natural special sem mel raz a nejelo to moc dobre na neho na natural to letalo jak dive a tedka mam mustanga a jezdim jenom na natural a chyta za tepla i za chladna kdyz za chladna hccu nastartovat dvakrat proslapnu bez jiskry a potom s jiskrou a chytne napoprve i bez plynu takze special nekupovat! jenom natural doporucuju
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
kup si aditiva olovo prodava se to na benzince stoji to 70kc mel sem stejny problem jak ty ale ted kdyz to kupuji tak je to opet super
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando divim ze ze pumparum co prestali prodavat 91, rikas hovada,, kdyz za to muze smernice eu,,
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože,oni na smečně už nemaj special? :-( ani to nevim protože sem naposled byl pro benzín ještě před vánocema když sem jezdil,teď už jenom ladim..to je na hovno..je fakt,ze ja do cizy vcera taky nalil natural,a jede jenom kdyz se to ohreje..ze zacatku zadna sila od spoda,ale kdyz je to zahraty tak to de krasne do otacek..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím odjakživa na naturál a jede to celkem dobře.skusím někdy natankovat special a mozna to pojede ještě líp... Byl by někdo hodný a trochu mi vysvětlil proč s benzinem ktery má méně oktanů to jede lépe? Myslel jsem že čím víc oktanů tím větší výkon. A nebo to dělá ta náhražka olova co v tom speciálu je? Taky jsem kdysi potřeboval babetit a neměl jsem benzin,tak jsem si pučil od otca benzin který leje do tery a měl to speciál,taky se mi zdálo že to líp tahne. Dík
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Ale zrovna fekal na benzin moc haklivy neni. Babeta, 05, nekolik mustangu a rozdil mezi 91 a 95 jsem nezaznamenal.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Tak u takovehleho stareho stroje s prd kompresi se neni cemu divit... Dedovy skudce se taky na 95 moc jezdit nechce.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
hoši nechcu kecat ale nemá se dotoho přidávat ještě olovo?:-)já myslim že jo
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
Fichtly sou na benzin hodne choulostivy,to vim uz dlouho......kdyz sem na tom jezdil na gympl,tak kdyz byl v nadrzi special,tak to chodilo na cvrnknutí,kdyz sem natankoval naturál,tak sem s tim kazdy rano behal kolem baraku nez to chytlo.... zalezi na tom,na jakym benzinu si to vyštelujes....to rikam ja
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Jednou sem se rozhodl že vy skoušim speciál 95 nalil sem to do jawy 21 to fubec nechtělo jet to střílelo,prskalo,dusilo tak jsem vylil celou nádrž a jel znova pro naturál 95 nalil jsem ho do nádrže a jelo to super neprskalo to nedusilo se to a jelo to super.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
cus.lidi prosím Vás jak mám vyčistit kohout nádrže jawa - mustang?mám to vyvařit v octě stejně jako karburátor?a ještě prosím Vás jak mám vyčistit nádrž?dělal jsem to podle Vás s tou kyselinou citronovou a octem a vodou v poměru 1:1:1 . jen to trochu zašumělo a nic víc.má to dělat nějakou reakci?nechal jsem to v nádrži přes noc a ted to jdu vylét.a mám od toho čekat nějakou reakci? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Kohout vycistis tak,že ho rozeberes cele,cyčvachtas v benzinu profoukneš a slozis.Nadrž sem cistil sim spusobem,že jsem do ni nasypal matky,kulicky s ložisek,podlozky,sruby...Nalil tak cca pul litru benzinu a asi ppul hodiny sterkal a pak to vse vysypal.Ja nemel tu nadrz rezavou,ale preventivne sem to vycistil.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
prosím Vás jaký benzín mám let do mustanga?vím že se tam lil special ,ale ten už tak nebývá tak není snadné ho sehnat..můžu tam nalét něco jiného?jestli jo taak mám při změně nějak vymýt nádrž???četl jsem že se tam může let Natural 95 , ale nevím.,jestli je to pravda tak jak se to míchá ? v jakém poměru?a ještě prosím co byste doporučili za olej na míchání s benzínem?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
Já jezdím na natural 95 + Repsol moto 2T town 1:40 a jezdí bez problémů
 
 
Datum: 08. června 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
lej tam jenom natural 95 a olej Mogul TSF v poměru 1:30
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
letecký benzí ?? co to sakra je? :-) to se neda jen tak koupit ne?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lakatoš      IP: uživatel9046    
Já jezdím na letecký benzin 1:40 Repsol Competition a na výkonu to jde znát. Můžu jen doporučit
 
 
Datum: 25. dubna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
ok.díky moc všem.s předstihem jsem zatím nic nedělal protože mi to nedává smysl jak tam je nejaka ta mira.nevi od ceho se to meri nebo jak.ale inac díky moc
 
 
Datum: 25. dubna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
proste to musi seridit tak aby to ted jelo co nejlíp na natural.....sám pozná co to bude delat
 
 
Datum: 25. dubna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jedině je podebrat něčím špičatým no...jo a při tom přechodu na natural se prý musí trošku přidat na předstihu ale o tom ví něco Standa...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
ok díky moc.a ještě takový blbý dotaz: jak je píst a jsou tam ty pojistné kroiužky čepu.. víte jaký má tvar,...¨: ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_296.html a já mám na obou stranách zlomený ten zobáček za který se vytahujou.prosím Vás jak to mám vytáhnout?díky moc....;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co bude klepat?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, nevim jestli 98, jestli to nebude už klepat... Ale 95 bys tam mohl, možna to bude trošinku vic cinkat a dostanou dostat trosku vic čepy atd. Ale co dělat, když 91ku za chvilu z rušijou.... Já liju olej tak jak se má a dyycky trošinku plknu navic,,,
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přechod ze speciálu na natural je bezproblému..nádrž vylévat nemusíš...maž pořád stejně. já sem nikdy nepoužil speciál, vždy bere jen natural 95 nebo 98, olej používám CASTROL 2T, ředím tak jak to od oka trefím.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 1:28
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw draci nevite jak zkratit ocelove lanko ale potrebuji tam mit ten zalisovany konec.Sice ustipnout to dokazu ale nevim si rady jak tam mam dat ten konec nejakou radu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc zitra vyzkousim
 
 
Datum: 24. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel868    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1513.html tady to vidis jak to vypada
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel868    
Vezmi kulatinu o prumeru, aby se ti vesla do te diry...cca v prostredku vyvrtej diru, aby se tam veslo lanko...provrtej to durch..potom z čela vrtej díru abys tam mohl udelat zámit o prumeru 4-5 mm. ja to delal na mou 350 a je to v cajku
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
co se stane, když vyměním karburátor za jinej typ?ovlivní to něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
Hlmut: sory, blbě sem to vysvětlil..zapomněl sem tam napsat, že nemůžeš tam mít karbec třeba z pragy, to by se ten válec totálně utopil v benzíně :-D:-D:-D:-Dprostě nemůžeš tam dát zas karbec s hoodně velkým průměrem ,pěkně by se to topilo a vůbec nejelo...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
kekz: Mam doma karbec Mikuni 34mm, co sem mel na svoji Pragovce, ma dvojnasobny difuzor, co fekal, takze kdyz ho tam dam, tak mi pionyr pojede uplne nejvic nejlip? Nevim proc ti blbci na zavodech jezdi nejaky 21 Bingy a nenarvou tam neco takovyho, asi tomu vubec nerozumi.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jé tak tomu nerozumím... ale poradím ti... čím větší difuzor (průměr karbecu) tím líp ti to pojede.... ale zase pojede to hůř, když vyměníš karbec s difuzorem 15 za karbec s průměrem 14.. chápeš ne??
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi těmito karburátory je rozdíl jen v otryskování.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
když místo jikov 2924SBD12b dám jikov 2924SBD11b
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
i to í jakej karbec a na čem.... pokud dáš třeba karbec z fechtla na bebettu tak ti to pojede jak nikdy.... dyžtož napiš.. poradím jestli budu vědět...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9268    
zdar,mám problém u mé jawy 21.Za studena je volnoběh v pořádku,za tepla je ale motor jakoby pořád v otáčkách, když nastavím volnoběh tak to chvilku je normální ale pak nanovo.Nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš dvě možnosti ....1Bud koupit nový .Nebo za 2 vzít starý připilovat ho jakoby ze spoda od filtru a trošku víc můžeš kámoš to taky tak udělal a pak to bylo dobrý .....musím si s tím vyhrát mno
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
prosím Vás jak má asi být umístěn filtr na přívodové hadičce benzínu do karbecu? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ze škodovky filtr na fichtlu a teče to :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: KuBbiQ      IP: uživatel6617    
Ahoj na filtru je sipka ? :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je na něm šipka která musí směřovat ke karbecu tak ho neotoč
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak umístěn ? Dej si ho kde chceš tam kde máš místo.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
hoj draci.prosím Vás jak mám vycisti tlumic vyfuku jawa 50/23 ??odsrouboval jsem ten zadni ,,kryt´´ a dál nevím.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
nemáš zač...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
ok.sorry že se tak ptám.jo jo mám klasiku.ok zkusím to.ještě raz díky ! ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
twl prostě odšroubuj ten zadní kryt a vytáhni ho(ten kousek jako kdyby váleček plechu, v němž sou 2 díry odkud to kouří..toto půjde dobře... pak ve vnitřku máš další část tlumiče a musíš to za něcochytit( za nějakou díru co v tem je nebo za kraj nebo za něco a tahej to ven... toto de těžko ale jak tovytáhneš tak máš vyhráno.. hlavně netahej tu tyčku se závitem....dyžtož když ti to fakt epůjde tak ten vejfuk nahřej nad sporákem ( v místě, kde je ten tlumič- někde uprostřed)..jakej vůbec máš vejfuk??doufám že ten, co bejvají normálně na mustangách...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
jo ale jako ještě jak tam je ten ,,kryt´´ ???jako ta koncovka vzadu co je na 10 matce.tak to tam mám ještě nechat a za to to táhnout nebo za co to mám vytáhnout??za co to mám chytit??? díky moc ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za ten závit ne...chtyni ten tlumič za něco (jde to blbě) a prostě to tahej ven
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: díezell      IP: uživatel9238    
jak to myslíš vytáhni? za co nebo jak to mám vytáhnout? za ten závit co zezadu trčí ? jinak díky moc
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vytáhni ten tlumič..půjde to dost těžko ale jde to
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
nazdar draci chcu se zeptat,jak nastavit jehlu?Mám ji teďkon na 2.zářezu shora,je to dobře nebo ji mám dát na 3.?Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na běžnou jízdu má být na 2
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Mám ČZ 175,není potřeba to zajíždět,ale prostě normálně při jízdě.Ne při zajíždění,tak to by mělo být dobrý na 2.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po zajetí na druhej nebo na (první) Při zajíždění na třetí ze shora
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:20
 
<  100  101  102  103  104  105  106  107  108  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.06.2025 11:10:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu