Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci potrebuju poradit u mustafa normálne zapnu kohout a najednou mi se začne přechcávat jako bich furt cupal a teče benzin stí dírky nwm cim to je udal jsem vse ventil zaseklej neni ani plovak vse funguje kdiz zavru ventil nejde benzin otevru de tam ale jenom kdyz mam to víčko oddělane jak ho primontuji tak se to prechcava nevite pls ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:48
 Zkontroluj hladinu v plovákovce a taky hlavně plovák jestli nění děravý jak tady říkaj a nebo nějakej nahoře ohlej jak se dotýká pokličky měl sem ten samý problém
Datum: 04. května 2010 15:48
 typovaql bych to na děravý plovák
Datum: 03. května 2010 19:54
 nemáš třeba velkou hladinu nebo nebo uzavírá ti ten plovák ten ventilek ? Repektivě jestli ten měděný plíšek uzavře lehoučce ten ventilek.
Datum: 03. května 2010 19:38
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Chyba je v tom zlatim cervicku... to ti pousti nebo zastavuje benzin z vicka... ! bud malo dotahlej nebo uz netesni
Datum: 03. května 2010 19:09
 Čus draci .Jak máte vy filtr u fíka?Já tam mám v airboxu 2 dirky ucapaný gumou pak jednu nahoře a pak ještě jedu a z tí my vede trubička.Zajimalo by mě co mám ucpat nebo naopak otevřít aby to bylo nejlepší pro motor .Napište rady.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:17
 Takže mám všechno ucpat a pak na trojku až pojedu tak si hrát s těma dvěma třeba jednu otevřít nebo dvě a uvidím co bude nej..
Datum: 03. května 2010 22:17
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 uz jsem tohle zkoumal a vyzkoumal jsem ze ta krabycka musi bejt utesnena to vicko ma bejt uesneni ja to omotavam izolepou, a pak mam jednu diru zespoda co ma byt ta trubycka ta je vyndana takhle to jede dobre v chladnejsim prostredi tetka uz jsem otevrel asi jednu diru a filtr musi bejt taky cistej ten dela na vykonu nejvic
Datum: 03. května 2010 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 ty 2 dírky ucpaný gumou jsou tam jemný doladění bohatosti směsi pro motor v plných otáčkách. Nech je ucpaný, nebo pokud si s tim chceš pohrát, tak je vyndej, najdi si vhodnou rovinku, rozjeď to na 3 do otáček a pak zkoušej prstama ucpávat ty malý dírky a poslouchej, jak na to bude reagovat motor
Datum: 03. května 2010 10:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 to musíš podle bohatosti směsi bez airboxu to moc nejezdí, tak já mam ucpaný uplně všechno na všem krom na mustangu kterej má 60 válec- má sundaný výko airboxu a na zavodáku mám airbox uplně dole s ním mi to nejede, to musíš vyladit a zkoušet, ale rači ucpi vše až na trubičku,
Datum: 03. května 2010 8:13
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 zdarec vseci nevite cim muze byt za na pincku kdyz nastartuju tak je to uplne hodne v otackach volnobeh nelze nastavit vubec karbecem to ale neni zkousel sem i dalsi a porad to stejn kdyz treba radim tak otacky vubec naspadnou furt jako by 3/4 plynu muze to byt predstih? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 9:00
Jméno: Honza
IP: uživatel9323
 hele a jak vypadá svíčka? není zaolejovaná? mám něco podobného a svíčka úplně černá
Datum: 03. května 2010 9:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná gufero pod zapalováním
Datum: 02. května 2010 12:51
 někde ti to přisává falešný vzduch....máš tam vzduchový filtr?
Datum: 02. května 2010 12:24
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravíčko draci,vim že tady Simsony moc nemusíte,ale mám jenom takovej dotaz jestli je možný aby mi Simson žral tak hodně, jezdim s nim na polních cestách;jeden den jsem nalil do nádrže pět litrů,a druhej den už jsem musel jezdit na rezervu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:19
 Tak jestli u toho držíš fůrt plný tak se nediv že to tam jenom teče
Datum: 03. května 2010 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jasně že je to možný ...kort když jezdíš po polích
Datum: 02. května 2010 11:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel5056
 Zdarec čím to je kydž mam v nadrži 3l a dam tohout na vrchu to je hlavní přivod jede tak asi 1km po jednom 1km to začne cukat a musím dat kohout na rezervu u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 15:11
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 a nemas nahodou.. tu pololhu nahoru pricpanou? tece ti tam malo benzinul.. tak ti zacne vynechavat!
Datum: 01. května 2010 15:11
Jméno: jawa 50
IP: uživatel5056
 To začalo těd po renovaci a kohout je tam furt stejní.
Datum: 01. května 2010 14:57
 Nemáš tu trubičku moc dlouhou? Mě to taky tak dělalo až pak jsem zjistil že mám v nádrži u 21čky kohoutek z mustanga,tam je ta trubička myslim 2x delší jak u 21čky...
Datum: 01. května 2010 14:46
 Čuss draci mam problém na jawě 21. Když jí nastartuju tak nejde do otáček furt se dusí. A když sem trožku povolil hlavní trisku tak de hned do otáček. Ale jak to vibruje tak se odšroubovává a zas to pak blbne! Čim to muže bejt že se to dusí. Díkec za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:00
Jméno: palik
IP: uživatel7869
 celej sem ho yčistil a je to to samí
Datum: 14. května 2010 19:00
Jméno: David.Zradicka
IP: uživatel9314
 čus draku..musíš vičistit trysky..nebo celej karburátor
Datum: 01. května 2010 13:28
Jméno: Pepa
IP: uživatel9261
 Muzu dat karburator z jawy 21,20 do jawy 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 3:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžeš ale budeš se s tím půl dne srát a dělat nějaký nesmyslný koleno a výsledek bude minimální
Datum: 01. května 2010 3:08
 zdar draci,chci se zeptat,jak na ČZ 175 naladit správně bohatost směsi,o kolik povolit otáček aby to bylo optimální?Díky,a ještě mě zajímá šroub volnoběhu jestli je to taky nějak daný,samozřejmě pak ještě doladim dle otáček...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:04
 fermez je zas chytrý jak rádio....další postrach na krámku....šroub bohatosti směsy se povoluje o 3/4 otáčky!!
Datum: 29. dubna 2010 21:04
 strileni do vejfuku muze delat bud predstih- ale jestli jinak treba jede- tak to bude bohatost smesi
Datum: 29. dubna 2010 20:34
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestli to strili do kabece tak bych hledal problem v prectihu muze se stat ze se zveda kladivko dvakrat stalosemito uz i u pionyra
Datum: 29. dubna 2010 20:10
 Tak se koukni i na předstih.
Datum: 29. dubna 2010 20:07
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 fermez:ok dik,ja jen ze mi to ted strili obcas do karbece tak se ptam
Datum: 29. dubna 2010 20:04
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 z bohatosti nevim jak to je ale asi 1,5 otacky. utahnesto nevim jak hodne to jsem nezjistil a pak to povolis o tech 1,5 otacky zhruba nevim to presne
Datum: 29. dubna 2010 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 volnobech se dava co nejmenci tak aby nezhasinal motor aby to slo pravidelne a nezdechaloto treba kdyz je vic ohratej motor
Datum: 29. dubna 2010 20:00
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit.  jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.když to stratuju tak je to ůplně mrtvé.ale ještě nedávno jsem to aspon roztlačil ale pak se to začalo dusit kvůli karbu.a ted když zapnu benzín a chvilku to roztlačuju tak mi začne z karbu přes víko pomalinku téct palivo..  plíšek jsem zkoušel přinout a nic..  prosím vás poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:28
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 nemám pasový měrky to ne..a co ta matonni?jako ten plast ma 0,4 mm???díky
Datum: 26. dubna 2010 22:28
 mattoni
Datum: 26. dubna 2010 21:49
 máš doma pásový měrky? nebo jak se tomu nadává? sou to takový pásky,každej má svoje číslo...
Datum: 26. dubna 2010 21:38
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 a ještě prosím...jak má být 0,4 mm a pak 0,04 mm tak jak platí u 0.04 mm cig.papírek tak co platí u toho 0.4mm..čím to mám změřit?co tam mámnarvat co má 0,4 mm?
Datum: 26. dubna 2010 21:21
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jo . paráda.děkiju ti mnoho bratře !  v pohodě-- díky
Datum: 26. dubna 2010 21:16
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 couvneš o 1,6 mm zpět a vzdálenost mezi kladívkem a pevným kontaktem by měla být 0,04 mm...
Datum: 26. dubna 2010 20:53
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 kůůrna to je chytré..  hej fakt díky to MOC ! a jako jak jsem s pístem v největším zdvihu tak mám cuvnout o 1,6 mm z pístem zpět a ......... ? eště raz díky moc
Datum: 26. dubna 2010 20:48
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 předstih to je tohle- uděláš to co jsem psal ( odtrh) potom se s pístem vrátíš o 1,6 mm zpět ( zpět odkud jsi přijel  ) a v tu chvíli by ta vzdálenost mezi kontakty měla být 0,04mm ( cigaretový papírek ) pokud ne musí se povolit šrouby, který držeji celý ten koš zapalování a otáčí se buďto dopředu nebo dozadu podle potřeby ( o kousíček )
Datum: 26. dubna 2010 20:45
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 20:38
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Přesně tak..píst uplně nejvíc vysunutý a v tu chvíli mezeru mezi kladívkem a pevným kontaktem 0,4 mm ( NE CM! )
Datum: 26. dubna 2010 20:35
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jo jo díky moc..a jako ten píst v největším zdvihu je jako že je nejvíc vysunutý?a mezi kontakty jako kladívka a přerušovače? 0,4 cm? promin že se tak blbě ptám ale jsem celkem začátečník a tu jsou super lidi co poradí..díky moc
Datum: 26. dubna 2010 20:28
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 U pinoýra se to dělá blbě protože je svíčka šikmo k válci...lepší je sundat hlavu. Najed s pístem do největšího zvihu ( ať se ti nehýbe píst i s válcem  a potom mezeru mezi kontakty nastav 0,4. Ono je to chytnuté pouze šroubkem a navíc ty kontakty se časem opalují...jedno s druhým a máš tu mezeru hnedle moc velkou...zkus tohle pokud jsi nedělal nic se zapalováním, předstih by měl být v pořádku..
Datum: 26. dubna 2010 20:25
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jak seřídit zapalování jak se to seřizuje nebo jak to mám udělat?nemáš prosím nějaký odkaz kde to je? díky moc...
Datum: 26. dubna 2010 20:18
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Doporučuju ti seřídit si zapalování...střílení do vejfuku je jasný příznak rozhozeného odtrhu..
Datum: 26. dubna 2010 20:07
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 když se mi povedlo ho asi před dvěma týdny roztlačit tak to může být ten odtrh?jako že se pohnul?a jak mám seřídit tu hladinu? jak to poznám kolik a jak když to nemůžu nahodit a poznat co to chce..  jinak díky
Datum: 26. dubna 2010 20:02
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych zkusil nadstavit odtrh 0,4-0,35 aby to nabíjelo protože mě to taky jenom baflo a nic a když jsem zmenšil odtrh tak mi to jelo normálně, ale může to být x jinejch věcí.
Datum: 26. dubna 2010 19:40
 serid hladinu, kdyz si s ni hejbal a serid zapalovani a musi to jet
Datum: 26. dubna 2010 19:31
Jméno: Dáezell
IP: uživatel9238
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:09
Jméno: Dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 19:09
 S M2T mazat poměr 1:35 takže na 1 litr benzínu cca 28ml oleje, pokud dáš 30ml bude poměr kolem 1:33 což je originální poměr psanej v příručce
Datum: 26. dubna 2010 17:59
Jméno: Jirík
IP: uživatel9261
 Mám pořád problém s jawou 555, když chvilku jedu, třeba trochu do kopce tak to škube, nechce to jet. Nevím co s tím už. Měnil jsem svíčku, čistli karburátor, trysky. Fakt už nevím. Čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:58
Jméno: Jiřik
IP: uživatel9261
 Jo dobre, to by mohlo jit, zkusim to.
Datum: 25. dubna 2010 20:58
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 U 555 se plovakova hladina neserizuje. Urcite to bude v karburatoru: mas moc chudou smes, dej plisek na jehle co nejnis.
Datum: 25. dubna 2010 18:50
 nebo tam mas toho benzinu tak malo ze jak jedes do kopce prelije se v nadrzi dozadu a netece tou durou co tam je
Datum: 25. dubna 2010 17:21
Jméno: viktor009
IP: uživatel9273
 a seřídil si hladinu v plovákovce?? je možné že ti nestíhá benzín když jedeš do kopce.
Datum: 25. dubna 2010 17:19
Jméno: Standa
IP: uživatel9271
 Panove pozor!! Tak kdo mi tvrdí,že motorka na Naturál 95 jede stejně jako na Special 91 tak pekne kecá!! Ted jsem byl tankovat do 250 Péraka(starej,olítanej,perfektne funkční) a ty hovada prestali uz i na Smecne prodavat Special 91. Tudiz sem byl nucenej koupit Natural 95. A ted to prijde! Na speciál to chodilo jako blázen,chytalo to studený/teplý na první a motor mel paradni chod a sílu odspoda!! A ted? Sem rád když to natočim,studený to prská,střílí,vynechává,dusí se to....uz jsem pohnul s predstihem trochu doleva a zvednul jehlu o zářez takze to tak nejak funguje,ale uz to neni jako predtim. Ted to jede dobre az kdyz se to poradne ohreje. Melo to priznaky jakoby chudý směsi a malyho predstihu.... Takze sou to kecy ze to jede na Naturál líp!!! Zase ted budu pul roku ladit predstih a bohatost smesi a hledat starou PALku která má nejsilnejsi jiskru aby to fungovalo jak si predstavuju. Fakt úžasný
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:58
 tak pod dlouhe dobe jsem se taky rozhodl prispet a jelikoz jsem to tu slibil tak mi ani nic jineho nezbyva...s nahrazkem olova (Bentatin BA) jsem nalital uz neco pres 1200 km a shoduje se to s mym predchozim prispevkem...co bych dal napsal je, ze se to s ti "olovem" nesmi prehnat, stalo se mi ze mi ujela ruka a padlo toho tam 2x tolik nez je doporucene, vysledek byl asi takovy ze se to chovalo jako chudsi smes (coz je jinak s pridavkem olova v rozumnych a spis menich mezi obracene) - volnobeh vysoky, bylo to naladovy co se startu tyce, jeste ve strednich otackach to jelo ale ve vysokych spatny, mizene se to vytacelo...hlavne starty na prd...takze draci neprehanet to s tim, nekdy vice znamena mene, sam od veci po dvou nadrzi radsi jednu vynecham abych taky vedel jak se to chova s "minimem olova" v nadrzi...je to rozdil ktery se projevi az kdyz se to "olovo" tam neda, jinak si na to clovek zvykne a nevidi v tom pak prinos...jeste se mi stal s nim jeden bonus ale ten zatim nemam podlozeny (jen naznacim ze na jednom zapujcenem motoru se pridrel pist vlivem chude smesi zapricinenym volnou pojistkou na jehle v karbeu) ale dal to zatim rozvyjet nebudu...nu at vam jezdi a Specialu zdar, ted uz i rovnou sbohem, je ho stejne skoda...
Datum: 09. července 2010 22:58
 denzileck - 5ooo km je dejme tomu pravda ale to mam nalitano za 3/4 sezony takze tvuj usudek moc neberu...navic jak uz napsal kolecko, se specialem zkusenosti nemas, navic michas, no, myslim si svoje, placas to...a aby jsme se nehadal tak jsem dneska natankoval a pridal ten Benatin BA (asi 30kc/100 ml tady na Benzine), vysledek - za tepla jizdy zlepseni (specielne spodek) nebo placebo, co ovsem muzu dokazat tak me drzi po dlouhy dobe volnobeh za tepla na konstantnich otackach a starty se zatepla posunuly prumerne na 1 az druhy kop bez plynu...coz je taky prokazatelny pokrok z peti pokusu s vykloubenym zapestim...ale jinak jak uz jsem uved bud zlepseni nebo placebo...benzin Natural 95 cela nadrz, pridano to aditivum podle doporuceni vyrobce (tj. asi 12 ml na 5 l), olej TSF 1:33, snizena hlava na 10:1 jinak seriovy motor co ma od vybrusu 6ooo km...samozrejme nezustanu jen u dnesni jizdy, budu informovat jak se to dal vyvyji...doporucuju vyzkouset, chova se to vicemene jako se specialem a nektere problemy pri prechodu na natural (nepravidelny volnobeh za tepla, castecne vadnuti za tepla, teple starty) se zatim nevyskytly...takze zatim prohlasuji ze tudy cesta vede, je to jen hruby nastin z 56 km jizdy a "zkousek" dnesniho dne,toto jsou me pocity...proto vyzkousejte a dejte mi zapravdu nebo me hante, po dnesku vim sve a nadale v tom budu pokracovat...
Datum: 26. dubna 2010 22:07
 aha, takže si na samotnej speciál najezdil 0km, navíc i s naturalem si jezdil defakto v záběhu, můžeš mi tedy říct jak to porovnáváš?
Datum: 26. dubna 2010 21:21
 Se specialem sem to obcas michaval....
Datum: 26. dubna 2010 19:46
 denzileck: a kolik si najezdil na special? nebo to porovnáváš jenom takhle od počítače?
Datum: 26. dubna 2010 16:13
 jezdíval jsem 17 let na speciál a nyní již rok na naší benzince není.Takže jezdím na natural 95 a nezaznamenal jsem problém, nebylo nutno ani nastavovat předstih. S tím štelováním mašin - já šteluju akorát na jaře a pak celou sezónu jezdím, nevím co furt všichni štelujete...
Datum: 26. dubna 2010 16:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Na natural 95 sem zajel jeden valec coz je cca. 2000 + po zajeti vymena krouzku a pak jezdeni jen tak tak dejme tomu 3000 km??
Datum: 26. dubna 2010 9:17
 denzilek: prosimtě kde bereš tu jistotu že všichni máme blbě naštelovaný mašiny??? Dej si pozor na to, co píšeš...btw kolik si najezdil km na jakej benzín?
Datum: 26. dubna 2010 7:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 natural je sušší a to že má víc oktanů způsobí akorát to ,že se motor více přehřívá a dochází k velkému tření...ten pionýr pořád nemá tak velikou kompresi aby se vyplácelo tam lít kdejaký 100000oktanový benzín...
Datum: 25. dubna 2010 23:26
 haha tak sme se zasmali  tobe se nikdy nestalo ze si dal dalsi stranku,vratil ses o stranku zpet (v mim pripade na fichtlkramek, a to je jako bych stranku aktualizoval) a odeslalo se to znova?  v 9. tride me to fakt neucili hele  ale tebe o oktanech tam ucit budou
Datum: 25. dubna 2010 21:39
 To te neucili v 9. tride?To uz musis bejt urcite chytrej...
Datum: 25. dubna 2010 21:36
 Nerad a nauc se posilat prispevky..
Datum: 25. dubna 2010 21:35
 denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet  natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii  je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
Datum: 25. dubna 2010 21:29
 No ja nevim co s tim mate s tema strojema ale kdyz jsem nemel snizenou hlavu u valce tak sem vyjel jednu nadrz naturalu hned pak nalil special proste sem to stridal co dum dal...
Datum: 25. dubna 2010 21:28
 Steve-treba natural ma 100 % bezinu kdezto special treba 95 % a zbytek sou aditiva..chapes??
Datum: 25. dubna 2010 21:25
 denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet  natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii  je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
Datum: 25. dubna 2010 21:23
 Taky tankuju odjakživa jen a jen special,,,,furt ho u ná mají asi 2 dvou pumpách z okruhu 20 km takže paráda  ..
Datum: 25. dubna 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 denzilku kecej si co chces,ja na tom jezdim uz dobre pres 10 let a neco mam za sebou a vim co to dela a nedela.....az budes mit legalne odjezdeno aspon 1000km tak pokecame,ted to od tebe neberu,protoze nevis co rikas....
Datum: 25. dubna 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Hele me je jedno kdo za to muze,proste mi to uplne stve....to je jak kdyz ti vemou jednoho kone pod prdeli a ze fichtly ani perak tech koni moc nemaj....co sem rek to platí....alespon u me....proste moje seriovky jezdej lip na 91 oktanů...na RS-ku sem toho este moc nenajezdil,ale kvuli kompresnimu pomeru 10:1 sem tam rovnou lil natural 98....tam budu muset taky vyzkouset jestli by to líp nejelo na neco slabsiho....vim ze se nekde da este sehnat Natural 91 s aditivama,takze po nem ted budu pátrat.....ja si nemuzu pomoct,ale na ten natural se vsechno chová jak kdyz tomu vemes jednoho koně.....a ten Perak to je bída....ted je to líný jak vylitanej fichtl,musim tocit kvalty aby se vyssi kvalty sbirali a predtim sem jezdil kopce u nas na 3-4 a skoro volnobezny otacky a ted nekde musim radit dokonce dvojku jak je to mrtvý......
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 je videt ze denzileck to nezkusil jinak by toto nepsal...ano zmena tam byla - vymena obsahu v nadrzi...navic mi vysvetli pojem "vetsi % benalu v naturalu"...
Datum: 25. dubna 2010 21:18
 Jeden rika vetsi blbost nez druhej-tak uz to pochopte ze to ze vam to nejede neni benzinem ale ze jste si do toho nejak rejpli nez jste tam dali jinej.Zkuste to nekdo vysvetlit proc by to nemelo na natural (special) jet-prece natural je vlatne cistej benzin kdezto special tam ma jeste naky olovo(nahrazku to uz je zakazany)a to nemuze horet tak dobre jak benal v tim motoru a pri tom pro fichtla je to uplne zbytecny protoze tam nejsou ventily jako treba u shade u ktery je potreba mazat!!!Musi to jet proste na oba ja si sice myslim ze na natural lip pac je tam vetsi procento benalu ale to ja neresim-nastesti jezdim na 100 oktan a tak je mi to jedno ale kdybych mel jezdit na neco jiynho tak ten special s naturalem klidne micham protoze to je BLBOST ze to na jeden jede dobre a na druhej hur!!!
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 Souhlasim se Standou. Mám odskoušený oboje a můžu říct že ten Special je lepší. Jinak u nác v Pardubickým kraji nemám problém se sehnáním Specialu
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 stando to tě lituju, že už nemůžeš tankovat S91, u nás v Berouně na Benzině ho pořád maj, tak si pro něj můžeš zaject  . Asi se jim furt vyplatí kvůli mě ho tam furt mít, těch mejch 8 litrů za 14 dní. Jinak, jednou jsem doma měl jenom natural do centrály a potřeboval jsem odject, tak jsem ho tam nalil a je pravda že to bylo líný.
Datum: 25. dubna 2010 20:13
 Tak jsem se informoval, je toho plný net: Natural 95 je sušší a toto aditivum ho udělá opět mastnějším...četl jsem i hlasy že to lépe chladí...bůhví...bůhví jestli to není placebo...nejlepší volba je stále ten speciál...a proto to za pokus stojí...
Datum: 25. dubna 2010 19:22
 je to rozdil se specialem a naturalem 95...tady ho taky v celem kraji zrusili...presel jsem stejnak na 95 jelikoz kompresni pomer snizene hlavy to vyzaduje...jinak mileyracing - je v tom aditivu OPRAVDU ten zakopany pes? mel jsem na to ze ma chranit sedla vyfukovych ventilu...ale Horst mel kdysy podobny proslov ze s aditivem olova ma valec delsi zivotnost nez pak jde zas na vybrus...
Datum: 25. dubna 2010 19:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 special vubec neleju odjakziva jezdim na natural 95.Mam druheho pincka toho co jsem mel predtim sem do neho lel natural special sem mel raz a nejelo to moc dobre na neho na natural to letalo jak dive a tedka mam mustanga a jezdim jenom na natural a chyta za tepla i za chladna kdyz za chladna hccu nastartovat dvakrat proslapnu bez jiskry a potom s jiskrou a chytne napoprve i bez plynu takze special nekupovat! jenom natural doporucuju
Datum: 25. dubna 2010 19:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 kup si aditiva olovo prodava se to na benzince stoji to 70kc mel sem stejny problem jak ty ale ted kdyz to kupuji tak je to opet super
Datum: 25. dubna 2010 18:10
 stando divim ze ze pumparum co prestali prodavat 91, rikas hovada,, kdyz za to muze smernice eu,,
Datum: 25. dubna 2010 17:28
 cože,oni na smečně už nemaj special?  ani to nevim protože sem naposled byl pro benzín ještě před vánocema když sem jezdil,teď už jenom ladim..to je na hovno..je fakt,ze ja do cizy vcera taky nalil natural,a jede jenom kdyz se to ohreje..ze zacatku zadna sila od spoda,ale kdyz je to zahraty tak to de krasne do otacek..
Datum: 25. dubna 2010 17:18
 Já jezdím odjakživa na naturál a jede to celkem dobře.skusím někdy natankovat special a mozna to pojede ještě líp... Byl by někdo hodný a trochu mi vysvětlil proč s benzinem ktery má méně oktanů to jede lépe? Myslel jsem že čím víc oktanů tím větší výkon. A nebo to dělá ta náhražka olova co v tom speciálu je? Taky jsem kdysi potřeboval babetit a neměl jsem benzin,tak jsem si pučil od otca benzin který leje do tery a měl to speciál,taky se mi zdálo že to líp tahne. Dík
Datum: 25. dubna 2010 17:15
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ale zrovna fekal na benzin moc haklivy neni. Babeta, 05, nekolik mustangu a rozdil mezi 91 a 95 jsem nezaznamenal.
Datum: 25. dubna 2010 15:45
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Tak u takovehleho stareho stroje s prd kompresi se neni cemu divit... Dedovy skudce se taky na 95 moc jezdit nechce.
Datum: 25. dubna 2010 15:43
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 hoši nechcu kecat ale nemá se dotoho přidávat ještě olovo?  já myslim že jo
Datum: 25. dubna 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Fichtly sou na benzin hodne choulostivy,to vim uz dlouho......kdyz sem na tom jezdil na gympl,tak kdyz byl v nadrzi special,tak to chodilo na cvrnknutí,kdyz sem natankoval naturál,tak sem s tim kazdy rano behal kolem baraku nez to chytlo.... zalezi na tom,na jakym benzinu si to vyštelujes....to rikam ja
Datum: 25. dubna 2010 15:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jednou sem se rozhodl že vy skoušim speciál 95 nalil sem to do jawy 21 to fubec nechtělo jet to střílelo,prskalo,dusilo tak jsem vylil celou nádrž a jel znova pro naturál 95 nalil jsem ho do nádrže a jelo to super neprskalo to nedusilo se to a jelo to super.
Datum: 25. dubna 2010 15:09
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 cus.lidi prosím Vás jak mám vyčistit kohout nádrže jawa - mustang?mám to vyvařit v octě stejně jako karburátor?a ještě prosím Vás jak mám vyčistit nádrž?dělal jsem to podle Vás s tou kyselinou citronovou a octem a vodou v poměru 1:1:1 . jen to trochu zašumělo a nic víc.má to dělat nějakou reakci?nechal jsem to v nádrži přes noc a ted to jdu vylét.a mám od toho čekat nějakou reakci? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Kohout vycistis tak,že ho rozeberes cele,cyčvachtas v benzinu profoukneš a slozis.Nadrž sem cistil sim spusobem,že jsem do ni nasypal matky,kulicky s ložisek,podlozky,sruby...Nalil tak cca pul litru benzinu a asi ppul hodiny sterkal a pak to vse vysypal.Ja nemel tu nadrz rezavou,ale preventivne sem to vycistil.
Datum: 26. dubna 2010 23:27
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 prosím Vás jaký benzín mám let do mustanga?vím že se tam lil special ,ale ten už tak nebývá tak není snadné ho sehnat..můžu tam nalét něco jiného?jestli jo taak mám při změně nějak vymýt nádrž???četl jsem že se tam může let Natural 95 , ale nevím.,jestli je to pravda tak jak se to míchá ? v jakém poměru?a ještě prosím co byste doporučili za olej na míchání s benzínem?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:16
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Já jezdím na natural 95 + Repsol moto 2T town 1:40 a jezdí bez problémů
Datum: 08. června 2010 10:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 lej tam jenom natural 95 a olej Mogul TSF v poměru 1:30
Datum: 25. dubna 2010 19:13
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 letecký benzí ?? co to sakra je?  to se neda jen tak koupit ne?
Datum: 25. dubna 2010 17:31
Jméno: Lakatoš
IP: uživatel9046
 Já jezdím na letecký benzin 1:40 Repsol Competition a na výkonu to jde znát. Můžu jen doporučit
Datum: 25. dubna 2010 13:47
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok.díky moc všem.s předstihem jsem zatím nic nedělal protože mi to nedává smysl jak tam je nejaka ta mira.nevi od ceho se to meri nebo jak.ale inac díky moc
Datum: 25. dubna 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 proste to musi seridit tak aby to ted jelo co nejlíp na natural.....sám pozná co to bude delat
Datum: 25. dubna 2010 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jedině je podebrat něčím špičatým no...jo a při tom přechodu na natural se prý musí trošku přidat na předstihu ale o tom ví něco Standa...
Datum: 25. dubna 2010 10:55
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok díky moc.a ještě takový blbý dotaz: jak je píst a jsou tam ty pojistné kroiužky čepu.. víte jaký má tvar,...¨: ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_296.html a já mám na obou stranách zlomený ten zobáček za který se vytahujou.prosím Vás jak to mám vytáhnout?díky moc....
Datum: 25. dubna 2010 9:58
 co bude klepat?
Datum: 25. dubna 2010 9:22
 No, nevim jestli 98, jestli to nebude už klepat... Ale 95 bys tam mohl, možna to bude trošinku vic cinkat a dostanou dostat trosku vic čepy atd. Ale co dělat, když 91ku za chvilu z rušijou.... Já liju olej tak jak se má a dyycky trošinku plknu navic,,,
Datum: 25. dubna 2010 9:04
 přechod ze speciálu na natural je bezproblému..nádrž vylévat nemusíš...maž pořád stejně. já sem nikdy nepoužil speciál, vždy bere jen natural 95 nebo 98, olej používám CASTROL 2T, ředím tak jak to od oka trefím.
Datum: 25. dubna 2010 1:28
 Caw draci nevite jak zkratit ocelove lanko ale potrebuji tam mit ten zalisovany konec.Sice ustipnout to dokazu ale nevim si rady jak tam mam dat ten konec nejakou radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 23:05
 Diky moc zitra vyzkousim
Datum: 24. dubna 2010 23:05
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1513.html
tady to vidis jak to vypada
Datum: 24. dubna 2010 22:55
 Vezmi kulatinu o prumeru, aby se ti vesla do te diry...cca v prostredku vyvrtej diru, aby se tam veslo lanko...provrtej to durch..potom z čela vrtej díru abys tam mohl udelat zámit o prumeru 4-5 mm. ja to delal na mou 350 a je to v cajku
Datum: 24. dubna 2010 22:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 co se stane, když vyměním karburátor za jinej typ?ovlivní to něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:26
Datum: 25. dubna 2010 19:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 kekz: Mam doma karbec Mikuni 34mm, co sem mel na svoji Pragovce, ma dvojnasobny difuzor, co fekal, takze kdyz ho tam dam, tak mi pionyr pojede uplne nejvic nejlip? Nevim proc ti blbci na zavodech jezdi nejaky 21 Bingy a nenarvou tam neco takovyho, asi tomu vubec nerozumi.
Datum: 25. dubna 2010 12:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jé tak tomu nerozumím... ale poradím ti... čím větší difuzor (průměr karbecu) tím líp ti to pojede.... ale zase pojede to hůř, když vyměníš karbec s difuzorem 15 za karbec s průměrem 14.. chápeš ne??
Datum: 25. dubna 2010 9:54
 Mezi těmito karburátory je rozdíl jen v otryskování.
Datum: 24. dubna 2010 22:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 když místo jikov 2924SBD12b dám jikov 2924SBD11b
Datum: 24. dubna 2010 21:26
 i to í jakej karbec a na čem.... pokud dáš třeba karbec z fechtla na bebettu tak ti to pojede jak nikdy.... dyžtož napiš.. poradím jestli budu vědět...
Datum: 24. dubna 2010 21:08
Jméno: david
IP: uživatel9268
 zdar,mám problém u mé jawy 21.Za studena je volnoběh v pořádku,za tepla je ale motor jakoby pořád v otáčkách, když nastavím volnoběh tak to chvilku je normální ale pak nanovo.Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:38
 Máš dvě možnosti ....1Bud koupit nový .Nebo za 2 vzít starý připilovat ho jakoby ze spoda od filtru a trošku víc můžeš kámoš to taky tak udělal a pak to bylo dobrý .....musím si s tím vyhrát mno
Datum: 24. dubna 2010 21:38
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 prosím Vás jak má asi být umístěn filtr na přívodové hadičce benzínu do karbecu? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:38
 já mám ze škodovky filtr na fichtlu a teče to
Datum: 24. dubna 2010 18:38
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Ahoj na filtru je sipka ?
Datum: 24. dubna 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je na něm šipka která musí směřovat ke karbecu tak ho neotoč
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 jak umístěn ? Dej si ho kde chceš tam kde máš místo.
Datum: 24. dubna 2010 12:53
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hoj draci.prosím Vás jak mám vycisti tlumic vyfuku jawa 50/23 ??odsrouboval jsem ten zadni ,,kryt´´ a dál nevím.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 nemáš zač...
Datum: 25. dubna 2010 9:55
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 ok.sorry že se tak ptám.jo jo mám klasiku.ok zkusím to.ještě raz díky !
Datum: 25. dubna 2010 0:33
 twl prostě odšroubuj ten zadní kryt a vytáhni ho(ten kousek jako kdyby váleček plechu, v němž sou 2 díry odkud to kouří..toto půjde dobře... pak ve vnitřku máš další část tlumiče a musíš to za něcochytit( za nějakou díru co v tem je nebo za kraj nebo za něco a tahej to ven... toto de těžko ale jak tovytáhneš tak máš vyhráno.. hlavně netahej tu tyčku se závitem....dyžtož když ti to fakt epůjde tak ten vejfuk nahřej nad sporákem ( v místě, kde je ten tlumič- někde uprostřed)..jakej vůbec máš vejfuk??doufám že ten, co bejvají normálně na mustangách...
Datum: 24. dubna 2010 21:14
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 jo ale jako ještě jak tam je ten ,,kryt´´ ???jako ta koncovka vzadu co je na 10 matce.tak to tam mám ještě nechat a za to to táhnout nebo za co to mám vytáhnout??za co to mám chytit??? díky moc
Datum: 24. dubna 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za ten závit ne...chtyni ten tlumič za něco (jde to blbě) a prostě to tahej ven
Datum: 24. dubna 2010 13:41
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 jak to myslíš vytáhni? za co nebo jak to mám vytáhnout? za ten závit co zezadu trčí ? jinak díky moc
Datum: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vytáhni ten tlumič..půjde to dost těžko ale jde to
Datum: 24. dubna 2010 12:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 nazdar draci chcu se zeptat,jak nastavit jehlu?Mám ji teďkon na 2.zářezu shora,je to dobře nebo ji mám dát na 3.?Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na běžnou jízdu má být na 2
Datum: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Mám ČZ 175,není potřeba to zajíždět,ale prostě normálně při jízdě.Ne při zajíždění,tak to by mělo být dobrý na 2.
Datum: 24. dubna 2010 11:46
 po zajetí na druhej nebo na (první) Při zajíždění na třetí ze shora
Datum: 24. dubna 2010 11:20
|



|