Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec draci...co říkáte na olej Esso 2T special? je do pionýra dostačující? a dá se kupit na běžných pumpách.??splnuje specifikaci : API TC, ISO E-GC, TISI, JASO FC
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:16
 já používím mogul tsf-16 a sem spokojenej a 0,5l stojí 130 kaček a nemůžu si ho vychválit
Datum: 08. dubna 2010 22:16
 do pionýra je dostačující M6A tak nevim co řešíš.
Datum: 04. dubna 2010 0:55
 jo to vím,API TC je nejlepší,,,ale mě by spíše zajímali ty další specifikace,kouřivost a takový...
Datum: 03. dubna 2010 21:09
 kdyz je to API TC tak je to dobry
Datum: 03. dubna 2010 20:32
Jméno: Š.M
IP: uživatel6876
 Čuzz draci...potřeboval bych radu. V plovákovej komoře mi porád dochází benzín nevím čím to je. Vyčistil jsem kohout, nádrž atd..na hadičce mám palivový filtr. Dík za jakoukoliv radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 17:45
 musis odsroubovat ten ventilek myslim klicem 7 nebo 5,5 a propichat jehlou aji tu duru pod tym tam se to zasrava a pak to vyfukej hubou
Datum: 03. dubna 2010 17:45
Jméno: Š.M
IP: uživatel6876
 Jo možná je to blbý......, ale nevím co stím ventilkem...pls poraď
Datum: 03. dubna 2010 17:20
 zkus ventilek co zavira benzin
Datum: 03. dubna 2010 17:15
 zdar,mám dotaz.Dnes jsem úplně ztrhal závitovou tyčku (newím přesně jak se tomu říká) co drží karbec na válci...tak jsem ji uplně vymontoval,A nechtělo se mi s tím srát,tak jsem to utahl šroubkem,prostě jsem tam dal šroub a dotahl to...co myslíte vadí to něčemu?Já jenže mi děda říkal že je to závit v hliníku,že to tříkrát rozdělám a je po závitu ve válci...je to pravda? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 10:25
 Já nic  ale ten předchozí majitel byl "inženýr"  takže do pulky byly servaný závity, a dal tam šrouby M6, takže sem tam dal závitovou vložku a šteft, protože mi tam nesedělo těsnění.
Datum: 03. dubna 2010 10:25
 jj,když to říkáte aj vy,vyrobím si to raději....pro vybrouš: a co si pak dělal,když si ztrhal závit ve válci na ten výfuk?
Datum: 03. dubna 2010 9:46
 jo jo deda ma pravdu rači vyrob ten zapustenej šroub neboli šteft
Datum: 02. dubna 2010 22:50
 No je pravda že hliník je měkčí, radši si tak namontuj imbusovej šroub, zalep ho tam lepidlem na závity a uřízni hlavičku. Já měl šroub u vejfuku místo šteftu, a závit byl strženej.
Datum: 02. dubna 2010 22:44
 čest draci,když nakopávám fíka za studena okamžitě chytne bez plynu,za tepla ho musím roztláčet...někdy ale chytne (tot vyjímka) destičku v karbci mám na 2 zářezu,pomohlo by kdybych ji dal na 1?všeci moji kámoši jezdějí na prvním zářezu a tento problém nemají...a nebo by mi pomohlo sklepat odtrh na svíčce na 0.4 mm?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:57
 no tak jak kdy ja sem ji dal na prvni zařez a jelo to jako prase proste rozdil ale jak kdy tobě to pojede třeba huře ale mam takovou skušenost že když ji daš niž že to lipe chyta
Datum: 02. dubna 2010 22:57
 n15c tam mám
Datum: 02. dubna 2010 20:35
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 se ptas...tak to prvne zkus ne a uvidis !
Datum: 02. dubna 2010 19:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus svíčku brisk N15C
Datum: 02. dubna 2010 19:26
Jméno: david
IP: uživatel7920
 zdar když nastertuju fichtla (chytne na poprví) a chci se rozjet tak začne škubat jako kdyby měl málo benzinu a za chvíli se rozjede a když tam dám dvojku tak dělá to samý a za chvíli jede jak má hladinu mám nastavenou dobře a benzín mi tam teče v pohodě a jehlu mam na druhym zářezu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 12:53
 tohle dělá snad každej fichtl,je to tím že je motor studenej,a jak se malinko zahřeje už to jde víc do otáček,to je uplně normální
Datum: 02. dubna 2010 12:53
 zdarec draci,je možné že když jsem přešel z naturalu na special,mám hnědější svíčky? nejsou přímo hnědé ale ne uplně cihlové...na naturalu to bylo VŠE OK.Míchám to s agip moto mix 2T..jo jinak hladina je OK,a destička v šoupátkové komoře na druhým zářezu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel9096
 to je normální.....pozoroval sem to už vícekrát......muze za to predstih....
Datum: 03. dubna 2010 11:49
 u nás je z 10 pump co znám asi na 6 v mej blízkosti...ale je nějakej dražší než natural,prej už se do něj nedává olovo ale neco jiného...
Datum: 02. dubna 2010 13:53
 vy máte u vás special? U nás už ho vůbec nemáme tuším jenom na jedné benzince.
Datum: 02. dubna 2010 13:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taks mel nechat natural
Datum: 02. dubna 2010 13:14
 zdra chlapi,mam takový dotaz ,mam 20tku po generalce,nové kroužky atd startuje na podruhe ,mam problem z nastavením volnoběhu a svička je černa tak čím to muže byt ? jo leju do toho natural + oil husqvarna díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 16:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 problem s volnobehem - otlacene soupatko od volnobezneho sroubu, prisava nekde vzduch( gufero pod zapalkem, tesneni pod karbecem) cerna svicka: moc bohata smes (jehlu o zares vyse), premazavano
(mazat jinym pomerem) spatny predstih (palovo nedostatecne prohori a karbon se usazuje na svice) spatna teplotni hodnota svicky
( dej studenejsi pr: mas tam 17 tak tam soupni 15)
Datum: 03. dubna 2010 16:54
 jen pro vaši informaci husqarna je mineral
Datum: 02. dubna 2010 22:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Naky tvoje TSF je uuuuplny hovno proti husqvarne
Datum: 02. dubna 2010 22:14
 aje tohle neni zadnym soupatkem ani olejem prostě si seštěluj předstih a dej tam klasickej mogul tsf minerál a nedávej tam syntetiku nebo takovy ty moderni sračky
Datum: 02. dubna 2010 20:20
 ten volnoběh to už bude nejspíš ošoupané šoupátko,a to s tím že máš černou svíčku,může být tím že máš moc bohatou směs...udělej to co ti radí gozer
Datum: 02. dubna 2010 11:45
 jezdim na stejny olej a problem nemam ale podle me mas moc bohatou smes ( dej jehlu dolu) nebo špatnou svičku (skus jinou ) nebo pokud to nedrži tak to muže byt i předstih uvidiš co ti poradi ostatni
Datum: 02. dubna 2010 10:55
 čau, chtěl bych se zaptat jestli můžu lít do simsona natural 95 s M2T, nebo tam ještě musím dávat olovo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:51
 Lít to tam můžeš. Nic tím neposereš. - Co tu řešíte. Simson i pionýr mají oba svoje plus a mínus. simson je taky od pincka mladší kdoví jestli ne už 10 let. Pro me je rozhodne lepsi pincek. Je spolehlivejsi,nenarocny na jakoukoliv opavu,vsechno si tam opravite sami a kdyz potrebujete dily tak jsou jich plné šrotiště,vrakáče a dílny v každém druhém domě a jsou za levno-kdežto u simsona se toto říct nedá.
Datum: 02. dubna 2010 19:51
 tak tak ja sem za simson
Datum: 02. dubna 2010 18:47
 tohle má být (fichtl pokec)???? to teda neni, všichni nadavaji že to je sráč, asi jsi na tom nikdy neseděl
Datum: 02. dubna 2010 17:19
 sráči jsou ti co to o simsonu říkají..jste jen banda závistivců. simsona jsem měl nějakou dobu pujčeného a jezdil velice dobře..pionýr se s ním nemohl rovnat. ale i tak mám radši pionýra.
Datum: 02. dubna 2010 14:35
 Simson je nemeckej sráč ..tak tu s ním nesmrď....
Datum: 02. dubna 2010 14:26
 přesně tak pokud se kte mašině člověk chova tak jak ma a trochu se ji věnuje tak se to kazit nemuže ,a navíc nesnaším ty nacionalistycké keci že pincek je něco víc takoví člověk na tom asi ani neseděl ...
Datum: 02. dubna 2010 13:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to o přístupu a udržbě člověka co to sedlá... já měl simsona několik let a jediný co jsem na něm musel udělat, bylo koupení nové spínací skřínky, jinak vživotě nic... po sezoně jsem vždy akorát preventivně čistil karbec, svíčku apod, prostě běžná udržba...
Datum: 02. dubna 2010 12:49
 bratr má simsona,na akcelaraci nemám sebemenší šanci,ikdyž je těžší,ale na maximálku z kopce bo po rovině mu ujedu,že mě ani nevidí....sere se to,je to prostrě sračka
Datum: 02. dubna 2010 12:04
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 přesně jak říká lk simson je dobrá motorka ale pro mě je pincek lepši
Datum: 02. dubna 2010 11:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně, klidně na to mužeš jezdit....m2t sice žádnej zázrak, ale jezdit na něj mužeš.... jinak nechapu ty dementní keci že simpl je sračka a podobně... jsou to jenom silný keci těch co vědí hovno.... osobně se zajímam hlavně o čs stroje, ale rozhodně nemam potřebu nadávat na ostatní motorky, když vim, že jsou dobrý... simson je parádní malá motorka se slušnym motorem i podvozkem na 50tku, přesto mam radši pincka... fakt nevim co z toho máte, mlít o simsonech sračky....
Datum: 02. dubna 2010 10:56
 jako proč?
Datum: 02. dubna 2010 10:52
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Pal:ty si asi dobrej kretén..
Datum: 02. dubna 2010 10:48
 hovno simson je lepší než pincek ale jinak rozhodně vede čezeta
Datum: 02. dubna 2010 10:44
 k demu by si tam lil olovo ????? mas 4T sifona ?? pochybuju neni tam potreba a simsona hod ze skaly to je to nejlepsi co pro nej muzes udelat
Datum: 02. dubna 2010 9:51
 přesně tak,sračka jezdí na sračky
Datum: 02. dubna 2010 9:50
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Do simsona sypej písek..uděláš nejlíp..
Datum: 02. dubna 2010 9:39
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar mám pionýra 21 a když přidám plyn tak to vůbec nejde do otáček asi az tak za 5 vteřin nevim cimto muže být prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 13:36
 můžeš mít špinavý filtr sání, špatně nastavená hladina nebo možná taky trysky. Zkus to bez filtru
Datum: 01. dubna 2010 13:36
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Zdarec draci mam takovej problem mam na 21 rez v nadrzi minuly rok jsme to mel na mustangovi a nekde jsem vycet ze se ma pridat do vody kyselina citronova a pomohlo me to tak jsem se rozhdl ze to skusim i tet ale nemuzu tu stranku najit tak jsem se chtel zeptat jestli nekdo nevi kolik te kyseliny mam dat cca do 5l vody.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:47
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 Ja jsem minule nalil do 13 litrove nadrze asi litr a pul vrouci vody a necele pul kilo te kyseliny  a byl to fakt fofr, ta rez mizla před očima
Datum: 01. dubna 2010 11:47
 zdarec draci,heledte nevíte čím může být následující problém? někdy se mi samovolně zvedne hladina v pplovákovce,je nastavená tak jak má,ale někdy se to prostě přechlastá samo od sebe...teče mi to všude z karbecu,a když kouknu do plovákovky tak je celá naplněná,pak ji votevřu,vyliju,zadělám a už to nedělá,a za hodnu dvě,je to to samý.Předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 10:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 take sproste rady tady nekdo davaju ze kupit novej kolicek , to snad vzivote bisami nestalo abich ho kupoval.ked sa ti bude prechlastavat,tak ja sem vzdicky tukel srubovakem po karbecu tam kdeje plovak lebo vjecinu sa zasekne atd.
Datum: 01. dubna 2010 10:16
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 a podívej se jesli nemáš pokřivený ten šroubek s jehlou co se šroubuje ze spodu, plovák by dřel o stěnu komory
Datum: 31. března 2010 17:37
 nn plovák je OK.ponořil jsem ho do benálu,zahrkal sním,a žádnej zvuk že by tam byl benzzín,z plováku nešel
Datum: 31. března 2010 16:43
Jméno: Casper
IP: uživatel2449
 No zdarec nemaš nahodou diru v plovaku mě se totaky přechcavalo a ted sem si koupil novej a v poho
Datum: 31. března 2010 16:40
 tk pak napiš jak to dopadlo.......
Datum: 31. března 2010 16:03
 jj jasný..dík,já se na to podívám
Datum: 31. března 2010 16:02
 pokud jde těžce tak vzít třeba odmaš´tovač a prostříkat to. Já jsem na to použíl odmaš´tovač brzd ten to parádně díky tlaku vystříkal a potom trošičku WD.
Datum: 31. března 2010 15:57
 ne nic nekupovat zkusit jestli jde volně nemusí to dělat může to dělat i plovák že špatně uzavře, ale zkontrlovat, Sundat ten plíšek a za ten váleček trochu potahat tam a zpátky pokud jde lehce tak je problem jinde. Ale tam je toho víc co by mohlo dělat.
Datum: 31. března 2010 15:56
 a co stím? koupit novej kolíček?
Datum: 31. března 2010 15:54
 jestli ti špatně neklouže ten kolíček pod kterým je ten plíšek a tudiš do nezavírá. Mě třeba na starším krbecu tohle dělalo že to nemělo síclu ten kolíček zatáhnout a neuzavřela se a přetékala.
Datum: 31. března 2010 15:53
 Cau draci mam jeden dotaz. Dala by se sehnat tryska na karbec Jikov 2914HZ(Jawka 555)??Mam tam drazky na utahovani silene zhlodaný, navíc už pěkně dodělaná(pán přede mnou to musel rozebírat denně  ).. Nejaka je u motojelinka (http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=367&sName=Tryska-65), ale není tam obrázek, takže nevím, jesi je na tento karbec. Dík za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:43
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
Datum: 31. března 2010 8:43
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Pasuje tam tryska 65 M6 ,je tady na fichtl krámku ,myslím u třindy.Mrkni.
Datum: 31. března 2010 8:40
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 sorry....k dotazu...... jo patří tam tryska 65
Datum: 30. března 2010 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 hele urcite tam musej pasovat trysky z neceho jinyho protoze ja mam doma Jikov 2916(stejnej ale sirsi) a k nemu sadu ruznejch trysek od 55 po nejakych 75
Datum: 30. března 2010 21:58
Jméno: Fissu
IP: uživatel9075
 zdarec chtěl sem se zeptat když mam v TP 25 kw a motorku mam otevřenou na 96 kw tak jesli to cajti ňák mužou poznat..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 21:53
 frikulin:neobyčejně moudře řečeno
Datum: 07. srpna 2010 21:53
 u Fechtla stačí mít zajebaný trysky a budeš mít omezovač taky..
Datum: 07. srpna 2010 21:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 neco jako vykonovou brzdu maj v aute uz v rakousku a diagnostiku maj v americe.... i kdyby tady na krasne neco takoveho udelaly tak normalne
na CDI se da vykonovej prepinac kterej omezi tak otacky ze to vice vytociit nejde (omezenim jiskry) a motorka je zavrena pak staci prepnac opet prepnout
a je otevreno  dnes se da ochcat fakt vse... samozrejme u techto stroju jako fichtl by byl asi problem...
Datum: 31. března 2010 21:21
 Jak u kterejch fichtlů
Datum: 31. března 2010 10:10
 Ted chystaji pro pojicajty prenosne meraky vykonu, ktery by meli bejt presne pro tyhle ucely a merit vykon s presnosti +-5KW(ano, nekteri urcite podotknou ze by to u fichtla slo do zapornejch cisel  )
Datum: 30. března 2010 20:43
Datum: 30. března 2010 19:40
Datum: 30. března 2010 19:22
 nepoznaj to,ae pokud se ocitneš u nějaké nehody a jen tk zprdele ti daj motku na brzdu tk seš v piči.Celý bys to zacvakal ty a ještě by sis še sednout
Datum: 30. března 2010 19:13
 čau podle mě je jim to fuk,je zajimaj papíry,pokud v nich máš 25 kw mělo by to bejt v cajku
Datum: 30. března 2010 18:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A coje to za motorku?
Datum: 30. března 2010 18:56
 Zdravím nevíte někdo kde bych sehnal karburátor na jawa mosquito?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:19
 Ahoj lidi potrewbuju pomoc mam jwu 21 zvetseny kanalky vybrus hlavy i novou klikovku ale fíša pořád netáhne když ho rozhejbu po rovince tk jede i na 3 ale ty kopce to je hruza.Neni silna ani dvojka ani trojka a to tam mam sekundar 11 tku prosim,prosim poradte mi  mimochodem predstih serízen svice dobra poloha jehly odzkouseno dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 11:01
Jméno: Standa
IP: uživatel9073
 vhodně seřid výfuk,zapalování a karburátor.......
Datum: 30. března 2010 11:01
 asi mysli snizenou hlavu..
Datum: 29. března 2010 22:35
 zvětšené kanálky jsou nahovno..akorát si tím snížíš spodní kompresy... výbrus hlavy sem ještě neviděl
Datum: 29. března 2010 22:25
 muzes mit spatne upraveny kanaly,sjety krouzky a nebo uz to potrebuje vybrus,pripadne je to spatne zajety..
Datum: 29. března 2010 20:58
 čest,,,vím že tato otázka již zde kolovala velmi často,ale i přesto se chci zeptat na váš názor ohledně benzínu special a natural...s jakým vám jede moto nejlépe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 20:23
 já taky jezdim jenom na Special 91, furt ho u nás maj, tak toho využívám
Datum: 29. března 2010 20:23
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Souhlas se Standou. Jezdím zásadně na speciál.
Datum: 29. března 2010 19:21
 100 oktanovej benzín s plnou sintetikou hmmm plnou sintetiku do fichtla co netočí víc jak 7000 je zbytečnost, ten olej ani nedosáhne pracovní teploty aby kvalitně mazal. Neřeknu na upravenym pokud ho máš to je jiná
Datum: 29. března 2010 18:38
 Já jezdím na Shell W-power.....a kt tomu plná sintetika....repsol....nemužu si stěžovat.......mnohem lepší průběh otáček než u normálního speciálu......ale to je můj názor..
Datum: 29. března 2010 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel9064
 moje osobní zkušenost je,že na specíál 91 to jede líp,dobře to chytá,dobře to jede a celkově bez problémů
Datum: 29. března 2010 16:28
 správně máš používat do motoru special ( taky škodovky, douvtakty, frézy atd.) ale natural je výkonnější.
Datum: 29. března 2010 16:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je hodne nepravdepodobny...
Datum: 29. března 2010 16:05
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 na natural se prej hreje vic motor kdyz ma vetsi okt. cislo
Datum: 29. března 2010 15:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jede to s obojema,ale kdyz se meni z jednoho na druhej tak se musi vymenit svicka jinak to jede spatne..Ja preferuju natural
Datum: 29. března 2010 15:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 natural je rozhodně lepší léce me to s ním jak das
Datum: 29. března 2010 15:51
 cs lidi pionyr mi letal jako drak najel sem natom dneska asi 50km a parada dahne jako drak vali jak svina na 3do kocpa v klidecku a jel sem a prestal mi tahnut zacal se dusit na plny plyn a zacal sebu cukat vse skoro zaraz asi na 1km nevite co to moze bit uz ani ta 1netahne jako tahavala diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 došel ti benzín
Datum: 28. března 2010 22:31
 ucpany trisky nebo jak říká péro ucpaný karbec
Datum: 28. března 2010 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpaný karbec
Datum: 28. března 2010 20:11
Jméno: riofide23
IP: uživatel5571
 potrebujem poradit mam fichtla po koplet go .... ked na nim jazdym vobec netaha nejak nechapem cim to moze byt :/ poradte PLS
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:18
 jj 500KM tez me to ceka
Datum: 05. dubna 2010 20:18
 musíš zajíždět potom ti to bude tahat jak drak
Datum: 28. března 2010 18:13
 poradte mi prosim nekdo jak mam seridit karurator na babete 210. kdyz ji nakopnu tak se motor rozbehne ale po chvilce to chcipne.chcipa to i hned po tom co pridam plyn.nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 17:53
Datum: 28. března 2010 17:53
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši prosim o pomoc,vim že to sem moc nepatří ale mam kawasaki KMX125 a nechce mi chytat.nejde mi benzín na svíčku.kdyš vezmu injekční stříkačku a stříknu trochu pod svíčku tak nastartuju a jezim normálně to uš tam de ale musim ho tam dát.sám tam nenateče.kdyby to nejezdilo normálně tak bych řek že by byli prasklý kroužky ale ono to jezdí normálně,prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 12:06
 podívej se na karbec
Datum: 28. března 2010 12:06
|



|