Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau nemá někdo zkušenosti s vyvařením kurburátoru v octu??někdo říká že to je dobrý a někdo ne,tak nevim.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 9:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Protože roztok octa s vodou (ohřátý) rozpouští (správně vytváří sloučeninu octanu hlinitého) oxydy hliníku a i hliník, dochází ke ztrátě materiálu. Takže já osobně kvůli tomu tuhle nežádoucímu efektu ,,karburátrovou polévku,, používám pouze tehdy, když mám podezření na přicpání nepřístupných míst (kanálků) bílým práškem oxydu hliníku, případně zinku. Ale přitom tak činím pouze nezbytně nutnou dobu a prolévám karburaci aby se vyčistily právě ty kanálky. Předtím není od věci karburátor odmastit. Osvědčilo se uvařit jej v obyčejné vodě, olej se teplotou vyváže lépe než v kdejaké koupeli v ředidle....
Datum: 04. ledna 2009 9:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nejelpsi je to bud v ty octovy vode (popr. misto octa vyzdimany citron ve vode pry) a nebo samozrejme rucni prace a kompresor...ale ta octova lazen umi svy
Datum: 03. ledna 2009 20:24
 Taky sem z toho nikdy nedělal takovou vědu, prostě ho strčim pod proud vody a nikdy nebyl problém, nechám uschnout složim a jedu
Datum: 03. ledna 2009 18:27
 nejlip vyčistíš karburátor pod ultrazvukem např v lihove lazni
Datum: 03. ledna 2009 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4908
 karburator sem cistil benzinem,dratkem a kompresorem a vzdy to na 100%stacilo
Datum: 03. ledna 2009 18:15
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 podivej se na druhou stranku.. nekde niz tam o tom byla debata
Datum: 03. ledna 2009 18:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Spokojen,sice jak jsem to dělal poprvé tak se mi rozpustil,ale moje chyba.Ale podruhé už jsem si dal bacha a je jako nový.
Datum: 03. ledna 2009 18:01
 Je to nejlepší,,,ale nenechavej to tam moc dlouho
Datum: 03. ledna 2009 18:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 taky taky...taky spokojenost...
Datum: 03. ledna 2009 17:58
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 já sem ho vyvařoval jednou a byl sem maximálně spokojený ,všecko bylo čisté a hlavně funkční
Datum: 03. ledna 2009 17:39
Jméno: sverepcia laba
IP: uživatel4909
 cawte na mojom sverecpi(jawa555) neviem ako nastelovat volnobeh nemate dake rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 16:58
Jméno: sverepcia laba
IP: uživatel4909
 dik za rady
Datum: 03. ledna 2009 16:58
Jméno: Standa
IP: uživatel4908
 normalne drzi volnobeh i bez bowdenu
Datum: 03. ledna 2009 16:48
 Na Jawě 555 se volnoběh dá štelovat jen plynovym bovdenem. Jinak je v šoupěti taková drážka na dolní straně.
Datum: 03. ledna 2009 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel4908
 kdyz mas dobre serizeny zapalovani a cistej a vhodne naladenej karbec tak to drzi otacky samo...jinak je lze stelovat sroubkem na plynovym lanku...
Datum: 03. ledna 2009 16:28
 Ahoj Prosim o radu. furt mi nejde na čezetě 175/477 naladit volnoběh.Ladil jsem to snad 2 hodiny! Ale furt to nejde.Jinak normalně to jede na plný otačky.
Nevite čim by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 18:31
 to relátko je 2 měsíce starý SAKRA!!!!!!!!a baterka je taky nová a ještě uhliky!!!!
Datum: 13. ledna 2009 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 brzo rozepiná rele
Datum: 04. ledna 2009 15:33
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 anebo tak mě to dělala i jehla
Datum: 03. ledna 2009 17:20
 Zdarec mě to na fichtlu dělalo taky a bylo to vyběhanym šoupátkem.
Datum: 03. ledna 2009 13:27
 Oukej diky
Datum: 03. ledna 2009 10:48
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 asi si někde přisává vzduch skus přetěsnit karbec
Datum: 03. ledna 2009 9:12
 zdar u fichtla jsou dva druhy hlavních trysek 68 a 72 ale je tam mám 68 a co když tam dám 72 pojede to líp nebo to bude žrád jenom benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 13:59
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 No asi jak rek stanon....68 nultej vybrus 72 posledni(8.) vybrus ....70 je tak nekde uprostred...jinak 68 trysky se davali na 05,a prvni 20 a 21 ...na tu posledni serii 20,21,23 se davali trysky 72,vic ucpanej vzduchovej filtr a dvoukroužkovej pist....
Datum: 03. ledna 2009 13:59
 jsou tři 68, 70, 72 70 moc neni ja jednu mam taky se davaly jen na mustangy
Datum: 02. ledna 2009 18:42
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a kolikátejpak tam máš výbrus?
Datum: 02. ledna 2009 18:01
 Zdarec pánové.Jak se dá dobře vyčistit karburátor zevnitř?Každou dutinku,aby byl naprosto čistej?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:28
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 Já to dělám tak,že z něho všechno vyšroubuju a profouknu ho kopresorem........Pokaždý to funguje.
Datum: 03. ledna 2009 21:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 varil sem ho nejmin 2x a pohoda...jinak pokud je hlava ze stejneho materialu jak karbec tak karbenatku to neublizi pac hlavu sem gdysy varil pres hodinu...bohuzel to nevycistilo jen to pak smrdelo ale taky mnu to neublizilo...taky je blbost davat tam jen vodu nebo jenom ocet...
Datum: 03. ledna 2009 18:08
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ocet+vode je nejlepsi.... sice ten karbec po tom vareni zmeni trosku barvu.. ale nejak zvlast mu to neublizi
Datum: 03. ledna 2009 12:30
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 zajímavý je že já ten karbec čistil xkrát a nic se mu nestalo...
Datum: 03. ledna 2009 10:30
 Jen upozorním, že ocet žere hliník ať je jakkoliv naředěnej. Radši to čisti tak, že naleješ do plovákovky technickej benzín a profoukneš to.
Datum: 02. ledna 2009 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 das vodu s octem do hrnce (asi 1:1, zalezi kolik mas octa, jinak staci i par ml do celyho hrnce), nechas to az zacne varit, to pak asi 5-10 minut nechas, stlumis popr. stahnes ten bordel co vyplaval nahoru jinak az budes tahat karbec ven tak se ti ten bordel na tom zas usadi...jinak ocet proto ze je to kyselina a vubec odstranuje mastnotu, coz benzin s olejem je...da se to jeste delat s citronem ze ho misto octa do toho hrnce vymackate ale to je zas takovy drazsi...
Datum: 02. ledna 2009 17:30
 caw poradim ti s tim karbošem.zkus si sehnat cukrářskou jehlu a injekční stříkačku do které naber benzín a všechno to propláchni.caw kdižtak napiš
Datum: 02. ledna 2009 17:12
 já sem to v tom voctě dělal u fechtla několikrát a u 175 2x, nic se nestalo, nech to chvíli vřít, né dlouho, a nic se nestane, ale neim, proč zrovna se to dělá ve voctě, podle mě by stačilo v normální vodě, aby se ten bordel vyvařil, ale má se ve voctě, tak to dělám ve voctě, a ještě to trochu vočistim štětečkem když to vře..
Datum: 02. ledna 2009 15:47
 Né ocet ale ocet+voda
Datum: 02. ledna 2009 15:20
 Trochu se bojim,aby mi ten ocet ten karbec nerozpustil
Datum: 02. ledna 2009 15:17
Datum: 02. ledna 2009 15:16
 vyvařit v octový vodě
Datum: 02. ledna 2009 15:15
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus nevite co by se stalo kdybych převrtal trisku na fichtlovy aby byla větší
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:34
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 POjede to jen vo trošku líp,ale zase si to víc sežere,ale zase záleží kolikátkou to převrtáš a taky na tom kolikátej tam máš vejbrus.Je totiž pitomost upravit jen jednu věc......
Datum: 03. ledna 2009 21:34
 větším vrtáčkem ale nemá cenu ji vrtat pokud nemáš maximální výbrus, jenom bys tim svedl spotřebu
Datum: 02. ledna 2009 13:47
 to určitě doma sám neuděláš. A asi bi se dusil.
Datum: 02. ledna 2009 13:25
Jméno: Kgwm
IP: uživatel4718
 Cus fechtlari nevite jaky by byl dobry karbec na fechtla nebo z jake jine motorky by byl lepsi nez original a kolik by stal dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 20:05
 hej 555 je super karbec.. a to je taky tím že je to okopčený graetzin kf14.. ten krmil jawu 100 robot.. a ten karbec je až na šroubování víčka plovákovky uplně stejný.. 555 karbec robota klidně nakrmí.. a to je to 100ccm..
Datum: 01. ledna 2009 20:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 z 555? si upadl ne?
Datum: 01. ledna 2009 19:56
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Originál je originál.Já bych to neměnil,možná bych tam dal z 555,protože je tam lepší vzduchový filtr,ale jinak ne.
Datum: 01. ledna 2009 19:25
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,bude fungovat karburátor když mu zmenšim difůzor a zároven dam menší trisku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Použil jsem totiž karburátor2924tř a zmenšil jsem to na 20.
Datum: 31. prosince 2008 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zmenšil jsem ho vysoustruženým kroužkem a zmenšit ho chci proto že ho chci dát na fichtla a z takovým velkým by se přehlcoval!
Datum: 31. prosince 2008 15:56
Jméno: Vena
IP: uživatel4884
 jak mu chceš zmenšit difuzor? proč? pojede líp v nízkých ale nevytočíš ho...
Datum: 31. prosince 2008 15:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 koukam ze to tu dneska trochu vazne nez jiine dny...ale k dotazu: panove mate negdo zkusenosti s akceleracni pumpou? co na ni tez rikate a na co se to tak muze hodit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:42
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 čau draci mám problem na fechtlo se mi přeplavuje karbec a tak sem ho celej vyčistil, plovák zkontroloval, a ten plíšek jak tlačí na plovák tak ten mi nejde vyladit bud se přeplavuje nebo to nedotýká. A ten ventilek je taky dobrej. nevíte někdo čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 13:57
 zdravím,taky mám podobný problém ale u babetty 210,ladil jsem tan plovák měnil i zavírací ventilek ale výsledek byl jen že jsem smrděl smrděl benzínem jak tchoř,asi na další pokusy dám techničák,pokud někdo poradí budu rád.
Datum: 29. prosince 2008 13:57
 Buď sito dal blbě dohromady myslim teda ten plíšek že si ho tam dal nějak jinak, taky se mi to povedlo....  nebo
je díra v plováku.
Datum: 28. prosince 2008 19:28
 hoši,uš fakt nevim co s tim.mam všechno čistý,seřízený,průchozí,hladinu v plovákovce nastavenou ale svíčka porád suchá,skoušel sem dva karburátory a nic.poraťe co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 22:32
Jméno: Horst
IP: uživatel4855
 Zkus vyměnit gufero na kliku pod rotor zapalování
Datum: 27. prosince 2008 22:32
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 zdar draci. šel by karburátor z 175/477 na fichtal kdybych si udělal kolínko?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 17:51
 pokud nemas zvetseny kanaly tak ti to je k prdu
Datum: 30. prosince 2008 17:51
Jméno: Horst
IP: uživatel4855
 Škoda práce,materiálu a nepojede to
Datum: 27. prosince 2008 22:38
 na co se ptas,jako sel by tam,nakou prirubou,ale je moc velkej na fichtla,nejelo by to,teda moozna jelo ale hodne bidne
Datum: 27. prosince 2008 19:39
Jméno: radim
IP: uživatel2257
 čus jela by moje 250 /353kdy bych tam dal karbec z čž 250/513 tovarky ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 18:23
Jméno: radimec
IP: uživatel2257
Datum: 28. prosince 2008 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel4856
 na to nemáš patrony
Datum: 28. prosince 2008 11:37
Jméno: PLECHATY.R
IP: uživatel2324
 Te pic lidi hele kde mam sehnat ty většítrysky na origo 21 fika diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 0:09
 Že bi tady na fichtl kramku nebo v nějake mototechně??
Datum: 27. prosince 2008 0:09
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,nevíte někdo jestli by mustang jel s karburátorem na jawu175a kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:40
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 3,5-3,5+tvoje sílaX tak si to spočítej
Datum: 26. prosince 2008 19:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 A kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)?
Datum: 26. prosince 2008 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 je to moc...zavodni silnicni specialy jezdej na 22mm....rikam tech 20mm OK ...vic ne...
Datum: 26. prosince 2008 18:26
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 I kdyby to bylo na fakt hodně potuněnýho fichtla?
Datum: 26. prosince 2008 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 to je moc siroky...uz by se to prehlcovalo....skousel sem karbec z peraka a je to fakt spatny....a hlavne je potreba i rozsirit saci kanal a udelat sirsi saci koleno....co bych doporucil je z jawa-cz 150 ...prumer 20mm ...ten bude OK...
Datum: 26. prosince 2008 15:49
 Zdar draci prasknul me hliníkovej kryt pod motorem tam jak je stojánek u mustanga tak tam čim mam to zadelat poradte mi prosím nevím si rady nechci to vymenovat stím by byly problemy a sylikon ten do vysokých stumních uš jsem tam dával u furt my teče olej a čím mam tu púrasklinu zadelat? dyky za odpoved zatím zdar draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:03
Jméno: Horst
IP: uživatel4841
 no lepidla jsou dobré,ale lepší to bude vyměnit,pozor na souosost otvorů na ložiska,nebo zavařit.Rozpůlíš,vyrovnáš,dovnitř dáš chladítko a zavaříš.Elektroda 05 5294,E-AL99
Datum: 26. prosince 2008 23:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je tak kdyz nekdo neda doty mezery uchytku na stojanej na pero musis tam davat allspon nakou podlozku jinak znicis dalsi kartery nebo to tak nemas utahovat
Datum: 26. prosince 2008 15:18
 Jedině vyměnit karter. Kamarád to měl taky prasklí, a zkoušely jsme spoustu věcí. Epoxid po chvíly protékal. Zkusily jsme i montážní pěnu ( Mezi stojánek, karter ( v těch místech ) a pár dní drželo, ae zase to teklo... Jediná možnost je to vyměnit... Jednou to vyměníš, a nemusíš každej den dolejvat olej.
Datum: 26. prosince 2008 14:37
Jméno: motor
IP: uživatel680
 proste rozebrat a vymenit karter
Datum: 26. prosince 2008 14:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz to je tezky...lepidlum bych neveril newis co ti to udela i olejem, to asi moc drzet nebude bez puleni...no a svareni je tez zaludnost, on se ten hlinik rad krouti...
Datum: 26. prosince 2008 13:37
Jméno: tibor
IP: uživatel4837
 Existuje dvoj zložkové lepidlo.... alebo potom to dať zavariť do nejakého závodu
Datum: 26. prosince 2008 13:10
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to nezalepíš já jsem to měl taky neljepčí je vymenit karter i když to bude vařit tak bude muset ven tak ho vimen a máš po problému
Datum: 26. prosince 2008 12:42
Datum: 26. prosince 2008 12:27
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Nechat to zavařit někým, kdo umí(a má na to věcy) svařovat hliník...mě svařily válec na Kawě KX80, kterej je dost namáhanej, a drželo to krásně...
Datum: 26. prosince 2008 12:00
 Zdarec...Kde bych mohl sehnat "laditelnou trysku"?...nebo...někdo mi řikal že se dá vyrobit doma....kdyby jo..tak jak??...díkessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 16:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to by musela mít štelovatelnou velikost a takovou trysku jsem teda ještě neviděl... ale jestli ji někde seženeš tak napiš, rád se podívám jak je řešená
Datum: 26. prosince 2008 16:15
 laditelnou trysku? jkao dávají se trysky s větším průměrem.. ale ty jsou zkrátka různé.. ale laditelnou? to nevím
Datum: 26. prosince 2008 12:35
Jméno: honza
IP: uživatel4831
 cau draci.mam stadiona S22 a po nastartovani kolisaji otacky jak se jim jim chce.z karbece tece benzin a pritom plovak vypada v pohode,kdyz drzim cupak tak v pulce motor jede uplne v pohode,nevite cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 22:35
 To znam plovak se tvaril ok,ale mel ohoblovanou spicku,a ani to mosazny hrdylko na vicku do ktereho zapada jehla nemusi byt
uplne v pohode.Po vymene už problem nemam.....Ale kdo vi treba to neni ono......
Datum: 25. prosince 2008 22:35
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdra draci kámoš si ubrousil asi o 1mm ze zadu píst a prej to jede líp mylíte že by to mohlo fungovat?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 13:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 he no gdyz upilujes ten spodne vycnelek tak ti pujde cerstva smes do vyfukoveho kanalu a ani se nedostane do spalovaciho prostoru cili je to uplne na prd...pokud ale myslis ten vycnelej u saciho kanalku tak budes mit problem s casovanim...negdo rika ze to jede lip, negdo zase ze hur...v kazdym pripade gdyz to prezenes tak si rozhodis casovani, bude ti flusat zpatky do karbenatku smes a v klikovce bude pusto...z v lastni zkusenosti bych rek, ze to jede mozna lip, mozna hur ale znat to neni (ustipl se mi kousek toho horniho vycnelku o ojnici gdyz se delala generalka motoru)...bud se toho ustiplo tak malo ze to nema zas takovej vliv nebo to proste nedela nic krom zpetneho chodu smesi...
Datum: 26. prosince 2008 13:11
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 ja si myslim ze to bude lip flusat benal z karbecu ja to driv taky zkousel a jelo to porad stejne.
Datum: 25. prosince 2008 21:38
 chlapi,mam takovej dotaz,všechno mam čistý všechno sem prošel snad milionkrát ale svíčka pořád suchá.muže to bejt tim,že mezi hlavou a válcem je velká mezera a benzín tamtudy vytejká a nedostane se ke svíčce?když sem šahnul ze spoda na válec tak se mi zdálo že byl mokrej jakoby od benzínu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 20:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este k tomu dotahovani at nepretahnes zavit, je to z jawa-50.cz:Očištěnou hlavu nasaďte na válec. Napatří pod ní žádné těsnění, ale dá se běžně koupit hliníkový kroužek (není potřeba, jestliže jste hlavu zbrousili). Na každý šroub nasaďte podložku a matičku M6. Matičky dotáhněte do kříže – ne ale příliš velkou silou! Matičky dotáhněte později ještě jednou po prvním zahřátí motoru na pracovní teplotu a následném vychladnutí. NIKDY nedotahujte matičky na zahřátém motoru.
Datum: 25. prosince 2008 20:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tam nesmi bejt vubec zadna mezera...jinak mas asi zkrivenou hlavu, bud to zabrus nebo to zkus utahnout ale poradne (samozrejme krizem a kazdej sroub max. o pul otacky az pujdou uplne nadoraz)...ale je lepsi to zabrousit...jinak ta svicka by mela byt aspon trochu mokra gdyz uz si to zkousel nekolikrat a nenaskocila - chyba v karbenatku asi ti nedotika smes z neho cili mas bud zaneseny trysky nebo ventilek v plovakovce nebo ti nejde ani do hadicky a to je zaneseny kohoutek...
Datum: 25. prosince 2008 20:15
|



|