slovensky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  .  |  .       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel5065    
Čus chlapy, myslim, že otevřu téma, který tu už určo bylo, ale co si myslíte o NOS na fíka :-) . Mám dojem, že jsme někde četl, že to dožene motor do takovejch otáček, že pak může člověk dělat akorát tak GO. Jde to fakt udělat tak jednoduše jako tady? nosfromboss.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
presne tam z toho navodu mam taky to nitro udelany
 
 
Datum: 14. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
u aut je to spis na maximalku, tam se na to primo aji pripravujou vlozky, psity atd v ramci jakoby cele sady, samozrejme za takovou upravu mam novy auto...u fika je to pouzitelny akorat pri razeni z 2 na tri pac jednicka je i u obycejny a vyvrklany serie schopna dat otacky vhodne po par metrech na prerazeni dvojky to je bez diskuze...nebo pri uduseny trojky do kopce...ale jinak to nema prakticky vyuziti, zavody se s tim jezdit nedaj, nejakej ten souboj se simalem ma silnici je tez pofiderni jelikoz je pomalu jisty ze to pri ty jizde zadres bo jinak zamavas motoru na rozloucenou...je to pravda akorat na machrovani pro ty co si neumej zgeneralkovat stroj nebo nemaj k nemu tolik ucty aby si ho vazily...
 
 
Datum: 14. února 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no tak když to udelá vetší daleko vetší tlak tak je jasný že to tolik nevrdiží i u aut se to nesmí dávat furt ale na rozjest to musí bejt goood
 
 
Datum: 14. února 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
uz sem to tu kolikrat rikal ze je to akorat poslani dobryho motoru do kytek nebo zmrzaceni jeho soucasti...lital sem s tim na kamosovym stroji, dobry na vytaceni, ale dat tam za tri a plnej...to je vrazda fika...od ty doby uz nigdy, kamos to po tejdnu zabalil jelikoz praskla ojnice...je to na prd...skoda motoru...
 
 
Datum: 14. února 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: mr.cerny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz jsem byl mladsi tak jsem zkousel bombicky na slehacku, jako funguje to ale casem jsem prisel na to ze je lepsi udelat kanaly ktery ti daji vykon na porad zatim co nos je jen machrovina na kterou musis mit upravenou ojnici aby to neco vydrzelo
 
 
Datum: 14. února 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pionýra je to zbytečnost největšího kalibru
 
 
Datum: 14. února 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel4540    
Honza: A co o tom vis? Myslis si ze kdyz to tam das ze si budes pripadaj jak ve filmu Rychle a zbesile? asi ne :-D zkurvi ti to motor... nemuzes to pouzivat dlouhodobe tzn. na par vterin sice se ti zvednou otacky ze rychlejc preradis ale jinak nic takze je to uplne k hovnu .... taky napad dat NOS na motorku :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
no moc se v tym nevyznam ale muj bratranek ma skušenosti dal tam toho tolik až to zadřel hold to nemělo cenu opravovat rovnou sehnat novej motor
 
 
Datum: 14. února 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau neví někdo kolik stojí příruba na tenhle: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1823.html karburátor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
ta priruba je slozena ze 3. casti http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=251
 
 
Datum: 13. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
jaka guma ?
 
 
Datum: 13. února 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
priruba 40Kč ta guma 30Kč a jeste tesneni XKč
 
 
Datum: 13. února 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam na pinclovi valec 65 polini nikasil karbec dell orto phbg 19 + otvoreny filter. aka hlavna tryska by bola vhodna aspon priblizne? dakujem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam tam sekundarne 15 zubove koliesko a ide to takych poctivych 80-85 km/h. motor by tocil aj viac len ten origo karburator je maly. dufam ze s tym novym to bude lepsie. pozeral som tie sady trysiek predavaju sa 70-92 a 88-110 tak kupim asi tie vacsie.
 
 
Datum: 14. února 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Tak tohle je při nejmenšim hodně zajímavý ! Kolik ti to s tim jede ?
 
 
Datum: 14. února 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dakujem za rozumnu radu ;-)
 
 
Datum: 14. února 2009 4:42
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel3276    
No pěkně jsi nás utřel :-) ......ale máš to pěkný. S tou tryskou to máš těžký, to jinak než vyzkoušením nezjistiš. Jen možná zbytečná rada....začínej tryskou co možná největší, aby to bylo moc bohatý a pak ubírej ,dokud to nebude akorát.
 
 
Datum: 13. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img440.imageshack.us/my.php?image=54841524dt8.jpg
 
 
Datum: 13. února 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img11.imageshack.us/my.php?image=59364965fy9.jpg
 
 
Datum: 13. února 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to polini 6 kanal z pucha. momentalne je tam origo karbec 17 tryska 85 ale vo vysokych otackach je citit ze treba vacsi karbec. su tam klapky, saniedo valca. fotky pridam hned ;-)
 
 
Datum: 13. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Foto ! Foto ! Foto ! :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
no pokud by mel sani do kliky,tak zase nevidim takovej problem proc by tam nemoh mit valec ze skutra....3 kanaly,hlinikovej valec...jen jestli poresil i casovani.....zajimavy.....kazdopadne bych to chtel videt...
 
 
Datum: 13. února 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Polini na fichtla:-D lol ja nemôžem:-D A ešte k tomu nicasil. Stačia ti bubnovky?:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel3276    
proč mám pocit, že se fotek nedočkáme........ možná se pletu.......
 
 
Datum: 13. února 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
95
 
 
Datum: 13. února 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si kup sadu ta stoji kolem 499kč a mas to jo dej sem nejaky to foto at se muzu kouknout.
 
 
Datum: 13. února 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
nazdar potřebuju radu fichtl mi de jenom na volnobeh a kdyz pridam trochu plynu tak se to dusi a benzin tam teče krasně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel5281    
předstih máš v pořádku?
 
 
Datum: 13. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlas s Karlem, zkontroluj hladinu v plovákové komoře a vyčisti palivovou cestu, případně hlavní trysku a svíčku. Hladinu seřídíš tak jak radí Karel.
 
 
Datum: 13. února 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Já bych neřek že to je benzínem ...ale někde ti to fouká...zkontroluj si kolínko karbecu ..a prostě karbec jestli ti někde nefouká
 
 
Datum: 12. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
seřid si hladinu plovákové komory do karbecu ti de benzin ale do motoru málo když odděláš víko karbecu tak tam budeš mít malinko benzínu nebo hodně našteluješ to tím plíškem že ho ohneš nahoru nebo dolu tím se šteluje hladina nejlepší je když ponoříš plovák na dno tak má benzín lícovat vršek plováku
 
 
Datum: 12. února 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: vasek.kovarik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, nevíte někdo proč byly stáhnuty karburátory - dell orto 19" difuz. z nabídky? a podařilo se někomu, kdo ten karbec koupil na pionyra uvest do chodu? díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
Dobrý večer mam prosbu do jawy 250 typ 353 nedotěká benzín nacupuju a nastartuju to a hned zdechne jak dojde benzín nacupovaný poradte prosím cim to muze byt? predem DÍÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ještě by mohla být uvolněná jehla.
 
 
Datum: 13. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
sorry oprava Dobešová :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Souhlasim s ( Dobošová ) :-)
 
 
Datum: 11. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odšroubuj víko plovákové komory a zjisti, jestli palivo protéká volně.Jestli ano,můžou být ucpané trysky, nebo karburátor přisává falešný vzduch (uvlněný karburátor, nebo vadné těsnění).
 
 
Datum: 11. února 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
spis bych to videl na zaspinenej ventilek...kohoutek to muze byt samozrejme taky, hladinu si muzes zkusit postelovat jestli ji mas spravne...videl bych to nejpatrneji na ten zabordelenej ventilek...
 
 
Datum: 10. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo je to špatná plováková hladina :-)
 
 
Datum: 10. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ucpanej kohoutek v nádrži--)bordel v nádrži
 
 
Datum: 10. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Můžete mi prosím vás někdo říct,proč je na některém karburátoru na S22 (S23)na spodku příruby kolmá drážka?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud to stoji na principu jako vodni vyveva tak proc by to neprisavalo...gdyz ten odtok zacpes tak zistis ze to ztraci otacky a udusi se...tez sem se na to jednou ptal a pry to jinak nema zadnou jinou funkci a nicemu to neskodi tak proc to tam nenechat...
 
 
Datum: 11. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Tak díky.
 
 
Datum: 10. února 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to postaveny v takovym uhlu ze to ten vzduch poradne nasat nemuze
 
 
Datum: 10. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Nepřisává to falešnej vzduch?
 
 
Datum: 10. února 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta je tam proto aby mohl odtykat benzin kdyz se to uchlasta
 
 
Datum: 10. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: fichtlmann      E-mail:      IP: uživatel4158    
Cau draci , hele nevi nekdo kde jde sehnat nakej karbec s prumerem difuzeru 21mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda že skoro všude třeba tady http://www.scootland.cz/eshop/palivova-soustava/
 
 
Datum: 10. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoro všude!!!:-):-):-)
 
 
Datum: 10. února 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motoprodejna.cz
 
 
Datum: 10. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5250    
nazdar hosi nevim kery to chtel ten karbes dellorto sha14.14L na to piagio ciao,je novi za 300 ozvisami na mail alebo tu odpis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dal sem znamymu tvuj kontakt,ozve se ti,chce ho...ma presne tuhle babetu ciao z ktere to je....nejak se domluvte
 
 
Datum: 11. února 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5257    
ptal sem se já....ted nemám Cash.....mozna jindy
 
 
Datum: 10. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole...nauč se psát ..to je strašný :-D:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: timil      E-mail:      IP: uživatel2079    
chtel jsem se zeptat estli by sel dat karbec z minibaka na fichtla a jestlik jo co by se delo byl by rychlesi bo tak neco diky za odpoverd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
koukam ze Standa se rozjel:-D...za zancku se pravda plati mastne ale to je cena za tradici a v nekerych pripadech i za kvalitu...ale pokud sezenes cinu jen tak na odzkouseni tak to je optimalni cena, zbytecny vyplazovat tolik money za binga, pokud ale stavis zavodni stroj tak tam uz je to jiny...ale to zalezi an tobe a na zkusenostech...
 
 
Datum: 09. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5237    
nechci se tech cinanu zastavat,taky je nemam rad,ale uvedom si jednu vec....nizkonakladova vyroba...vyrabeji levneji.....treba dell orto stoji trojku jenom protoze je na nem napsano dell orto....znacka stoji penize...samozrejmne to nebude asi uplne dokonalej karbec a asi tam bude nejaka past,ale mel sem to uz v ruce a je dobre udelanej,nenasel sem ne nem chyby(hledal sem hlavne jestli neni treba blbe odlitej:-))...davali sme to na dilne na minicros....a ze na to nesezenes filtr:-D:-D este si muzes vybrat barvu:-D je v cene:-D dokonce je v cenne i nejaka priruba,ale ta je ti naprd:-D Kazdopadne samotna montaz vetsiho karbecu je na nic....ma to jeste sounalezitosti aby to melo vyznam....:-)
 
 
Datum: 09. února 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nojo ale to je vokopirovanej oroginál dyž číňaňi vokopírujou amala tak to bude taky vo něčem jinym
 
 
Datum: 09. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5237    
Jediny co bych resil je sada trysek...o te nic nevim....ale jinak nesouhlasim....na 640 se taky dela levnej karbec z číny a je naprosto funkcni jak original....
 
 
Datum: 09. února 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
to sou teda dotazy ten karbec je nahovno je sice levnej ale to je tak všechno kup si binga,mikuni,amal.dell orto....nebo nšco kvalitnějšího než tu čínu za 800neseženeš ali dobrej filtr
 
 
Datum: 09. února 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
rychlost neurčuj ejen karbec!
 
 
Datum: 09. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: hmm      IP: uživatel5234    
Čau, mám problém. Mám nově vyměněnej karburátor, vyčistěnou nádrž i kohoutek,ale když pustím palivo z nádrže, objevujou se mi v hadičce mezi kohoutkem a karburátorem vzduchovy bubliny. Když oddělám hadičku, tak bych řekl že to teče normálně. Jinak fichtl nejede, zřejmě kvůli těm bublinám, jen škytne a to je vše. Karburátor je novej a vyčistěnej, zkoušel jsem dvakrát namíchnej benzín odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: hmm      E-mail:      IP: uživatel5234    
Víčko je dotaženy, a hadička by měla těsnit bez problému
 
 
Datum: 09. února 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: hmm      E-mail:      IP: uživatel5234    
Víčko je dotaženy, a hadička by měla těsnit bez problému
 
 
Datum: 09. února 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: hmm      E-mail:      IP: uživatel5234    
Víčko je dotaženy, a hadička by měla těsnit bez problému
 
 
Datum: 09. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5235    
ve vicku nadrze je takova mala dirka. Skus ji vycistit a profouknout. Do nadrze tou dirkou musi jit vzduch.
 
 
Datum: 09. února 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se tedy v hadičce taky někdy objevují vzduchové bubliny (nejspíš mi netěsní) a fík mi jede normálně
 
 
Datum: 09. února 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsní ti ta hadička? nebo treba nemas dotáhnutý víčko plovákovky
 
 
Datum: 09. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau rekne mi pls nekdo co znamenaj ty pismena na karburatorech ¨JIKOV treba JIKOV XXXXSBDb nebo JIKOV XXXXSD ? Jestli to teda nejakej vyznam ma. Dik! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kolecko - byls rychlejsi:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prvni dvojcisli oznacuje typ karburatoru (wim jenom ze 29 je soupatkovy), druhe dvojcisli je prumer difuseru...jinak zkratky - P- pripopjeni na motor prirubou, Psb - polospadovy, M - monoblok, H - hadicka usti do plovakovky shora, Z - to bylo nejaky specialni provedeni privodui benalu, pak sem z netu vycet ze S - nova rada, Db - to samy akorat bez sytice...koukni na net, je toho vsude plno...
 
 
Datum: 07. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ysvětlivky značení karburátorů JIKOV: 1. První dvojčíslí označuje karburátor šoupátkový, 2. Následující dvojčíslí označuje průměr sacího hrdla, H - přívod paliva shora hadičkou, Z - speciální provedení přívodu paliva, M - provedení monoblok, S - nová řada opatřená sytičem, SB - odpovídájíci řade S, avšak bez sytiče, P - připojení na motor přírubou
 
 
Datum: 07. února 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory jsem si to blbě pochopil se ptáš vlastně na písmena
 
 
Datum: 07. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to druhý dvojčíslý znamená průměr difuzoru
 
 
Datum: 07. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: help me pls      E-mail:      IP: uživatel2336    
cau all pls pomozte mi. ja už nevim co udělat aby se mi babeta nedusila... mam nove trisky a karbec sem asi 5 krat profukoval komresorem.benzin tece prodem uz fakt nevim... dik moc za odpoved bo uz mam nervy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5194    
vybehanej motor:-D pri nejmensim muzou foukat gufera:-)
 
 
Datum: 05. února 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: help me pls      IP: uživatel2336    
nvm uz fakt zkousij cistit a secko..
 
 
Datum: 05. února 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel4532    
a co zkusit vyměnit tyristor na zapalování?
 
 
Datum: 05. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5193    
a vyfuk mas cisty??
 
 
Datum: 05. února 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,nevíte někdo jekej difůzor by měl bejt na fíku upravenej na70ccm s klapkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale prevrtas...jen to chce jinou vlozku, zvrousit valec...ale to prece znate:-)
 
 
Datum: 04. února 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten programek sem kdysi mel ale uz ho bohužel nemam a fika na 70ccm nepřevrtáš
 
 
Datum: 04. února 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže ten z jawa 50 je prej na velký h..no!
 
 
Datum: 04. února 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl bych to na difuzor 22mm, karlos>program máš třeba na http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 04. února 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
Stando jak se menuje ten programek ?
 
 
Datum: 04. února 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5180    
To asi zalezi na tobe,zalezi jak si otevrel valec a jestli to chces na kross nebo na silnici....Ja ti akorat muzu rict,ze dle jednoho programku z netu bys mel mit 20 az 22mm pokud chces aby to slo 9000 otacek ....pokud je valec bez uprav,tak by mohl stacit 19mm karburator.......ale tohle sou jen moje spekulace
 
 
Datum: 04. února 2009 7:30
 
 
 
 
Jméno: xD      IP: uživatel2336    
zdarec draci, je pravda ze trisky maji n te dure nejake zavitky kteryma se ta smes rozprašuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
já jich čistím ocelovým kartáčem pořád ,a jezdí to parádně
 
 
Datum: 09. února 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: BRIDGESTONE ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jinak by se ti to zakuckalo a zdechlo kdyby ty trisky nerosprašovaly.
 
 
Datum: 04. února 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5180    
ja mam kamarada...ten cistil trysku,cistil trysku a furt to nechtelo jet tak cistil trysku cistil trysku az z ni mel 80 :-D:-D a furt to jelo huř a huř:-D
 
 
Datum: 04. února 2009 7:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jenze on tim ocelovym kartacem do toho rypal a v minulem prispevku se pak divil ze mu to blbe jede...rek bych ze ty trysky budou mit ten otvor uz zniceny a z vlastni zkusenosti vim ze to bud prave jede tak nejak nevyrovnane nebo to vic zere (v lepsim pripade) nebo to nakonec nejede vubec (ale to je extrem)...
 
 
Datum: 03. února 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím se Stevem až na to zahození trysek....! Pokud si je prošťoural drátkem neděje se nic....(ty mluvíš skoro o obrábění.....:-D )
 
 
Datum: 03. února 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak smes se rozprasuje nekolikrat na ceste...tryskou je nasatej benal, castecne se rozprasi, pak se roztristi na miniaturni kapicky jak vyleze kanalkem do difuseru a jak ho strhne vzduch, muze se roztristit o nerovnosti v prepoustecich kanalkach jak to jednou poznamenal frikulin (ne v lestenych, tam se spis srazi gdyz je opravdu solidne vylesten) a nakonec jeste v hlave pri kompresi...cim vyssi komprese, tim se lip smes promicha...a to zes ty trysky cistil dratkama z kartace je jasny zes je odrovnal, je muzes zahodit prakticky...rika se to vsude - necistit dratem ci jinym ostrym!...ale chybama se clovek uci, nigdo neni neomylny, i me se to stalo :-)...
 
 
Datum: 03. února 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jo a je stalčena ve válci a tam se zapálí.
 
 
Datum: 03. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
rozprašuje se, ale ne triskama, nýbrž benzín nasává podtlak zpusobený velkou rychlostí proudícího vzduchu přes difuzor. a jak se do toho vzuchu dostane vznikde prašná směs, který je dále nasávána podlakem ve válci do přepouštáku a tam je stlačena a následně zapálena.
 
 
Datum: 03. února 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: xD      IP: uživatel2336    
ok díky:-) rypal sem do těch dir v tryskách ocel. kartáčem , a nejede mi to :-D nevim jestli je to přesně tím, ale nedrží mi volnoběh a nejede nalpno
 
 
Datum: 03. února 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neni. směs se tozprašuje u aut, a to myslim že jen u nafťáků... ale možná i u benzíňáků... ale rozprašuje se do válce respektive do hlavy... ale u fíka ne...
 
 
Datum: 03. února 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: xD      IP: uživatel2336    
zdarec draci, je pravda ze trisky maji n te dure nejake zavitky kteryma se ta smes rozprašuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ano to je tou tryskou...blbe si to udelal...
 
 
Datum: 03. února 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: xD      IP: uživatel2336    
no bo ja sem do těch ďur rval ocelový kartáč. možná sem to nejak natáhl a ted mi to nejede :-D volnoběh nedrží jen na sitiči a v jízdě vynechává
 
 
Datum: 03. února 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee ono se to rozprašuje tím malým průměrem a tlakem ;-)
 
 
Datum: 03. února 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: xD      IP: uživatel2336    
myslel sem to tak že v tom otvoru je nějaka miniaturni pičovinka kterou nevidime okem a tak se to rozprašuje ta směs
 
 
Datum: 03. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi blázen... minutu mi trvalo, než jsem pochopil tvůj dotaz... nechápal jsem, co mají společnýho závity, rozprašování a třísky.. to mě opravdu dostalo... směs rozprašuje díra v té trysce... ně závit, ve které je zašroubovaná ta tryska.. jo takhle ty myslíš, že v té díře v trysce je závit?? no tak ty si fakt blázen :-D není
 
 
Datum: 03. února 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar hosi jak vam drzi volnobeh parezackej karbec ? ten nejde nijak seridit ze ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja jich mam 6 funkcnich a z toho drzej jenom 2 volnobeh :-(
 
 
Datum: 05. února 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5180    
mam doma 550 i 555 se starym 14 jikovem,oba serizeny a oba drzej volnobeh i bez pritazenyho lanka....
 
 
Datum: 04. února 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám 555.. a normal když ti to přijde málo.. tak doštěluješ na lanku... ;-)
 
 
Datum: 04. února 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dobře seštelovanej drží sám nebo to de na lanku
 
 
Datum: 03. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Neználek      IP: uživatel5019    
A ještě jeden dotázek když sem byl na závodech fichtlů tak sem tam viděl asi 3 fichtly z karburátorem z jawy 90...chtěl bych vědět jaký má tento karburátor na fichtlovy výhody a nevýhody a jestli je ubec tento karbec vhodný na fichtla..díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem konečně našel ty foky kde to mají ten karbec a ani jeden nemá klapku ale u těch modrých to nejni moc vidět esi tam mají klapku tak nevím. http://www.jawa50zavody-foto.wz.cz/Dubnany%201-6-2008/target10.html http://www.jawa50zavody-foto.wz.cz/Upravy%20pro%20terenni%20zavody/target10.html
 
 
Datum: 03. února 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak karbec z jawy 90 je spadovy kdezto u fika je polospadovy, uz v technice je jiny...jinak ma vetsi difusor - to je dalsi plus pro vykon ovsem to cele za predpokladu ze minimalne upravis sani, prefuky by taky bodly a vejfuk, ladenej tomu vzdycky dost prida...na seriovym fiku to nema moc velky vliv, spis nema vubec, jak nezvetsis sani tak to bude cucat akorat stejne mnozstvi smesi ale o dost bohatsi pac trysky jsou tam vetsi...sladeni trysek je tez nutnost...navic na Jawe 90 je rotacni soupe a tak by nebylo od veci udelat fikovi klapku:-)
 
 
Datum: 03. února 2009 0:30
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
tak to je dobrá rada nad zlato teda blázne:-D....já ti moc neporadím ale na závodech sem už to taky párkrát viděl a ty co to měli tak jim to nejelo nejhůř ale vono to asi nejni jen tak tam dat ten karbec na to musí být nejspíš ají upravené kanálky jinak to výkon spíše ubere ale newím je to jen moje dedukce:-) kdyžtak mě vopravte
 
 
Datum: 02. února 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: blaazenn      IP: uživatel5158    
jati poradim moje upravi na zavodi,treba vjedet dobre kosit zatacki nemozes sa bat,vipal vifuk orig.nedavaj tam zadne ladaky toje napic..,nerob zadne upravi daj si len vybrus a musis mjet moc viheglane loziska proste to mosi porad v motori klepat to cujes zeto klepoce a trasesa motorka vis a potom to ma velke otacky a daj doprdele aj filtr a jezdi bez filtra a privos paliva si nedavaj cez kohutek ale odspodu nadrze u mustanga su take 2 ticky na preplavovani benzinu tak dam daj hadicku a tecko a hrubu hadicu do karboratora taku jak je na zahradnickej hadici,ket pridas plyn tak benzin musi strikat na blatnik,potom zapalovani nasteluj podla oka a nemjeraj nic,mosi hadzat iskru co na najmensi paku,uplne v 0,01 otackach to mosi hadzat iskru,a tak je dobre nastelovani,coti este poradim,us sa mi nesce pisat
 
 
Datum: 02. února 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Freak      IP: uživatel2336    
Cau, cistil sem trysky na babetě ocelovým kartáčem(i vnitřek). Může to způsobit špatné dávkování??? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
chlup z oceloveho kartace je moc tvrdy a nemely by se tim cistit trysky!!!! max chlup ze smetaku
 
 
Datum: 06. února 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5170    
musis ji provrtat poradne aby jela:-D:-D babety sou strasne líný...:-D
 
 
Datum: 03. února 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5169    
je to možný..
 
 
Datum: 03. února 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si to tim,alespon minimálně obrousil ,tak možná jo :-)
 
 
Datum: 02. února 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: fhg      IP: uživatel4713    
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5161    
a nejde obecne rict "jo tyhle sou nejlepsi!".....ono je to taky dost o stadiu uprav motoru,velikosti karburatoru,rezimu otacek a spodni kompresi.....klapky sou maly,velky,mekky,tvrdy,obyc,karbon,sklolaminat(to je dle ty tvrdosti).....na nizky otacku jsou lepsi mekky(obyc) a na vysoky zase hodne tvrdy(sklolaminat)...karbonovy je takovej stred....pak mas ruzny velikosti a usporadani klapky....muze bejt jen do V(obyc)...muze bejt dvojity V (treba Stage 6)...nebo s prepazkou na dvoulistek nebo natvrdo bez prepazky na jeden list.....fakt tohle by chtelo uvazovat nejak s konstrukci motoru a mozna by nebylo od veci neco o tom nastudovat...... neni to jen:"Dam tam klapku a poletí to!!!" ....to sou docela rozumy ode mne co?? ale nemysli ze ja byl driv jinej....to az borci mi uvedli do reálu.....
 
 
Datum: 02. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5161    
Uz sem se na ne ptal borců....prej malej průtok,no...... Mno co sou urcite dobry,tak polini,videl sem je skoro na vsech valcich od FK co ma na strankach.....kazdpoadne myslim ze pod 600,- solidni klapku nesezenes....a nebo muzes skusit koupit na nejakym vrakaci se skutrama starsi klapku a pak za par stovek koupit novy karbonovy lístky....jinak novy klapky sou na scootlandu a nebo treba scooter-tuning .....
 
 
Datum: 02. února 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel4713    
nebo mi vlozte pls odkaz ktera je nejlepsi na fika dikes
 
 
Datum: 02. února 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
pude ale nepojede ti to co chceš od klapky za 200kč
 
 
Datum: 02. února 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
pude ale nepojede ti to co chceš od klapky za 200kč
 
 
Datum: 02. února 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radej koukej na značku a na to k čemu je ta klapka než na cenu jo!!!:-)
 
 
Datum: 02. února 2009 17:48
 
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.03.2026 15:07:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu