slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  166  167  168  169  170  171  172  173  174  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin Fuka      E-mail:      IP: uživatel4775    
čau šoumení koupil bych karburátor na MZ díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
a co my jako s tim, si dej inzerát ne
 
 
Datum: 25. prosince 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: hambac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hele v cem se meri trisky ty dirky co sou v tom ja jsem si koupil trisku 68 a preqapilo me ze ta díra co de přes šírku má 1 mm a co teda a jak se to meri odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: Joska      IP: uživatel4734    
čau na měření trysek jsou,dělaná takové jakoby jehly,které mají určitý průměr a tím se to měří..
 
 
Datum: 24. prosince 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ta napric tam asi nema zadny vliv ale secko se vsim souvisi takze to stejne bude mit na neco vliv (na co?)...jinak digitalni tam podle me dostanes dyt ma takovy pacicky a sveho casu sem s ti meril odtrh (kerej ma 0,45mm ale taky neni tak do hloubky jak ta tryska)...jinak dokaze merit setiny mm a to s presnosti 0,02 coz obycejna dokaze taky ale jenom kovova (umelomotna ma myslim 0,1 mm povolenou odchylku)...co se tyce tema dratkama tak tam je zase moznost ze to prodres na jiny prumer coz samo ze plati i u ty suplery, jde o to ze je to mekci nez se zda...merivalo se to necim primo na to ale ted newim cim slysel sem to jenom z doslechu co jedna baba povidala takze o tom moc newim...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
jawaracing- to jsem chtel vedet aj totiž vrtal tu napříč
 
 
Datum: 23. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
meri se ta dira v podelen ose triky ta ma být 0.68mm ael podle me tam posuvku nedostanes a za druhe digitalni posuvka ma zarucenou presnost jako klasicka pak bys to musel resit mikrometrem ael tekový se nedela jedine nejakyma kalibrovejma !dratkama"
 
 
Datum: 23. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen tak pro zajímavost a zvlášt pro dančice my ve škole měříme na 0,02 mm. tak nepiš že to normálí smrtelník nezmeří. A to se učim na automechanika...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
s atestaci byl asi za 600 ale tam jde spis o to lejstro nez o opravdu presne mereni a chtej to firmy cili nam to muze byt tak nejak ukradeny...co se digitalni tyce tak ta je vytecna na nastavovani predstihu, ono nastavit predstih na 1,25mm je umeni a gdysy sem slysel na to mustafy a 21 vyborne litaj...a ten gdo to rikal mel pravdu i gdyz kazdy fichtl to ma jinak...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
i da se pokud mas digitalni supleru a pokud se tam dostanes tema packama (coz se dostanes)...jinak digital stoji neco kolem 400 ale je to cena stara skoro pres 3 roky...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: dančic      IP: uživatel4809    
díra vevniř musí mít 0,68 mm pokud je to 68.. ale jako myslíám že to normální smrtelník není schopný změřit ;-)
 
 
Datum: 23. prosince 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
tak jsem na mustangu navrtal trisku na 1,4 a tak jsem to nakopnul s tou starou co tam byla vzal jsem šroubovák a vytočil jsem trisku a ono to NECHCÍPLO! tak tam zatočim tuhle rozšířenou a zvedly se volnoběžný otáčky ale když jsem trošku přidal tak to jeste bublalo dobre pridal jsem jeste víc a jéje začalo to chcípat tak sem to pustil a zase to bublalo v pohodě čím to je čím to je............... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak bud si blbe meril (cim?) nebo je to chyba vyroby (coz je taky skoro blbost pac ty 68 se vyrabi tady v ČR a je to kvalita...)
 
 
Datum: 23. prosince 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
a kdyz je to triska 68 tak o 68 je prumer ceho kdyz sem si koupil novou 68 tak t a díra byla 1 mm
 
 
Datum: 23. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4812    
provrtej víc vzdušnik a dej mensi tryku...skus okolo 90 setin
 
 
Datum: 23. prosince 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis jestlys to vyvrtal vrtakem o prumeru 1.4 tak by to teoreticky byla 140 triska coz je strasne moc jenze ten vrtak ti urcite rozhocil tak tam mas 150 mozna 160 a to je neuveritelne moc!!!
 
 
Datum: 23. prosince 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak karbec jede i gdyz vyndas soupe i s jehlou i gdyz k tomu jeste oddelas filtr, dostane to otacky...ale jinak nez na volnobeh to asi tezko pojede...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no me to delavalo s obycejnou 68 pac sem mel pridusenej filtr tak to salo vic benalu cili bohatsi smes...jinak studenej motor potrebuje bohatsi smes cili je to pravda ze studenej s vetsi tryskou lita jak urvanej ze retezu ovsem se to komprenzuje gdyz se ohreje tak to pak vetsinou stoji z prd...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
kdyz vyndas z karbce trysku tak to funguje je to takova sranda ja jsem zdysi zkusil trysku 1mm nez se to ohralo tak to litalo docela solidne ale jen jak se to trochu ohralo tak se udusil
 
 
Datum: 23. prosince 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
1,4mm? tak tu trysku muzes vyhodit pac to ma tak enormne bohatou smes ze ti to pojede jenom na volnobeh...pokud s ni neco chces delat tak bych t ovidel na difusor neco kolem 22 asi ale to originalni Jikov tezko prevrtas...sice sem slysel ze to negdo dava do Bingu ale tezko videl sem ty jeho trysky a to vypada upne jinak...cili zvys privod vzuchu jinak to je ti naprd...napada me ze by ti to jel jen s primym sanim nejak sikovne sbirajici vzduch do karbece ale to zase az pri nejaky rychlosti...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
he to bude tou tryskou:-D
 
 
Datum: 23. prosince 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: dančic      IP: uživatel4809    
Zdravím všechny přítomné. Potřeboval bych radu, tedy, spíše se zeptat jestli to má cenu. Jak už jsem tady psal, mám pionýra 555, v motoru nejsou vůbec žádné úpravy, jenom nedávno jsem koupil laděný výfuk (ne Hikone, ten je prý udušený) není na něm značka, má jen jednu přepážku a v tlumiči nic neni :-D Příjemně mě tento výfuk překvapil, zátah hlavně od spoda je nesporně lepší. Jen mám dotaz, zda mohu do 555 karbce navalit větší trysku, přemýšlel jsem o rozměru okolo 80 setin.. Má s tím někdo zkušenosti? Pojede mi to vůbec? A taky bych se chtěl zeptat jestli má cenu valit na to 15-ti zubé řetzězové kolečko, jestli mi to pojede do kopce.. Nyní to kopce zvládá poměrně bravurně.. na dvojku okolo 40 km/h, mám strach aby mi to pak jezdilo :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: dančic      IP: uživatel4809    
Tak moc díky za rady hoši. Jako můj jediný zásah na vzhledu je jenom ten výfuk.. který je celochrom.. i kolínko, takže bych to tak nehrotil ;-) Na štědrý den makat nebudu.. ale potom zkusím 75 trysku. Ale už jinak žádné úpravy neplánuji.. dneska sem jel na nevytočenou trojku necelých 70 km/h.. Takže spokojenost.. a zátah je opravdu velmi slušný. A taky k těm veteránům... Pionýry a takovéto všelijaké poválečné stroje moc za veterány nepovažuji, takže tak... 555 jezdí nejlépe.. 20, 21, 23 už nejsou takové.. nevím proč.. ale 555 .. teda aspoň ta moje jede o dost líp, ale je pravda že jsem se setkal s 555 která ejela skoro vůbec.. a to bylo vše v pořádku.. je to rozdíl kus od kusu.. a to rozdíl neuvěřitelný. Ale děkuji za rady
 
 
Datum: 23. prosince 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4812    
15 z je moc ...mam na 550 14-ti zub a je to tak akorát:-D Jinak u pareza veskery zasahy ktery jsou videt tezce odsuzuju,ale skryty upravy motoru a karburatoru...proc ne?? Taky udelam 555 na 70ccm ...proc ne? nevidim duvod....vsechno sou to upravy ktery jdou vratit...vyfuk vymenis,valec a pist taky...no problem
 
 
Datum: 23. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
presne tak je to skoda ho taklte kurvit
 
 
Datum: 23. prosince 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel4803    
já myslím, že to je škoda upravovat, ptž jich bylo míň než 21,20,05 tak to radši sprav a měj jako veterána, nebo prodej a kup si nějakýho mustanga, nebo20,21,05
 
 
Datum: 23. prosince 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trisky volis podle barvy svicky pokud bude svicka cerna mas velkou pokud cihlova mas to ok pokud svetla az bila tak to je chude a chce to vetsi kdyz mas malou trisku muzes to zadrit proto zacinej vetsi a postupne jdi dolu jinak bych zvolil v prvni rade jiný karbec s vetsim difuzorem a jine kolinko jinak me to jelo na 13zube sekundaro 40km/h na jednicku:-)
 
 
Datum: 22. prosince 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4811    
na pareza pomuze vetsi karburator a ne vetsi tryska ...a dle me 80 je sakra moc na prumer 14mm....vyfuk vypada OK podle toho co pises...otacek bych se nebal,ale chce to mazat OLEJEM,dobrym OLEJEM...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Zdarec dneska sem našel další trysku 68 tak sem ju šoupl do pincka a tu starou sem provrtal , zvětšil sem ju o dost , prostě sem provrtal všechny ty 3 díry co na koncu jsou (bylo mě to jedno když bude na vyhození). Na tu novou to jelo dobře , klasika 65km/h , když sem tam dal tu provrtanou tak sem se malem neudržel při rozjedu , na 2ku 50km/h normálně 40km/h a na 3ku konec nechtělo to skoro jet takže na prd ale z te 2ky sem nemohl jak to táhlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
udusis to moc bohatou smesi...spis bych to videl na vetsi difusor cili novej karbec pac ten starej Jikov je skoda prevrtavat...pripada mi to skoda tunit dobrou 555...kup neco typu 21, mustafa a na tom si hrej, todlec zrenovuj na origo a budes mit vystarano...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: dančic      IP: uživatel4809    
no já mám pincka 555, mám v něm 68 trysku, laděný výfuk neznámé firmy (původně nejspíš určen na simsona) a jede to fakt celkem dosti dobře... jenom sem ještě uvažoval tak o trysce okolo 80.. pobere mi to?
 
 
Datum: 22. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no na spici to je dobry ale jinak to jde jinak od spodu coz dalo by se rict neni to idealni ale aby to dokrmovalo tak ta 80 je vcelku dobra, me to s ni valilo az navrchu coz je vcelku skoda ale gdyz byl dobre vytocenej tak by se clovek bal o podvozek na tech nasich silnicich...skoda ze mi nefakal tachac...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
80 na seriovýho je moc!! 75 je uz dost nehce to jet v plnech coz je jasne ze je velka mozna bych to videl na tu 72 na leto a 68na zimu cim vetsi teplo=vetsi triska
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a jsem zase o něco chytřejší:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tryska 68 ma v prumeru 0,68 mm a 72 tryska 0,72mm...jinak je to ta dirka co vede z plovakovky cili ta podelna...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
*nic
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je mozny ze si vyplejtval na dvojku secko palivo z plovakovky proto to na trojku nechtelo jet...jinak ty trysky sou optimalni pro cely rozsah otacek, nejlepsi je ale pry kolem 80 prumer...newim ale jaky problemy s ni pak sou...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a kde se vůbec měří ta tryska? to je jako že je 0,68mm? 68 mm na tý trysce nemá ni takže asi jo co? a předpokládám že ta dírka co vede podélnou osou trysky
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
zdar hosi jak mam navrtat hlavní trisku na vetsi prumer dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nijak to nejde pokud na to nemas vybaveni ale to uz je pak lepsi sehnat si nejakou vetsi...byly tu i pokusy s vrtakem ale to pak nema ten konkavni tvar pri kerem se ta smes rozprasuje a vubec se tim ta tryska znehodnoti cili pokud chces vetsi tak je tu jeste 72 v shopu ale jinak to nejde jedine nahoda...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spravne se to struzi!! vrtak ti neudela dokonalý rozmer povrch nic a hlavne ti rozhodi
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor3.jpg nemáte nekdo návod jak udělat takhle ten karbec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
asi nejlepší by bylo ho koupit:-D ale ty asi myslíš ten kvádr pod ním, to je domeček pro klapku sání a s tim karburátorem to nemá nic společnýho (má ale ne přímo, je to jenom technickej vztah:-)) zkus se zeptat stejskyho přímo na jeho stránkách, má tam diskuzi nebo něco takovýho
 
 
Datum: 20. prosince 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor3.jpg
 
 
Datum: 20. prosince 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdravím sou tlumiče z mz 150 nebo z jawy 250 kejvačky tvrčí než ty fichtlácký?...díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam tlumice z 250 a na nich se cítíš jak v peřince narozdl od origo tlumičů;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4805    
já si myslím že sou měkčí
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CZmoto: přečti si, co jsi napsal za nesmysl....
 
 
Datum: 21. prosince 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Nejsou, tlumiče z Jawy 250 nebo MZ sou stavěný na větší hmotnost, takže budou tvrdší...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Zdarec jak přesně funguje budík kterej ukazuje množství benzínu v nádrži , u čehokoli ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
treba tak ze docivky se zasouva magnetický jádro,nebo se na reostatu meni odpor:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
asi se zvedá nějákej plováček ale jak ten to přenáší na rafičku v budíku ?
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
ne jako přesnost ale jak ukazuje , sorry sem to blbě napsal
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ahoj mam dotaz nemužu namontovat palivový kohoutek prosim pordtemi spěcha dik muj email: martin.kavka@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: chuj      IP: uživatel1828    
tak dej sem icq ja si te pridem a poradim ti :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Já jsem na to uplný lajk mám rok výroby 1976
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: chuj      IP: uživatel1828    
mustang ten novejsi typ ma zavity na kohoutek ven a ten starej zase dovnitr zavity a 20,21 ma to stejny jak mustang nektera nama zavity ven a nektera dovnitř podle roku vyrobí
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ale tady na těchdle strankach pišou u kohoutku že na 20,21,23 tak jsem myslel že je univerzalni tak jak to teda je ??
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Jaky má být kohoutek na mustanga ?? a jak poznám že jsem koupil na 21 a ne na 23. já potřebuju kohoutek na 23 ! jsem v tom uplný lajk !!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to sem mu taky dával jako možnost... ale něco mi řiká, že když se bude vztekat doma u klávesnice tak si moc nezajezdí, protože bez kohoutku to jezdí špatně...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
a o jakej stroj jde? treba do mustanga nedas kohoutek z klasicky 21 i kdyby ses stavel na hlavu...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a točíš na správnou stranu???
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Mi to tam nejde natočit !! co stim jsem zoufaly !! Nelze mi to tam zašroubovat !!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Mi to tam nejde natočit !! co stim jsem zoufaly !! Nelze mi to tam zašroubovat !!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tři možnosti: 1) máš špatnej kohoutek, 2) šroubuješ obráceně (to se vzhůru nohama občas stává...) 3) máš tam strženej závit ( = nic příjemnýho...)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
vemes klíč a ten kohoutek tam natocis...je to velmi jednoduché ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: jindra      E-mail:      IP: uživatel4782    
mužete mi někdo poradit mám moto čezetu r.v. 1960 175ccm typ 450 jednovýfuk a nevím jaké mají být trysky v karburátoru tak aby to dobře jelo a nebyla příliš velká spotřeba prostě normální nastavení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
podivej se na sesa-moto.cz do sekce minulost,polozka POPIS
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: petrix23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar.Mam otázku.Můžu použít jakýkoliv karburator a to myslim jako třeba ze 4taktu na dvoutakt ,pokud mam smíchány olej palivo a průměr difuzoru mam jaky je u karburatoru 2taktu?Můžete mi někdo trochu poradit.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim, že je to jedno. Ale bude to chtít všechno pořádně seštelovat...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
je jedno jestli mas ventily na karbec
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Například Mikuni dělá řadu TM pro 4T i 2T. Rozdíl bude možná jenom v přívodu oleje ale třeba taky úplně jiná konstrukce. Vyzkoušej a uvidíš jestli to pojede.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jedno....! Můžeš použít karburátor ze 4T na 2T.....!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem odborník, ale jak souvisí karburátor s ventilama? Řek bych že je to úplně jedno jakej použiješ karburátor, jestli ze 4t nebo 2t...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: petrix23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky,ale stejně to zkusím a mezi tim budu dal shánět 2922 SBD 11.Díky fakt moc a zamyslím se nad tim abych si nezničil motor.Zatím možná se ještě na něco někdy zeptám.stavím motokáru se 125 CZ typ 453 a chyběj mi kroužky na pist ale ty sem už objednal u sesy a čekám na odpověď.Hezký svátky.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Ne. V 2T chyběj co? Ve 2T chyběj ventily. Takže je jiná co? Takže je jiná směs, a množství benzinu. A celkově by to prostě kravnilo. Můj názor...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Rubicz      IP: uživatel4444    
Čau Draci, mám dotaz. Jaká nádrž, vyjma té originální, by pasovala na Mustanga. Trochu jsem ho překopal, ale ta nádrž mi tam připadá moc velká. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
vypadá na tom docela pěkně obrácená nádrž z 21,ale musí se to drobet upravit
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zas otazka zadna ti tam pasovat bez upravy minimalne uchytu nebude!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
čau...když na mustangovi zařadím 3 tak to jakdyž brzdí motorem i při plném plynu ,někdy to dělá i dvojka , karburátor je vyčistěný, jehla na 4 zářezu od spoda a elektrika seštelovaná ,co by to mohlo být ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
dobrý už sem na to přišel... dík
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
joj asi moc vzduchu malo benalu nebo jinak si nedovedu predstavit co to je
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel4446    
A zkoušel si vyčistit kohoutek nebo benzinovej filtr?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel4758    
ahoj mam takovy problem mam jawu 21 a nemuzu vubec roztahnou jednickáu tak divne to prska. Dvojka de uplne v pohode trojka taky. jednicu vyjedu tak pod pul plynem potom to uz nehce ject a prska. Nevite co stim diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: pluto662      IP: uživatel4069    
zacpana tryska alebo treba doladit karburator
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych zkusil predstih nebo odtrh
 
 
Datum: 17. prosince 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasoval by plavak z čezety na Jawu 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4805    
jo ja ho tam mam
 
 
Datum: 21. prosince 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
az po panelku sou ty plovaky stejny
 
 
Datum: 15. prosince 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nevim... ale myslím, ze z peraka ano.. ale to je jawa
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Nevite, kde sehnat trysky na Bing 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: mapro.      IP: uživatel1847    
ja davam normalne z jawy,,zavit je stejnej jen je malinko jinej tvar
 
 
Datum: 16. prosince 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já bych možná zkusil e-bay.com, ale budeš to mít celkem komplikovaný...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar mám čz 250/455 a pokouším se poštelovat volnoběh co už se mi celkem povedlo jenže když ji nastartuju tak vrčí v poho při nízkých otáčkách a asi za 30s se začne sama od sebe pomalu vytáčet čím dál tím víc. Co stím??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
A jaki poznám z kama to fouká???
 
 
Datum: 17. prosince 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Ale myslim si ze 100% to bude falesnym vzduchem
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
No mi jak fucelo s pod gufer tak ty otacky byli kolisave a ne ze se to vytoci a konec
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Netěsnost karteru bych asi vyloučil jelikož to začala dělat až poslední dobou. Měl jsem zdělaný válec takže možn tam netěsní jo a ten simerink je co mám tam zapalování z pincka tak nevím.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přisává vzduch,nebo dochází palivo v plovákovce. Příčin tohohle může bejt spoustu,od gufer po netesnost karterů u klikové skříně. Začal bych asi simerinkem u zapalování.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Zdarec co si myslite ze je lepsi tryska 68 nebo 70 a ted vidim na kramku je i 72 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nech tam origo a udelas nejlip hele vsechno delam origo jak ma bejt tetka jsem nechal udelat GO motoru za 3000 Kc a zajizdim a tahna fakt pekne na trojku proti kopci bez problemu kdyz se mu zrovna chce a ty co delaj furt naky upravy tak jim to vubec nejede nebo hrozne ramus jak krava a fichtl nikde proto mam vse origo :-) dovi jak jezdil novej fichtl zajetej ten musel litat jak stihacka
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde obecně o tryskách říct jakou velikost použít....! Já třeba na závoďáku měnim trysky deně podle aktuálního počasí...a nebo alespoň hejbu jehlou...! Jednou je přetáčivej moc (to už vim že bude svíce bílá) a podruhý se nedotočí....jde o to to vychytat a koupit jednu a nosit ji jak svátost a namontovat ji...zbytečný....musíš mít sadu a hledat...! A neni to o tom namontovat projet 500 metrů a říct ty vole to de...! Motor musí bejt plně ohřátej jinak nepoznáš nic....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
ja bych rek ze 85 hlavni a 45 volnobezna:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Hele draku, lepsi je veci nez mensi, pac 2t kdyz ma chudou smes tak se pridira, ale pokud je to na pionyra, tak ten snese v seriovem provedeni i 81..Ale chce to trysku podle toho jak se to necha tocit, a podle barvy svicky(i na zihlove cervenou se necha zadrit) takze raci takovou cernejsi..
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi-mam dva dotazy-1-mam 4 karbecy a kdyz se podivate ro toho jak to saje vzduch tak dole jsou dirky dve jedna normalny a ve druhe je zlatý váleček s dírkou no a u nekterych je dirka mensi a u nekterých vetsí,která je lepsí jako v tom valecku ty dirky jsou rozdilné,a 2 dotaz videl jsem par rozet a mozne ze do nekterych se davaj 2 loziska a do nekterych jen 1 lozisko ? myslim u fika aji karbec ,a kdyby to bylo mozne s tema loziskama tak ta nektera rozeta je na jiny typ ? dikes za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
napred se delali rozety s jednim loziskem,pak se dvema a od mustangu zase s jednim:-) Ja osobne jsem zastancem dvou lozisk:-) karburatory maj ruzne vzdusniky ale ty rozdili jsou jen v desetine mm...spsi je otazkou jestli jsi neporovnaval karbec z 05 a z 21 :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ty loziska na 20 sem nasel len jedno v rozete a vnutro rozety nato bilo aj tak robene a na 21 sem mnel zase 2 takze asi podla typu ale moze to byt len nahoda :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
s těma rozetama je to možný, nejdřív se to tam dávalo, pak zas nedávalo a pak zas dávalo nebo jak to je.....
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:16
 
<  166  167  168  169  170  171  172  173  174  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 13:26:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu