slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  165  166  167  168  169  170  171  172  173  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David Hromadka      E-mail:      IP: uživatel4526    
čau nemá někdo zkušenosti s vyvařením kurburátoru v octu??někdo říká že to je dobrý a někdo ne,tak nevim.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Protože roztok octa s vodou (ohřátý) rozpouští (správně vytváří sloučeninu octanu hlinitého) oxydy hliníku a i hliník, dochází ke ztrátě materiálu. Takže já osobně kvůli tomu tuhle nežádoucímu efektu ,,karburátrovou polévku,, používám pouze tehdy, když mám podezření na přicpání nepřístupných míst (kanálků) bílým práškem oxydu hliníku, případně zinku. Ale přitom tak činím pouze nezbytně nutnou dobu a prolévám karburaci aby se vyčistily právě ty kanálky. Předtím není od věci karburátor odmastit. Osvědčilo se uvařit jej v obyčejné vodě, olej se teplotou vyváže lépe než v kdejaké koupeli v ředidle....
 
 
Datum: 04. ledna 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nejelpsi je to bud v ty octovy vode (popr. misto octa vyzdimany citron ve vode pry) a nebo samozrejme rucni prace a kompresor...ale ta octova lazen umi svy:-)
 
 
Datum: 03. ledna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem z toho nikdy nedělal takovou vědu, prostě ho strčim pod proud vody a nikdy nebyl problém, nechám uschnout složim a jedu :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
nejlip vyčistíš karburátor pod ultrazvukem např v lihove lazni
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4908    
karburator sem cistil benzinem,dratkem a kompresorem a vzdy to na 100%stacilo
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
podivej se na druhou stranku.. nekde niz tam o tom byla debata:-)
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Spokojen,sice jak jsem to dělal poprvé tak se mi rozpustil,ale moje chyba.Ale podruhé už jsem si dal bacha a je jako nový.
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to nejlepší,,,ale nenechavej to tam moc dlouho
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
taky taky...taky spokojenost...
 
 
Datum: 03. ledna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
já sem ho vyvařoval jednou a byl sem maximálně spokojený ,všecko bylo čisté a hlavně funkční
 
 
Datum: 03. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: sverepcia laba      IP: uživatel4909    
cawte na mojom sverecpi(jawa555) neviem ako nastelovat volnobeh nemate dake rady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: sverepcia laba      IP: uživatel4909    
dik za rady
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4908    
normalne drzi volnobeh i bez bowdenu:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na Jawě 555 se volnoběh dá štelovat jen plynovym bovdenem. Jinak je v šoupěti taková drážka na dolní straně.
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4908    
kdyz mas dobre serizeny zapalovani a cistej a vhodne naladenej karbec tak to drzi otacky samo...jinak je lze stelovat sroubkem na plynovym lanku...
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Prosim o radu. furt mi nejde na čezetě 175/477 naladit volnoběh.Ladil jsem to snad 2 hodiny! Ale furt to nejde.Jinak normalně to jede na plný otačky. Nevite čim by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to relátko je 2 měsíce starý SAKRA!!!!!!!!a baterka je taky nová a ještě uhliky!!!!
 
 
Datum: 13. ledna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4915    
brzo rozepiná rele
 
 
Datum: 04. ledna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
anebo tak mě to dělala i jehla
 
 
Datum: 03. ledna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mě to na fichtlu dělalo taky a bylo to vyběhanym šoupátkem.
 
 
Datum: 03. ledna 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oukej diky
 
 
Datum: 03. ledna 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
asi si někde přisává vzduch skus přetěsnit karbec
 
 
Datum: 03. ledna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel4898    
zdar u fichtla jsou dva druhy hlavních trysek 68 a 72 ale je tam mám 68 a co když tam dám 72 pojede to líp nebo to bude žrád jenom benzín odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4906    
No asi jak rek stanon....68 nultej vybrus 72 posledni(8.) vybrus ....70 je tak nekde uprostred...jinak 68 trysky se davali na 05,a prvni 20 a 21 ...na tu posledni serii 20,21,23 se davali trysky 72,vic ucpanej vzduchovej filtr a dvoukroužkovej pist....
 
 
Datum: 03. ledna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tři 68, 70, 72 70 moc neni ja jednu mam taky se davaly jen na mustangy
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a kolikátejpak tam máš výbrus?
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec pánové.Jak se dá dobře vyčistit karburátor zevnitř?Každou dutinku,aby byl naprosto čistej?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: metloš      IP: uživatel4911    
Já to dělám tak,že z něho všechno vyšroubuju a profouknu ho kopresorem........Pokaždý to funguje.
 
 
Datum: 03. ledna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
varil sem ho nejmin 2x a pohoda...jinak pokud je hlava ze stejneho materialu jak karbec tak karbenatku to neublizi pac hlavu sem gdysy varil pres hodinu...bohuzel to nevycistilo jen to pak smrdelo ale taky mnu to neublizilo...taky je blbost davat tam jen vodu nebo jenom ocet...
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
ocet+vode je nejlepsi.... sice ten karbec po tom vareni zmeni trosku barvu.. ale nejak zvlast mu to neublizi:-)
 
 
Datum: 03. ledna 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1913    
zajímavý je že já ten karbec čistil xkrát a nic se mu nestalo...
 
 
Datum: 03. ledna 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen upozorním, že ocet žere hliník ať je jakkoliv naředěnej. Radši to čisti tak, že naleješ do plovákovky technickej benzín a profoukneš to.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
das vodu s octem do hrnce (asi 1:1, zalezi kolik mas octa, jinak staci i par ml do celyho hrnce), nechas to az zacne varit, to pak asi 5-10 minut nechas, stlumis popr. stahnes ten bordel co vyplaval nahoru jinak az budes tahat karbec ven tak se ti ten bordel na tom zas usadi...jinak ocet proto ze je to kyselina a vubec odstranuje mastnotu, coz benzin s olejem je...da se to jeste delat s citronem ze ho misto octa do toho hrnce vymackate ale to je zas takovy drazsi...
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: lee      E-mail:      IP: uživatel4897    
caw poradim ti s tim karbošem.zkus si sehnat cukrářskou jehlu a injekční stříkačku do které naber benzín a všechno to propláchni.caw kdižtak napiš
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem to v tom voctě dělal u fechtla několikrát a u 175 2x, nic se nestalo, nech to chvíli vřít, né dlouho, a nic se nestane, ale neim, proč zrovna se to dělá ve voctě, podle mě by stačilo v normální vodě, aby se ten bordel vyvařil, ale má se ve voctě, tak to dělám ve voctě, a ještě to trochu vočistim štětečkem když to vře..
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Né ocet ale ocet+voda :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Trochu se bojim,aby mi ten ocet ten karbec nerozpustil
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ja ho pořadně čistím,tak se mi svěčilo ho vyvařit v octu. Ale tady najdeš víc možností http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-cisteni-karburatoru.html
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vyvařit v octový vodě :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus nevite co by se stalo kdybych převrtal trisku na fichtlovy aby byla větší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: metloš      IP: uživatel4911    
POjede to jen vo trošku líp,ale zase si to víc sežere,ale zase záleží kolikátkou to převrtáš a taky na tom kolikátej tam máš vejbrus.Je totiž pitomost upravit jen jednu věc......
 
 
Datum: 03. ledna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
větším vrtáčkem ale nemá cenu ji vrtat pokud nemáš maximální výbrus, jenom bys tim svedl spotřebu
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to určitě doma sám neuděláš. A asi bi se dusil.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Kgwm      IP: uživatel4718    
Cus fechtlari nevite jaky by byl dobry karbec na fechtla nebo z jake jine motorky by byl lepsi nez original a kolik by stal dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej 555 je super karbec.. a to je taky tím že je to okopčený graetzin kf14.. ten krmil jawu 100 robot.. a ten karbec je až na šroubování víčka plovákovky uplně stejný.. 555 karbec robota klidně nakrmí.. a to je to 100ccm..
 
 
Datum: 01. ledna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
z 555? si upadl ne?
 
 
Datum: 01. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Originál je originál.Já bych to neměnil,možná bych tam dal z 555,protože je tam lepší vzduchový filtr,ale jinak ne.
 
 
Datum: 01. ledna 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdar,bude fungovat karburátor když mu zmenšim difůzor a zároven dam menší trisku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Použil jsem totiž karburátor2924tř a zmenšil jsem to na 20.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zmenšil jsem ho vysoustruženým kroužkem a zmenšit ho chci proto že ho chci dát na fichtla a z takovým velkým by se přehlcoval!
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel4884    
jak mu chceš zmenšit difuzor? proč? pojede líp v nízkých ale nevytočíš ho...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
koukam ze to tu dneska trochu vazne nez jiine dny...ale k dotazu: panove mate negdo zkusenosti s akceleracni pumpou? co na ni tez rikate a na co se to tak muze hodit... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel3277    
čau draci mám problem na fechtlo se mi přeplavuje karbec a tak sem ho celej vyčistil, plovák zkontroloval, a ten plíšek jak tlačí na plovák tak ten mi nejde vyladit bud se přeplavuje nebo to nedotýká. A ten ventilek je taky dobrej. nevíte někdo čim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Texas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím,taky mám podobný problém ale u babetty 210,ladil jsem tan plovák měnil i zavírací ventilek ale výsledek byl jen že jsem smrděl smrděl benzínem jak tchoř,asi na další pokusy dám techničák,pokud někdo poradí budu rád.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď sito dal blbě dohromady myslim teda ten plíšek že si ho tam dal nějak jinak, taky se mi to povedlo....:-) nebo je díra v plováku.
 
 
Datum: 28. prosince 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši,uš fakt nevim co s tim.mam všechno čistý,seřízený,průchozí,hladinu v plovákovce nastavenou ale svíčka porád suchá,skoušel sem dva karburátory a nic.poraťe co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4855    
Zkus vyměnit gufero na kliku pod rotor zapalování
 
 
Datum: 27. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
zdar draci. šel by karburátor z 175/477 na fichtal kdybych si udělal kolínko????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel555    
pokud nemas zvetseny kanaly tak ti to je k prdu
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4855    
Škoda práce,materiálu a nepojede to
 
 
Datum: 27. prosince 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co se ptas,jako sel by tam,nakou prirubou,ale je moc velkej na fichtla,nejelo by to,teda moozna jelo ale hodne bidne
 
 
Datum: 27. prosince 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel2257    
čus jela by moje 250 /353kdy bych tam dal karbec z čž 250/513 tovarky ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: radimec      IP: uživatel2257    
:-)
 
 
Datum: 28. prosince 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4856    
na to nemáš patrony:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: PLECHATY.R      IP: uživatel2324    
Te pic lidi hele kde mam sehnat ty většítrysky na origo 21 fika diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že bi tady na fichtl kramku nebo v nějake mototechně??
 
 
Datum: 27. prosince 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdar,nevíte někdo jestli by mustang jel s karburátorem na jawu175a kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
3,5-3,5+tvoje sílaX tak si to spočítej :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
A kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)?
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
je to moc...zavodni silnicni specialy jezdej na 22mm....rikam tech 20mm OK ...vic ne...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
I kdyby to bylo na fakt hodně potuněnýho fichtla?
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
to je moc siroky...uz by se to prehlcovalo....skousel sem karbec z peraka a je to fakt spatny....a hlavne je potreba i rozsirit saci kanal a udelat sirsi saci koleno....co bych doporucil je z jawa-cz 150 ...prumer 20mm ...ten bude OK...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci prasknul me hliníkovej kryt pod motorem tam jak je stojánek u mustanga tak tam čim mam to zadelat poradte mi prosím nevím si rady nechci to vymenovat stím by byly problemy a sylikon ten do vysokých stumních uš jsem tam dával u furt my teče olej a čím mam tu púrasklinu zadelat? dyky za odpoved zatím zdar draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4841    
no lepidla jsou dobré,ale lepší to bude vyměnit,pozor na souosost otvorů na ložiska,nebo zavařit.Rozpůlíš,vyrovnáš,dovnitř dáš chladítko a zavaříš.Elektroda 05 5294,E-AL99
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je tak kdyz nekdo neda doty mezery uchytku na stojanej na pero musis tam davat allspon nakou podlozku jinak znicis dalsi kartery nebo to tak nemas utahovat
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině vyměnit karter. Kamarád to měl taky prasklí, a zkoušely jsme spoustu věcí. Epoxid po chvíly protékal. Zkusily jsme i montážní pěnu ( Mezi stojánek, karter ( v těch místech ) a pár dní drželo, ae zase to teklo... Jediná možnost je to vyměnit... Jednou to vyměníš, a nemusíš každej den dolejvat olej.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
proste rozebrat a vymenit karter
 
 
Datum: 26. prosince 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz to je tezky...lepidlum bych neveril newis co ti to udela i olejem, to asi moc drzet nebude bez puleni...no a svareni je tez zaludnost, on se ten hlinik rad krouti...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: tibor      IP: uživatel4837    
Existuje dvoj zložkové lepidlo.... alebo potom to dať zavariť do nejakého závodu
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
to nezalepíš já jsem to měl taky neljepčí je vymenit karter i když to bude vařit tak bude muset ven tak ho vimen a máš po problému
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus este koupit to dvojzlozkove epoxidove lepidlo patex, http://www.pattex.cz/produkty/pattex-repair-express.html neni to ani drahe stoji to okolo100 korun a da se to sehnat aj v tescu tak to najprv mozes skusit s tym
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Nechat to zavařit někým, kdo umí(a má na to věcy) svařovat hliník...mě svařily válec na Kawě KX80, kterej je dost namáhanej, a drželo to krásně...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec...Kde bych mohl sehnat "laditelnou trysku"?...nebo...někdo mi řikal že se dá vyrobit doma....kdyby jo..tak jak??...díkessss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to by musela mít štelovatelnou velikost a takovou trysku jsem teda ještě neviděl... ale jestli ji někde seženeš tak napiš, rád se podívám jak je řešená
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
laditelnou trysku? jkao dávají se trysky s větším průměrem.. ale ty jsou zkrátka různé.. ale laditelnou? to nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4831    
cau draci.mam stadiona S22 a po nastartovani kolisaji otacky jak se jim jim chce.z karbece tece benzin a pritom plovak vypada v pohode,kdyz drzim cupak tak v pulce motor jede uplne v pohode,nevite cim by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: biggles      E-mail:      IP: uživatel2644    
To znam plovak se tvaril ok,ale mel ohoblovanou spicku,a ani to mosazny hrdylko na vicku do ktereho zapada jehla nemusi byt uplne v pohode.Po vymene už problem nemam.....Ale kdo vi treba to neni ono......
 
 
Datum: 25. prosince 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdra draci kámoš si ubrousil asi o 1mm ze zadu píst a prej to jede líp mylíte že by to mohlo fungovat?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
he no gdyz upilujes ten spodne vycnelek tak ti pujde cerstva smes do vyfukoveho kanalu a ani se nedostane do spalovaciho prostoru cili je to uplne na prd...pokud ale myslis ten vycnelej u saciho kanalku tak budes mit problem s casovanim...negdo rika ze to jede lip, negdo zase ze hur...v kazdym pripade gdyz to prezenes tak si rozhodis casovani, bude ti flusat zpatky do karbenatku smes a v klikovce bude pusto...z v lastni zkusenosti bych rek, ze to jede mozna lip, mozna hur ale znat to neni (ustipl se mi kousek toho horniho vycnelku o ojnici gdyz se delala generalka motoru)...bud se toho ustiplo tak malo ze to nema zas takovej vliv nebo to proste nedela nic krom zpetneho chodu smesi...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
ja si myslim ze to bude lip flusat benal z karbecu ja to driv taky zkousel a jelo to porad stejne.
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi,mam takovej dotaz,všechno mam čistý všechno sem prošel snad milionkrát ale svíčka pořád suchá.muže to bejt tim,že mezi hlavou a válcem je velká mezera a benzín tamtudy vytejká a nedostane se ke svíčce?když sem šahnul ze spoda na válec tak se mi zdálo že byl mokrej jakoby od benzínu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este k tomu dotahovani at nepretahnes zavit, je to z jawa-50.cz:Očištěnou hlavu nasaďte na válec. Napatří pod ní žádné těsnění, ale dá se běžně koupit hliníkový kroužek (není potřeba, jestliže jste hlavu zbrousili). Na každý šroub nasaďte podložku a matičku M6. Matičky dotáhněte do kříže – ne ale příliš velkou silou! Matičky dotáhněte později ještě jednou po prvním zahřátí motoru na pracovní teplotu a následném vychladnutí. NIKDY nedotahujte matičky na zahřátém motoru.
 
 
Datum: 25. prosince 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tam nesmi bejt vubec zadna mezera...jinak mas asi zkrivenou hlavu, bud to zabrus nebo to zkus utahnout ale poradne (samozrejme krizem a kazdej sroub max. o pul otacky az pujdou uplne nadoraz)...ale je lepsi to zabrousit...jinak ta svicka by mela byt aspon trochu mokra gdyz uz si to zkousel nekolikrat a nenaskocila - chyba v karbenatku asi ti nedotika smes z neho cili mas bud zaneseny trysky nebo ventilek v plovakovce nebo ti nejde ani do hadicky a to je zaneseny kohoutek...
 
 
Datum: 25. prosince 2008 20:15
 
<  165  166  167  168  169  170  171  172  173  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 13:23:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu