slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
Cau Draci,mam dotazecek-je rozdilv zavitu v nadrzi u jawky 555 kdyz meli hlinikovy vicko a plastovy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
550,555 i prvni 05 maj stejnej zavit v bande...!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cau draci jak vam jezdi fichtl v tehlech mrazech?? me to studeny blbne nejdriv musim nechat prohrat ale jak udelat sitic?? tim ze uzavru vzduch. a abych nemusel sundavat plech! zatim jsem misto ty kovovy trubky dal hadici a tu zaspuntuju pri startovani ale jak jinak to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Jezisi to sou chyby, vterin :-),zmacknout
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Fikus: to sme na tom stejne... nakopnu ho ale i kdyz pridam plyn tak chcipne.Chce ho to trosku protahnou a zacknout cepovak kdyz pridavas plyn staci tak 10 vteryn otacet plynem a pak jede v poho alke bez tohodle se mozna ani nerozjedu... Napr dnes ze se pojedu projet no nakopnu a nez sem zavrel dvere tak chcipl takhle jeste jednou a pak byl tak uchlastanej ze sem se neprojel pac kdo to ma na tom lede roztlacovat (zkousel sem to snad 20 min a nic) takze to slo z5 do garaze :-(
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel3980    
me fichtl za studena chytal jako bejk vždicky na snehu jsem dal 2 jeno jsem do toho strčil a hned naskočil horší to bylo když se ohřál to jsem ho na sneho nemohl roztačit ( roztlačoval jsem protože jsem nemal nakopávačku) jinak by šel az studena na poprvý a zapta by asi nechytil nevim proč to tak bylo
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Mě to chytá jak v létě akorát to tak 30 vteřin po startu má nepravidelnej chod ale když se hned rozjedu do táhlího kopce za barákem a jedu tak 2min na plnej a na dvojku tak v pohodě.Mám 05ku .
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to me to chyta taky dobre ale za studena nedrzi volnobch a treba to i zdechne takze treba 3. slapnu drzim plyn a az se to ohreje trochu tak muzu jet a volnobech drzi az do vi kdy kdyz jeto ohraty
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Ja sem dal mensi odtrh a chita mi to tak na druhej treti slap.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
me ted 21 chyta lip jak v lete...parezy trochu hure..
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mně 21 chytá na poprví a mustang tak na podruhý potřetí,svíčky je u obou stejná.N17C
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: icespoon12      IP: uživatel1216    
hele co si myslite o karbanatku z s22 jak by to mohlo fungovat na fikovi???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4624    
pasuje,ale je uzsi .....fichtlackej ma prumer 17mm a tenhle ma 12 nebo 14 mm coz je malo ...pojede to,ale nebude to ono...
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fungovat to asi i bude, ale nečekej od toho zázraky. Originální karb bude v tomhle případě lepší.
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: vfjr      IP: uživatel4503    
nazdar mistři.Na Babettu 210 karburátor Jikov nebo DELL ORTO? Máte někdo zkušenost jaký je v tom rozdíl? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
Ale dell orto je taky o drobet slozitejsi nez jikov a taky drazsi
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dell orto ma lepsi syticovej system ,lepsi starty
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ahoň panove dotaz: co je lepsi pro dvoutakt - bezolovnatej benal nebo olovnatej? (ne olovnatej ale s aditivy nahrazujicimi olovo) nebo je to 2T neho jedno? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a vubec...to aditivum jenom ma za ukol chranit nebo i pridava oktany jak to bylo u staryho olova? samozrejme dneska uz tech 95 okt neni problem jako tenkrat a proto se do toho davalo i jako jeden z mnoha duvodu to olovo...
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
LPG :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Vem to co je levnejsi a je to
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
newim me lita zas lip na ten natural a to je odzkousene...vubec ten muj fik je nejakej ujetej ale hlavne ze lita a posloucha jak od neho cekam:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4624    
olovnatej,neolovnatej....ja jezdim se vsim na special ...nevim proc,ale muj fichtl jede na natural nejak divne,dyl se roztaci,spatne chyta....myslel sem driv ze je to tim ze mam vymletej motor,ale on to ten motor dela i po GO...tak proste jezdim na special a je to...neresim
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jde o to jestli to benaditum spis nezasira vic nez s normalnim Specialem...a taky jestli je v tom opravdu rozdil i ve vykonu...
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4621    
Ano ve specialu trochu je ale kolik objem.dílů to nevím,ale fíkovi to s benaditem šmakuje a ještě se nestalo že se ,,přehřál,,
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dotaz: ve specialu uz je aditivum na bazi toho olova nebo to se jeste musi pridavat?
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4621    
Ne dříve se přidávalo do benzinu tetraetylolovo kvůly detonacím a klepání motoru.To víš jsem stará škola.Měl jsem T805 ale natural jí moc nechutnal.
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
ja davam natural a sem spokojeny. Pry to na nej neni tak zdechle jak na special, jo a davam to bez aditiv
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale proc tam davat to aditivum? chrani valec jako u starych 4T motoru sedla ventilu?
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4621    
Já přidavám do benzinu special trochu benaditu(ad.olova)olej M2T a fík i motorovka chodí jak za mlada.Jinak 30 let staré 2T motory tenkrát na nic jiného neběhaly.Fík má 60 000 km poue 1 výbrus,několik kroužků a gufer
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
fikusi olovo u fektla nic nemaže je pouze na ventily, takze rači kupuj natural.
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
lepsi mas do dvoutaktu olovnatej special prece jenom to vic fichtla promaze a motor vydrzi dele natural je moc suchej
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzin s aditivama se dava do starejch 4t,kvuli ochrane ventilovejch sedel,myslim ze do 2t je jedno co nalejes
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jedno. To aditivum je proti vytloukání ventilových sedel a ty dvoutakt nemá.
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
cau chlapsi jak mam motorku udrzovat pres zimu mambyt v nadrzi benzin nebo nema?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3309    
nereknu kdybych mel motorku na chate a vedel ze tam bude stat od rijna do dubna tak bych ji asi zazimoval,ale zadnej extrem....vy to tady prozivate jak kdyz tu masinu dete uspat na 10 let ...! :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3309    
musis aspon ten kohoutek vyplachnout necim jinym nez je nynejsi benzin(da-li se tomu este tak rikat:-D) ...ja nevim co plasite s tim zazimovanim....sem nikdy nic nezazimovaval...nevidim duvod....pri kazdy prilezitosti suchy silnice vyjedu at je to listopad,leden nebo brezen....me stala nejdyl motorka bez jezdeni asi mesic kdyz sem si zrusil rameno a fichtl nemel predni vidle:-D:-D to ste fichtlari ....!
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 0:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je vtim?? co to placas zanesmysli redidlem vyplachovat :-) ten benzin vipust nebo vijezdi ale kdyz ho tam nechas tak se nic nestane ale nejezdi ne nej!! az na jare to staci vypustit a nalejt novej a jezdis dal
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
rEDIDLEM? NEROZPUSTI TO HADICKU?
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4615    
benzin vypustit...!! co je ten benzin lihovatej jak hovado tak dela neplechu v palivovy soustave a karburatoru....vylejt a vyplachnout redidlem...!
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Vyteklo ti to Monty.... tezko se to mohlo vyparit a 2 litry prez zimu aby to nekde vykapalo neni problem (vlastni zkusenost) pak sem prisel a na zemi jen tak jako trochu mokry ale litr byl pryc a zadna louze nebyla... benzin se vyparil ze zeme a nechal tam jen jemnej povlak od oleje skoro to nebylo ani poznat
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho tam nenechávám. když semtam minulý rok nechal dva litry tak se vypařily nebo nechápu kam zmizely
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tto je jedno ja bych tam nechal olej i benzin aby to nerezlo ale ten benzin kdyz namichas s olejem tak se ma brzo vijet takze to nech bezbenzinu a olej tam nech pokud to je vgarazi tim lip. ja to nevypoustim protoze jezdim i v zime :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ho tam nechavam a olej v prevodovce taky,pokud nespotrebujes benal to roka,tak ti zacne vodnatet a je je potom neco kdyz je vodnatej a ty ho nalejes do motorky:-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:28
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus.borci.Mam babetu 210 dvourychlostni a maximalka byva někde kolem 38-39 Km/h ... ale když jedu delši usek tak se mě stava že jdou nahoru maximalni otacky a tym i maximalka ktera byv a tfěch 48 Km/h... nevite jak je to mozny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK      IP: uživatel2900    
no jednoducha rada , vycistit hlavne vyfuk, a valec od karbonu a zrovna vycisti karbec, sesteluj ho a promas kola a retez , a estli to nebude tym tak mosis hledat chybu nekde inde napr ve valci ci uz by to nechcelo vybrus abo neco tak ale myslim ze to bude najspis tym ze to mas pjekne zasrane hlavne vyfuk...
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel4611    
Ale borci k tematu ... blby pripominky k prezdivce me nepomuzou ... a jinac sem fichtlak :-) ...
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
njn to je celej Mišel :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetaku nemusis si davat jmeno pisinicky od zelenyho dne :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat, jestli hodně ovlivňuje chod motoru hladina v plovákovce, jestli to musí bejt fakt přesně zároveň s tim plíškem na plováku? Jo a teď sem dával novej píst a kroužky, 6. výbrus, nenastavuje se to třeba trochu jinak, např. trochu větší hladina? Poradtě. Díky za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, trochu tedy zvednu hladinu, díky moc za odpovědi
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mela by byt zaroven s tim pliskem na plovaku ale z vlastni zkusenosti muzu tvrdit ze je lepsi pro vykon aby byla mirne nad:-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
TAK TO JE DOBRY :-) A JAK MA BEJT SPRAVNE VYSOKO HLADINA
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k podstate dotazu...hladina ovlivnuje chod motoru dost....ale i spotrebu :-D vzdy sem ji jezdil co nejvis to slo a neteklo:-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
na jehlu nesahej ale zvedni trosku hladinu...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
na hladinu nesahej pokud to netece ale zvedni jehlu treba o jednu drazku
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel1196    
jaký máte zkušenost z karbecem z motorovky na fíkovy jestli se mění rychlost, spotřeba, nebo výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
moje zkušenosti absolutně neseřiditelný, výkon vzhledem k difuzoru kolem 16 mizivý
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: jariss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám babetu a nejede jiskra háže benzín tam je pořeboval bych poradit čím to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možná by pomohlo seřízení směsi v karburátoru. Poměr benzín ,vzduch.
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
možná by mohlo být něco ucpanýho,třeba kohoutek na benzínu nebo trysky projed to vsechno pekne od nadrze jestli to neni ucpany:-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: babeťak      IP: uživatel1073    
zdarčes chtel bych se zeptat cim nejlip vylestim kolinko sani u babety? dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
silichromem
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
cau draci,zajímalo by mě jak by se dal zvýšit výkon na Jawě 20 nějakým nenáročným způsobem.děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4595    
nenarocnym zpusobem...!! Udelej GO motoru,vymen vsechny loziska za loziska SKF,dej ferodo lamely,vymen ojnici za ojnici s jehlama nahore....to je slusnej zaklad pro dalsi upravy...Pak kup od Sesy to VAPE RS :-D a kup svicku Bosch(nerusí CDI)...samozrejmne si muzes nechat snizit palici a nebo koupit vejirovou,koupit jednokrouzkovej pist a skratit pist o 1-2mm a rozsirit vyfukovy a saci kanal o 1-2mm do sirky + vyfukovy rozsirit k hlave o 0.5mm (jedine soucasne se snizenou hlavou!!!) a urcite nejakej vyfuk(upravit Hikone a nebo spocitat a postavit svuj)...tohle jsou uprvay "jednoduché"..to spachas na kolene a nebo koupis,popripade ..palici ti snizej nekde v servisu za 300,-
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
jinou lepsi svicku a jiny karburator(Bing) i s filtrem. To dela taky hodne
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:58
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
kdepak vole chce to dietu :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj,klapky...Ono je to strašně jednoduchý...A navíc se sériovejma přefukama klapka ani nemá smysl...Jednoduší úpravy?Záleží co si pod pojmem jednoduší představuješ...Já bych to viděl na podkovu mezi setrváky,snížit hlavu a hlavně vejfuk!!!
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 7:25
 
 
 
 
Jméno: homza      IP: uživatel4590    
Kup si na to tuning filtr ten ti zvýší rychlost 5 km/h a zvíší ti i výkon,nebo benzýn carrera 100 ten taky zvíší výkon.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 7:07
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
no bože tak do domku pod karbecovým kolínkem
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo...klapky do karbeca si dej....:-) Pak to poletí dvě stě v městě....:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
borci já se z vás poseru :-D . Jinak možeš upravit kanály ve válci , snížit hlavu , třeba klapky do karbeca... nebo si tvrdě zaplatit za službu jiných např. TK moto.
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
tak dobře a nějakej náročnější způsob není??
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezbyva mi nez souhlasit:-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovej způsob neexistuje.....:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
cau štamgasti kolik ma tak cenu Krabec na 555 pařeza kompletní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
zalezi na stavu
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
200 kč
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
zdar chlapi jakej mate nazor na tu tysku 72 co ma sesa v shopu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je levnejsi pac je odnekud z Asie ale zase 68 je ceska dobra verze:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Zdár hoši nakopnu mustanga napoprvý hned na volnobeh ales gute a jakmile přidám na plej tak se trošku zvednou otáčky a má to upee jinej zvuk a směs začne lítat ven uplně mlha a pak po čase nekdy to vystřelí z karburatoru jak kdyz se otevře šampáňo nevíte čím to je? karbec je čistej motor po generálce a válec jak novej a delá to na oba válce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
kdepak hoši už sem to spravil byl to povypojenej kábl z indukčky a teĎ qičí jak hovado, ale ješte musism koupit píst kroužky a udelat vybrus na tom vylepúsenym válci.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: nikdo      IP: uživatel4591    
skus seřidit karbec
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
serid lepe předstih
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
Mno tak střílení z karburátoru je daný moc velkym předstihem....spíš se divim že na volnoběh to jde a ve vyšších to blbne..kdo ví cos s tim dělal :-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: janis      E-mail:      IP: uživatel1618    
zdarec, nevite jaky by byl nejlepsi karbec na pína? delam si krosku na fichtl cup a slysel jsem ze by bylo nejlepsi tam dat karbec z motorove pily, jenze je drahy a spatne se shani, ale co kdybych tam dal karbec ze simsona mate s tim nekdo nejake zkusenosti? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAky sem jezdil.....a to na dost hráblym motoru.....24 difuzor....to je šílený no...:-) To je tak na klapku....a ještě na dobře vyladěnou....:-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
me jezdil jeden lehce hrablej motor na karbec z peraka(24mm) ale bylo to strasny....jelo to az tak ve vyssich otackach,melo to strasny prechody pri zrychlovani a jak se to roztocilo,tak sem myslel ze poleze na stromy a hlavne to jelo jeste chvili i se zavrenym soupetem :-D ....no hrůza...
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
otazkou je kolik do toho chces investovat a co od toho ocekavas. Muzes si koupi karbec na cizu 150C s difuzorem 20mm za 200,-na burze a nebo Amal 19 nebo 21mm za 1300,- a nebo nejakej Bing nebo Dell Orto 19,21mm...za este víc ...
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Divim se že až příští rok...:-) U nas na silničních závodech to platí okamžitě...:-) Karbec=speciál, vejfuk=speciál.....samozřejmě že se v sériovkák podvádí jak se může ale tak aby to nikdo nepoznal...:-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: pepek      E-mail:      IP: uživatel1337    
Čus slyšel sem že příští rok budou takové stroje s jinejma karbecama tlumičema vějířová hlava zařazeni do skupiny -special-.Tat to zvaž
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejvděčnější karbec je Bing 21 snadno se ladí ale už se hůř schání....!
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
sezen si nejaky dobry karbec (mikuni,dellorto,nebo treba aj jikov)19mm difuzor ..ale jenom s karbecem tto bude jen horsi ..musi upravit kanaly sani atd ...napis upravy jake tam mas a pak ti tu pomuzeme
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hoši.. mam problém... kde bych mohlo sehnat sadu trysek na Jikov 2914 Hz??? on je ale nikdo nedělá a já si to potřebuji tryskami vyladit... co stím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
to asi nesezenes...chtelo by to zjistit jakej ma ta tryska zavit a stoupani a dylku zavitu a podle toho najit sadu trysek ktera by pasovala...nebo si sehnat treba navic jednu origo trysku na pareza a zacit ji rozsirovat dokud nebude vyhovovat...
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... by mě zajíímalo kde ty trysky hledáš woe http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/pionyr_dily/karburator_tryska
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
tak si změř jakej je to závit a pak scháněj alternativu
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 10:11
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Nevím jestli něco seženeš. Já sháním trysky na karbec z fíka a marne :-(
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 8:15
 
 
 
 
Jméno: zema ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mam dotaz. Jaká volnoběžná a hlavní triska má bejt na ČZ 175/477 r.v. 69. Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel2817    
hlavní tryska 96 volnoběžná tryska 50
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4573    
Cau borci hele muzu dat karburator z pareza na jawa 21 dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: mapro.      IP: uživatel1847    
muzes,ale ztratis vykon
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mam za to ze sel i na to kolinko normalne udelat ale jinak je to uplne k nicemu leda pokud chces mit sytic (preplavovaci kolik u Jikov 2917 byl mnohem lepsi konstrukcni vychcaninka a dal se pouzit i za jizdy pokud to tam nedotykalo tak to trosku lip pojede, zase se to nesmi prehnat, skoda benalu) a bude to mit s tim parezackym o dost horsi vykon
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
kdyz si udelas saci koleno tak si tam dej co chces,ale zrovna tuhle upravu vubec nechapu...
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: jawa21svk      IP: uživatel4571    
caute draci nevite cim to je ze mi do valce nejde benzin??? jehla je na poslednim zarezu od spodu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jasne mela by tam bejt stala hladina benalu
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: afs      IP: uživatel1524    
Je v plovací komoře benzin ? Jestli není tak závada je vyřešena
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak ti to asi fouka pod hlavou a valcem (u klikovky)...oac to nema kompresi cili to nenasava z klikovky a do ty se nic nedostane leda polospadem...jinak zkus estli nemas zanesenej filtr, ten karbec je obcas zakernej projdi hojeste jednou a pak uvidis:-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa21svk      IP: uživatel4571    
vsechno je ciste a furt to nejde
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaná tryska nebo ventil v plovákovce
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 15:09
 
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 15:13:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu