česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustaf      E-mail:      IP: uživatel3736    
Nazdarek. Chci se zeptat co mam doladit na karburatore na mustafovi , protoze kdyz zmacknu cupatko na plovakovce a foukam do nadrze az kdyz mi nezacne kapkat benzin. Potom uz jede ale kdyz se benzin v hlave vipali tak to musim udelat znova a znova a znova. Nevite co by to mohlo bejt . Za odpoved vepred dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3744    
ču máš zasviněné dítko v nádrži nebo se ti zasekává jehlový ventil v plovákové komoře
 
 
Datum: 11. srpna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: johny      E-mail:      IP: uživatel1394    
čus chci se zeptat kde seženu karbec na jawu 350/634 ale musí bejt novej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Je v nabídce MUAL v K.H. Tel: 327 512 506.
 
 
Datum: 11. srpna 2008 10:55
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Asi sem hloupej ale poradte.... Na karburatoru ty trysky ( sroub vpravo a vlevo) se maj utahnout a nebo se s nima da stelovat jako s prostrednim sroubkem??? Podle me utahnout ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stačí utáhnout lehce aby si neponičil drážky pro šroubovák ale tak aby těsnily a nepovolily se
 
 
Datum: 11. srpna 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
trysky utahni co to jde
 
 
Datum: 10. srpna 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Jo a kde si nastavim bohatost smesi? na jehle? mam na 2. stupen....
 
 
Datum: 10. srpna 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
Při teplém motoru mi nechce fichtl držet volnoběžné otáčky,při studeném v pohodě.Stane se že i teplém motoru to je někdy OK ale po chvilce to zanese svíčku.Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
jo ještě mi někdo pls poradte jak mám ještě snížit hladinu v plovákovce,kromně toho s tím ohýbaním plíšku-ten už mám ohnutý asi jak nejvíc de a pořád si myslím že tam je vysoká hladina
 
 
Datum: 11. srpna 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
o pár dotazů dole sem to popisoval stačí hledat, jinak si nejdřiv seřiď hladinu v plovákovce, dej ji tak nízko aby to když pojedeš dýl na plnej plyn nevynechávalo-když to nepomůže budeš muset provrtat vzdušník
 
 
Datum: 11. srpna 2008 0:04
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
jo já sem ho šteloval když byl zahřáty
 
 
Datum: 10. srpna 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2083    
Volnoběh se šteluje když je motor zahřatej, takže volnoběh sešteluj až bude zahřatej
 
 
Datum: 10. srpna 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
lepsi olej nebo min oleje
 
 
Datum: 10. srpna 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: kolens      IP: uživatel2971    
zdarec kdyz predelam karburator s babety 210 a dam ho na jawu 20 pojede mi to lip poradte popride jak to mam upravit aby to s trim jelo nebo jetli vubec nema cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
Babeta ma mensi difuzor uvazujte
 
 
Datum: 10. srpna 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak sem si všimnul jak tady každej chce najednou provrtávat volnoběžný vzdušníky, tak to trochu objasním. Nejdřív se jeďte tak 5 km projet ať prohřejete motor, jestli vám nedrží volnoběh tak ho na teplým motoru seřiďte a nechte ho 5 minut běžet na volnoběh když dřív nechcípne, pak se podivejte na svíčku a když bude úplně černá tak máte moc bohatou volnoběžnou směs, potom se protvtává volnoběžnej vzdušník na 0,8-1mm (samozřejmě musíte mit před tím seřízenou hladinu v plovákovce) -to se rovná povolení šroubku bohatosti na velkejch motorkách, tímto se ale zhorší studený starty kdy budete muset hodně přeplavit karbec a přesně dodržet startovací rituál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Konečeně někdo, kdo to dokázal vysvětlit. Dík!!
 
 
Datum: 10. srpna 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, všiml sem si že se tady nějak začalo mluvit o zvětšování volnoběžného vzdušníku, tak se chci zeptat těch, co už to mají na svých karburátorech odzkoušený, jaký to má vliv na starty. A hlavně o kolik ho zvětšit.?? Dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3731    
Čau jak tady čtu chcete uělat z fíka snad raketoplán ale o karburaci,spalování,výfuku nevíte vúbec nic
 
 
Datum: 10. srpna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Ten vzdušník je tam, jak je hrdlo sání. No prostě tam jak ti navazuje filtr na karbec. TAm soutakový 2 dírky. TAk tu jak je v ní ta bronzová nebo měděná vložka, tak tu provrtáš...
 
 
Datum: 10. srpna 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel3661    
a kde se nachází ten volnoběžný vzdušník???
 
 
Datum: 10. srpna 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK. karburátorů mám dost, tak to zkusím no. Na jednom dám 0,8 mm a na druhém 1mm a uvdím co to udělá no.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
jo a ono by to melo zlepsit aj volnobeh ne..ten potrebuju asi dost hodne :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
tak dam 1mm a nebudeme se s tim srat ..
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zvětšíl jsem na 0,8 mm a dost se to zlepšilo. Myslím si, že by to chtělo ještě víc.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: maxx      IP: uživatel2093    
cau, jak velky mam dat trysky kdyz dam sportovni vzduchovej filtr?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
zdarec borci ..ctu tady ze do prevodofky namisto prevodoveho oleje dat M2T(skvareny a smazeny prasata)...napiste jak vam to s tim vali a co je na tom dobree..a prave pujdu lestit karbec a pak vyvarit v octove vode..ale nekdo tu psal ze mu to potom nejede ..tak newim esi to mam udelat nebo ne ..jo a jeste ..cemu pomuze prevrtani teho vzdusniku volnobehu ..diky moc predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
hele a jak hluboko by s eto melo provrtat..pac newim jak je ten vzdusnik dlouhy
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Převrtávání volnoběžnýho vzdušníku je pro lepší startování za tepla. původně je 0,6 mm. Já ho převrtal na 0,8 mm a výrazně se to zlepšilo. Většinou se píše zvětšit na 1 mm. Javaisile nepiš o něčem o čem nic nevíš.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
dekuju chlapi..a ja du lestit cely karbec ..i s kolnkem a sacim otvorem ve valci a secko radne slicovat
 
 
Datum: 10. srpna 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s tím karbecem, ocet tě vyčistí v karbecu všechno i kanálky, di kterej se těžko dostaneš, normálně vem ňákej kastroj nebo hrnec, nalej do toho ocet tak, aby když tam dáš karbec, samozřejmě co nejvíc rozdělanej, aby byl celej ponořenej a po to dej na ohřívač nebo na plotnu, ale bacha, nesmíš to tam nechat moc dlouho, ideální teplota je, až se ti nahoře začne dělat taková bílá pěna, pak to nech tak maximálně 5 minut a pak to vyndej, ještě je dobrý to vypláchnout benzínem a můžeš ho smontovat do kupy a máš záruku, že je čistej všude, mě se stalo, že sem ho tam nechal dýl a ta bílá pěna se začla měnit do šeda neboli začlo mi to žrát i hliník, když sem pak vyndal karbec, tak byl sice čistej, ale i naleptanej, takže bacha s tim, přeju hodně zdarů
 
 
Datum: 10. srpna 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
To sem ja kdo tu psal o tom karbecu v octové vodě.Prvních 20 km to bylo líný a teď jede zase jako drak. Ale pozor až to vyvaříš tak je dobrý ten difuzor vyleštit to hladka.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 9:12
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
a u vytuneneho? jinak dik za odpovedi pomohl si mi
 
 
Datum: 10. srpna 2008 1:01
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo a ten vzdušník..nevím jaký by to mělo mět význam,ale po chybuju že u sériového motoru to bude mět nějaký význam!!
 
 
Datum: 10. srpna 2008 0:51
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s tim M2T je to kravina,je jasné že by to s tim jelo,ale pochybuju že by to nečemu pomohlo,on je řidší než převodový,ale to by podle mě nemělo význam,pak ten karbec,radši bych to v tom nevařil!!někdo řiká že to pak nejde zeštelovat,a nekdo že je to v pohodě,mno tak newim,ale podle mě stačí propláchnout technickým benzínem a vyfoukat pořádně komprsorem!!!
 
 
Datum: 10. srpna 2008 0:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, mám dotaz. Kterej z dražších olejů je nejlepší. Já používám Mogul TSF, ale už mi dochází tak se chci zeptat co bude pro mou Jawu 21 nejlepší. Mylím oleje nad 200kč za litr. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      IP: uživatel720    
VALVOLINE DURABLEND 2T
 
 
Datum: 09. srpna 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bejt tebou, tak olej neměním, když tam leješ Mogul TSF, tak ho tam lej furt, je to dobrej olej
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
shell advance
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel426    
muzu ti sehnat plne synteticky olej Q8 za 280/L je to perfektni olej za bezva cenu znamej s nim jezdil zavody stadionu (max speed 140) bezvadne se osvedcil a i seriovymu motoru chutna ;-) mas li zajem ozvy se
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
V letním provozu je lepsi mogul ts v studenesjsich podminkach mogul tsf nebo olej od elfu pro male motory ELF MOTO 2 XT TECH SAE 30http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/16/0/5/80 ten by byl asi nejlepsi
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motul 510
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Vyhozene penize. Kup M2T a nevymyslej.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Americana      IP: uživatel2656    
Ahoj,prosim nevíte někdo proč mi střílí moje jawa 21 do výfuku? Když ji chci nakopnout tak to střelí,tak to udělá asi 3krát a počtvrtý teda chytne,ale tak za 5 vteřin chcípne.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3720    
jednoznacne predstih...a odtrh...mozna spadli kladivka a mozna to nekde na kladivku blbne a hazi to jiskru i kdyz nema...kazdopadne vadu hledej v zapalovani...kdyby to byl simerink tak by to skytalo do karburatoru..
 
 
Datum: 09. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
ja bych sesteloval predstih
 
 
Datum: 09. srpna 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1318    
to nebude předstihem střílíto proto že se tam nasavá falešnej vzduch přes simerinky musíš koupit simerinky!!!
 
 
Datum: 09. srpna 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: pelli      IP: uživatel1864    
hle to by mělo bejt předstihem. Skus ho postelovat
 
 
Datum: 09. srpna 2008 12:45
 
 
 
 
Jméno: ondradrska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čauviď potřebovall bych poradit. za jízdy mi střílej plyny karburátorem nevím čím to je. prosí moc o radu. předem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě by to podle mě mohlo bejt to, že je motor a tedy válec a hlava přehřátá, takže část sněsi ti vzplane dřív, než se dostane nad píst a horkým válcem se zapálí sama bez pomoci jiskry, tudíž ti chytne ještě dřív, než píst uzavře přepouštěcí kanálky a ten vzniklý tlak ti de zpět kanálkama a do sání a pak do karbece a z karbece ven hrdlem na sání vzduchu
 
 
Datum: 09. srpna 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
klasika - předstih, odtrh
 
 
Datum: 09. srpna 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prej to je predstihem ale ja nevim me to dela aj kdyz mam spica predstih.. myslim si ze hodne pomuze membranove sání...a le nevim co myslim tim srili esli jako rany tak to je na stopero presdstih ale esi jen vidis jak ti z toho tryska smes jak me tak bych dal asi klapku ale nevim esi to pomuze.. pockej si na jiny odpovedi
 
 
Datum: 08. srpna 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: hon      IP: uživatel2971    
Zdare chci se zepatat na co je karbec VEB BERLINER VERGASER FABRIK KNBS17-5 je to zrejme s nejake predvalecne motorky fakt nvm diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: mirda      E-mail:      IP: uživatel1828    
dneska jsem si kopil http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_109.html a na konci a na zacatku mamzety neni takovej dratek na tz my stary mamzete byl ale tu starouz uz jsem vyhodil a tak jak to mam udelat aby mi to z karburatoru nepadalo na jedny strane to drzi jenom kvuli tomu ze je tam otvor na zasroubovano šroubku DIKY ZA ODPOVĚDI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hosi to chce logicky myslet snad nekde doma najdes objimku ne a tim to pritahni
 
 
Datum: 09. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Votazka      IP: uživatel720    
vem drátek a přidrátuj to tak to mam i já :
 
 
Datum: 09. srpna 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
j.. řekni že chceš eskapásku..
 
 
Datum: 08. srpna 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
tak jednoduše si zajdi koupit ty objímky na šroubek a stáhni to.
 
 
Datum: 08. srpna 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
Cau hosi chci se zeptat kde najdu an pionyrovi volnobezný vzdusnik a jak se pripadne zvetsuje.Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3725    
Čau když to převrtáš změníš poměr vzduch-benzin takže je to na ho.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to ta dirka ve který je mosazná vložka, převrtává se to na 0,8-1mm
 
 
Datum: 09. srpna 2008 1:29
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Je to ten z hrdla karbecu(jak je filtr), tak tam sou 2 dirky jeden je volnobeznej druhej na hlavni trysku a normal se provrtavaj:-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
předpokládám že máš na mysli ten šroubek kterým se štěluje volnoběh... to je ten prostřední šroubek na karburátoru. přitahováním zvětšuješ volnoběžné otáčky
 
 
Datum: 08. srpna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: edalamer      IP: uživatel1225    
vim že tenhle dotaz tu nemá co dělat ale zeptám se mám minibajk jezdí jak čert ale po nákejch 10 minutách se dusí kdyš přidám plyn poradíte mi prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
zajdi na forum o minibiku, tam ti poraděj určitě
 
 
Datum: 08. srpna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kámošovy to dělalo taky. Předpokládám že je to číňan tak tam je hlavní příčina benzínový filtr ten stači trochu přizvednout aby to mělo trochu spád a bude to lepší. Na hladinu v plovákovce radši nesahej potom je problém to seštelovat. Spíš zaggogluj a najdi stránky o minibikách tam jsou tyhle rady popsaný do detailů.
 
 
Datum: 08. srpna 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: edalamer      IP: uživatel1225    
díky ti
 
 
Datum: 08. srpna 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
Problem tvori benal pomalu ti prityka nebo nizka hladina v plovakove komore pokud ji ta vec vubec ma
 
 
Datum: 08. srpna 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: kidlus      E-mail:      IP: uživatel3703    
Cau , prosim co mi doporucite za olej do benzinu pro Jawu 350 panelku . Kazdej rika ze ten M2t je strasnej hnus. Chci pro jawicku neco lepsiho ..... poradte jakej olej a v jakym pomeru ho redit . DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Pokud vím tak Q8 je do převodovky a ne do benzínu, ne?
 
 
Datum: 09. srpna 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel426    
muzu ti sehnat plne syntetycky olej Q8 za pouhych 280,-
 
 
Datum: 08. srpna 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno m2t je sice snad to nejhorsi co se da do 2taktu u nas sehnat ale jezdit se na to necha taky,po 200m se to to urcite nezasere:-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
m2t sou skvareny prasata ..to je bordel to je fakt koupili sme hikone a byla tam ta haluz v tlumici ..newim co to je ..ujeli sme asi 200 m s m2t a bylo to zadrbane jak svin
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: kidlus      E-mail:      IP: uživatel3703    
zere to i pionyr ?
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
na obalu je psaný jakýsi označení kup API TC
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky se přikláním k motulu 510, leju ho do čezetky 450 a chutná jí :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Co motul 510:-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
źdravim mladenci ve spolek chtel jsem se zeptat u mustanga je originalni tryska hlavní 68 nebo 72 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
no ja prave mam z 81
 
 
Datum: 08. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3714    
na posledni 21 a mustangy co uz meli dvoukrouzkovej pist se myslim davali trysky 72 protoze to moc nejelo s 68 ...ale jinak na fichtla vseobecne je origo 68
 
 
Datum: 08. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus, tak origo na mustanga je 68. A s tou 72 se ti rychlost teda nezmění, akorát ti bude víc žrat. To je asi tak všechno...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
jo a zmeni se rychlost s 72? diky za rady
 
 
Datum: 08. srpna 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak je nejlepší míchat benzín s olejem myslím pomer a jakej benzín používate odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3715    
čau já jezdím na speciál trochu benaditu a olej M2T 1:33
 
 
Datum: 08. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3715    
čau já jezdím na speciál trochu benaditu a olej M2T 1:33
 
 
Datum: 08. srpna 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Poměr benzínu+oleje závisí na typu oleje. S M2T je to tak 1:33 s nějakým lepším můžeš až 1:50 ale je to jenom podle oleje. A benzín většinou to co je levnější protože pionýr spolkne všechno co aspoň trochu hoří.
 
 
Datum: 08. srpna 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus, tak benzín to je jenom na tobě jestli Special nebo Natural. Já používám oboje, podle toho jakej maj na benzině. Jo benzin s olejem, podle toho jakej olej používáš a jestli máš jehličkový ložisko nebo bronz. Ale já míchám cca 1:33 s M2T a vždycky v pohodě. Jinak s kvalitnějším olejem si můžeš dovolit mazat klidně 1:40 možní i níň.
 
 
Datum: 08. srpna 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
de o to jaký máš olej třeba já mam stihl a míchám to se speciálem v poměru 1:50. naprosto ideální
 
 
Datum: 08. srpna 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel2128    
ahoj , co mám dělat když se mi strhnul závit na palivový kohout u jawy 50 mustang? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 0:20
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to koudel..:-D :-D (jako ty vlasy) :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2008 0:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3666    
mje sa tez strhel na mustangu ma zavit z venku ale ne v kohutku ale natej nadrzi,takze bud to odrezes a navaris druhy alebo tam naten zavit daj silikon a ti take vlasi cosa dava na vodu nevim vcil cotoje a skusto aspon jaks taks zatahnut a nechaj zatvrdnut silikon
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkus to projet tim závitníkem nebo jak se to jmenuje
 
 
Datum: 08. srpna 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jako v nádrži?
 
 
Datum: 08. srpna 2008 10:01
 
 
 
 
Jméno: majgo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mozes ho zahodit
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:16
 
<  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 17:16:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu