Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdarek. Chci se zeptat co mam doladit na karburatore na mustafovi , protoze kdyz zmacknu cupatko na plovakovce a foukam do nadrze az kdyz mi nezacne kapkat benzin. Potom uz jede ale kdyz se benzin v hlave vipali tak to musim udelat znova a znova a znova. Nevite co by to mohlo bejt . Za odpoved vepred dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 11:57
ču máš zasviněné dítko v nádrži nebo se ti zasekává jehlový ventil v plovákové komoře
Datum: 11. srpna 2008 11:57
 čus chci se zeptat kde seženu karbec na jawu
350/634 ale musí bejt novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Je v nabídce MUAL v K.H. Tel: 327 512 506.
Datum: 11. srpna 2008 10:55
 Asi sem hloupej ale poradte.... Na karburatoru ty trysky ( sroub vpravo a vlevo) se maj utahnout a nebo se s nima da stelovat jako s prostrednim sroubkem??? Podle me utahnout ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 0:09
stačí utáhnout lehce aby si neponičil drážky pro šroubovák ale tak aby těsnily a nepovolily se
Datum: 11. srpna 2008 0:09
Jméno: fojta
IP: uživatel764
trysky utahni co to jde
Datum: 10. srpna 2008 20:55
Jo a kde si nastavim bohatost smesi? na jehle? mam na 2. stupen....
Datum: 10. srpna 2008 20:52
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Při teplém motoru mi nechce fichtl držet volnoběžné otáčky,při studeném v pohodě.Stane se že i teplém motoru to je někdy OK ale po chvilce to zanese svíčku.Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 20:58
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
jo ještě mi někdo pls poradte jak mám ještě snížit hladinu v plovákovce,kromně toho s tím ohýbaním plíšku-ten už mám ohnutý asi jak nejvíc de a pořád si myslím že tam je vysoká hladina
Datum: 11. srpna 2008 20:58
o pár dotazů dole sem to popisoval stačí hledat, jinak si nejdřiv seřiď hladinu v plovákovce, dej ji tak nízko aby to když pojedeš dýl na plnej plyn nevynechávalo-když to nepomůže budeš muset provrtat vzdušník
Datum: 11. srpna 2008 0:04
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
jo já sem ho šteloval když byl zahřáty
Datum: 10. srpna 2008 17:57
Volnoběh se šteluje když je motor zahřatej, takže volnoběh sešteluj až bude zahřatej
Datum: 10. srpna 2008 14:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
lepsi olej nebo min oleje
Datum: 10. srpna 2008 14:17
Jméno: kolens
IP: uživatel2971
 zdarec kdyz predelam karburator s babety 210 a dam ho na jawu 20 pojede mi to lip poradte popride jak to mam upravit aby to s trim jelo nebo jetli vubec nema cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 14:37
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Babeta ma mensi difuzor uvazujte
Datum: 10. srpna 2008 14:37
 Tak sem si všimnul jak tady každej chce najednou provrtávat volnoběžný vzdušníky, tak to trochu objasním. Nejdřív se jeďte tak 5 km projet ať prohřejete motor, jestli vám nedrží volnoběh tak ho na teplým motoru seřiďte a nechte ho 5 minut běžet na volnoběh když dřív nechcípne, pak se podivejte na svíčku a když bude úplně černá tak máte moc bohatou volnoběžnou směs, potom se protvtává volnoběžnej vzdušník na 0,8-1mm (samozřejmě musíte mit před tím seřízenou hladinu v plovákovce) -to se rovná povolení šroubku bohatosti na velkejch motorkách, tímto se ale zhorší studený starty kdy budete muset hodně přeplavit karbec a přesně dodržet startovací rituál
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 13:55
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Konečeně někdo, kdo to dokázal vysvětlit. Dík!!
Datum: 10. srpna 2008 13:55
 Čau, všiml sem si že se tady nějak začalo mluvit o zvětšování volnoběžného vzdušníku, tak se chci zeptat těch, co už to mají na svých karburátorech odzkoušený, jaký to má vliv na starty. A hlavně o kolik ho zvětšit.?? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 21:29
Čau jak tady čtu chcete uělat z fíka snad raketoplán ale o karburaci,spalování,výfuku nevíte vúbec nic
Datum: 10. srpna 2008 21:29
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Ten vzdušník je tam, jak je hrdlo sání. No prostě tam jak ti navazuje filtr na karbec. TAm soutakový 2 dírky. TAk tu jak je v ní ta bronzová nebo měděná vložka, tak tu provrtáš...
Datum: 10. srpna 2008 12:33
Jméno: Dave
IP: uživatel3661
a kde se nachází ten volnoběžný vzdušník???
Datum: 10. srpna 2008 12:15
OK. karburátorů mám dost, tak to zkusím no. Na jednom dám 0,8 mm a na druhém 1mm a uvdím co to udělá no.
Datum: 10. srpna 2008 11:45
jo a ono by to melo zlepsit aj volnobeh ne..ten potrebuju asi dost hodne
Datum: 10. srpna 2008 11:31
tak dam 1mm a nebudeme se s tim srat ..
Datum: 10. srpna 2008 11:30
Zvětšíl jsem na 0,8 mm a dost se to zlepšilo. Myslím si, že by to chtělo ještě víc.
Datum: 10. srpna 2008 11:14
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
 cau, jak velky mam dat trysky kdyz dam sportovni vzduchovej filtr?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 10:18
 zdarec borci ..ctu tady ze do prevodofky namisto prevodoveho oleje dat M2T(skvareny a smazeny prasata)...napiste jak vam to s tim vali a co je na tom dobree..a prave pujdu lestit karbec a pak vyvarit v octove vode..ale nekdo tu psal ze mu to potom nejede ..tak newim esi to mam udelat nebo ne ..jo a jeste ..cemu pomuze prevrtani teho vzdusniku volnobehu ..diky moc predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 11:37
hele a jak hluboko by s eto melo provrtat..pac newim jak je ten vzdusnik dlouhy
Datum: 10. srpna 2008 11:37
Převrtávání volnoběžnýho vzdušníku je pro lepší startování za tepla. původně je 0,6 mm. Já ho převrtal na 0,8 mm a výrazně se to zlepšilo. Většinou se píše zvětšit na 1 mm. Javaisile nepiš o něčem o čem nic nevíš.
Datum: 10. srpna 2008 10:58
dekuju chlapi..a ja du lestit cely karbec ..i s kolnkem a sacim otvorem ve valci a secko radne slicovat
Datum: 10. srpna 2008 10:13
s tím karbecem, ocet tě vyčistí v karbecu všechno i kanálky, di kterej se těžko dostaneš, normálně vem ňákej kastroj nebo hrnec, nalej do toho ocet tak, aby když tam dáš karbec, samozřejmě co nejvíc rozdělanej, aby byl celej ponořenej a po to dej na ohřívač nebo na plotnu, ale bacha, nesmíš to tam nechat moc dlouho, ideální teplota je, až se ti nahoře začne dělat taková bílá pěna, pak to nech tak maximálně 5 minut a pak to vyndej, ještě je dobrý to vypláchnout benzínem a můžeš ho smontovat do kupy a máš záruku, že je čistej všude, mě se stalo, že sem ho tam nechal dýl a ta bílá pěna se začla měnit do šeda neboli začlo mi to žrát i hliník, když sem pak vyndal karbec, tak byl sice čistej, ale i naleptanej, takže bacha s tim, přeju hodně zdarů
Datum: 10. srpna 2008 10:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
To sem ja kdo tu psal o tom karbecu v octové vodě.Prvních 20 km to bylo líný a teď jede zase jako drak. Ale pozor až to vyvaříš tak je dobrý ten difuzor vyleštit to hladka.
Datum: 10. srpna 2008 9:12
a u vytuneneho? jinak dik za odpovedi pomohl si mi
Datum: 10. srpna 2008 1:01
jo a ten vzdušník..nevím jaký by to mělo mět význam,ale po chybuju že u sériového motoru to bude mět nějaký význam!!
Datum: 10. srpna 2008 0:51
s tim M2T je to kravina,je jasné že by to s tim jelo,ale pochybuju že by to nečemu pomohlo,on je řidší než převodový,ale to by podle mě nemělo význam,pak ten karbec,radši bych to v tom nevařil!!někdo řiká že to pak nejde zeštelovat,a nekdo že je to v pohodě,mno tak newim,ale podle mě stačí propláchnout technickým benzínem a vyfoukat pořádně komprsorem!!!
Datum: 10. srpna 2008 0:50
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, mám dotaz. Kterej z dražších olejů je nejlepší. Já používám Mogul TSF, ale už mi dochází tak se chci zeptat co bude pro mou Jawu 21 nejlepší. Mylím oleje nad 200kč za litr. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 21:14
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
VALVOLINE DURABLEND 2T
Datum: 09. srpna 2008 21:14
bejt tebou, tak olej neměním, když tam leješ Mogul TSF, tak ho tam lej furt, je to dobrej olej
Datum: 09. srpna 2008 19:52
shell advance
Datum: 09. srpna 2008 19:29
muzu ti sehnat plne synteticky olej Q8 za 280/L je to perfektni olej za bezva cenu znamej s nim jezdil zavody stadionu (max speed 140) bezvadne se osvedcil a i seriovymu motoru chutna  mas li zajem ozvy se
Datum: 09. srpna 2008 19:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
V letním provozu je lepsi mogul ts v studenesjsich podminkach mogul tsf nebo olej od elfu pro male motory
ELF MOTO 2 XT TECH SAE 30http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/16/0/5/80 ten by byl asi nejlepsi
Datum: 09. srpna 2008 19:24
motul 510
Datum: 09. srpna 2008 19:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Vyhozene penize. Kup M2T a nevymyslej.
Datum: 09. srpna 2008 18:53
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
 Ahoj,prosim nevíte někdo proč mi střílí moje jawa 21 do výfuku? Když ji chci nakopnout tak to střelí,tak to udělá asi 3krát a počtvrtý teda chytne,ale tak za 5 vteřin chcípne.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 14:56
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
jednoznacne predstih...a odtrh...mozna spadli kladivka a mozna to nekde na kladivku blbne a hazi to jiskru i kdyz nema...kazdopadne vadu hledej v zapalovani...kdyby to byl simerink tak by to skytalo do karburatoru..
Datum: 09. srpna 2008 14:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja bych sesteloval predstih
Datum: 09. srpna 2008 13:47
Jméno: Josef
IP: uživatel1318
to nebude předstihem střílíto proto že se tam nasavá falešnej vzduch přes simerinky musíš koupit simerinky!!!
Datum: 09. srpna 2008 13:44
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
hle to by mělo bejt předstihem. Skus ho postelovat
Datum: 09. srpna 2008 12:45
 Čauviď potřebovall bych poradit. za jízdy mi střílej plyny karburátorem nevím čím to je. prosí moc o radu. předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:07
ještě by to podle mě mohlo bejt to, že je motor a tedy válec a hlava přehřátá, takže část sněsi ti vzplane dřív, než se dostane nad píst a horkým válcem se zapálí sama bez pomoci jiskry, tudíž ti chytne ještě dřív, než píst uzavře přepouštěcí kanálky a ten vzniklý tlak ti de zpět kanálkama a do sání a pak do karbece a z karbece ven hrdlem na sání vzduchu
Datum: 09. srpna 2008 20:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
klasika - předstih, odtrh
Datum: 09. srpna 2008 10:35
prej to je predstihem ale ja nevim me to dela aj kdyz mam spica predstih.. myslim si ze hodne pomuze membranove sání...a le nevim co myslim tim srili esli jako rany tak to je na stopero presdstih ale esi jen vidis jak ti z toho tryska smes jak me tak bych dal asi klapku ale nevim esi to pomuze.. pockej si na jiny odpovedi
Datum: 08. srpna 2008 23:05
Jméno: hon
IP: uživatel2971
 Zdare chci se zepatat na co je karbec VEB BERLINER VERGASER FABRIK KNBS17-5 je to zrejme s nejake predvalecne motorky fakt nvm diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 22:10
 dneska jsem si kopil http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_109.html a na konci a na zacatku mamzety neni takovej dratek na tz my stary mamzete byl ale tu starouz uz jsem vyhodil a tak jak to mam udelat aby mi to z karburatoru nepadalo na jedny strane to drzi jenom kvuli tomu ze je tam otvor na zasroubovano šroubku DIKY ZA ODPOVĚDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:21
hosi to chce logicky myslet snad nekde doma najdes objimku ne a tim to pritahni
Datum: 09. srpna 2008 13:21
Jméno: Votazka
IP: uživatel720
vem drátek a přidrátuj to tak to mam i já :
Datum: 09. srpna 2008 10:05
j.. řekni že chceš eskapásku..
Datum: 08. srpna 2008 22:25
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
tak jednoduše si zajdi koupit ty objímky na šroubek a stáhni to.
Datum: 08. srpna 2008 22:15
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Cau hosi chci se zeptat kde najdu an pionyrovi volnobezný vzdusnik a jak se pripadne zvetsuje.Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 21:16
Čau když to převrtáš změníš poměr vzduch-benzin takže je to na ho.
Datum: 09. srpna 2008 21:16
je to ta dirka ve který je mosazná vložka, převrtává se to na 0,8-1mm
Datum: 09. srpna 2008 1:29
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Je to ten z hrdla karbecu(jak je filtr), tak tam sou 2 dirky jeden je volnobeznej druhej na hlavni trysku a normal se provrtavaj
Datum: 08. srpna 2008 19:55
Jméno: Monty
IP: uživatel13
předpokládám že máš na mysli ten šroubek kterým se štěluje volnoběh... to je ten prostřední šroubek na karburátoru. přitahováním zvětšuješ volnoběžné otáčky
Datum: 08. srpna 2008 19:34
Jméno: edalamer
IP: uživatel1225
 vim že tenhle dotaz tu nemá co dělat ale zeptám se mám minibajk jezdí jak čert ale po nákejch 10 minutách se dusí kdyš přidám plyn poradíte mi prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 20:53
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
zajdi na forum o minibiku, tam ti poraděj určitě
Datum: 08. srpna 2008 20:53
Kámošovy to dělalo taky. Předpokládám že je to číňan tak tam je hlavní příčina benzínový filtr ten stači trochu přizvednout aby to mělo trochu spád a bude to lepší. Na hladinu v plovákovce radši nesahej potom je problém to seštelovat. Spíš zaggogluj a najdi stránky o minibikách tam jsou tyhle rady popsaný do detailů.
Datum: 08. srpna 2008 20:01
Jméno: edalamer
IP: uživatel1225
díky ti
Datum: 08. srpna 2008 19:47
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Problem tvori benal pomalu ti prityka nebo nizka hladina v plovakove komore pokud ji ta vec vubec ma
Datum: 08. srpna 2008 18:55
 Cau , prosim co mi doporucite za olej do benzinu pro Jawu 350 panelku . Kazdej rika ze ten M2t je strasnej hnus. Chci pro jawicku neco lepsiho ..... poradte jakej olej a v jakym pomeru ho redit . DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 18:42
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
Pokud vím tak Q8 je do převodovky a ne do benzínu, ne?
Datum: 09. srpna 2008 18:42
muzu ti sehnat plne syntetycky olej Q8 za pouhych 280,-
Datum: 08. srpna 2008 17:30
mno m2t je sice snad to nejhorsi co se da do 2taktu u nas sehnat ale jezdit se na to necha taky,po 200m se to to urcite nezasere
Datum: 08. srpna 2008 16:59
m2t sou skvareny prasata ..to je bordel to je fakt koupili sme hikone a byla tam ta haluz v tlumici ..newim co to je ..ujeli sme asi 200 m s m2t a bylo to zadrbane jak svin
Datum: 08. srpna 2008 16:42
zere to i pionyr ?
Datum: 08. srpna 2008 16:17
na obalu je psaný jakýsi označení kup API TC
Datum: 08. srpna 2008 16:13
taky se přikláním k motulu 510, leju ho do čezetky 450 a chutná jí
Datum: 08. srpna 2008 15:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Co motul 510
Datum: 08. srpna 2008 15:31
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 źdravim mladenci ve spolek chtel jsem se zeptat u mustanga je originalni tryska hlavní 68 nebo 72
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 22:55
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
no ja prave mam z 81
Datum: 08. srpna 2008 22:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3714
na posledni 21 a mustangy co uz meli dvoukrouzkovej pist se myslim davali trysky 72 protoze to moc nejelo s 68 ...ale jinak na fichtla vseobecne je origo 68
Datum: 08. srpna 2008 14:56
Čus, tak origo na mustanga je 68. A s tou 72 se ti rychlost teda nezmění, akorát ti bude víc žrat. To je asi tak všechno...
Datum: 08. srpna 2008 12:18
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
jo a zmeni se rychlost s 72? diky za rady
Datum: 08. srpna 2008 12:02
 jak je nejlepší míchat benzín s olejem myslím pomer a jakej benzín používate
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 20:37
čau já jezdím na speciál trochu benaditu a olej M2T 1:33
Datum: 08. srpna 2008 20:37
čau já jezdím na speciál trochu benaditu a olej M2T 1:33
Datum: 08. srpna 2008 20:36
Poměr benzínu+oleje závisí na typu oleje. S M2T je to tak 1:33 s nějakým lepším můžeš až 1:50 ale je to jenom podle oleje. A benzín většinou to co je levnější protože pionýr spolkne všechno co aspoň trochu hoří.
Datum: 08. srpna 2008 12:28
Čus, tak benzín to je jenom na tobě jestli Special nebo Natural. Já používám oboje, podle toho jakej maj na benzině. Jo benzin s olejem, podle toho jakej olej používáš a jestli máš jehličkový ložisko nebo bronz. Ale já míchám cca 1:33 s M2T a vždycky v pohodě. Jinak s kvalitnějším olejem si můžeš dovolit mazat klidně 1:40 možní i níň.
Datum: 08. srpna 2008 12:25
Jméno: Monty
IP: uživatel13
de o to jaký máš olej třeba já mam stihl a míchám to se speciálem v poměru 1:50. naprosto ideální
Datum: 08. srpna 2008 12:24
Jméno: marek
IP: uživatel2128
 ahoj , co mám dělat když se mi strhnul závit na palivový kohout u jawy 50 mustang?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 0:20
je to koudel..  (jako ty vlasy)
Datum: 09. srpna 2008 0:20
mje sa tez strhel na mustangu ma zavit z venku ale ne v kohutku ale natej nadrzi,takze bud to odrezes a navaris druhy alebo tam naten zavit daj silikon a ti take vlasi cosa dava na vodu nevim vcil cotoje a skusto aspon jaks taks zatahnut a nechaj zatvrdnut silikon
Datum: 08. srpna 2008 16:36
Zkus to projet tim závitníkem nebo jak se to jmenuje
Datum: 08. srpna 2008 10:36
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jako v nádrži?
Datum: 08. srpna 2008 10:01
mozes ho zahodit
Datum: 08. srpna 2008 9:16
|



|