Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec hoši mám dotaz je možný když mi mustang nejede v otačkách a střílí z vyfuku tak jestli to nemuže byt směsí benzínu a oleje.dík a zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 17:51
no jasný ale zkušel sem vše i štelovat karbec
Datum: 01. září 2008 17:51
vis memu kamaradovi to delalo muze to byt tou smesi ale rekl bych ze mas spatne serizenej karbos
Datum: 01. září 2008 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel3955
a nebo spatna svicka
Datum: 01. září 2008 9:35
předstih
Datum: 01. září 2008 8:56
Jméno: standa
IP: uživatel3945
jednoznacne predstih
Datum: 31. srpna 2008 22:04
Jméno: tom
IP: uživatel3953
může to bít směsí
Datum: 31. srpna 2008 21:50
jj tak je to možny pač předstih mám seřízenej dobře
Datum: 31. srpna 2008 21:39
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
máš moc bohatou směs kamarádovy to taky dělalo .. řeď benzín s olejem 1:40
Datum: 31. srpna 2008 21:28
Jméno: pavko
IP: uživatel430
muze bys spatny predstih
Datum: 31. srpna 2008 21:22
Jméno: lol
IP: uživatel1265
já bych řekl že ti tam teče moc benzínu uber hladinu v plovákovně nebo dej jehlu níž
Datum: 31. srpna 2008 21:15
Jméno: Jamilelo
IP: uživatel1198
 Zdravim draci, u fika sem koupil novy vzduchovy filtr, mam ho i s krabici... jehla druhy zarez z vrchu, ale bez filtru jede lip... nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:11
Jméno: lol
IP: uživatel1265
o líp ti jet může ale za pár let se ti to může zadřít jak ti tam líta bordel!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 31. srpna 2008 20:11
taky jezdim bez vzducháče, jede mi to bez toho prostě líp
Datum: 31. srpna 2008 13:41
Seřiď si karburátor.
Datum: 31. srpna 2008 13:39
Jméno: Jamilelo
IP: uživatel1198
Zadna nalepka tam neni, fik se nedusi, ale bez nej ma vyssi vykon
Datum: 31. srpna 2008 13:19
ja dyž sem kupoval novej filtr tak byl zespoda zalepenej nálepkou, a protože tam šlo málo vzuchu dusilo se to.
Datum: 31. srpna 2008 13:17
Jméno: Bandit
IP: uživatel2971
 Dotaz pro Standu mas nekde odkaz kde si muzu najit tu trysku č.72 a zvysi mi to vykon nebo rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel3945
prosimte to koupis v mototechne...ja ji vyndal z jednoh fichtla...je to original 72 a tudiz se prodavali nebo prodavaji...nezvysi se nic,akorat ten motor ma lepsi chod odspoda oproti 68.trysce
Datum: 31. srpna 2008 13:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na serii ti to zvysi spotrebu, jestli mas napriklad 8my vybrus, tak se zvysi vykon
Datum: 31. srpna 2008 12:50
Jméno: jawa21
IP: uživatel2969
 kdyš provrtam trysky pojede to líp nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 17:46
dokonce to pojede možná i hůř...
Datum: 31. srpna 2008 17:46
ne, akorát ti to bude víc žrát...
Datum: 31. srpna 2008 11:52
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar darci s čeho je nejleppčí si vyrobit kolínko(difuzor)mám karburátor bing ze zundapa a chtěl by si ho dát na fíka díkky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:10
no podle mě je to jedno ale hlavně at je tzo vevnitř hladký a nikde to nesaje falešněj vzduch
Datum: 30. srpna 2008 20:10
 zdar borci vym ze to sem nepatri ale mam jeden dotaz co je lepsi babeta 210 nebo fichtl dik zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 11:21
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel2758
 ja mam babetu 210 tuning a razeni mam manual je to dobre jak cip  75 vrcet na babce
Datum: 14. listopadu 2008 11:21
Babeta je lehka a kdyz si nekdo neumi sestelovat fika tak te ta babeta predjede jenze kdo je zvyklej na razeni a proste klasiku tak fichtl.. ja bych bral fichtla
Datum: 31. srpna 2008 20:17
Jméno: ada
IP: uživatel3382
jak na co
Datum: 30. srpna 2008 14:49
proc by to sem nepatrilo
Datum: 30. srpna 2008 13:19
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
tak to jasný že fichtl ne
Datum: 30. srpna 2008 13:04
 zdar borci vim ze to nepatri do KARBURATOR BENZIN ALE MAM JEDEN DOTAZ KOLIK JEDE NEJVIC BABETA 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 11:26
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel2758
 mi babka 210 jede 80 dal jsem si motor z fika po go + 14 ozubene kolecko a 51 rozetu vali jak cip jeste vymenim vyfuk za ladak a karbec z motorovky a povalim jak cip rychle
Datum: 14. listopadu 2008 11:26
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Kamarád ten přístroj měl lehce upravený, na rovině z ˇUstí do Teplic to se mnou (90 kg) upalovalo 80.
Datum: 20. října 2008 14:06
Jméno: Janec
IP: uživatel4310
 zajimalo by me to taky  mam ted seriovou babtu s jetym valcem (je tam mensi brazda) akorat jsem na to hodil karbec a slicovane kolinko s fichtla a fici si po zahrati tech 55.. ted o vikendu se pustim do kanalu pistu..tak pocitam tech 60 da.casem to bude chtet vybrus komplet rozdelat nalestit kliku s ojinici+neco a uvidime kolik to da..
Datum: 13. října 2008 14:16
 Supre tak sem hod navod a ja si k Babbe pridelam kridla
Datum: 08. září 2008 20:59
 tyjo 70-752km/h jo no kurna jaky upravy si delal ja cu taky  !JOKE!
Datum: 07. září 2008 18:21
ted delam nejake upravy tak mozna 70-752km/h oak napisu uz ted jela cca 60 ale ted udelam dalsi vec co by melo pridat min 10km/h a pak jeste valec zas rozdelam a dodelam to aloe zas to vic zere
Datum: 30. srpna 2008 14:53
Jméno: Monty
IP: uživatel13
s upravama si dá i pionýra
Datum: 30. srpna 2008 13:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
45-nekera aj 50km/h
Datum: 30. srpna 2008 12:47
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar darci s čeho je nejleppčí si vyrobit kolínko(difuzor)mám karburátor bing ze zundapa a chtěl by si ho dát na fíka díkky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 12:47
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
a to ta hadička musím bejt nějak přihnutá jak to mám udělat?
Datum: 30. srpna 2008 12:47
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jde o to abys to měl co nejlíp slícovaný, zádný schody atd.. guma je goot, a navís to to tlumí chvění na karbec
Datum: 30. srpna 2008 10:42
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
Nejlepsi to asi neni ale jde to z gumove hadice.
Datum: 30. srpna 2008 10:26
Jméno: Golem
IP: uživatel650
 Zdarec všichni,ví někdo kolik má Jawa 585 Mosquito průměr difuzoru?DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 23:28
Jméno: salis
IP: uživatel2576
tušim že 18, ale nevim to na 100%
Datum: 29. srpna 2008 23:28
Jméno: spajdfik
IP: uživatel2128
 zdarec hošani .. jak tady už někdo psal že zkoušel jet na naftu a NEŠLO MU TO CHCÍPNOUTa psaly tam i že nafta MAŽE SAMA tak proč do benzínu nelít naftu místgo oleje? nebo i naftu s olejem? nejelo by to líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:14
no když budeš jezdit na naftu tak ti dlouho motor nevydrží budou se ti karbonovat svíčky a všechno možný a nafta zas tolik nemaže zkus tam nalit aceton ten je taky mastnej a nemaže vůbec takže si to prober v hlavě a zamysli se jak funguje diesel a jak benzinák
Datum: 30. srpna 2008 20:14
kdyby to videeli ekologove
Datum: 29. srpna 2008 13:20
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 to na vás někdo potom zavolal hasiče ne?
Datum: 29. srpna 2008 13:00
Jméno: snork1s
IP: uživatel2128
Datum: 29. srpna 2008 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel3931
nafta je mozna mastna,ale misto oleje ti kliku a valec nenamaze...radsi i tu naftu mazat 1:33..taky jsem na to skousel jezdit...stoji to za nic...ze 3 koni co ma fichtl ti zbyde jeden...a zasere se ti vsechno co muze...
Datum: 29. srpna 2008 12:06
Jméno: spajdyfik
IP: uživatel2128
jo ale já bych to dal do benzínu třeba 1:25 + ještě olej 1:50
Datum: 29. srpna 2008 12:06
Jméno: radim
IP: uživatel1071
protože nafta čoudí jak blázen, je to větší sajrajt než benzín,maže proto že je více mastná,když si ji porovnáš s benzínem a budeš zkoumat,tak vyzkouomáš i to ,že nafta je daleko méně tekutější než benzín => po pár dnej ježdění když fíka necháš stát tak to v karbeci a celem palivovém systému zanechá zajímavé stopy
Datum: 29. srpna 2008 12:03
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
lidi by si te pletli s dymovnicou
Datum: 29. srpna 2008 11:54
Jméno: spajdyfik
IP: uživatel2128
jakto?
Datum: 29. srpna 2008 11:39
Jméno: Monty
IP: uživatel13
protože to je motor konstruovaný na benzín.. naftu tam můžeš lít až když je motor zahřátý... a navíc by se naftou motor do gtýden tak zasral že to svět nezažil
Datum: 29. srpna 2008 11:34
 cau SESO bude jeste karbec dellorto 19mm dik driv si ho tady mel ale ted neni dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 7:03
zatim nebude
Datum: 29. srpna 2008 7:03
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
mislim že sesa říkal že to doprodava
Datum: 28. srpna 2008 22:13
 Čaute lidi, potřebuju se vas na něco zeptat: Můj Fík (mustang) když ho nastartuju tak mi to na neutrálu, když přidam plyn nachce jit do otacek a dusí se to, ale jak tam dam rychlost a rozjedu to tak pak jde do votáček uplně v poho a po chvili ježdění když tam zas dám neutrál tak už to de dobře. Jo v jízdě mě to nijak neomezuje to ne ale jen mě zajímá čím to, jestli neni neco spatne aby se to pak nepo**** nejak víc. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:01
tenhle ,, problem,, ma asi kazdej... i ja
Datum: 28. srpna 2008 22:01
tak ho nech vzdycky po nastartovani chvylku bezet na volnobeh, tak 20-30 vterin, parkrat pridej tak na pul plynu, a uvidis, ze pak uz pujde dobre, proste to staci jen trochu ohrat, nejde to za plynem jen chvilku, nez se ti dam dostane dost benzinu, takze asi tak, zdarec
Datum: 28. srpna 2008 21:22
Jméno: garry
IP: uživatel2971
 zdarec jak si mam zvetsit hl.trysku mam 8 vybrus o kolik a cim atd jestli to pude vrtackou jestli jo tak jakym vrtakem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:32
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
tu trysku si radši kup teda pokud nemáš soustruh na tím se to dá taky udělat ale hlavně to nedělej vrtačkou je to nepřesný
Datum: 28. srpna 2008 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel3923
nemusis ji zvetsovat....bohate staci 72mm ty se na fiky taky delali...
Datum: 28. srpna 2008 11:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau,,,potřeboval bych poradit s mojí čz 125/453. Jde pěkně vytočit a volnoběh drží uplně v pohodě, ale když třeba jedu z kopce a necham to chvíli běžet jen na volnoběh a pak chci zase zvíšit otáčky, tak aby se to roztočilo tak musim nejdřív dost přidat plyn a pak až mužu ubrat třeba na čtvrt plynu.....(jinak ja osobně si myslim, že je to směsí, jenže nevym jak to nastavit tim šroubkem na kerbecu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel3923
predstih nebo bohatost smesi
Datum: 28. srpna 2008 16:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ale ja tam mam nové krabicové relé a bohužel to dělá i při nabité baterii.....
Datum: 28. srpna 2008 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel3923
me to delalo na 250 ..bylo to dobijenim...slaba jiskra..
Datum: 28. srpna 2008 11:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
no jo jenžeu tohodle karburátoru je hladina pevná a jinak karec je naprosto čistej
Datum: 28. srpna 2008 10:35
toto samo mi delalo na fichtlovi.... bylo to hladinou myslim a nebo tryskou ted uz nevim... jel sem z kopce mel sem zařazeno a přidal sem tak to chvili trvalo nez se to vyhouplo do otacek... to samo mi delalo aj kdyz sem mel vyrazeny
Datum: 28. srpna 2008 10:34
 zdar draci potrebuju pomoct doma sem nasel karburator a vubec nevim z ceho je volnobezna tryska je 50 a hlavni 98 tady sou fotky http://disco.7x.cz/neznamy-karburator takze kdyby nekdo poznal z ceho to je tak pls napiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:00
šeci ste vedle jak ta jedle tenhle karbec je z TRAVNí SEKAčKY Mf 70 mám ich doma asi 4 ešte ani ty díre od príruby nepasujou na 175 ani na 250 treba je prevrtat pac sou moc blízko u sebe.Moje maju cisla2792 to pred tym je neco take jak vyrobni cislo kazdy karbec ma jine, má difuzor 23mm ale ked prevrtáš ty díre tak sedne aj na kyvačky panelky pojede to sním dobre menej to žere  standa mnel také pravdu sou to dvoutaktní Frézi skur sekačky má to v predu tokovou zubatou lištu máme celou doma myslim tu sekačku
Datum: 28. srpna 2008 17:00
montoval se na valec co mel dve svicky,, je to soutezni motor prezdivan libenak
Datum: 28. srpna 2008 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel3923
je to jikov...jooo je to ze švéda...mate pravdu...ale videl jsem ho taky na frézách...ten sved mi predtim nenapadnul...vim ze na drvejsi sportovni verze se davali karburatory jako byl typ na peraku akorat s sirsim difuzorem...tak mozna v tech mladsich modelech uz se daval tento karburator..
Datum: 28. srpna 2008 11:24
dyt ma na boku napsany Jikov... a na vicku na plynovy bowden czekoslovakia
Datum: 28. srpna 2008 10:36
Jméno: gerry
IP: uživatel2971
reknu ti to takhle mel by to byt Dell orto nejspis my mame postrikovac a nan nem to je je tam babetackej motor atd je to vyroba domaci kutila ten postrikovac
Datum: 28. srpna 2008 10:19
Jméno: Golem
IP: uživatel650
tak tendle karbec se dával na kejvačky,v provedení do ŠVÉDSKA.byli zelený,měli lyže,drapáky,uzoučkej přední blatník,a měli vedený řazení od nožní páky až na nádrž...nebo pak myslím že na ty krosový Libeňáky
Datum: 28. srpna 2008 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel3923
Nevim presne z ceho je,ale meli ho stary dvoutaktni frézy....(ta freza jak na tom hrusinskej vez rodinu a baba mu rikala,to je dost dedku zes nas taky vyvez...ve filmu slavnosti snezenek...nevim jak se ty frezy jmenovali..) ..
Datum: 28. srpna 2008 9:55
 Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:49
Jméno: michal
IP: uživatel3920
Zkus profouknot trysku volnobehu
Datum: 27. srpna 2008 22:49
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,vcera jsem si koupil fichtla asi si myslim 05.Nevim totiz jiste jestli je to 05??na zapalku ma cislo ze to ma 20W,potom 6130 a pred 6130 to ma 05,vzadu na plastovym svetlu to ma taky 05 a naky dalsi blbosti.na krytu na olej to ma sroub v pravo coz je hooooooooodne divny.co myslite je to opravdu 05?nejde mi motor do plnejch otacek,kamos ma mustangovskyho vyfuka a ja uz taky.me to tolik nerve jak jemu,muze to byt tim ze mam asi plnej vejfuk??a jeste neco karburator co byl na tom fechtlu co jsem si koupil je uplne cisty,proste v poho a nechce to jet s tim karbosem??s mym starym.PS:st itek na kostre neni.DĎĎĎĎϡik mmmmoooooooooooooooooooooooc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:47
Zdar...no 05-ka má na olejovom kryte skrutku na vypúšťanie oleja vpravo, potom spojový kryt má zaoblený. Tak ak máš tento spojkový kryt taký, potom máš aj bloky(kartery) 05-kové. Len si daj pozor, či nemajú pri valci rebrovanie, lebo to už by boli z 550 alebo 555. Tak ak máš aspoň tieto veci také isté, pravdepodobne to máš 05-kový motor(pre presnosť by bolo nutné skontrolovať hlavu, karburátor a prevodovku). Čau
Datum: 28. srpna 2008 8:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Karburátor asi špatně nastavenej, hladina, jehla atd... A O5 mají taky kulatej kryt zapalování, ten šroub na olej mají vpravo taky jen O5... myslim
Datum: 27. srpna 2008 21:19
Jméno: fojta
IP: uživatel764
PS:myslim karbos co byl na tom fiku proste nevali
Datum: 27. srpna 2008 21:11
 Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 14:23
tam je ale odstředivá spojka .. a u babet je zařazená 1čka ( př. 2jka) furt neutral tam neni!
Datum: 28. srpna 2008 14:23
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
asi se ti nezozepinaji rozbehovbe spojky tak ti to zustane jakoby zarazene a jak zastavujes tak udusis motor
Datum: 28. srpna 2008 14:04
 zdar draci nevi tu nekdo jakou ma spotrebu jawa 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 15:27
ja mam ten motor na ctyrkolce takze mam dvakrat takovou spotrebu
Datum: 28. srpna 2008 15:27
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
ja mam 250/455 a nasel jsme o ni ze si bere 2,8/100km  coz me docela zarazilo pac tolikhle malo si nebere ani mejch 5 fichtlu
Datum: 28. srpna 2008 15:08
Hodně záleží která Jawa 250. Dědovy žral pérák 3l / 100km.
Datum: 28. srpna 2008 10:30
250ky byly hodně dobře postavený stroje. Vůbec nežraly,takže bych počítal,že když to máš dobře seřízený,vejfuky good,karbec godd atd.,tak si to veme tak max. 5 litrů na 100 km v jednom člověku. Ve dvou se samozřejmě spotřeba razantně mění,ale to i u fichtla. Tak ať ti to jezdí!
Datum: 28. srpna 2008 8:01
hodně záleží na stylu jízdy ale spotřeba bude kolem 4 až 5 litrů na sto v jednom člověku
Datum: 28. srpna 2008 0:40
Jméno: standa
IP: uživatel3921
dle prevodu na rozetach....3-12litrů
Datum: 27. srpna 2008 23:40
Datum: 27. srpna 2008 22:50
Jméno: johny
IP: uživatel2090
kolem 5-6l na 100km zalezi na stavu motoru
Datum: 27. srpna 2008 20:54
děda ji ma a řikal že když byla nova tak neměl problem ujet stovku kilaku za 3 litry ale časem se to prej horšilo a žrala víc.Ted nevim kolik to muže brat
Datum: 27. srpna 2008 20:46
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
newim ale typoval bych tak 8l a kdyz tom vytnes tak i 10 ale fakt nevim ja 250 nemam ja mam 175
Datum: 27. srpna 2008 19:50
mrte jak auto
Datum: 27. srpna 2008 19:48
Jméno: noac
IP: uživatel2757
 cau hoši zkousel jsem nalit do fichtla naftu jelo o lepé ale asi po 2 km jsem zadrel válec, ale na naftu to jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:24
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Blahoslavení chudí duchem, jestli něco ujelo 2 km, tak to není asi nic moc ?
Datum: 20. října 2008 14:24
stryc ze mnel 150cz kyvacku a ze kdyz nalely do karbecu benal a rozehrali to ze jezdily na naftu cely den takze sis to vymyslel
Datum: 27. srpna 2008 23:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to mustaf:zhavici svicky v dieslech sou pro start,pak uz je nafta zapalovana kompresnim teplem(staceny vzduch se ohreje na teplotu asi 600 stupnu),proto je u dnesnich dieslaku normalni komprese treba 22:1,kvuli tomu aby bylo to kompresni teplo co nejvetsi
Datum: 27. srpna 2008 19:50
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ty vole tak to si objevil ameriku  pionýr jede uplně na cokoliv
Datum: 27. srpna 2008 19:20
teda nafta může chytnout  jen má vyšší spalovací bod
Datum: 27. srpna 2008 19:01
já myslel že nafta nemůže chytnout ... dyť se furt povídá že když hodíš ZAPÁLENOU sirku do nafty tak ti ta nafta nechytne.... a že by tomu stačila jiskra? v dieselových motorech sou Žhavící svíčky některý se podobaj i žírovce bez skla ..... na tyhle svíčky se dá jezdit i s rostlinným olejem ... ( 23kč/l) borec jezdil měsíc a úplně moc si zasral motor
Datum: 27. srpna 2008 19:00
to je pravda XXX, na naftu to po ohřátí pak jede furt, zavřít kohoutek na nádrži a je to
Datum: 27. srpna 2008 18:01
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
nevím tedkom důvod jezdit na naftu jak už je stejně dražší než benál,ale jde s tím jezdit ale musíš to ze začátku zahřát na normální benál a pak tam lít už naftu jo a pak je problém to vypnou páč na naftu to jede i s vypnutým zapalováním
Datum: 27. srpna 2008 17:53
Jméno: sdgdfg
IP: uživatel692
já jeden čas na naftu jezdil a nezadřel sem ale mělo to dva problémy......strašně to čudilo a smrdělo a když sem chtěl vyjet tak se to muselo pořádně ohřát až potom to jelo......když sem pokaždý musel minimálně deset minut tlačit tak mě to přestalo bavit a už sem to tam nelil
Datum: 27. srpna 2008 17:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nafta je mastna a maze, ale take ma mnohem vetsi vyhrevnost nez benzin
Datum: 27. srpna 2008 15:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
ale trepes hovadzini na naftu sato zadrit neda,a mozeste si rikat co scete proste to na naftu nezadrete a hotovo.zas tu sce bit nekdo zaujimavi,a na naftu to jede len ket to mas zehrite.
Datum: 27. srpna 2008 15:46
No jo no-s naftou to nestíhá chladit. Možná,že kdybys vymyslel nějaký lepší chlazení,tak bys na naftu moh jezdut pořád. To taky asi bude příčinou zadření-přehřátí.
Datum: 27. srpna 2008 15:17
Jméno: pica
IP: uživatel2868
mel stam dat olej ne
Datum: 27. srpna 2008 14:59
Jméno: 00
IP: uživatel368
jojo si king
Datum: 27. srpna 2008 14:25
|



|