Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar draci když jedu na svým fichtlovy z kopce a má nižží otáčky a přidám tak chvíli trvá než se rozeběhne díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel3711
vetsinou to dela kdyz uz je motor vyce vybehanej...pred GO mi to delal taky a po GO uz to nedela...ale prej na to ma dost vliv gufera na klice...jedno sem mel trochu strizeny,ale jezdilo to predtim dobre,ze sem to nepoznal...jinak to dela skoro kazdej fichtl tak to nekoumej...
Datum: 08. srpna 2008 11:42
Jméno: michal
IP: uživatel3709
delal to každej fichtl co znám některý aj zdechli dle mího názoru se to přechlástává a pak je potřeba troška času aby se to chytlo
Datum: 08. srpna 2008 10:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
To je normální! Prej na to pomáhá ta malá lahvička kterou hadičkou navedeš do kolýnka karbece jeden týpek to tady měl a posílal fotky  Nebo prostě vyřad nebo nepovoluj úplně plyn
Datum: 08. srpna 2008 9:08
mno newim jesi myslíš to samé,ale to je normální,to mě dělá aj u 350/640 která je zeštelovaná ze servisu..
Datum: 08. srpna 2008 9:03
Skus poštelovat odtrh a předstich.
Datum: 07. srpna 2008 21:37
Jméno: hon
IP: uživatel2971
 Zdare chci se zepatat na co je karbec VEB BERLINER VERGASER FABRIK KNBS17-5 je to zrejme s nejake predvalecne motorky fakt nvm diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 19:56
Datum: 07. srpna 2008 19:56
 Čau lidi potřeboval bych poradit - když sem jednou přidělával výfuk přímo od válce do kolena , tak jsem použil jeden neorig. šroubek a později mi to tamtudy začalo nejspíš protejkat a benzín si strašně pomaliku tekl ven - je možné , že jsem se tím šroubkem prorazil do válce??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 16:57
jak rika kolga vacko to bys strahl zavit v hliniku 100%
Datum: 08. srpna 2008 16:57
to by si spíš strhnul závit v hliníku než by si poškodil válec
Datum: 07. srpna 2008 18:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Valec krom hlinikoveho obalu je z litinove vlozky, ktera je tvrda, ale krehka... tezko by ses provrtal
Datum: 07. srpna 2008 17:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
to ani náhodou, je tam ješto mrtě hliníku a i kdyby to byl odvrtanej, tak ti praskne vložka a neotočíš motorem, nebo to skoro nepojede. Jen ti to netěsní
Datum: 07. srpna 2008 15:08
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
to asi ne pis ti tece to co motor nespali mi to taky tece z vyfuku a nedelam si z teho hlavu
Datum: 07. srpna 2008 14:36
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no že by ses prorazil do válce semi nezdá... jedinej způsob jak to zjistit je, že sundáš válec a podíváš se. ale spíš zkus vyměnit těsnění a dát kratší šroubek nebo tam dej origo šteft. a jestli ses prorazil do válce, tak gratuluju, protože seš asi jeden z prvních nebo možná první na světě, komu se to povedlo
Datum: 07. srpna 2008 14:26
Jméno: FICHT 555
IP: uživatel1409
TAK TO FAKT NEVIM A NEMAŠ ŠPATNY TĚSNĚNÍ POD VYFUKEM
Datum: 07. srpna 2008 12:35
 Prosimvas nedava tady nekdo motorkru ci pionyra mam o ne zajem vite tak mi kdystak pisnete na email tak moc dekuji naschledanou a nedo nahradni dily jen na pionyra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 12:57
prodam pionyra 05,plechy komplet krome tunelu,jede,chyta,sviti,troubi..motor uz ma dost vybehanej,ale funkcni...za 1500,- ozvi se na email. jsem z Kladenska.
Datum: 04. srpna 2008 12:57
prodam motor z mustanga par vjedci neni vpohode ale to se seridi tak za 750kc na dobyrku
Datum: 04. srpna 2008 12:26
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Možná tak nějakej příbuznej ale pochybuju že ti cizí střízlivej člověk daruje fichtla. Maximálně tak nějakej díl  Jak řiká kolega dneska chce každej vytěžit co se dá
Datum: 04. srpna 2008 11:45
Dává?  Kdy to žiješ  . Dnes je všechno za peníze  všechno..
Datum: 04. srpna 2008 11:24
Jméno: čz
IP: uživatel934
 čus ,mohl by být na čz 175typ487 karbec třeba z 350 634 a nebo z kývačky čezety taky 175 předem díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 0:15
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
co tam pasuje to tam muzes dat,jen to chce pretryskovat
Datum: 04. srpna 2008 0:15
Muzes ho tam dat musis ,ale natryskovat podle originalu jinak 634ka mela karbec 2926sbd tudiz difuzor 26mm.
Datum: 03. srpna 2008 20:55
Jméno: ČZťák
IP: uživatel1711
U me vzdycky vyhrava karbec z motorove pily na fikovi na 175 upe luxus
Datum: 03. srpna 2008 18:40
Jméno: čz
IP: uživatel934
já právě nevím v rozjezdu to je líný a pak když se dostanu tak nák ke3000otáčkám tak to zatáhne a jede to bomby ale v nižších otáčkách je to mrtví.
Datum: 03. srpna 2008 18:34
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
podle toho jaky ma difuzor jestli ma nemsi tak to ti nepojede na 100% ale min
Datum: 03. srpna 2008 18:27
pravdaze ano ale z jawy 350 tito bude vicej zrat.
Datum: 03. srpna 2008 18:26
 chlapci mám dotaz.. tahleta čz 125 http://jr.jaromirvanek.com/view.php?nazevclanku=cz-125-t&cisloclanku=2006070001 měla stenej karbec jak 555 ale s vetsim difuzorem ,má karbec 2916 -tot ten difusor H a 555 má 2914 HZ.. paslo by to na 555?? a jakej vliv má difusor na motor? lepší plnění? páč když točim meho pincka tak citim že to neni v plnejch otáčkách... jinak sem sel na obili (potom sem z nej skousel vyrabet mouku mlynkem na mak slo to XD) no a jak uz sem chtel s fichtlem odjet tak kolem jel klucina s dedou a ten kluk prej že to není pionýr ale babetta... nakej znalec vzadu SPZ jak krava a prej to neni pionyr.. sem na nej hodil takovej pohled kdy sem kyval hlavou ze strany na stranu a odfrkl sem si XD.. páč tohle me dost urazilo a hlavně mojeho parizka  .. už se tesim az s nim budu jezdit po cele čr a sem tam budu sedet v prikope a cekaat na ABU nebo tatu az pro mě prijede XD
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 17:32
ČZ 98 je to samí, ta má řek bych snad i stejnej difuzor akorát jiný označení.
Datum: 02. srpna 2008 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel3663
mam pareza s karburatorem ze 125 T,je tam i vetsi vnitrni prumer kolena a vetsi kanal do motoru. Jede to jako hovado,je tam 13 rozeta jede mi snad vic nez 21 fichtl a vyborne chyta za studena...
Datum: 02. srpna 2008 15:22
Jméno: Vojta
IP: uživatel3269
 hojte včera jsem rozdělával karburátor a všiml jsem si prvně, že na jehle mám čtyři drážky....takže jehla jde dat do 4 různých výškových poloh, myslíte že to bude mět vliv na výkon?kdybych ju zvedl ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 15:29
Jméno: pluci
IP: uživatel1179
ja bych se chtel zeptat jestli ktomu pistu s tim jednim pistnim kroušken jakou bodu botřebovat valec jestli nakej specialni nebo jakej dik
Datum: 06. srpna 2008 15:29
na výkon to nema žádný vliv tam si to enom šteluješ jak chces,ale nejlepší je to mět na druhej z vrchu.
Datum: 02. srpna 2008 19:42
Odzkoušej si to. Vliv to nějakej má. Mě se osvětšilo nejvíc na druhej od shora.
Datum: 02. srpna 2008 19:28
Jméno: Monty
IP: uživatel13
to je individuální... normálně se dává na 2 až 3 zářez shora ale třeba já osobně mám jehlu na prvním zářezu a takhle mi to funguje bez problémů
Datum: 02. srpna 2008 14:05
Jméno: Vojta
IP: uživatel3269
popřípadě, která je optimální..
Datum: 02. srpna 2008 13:28
Jméno: monax
IP: uživatel467
ne nebude
Datum: 02. srpna 2008 13:27
Jméno: dabl
IP: uživatel2757
 co se stane když dám na pařeta 555 karbec z jawy 21 fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel3663
pokud napasujes karbec z pareza pres nejaky sikovny koleno na fichtla tak to netoci tolik ale ma to lepsi chod a jede to dost slusne,mel sem to na nekolika exemplarich(trikolka,motokara,minibike). Obracene to asi bude stat za nic,musel bys udelat vetsi kanal do valce(jak se tam montuje koleno) a pak mozna by to mohlo chodit dost pekne,protoze kdyz osadis pareza karburatorem z 125T a vytvoris trochu sirsi koleno (vetsi vnitrni prumer)tak jede lip nez 21 fichtl.....
Datum: 02. srpna 2008 15:11
jo,sorry,spatne sem si to precet
Datum: 02. srpna 2008 13:50
ja se to nel obracene karec z pareza na 21 jeloto nadherne lital tak 65km/h fakt supr jen kdybych nepotkal ten traktor tak jezdim jeste tet
Datum: 02. srpna 2008 12:33
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno kdyz se ti to podari dat na prirubu tak by to sice mohlo ject,ale nepojede to nic moc
Datum: 02. srpna 2008 12:13
 zdarte draci mam takovy jeden problem asik neco v karburatoru nebo přivot paliva.......jedu na fechtlovi a kdyz dam pul plynu tak jede dobře a ma to aj taky dobry zvuk a kdyz dam plny tak to jde do vysokych otacek pomalejc nes kdys mam pul plynu je to jehlu a nebo ze se mi soupatko zdviha uplne nahoru a jak mam soupatko nastavit aby se mi nezdvihalo uplne hore diky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 9:20
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Dej jehlu na druhej zarez ze shora a hlavne nastav hladinu...me to delalo taky, bylo to hladinou.nesmi ti tam ten plisek litat, ale ma se pohybovat v rozmezitak 2mm, to jak hodne se plisek otevre sestelujes tim malim zobackem na plisku a vysku hladiny prihnutim celeho plisku.Hladina je spravna tehdy kdyz zmackens plovak ke dnu a hladina je ve stejne vysce jako nejvyssi bod plovaku...
Datum: 02. srpna 2008 9:20
nevim stim ti neporadim ale tam nad jehlou s tim soupatkem mas takovej zavid jak je vnem nastrceny lanko tak ten kdys das min tak ti klesaj otacky kdys ho das vys tak ti mas vysoky otacky jinak nevim cim to muze bejt
Datum: 02. srpna 2008 9:14
Jméno: petr
IP: uživatel2412
 Ahoj draci mám problám.Motocikl JAWA pionyr 20-mám ho asi fůrt uchlastaného-vypnu kohoutek a po 1 hodine chci jet a po našlápnutí mi nechitá a pořád do kolaa pak postupně nabíhá--u kerbecu je vše utáhlé na doraz a i jela je posunuta splolu s bovdenem,apřesto mi to na volnoběh chcípá pomalu dobrblává ažchcípneco stím prosím porate
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 0:07
Co ventil v plovákové komoře zavírá??
Datum: 02. srpna 2008 0:07
 Nazdar gepardi,mám problém když roztlačim pionýra tak chytne ,ale nejde do otáček když přidam plyn tak se to udusí a chcípne....dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 20:57
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
čus, tak to může bejt hodně věcí. Ale začni filtrem vzduchu, zkus ho sundat. Potom koukni na hladinu v plovákovce, a na trysky. Prostě celej karburátor by si měl zkontrolovat a kdyby nic, tak elektrika. Možná předstih?
Datum: 01. srpna 2008 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel3433
 Zdar mám problém z babetou 210 benzín v nádrži mám ale asi neteče do karburátoru když do rozšlapávám 30min tak svíčka je stále suchá prosím poraďte co mám zkontolovat nebo nastavit a předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 12:44
Jméno: lasty
IP: uživatel3651
ahoj, sundej hadicku z karburatoru, zapni kohout a mrkni jestli to tece, zkus to i na rezervu, kdyz to nepotece, tak vyndej kohout, rozeber ho a dej na par hodin do octa,,vysaje to vsechny necistoty, kdyz to normalne potece, podivej se jestli nemas uplne zasroubovanej ten sroubek kterym se styluje kolik tam de benzinu,,myslim si ze to tim ale neni,,zkus ten kohout
Datum: 01. srpna 2008 12:44
Jméno: Martin
IP: uživatel3433
 Zdar mám problém z babetou 210 benzín v nádrži mám ale asi neteče do karburátoru když do rozšlapávám 30min tak svíčka je stále suchá prosím poraďte co mám zkontolovat nebo nastavit a předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 10:50
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Tryska asi ne Jsem to profukoval kompresorem
Datum: 03. srpna 2008 10:50
Jméno: josef
IP: uživatel2969
ucpaná tryska
Datum: 02. srpna 2008 10:22
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Takže karbec vyčištěn a benzín z nádrže teče nemohu tam mět neco blbě nastaveny na tom karbecu?
Datum: 02. srpna 2008 9:16
Pročisti karbec a jestli to nepomůže tak vyčisty takovej ten hajzl jak se pouští, vypouští, rezerva benzín teď nwm jak se tomu nadává   Kohouut
Datum: 01. srpna 2008 12:42
Pročisti karbec a jestli to nepomůže tak vyčisty takovej ten hajzl jak se pouští, vypouští, rezerva benzín teď nwm jak se tomu nadává   Kohouut
Datum: 01. srpna 2008 12:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
v prvni rade bych zkontroloval jestli neni ucpane sitko kohoutku,pripadne kohoutek samotny,skontrolujes to tak,ze zdelas palivovou hadicku(bud z karbece nebo z nadrze) a pustis benzin,benzin by mel vytekat,kdyz ne tak bude nejspis ucpanej ten kohoutek,takze vylejt benzin,vysroubovat kohoutek a vycistit,pripadne vycistit celou nadrz,kdyz potece z hadicky benzin v poradku,tak bude nejspis zaneseny karburator,takze sundat karbec,a vycistit,taky je mozny ze jestli tam mas palivovej filtr tak je zacpanej,skoukni to
Datum: 01. srpna 2008 12:41
 prosim vás mám jawu 555 do kolkyho zárezu mám dát jehlu je už tak stredne vylágrovaný ale este ma do generálky daleko dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 20:50
Ahoj,já ji nechávám ůplně dole,a neměl jsem nikdy žádnej problém.
Datum: 02. srpna 2008 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel3642
musis to odskouset...a mas hrubej fitr nebo jemnej??? pokud mas hrubej tak ji dej vejš a pokud jemnej tak ji nech klidne na prvnim zarezu,ale doporucuju to radeji odskouset....
Datum: 31. července 2008 22:45
 Ahoj draci potrebuji pichnout mam novy vybrus a proste cely motor po go je to jawa 638 kam mam dat jehlu v karbecu a kolis smesi ma byt na karbecu diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:47
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Zdar a plnou nadrž,mám problém s karburátorem nepouští mi benzín do válce ,je kompletně vyčištěnej tak nevim....dík za odpo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 9:56
Skusim všechno chlapci zatím mnohokrát dík...
Datum: 01. srpna 2008 9:56
Já sem měl stejnej problém s čezetou, do válce nešla ani kapka, ale z karburátoru to teklo jak svině, taxem zacpal díru na filtr rukou a párkrát prošlápl.......Heuréka.....a jelo to.....
Datum: 01. srpna 2008 7:50
to bude tim ventilem kdeje plavak sak karborator musis prefukovat kompresorem ne len vicistit
Datum: 01. srpna 2008 0:53
Jméno: standa
IP: uživatel3642
pokud ti do karburatoru tece a trysky mas !!opravdu ciste!! tak bych hledal problem v zaviracim ventilu nad plovakem nebo v kanalech,jinak uz fakt jedine ze tam nemas gufera  D
Datum: 31. července 2008 23:15
to asi ne tu hlavu ani valec nesundavej jen to skus jak tu rikaj skus do valce nalit benzin
Datum: 31. července 2008 22:20
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Moc tomu nerozumim, ale není problém někde ve válci, pístu....? Třeba není tlak aby si válec natáhnul benzín třeba to je kravina ale třeba ne. Sundej válec a zkoukni to, lepší než sedět a koukat
Datum: 31. července 2008 21:57
ale jestly ti tece benzin z nadrze je to blby ale je to us tak podiviej se jestly tece benal z hadicky
Datum: 31. července 2008 21:39
me fichtl chytl i bez karbece, kdyz byl pist v dolni uvrati a do saciho otvoru jsem nalil trochu benzinu
Datum: 31. července 2008 21:02
koukni na tesneni pod karbecem, nebo skus striknout do valce trochu benzinu a pak to zkus roztlacita vono se to chytne, to sem kdysi delaval s Kawou, kdyz stala prez zimu, strik sem benzin do diry na svicku, a pak to slo, zdar
Datum: 31. července 2008 20:33
To je všechno o.k trysky jsou vyčištěný celej karbec je vyčištěnej..
Datum: 31. července 2008 20:20
nemusi to bejt karbecem vis co skus se podivat na kohoutek
Datum: 31. července 2008 20:06
 CHONGU ABISA NATO NEZAPOMJELO POKRACUJ ZNOVA TU .
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 16:09
ti magore xxx odkat dosels steho filmu xxx nechapes ze aj vtemto vcil podemnu ten co napisal to ze simpanz ci coto ze to nejsem já??natisi vigumovani jasem chodim dluhsi nes ti opitajsa sesu.a nesermja.
Datum: 31. července 2008 16:09
Jméno: !!
IP: uživatel2974
jenze kazdej debil si ip umi zmenit na tom nic neni
Datum: 31. července 2008 14:00
Jméno: xxx
IP: uživatel3639
blazne kdyz si nenavstevoval tenhle pokec tak tu byl klid,zadny urazky,vulgarni slova a nic podobneho....takze to ma s tebou vsechno souvislost....kdyz si machr pres fichtly tak se chovej jako machr i tady a ne jak tupe hovado!!! zdar
Datum: 31. července 2008 13:25
tyvole co ro ru je za kokotiny?napiste sesovi at si zjisti ip kdo to pise a blokne ho.
Datum: 31. července 2008 13:15
Jméno: BigL
IP: uživatel2974
blazne si dost ubohej!!
Datum: 31. července 2008 12:01
no kukaj cosem pise ten nepodareni kokot
Datum: 31. července 2008 11:07
sem nedomrdlej simpanz ze jo??
Datum: 31. července 2008 10:32
musim se zastat blaznna a nevim jestli toho umí víc než ty...ale umí toho hodně
Datum: 31. července 2008 10:25
a pro xxx umim teho urcite vic nez ty a zatim si stojim.
Datum: 31. července 2008 10:15
a ti soplaku loukotmane nesersa domja ket nevis oco ide.
Datum: 31. července 2008 10:14
xxx ja nevim pokem ti mozes bit tak tupi.sak to naky idiot pisal picovini a davalsi prezivku blazenn,a potom si mislis ze sem to bil já
Datum: 31. července 2008 10:13
souhlasím s tebou... ale neim, myslim, že pod mou předdívkou nic nepsal, to je má chyba, že se semtam zapomenu přihlásit.. ale nečtu všechno, takže možná někde něco vod něj je, ale neim.. vodteď se budu snažit přihlašovat.. eště skusim něco napsat sesovy.. mám takovej nápad..
Datum: 31. července 2008 8:55
Jméno: xxx
IP: uživatel3630
ty ses fakt pako rejpavy,sam vis a umis houby a akorat kazdyho prudis...co ty vis o elektronice nebo o samotnych motorech..??? predpoladam ze nic a jsi asi blby jak tago a dle tveho vyjadrovani predpokladam ze mas 5 tříd z devíti a dal te nepustili....obcas je to fakt uz vrchol...dej si radeji novou prezdivku a zacni odznova a bud normalni...tve prezdivky standa,chong,DR.fik 2,loukotman a keci typu nic nevim sem blb a smrdim sou fakt trapny a nezesmesnujes tim ty lidi ale sam sebe....kazdej uz vi kdo to pise....TY..!!!...
Datum: 31. července 2008 1:01
 Zdarec Všichni
Nemáte někdo na prodej karburátor 2918 a nebo nějaký s průměrem difuzoru 18 - 20 mm???
Předem děkuji Jawista555
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 13:10
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja bych si koupil binga na 555
Datum: 30. července 2008 13:10
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
amaly jsou peknej xindl.. uvolnuje se jim priruba
Datum: 30. července 2008 13:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
www.moto-prodejna.cz
Datum: 30. července 2008 13:00
Posl.aktualizace: 30. července 2008 21:13
ty si asi deb.. nebo co máš tam napsaný že to pasuje na typ 555 demente se tu nerozkrykuj za tvoju blbost nikdo nemuže a de ti prosimte píšou že tam pasuje co!!!!
Datum: 30. července 2008 21:13
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Myslim ze 555 ma jinou prirubu na to... jinak to je hold tva blbost, za to nikdo jinej nez ty nemuze
Datum: 30. července 2008 13:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jeste tam jsou napsany typy na ktery to pasuje kupsi radsi brejle a deto udelat i z papiru ale na to musis mit ruce
Datum: 30. července 2008 13:05
Neni to pod karburátor ale pod kolínko karburátoru takže mezi kolínko a válec
Datum: 30. července 2008 12:48
 Servus hosi,nevite proc mi tolko ten muj mustang zere?jezdim bez filtra lebo z viltrem to dusi,vybjehane to neni,to podlamja robia semeringi zeto nejezdi z filtrem nee?ale proc to tak zere jak svina,kamos na 250/559 najezdi na 1L 36km a ja sa vozim asi 10-15km,minimalne 8litru mito zezere.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 10:54
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Tak ked vravis ze karbec je v poriadku tak uz budes mat opotrebovany valec s piestom a kruzkami ,daco stoho ano,bude mala kompresia a tu zmes ti piest nestlaci ale niekde ti prefukuje,skus to skontrolovat,a nejazdi stale na plny kotol  ,skus vsetko poriadne dotiahnut,nech sa dari
Datum: 31. července 2008 10:54
proste karborator je v poratku trisky vrtane nejsu .
Datum: 31. července 2008 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel3630
blazenn: neptali se te jestli mas ciste trysky,ale jestli je nema moc prorezane???puvodni prumer je O,68 mm...pokud mas vysokou hladinu,nebo moc zvedlou jehlu nebo prorezane trysky tak se nediv ze ti to bere 8 na sto a poku dpises ze to s filtrem nejede tak to je jasny priznak toho ze mas moc bohatou smes a tudis mas prorezane trysky,zvedlou jehlu nebo kurevsky vysokou hladinu...prekontroluj to...
Datum: 31. července 2008 0:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
trisky su v poradku ja mam moju motorku prekuklu jak dlan ketsa neco pokazi hnet sato spravi
Datum: 30. července 2008 23:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
chong ma asi pravdu ceznoc mi viteklo cez vyfuk asi pul litru benzinu,tous je vireseno tobilo plavakem,ale na hlavu alebo valec mi nespadne ani kvapka tu dirku to proste nejde,ale zas moze bit ajto ze je secko v poradku ale ked ja furt jezdim jak na zavodoch tak moznoze to tak zere,a este ktemu ja mam nake moc velke max. otacky ale 8,9 tisic kamaradi tak pionira nevitoca ale jeto seriovi mustang.
Datum: 30. července 2008 23:16
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a jeste jedna vec mas tam orig trysky nebo je tam nemas taky to jede ze zkusenosti jak ja sem kupil fika tak sem dal plnou a za 15 km nadrz plna pak sem zjistil po generalce ze trysky nejsou 68 ale 2 mm prumer
Datum: 30. července 2008 22:31
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Aaaa blazen neuráží a sám potřebuje radu  , no to palivo někde musí mizet a pokud to není díra v nádrži, tak teče do motoru, a pokud ho teče tolik jak píšeš, tak bude každopádně chyba v karburaci, protože do motoru teče veskrze karburaci... Předpokládám že nejsi magor a taky se za jízdy díváš na odkapovou misku že ti z ní za jízdy nekape palivo, že jo
Datum: 30. července 2008 21:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
karborator je cisti nadrz dirava neni nejsem magor.
Datum: 30. července 2008 20:17
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
ale nevař to 20 min! nech to 5 min bublat a hned to vytáhni.. no sám uvidíš, že vyplaval bordel..
Datum: 30. července 2008 14:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
koukni jestli nemas diru v nadrzi nebo ti to chci je z karburatoru ten vycisti tak ze ho vyvaris v octe jeste vycisti vejfuk
Datum: 30. července 2008 13:08
|



|