Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci čím to může být že fík po delší době se dusí jakoby kdyby tam nešel benál neim a hlavně do kopců když se rozjíždím tak jakoby se to nechytá na krouták a musím bud podřadit a vytočit nebo to chcípne.Co s tím?Karbec vyvyřenej seštelovanej i hladina je good a jehla na 2 zářezu.Poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 12:34
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 vš co zkus mě to taky dělalo vyšrubuj hlavní trysku a vem si něco uplně uzkýho eště výc neš špendík a z vrchu to proščisti
Datum: 09. února 2011 12:34
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 Čau hoši nevíte někdo co s rezavou nádrží??Jak ji mam vyčistit od rzi??Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Zkus kofolu
Datum: 06. února 2011 21:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Žádný sítko to nesežere, odstraní se jen rez... ta kyselin a není zase tak silná, je to hooodně kyselej citron, dá se i ochutnat, ale ty xichty u toho...
Datum: 06. února 2011 9:41
 Kyselina funguje výborně, ale doporučuju předtim odmastit vnitřek nádrže, třeba to propláchni technickym benzínem...
Datum: 05. února 2011 20:05
 A nesežere to sítko co je na kohoutku? Díky
Datum: 05. února 2011 18:12
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Pak prosím napiš jak to pomohlo ta kys. citronová, díky
Datum: 05. února 2011 18:03
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 ok díky moc
Datum: 05. února 2011 17:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Kup si v sámošce pytlíky s kyselinou citronovou (1 stojí asi 7 Kč) tak si jich kup 10, nalej do nádrže vařící vodu a nasypej to do toho. Zavři a zabal do hadrů, aby to sylo co nejdéle teplý. Nech to přes večer na topení v teple a ráno to vylej. Nádrž bude jako nová. Pak to nech v teple pořádně uschnout...
Datum: 05. února 2011 16:42
Jméno: tryskac
IP: uživatel1506
 cau draci jaka je hlavní tryska u ČZ 250/455?? ta origo je necitelna a este navic spatna.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 8:49
Jméno: Test
IP: uživatel7923
Datum: 05. února 2011 8:49
Jméno: zobkins
IP: uživatel10115
 čus , pomůže na výkonu když vybrousím difůzor u karbecu do většího průměru ? Kámoš něco takového říkal je to pravda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:15
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 tak samozdrejmě ti to něco pomuže,bude ti to nasavat snadněji směs,ale ještě jsem to neskoušel tak přesně nevim,snad ti to něco pomuže
Datum: 01. března 2011 21:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, jakým směrem se má dávat papírovej palivovej filtr? šipkou dolu že? každej to dává jinak, tak se vás chci zeptat...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:59
 lori: Na tohle člověk nemusí jezdit do Číny, stačí když chodí do školy...schválně se zamysli proč se všechno vyrábí v Číně
Datum: 05. února 2011 10:59
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Dalsi co byl v cine jo
Datum: 04. února 2011 16:56
 kolecko ®:má pravdu čína je čína
Datum: 04. února 2011 16:16
 Lori: Netvrdil bys, jo? To mi řekni kdo by to v té Číně asi tak zakázal, vzhledem k tamním podmínkám...v číně jsou naprosto běžně zaměstnáváni lidé mladší 16ti let, a je na nich vyžadována stejně intenzivní práce a neplacené přesčasy jako po dospělých...v praxi to vypadá, že zkušenější starší pracovníci obsluhujou stroje, a mladí, tzn defakto děti, ty motorky kompletujou, a takhle je to v Číně naprosto se všim...a kdo to montoval v Jawě? Přinejmenšim to byl proškolený pracovník, který měl přehled o tom, co vlastně vyrábí...
Datum: 04. února 2011 15:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ze to montujou decka bych netvrdil, a krom toho v jawe to taky nemontovali experti
Datum: 04. února 2011 15:22
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
Datum: 04. února 2011 14:45
 to bude tim, že to montujou malý děti v Číně...
Datum: 04. února 2011 13:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 díky, kámoš má novou yuki a má to tam daný naopak....
Datum: 04. února 2011 13:05
 Šipka naznačuje směr průtoku...
Datum: 04. února 2011 12:59
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 ahoj, potrebuju poradit, co mám dělat když se mi do karburátoru dostal sníh (voda) otvorem pro nasávání vzduchu (upadla mi ta plastová baňka co je v ní filtr sání) a ted mi pincek nechce strartovat. Prosim poradte jak to mám spravit aby startoval, jo a kdyz seslapuju startovací páku tak má ted motor takový zvuk jakoby "profukoval" a nechce naskočit. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 17:46
 když máš sundanej filtr tak to dela tajty zvuky... stači když je filtr otevrenej....
Datum: 05. února 2011 17:46
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 tak jo zitra se na to podivam , díky za radu
Datum: 01. února 2011 23:12
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi si na to kápl sám... nevim kolik toho sněhu si tam nacpal, takže těžko soudit.. kdyžtak vyndej ještě svíci a pořádně to protoč bez ní, pak ten suchej karbec zpět a měl by zas jít jak za mlada.
vono taky bez filtru ten motor dejchá jinak, než když je to jak má bejt.
Datum: 01. února 2011 22:33
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 Proste jak seslapuju start. páku tak to udela takový "pfff" nekde v motoru neni to v převodovce ale asi v válci, já osobne si myslím že to je tím jak se tam mohla dostat ta nasátá voda z toho karbecu a ted tam v tom válci delá nepořádek jak se pri startování spaluje, myslíš ze by to tak mohlo bejt??
Datum: 01. února 2011 22:13
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 v jakym smyslu ti to profukuje, teda spíš kde?
Datum: 01. února 2011 21:52
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 Diky za rady, ja ten karbec odmontuju a pročistím a usiším a uvidím jeste to bude jeste "profukovat" , kdyztak zas napíšu
Datum: 01. února 2011 21:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 sundej ten karbec, vyčisti a nech ho vyschnout.
Datum: 01. února 2011 21:30
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 myslim ze ti netesni hlava
Datum: 01. února 2011 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 behledej chybu někde ve sněhu....chyba bude někde jinde,řekl bych že ti to někde netěsní
Datum: 01. února 2011 20:28
 Zdarec,potreboval bych poradit ohledne karburatoru,koupil jsem (prej spotrovni) karburator bing 17 ale ted na netu vidim ze se dava na simsony..mel jit puvodne na pionyra tak se chci zeptat jestli se da tento karburator pouzit jako zavodni nebo je uplne zbytecne ho tam davat,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 bing 17 mám doma. Má průměr 15mm,po vyjmutí fíbrového kroužku pasuje na pařeza....
Datum: 02. února 2011 15:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Mam za to, ze bing 17 ma prumer difuzoru 17mm, takze jako origo pio. Jestli mas sadu trysek, tak bych ho tam dal, je modernejsi konstrukce nez je original Jikov 2917...
Datum: 01. února 2011 23:02
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Hele. Ten karburátor je špičkovej, precizní, bezůdržbovej, krásně to s ním startuje... Ale má průměr difuzoru jen 15mm. Takže s ním skončíš někde pod 7.000RPM- tudíž žádnej závoďák to neni.
Datum: 01. února 2011 18:27
 Zdarec vymyslim jak udelat na oko z originalnich tlumicu olejove napadlo me inplantovat olejove tlumice do originalnich trubek po pruzinach na pionyra jenze nak nwm jestli se vubec neco takovyho dela takovydle tlumice ? delam to z duvodu zavodu v terenu ve tride klasik ...... nebo mate nekdo nakej lepci napad ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:15
 Zdarec. Jawa 350/634 mela karburator se siticem nebo s cepakem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 18:35
 mela preplavovaci kolik
Datum: 30. ledna 2011 18:35
Jméno: Lamer
IP: uživatel3522
 Cus objednával jste si tu někdo tu origo trysku do fíka? 68? já jen jak je to přesně udělaný protože potřebuju trysku novou (starou jsem drátkem zvětšil a ted se dusí) ja jen abych si nejak pomoh
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 nové trysky jsou dobré. doporučuju i novou volnoběžnou trysku,jehlu a šoupátko.....
Datum: 02. února 2011 15:49
Jméno: 175/450
IP: uživatel10520
 ahoj mam dotaz, u čezety jsem koukal, že difuzor (ta díra v karbeci) je menčí než kanál v karterecj! Jak je to možný? je to od vyroby nebo tam je karbec znečeho jinyho?? trysky jso správný hlavní 91, volnoběžná už nevim. Nedostanu stoho víc než 90km
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 21:00
Jméno: Zed is dead
IP: uživatel10977
 proč je díra do karterů menší netušim, ale mám to na číze taky tak.... funguje to, tak se do toho nehrabu
Datum: 30. ledna 2011 21:00
 No to těžko říct, záleží který typ 250ky myslíš... jestli kývačka, panelka nebo ČZ 250/ 455 třeba...
Datum: 30. ledna 2011 20:30
Jméno: 175/450
IP: uživatel10520
 je ten difuzor stejnej jako u 250
Datum: 30. ledna 2011 19:37
 Změř si průměr vnitřní toho difuzoru, měl by být 24mm, karburátor JIKOV 2924 SBD17b tuším, že to je. Tento 2924 tam má přijít originálně. Já tam měl danej 2926 z nějaký JAWY 350/634. Jako jezdilo to asi lépe, ale taky to víc žralo. Dal jsem zpátky 2924. Jo tryska hlavní má být 90 a volnoběžka tuším 45, ale já mám 50, protože jsem 45 nikde nesehnal...
Datum: 30. ledna 2011 17:23
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 Ahoj budes mít ještě na krámku ten oranžový filtr sání do fíka?.....chtěl jsem si ho koupit ale uz ho tu nemas...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 20:14
 asi za tyden ba za dva,,sesa
Datum: 29. ledna 2011 20:14
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Zdar prosim jak mám naladit karburátor u pionýra jehlu plovák vše děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 16:32
Jméno: Colombo2048
IP: uživatel11060
 no jde o to ze nejlepsi je se prvni projed jako hlavne zahrat motor a potom to az stelovat -nastavuje se to privodem plznoveho lanka pokud chapes funkci karburatoru neni moc co resit proste jak se do toho vicka co je nad soupatkem sroubuje ten duty sroubek -vede nim plynove lanko -nasroubujes ho vic - soupatko bude vic dole a na volnobeh to nepojede vubec ale jak to das naopak tak bude soupatko nahoru tak budou vetsi volnobezne otacky a potom si to uz jenom seridis aby zase nebyly otacky moc velke -nenapada me co by se k tomu jeste dalo vysvetlit
Datum: 27. ledna 2011 16:32
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Soryy to bylo omyleem seklo se to
Datum: 27. ledna 2011 15:07
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Dík chápu nejsem zas takový začáteční ale ještě sem spiž myslel ten volnoběhový šroubek jak mam protože mi moc nereaguje a ještě tan z vrchu jak do něho vede plynové lanko tak ten jak mam vytočit\\\\\\\\r\\\\\\\\ndik.jo jasný my to je jinak by se zolil ja to hodně křehký\\\\\\\\r\\\\\\\\n
Datum: 27. ledna 2011 15:05
Jméno: colombo
IP: uživatel10044
 Nazdar draku, jehla - ladi se s ni bohatost smesi pomoci zarezu na ni do nich se podle potreby vsouva plisek (u soupatka) nejidealnejsi je druhy zarez od shora poznas to na barve elektrod svicky mely by byt barvy cihly a taky to poznas trochu na chovani motoru Plovakem se ladi mnozstvi paliva v plovakove komore lepe receno ladi se to tim pliskem co otevira a zavira privod paliva bud ho podle potreby ohnes nahoru ale poznas to zase podle svicky a na tom jestli se motor uchlastava ale je ti doufam jasne ze se ten plisek ohyba jen trochu ne? Kdybys neco nechapal neboj se jeste zeptat.
Datum: 26. ledna 2011 18:56
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Zdaar. Prosím chci se vás zeptat jestli tento karbechttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_78.html PASUJE NA JAWA Pionýr 05.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 14:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 mas to tam napsany
Datum: 26. ledna 2011 14:16
Jméno: mike.motor
IP: uživatel11051
 Zdar draci, který z těch zde nabízených přímých filtrů bude pasovat na karbec od 638? Nemůžu si to momentálně změřit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 20:50
 nemáte někdo skušennosti s navrtáváním trysek u pionýra (typ 21) ? že prej se navrtaj aby tym byla větší díra a teklo tam víc benzínu, prej to potom jede jako drak
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 22:03
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nejlepsi je tryska PowerJet ale ta je v karburatoru Stage6 s 21 mm difuzorem ale musis mit hodne upraveny valec a cely motor aby to melo vubec smysl vrtani je uplne na nic pokud chces upravovat charakteristiku motoru tak se pust do valce hlavy a vyfukem - zacni treba s rozsirovanim kanalu a poznas
Datum: 22. ledna 2011 22:03
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čau draku vykašli se na vrtání pořid si laditelnou trysku ale pokud nemáš upravený válec moc s tím nezískáš,já mám válec upravený a laditelnou trysku a je to bomba než honit trysky a pořád šroubovat jinou to bych si na závodech nezajezdil.
Datum: 22. ledna 2011 20:34
 Jo, jen vrtej, však poznáš sám  Nejlíp to jede s dírou M6-M8  .. Jestli chceš jinou trysku, tak se mrkni do fichtl krámku  Ach jo.. O
Datum: 22. ledna 2011 20:07
Jméno: Pionýr o5
IP: uživatel9713
 Čauu chci se vás zeptat mam fíka o5 normálně nastartuje ale když chci přidat nebo jen pul plynu tak se to dusí uplně i když jedu i když mám neutrál nevím čím to je a musím abych mohl trochu jet tak držet na karburátoru ten čudl na plováku.dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:35
Jméno: Pionýr o5
IP: uživatel9713
 Dík bylo to hlavní třryskou ale už je to super dal jsem ještě novou jehlu a mazeec
Datum: 28. ledna 2011 17:35
Jméno: Pionýr o5
IP: uživatel9545
 díkk vyčistíím karbec
Datum: 23. ledna 2011 17:19
 na hlavnú trysku si kukal?
Datum: 22. ledna 2011 23:25
Jméno: Martin
IP: uživatel11038
 Nebo jak máš nad plovákem takovel ten caplíka kama teče benzín přes hadičku do karbecu. Tak to muže špatně dávkovat benal. Novej stojí cca 90 kč.....
Datum: 22. ledna 2011 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš ucpanej karburátor
Datum: 22. ledna 2011 21:00
 ahoj...mám venku vzduchový flitr z jedné motorky a je papírový stejně jako třeba filtr od pionýra..a chci se zeptat jestli máte někdo nějakej dobrej způsob na jeho vyčištění, není moc špinavej ale už má pár km za sebou a nechce se mi kupovat nový. diky za odpoovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 14:35
Jméno: lori.
IP: uživatel10944
 kompresorem vyfoukat
Datum: 22. ledna 2011 14:35
Jméno: Petr Ježek
IP: uživatel9243
 Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli je u kývačky (Jawa - ČZ 150) potřeba guma sání ke karburátoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 19:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky neim o jaký gumě mluvíš...
Datum: 22. ledna 2011 19:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Mám jawu 150 a tam je to kovový sítko a přes to a celej karbec je danej ten odlitek hliníku
Datum: 22. ledna 2011 16:05
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 Zdar draci mam takovou prozbicku ,mam jawu 350 typ 638 jezdi dobre motor slape jako hodinky ale kdyz s ni jezdim a pak ji treba chcipnu motor a jdu pryc tak se zachvili vratim a z praveho vyfuku mi vykapava zvlastni hmota ,pripada mi to jako smes oleje benzinu a vody  .chlapi nevite cim to muze bejt  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 20:48
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 jj ja taky  ja mam ty svicky taky krasne suche a cihlove vypalene fakt super a mam ji dobre serizenou ,ale jeste sem se chtel zeptat neni mozny ze to dela simering protoze posledni dobou sem zjistil napr dneska ,nedrzi mi volnobech vubec to nejde seridit a nez mi to dneska zaclo tajhle blbnout tak sem ten karbec mel rozebranej protoze jsem ho cistil ale co me prekvapilo ze v jednom plovaku byl vcuclej benzin takze se to muselo ulejvat zejo ?a kdyz sem to spravil vse jak ma byt takze sem i vycistil ten plovak od benzinu ale jak sem to dal dohromady tak to vubec neslo seridit a kdyz sem tocil z bohatosti smesi a volnobehem vubec to nereagovalo dokonce jsem pridal volnobeh hodne vysoko tak trosku řvala a pak zhasinala tak nwm  ale jak rikam napadlo me to ze jesi to nedela simering zejo protoze kdyz v tom plovaku byl benzin tak automaticky tam slo vic benzinu a tim si mislim ze to slapalo jelikos si ta 350 vic vzala a tim to behalo ale jak sem to vicistil vsechno tak je to v haji  muzete mi nekdo poradit ?pls
Datum: 17. ledna 2011 20:48
 Taky mi to dělá, ale svíčky mám krásně vypálené a jede super a tudíž si myslím že to mám seřízené správně. Taky by mě to zajímalo čím to je.
Datum: 17. ledna 2011 19:48
Jméno: jan
IP: uživatel10894
 asi moc bohatá směs zkus ubrat nebo ti to špatně spaluje
Datum: 17. ledna 2011 15:02
|



|