Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdar lidi mam takovy problem mam pincka a kdyz jedu tak mi to chcipa tak napumpuji benzin a jede dobre a zase po chvily musim cepovat karbec mam procisteny i nadrz a trysky ale do plisku sem raci nerypal mam pocit ze to je vtom poradte pls . DIKY ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 20:43
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 mě to taki kdisi delalo ruzně sem ten karbec čistil štetečkama paratkama proste ruznyma kravinama co mi na netu poradily ale potom mi kamos poradil at ten karbec vyvarim v octu na 20 minut takle kle čisty karbec sem nikdy nevidel nasadil sem karbec spatky na fichtla a bylo po problemu
Datum: 21. listopadu 2010 20:43
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 čau čim to je že mě jawa 21 nedrži volnoděh jednou jsem si nastavil volnoděh na trošinku vyší otačky tak jsem chtěl trošku ubrat tak jsem ubral motor zdechnul a od te doby nemužu nastavit volnoděh aji na vysoky otačky to chcipe jo a šoupe tam mám novy ta 4 měsice bylo dělano na motoru go čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Jakou barvu má svíčka ? Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře. Nastav ji nepatrně níž pod límec plováku.
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 21:57
 výborná věc. Lepší než ten váleček s přímým sítkem  tady se ten bordel pěkně usadí na dně toho filtru,jenom to pak vypláchneš a jedeš dál
Datum: 18. listopadu 2010 21:53
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Tak to je hlavni že jsi snim spokojený
Datum: 18. listopadu 2010 21:30
 Já ho mám a jsem s ním spokojen. Co víc ti k tomu mám říct.
Datum: 18. listopadu 2010 21:24
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, zlobí mě karbec! Dělá to jako kdyby to sálo falešný vzduch, když to je na volnoběh tak otáčky strašně vyletí, když podržím cupák tak se to sklidní ale jak ho pustím, protože by to jinak zdechlo, tak za 5 sekund to zas začne zvyšovat otáčky... A jet se stím skoro nedá, ale když držím cupák tak to jede... Je to po výbruse, akorát sem posunul jehnu na 3. zářez a hladina je zároveň s plovákem, šoupátko nové... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 16:27
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Problém vyřešen... neměl jsem pořádně dotahlé kolínko k válci... Díky
Datum: 20. listopadu 2010 16:27
 zkontroluj ty těsneni jak ti řikaj a nebo kyž to nepomuže tak je to určite tim ze maš malou hladinu paliva v karburatoru , samy asi víte ze kdyz beži motor vypnete benzin tak než to chcipne tak vyleti otačky a to ej podobny připad jak maš ty, vlastne tim že je tam malo paliva tim se motor furt drží ve votačkach vyšších, tak tam napal víc paliva a možna to pude docílíš toho tim ze si přiohneš nepatrne ten plíšek v karbeci jak zavirad přitíkáni paliva.
Datum: 19. listopadu 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 gufero a nebo blbe utesnenej karbec na válci a nebo válec na motoru.....gufero napred vymen pod zapalovanim,tam odchazi nejcasteji
Datum: 19. listopadu 2010 11:18
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, myslíž že by to mohlo sát pod spojkou nebo pod zápalkem?
Datum: 18. listopadu 2010 21:07
 hele a co gufero?říká ti to něco?
Datum: 18. listopadu 2010 21:00
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo borci a mohla by to dělat netěsnící hlava?
Datum: 18. listopadu 2010 20:55
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec skus vyměnit těsněni pod saní a poradně to dotahny ty matky co drží karbec na válci!!!!!!!!
Datum: 18. listopadu 2010 20:52
 Čau draci tak dneska se mi stala celkem blbá věc  Skládám motor z Jawy 555 a potřeboval jsem karburátor. Zajel jsem k pánovi, který je od nás celkem dost vzdálený a měl ho. Na pohled byl krásný, vyleštěný vypadal skoro nejetě. Tak jsem ho za 300Kč koupil. No a doma jsem ho rozdělal a nevěřil svým vlastním očím! Vevnitřku komplet zasraný, byla tam pouze 1 půlka plováku (asi na hrkání) a nebylo tam zajištění na jehlu! Si říkám to je konec a rozdělal jsem trysku a byl tam takový zanesený oranžový prach, trysky komplet zanešený no katastrofa...pak filtr ten byl vevnitř špinavej jak cip nalil jsem tam čistý benzín a vylil černý...jehla taky podivně černá...takže masakr no kdyby bydlel blíž tak bych žádal aby mi vrátil peníze, tvrdil že dobrej stav..tak si dávejte pozor co kupujete protože lidi jsou fakt svině..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:27
 No já se nechlubím, jenomže jsem pak brouzdal po netu a našel jsem na aukru za 100kč karbec jak novej. Byl tam aji rozdělanej, vše jak nové...a za levno!
Datum: 29. listopadu 2010 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 to si stěžuješ a nebo se chlubíš? Když ti necham nablejskanej karbec s parádnim plovákem,sadou 4 trysek,komplet se všim jako novej....dáš litr?? nedáš....!!
Datum: 29. listopadu 2010 16:39
 ahoj draci chtel bych se zeptat jakou maspotrebu stara jawa 175 při normalni jizde/a kdyz ji človek zene a jakou ma maximalni rychlost...diky mam jawu 350 a ta žere dost potrebuji neco uspornejsiho
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 14:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš 175/356 dvouvejfuk tak ta na mahimálku pojede tak 90-100 a při běžnej jízdě bude brát tak 3-3,5 když se budeš snažit
Datum: 18. listopadu 2010 14:53
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 12:29
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Železářství  Tam jích maj.... I jiný průměry
Datum: 17. listopadu 2010 12:29
 železářství...
Datum: 17. listopadu 2010 11:27
Jméno: Roman
IP: uživatel2757
 na jakekoliv lepši benzínce
Datum: 17. listopadu 2010 10:52
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 čaute hej newim co je s fichtlem ale jak je studeny tak jezdi pekne ale jak se zahřeje tak při přidani plynu se prvne zadusi a pak se spamatuje tahne dobře ale třeba v kopci to dela problem jak podřadim než se to spamatuje tak stratim rychlost dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 22:38
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Nemáš bohatou směs?
Datum: 16. listopadu 2010 22:38
 to dělá asi každej fichtl akorát stím rozdílem že některej dýl a jinej menší dobu
Datum: 16. listopadu 2010 19:20
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 aha takže neni třeba nic štelovat stači maximalne skusit ešte pucnout karbec??
Datum: 16. listopadu 2010 18:15
 ja bych vedel taky se mi to deje je to tim ze ty nepridavas plyn a jak najednou pridas tak to chvilku trva nez to palivo dotece
Datum: 16. listopadu 2010 17:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 me se to teda nelibi, radsi matnej povrch(kdysi tu byla fotka "novejch" motoru do fichtla s opiskovanejma karterama, tak neco takovyho) krom toho tohle pude za mesic dokopru... zajde to, zesedne to a ses zas na zacatku
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
 a opravdu to leskne
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
 no nieje blbost ze by sa nedalo zohnat novy! ja mám taky na 05
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 leštiť leštiť leštiť leštiť len tak dosiahneš taký vzhľad ale má to vlastne zmysel? boli vlastne jawy z fabriky takto leštene asi ne? ale pokiaľ sa nudíš tak skvelá zabava na zabitie času
Datum: 11. listopadu 2010 18:24
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 ahoj lidi prosim vas mám problém poskládal jsem si fechtla normálně jede táhne jak drak ale bez vzduch. filtru když ho tam dám tak málo táhne a a do kopce sotva vezme dvojku.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 20:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 máš dobře utěsněný karbec? máš těsnění pod válcem?
Datum: 12. listopadu 2010 20:36
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 klasicka 68...
Datum: 11. listopadu 2010 20:00
 a ta tryska?
Datum: 11. listopadu 2010 19:59
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 na 2 zarezu od hora
Datum: 11. listopadu 2010 19:56
 na kolikátým zářezu máš jehlu?velikost HT?
Datum: 11. listopadu 2010 19:51
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
Datum: 11. listopadu 2010 19:44
 Pak to udělej prasácky jak já a vrtej do víčka airboxu...  ...ale nepřeháněj to s dírama
Datum: 11. listopadu 2010 19:25
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 aha tak ty zaslepky tam nemam zadny...
Datum: 11. listopadu 2010 19:21
 Máš tam gumový záslepky...vyděléj podle libosti,...sou tam asi 2 dole...a jedna velika na hore myslim...tak laď
Datum: 11. listopadu 2010 19:11
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 a jak mam nastavit ten odpor airboxu? diky
Datum: 11. listopadu 2010 18:16
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 ten motor je po GO takze ma novy krouzky...ale valec ne, ale nemyslim ze by to na to melo vliv..
Datum: 11. listopadu 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 serid karburator a odpor airboxu pomocí gumových záslepek a bude to dobré
Datum: 11. listopadu 2010 17:56
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
Datum: 11. listopadu 2010 17:47
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 a zapoměl jsem že ten filr je nový..
Datum: 11. listopadu 2010 17:32
 Zdravím, chtěl bych se zeptat. Mam Jawa Dandy, tam mam 80tku válec a chtěl bych si koupit toto uzamykatelné víčko: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1946.html. Mně osobně přes víčko, které tam mam teď tj. klasika Dandy s dírou na odvod plynů jde docela dost plynů a tak nevim zda-li by bylo dobré koupit si již výše zmíněné aby to nové odvádělo dost těch plynů protože nevim jak velké tam jsou ty díry na odvod. Poradí někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 14:33
Jméno: hjj
IP: uživatel9657
 to nwm já sem totiž koupil již motorku vcelku ale když zajdeš do nějakého krámu s těmito věcmi, tak ti ho objednají
Datum: 25. prosince 2010 14:33
Jméno: D@n
IP: uživatel6546
 De si koupil prosimtě valec 80 na dandy.Nemužu ten valec nidke spalšit!  .
Datum: 23. prosince 2010 21:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ale i tak úzávěr je brán na oko,, že je uzávěr uzamčený ...  tak tak
Datum: 23. prosince 2010 21:03
 Zdavim,chci se zeptat na problem u babetty 207 nevim jak zeštelovat karburátor.když totiž nastavím šroubek bohatosti na 1/4-1/2otačky tak to nastartuju ale nemá to vůbec tah a otáčky a v okamžiku to zdechá.Když ho ale celej vymontuju tak je to tak jak má být.Prosím poradte čim to muže byt.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 7:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten šroubek povol o jednu a půl otáčky a když to nebude OK ,tak máš ucpaný kanálek. Vzduch vede z přední části karburátoru
(pod černým krytem) do otvoru pro šroubek bohatosti a dále do prostoru trysky volnoběhu a na dně je nepatrný otvor,
který ústí do rzprašovače. Tato cesta vzduchu nusí být průchodná.
Datum: 09. listopadu 2010 7:37
 je to alternativní.. mě to jede až je bohatost povolena o 3 otáčky  .. a svíčka cihlová
Datum: 08. listopadu 2010 22:25
 tenhle problém mam taky a vubec se to nechce rozjet musim šlápnout aby se tu vubec pohlo a to mam 70 kg, taky vubec nevim c s tim..
Datum: 08. listopadu 2010 21:08
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ..potreboval bych poradit mam jawu 05 a kdyz jedu tak to zacne cukat pak upe vynechavat a pak jak kdybych tam nemel benzin nebo to prestalo spalovat.vzdycky kdyz pak vyndam trysky a svicku tak to pak jede ale jen chvilu tak to udela asik 5 a pak zas jede normalne.....odtrh a predstih je taky serizenej trysky sem cistil svicku menil benzin tece a karburator sem vyvaril ttak ja uz vubec nwm co stim pls poradte....a kamosovi to zaclo taky delat na mustangu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:41
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 uz to jede ale nwm cim to bylo vymenil sem kondenzator a mel sem smitko korburatorovem vicku takze malo tekl benzin
Datum: 07. listopadu 2010 18:41
 mám to samý u pio 21 a čtvrt roku nemůžu pŕijít na to čím to je...ale mě to dělá jen na 3RS...měnil sem už snad vše...čistil kohoutek, karbec ménil, čistil...a furt to samý..
Datum: 07. listopadu 2010 11:50
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Zdravim je to divný stímto sem problem neměl ale skus se podivat na jehlu u karbecu na jakym zobačku ji máš ja to mam u 05 na prvním zobáčku a necuká nebo nemáš tam bordel někde ? skus vem slaboulinkej drát a strč to dotěch dir od trysek a ten drát ti vyskočí u plováku a uvidíš jestli tam neni bordel nebo celej karbec skus pročistit kompresorem ale nejdřív se skus zeptat nebo nechat skontrolovat jestli není špatnej benzín a já jezdím na Naturál 95 + 4takt olej 1:35 a sem spokojenej skus to taky a nebo nemáš blbou svíčku ? skus dat normal svíčku do ŠKODA 120 od značky NGK ja to tam mam a nemam problém zníčim a prostě vyčisti ješte jednou palivovou soustavu něco se tam určitě vtom najde mno a pak koukni na Zapalko jestli je dobře sestelovaný atd víc ti poradit nemůžu tak se měj čau...
Datum: 07. listopadu 2010 10:39
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 hoj hej na moji čz17/450 sem si zrenovoval nádrž dal sem ji opískovat pochromovat a nakonec sem ji nalakoval a ted po 2 měsících sem zístil že se mi loupe lak dole jak je držák a teče mi tama benzín
nevíte co s tím ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 16:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jako nadrz se varit da, ale predtim se musi nejak vycistit, tusim to delaj vodni parou nebo tak -.-
Datum: 07. listopadu 2010 16:01
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Zdravim nádrž vařit nemužete protože je vtom splodina benzin takže to nedoporučuju ale ja sem na fichtlu nadrž zalepil takovim specialním lepidlem přesneě na todle skuste si dojít do náký prodejny z lepidlama a nebo do barvy laky kde maji lepidla taky nic víc neradím a už stim jezdím 3roky a díra je ze spoda a neteče to do dneška.
Datum: 07. listopadu 2010 10:43
 http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/23.htm
Datum: 07. listopadu 2010 8:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zacinovat, zalepit...
Datum: 06. listopadu 2010 15:45
 Přesně toto mi dělá na dvě pade... Jak sou drzaky na kostru... Když to dotáhnu, ty držáky se trošilinku přitahnou ke kostře, tudíž mi to otevře asi miniaturní dírečku a tama mě to teče... Zavařit no, nebo nejlepší bude asi zaletovat...
Datum: 06. listopadu 2010 11:26
 čau, mam dotaz jak se šteluje volnoběh na babetě 207/300? jde mi ve vysokejch otáčkách. Na karbecu jsou dva šroubky s pérkem co se jakým šteluje. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:47
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Jedným šroubkem se šteluje vzduch a druhým směs ale už si to nepamatuju protože už jezdim 2roky z karbec dell orto a tam je jen jeden sroubek a tam se steluje vsechno samo je to super jizda a i o 100procent to chyta lepe a spaluje hlavne z stim starym karbecem to moc dobre nespalovalo jako stimto stoji cca kolem 850kč ale pozor musí ktomu davat i prislusenstvi na kolínko bez toho to nenasadite !
Datum: 07. listopadu 2010 10:47
 alebo sa ti pridrha lanko daj kvapku oleja do bovdenu
Datum: 06. listopadu 2010 9:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Levým se seřizuje doraz šoupátka. Povolením se snižuje volnoběh.Když to nebude reagovat ,tak to někde přisává falešný
vzduch.
Datum: 06. listopadu 2010 7:04
 http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/karburator-babetta-jawa-207-5365000.jpg tým čo je vyššie pod šupátkom
Datum: 05. listopadu 2010 20:13
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau draci měl bych pár otázek tak mě na ně prosím odpovězte dík 1. projdu na technický když mi fichtl blbě startuje na nakopávačku a to fakt blbě skoro za celej den chytne tak 1 a dost a pak ho už musim tlačit 2. jak by se to startovaní na nakopávačku dalo zlepšit? (segment v hajzlu není ) Svíci mám Pal N7 3. nedrží mi volnoběh ale šroubek je dotáhlí dost 4. občas se trochu se přidušuje všem dík za odpovědi doufám že sem už nebudu muset psát a otravovat vás těma mejma otázkama ale sám si s tim neporadim
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:52
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 zdravím mno myslím že budou koukat na toho fichtla jak pojede a startuje a vypada a jestli svítí troubý a jaky ma vzhled mno nemuze se vam na technycky ten fichtl dusit  mam jawu 05,555,21,23 a ani jedna to nedela tak nwm proc by to mela delat tobe  snaz se to sestelovat a poradne vycisti palivovou soustavu sesteluj zapalko a budes jezdit jak drak neblbni musi to trosku vypada na STK ja jsem byl na STK z mustangem a me na tom dokonce jezdily a skouseli jak funguje a rikal ze to je parada  prej jak to krasne slape a hlavne vypada tak zdarec
Datum: 07. listopadu 2010 10:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo pneu sou jako nový a takže to bude předstih to startování? a asi i svíčka ne? jo a je normální že mi občas kape u karbce na hlavu benal jak tam ma bejt ta odkapová miska?
Datum: 01. listopadu 2010 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na technický je nezajímá jak ti ten pionýr jezdí...hlavně že ti to svítí , brzdí a máš nějakej vzorek na plášti
Datum: 01. listopadu 2010 20:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ty starty to bude mistr předstih a pokud máš na svíčce malou jiskru tak koukni na odtrh...
Datum: 01. listopadu 2010 19:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ty starty to bude mistr předstih a pokud máš na svíčce malou jiskru tak koukni na odtrh...
Datum: 01. listopadu 2010 19:04
 čau hele skusil ses kouknout na privod paliva,procistti karbec? a u toho volnobehu jestlu nemas jakoby vymackany to soube jak mas u plynu.nevim nejsem odbornik
Datum: 01. listopadu 2010 18:17
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar lidi nevíte kde bych sehnal kompletní karburátor na stadion s11.Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 6.11. burza chotusice...tam ho seženeš na 100% nebo motoinzerce , aukro..je toho plno
Datum: 01. listopadu 2010 20:38
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 |Ahoj chci se zeptat jaky olej do benzinu mam dávat do čz 125/516 ? aby mi to co nejvice vydrzelo ? nejakou plnou syntetiku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:19
 Chytrej kluk
Datum: 02. listopadu 2010 21:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no.. i když M2t někdy máznu... především mažu valvoline competition
Datum: 02. listopadu 2010 15:51
 Ne,jeho.Snad nejseš schopnej dat za M2T 90 Kč že ne..
Datum: 01. listopadu 2010 21:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 01. listopadu 2010 20:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 01. listopadu 2010 19:55
 ....a sám maže M2T za 90 Kč....
Datum: 01. listopadu 2010 17:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele podle mě tam můžeš lít všecko ale musí to být plno syntetika pro vysokootáčkové motory
Datum: 01. listopadu 2010 17:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 01. listopadu 2010 17:13
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 tak jaky teda proč tam nelít př castrol TTS 2T 100% syntetiku ?
Datum: 01. listopadu 2010 17:12
 Jasný,do 516 minerál...To by toho moc nenajezdil...
Datum: 01. listopadu 2010 16:06
 mustangista: si nějaký přemoudřelý..... tuším ti půlu mozku uřežeme
Datum: 01. listopadu 2010 15:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 žádnou plnou syntetiku!!! tim to zkazíš! nalej tam mogul TSF to je kvalitní minerál.
Datum: 01. listopadu 2010 14:47
 jasný že plnou syntetiku.. je to vysoko otáčkový stroj.. mě se ve vysokootáčkových osvěčil olej motul 710...
Datum: 01. listopadu 2010 7:06
 zdravim,co takhle nafta ve fichtlovi?  ja tam leju 2/3 ethanolu a 1/3 nafty a musim rict kam se na to hrabe natural! sice kdyz je zima hur to chyta ale jinak to jede suprove... kamos tam leje cistou naftu a chyta na prvni slapnuti... tak jsem se chtel zeptat jestli ta nafta nejak vazne neskodi v tomto stroji.. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:31
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Nechapu vždyt ten rozdil v penězich neni tak velkej...
Datum: 04. června 2012 21:31
Jméno: Jindřích martíne
IP: uživatel10652
 Nic ve zlém,pánové,jako mladý mamlas jsem do 555 lil s kámošem taky naftu,předtím jsme ovšem rozpalovali svíčku letlampou,bože,jaký jsme to byli volové,demoliční četa!
Datum: 09. listopadu 2010 7:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 standa má pravdu...mám jednu 05 a je tam motor po výbrusu a i při poměru 1:1 to rozhodně v létě nechytlo napoprve...ted by se musel roztláčet....já mám v mustangu už docela vyběhaný motor a na naftu s benzínem 1:1 mi chytl až cca po 300 metrech roztláčení a cupování !nevěřím že to někomu jede jen na čistou naftu hned od studena...a ikdyby jezdil jen na naftu tak za ním není tak 50 metrů nic vidět
Datum: 01. listopadu 2010 19:23
 standa: dobry typ... tak velký a tak malé IQ  DD
Datum: 31. října 2010 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 ty vole nekaž to  sem jen zvědavej,co zejtra napíše.....jestli teda este napíše  .....pokud nekdo chcete znat jeho věk,tak zkuste najit profil na lide.cz pres maila
Datum: 31. října 2010 21:55
Datum: 31. října 2010 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak si i s kamosem zkuste naředit benzin/nafta 1:1,přidejte trochu oleje ať se to nekousne a pak napiš,za jak dlouho si to studený roztlačil,kolik si mezitim vyměnil svíček a kolik minut za tebou nebylo vidět....podle tvejch blafů předpokladam že ani nevíš,jak se to na naftu chová......a malokterej motor už na poměr 1:1 vubec jede!!! Ja na to leccos najezdil,dokonce v pařezu na čistou naftu,ale napřed se musel rozpálit do nebezpečnejch teplot za pomoci benzinu jako paliva,pak to jezdilo na naftu a jak to chiplo(coz bylo zajimavy ten motor zastavit) a vychladlo,tak si moh vylejt celou nadrz a komplet palivovou soustavu vcetne karburatoru procistit technickym benzinem a pak si byl rad kdyz to konecne zas blaflo na cistej benzin.....je fakt vidět kdo si tu vymejšlí historky o kamaradovi,jeho fichtlu a naftě....v kolektivu dorostenců v tvém věku ti to bude někdo žrát a řikat si jaký ste borci,ale tady ti to neprošlo.....
Datum: 31. října 2010 21:40
 chce se mi srat a už vím kam.i s papírem
Datum: 31. října 2010 20:48
 ovšem to ti tvrdí ten kámoš. co tam leje ve skutečnosti to nevíš. čistá nafta to asi nebude když to chytá studený na první šlapanec
Datum: 31. října 2010 20:47
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 jak je teda mozne, ze kamos jezdi na cistou naftu,coz je podle vas nemozne, a nepridava motorovej olej, a nezadre? kdyz se podle tebe neda nafta pouzit jako mazivo... ethanol 25 kc, nafta zadarmo... redim v pomeru 2/3 lihu a 1/3 nafty.. rozhodne to vyjde levneji nez davat 31,5 za natural co je u nas.
Datum: 31. října 2010 20:45
 o kolik teda tě vyjde levněji nádrž než na natural?nafták bez žhavení dýl točí než chytne a ty mi tvrdíš že benzínák chytne na 10 metrech?nejsem pekař a z pohádek jsem vyrostl
Datum: 31. října 2010 20:39
 jen se snažíš objevit ameriku a blbneš tady hlavy ještě větším troubům než jsi ty. přesně jak říkáš, lej si do toho co chceš, ale nenaváděj k tomu nikoho jinýho
Datum: 31. října 2010 20:35
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 dik za vysvetleni, tohle jsem treba nevedel, tak uz vim.
Datum: 31. října 2010 20:33
 že jde benzín přinutit naftou aby tahal není nic novýho, ale dlouhodobě je to špatný, nejsem si jistej jestli se líh smísí s naftou, ale s benzínem hodně blbě. naftu nelze použít jako mazivo. potravinářský oleje se usazujou v ložiskách,zasychají tam a to ložisko jde do háje protože se začne hřát, a to i ložisko v ojnici
Datum: 31. října 2010 20:31
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 a bavim se snad o letadlech? rikam, at si kazdej leje do sveho stroje co chce, a to ze hledam levnejsi zpusob jak jezdit, kdyz se daji tato paliva sehnat levneji, to je spatne? vsimni si, ze se v me otazce ptam jestli ta nafta nejak vyrazneji skodi motoru... a poradne odpovedi jsem se jeste nedockal. Ranni rozcvicka jak ty rikas trva cca 10 metru nez to chytne a cca 20 sekund zahrivani, nic tak strasneho
Datum: 31. října 2010 20:31
 to ale nejsou poznatky to je řízená destrukce motoru.Tady jsi na fichtl pokecu a ty musíš na diesel power forum.neplet zdejším mladším hlavu a popiš jim ranní rozcvičku než to chytne
Datum: 31. října 2010 20:24
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 to klikar: a co je podle tebe blud? vysvetli to, rekni co si o tom myslis, rad se poucim, a treba mi to rekne vic, nez ty tvoje vtipne poznamky
Datum: 31. října 2010 20:24
 kbybys byl muj syn tak tě za takový bludy co tu píšeš seřežu že bys měl prdel jak mříž od kanálu
Datum: 31. října 2010 20:20
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 na tom prece nezalezi, ja sem pisu svoje poznatky a ty se muzou samozrejme lisit, kazdy ma jine a od toho je to prece diskuzni forum ne? a to co si do fichtla nalejes to je prece tvoje vec ne?
Datum: 31. října 2010 20:17
 12 a fotrovi vylívá palivový filtr z octavie tdi do pincka...
Datum: 31. října 2010 20:15
 petanku a ted po pravdě, kolik ti je??
Datum: 31. října 2010 20:13
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 pro zacatek bych zkusil na 1 litr normalniho benzinu tak 200 ml nafty a podle ,,potreby,, postupne zvysovat pomer... kazdopadne na 2/3 lihu a 1/3 nafty to huli solidne, ze kolikrat za mnou neni nic videt... hlavne to neprehanet s motorovym olejem, nafta je mastna dost.. rostlinnej olej se da pouzivat i jako nahrada motorovyho oleje, ale taky opatrne... Tohle bych ale moc nedoporucoval..
Datum: 31. října 2010 20:09
 to zase bude pláče:ložiska na klice mi vydržely 80 km, přehřívá se mi to,ztrácí to výkon když se to zahřeje.dobře vám tak úchyláci.jaký je přínos lít do pincka naftu?nalil by jsi do TDI benzín?myslím že ne
Datum: 31. října 2010 20:02
 Tak nejsem úchyl jenom já, když se mi hrozně líbí, že ten pionýr hodně kouří. Kolik tak tý nafty do benzínu, aby to šlo vypnout a neničil se motor a pěkně to jelo i kouřilo? V jakém poměru?
Datum: 31. října 2010 19:55
 ja taky do sviho fichtla leju slunečnicovej olej ale žádnej rozdíl jsem nepoznal akorád že za fichtlem je cítit jak kdyby nekdo smažil řízky
Datum: 31. října 2010 19:37
Datum: 31. října 2010 19:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 A co předstih? Dyk to nezapaluje podle svíčky, ale jak se tom u zlíbí.To to nezkurvý ojnici? Jako já dávám někdy na plnou nádrž sklenku slunečnicovýho oleje a taky mi příjde, že to líp točí, radar mi ukazoval víc, ale to je taky dost o náhodě jak zrovna fouká vítr, tak nevím jestli jen moje pocity, nebo to třeba pak máže líp než M2T  Nebát se toho, že zkurvím ojnici, tak možná taky leju trochu nafty, mne se strašně líbí když to hodně kouří
Datum: 31. října 2010 19:08
 děkuju že jsi mi to vysvětlil...
Datum: 31. října 2010 18:52
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 lih sam o sobe ve fichtlu moc zazraku neudela, ptz kdyz se motor dostane do vyssich otacek, tak najednou prestane jet, a musi se nechat ,,odpocinout,, ubrat plyn, aby jel dal..navic ho strasne zahriva.. takze jedine pro ty,co jezdi do pul plynu..ale v kombinaci s naftou to uz nedela, a jede dobre... a hlavne je to levnejsi, ptz etanol se da sehnat za cca 25 kc a nafta za par korun..
Datum: 31. října 2010 18:42
 no že by byl líh zázrak hořlavosti
Datum: 31. října 2010 18:36
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 me osobne to na cistou naftu ani neskytlo, proto to musim redit..asi zalezi na kazdym fichtlu jak to prekousne.. kazdopadne se trochu zvysi volnobeh, coz je dobre, a take lip tahne .
Datum: 31. října 2010 18:31
 však ono to nejde hned na poprvý nastartovat
Datum: 31. října 2010 18:14
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 taky jsem tomu nemoh verit, ale kdyz jsem to videl tak jsem se nestacil divit.sice chvili(minutu) to musi nechat zahrat ale pak to normalne jede. problem je v tom, ze se za nim neda jet, leda s plynovou maskou  a s tim chcipanim, to jsem se fakt natlemil, ptz clovek to chce normlane vypnout a ono nic xD
Datum: 31. října 2010 18:14
 nevěřim že to jde našlápnout studený na naftu, a už vůbec ne na první kop.
Datum: 31. října 2010 18:08
Datum: 31. října 2010 18:04
 jj
Datum: 31. října 2010 18:04
  to pak nejde chcipnout
Datum: 31. října 2010 18:03
 kámoš taky jezdil an naftu mírně lejznutou benzínem.Jelo to pěkně až na ten dýmec za sebou a na to že pak to nešlo zdechnout xD fůrt ten motor běžel
Datum: 31. října 2010 18:00
Datum: 31. října 2010 18:00
Datum: 31. října 2010 17:58
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 čus draci ..mam fichtla po vybrusu a kamos mi poradil kdis mam novy vybrus mam davat vic oleje do benzinu ale ja to trochu prehnal a tet mi to nechce jet nevim co stim budu vdecnej za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:41
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 tak sem to zredol chvily to trvalo nez to vubec chitlo ale zas to jede jak ma je to v poho
Datum: 31. října 2010 13:41
 nemusíš,já měl na mysli situaci že máš plnou nádrž  to už bys tam víc nedolíl
Datum: 31. října 2010 13:14
 kolik si ho tam nalil?benzin z nadrze nemusis vubec vypoustet..jen tam dolij trochu benzinu..a nechce to jet-jede to spatne nebo to ani nechytne?
Datum: 31. října 2010 13:03
 Jaké množstí oleje do jakého množství banzinu jsi dal? Obávám se že olejem to nebude,maximálně by to dýmilo jak kráva ale jelo by to. Jestli je to tím tak vypusti benzin z nádrže,zřed ho s čístým benzinem a je to
Datum: 31. října 2010 11:41
|



|