slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Zdar lidi mam takovy problem mam pincka a kdyz jedu tak mi to chcipa tak napumpuji benzin a jede dobre a zase po chvily musim cepovat karbec mam procisteny i nadrz a trysky ale do plisku sem raci nerypal mam pocit ze to je vtom poradte pls . DIKY ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
mě to taki kdisi delalo ruzně sem ten karbec čistil štetečkama paratkama proste ruznyma kravinama co mi na netu poradily ale potom mi kamos poradil at ten karbec vyvarim v octu na 20 minut takle kle čisty karbec sem nikdy nevidel nasadil sem karbec spatky na fichtla a bylo po problemu
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
čau čim to je že mě jawa 21 nedrži volnoděh jednou jsem si nastavil volnoděh na trošinku vyší otačky tak jsem chtěl trošku ubrat tak jsem ubral motor zdechnul a od te doby nemužu nastavit volnoděh aji na vysoky otačky to chcipe jo a šoupe tam mám novy ta 4 měsice bylo dělano na motoru go čim to muže byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Jakou barvu má svíčka ? Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře. Nastav ji nepatrně níž pod límec plováku.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau jaké máte zkušenosti s tým to čističem paliva http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_613.html? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výborná věc. Lepší než ten váleček s přímým sítkem :-D tady se ten bordel pěkně usadí na dně toho filtru,jenom to pak vypláchneš a jedeš dál
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Tak to je hlavni že jsi snim spokojený:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho mám a jsem s ním spokojen. Co víc ti k tomu mám říct.
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
ZDAR, zlobí mě karbec! Dělá to jako kdyby to sálo falešný vzduch, když to je na volnoběh tak otáčky strašně vyletí, když podržím cupák tak se to sklidní ale jak ho pustím, protože by to jinak zdechlo, tak za 5 sekund to zas začne zvyšovat otáčky... A jet se stím skoro nedá, ale když držím cupák tak to jede... Je to po výbruse, akorát sem posunul jehnu na 3. zářez a hladina je zároveň s plovákem, šoupátko nové... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Problém vyřešen... neměl jsem pořádně dotahlé kolínko k válci... Díky
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Bany      E-mail:      IP: uživatel10714    
zkontroluj ty těsneni jak ti řikaj a nebo kyž to nepomuže tak je to určite tim ze maš malou hladinu paliva v karburatoru , samy asi víte ze kdyz beži motor vypnete benzin tak než to chcipne tak vyleti otačky a to ej podobny připad jak maš ty, vlastne tim že je tam malo paliva tim se motor furt drží ve votačkach vyšších, tak tam napal víc paliva a možna to pude docílíš toho tim ze si přiohneš nepatrne ten plíšek v karbeci jak zavirad přitíkáni paliva.
 
 
Datum: 19. listopadu 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10709    
gufero a nebo blbe utesnenej karbec na válci a nebo válec na motoru.....gufero napred vymen pod zapalovanim,tam odchazi nejcasteji
 
 
Datum: 19. listopadu 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo, myslíž že by to mohlo sát pod spojkou nebo pod zápalkem?
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a co gufero?říká ti to něco?
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo borci a mohla by to dělat netěsnící hlava?
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Zdarec skus vyměnit těsněni pod saní a poradně to dotahny ty matky co drží karbec na válci!!!!!!!!
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci tak dneska se mi stala celkem blbá věc :-( Skládám motor z Jawy 555 a potřeboval jsem karburátor. Zajel jsem k pánovi, který je od nás celkem dost vzdálený a měl ho. Na pohled byl krásný, vyleštěný vypadal skoro nejetě. Tak jsem ho za 300Kč koupil. No a doma jsem ho rozdělal a nevěřil svým vlastním očím! Vevnitřku komplet zasraný, byla tam pouze 1 půlka plováku (asi na hrkání) a nebylo tam zajištění na jehlu! Si říkám to je konec a rozdělal jsem trysku a byl tam takový zanesený oranžový prach, trysky komplet zanešený no katastrofa...pak filtr ten byl vevnitř špinavej jak cip nalil jsem tam čistý benzín a vylil černý...jehla taky podivně černá...takže masakr no kdyby bydlel blíž tak bych žádal aby mi vrátil peníze, tvrdil že dobrej stav..tak si dávejte pozor co kupujete protože lidi jsou fakt svině.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já se nechlubím, jenomže jsem pak brouzdal po netu a našel jsem na aukru za 100kč karbec jak novej. Byl tam aji rozdělanej, vše jak nové...a za levno!
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
to si stěžuješ a nebo se chlubíš? Když ti necham nablejskanej karbec s parádnim plovákem,sadou 4 trysek,komplet se všim jako novej....dáš litr?? nedáš....!!
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci chtel bych se zeptat jakou maspotrebu stara jawa 175 při normalni jizde/a kdyz ji človek zene a jakou ma maximalni rychlost...diky mam jawu 350 a ta žere dost potrebuji neco uspornejsiho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš 175/356 dvouvejfuk tak ta na mahimálku pojede tak 90-100 a při běžnej jízdě bude brát tak 3-3,5 když se budeš snažit
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Zdarec kde se da koupit ta to hadička http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_334.html u nas ju v mototechně nemají odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Železářství :-) Tam jích maj.... I jiný průměry
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
železářství...
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel2757    
na jakekoliv lepši benzínce
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
čaute hej newim co je s fichtlem ale jak je studeny tak jezdi pekne ale jak se zahřeje tak při přidani plynu se prvne zadusi a pak se spamatuje tahne dobře ale třeba v kopci to dela problem jak podřadim než se to spamatuje tak stratim rychlost dik předem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Nemáš bohatou směs?
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to dělá asi každej fichtl akorát stím rozdílem že některej dýl a jinej menší dobu
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
aha takže neni třeba nic štelovat stači maximalne skusit ešte pucnout karbec??
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: skopik      E-mail:      IP: uživatel5626    
ja bych vedel taky se mi to deje je to tim ze ty nepridavas plyn a jak najednou pridas tak to chvilku trva nez to palivo dotece :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Tenhle karburátor je něčím leštěný nebo se dá sehnat ještě nový? http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=3554 vypadá velice pěkně, neznáte někdo majitele téhle 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
me se to teda nelibi, radsi matnej povrch(kdysi tu byla fotka "novejch" motoru do fichtla s opiskovanejma karterama, tak neco takovyho) krom toho tohle pude za mesic dokopru... zajde to, zesedne to a ses zas na zacatku
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a opravdu to leskne
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nieje blbost ze by sa nedalo zohnat novy! ja mám taky na 05
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
leštiť leštiť leštiť leštiť len tak dosiahneš taký vzhľad ale má to vlastne zmysel? boli vlastne jawy z fabriky takto leštene asi ne? ale pokiaľ sa nudíš tak skvelá zabava na zabitie času
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
ahoj lidi prosim vas mám problém poskládal jsem si fechtla normálně jede táhne jak drak ale bez vzduch. filtru když ho tam dám tak málo táhne a a do kopce sotva vezme dvojku.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
máš dobře utěsněný karbec? máš těsnění pod válcem?
 
 
Datum: 12. listopadu 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
klasicka 68...
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta tryska?
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
na 2 zarezu od hora
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kolikátým zářezu máš jehlu?velikost HT?
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak to udělej prasácky jak já a vrtej do víčka airboxu... :-D...ale nepřeháněj to s dírama :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
aha tak ty zaslepky tam nemam zadny...:-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam gumový záslepky...vyděléj podle libosti,...sou tam asi 2 dole...a jedna velika na hore myslim...tak laď :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
a jak mam nastavit ten odpor airboxu? diky
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
ten motor je po GO takze ma novy krouzky...ale valec ne, ale nemyslim ze by to na to melo vliv..
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10665    
serid karburator a odpor airboxu pomocí gumových záslepek a bude to dobré
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
treba to ce vybrus....tobe vadi ze ti to kopce bere na 2 ja sem rad ze na 1 :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: barny1      IP: uživatel10471    
a zapoměl jsem že ten filr je nový..
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawista      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zdravím, chtěl bych se zeptat. Mam Jawa Dandy, tam mam 80tku válec a chtěl bych si koupit toto uzamykatelné víčko: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1946.html. Mně osobně přes víčko, které tam mam teď tj. klasika Dandy s dírou na odvod plynů jde docela dost plynů a tak nevim zda-li by bylo dobré koupit si již výše zmíněné aby to nové odvádělo dost těch plynů protože nevim jak velké tam jsou ty díry na odvod. Poradí někdo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: hjj      IP: uživatel9657    
to nwm já sem totiž koupil již motorku vcelku ale když zajdeš do nějakého krámu s těmito věcmi, tak ti ho objednají :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: D@n      IP: uživatel6546    
De si koupil prosimtě valec 80 na dandy.Nemužu ten valec nidke spalšit!:-D.
 
 
Datum: 23. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Ale i tak úzávěr je brán na oko,, že je uzávěr uzamčený ... :-D tak tak
 
 
Datum: 23. prosince 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Zdavim,chci se zeptat na problem u babetty 207 nevim jak zeštelovat karburátor.když totiž nastavím šroubek bohatosti na 1/4-1/2otačky tak to nastartuju ale nemá to vůbec tah a otáčky a v okamžiku to zdechá.Když ho ale celej vymontuju tak je to tak jak má být.Prosím poradte čim to muže byt.Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ten šroubek povol o jednu a půl otáčky a když to nebude OK ,tak máš ucpaný kanálek. Vzduch vede z přední části karburátoru (pod černým krytem) do otvoru pro šroubek bohatosti a dále do prostoru trysky volnoběhu a na dně je nepatrný otvor, který ústí do rzprašovače. Tato cesta vzduchu nusí být průchodná.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to alternativní.. mě to jede až je bohatost povolena o 3 otáčky :-D.. a svíčka cihlová
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle problém mam taky a vubec se to nechce rozjet musim šlápnout aby se tu vubec pohlo a to mam 70 kg, taky vubec nevim c s tim..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
cau ..potreboval bych poradit mam jawu 05 a kdyz jedu tak to zacne cukat pak upe vynechavat a pak jak kdybych tam nemel benzin nebo to prestalo spalovat.vzdycky kdyz pak vyndam trysky a svicku tak to pak jede ale jen chvilu tak to udela asik 5 a pak zas jede normalne.....odtrh a predstih je taky serizenej trysky sem cistil svicku menil benzin tece a karburator sem vyvaril ttak ja uz vubec nwm co stim pls poradte....a kamosovi to zaclo taky delat na mustangu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
uz to jede ale nwm cim to bylo vymenil sem kondenzator a mel sem smitko korburatorovem vicku takze malo tekl benzin
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to samý u pio 21 a čtvrt roku nemůžu pŕijít na to čím to je...ale mě to dělá jen na 3RS...měnil sem už snad vše...čistil kohoutek, karbec ménil, čistil...a furt to samý..
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
Zdravim je to divný stímto sem problem neměl ale skus se podivat na jehlu u karbecu na jakym zobačku ji máš ja to mam u 05 na prvním zobáčku a necuká nebo nemáš tam bordel někde ? skus vem slaboulinkej drát a strč to dotěch dir od trysek a ten drát ti vyskočí u plováku a uvidíš jestli tam neni bordel nebo celej karbec skus pročistit kompresorem ale nejdřív se skus zeptat nebo nechat skontrolovat jestli není špatnej benzín a já jezdím na Naturál 95 + 4takt olej 1:35 a sem spokojenej skus to taky a nebo nemáš blbou svíčku ? skus dat normal svíčku do ŠKODA 120 od značky NGK ja to tam mam a nemam problém zníčim a prostě vyčisti ješte jednou palivovou soustavu něco se tam určitě vtom najde mno a pak koukni na Zapalko jestli je dobře sestelovaný atd víc ti poradit nemůžu tak se měj čau...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: lolec      IP: uživatel8591    
hoj hej na moji čz17/450 sem si zrenovoval nádrž dal sem ji opískovat pochromovat a nakonec sem ji nalakoval a ted po 2 měsících sem zístil že se mi loupe lak dole jak je držák a teče mi tama benzín nevíte co s tím ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jako nadrz se varit da, ale predtim se musi nejak vycistit, tusim to delaj vodni parou nebo tak -.-
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
Zdravim nádrž vařit nemužete protože je vtom splodina benzin takže to nedoporučuju ale ja sem na fichtlu nadrž zalepil takovim specialním lepidlem přesneě na todle skuste si dojít do náký prodejny z lepidlama a nebo do barvy laky kde maji lepidla taky nic víc neradím a už stim jezdím 3roky a díra je ze spoda a neteče to do dneška.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/23.htm
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zacinovat, zalepit...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Přesně toto mi dělá na dvě pade... Jak sou drzaky na kostru... Když to dotáhnu, ty držáky se trošilinku přitahnou ke kostře, tudíž mi to otevře asi miniaturní dírečku a tama mě to teče... Zavařit no, nebo nejlepší bude asi zaletovat...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mam dotaz jak se šteluje volnoběh na babetě 207/300? jde mi ve vysokejch otáčkách. Na karbecu jsou dva šroubky s pérkem co se jakým šteluje. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
Jedným šroubkem se šteluje vzduch a druhým směs ale už si to nepamatuju protože už jezdim 2roky z karbec dell orto a tam je jen jeden sroubek a tam se steluje vsechno samo je to super jizda a i o 100procent to chyta lepe a spaluje hlavne z stim starym karbecem to moc dobre nespalovalo jako stimto stoji cca kolem 850kč ale pozor musí ktomu davat i prislusenstvi na kolínko bez toho to nenasadite !
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo sa ti pridrha lanko daj kvapku oleja do bovdenu
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Levým se seřizuje doraz šoupátka. Povolením se snižuje volnoběh.Když to nebude reagovat ,tak to někde přisává falešný vzduch.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/karburator-babetta-jawa-207-5365000.jpg tým čo je vyššie pod šupátkom
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
čau draci měl bych pár otázek tak mě na ně prosím odpovězte dík 1. projdu na technický když mi fichtl blbě startuje na nakopávačku a to fakt blbě skoro za celej den chytne tak 1 a dost a pak ho už musim tlačit 2. jak by se to startovaní na nakopávačku dalo zlepšit? (segment v hajzlu není ) Svíci mám Pal N7 3. nedrží mi volnoběh ale šroubek je dotáhlí dost 4. občas se trochu se přidušuje všem dík za odpovědi doufám že sem už nebudu muset psát a otravovat vás těma mejma otázkama ale sám si s tim neporadim:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
zdravím mno myslím že budou koukat na toho fichtla jak pojede a startuje a vypada a jestli svítí troubý a jaky ma vzhled mno nemuze se vam na technycky ten fichtl dusit :-D mam jawu 05,555,21,23 a ani jedna to nedela tak nwm proc by to mela delat tobe :-D snaz se to sestelovat a poradne vycisti palivovou soustavu sesteluj zapalko a budes jezdit jak drak neblbni musi to trosku vypada na STK ja jsem byl na STK z mustangem a me na tom dokonce jezdily a skouseli jak funguje a rikal ze to je parada :-D prej jak to krasne slape a hlavne vypada tak zdarec
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
jo pneu sou jako nový a takže to bude předstih to startování? a asi i svíčka ne? jo a je normální že mi občas kape u karbce na hlavu benal jak tam ma bejt ta odkapová miska?
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na technický je nezajímá jak ti ten pionýr jezdí...hlavně že ti to svítí , brzdí a máš nějakej vzorek na plášti
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Ty starty to bude mistr předstih a pokud máš na svíčce malou jiskru tak koukni na odtrh...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Ty starty to bude mistr předstih a pokud máš na svíčce malou jiskru tak koukni na odtrh...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele skusil ses kouknout na privod paliva,procistti karbec? a u toho volnobehu jestlu nemas jakoby vymackany to soube jak mas u plynu.nevim nejsem odbornik:-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Zdar lidi nevíte kde bych sehnal kompletní karburátor na stadion s11.Dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
6.11. burza chotusice...tam ho seženeš na 100% nebo motoinzerce , aukro..je toho plno
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
|Ahoj chci se zeptat jaky olej do benzinu mam dávat do čz 125/516 ? aby mi to co nejvice vydrzelo ? nejakou plnou syntetiku? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chytrej kluk :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
no.. i když M2t někdy máznu... především mažu valvoline competition :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne,jeho.Snad nejseš schopnej dat za M2T 90 Kč že ne..:-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
to myslíš mě s tým M2t?? :-D :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
a dela predstih od oka a uz ho srazilo auto jak jel na pinckovi :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
....a sám maže M2T za 90 Kč....
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele podle mě tam můžeš lít všecko ale musí to být plno syntetika pro vysokootáčkové motory
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
mustangista: trochu magor ne nejdřív se zeptáš jestli jde nějak nahradit pístní kroužek což je na mě moc a teď tady rozdáváš rady že do stroje, který točí něco kolem 11 000 otáček zkurvíš plno syntetikou :-D :-D :-D jen si zkus do 516 dát mogul tsf :-D ps: není řeč o fechtlovi ale o číze 125/516 :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
tak jaky teda proč tam nelít př castrol TTS 2T 100% syntetiku ?
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný,do 516 minerál...To by toho moc nenajezdil...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: si nějaký přemoudřelý..... tuším ti půlu mozku uřežeme :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
žádnou plnou syntetiku!!! tim to zkazíš! nalej tam mogul TSF to je kvalitní minerál.
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jasný že plnou syntetiku.. je to vysoko otáčkový stroj.. mě se ve vysokootáčkových osvěčil olej motul 710...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: petanek      E-mail:      IP: uživatel10616    
zdravim,co takhle nafta ve fichtlovi? :-) ja tam leju 2/3 ethanolu a 1/3 nafty a musim rict kam se na to hrabe natural! sice kdyz je zima hur to chyta ale jinak to jede suprove... kamos tam leje cistou naftu a chyta na prvni slapnuti... tak jsem se chtel zeptat jestli ta nafta nejak vazne neskodi v tomto stroji.. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
Nechapu vždyt ten rozdil v penězich neni tak velkej...
 
 
Datum: 04. června 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jindřích martíne      IP: uživatel10652    
Nic ve zlém,pánové,jako mladý mamlas jsem do 555 lil s kámošem taky naftu,předtím jsme ovšem rozpalovali svíčku letlampou,bože,jaký jsme to byli volové,demoliční četa!
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 7:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
standa má pravdu...mám jednu 05 a je tam motor po výbrusu a i při poměru 1:1 to rozhodně v létě nechytlo napoprve...ted by se musel roztláčet....já mám v mustangu už docela vyběhaný motor a na naftu s benzínem 1:1 mi chytl až cca po 300 metrech roztláčení a cupování !nevěřím že to někomu jede jen na čistou naftu hned od studena...a ikdyby jezdil jen na naftu tak za ním není tak 50 metrů nic vidět
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: dobry typ... tak velký a tak malé IQ :-DDD
 
 
Datum: 31. října 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
ty vole nekaž to:-D sem jen zvědavej,co zejtra napíše.....jestli teda este napíše:-D.....pokud nekdo chcete znat jeho věk,tak zkuste najit profil na lide.cz pres maila;-)
 
 
Datum: 31. října 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jak vy, ale já se docela dobře bavim :-D :-D :-D jasně, lejte tam naftu, lejte tam líh, lejte tam tuny oleje, a to i klidně slunečnicovýho :-D:-D:-D však tomu motoru je to uplně jedno :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
tak si i s kamosem zkuste naředit benzin/nafta 1:1,přidejte trochu oleje ať se to nekousne a pak napiš,za jak dlouho si to studený roztlačil,kolik si mezitim vyměnil svíček a kolik minut za tebou nebylo vidět....podle tvejch blafů předpokladam že ani nevíš,jak se to na naftu chová......a malokterej motor už na poměr 1:1 vubec jede!!! Ja na to leccos najezdil,dokonce v pařezu na čistou naftu,ale napřed se musel rozpálit do nebezpečnejch teplot za pomoci benzinu jako paliva,pak to jezdilo na naftu a jak to chiplo(coz bylo zajimavy ten motor zastavit) a vychladlo,tak si moh vylejt celou nadrz a komplet palivovou soustavu vcetne karburatoru procistit technickym benzinem a pak si byl rad kdyz to konecne zas blaflo na cistej benzin.....je fakt vidět kdo si tu vymejšlí historky o kamaradovi,jeho fichtlu a naftě....v kolektivu dorostenců v tvém věku ti to bude někdo žrát a řikat si jaký ste borci,ale tady ti to neprošlo.....
 
 
Datum: 31. října 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce se mi srat a už vím kam.i s papírem
 
 
Datum: 31. října 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ovšem to ti tvrdí ten kámoš. co tam leje ve skutečnosti to nevíš. čistá nafta to asi nebude když to chytá studený na první šlapanec
 
 
Datum: 31. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
jak je teda mozne, ze kamos jezdi na cistou naftu,coz je podle vas nemozne, a nepridava motorovej olej, a nezadre? kdyz se podle tebe neda nafta pouzit jako mazivo... ethanol 25 kc, nafta zadarmo... redim v pomeru 2/3 lihu a 1/3 nafty.. rozhodne to vyjde levneji nez davat 31,5 za natural co je u nas.
 
 
Datum: 31. října 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik teda tě vyjde levněji nádrž než na natural?nafták bez žhavení dýl točí než chytne a ty mi tvrdíš že benzínák chytne na 10 metrech?nejsem pekař a z pohádek jsem vyrostl
 
 
Datum: 31. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen se snažíš objevit ameriku a blbneš tady hlavy ještě větším troubům než jsi ty. přesně jak říkáš, lej si do toho co chceš, ale nenaváděj k tomu nikoho jinýho
 
 
Datum: 31. října 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
dik za vysvetleni, tohle jsem treba nevedel, tak uz vim.
 
 
Datum: 31. října 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že jde benzín přinutit naftou aby tahal není nic novýho, ale dlouhodobě je to špatný, nejsem si jistej jestli se líh smísí s naftou, ale s benzínem hodně blbě. naftu nelze použít jako mazivo. potravinářský oleje se usazujou v ložiskách,zasychají tam a to ložisko jde do háje protože se začne hřát, a to i ložisko v ojnici
 
 
Datum: 31. října 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
a bavim se snad o letadlech? rikam, at si kazdej leje do sveho stroje co chce, a to ze hledam levnejsi zpusob jak jezdit, kdyz se daji tato paliva sehnat levneji, to je spatne? vsimni si, ze se v me otazce ptam jestli ta nafta nejak vyrazneji skodi motoru... a poradne odpovedi jsem se jeste nedockal. Ranni rozcvicka jak ty rikas trva cca 10 metru nez to chytne a cca 20 sekund zahrivani, nic tak strasneho
 
 
Datum: 31. října 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ale nejsou poznatky to je řízená destrukce motoru.Tady jsi na fichtl pokecu a ty musíš na diesel power forum.neplet zdejším mladším hlavu a popiš jim ranní rozcvičku než to chytne
 
 
Datum: 31. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
to klikar: a co je podle tebe blud? vysvetli to, rekni co si o tom myslis, rad se poucim, a treba mi to rekne vic, nez ty tvoje vtipne poznamky
 
 
Datum: 31. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kbybys byl muj syn tak tě za takový bludy co tu píšeš seřežu že bys měl prdel jak mříž od kanálu
 
 
Datum: 31. října 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
na tom prece nezalezi, ja sem pisu svoje poznatky a ty se muzou samozrejme lisit, kazdy ma jine a od toho je to prece diskuzni forum ne? a to co si do fichtla nalejes to je prece tvoje vec ne?
 
 
Datum: 31. října 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12 a fotrovi vylívá palivový filtr z octavie tdi do pincka...
 
 
Datum: 31. října 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petanku a ted po pravdě, kolik ti je??
 
 
Datum: 31. října 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
pro zacatek bych zkusil na 1 litr normalniho benzinu tak 200 ml nafty a podle ,,potreby,, postupne zvysovat pomer... kazdopadne na 2/3 lihu a 1/3 nafty to huli solidne, ze kolikrat za mnou neni nic videt... hlavne to neprehanet s motorovym olejem, nafta je mastna dost.. rostlinnej olej se da pouzivat i jako nahrada motorovyho oleje, ale taky opatrne... Tohle bych ale moc nedoporucoval..
 
 
Datum: 31. října 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zase bude pláče:ložiska na klice mi vydržely 80 km, přehřívá se mi to,ztrácí to výkon když se to zahřeje.dobře vám tak úchyláci.jaký je přínos lít do pincka naftu?nalil by jsi do TDI benzín?myslím že ne
 
 
Datum: 31. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nejsem úchyl jenom já, když se mi hrozně líbí, že ten pionýr hodně kouří. Kolik tak tý nafty do benzínu, aby to šlo vypnout a neničil se motor a pěkně to jelo i kouřilo? V jakém poměru? :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky do sviho fichtla leju slunečnicovej olej ale žádnej rozdíl jsem nepoznal akorád že za fichtlem je cítit jak kdyby nekdo smažil řízky:-)
 
 
Datum: 31. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nafta v pinckovi.. už sem dlouho přemýšlel o vyzkoušení.. :-) jinak se mě taky mega líbí když fechtl pořádně kouří. vždycky když natankuju benzín nedívám se na to kolik ho tam liju, pak je za mnou docela pěkně modro.. :-) :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
A co předstih? Dyk to nezapaluje podle svíčky, ale jak se tom u zlíbí.To to nezkurvý ojnici? Jako já dávám někdy na plnou nádrž sklenku slunečnicovýho oleje a taky mi příjde, že to líp točí, radar mi ukazoval víc, ale to je taky dost o náhodě jak zrovna fouká vítr, tak nevím jestli jen moje pocity, nebo to třeba pak máže líp než M2T:-D Nebát se toho, že zkurvím ojnici, tak možná taky leju trochu nafty, mne se strašně líbí když to hodně kouří:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuju že jsi mi to vysvětlil...
 
 
Datum: 31. října 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
lih sam o sobe ve fichtlu moc zazraku neudela, ptz kdyz se motor dostane do vyssich otacek, tak najednou prestane jet, a musi se nechat ,,odpocinout,, ubrat plyn, aby jel dal..navic ho strasne zahriva.. takze jedine pro ty,co jezdi do pul plynu..ale v kombinaci s naftou to uz nedela, a jede dobre... a hlavne je to levnejsi, ptz etanol se da sehnat za cca 25 kc a nafta za par korun..
 
 
Datum: 31. října 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no že by byl líh zázrak hořlavosti:-)
 
 
Datum: 31. října 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
me osobne to na cistou naftu ani neskytlo, proto to musim redit..asi zalezi na kazdym fichtlu jak to prekousne.. kazdopadne se trochu zvysi volnobeh, coz je dobre, a take lip tahne .
 
 
Datum: 31. října 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
však ono to nejde hned na poprvý nastartovat :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
taky jsem tomu nemoh verit, ale kdyz jsem to videl tak jsem se nestacil divit.sice chvili(minutu) to musi nechat zahrat ale pak to normalne jede. problem je v tom, ze se za nim neda jet, leda s plynovou maskou:-) a s tim chcipanim, to jsem se fakt natlemil, ptz clovek to chce normlane vypnout a ono nic xD
 
 
Datum: 31. října 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevěřim že to jde našlápnout studený na naftu, a už vůbec ne na první kop.
 
 
Datum: 31. října 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha:-D :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to pak nejde chcipnout
 
 
Datum: 31. října 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš taky jezdil an naftu mírně lejznutou benzínem.Jelo to pěkně až na ten dýmec za sebou a na to že pak to nešlo zdechnout xD fůrt ten motor běžel:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasně :-D lejte tam naftu a líh :-D:-D:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D to musim skusit
 
 
Datum: 31. října 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
čus draci ..mam fichtla po vybrusu a kamos mi poradil kdis mam novy vybrus mam davat vic oleje do benzinu ale ja to trochu prehnal a tet mi to nechce jet nevim co stim budu vdecnej za kazdou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
tak sem to zredol chvily to trvalo nez to vubec chitlo ale zas to jede jak ma je to v poho
 
 
Datum: 31. října 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusíš,já měl na mysli situaci že máš plnou nádrž :-D to už bys tam víc nedolíl :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik si ho tam nalil?benzin z nadrze nemusis vubec vypoustet..jen tam dolij trochu benzinu..a nechce to jet-jede to spatne nebo to ani nechytne?
 
 
Datum: 31. října 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké množstí oleje do jakého množství banzinu jsi dal? Obávám se že olejem to nebude,maximálně by to dýmilo jak kráva ale jelo by to. Jestli je to tím tak vypusti benzin z nádrže,zřed ho s čístým benzinem a je to
 
 
Datum: 31. října 2010 11:41
 
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 10:40:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu