Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím.Prosím Vás mám opět dotaz,protože mi nic nepomáhá.Jawa 20. Jezdí vše funguje.Jenže ted v poslední době to zlobí.Když to nastartuju , tak to protůruju , a je to dobré , jde to do otáček a dobré.Jenže protůruje ještě raz a už to nejde do otáček , a jakdyby se to dusí.protůtuje potřetí a zas to jde , a pořád se to opakuje.Dám jeničku v pohodě se rozjedu na 10km/h a zase to začne dusit jakdyby.Nevím už čím by to mohlo být.Vše co by to mohlo být jsem tu v minulých dávných příspěvcích našel , ale nic nefunguje.jako např. : sání , haldina v plov.komoře,jehla v šoupátku.nic , pořád stejné.Prosím ještě o nějaký typ.Děkuju moc a pardon za blbé vyjádření.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 19:33
 super.Děkuju moc všem.Zatím nemůžu niv vyzkoušet,protože mám chřipku , tak ležím.Ale hned jak odejdou horečky jdu do garáže.takže udělám postupně vše a pak dám vědět , čím to bylo.děkuju moc všem....
Datum: 22. února 2011 19:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ano bud ty kladívka jak zmiňoval dachtl21 a nebo podle mojeho názoru už máš špatnou svíčku
Datum: 22. února 2011 9:49
 Tohle nebude podle mě nic společnýho s benzínem apod....taky sem tim prochazel a tejden mi trvalo, přijít na to že se udělal škvarek na kladívkách...takže se podívej na kladívka...
Datum: 21. února 2011 18:53
 aha.Vyzkouším to.Děkuju Moc....  pak řeknu , jak to dopadlo.Díky
Datum: 21. února 2011 17:20
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 a kdyz ti nepomuze co psali kluci tak zkus vymenit celej karburator
Datum: 21. února 2011 17:13
 Mischelnike má asi pravdu, mě to dělalo u 555. Chvilku jelo, chvilku ne, za chvíli to zas jelo atd.... Pusť si benzín a dívej se, jestli z víčka plovákovky teče benzín. Pokud ne, vyměň to těsnění.
Datum: 21. února 2011 16:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tohle jsou jasny příznaky.. toho že ti tam nestíjá přitíkat benzín!!! Pročisti si kohoutek v nadrži.. popř. vyměň tu černou gumičku v kohoutku...  dám na to boty že to je ono  sundej vičko plovakovky... a dolejvej tam benzin ručně.. a požnáš jestli to je tíím.. poku pujde turovat porad... tak je chyba v tom kohoutku  pak dej vědět
Datum: 21. února 2011 16:07
 a ještě : výfuk to taky není.
Datum: 21. února 2011 15:56
Jméno: Peťák
IP: uživatel11197
 Zdar, mám takový problém - instaloval jsem nový karburátor na Jawa 21, a ten teče..zkoušel jsem si pohrát se zpětnou klapkou i povyšroubovat matičku ve víčku..ale furt to dělá nějakou neplechu - nanapadá někoho, čemu věnovat pozornost, co ještě zkusit porychtovat.. aby už to neteklo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:49
 matičku ve víčku dotáhni na doraz.... hladinu v povákovce nastavíš ohýbáním plíšku co zavírá ventil.
Datum: 20. února 2011 12:49
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Staci sestelovat hladinu karburatoru.Udelas to tak ze vypnes benzin potom sundas vicko plovaku vycucnes benzin potom das plovak a vicko zpatky pustis benzin chvili pockas
hlavne to nesmis cupovat,vypnes benzin a sundas vicko a sroubovakem zmacknes plovak a benzin by mel bejt zaroven s plovakem,kdyz je ho tam vic ohnes plisek uzavery
dolu a kdyz min tak nahoru.
Datum: 20. února 2011 11:44
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci tak sem nastartoval jawu 21 a když jí našlápnu chytne krásně na první jak za tepla tak za studena ale....za studena jí poprvé našlápnu a jde krásně i volnoběh a jakmile se ohřeje a já jí trochu přidám plyn tak ho pořád drží ale plyn se normáleně vrací prosím čím to může bejt ja už fakt nevim vyměnil sem i šoupě a nic ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:18
 buď někde saje nebo skus se kouknou jestli perku u šoupátka je přez jehlu nebo vymně\ň jehlu
Datum: 20. února 2011 13:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nasává falešnej vzduch...
Datum: 19. února 2011 19:57
 Zdarec, nevíte, proč mě nedrží volnoběh, aj když utahnu šroubek s pružinkou nadoraz, tak pořad nedrží, od skoušel jsem dva šroubky a dvě šoupátka, newim vubec čím to muže byt. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 10:02
 Zkusím vyměnit ty trysky, ten plovák ventil a tak, jinak válec mám nový aj píst s kroužkama.
Datum: 20. února 2011 10:02
 ucpaná tryska nebo volnoběžný kanálek,hladina, předstih,slabé zapalování
Datum: 19. února 2011 21:38
 velkej předstih, nedovírající jehlový ventil v plovákovce - bohatá směs, vylítanej válec s malou kompresí
Datum: 19. února 2011 20:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 chuda smes?
Datum: 19. února 2011 19:36
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Máš tam 2 těsnění,těsnění pod sání,těsnění karburátoru
Datum: 19. února 2011 18:52
 A těsnění myslíš kde ?
Datum: 19. února 2011 18:36
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 To muže být aji špatním těsnšni nebo velký předtih  muže byt víc duvodu
Datum: 19. února 2011 18:25
Jméno: Jarda
IP: uživatel11194
 Zkus se podívat jestli nemáš vydřené šoupátko od toho šroubku. Na spodní straně bude vydřený oblouček. Pomůže výměna šoupátka, protože pochybuji o tom že by se vyplatilo jej vyvařovat.
Datum: 19. února 2011 18:13
 ahoj lidi chci se zeptat mám takový problém kámoš má chinu motorku a nemá víčko na karbec průměr je 28 mm šlo by to dát z čz na tutu čínu poraďte prosím díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 1:00
 zalezi taky na stoupani zavitu, takhle to nejde rict, ale o stejnym stoupani pochybuju
Datum: 19. února 2011 1:00
 čau draci, nemáte někdo zkušenosti s karburátorem dellorto 17mm? potřeboval bych to vědět, protože bych jej chtěl dát na fichtla a nevím jak by to asi jelo...  díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kup si dellorto 19 mm
Datum: 18. února 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 No v podstatě je to stejný karburátor jako je karburátor původní,takže nečekej že to pojede nějak extra víc,ovšem tento karburátor v sobě nese navíc šroub vzdušniku,což je perfektní věc pro seřízení volnoběhu a chodu motoru do středních otáček,čímž se dá výrazně ovlivnit chod-síla motoru(k lepšímu) do středních otáček,lépe štelovatelná jehla,sady trysek.......ale bude tam malej háček u výroby sacího kolene-nedělej ho delší jak origo koleno! Vnitřní průměr alespon 18mm.Snaž se použít nejaký filtrbox a ne otevřené filtry! Skutry na těchto karburátorech umí jezdit 10 000 ot/min (ovšem s otevřeným válcem)
Datum: 18. února 2011 11:47
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 cau draci tak tetka si vubec nejsem jistej aka ma bejt hlavni tryska u čz 175/450 mam tam 91 a vy jste rikali ze ji mate taky, ale tetka jsem sehnal orrigo knizku a tam pisou 90 ?? tak jaka se tam davala u toho miho to uz origo bejt nemusi melo to moc lidi a uz se vtom i vrtali
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 21:25
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ok
Datum: 16. února 2011 21:25
 ten rozdíl mezi 90 a 91 ti barvu svíčky nezmění, tu určuje v prvý řadě nastavení karburátoru, předstih a tepelná hodnota svíčky.. spotřeba by se teoreticky snížit měla ale pochybuju že to v praxi poznáš, já sotva pocítil změnu mezi 95 a 91 ve 487čce...
Datum: 15. února 2011 20:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 a kdyz dam menci hlavni trysku bede svicka svetlejsi ne? a nebudeto tolik zrat
Datum: 15. února 2011 17:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj to mas pravdu, jenze od ty doby co mam pretesnenou skrin a novy gufero tak uz tam jde benzinu az az , jehla druhej zarez srouvek na volnobeh je skoro o jednu otacku a svicka je dost tmava, predtim byla svicka byla kdyz to foukalo a vikon nebyl omoc slapsi
Datum: 15. února 2011 17:40
 neřeš to, pokud to jede jak má, u těhle strojů je to celkem jedno, v příručce u 487 taky píšou hlavní trysku 93, ale dá se to klidně doladit rozpětím 91-95..
Datum: 15. února 2011 16:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, zajímalo by mě, jak by se dal upravit výfuk, aby měl hlubší zvuk a né jak sekačka na trávu... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 9:39
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 kup si výfuk hikone a ještě ho uprav amáš zvuk že ohluchneš a i víc kw
Datum: 29. července 2014 9:39
 Sekačka na trávu je 4takt,takovej zvuk s dvoutaktem nikdy neuděláš
Datum: 15. února 2011 14:57
Datum: 15. února 2011 13:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, mám na jawě 20 13. výbrus a chtěl bych se zeptat jestli musím nějak měnit trisku na karburátoru, které já nevhodnější jestli 68 nebo 52 nebo prostě jaká je nejlepsší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:05
 fermez : no práve proto se tak divim, u nás max 9, řikal že nebude ničit válec 10. výbrusem....
Datum: 15. února 2011 19:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 me lidi tvrdej ze max je 6, mak by prej mohla prasknout vlozka ze uz ten 6. je jen tak tak
Datum: 15. února 2011 18:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mne ve Zlíně taky říkal že jde na pincka udělat až 16 výbrusů , že se vždy nechá odlét píst
Datum: 15. února 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pokud správně počítám,tak je to vrtání 41.25.....cca 58.5ccm...to už je slušný....úplný max je myslím 41.75 a vložka v předákách vzadu je jak papír......určitě trysku minimálně 72 a pravděpodobně to bude chtít zamakat na chlazení válce a hlavy(navařit žebra)
Datum: 15. února 2011 14:44
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Já jsem z obce Břetek
Datum: 15. února 2011 12:24
 jawass: z kama si? já sem taky od uherského hradiště
Datum: 15. února 2011 12:09
 Zkus tam nechat tu 68 a pokud bys pozoroval, že máš chudou směs nebo nestačí dotékat benzín, tak tam dej 72. Tryska 78 už by byla moc velká...
Datum: 15. února 2011 9:37
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, ten výbrus mi dělali v moto Mutuš v Uherském Hradiště takže říkáš žwe trisku alespoň 78 nestačilo by 68 na co to má vliv díky
Datum: 15. února 2011 9:10
 Uvidíš jak to pojede,až jestli budou bílý elektrody na svíčce,tak dej větší trysku nebo posun plíšek na jehle o zářez níž.
Datum: 14. února 2011 22:12
 ta krávo draku =o kde ti to udělali ? na 13 tam dej trysku aspon 78
Datum: 14. února 2011 21:55
 hojte jak se jmenuje barva kterou se da natřit nadrž zevnitř ?? předen dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 12:02
 antikorozni
Datum: 15. února 2011 12:02
 Dvousložková epoxidová
Datum: 14. února 2011 20:30
Jméno: zozy
IP: uživatel10792
 má 550 nedrží volnoběh,pustím plyn a zdechne,myslím si že to může být jehlou,vyměnit ji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Procisti ji, vic ti neporadim... komplet karbec, kohoutek, filtr vzduchu a vse okolo
Datum: 15. února 2011 14:11
Jméno: zozy
IP: uživatel6631
 no vyšku jehly to vubec nereaguje chcipne to tak i tak u když je jehla na nejvyssim zarezu a na nejnizsim a na karbecu nejde stelovat bohatost je to 550
Datum: 15. února 2011 14:04
Jméno: mrprdelful
IP: uživatel10522
 stelujes to tim ze menis vejsku jehly
Datum: 14. února 2011 22:13
Jméno: mrprdelful
IP: uživatel10522
 na jehle mas zarezi kerejma stelujes bohatost smesi, tak tim by to snad melo jit vychytat
Datum: 14. února 2011 22:12
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute je to dobrej nápad když bych jezdi na etanol?+ nebzín? a co to udělá z výkonem a co z motorem jestli ho to moc neposere dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 15:33
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 jj asi máte pravdu taky jezdím na special
Datum: 15. února 2011 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel11164
 pokud dojdeš ke správnému poměru,tak to prej pojede sakra víc....ale je tam hodně ALE...líh se nemísí s běžným 2T olejem dokonce se nechce mísit ani s benzinem. Karbec úplně přetryskovat...Studený by to mělo přinejmenšim prskat....směs v nádrži nesmí být v klidu,jinak se složky oddělují....možná to ani nepojede.....víc o tom nevim.....vysvětloval mi to známej a moc chytrej jsem z toho nebyl.... já zustávam u Speciálu 91 kterej jede nejvíc!!
Datum: 14. února 2011 14:52
 hele když to namícháš v dobrým poměru tak to pojede úplně normálně.. možná to bude trochu jinak smrdět, ale motoru by se nemělo nic stát..
Datum: 14. února 2011 7:13
Jméno: Guseppe
IP: uživatel10333
 čau, mám čz 175/478 a chci kupovat nový karbec 2926, tak se chci zeptat jestli s ním nejsou žádné problémy atd, díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s těmito karburátory nebyly problémy takže v poho při správnem seřízení
Datum: 15. února 2011 20:18
 Ahoj. můj dotaz zní zda položka - sada bovdenů CALIF - je ůplná i pro OILMASTERA tj zda obsahuje lanko od čerpadla do karburátoru a zda jste schopni dodat přípojku olejové hadičky do víčka karburátoru se sroubem M5 u OILMASTERA ? Děkuji za odpověď Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 15:50
Posl.aktualizace: 13. února 2011 0:00
 No ja tam dam ten tuningovy filtr  a trysku sem obědnal si 72 tak uvidime jak to pojede no ale jinak dik
Datum: 13. února 2011 0:00
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Mam podobnou zkusenost jako standa, az na to, ze ja jezdil filtr z mustanga se 3 dirama a tryskou 68...
Datum: 12. února 2011 17:38
 dachtl21 ® -tak jako s tym ani nepočitam že mi to zvyši vykon to je jasne zas taky debil nejsem jestli bych chtěl zvyšit vykon na cheru bych musel upravit valec jiny karbec atd. ale ja mam pionyra original tak jen ten filrt sem chtěl změnit 
standa -Jestli bys našel ten graf hod mi ho tu dik
Datum: 12. února 2011 10:59
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 mám tu zkušenost,že pokud chceš aby ti fichtl víc jel,tak si sežen origo nepoškozenej airbox,dej do nej novou vložku,pořádně utěsni víko,zaslep spodní díry,použij trysku 65,vylad jehlu,hladinu a poznáš co je to rozlobenejch 3.5 koně při 6.500ot/min,.....škoda že ted nemuzu najit graf tocivyho momentu origo fichtla....to krásná podívaná.....nějaký tuning filtry  kam se hrabou  dole nic,pak se to div nepopere a pak od 6 do 7 tisíc nastane nějakej tah,ale jinak pro běžný ježdění k ničemu...
Datum: 11. února 2011 11:41
 rozhodně nepočitej s tím že ti to dá na výkonu..nepatrně líp to půjde do otáček ale zanedbatelně
Datum: 10. února 2011 22:11
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute draci nevíte co by mohlo bej za problém?Mám mustanga když ho chci roztlačit musím přechlastat a když jedu na 2 a nebo na 3 tak musím mít nohu na cucáku aby to jelo myslíte že to bude problém v kohoutku a nebo v karbecu?díky moc a když dám nohu na cucák tak letí jak drak xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 proboha!! má ucpanou trysku a než aby jí vyčstil tak napíše na diskusi,jestli má vyčistit trysku a čeká jestli mu třeba někdo nenapíše že se to po uplňku samo opraví a zase pojede!!! eště že v naší době byl internet v plenkách!
Datum: 11. února 2011 11:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 to je hrozny se o neco starat co? Hotovej horor.... paneboze
Datum: 10. února 2011 22:00
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 takže to mám normálně pustit benál a pak zaztavit a kouknout se? ok zétra dám vědět.a to máš pravdu čistit se mi to vubec nechce je to na dlouho a je stím drbačka xD
Datum: 10. února 2011 21:26
Datum: 10. února 2011 21:07
 prvne se podivej na hladinu v plovakovce aby si nemusel nic cistit
Datum: 10. února 2011 20:48
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Ok dik takže to znamená kohoutek karbec tricky .... a ještě mi nende naladit volnoběh to by taky mohlo být tím bordelem?
Datum: 10. února 2011 20:30
 rozdelat a sakumprask vycistit!
Datum: 10. února 2011 20:15
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jak mabejt u masin treba 250/455 hladina?? kdyz zmacknu soupe tak je hladina zaroven s vrskem plovaku, je to OK?? ja jen ze to v nizkejch otackach nechce jet musim pridat vic plynu a kdyz zmacknu cupak tak to jede normalne. Mam to povybrusu jehla 3 zarez a volnobeznej sroubek povolen o pul otacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 22:43
 u tehlech karburatoru se hladina nenastavuje a videl bych to na chudou volnobeznou smes
Datum: 09. února 2011 22:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nazdar ladiči nevíte jak by se dala zmenšit volnoběžná tryska třeba na 25 nebo nepasuje do Jawáckých karburátoru tryska z něčeho jinýho. Koupit se asi nedá ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, měl bych dotaz ohledně fichtla. Chtěl jsem ho dneska projet. Jedu a zastavuju, zmáčknu spojku a vyletí otáčky. Ne sice úplně, ale pak zase klesnou. (opravdu nepřidávám plyn  ) To se pak stane i když stojím. Přidám plyn, motor se protočí, volnoběžný otáčky zůstanou vysoký a po 2 sekundách se sníží na normální hladinu. Nevíte čím to by to mohlo být? Šroubek volnoběhu mám povolený tak, že když se otáčky zase sníží, motor chcípe. Čistil jsem trysky. Nic. Zkusil jsem dát VT velikosti 40. Je to trošku lepší. Podle mě tam jde moc vzduchu a málo beňálu na volnoběh. Nevíte jak to vyřešit? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 9:30
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Tohle mi delaly stary gufera, prisavalo to falesny vzduch...
Datum: 08. února 2011 9:30
Jméno: standa
IP: uživatel11118
 gufero
Datum: 07. února 2011 23:44
 udělej větŠí díru do airboxu
Datum: 07. února 2011 21:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Lanko vč. šoupěte se nezadrhávají. Lanko je 2 měsíce starý a šoupě lítá hladce. Jehlu mám na 3. zářezu, svíčka krásně cihlová. Jedině to gufero pod zápalkem. Ale jinak už nevím.
Datum: 07. února 2011 21:26
 Chudá směs.
Datum: 07. února 2011 20:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Mohl by sát vzduch kolem gufera pod zapalováním
Datum: 07. února 2011 20:35
 pridrha sa lanko alebo ten benzín
Datum: 07. února 2011 20:31
Jméno: babetta210
IP: uživatel9545
 Zdar všichni moc vás prosím jak mám naladit karbec u babetty 210 ten vrchní a spodí vubec si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 15:30
Jméno: babetta210
IP: uživatel9545
 Dík jen se chi ještě zeptat jak mam ten otáčkový šroub zleva naštelovat jako dotáhnout a o kolik otáček povolit jestli to jako takto znáte ? dík popřípadě i ten spodní jak se ladí
Datum: 08. února 2011 15:30
 Stáhni si Dílenskou příručku, nebo kdyby jsi někde našel knížku Eduard Ďurkovič Babetta. Napíšu ti to ve stručnosti: Když si otočíš karbec vzhůru nohama, tak by měla horní hrana plováku být stejně vysoko jako horní hrana emulzní trubice bez trysky, každý milimetr rozhoduje.
Datum: 07. února 2011 21:38
 promintě že se do toho pletu,, jak se nastavuje hladina u toho karbce??za týden budu kámošovi ladit babettu tak něco kolem toho studuju nebo je někde příručka na netu?dik
Datum: 07. února 2011 21:28
 OK, takže ty dva šroubky z boku jsou ti jasný? Ten vrchní, co vede k šoupátku, tím nejspíš myslíš takový ten, jak v něm vede lanko od plynu. To je jednoduchý, nejdřív povolíš tu malou matku a pak to přitahuješ nebo povoluješ. Šteluje se tím vůle lanka. Takže to nastav tak, aby jsi tam měl malou vůli, aby se ti nepřidával plyn, když otočíš řídítkama. Jestli eště něco nebudeš vědět, tak se klidně zeptej.
Datum: 07. února 2011 21:03
Jméno: babetta210
IP: uživatel9545
 Dík sory jako ja sem věděl co vede k šoupátku ale vubec sem nevěděl jak to mám ladit a ještě jak mám naladit ten vrchní co vvede k šoupátku ?? prosím
Datum: 07. února 2011 15:41
 Píšu to sice už asi po 10, ale dobře. Ten vrchní, ten nadzdvihává šoupátko, takže je pro volnoběh, musíš ho naladit podle otáček při zahřátym motoru. Ten spodní s vroubkama je na bohatost směsi, utáhnout a povolit o 1,5 otáčky - to je výchozí nastavení. Pak to doladíš podle barvy svíčky. Nestačilo se zamyslet, aby jsi viděl který šroubek vede ke šoupátku a pak si to od oho odvodit?
Datum: 06. února 2011 10:52
|



|