slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
Zdar Draci.... nevíte co by to mohlo dělat??, motor v poho nakopnu ale tak po deseti minutách to začne škubat, i na dvojku, i na jedničku... pak zastavim, protůruju to a jede to zase v poho... a takhle mě to dělá pořád.... nevíte co by s tim mohlo bejt??.... docela mě to štve... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
jj..... díky.. zkusim to :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8034    
možná máš ucpanej přívod benzinu, kouknul bych na kohoutek palivovej a treba hadicku nebo trysky nevim no snad ti to pomuze
 
 
Datum: 15. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Čus. Hele co byste spíše doporudčili.. Karburátor Bing a jaký typ nebo raději dellorto 19 nebo 21? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel924    
Tak po třetí a SNAD naposled :-D .... Do teď jsem dělal jen do seriovejch pionýru a nikdy jsem o takovym karburátoru ani neuvažoval... A rozhodně je lepší si o něm nejdřív něco zjistit, než ho hnedka ukvapeně koupit a pak nevědět co s ním, jak upravit kolínko, jak seštelovat atd... :-D bože...
 
 
Datum: 15. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Po nás žádáš rady, aby si mohl vydělat na kamarádovi a nic o tom nevíš, s takovou ti (doufám) nikdo nic neporadí...
 
 
Datum: 15. března 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ste asi všichni blbý nebo navedený. Nejprve čti, potom piš. Psal jsem že to není pro mě ale pro kamaráda a mě je jedno co z toho dostanu protože vím že z toho zázrak nedostanu. Ale alespoň radu jak to upravit či poladit aby to aspoň trochu jelo. JÁ za to dostanu zaplaceno a dostanu tolik na kolik to bude vypadat a jak se to majitelovi bude zamlouvat. A na svím názoru že z FICHTLA víc jak jednoho koně nevytáhneš si stojím. To co budu skládat taky už nebude pionýr le nějaká závodní patlanina. :-D ČÍST, A AŽ POTOM PSÁT.... :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Předtím tvrdíš: "Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!! " a teď chceš rady? Co si od toho slibuješ, když tvrdíš, že z něj nedostaneš ani jednoho koně... Urovnej si to trošku, co vlastně chceš.
 
 
Datum: 14. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Už jsem to psal. Dělám jen do sériovejch a s timhle nemám zkušenosti ale nedělám to pro sebe ale pro kamaráda protože chce něco extra a dobře platí. ;-) Jinak myslím že to je moje věc a slušně vás jen žádám o radu. Ale jestli se vám to nelíbí tak si ji syslete pro sebe... Škrti.. :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele,před stránkou nadáváš na tuning,že je to blbost a tady vymejšlíš,co tam dáš tu tuningovej karbec...
 
 
Datum: 14. března 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dělá se to podle spešl technickýho výkresu (je to takovej univerzál, protože vlastní nákresy ti nikdo nedá...) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html . Sám, pokud nejsi z oboru, to těžko na fréze uděláš... a musí se upravit i píst. Jinak na neupravenej válec (pokud možno s výbrusem) ti stačí Dell Orto 19. Ale nebude ti pasovat kolínko, to se musí udělat nový s profilovaných trubek.
 
 
Datum: 14. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Tak mi prosím vysvětlete jak se ty přefuky a kanálky musej upravit + návod abych si tam mohl dát tu 21.. dík..
 
 
Datum: 14. března 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
dellorto 21 je na upravený motor s přefukama a přídavnýma kanálama... na sériovku 19
 
 
Datum: 14. března 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: samuel      IP: uživatel10178    
zdar chci se zheptat když dam prst na diru od karburatoru měl bych cítit ja to saje ??? dik předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
ja newim :-( jestli vam to vadi tak sorry ale potřebuju vědět jestli to de fakt moc poznat jak to taha ?? koupil sem dva motory minule prazdniny a proste v každem něco chybi tak skladam jeden co v nejlepšim stavu a proste nedokažu přijit proč mi netaha do toho posraneho valce benzin :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč děláš pořád nový topicy?
 
 
Datum: 14. března 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pokud ti to nesaje někde jinde, například u kolínka, tak to jinudy ani sát nemůže... od toho se třeba říká - filtr sání, sací koleno, kanálek atp. a pak nezapomeňme ještě na výfuk - od slova vyfukovat, foukat
 
 
Datum: 14. března 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi. PS: O úpravách rámu nic nepotřebuji, rám mám z KTM 85SX. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplnění napiš do odpovědí, nemusíš kvůli tomu zakládat novej příspěvek..
 
 
Datum: 13. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel11275    
cau vsichni mam čz 175/477 pořád mi protíká karburátorem benzín tam kam přijde filtr.koupil sem nový plovák a plovákové víčko novou jehlu šoupátko trysky prostě všechno apořád ten samý problém. hladinu v plovákové komoře nemám jak upravit plovák je natvrdo zaletovaný.motorka chytá ale nejde pořádně do otáček a nemá výkon z filtru mi stříká po nastartování benzín už nevím co s tím díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
Todlencto nebude asi karburátorem. Novejma dílama do karburátoru si vyloučil tedy nějakou závadu v něm. Jedině ho zkus ještě poštelovat, ale tím to nebude. Mně dělala něco podobnýho, dusila se a nedrželo skoro volnoběh, tak jsem se mrknul na vejfuk, ke koncovce a byla ucpaná, jakmlile jsem to vyčistil, bylo to oukej. Jináč nevím . Napiš jeslti to pomohlo
 
 
Datum: 13. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest draci, asi před měsicem sem dom dotáhl motor ze ČZ 250/455 byl ve strašným stavu a tak sem ho zgenerálkoval = nové ložiska,gufera,kroužky atd..Po složení sem přemejšlel jakej karbík bych tam asi mohl dat a napadlo me dat tam karburátor z trabanta průměr difuséru sedí a i trysky jsou podobné takže teoreticky by to mělo jet, ale tata mi říkal, že je možný že to zadřu a to bych já nerad a tak bych se vás chtěl zeptat: Zadřu to ?? Pojede to?? Viděli ste to už někde ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výměna kroužků přeci neni generálka...ale k dotazu..je možný že by to na to i jelo, ale třeba to nepude vyladit, bude to žrát atd...asi bych sehnal za pár korun klasickej Jikov 2926 a osadil ho příslušnejma tryskama...a máš jistotu že to pojede :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Nevíte čím by mohlo být že mě u babetty 207 teče benzín přes sání? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Pravděpodobně máš strhlé šrouby nebo závity na karburátoru..Jen se ti zdá že to teče přes sání ale teče to všade.. Projevuje se to i tím že motor za jízdy strácí výkon, nejde do otáček a dusí se. Zkus to odšroubovat, dát jiné šrouby, rovnoměrně zašroubovat. Popřípadě protáhnout závity v karburátoru závitníkem. Ale co ti poradil Rider22turbo je také možné.
 
 
Datum: 13. března 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Mrkni jesli je v poho hladina pač jinak to nemůže uchcávat ze sání :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: newim      IP: uživatel11315    
Prosím vás co je to to gufero....... vím že je to dost trapná otázka, ale jsem začátečník....... děkuju za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel10969    
ahoj draci potřeboval bych vedet jak se šteluje hustota smesi na karburatoru na čz 175/477 sport dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubkem nastavení bohatosti volnoběžné směsi, velikostí hlavní a vedlejší trysky, polohou jehly
 
 
Datum: 10. března 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Kala      IP: uživatel11303    
Nazdar,dneska jsem po zimě konečně vytáhl fichtla z útrob garáže a naskočil hned, super :-) , ale ku mému překvapení jsem na podlaze asi po minutě objevil louži benzínu,který kapal z karburátoru. Rozebral jsem to několikrát,ale nenašel jsem nic co by za to mohlo. Nevíte prosím co s tím? Díky za rady a fichtlu zdar . :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může bejt i povolená jehla v plovákovce, pak to teče kolem ní..
 
 
Datum: 09. března 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Kala      IP: uživatel11303    
Hej to s tím šroubem je dost možné... dík :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Nrok Brebers      IP: uživatel10206    
Podívej se jestli je vplíšek na ventilu a ventil ok,a jestli mas odkapavac koukni se jestli ti to neteče u závitu na šroubek toho odkapávače.Když se tam dá delší šroubek vymáckne se do plovákový komory a benzín teče jak prokopnutá vana :-)
 
 
Datum: 09. března 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná proto, že mám garáž přes půlku města a navíc jezdím ze školy dost pozdě a není čas. :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok,ale nechápu proč o víkendu,když to je za 2 minuty hotový :-)
 
 
Datum: 09. března 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak hadičkou to určitě není.Teče to normálně ze spodu z karburátoru. Jsem z toho vážně zmatený,zkusím to spravit o víkendu. Díky za rady
 
 
Datum: 09. března 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hlavně omrkni ten ventil a volnost plováku.Neni třeba jenom prasklá hadička u karbce?
 
 
Datum: 09. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A hladina je v cajku....
 
 
Datum: 09. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovák je právě nově koupený, ale tak zkusím to omrknout. Dík :-)
 
 
Datum: 09. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo taky mín pravděpodobný , že by si měl velkou hladinu a to dost
 
 
Datum: 09. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se,jestli váleček v provákovým ventilu volně jezdí a pak jestli jezdí volně plovák.
 
 
Datum: 09. března 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: dspid      IP: uživatel6546    
muže byt praskly plovak......nebo tesneni pod plovakem respektive...na jehle ze spoda
 
 
Datum: 09. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
Čus draci,nevite někdo proč se mi pionyr pořád uchcává? :/ Svíčka hazí velkou jiskru a hladinu v plovákovce mám taky seřízenou.Už si nevim rady,poradte,dik. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
Jehlu mám na 2.zářezu.Ten jehlový ventil nevim jak na tom je.
 
 
Datum: 08. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Podívej se na kterým zářezu máš plíšek na jehle.., měl by být na 2. od vrchu.
 
 
Datum: 08. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlový ventil?nedrží vibracemi?
 
 
Datum: 08. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
To je ten vnější šroub zespoda na plovákovce?
 
 
Datum: 08. března 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zkontroluj nápustní šroub v plovákový komoře.
 
 
Datum: 08. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
Trysky jsou uplně novy a vyčištěný.Pionýr jinak jede dobře,ale nakopávačkou chytne jen za studena a to jenom málokdy.Svíčku jsem ted dával novou.Zitra to zkusim.
 
 
Datum: 08. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nemáš v řiti trysku? třeba provrtanou? plovák je ok jo teda? jinak ti to nejede nebo se to jen uchcává? zkus vyměnit svíčku..
 
 
Datum: 08. března 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: bob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte návod na seřízení karburátoru jawa 21 20 23/50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Taky máš něco http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html,ale na http://www.google.cz/ najdeš to ho hodně skoro na každé stránce o jawě 20,21.23
 
 
Datum: 07. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel9456    
Mám babettu 207 a nechce mě jet, jiskru hází benzín tam asi nejde ale nevim proč?...Karburátor jsem čistil trysky nebyli ucpaný, z kohoutku tam taky benzín jde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Zkus vycistit ventyl v karburatoru a sestelovat hladinu
 
 
Datum: 07. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1)čau mám asi vytrhlej šrou z motoru ten jak drží koleno ke karburátoru :-( a občas to saje falešnej vzduch motor se nesmyslně vytáčí moc nereaguje na plyn. vzal sem dvě matice natočil je a šroub tam zvonu natočil ale když sem ktomu šrouboval to koleno začalo to vylejzat. co mam dělat? další těsnění? novej šroub a natočit ho tam? nevim jestli tam je napevno 2)pomůže když vyvařím karburátor v tej soli octu nebo včem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to méno sem hledal díky :-) :-) :-) moc dík
 
 
Datum: 07. března 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výbrus udělej, jestli už máš válec vyjetej,,, no tak jasný , rozhodné nedělej výbrus na motoru kterej je na vyhození, ale na tom co je jeŠtě schopnej jízdy...nebo udělej komplet go,..a pojede ti dobře...v karbecu bych výkon nehledal, pokud chceš aby ti jel po louce a tahal tak dej jen menší sekundár :-)...jinak já mám zatím stejskyho cestovní úpravu válce a to jede dobře :-) http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html
 
 
Datum: 07. března 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co máš ty za tuning? ja si ted šetři na 175ccm JAWU :-D ale chci aby už byla kros asi by mě nebavito rozbrat tu krásnou mašinu a celou ji potunit já bych jí to neudělal :-D co výbrus?! sníží docela životnost motoru ne? co koupit ten karbec dellorto nebo jak 19,21mm? porad chci aby mi to lítalo po louce jako na pořádný krosce nebo čtyřkolce :-D aspon tak 30po louce mírný stoupání :-D musim ject na jedničku a jedu tak cca.5-10km/h :-(
 
 
Datum: 07. března 2011 9:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo chápeč to dobŘe :-)....karbec nevyvařuj v žádným octu..lepší je si koupit v drogerce plechovku acetonu za 70 kacek, ..nalej to cely do velkej sklenice, a karbec do toho přes noc dát.....drapák seženeš v každým pneu servise..na netu teda nwm :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok takže pokud to chápu dobře zase dve matky zašroubovat ten šroub do motoru, zalepit, počkat,matky sundat,namotovat koleno? jo a nevíš v čem se vyvařuje karbec? a pomůže to prej ma karbec velkej vliv na výko a mě přijde že ten muj je děsně pomalej i kdyz na závodech sem zkončil jako začátečník mezi veteránama :-) a nevíš kde na netu sehnat na mustanga pořádne drapák? 2,75/16 nikde nemaj a pokud jo tak po pár jízdách tam žádnej dráp nebude :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo soráč blbě sem to napsal, myslel sem nalepit ten šroub do válce :-)...až to zatvrdne...tak nasadit karbec a přitahnout ho
 
 
Datum: 07. března 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn když tam zatáčim matku, přitahuju koleno k motoru tak se ten šroub vytahuje když bych prilepil tu matku tak to bude furt sát falešnej vzduch ne?
 
 
Datum: 07. března 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam kde je karbec, není zas taková teplota, takže by to mělo vydržet
 
 
Datum: 07. března 2011 9:07
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se to lepidlo neroztaví pri telplotách na 100minut lhoteckých kdy se mi rotzejká motor? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasný, máš tam ztrhlej závit ....kup si nějaký lepidlo na závity a zalep tam ten šroub..to bude nejjednoduší
 
 
Datum: 07. března 2011 8:59
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel11102    
Čau fichtlaři! Mám dotaz ohledně jawy 550 pařez.Chci si koupit nový benzínový kohoutek podobný jak je na jawě 20 ale s vnitřním závitem bez té převlečné matky.Protože starý kohoutek se už nedělá.Nevíte zda mě vyjde pod prsíčka? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel11102    
A kdy jste ten kohoutek objednával ?
 
 
Datum: 06. března 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem aky palivovy kohut ma j 550 ale na 555ku sa robi v replike: http://remot.org/vyroba_jawa550_555.html Pozeram vsak, ze uz je o dost drahsi ako ked som ho kupoval ja. Spokojny som s nim, velmi kvalitny vyrobok.
 
 
Datum: 06. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sofku a ty pod nim,...proc pises dvakrat pod jinym nickem?
 
 
Datum: 06. března 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Šoufek      IP: uživatel11285    
Tož mně se to neak nezdá. Já bych řekl že ne e.
 
 
Datum: 06. března 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Vlasťa      IP: uživatel11285    
Ahoj Radku. Myslím že pod prsíčka se ti to nevejde. Jak ti dupou králíci?
 
 
Datum: 06. března 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čaute potřebuju fakt pomoct sem v koncich cely tyden se trapim z karburatorem cely sem ho profoukal kompresorem všechny dirky trysky proštouchal dratkem ale prostě motor jakoby nechtěl nasat :-( fakt už newim co stim je :-( !!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
ysimip : tak si zkus zacpat vyfukovej kanal a uvidis co se stane neznamena ze sani funguje na principu podtlaku ze to saje kdyz tam zadnej vyfukovy kanal nemas kdyz to nasaje tak ta smes musi nekudy pryc a kdyz nemas vyfuk ta¨k se to nejspis vrati sanim
 
 
Datum: 07. března 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš v pořádku kroužky? Jako sání probíhá na fázi podtlaku a ten by tam byl, i kdyby žádnej výfukový kanál neexistoval.
 
 
Datum: 05. března 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
Hele koukals na kolínko u vejfuku a vejfuk? Nemáš ho třeba ucpanej? Kdyby bylo ucpaný, tak ti to nenatáhne ani náhodou..:-D
 
 
Datum: 05. března 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Tak pak napiš jak to dopadlo?:-)
 
 
Datum: 05. března 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
ok něco stim skusim
 
 
Datum: 05. března 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Tak tam dej to papíroví těsnění a uvidíš jestli to pojede!
 
 
Datum: 05. března 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
jo normalně ho zaliju ale prostě ani ten valec to netahne dovnitř
 
 
Datum: 05. března 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
skusil jsem sundat karbec dat palec na tu diru šlapnul jsem a vubec to nesalo mohlo byto byt i motorem ja tam nemam ten těsnicí papir ale jenom nějaky silikon ale vždycky to jezdiloilo ?? :-(
 
 
Datum: 05. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Tak mohlo,ale tam podle mě bude.To muže sát falešní vzduch víš jak je víčko šoupátkové komory a v něm je za šroubováno vedení lanka tak i tím to může být jak končí lanko je tam takoví chromoví vršek tak se podívej jestli tam není nějaká mezera a když pustíš benzín tak hadičkou teče?
 
 
Datum: 05. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
to jsem skoušel škytlo!!! skoušel jsem dotahovat pořadně karburator newim kde by to ještě mohlo nasavat falešny vzduch mohlo by to byt mezi mototem a valcem kdyby tam nebyl kosek těsnění :??
 
 
Datum: 05. března 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Odmontuj svíčku a zkus trošku nalit benzínu do válce a nakopni ho jestli naskočí tak ty to někde saje falešný vzduch.
 
 
Datum: 05. března 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Čau deska jsem od mě kamoše dal Airbox a na něm jsou 3 díry 1 na hoře a 2 dole a já nevím jakou díru mám zacpat jak to máte vy jinak motor je po go dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Mě jede o to,abych neměl bohatou směs ani chudou směs něco mezi tím?
 
 
Datum: 05. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta horní zůstává otevřená, ty dvě spodní menší se ucpávaj (nebo lepěj izolepou když nemáš ty gumový ucpávky)
 
 
Datum: 05. března 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel11275    
zdravím mám čz 175typ 477 potřebuju poradit ,karburatorem mi protíká benzín čím vším by to mohlo být a potom potřebuju zjistit jaká tam patří originál hlavní a volnoběžná tryska díky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel11275    
díky za radu
 
 
Datum: 05. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
A ty trysky..hlavní tryska 96, volnoběžná 50
 
 
Datum: 05. března 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
No, hele nejdřív mrkni na plovák, jestli není v háji.. plovák uzavírá přívod benzínu v určitý hladině.. pokud bude proseklej nebo něco takovýho, tak ti nebude fungovat.. potom se mrkni na jehlu plynu, jestli to nemáš moc vysoko,závlačka by měla bejt na druhým zářezu od zhora.. jináč nevím čím by to mohlo bejt..
 
 
Datum: 05. března 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel7037    
zdravi....když nastartuju babetu tak mám vysoký volnoběžný otáčky i když mám šroubek na šoupátku vyšroubovanej karbec jsem profukoval.....myslel jsem si že by to mohlo bejt starým benzínem....co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Pokud se někde nenatahuje lanko, potom může přisávat vzduch kolem příruby karburátoru nebo přes gufera.
 
 
Datum: 05. března 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
Zdar Kolik km bych měl ujet cca. na rezervu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přesně tak asi 25 km..ja když jedu 50tkou tak mi to zežere litr na 40 km
 
 
Datum: 04. března 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podla štýlu jazdy rezerva je tuším 0.75 l neviem to iste ale takýchý 20 - 25 km asi určite
 
 
Datum: 04. března 2011 17:30
 
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 3:36:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu