Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 Zdar Draci.... nevíte co by to mohlo dělat??, motor v poho nakopnu ale tak po deseti minutách to začne škubat, i na dvojku, i na jedničku... pak zastavim, protůruju to a jede to zase v poho... a takhle mě to dělá pořád.... nevíte co by s tim mohlo bejt??.... docela mě to štve...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:47
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 jj..... díky.. zkusim to
Datum: 15. března 2011 21:47
Jméno: martin
IP: uživatel8034
 možná máš ucpanej přívod benzinu, kouknul bych na kohoutek palivovej a treba hadicku nebo trysky nevim no snad ti to pomuze
Datum: 15. března 2011 18:09
 Čus.
Hele co byste spíše doporudčili.. Karburátor Bing a jaký typ nebo raději dellorto 19 nebo 21?
Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:32
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel924
 Tak po třetí a SNAD naposled  .... Do teď jsem dělal jen do seriovejch pionýru a nikdy jsem o takovym karburátoru ani neuvažoval... A rozhodně je lepší si o něm nejdřív něco zjistit, než ho hnedka ukvapeně koupit a pak nevědět co s ním, jak upravit kolínko, jak seštelovat atd...  bože...
Datum: 15. března 2011 22:32
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Po nás žádáš rady, aby si mohl vydělat na kamarádovi a nic o tom nevíš, s takovou ti (doufám) nikdo nic neporadí...
Datum: 15. března 2011 8:07
 Ste asi všichni blbý nebo navedený.
Nejprve čti, potom piš.
Psal jsem že to není pro mě ale pro kamaráda a mě je jedno co z toho dostanu protože vím že z toho zázrak nedostanu. Ale alespoň radu jak to upravit či poladit aby to aspoň trochu jelo. JÁ za to dostanu zaplaceno a dostanu tolik na kolik to bude vypadat a jak se to majitelovi bude zamlouvat. A na svím názoru že z FICHTLA víc jak jednoho koně nevytáhneš si stojím. To co budu skládat taky už nebude pionýr le nějaká závodní patlanina.  ČÍST, A AŽ POTOM PSÁT....
Datum: 14. března 2011 22:29
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Předtím tvrdíš: "Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!! " a teď chceš rady? Co si od toho slibuješ, když tvrdíš, že z něj nedostaneš ani jednoho koně... Urovnej si to trošku, co vlastně chceš.
Datum: 14. března 2011 20:56
 Už jsem to psal. Dělám jen do sériovejch a s timhle nemám zkušenosti ale nedělám to pro sebe ale pro kamaráda protože chce něco extra a dobře platí. 
Jinak myslím že to je moje věc a slušně vás jen žádám o radu. Ale jestli se vám to nelíbí tak si ji syslete pro sebe... Škrti..
Datum: 14. března 2011 18:56
 Hele,před stránkou nadáváš na tuning,že je to blbost a tady vymejšlíš,co tam dáš tu tuningovej karbec...
Datum: 14. března 2011 18:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dělá se to podle spešl technickýho výkresu (je to takovej univerzál, protože vlastní nákresy ti nikdo nedá...) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html . Sám, pokud nejsi z oboru, to těžko na fréze uděláš... a musí se upravit i píst. Jinak na neupravenej válec (pokud možno s výbrusem) ti stačí Dell Orto 19. Ale nebude ti pasovat kolínko, to se musí udělat nový s profilovaných trubek.
Datum: 14. března 2011 18:36
 Tak mi prosím vysvětlete jak se ty přefuky a kanálky musej upravit + návod abych si tam mohl dát tu 21.. dík..
Datum: 14. března 2011 18:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 dellorto 21 je na upravený motor s přefukama a přídavnýma kanálama... na sériovku 19
Datum: 14. března 2011 18:12
Jméno: samuel
IP: uživatel10178
 zdar chci se zheptat když dam prst na diru od karburatoru měl bych cítit ja to saje ??? dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:53
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ja newim  jestli vam to vadi tak sorry ale potřebuju vědět jestli to de fakt moc poznat jak to taha ?? koupil sem dva motory minule prazdniny a proste v každem něco chybi tak skladam jeden co v nejlepšim stavu a proste nedokažu přijit proč mi netaha do toho posraneho valce benzin
Datum: 14. března 2011 17:53
 Proč děláš pořád nový topicy?
Datum: 14. března 2011 17:25
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pokud ti to nesaje někde jinde, například u kolínka, tak to jinudy ani sát nemůže... od toho se třeba říká - filtr sání, sací koleno, kanálek atp. a pak nezapomeňme ještě na výfuk - od slova vyfukovat, foukat
Datum: 14. března 2011 15:29
 Ahoj.
Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special.
Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru.
Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi.
PS: O úpravách rámu nic nepotřebuji, rám mám z KTM 85SX.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:15
 doplnění napiš do odpovědí, nemusíš kvůli tomu zakládat novej příspěvek..
Datum: 13. března 2011 22:15
 cau vsichni mam čz 175/477 pořád mi protíká karburátorem benzín tam kam přijde filtr.koupil sem nový plovák a plovákové víčko novou jehlu šoupátko trysky prostě všechno apořád ten samý problém. hladinu v plovákové komoře nemám jak upravit plovák je natvrdo zaletovaný.motorka chytá ale nejde pořádně do otáček a nemá výkon z filtru mi stříká po nastartování benzín už nevím co s tím díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 18:29
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Todlencto nebude asi karburátorem. Novejma dílama do karburátoru si vyloučil tedy nějakou závadu v něm. Jedině ho zkus ještě poštelovat, ale tím to nebude. Mně dělala něco podobnýho, dusila se a nedrželo skoro volnoběh, tak jsem se mrknul na vejfuk, ke koncovce a byla ucpaná, jakmlile jsem to vyčistil, bylo to oukej. Jináč nevím . Napiš jeslti to pomohlo
Datum: 13. března 2011 18:29
 Čest draci, asi před měsicem sem dom dotáhl motor ze ČZ 250/455 byl ve strašným stavu a tak sem ho zgenerálkoval = nové ložiska,gufera,kroužky atd..Po složení sem přemejšlel jakej karbík bych tam asi mohl dat a napadlo me dat tam karburátor z trabanta průměr difuséru sedí a i trysky jsou podobné takže teoreticky by to mělo jet, ale tata mi říkal, že je možný že to zadřu a to bych já nerad a tak bych se vás chtěl zeptat: Zadřu to ?? Pojede to?? Viděli ste to už někde ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 10:31
 Výměna kroužků přeci neni generálka...ale k dotazu..je možný že by to na to i jelo, ale třeba to nepude vyladit, bude to žrát atd...asi bych sehnal za pár korun klasickej Jikov 2926 a osadil ho příslušnejma tryskama...a máš jistotu že to pojede
Datum: 13. března 2011 10:31
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Nevíte čím by mohlo být že mě u babetty 207 teče benzín přes sání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:16
 Pravděpodobně máš strhlé šrouby nebo závity na karburátoru..Jen se ti zdá že to teče přes sání ale teče to všade.. Projevuje se to i tím že motor za jízdy strácí výkon, nejde do otáček a dusí se. Zkus to odšroubovat, dát jiné šrouby, rovnoměrně zašroubovat. Popřípadě protáhnout závity v karburátoru závitníkem.
Ale co ti poradil Rider22turbo je také možné.
Datum: 13. března 2011 13:16
 Mrkni jesli je v poho hladina pač jinak to nemůže uchcávat ze sání
Datum: 13. března 2011 10:02
Jméno: newim
IP: uživatel11315
 Prosím vás co je to to gufero....... vím že je to dost trapná otázka, ale jsem začátečník....... děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 19:01
Datum: 11. března 2011 19:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel11316
 Gufero se dává k ložiskám a je to taková gumička s pérem. Vlastně chrání ložisko před špínou a zabraňuje úniku kapalin přes hřídel do jiných prostorů.
Datum: 11. března 2011 17:52
Jméno: patrik
IP: uživatel10969
 ahoj draci potřeboval bych vedet jak se šteluje hustota smesi na karburatoru na čz 175/477 sport dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 12:07
 šroubkem nastavení bohatosti volnoběžné směsi, velikostí hlavní a vedlejší trysky, polohou jehly
Datum: 10. března 2011 12:07
Jméno: Kala
IP: uživatel11303
 Nazdar,dneska jsem po zimě konečně vytáhl fichtla z útrob garáže a naskočil hned, super  , ale ku mému překvapení jsem na podlaze asi po minutě objevil louži benzínu,který kapal z karburátoru. Rozebral jsem to několikrát,ale nenašel jsem nic co by za to mohlo. Nevíte prosím co s tím? Díky za rady a fichtlu zdar .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 23:36
 může bejt i povolená jehla v plovákovce, pak to teče kolem ní..
Datum: 09. března 2011 23:36
Jméno: Kala
IP: uživatel11303
 Hej to s tím šroubem je dost možné... dík
Datum: 09. března 2011 20:24
Jméno: Nrok Brebers
IP: uživatel10206
 Podívej se jestli je vplíšek na ventilu a ventil ok,a jestli mas odkapavac koukni se jestli ti to neteče u závitu na šroubek toho odkapávače.Když se tam dá delší šroubek vymáckne se do plovákový komory a benzín teče jak prokopnutá vana
Datum: 09. března 2011 19:46
 Možná proto, že mám garáž přes půlku města a navíc jezdím ze školy dost pozdě a není čas.
Datum: 09. března 2011 19:27
 Ok,ale nechápu proč o víkendu,když to je za 2 minuty hotový
Datum: 09. března 2011 19:25
 No tak hadičkou to určitě není.Teče to normálně ze spodu z karburátoru. Jsem z toho vážně zmatený,zkusím to spravit o víkendu. Díky za rady
Datum: 09. března 2011 19:23
 Tak hlavně omrkni ten ventil a volnost plováku.Neni třeba jenom prasklá hadička u karbce?
Datum: 09. března 2011 19:19
 A hladina je v cajku....
Datum: 09. března 2011 19:18
 Plovák je právě nově koupený, ale tak zkusím to omrknout. Dík
Datum: 09. března 2011 19:17
 Nebo taky mín pravděpodobný , že by si měl velkou hladinu a to dost
Datum: 09. března 2011 19:17
 Podívej se,jestli váleček v provákovým ventilu volně jezdí a pak jestli jezdí volně plovák.
Datum: 09. března 2011 19:16
Jméno: dspid
IP: uživatel6546
 muže byt praskly plovak......nebo tesneni pod plovakem respektive...na jehle ze spoda
Datum: 09. března 2011 19:13
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Čus draci,nevite někdo proč se mi pionyr pořád uchcává? :/ Svíčka hazí velkou jiskru a hladinu v plovákovce mám taky seřízenou.Už si nevim rady,poradte,dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 21:02
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Jehlu mám na 2.zářezu.Ten jehlový ventil nevim jak na tom je.
Datum: 08. března 2011 21:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podívej se na kterým zářezu máš plíšek na jehle.., měl by být na 2. od vrchu.
Datum: 08. března 2011 20:53
 jehlový ventil?nedrží vibracemi?
Datum: 08. března 2011 20:52
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 To je ten vnější šroub zespoda na plovákovce?
Datum: 08. března 2011 20:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zkontroluj nápustní šroub v plovákový komoře.
Datum: 08. března 2011 20:11
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Trysky jsou uplně novy a vyčištěný.Pionýr jinak jede dobře,ale nakopávačkou chytne jen za studena a to jenom málokdy.Svíčku jsem ted dával novou.Zitra to zkusim.
Datum: 08. března 2011 19:34
 nemáš v řiti trysku? třeba provrtanou? plovák je ok jo teda? jinak ti to nejede nebo se to jen uchcává? zkus vyměnit svíčku..
Datum: 08. března 2011 19:26
 Máte návod na seřízení karburátoru jawa 21 20 23/50
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 20:26
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 07. března 2011 20:26
Jméno: Pata
IP: uživatel9456
 Mám babettu 207 a nechce mě jet, jiskru hází benzín tam asi nejde ale nevim proč?...Karburátor jsem čistil trysky nebyli ucpaný, z kohoutku tam taky benzín jde
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:45
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Zkus vycistit ventyl v karburatoru a sestelovat hladinu
Datum: 07. března 2011 22:45
 1)čau mám asi vytrhlej šrou z motoru ten jak drží koleno ke karburátoru  a občas to saje falešnej vzduch motor se nesmyslně vytáčí moc nereaguje na plyn.
vzal sem dvě matice natočil je a šroub tam zvonu natočil ale když sem ktomu šrouboval to koleno začalo to vylejzat. co mam dělat? další těsnění? novej šroub a natočit ho tam? nevim jestli tam je napevno
2)pomůže když vyvařím karburátor v tej soli octu nebo včem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 10:26
Datum: 07. března 2011 10:26
 Výbrus udělej, jestli už máš válec vyjetej,,, no tak jasný , rozhodné nedělej výbrus na motoru kterej je na vyhození, ale na tom co je jeŠtě schopnej jízdy...nebo udělej komplet go,..a pojede ti dobře...v karbecu bych výkon nehledal, pokud chceš aby ti jel po louce a tahal tak dej jen menší sekundár  ...jinak já mám zatím stejskyho cestovní úpravu válce a to jede dobře http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html
Datum: 07. března 2011 10:00
 co máš ty za tuning? ja si ted šetři na 175ccm JAWU  ale chci aby už byla kros asi by mě nebavito rozbrat tu krásnou mašinu a celou ji potunit já bych jí to neudělal 
co výbrus?! sníží docela životnost motoru ne? co koupit ten karbec dellorto nebo jak 19,21mm? porad chci aby mi to lítalo po louce jako na pořádný krosce nebo čtyřkolce  aspon tak 30po louce mírný stoupání  musim ject na jedničku a jedu tak cca.5-10km/h
Datum: 07. března 2011 9:50
 Jo chápeč to dobŘe  ....karbec nevyvařuj v žádným octu..lepší je si koupit v drogerce plechovku acetonu za 70 kacek, ..nalej to cely do velkej sklenice, a karbec do toho přes noc dát.....drapák seženeš v každým pneu servise..na netu teda nwm
Datum: 07. března 2011 9:44
 ok takže pokud to chápu dobře zase dve matky zašroubovat ten šroub do motoru, zalepit, počkat,matky sundat,namotovat koleno?
jo a nevíš v čem se vyvařuje karbec? a pomůže to prej ma karbec velkej vliv na výko a mě přijde že ten muj je děsně pomalej i kdyz na závodech sem zkončil jako začátečník mezi veteránama 
a nevíš kde na netu sehnat na mustanga pořádne drapák? 2,75/16 nikde nemaj a pokud jo tak po pár jízdách tam žádnej dráp nebude
Datum: 07. března 2011 9:32
 Jojo soráč blbě sem to napsal, myslel sem nalepit ten šroub do válce  ...až to zatvrdne...tak nasadit karbec a přitahnout ho
Datum: 07. března 2011 9:23
 nn když tam zatáčim matku, přitahuju koleno k motoru tak se ten šroub vytahuje když bych prilepil tu matku tak to bude furt sát falešnej vzduch ne?
Datum: 07. března 2011 9:20
 Tam kde je karbec, není zas taková teplota, takže by to mělo vydržet
Datum: 07. března 2011 9:07
Datum: 07. března 2011 9:06
 No jasný, máš tam ztrhlej závit ....kup si nějaký lepidlo na závity a zalep tam ten šroub..to bude nejjednoduší
Datum: 07. března 2011 8:59
Jméno: Radek
IP: uživatel11102
 Čau fichtlaři! Mám dotaz ohledně jawy 550 pařez.Chci si koupit nový benzínový kohoutek podobný jak je na jawě 20 ale s vnitřním závitem bez té převlečné matky.Protože starý kohoutek se už nedělá.Nevíte zda mě vyjde pod prsíčka? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:06
Jméno: Radek
IP: uživatel11102
 A kdy jste ten kohoutek objednával ?
Datum: 06. března 2011 18:06
 neviem aky palivovy kohut ma j 550 ale na 555ku sa robi v replike: http://remot.org/vyroba_jawa550_555.html Pozeram vsak, ze uz je o dost drahsi ako ked som ho kupoval ja. Spokojny som s nim, velmi kvalitny vyrobok.
Datum: 06. března 2011 17:10
 sofku a ty pod nim,...proc pises dvakrat pod jinym nickem?
Datum: 06. března 2011 16:06
Jméno: Šoufek
IP: uživatel11285
 Tož mně se to neak nezdá. Já bych řekl že ne e.
Datum: 06. března 2011 15:59
Jméno: Vlasťa
IP: uživatel11285
 Ahoj Radku. Myslím že pod prsíčka se ti to nevejde. Jak ti dupou králíci?
Datum: 06. března 2011 15:57
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute potřebuju fakt pomoct sem v koncich cely tyden se trapim z karburatorem cely sem ho profoukal kompresorem všechny dirky trysky proštouchal dratkem ale prostě motor jakoby nechtěl nasat  fakt už newim co stim je  !!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:58
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 ysimip : tak si zkus zacpat vyfukovej kanal a uvidis co se stane neznamena ze sani funguje na principu podtlaku ze to saje kdyz tam zadnej vyfukovy kanal nemas
kdyz to nasaje tak ta smes musi nekudy pryc a kdyz nemas vyfuk ta¨k se to nejspis vrati sanim
Datum: 07. března 2011 22:58
 A máš v pořádku kroužky? Jako sání probíhá na fázi podtlaku a ten by tam byl, i kdyby žádnej výfukový kanál neexistoval.
Datum: 05. března 2011 14:53
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Hele koukals na kolínko u vejfuku a vejfuk? Nemáš ho třeba ucpanej? Kdyby bylo ucpaný, tak ti to nenatáhne ani náhodou..
Datum: 05. března 2011 12:47
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak pak napiš jak to dopadlo?
Datum: 05. března 2011 12:39
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ok něco stim skusim
Datum: 05. března 2011 12:35
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak tam dej to papíroví těsnění a uvidíš jestli to pojede!
Datum: 05. března 2011 12:34
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 jo normalně ho zaliju ale prostě ani ten valec to netahne dovnitř
Datum: 05. března 2011 12:31
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 skusil jsem sundat karbec dat palec na tu diru šlapnul jsem a vubec to nesalo mohlo byto byt i motorem ja tam nemam ten těsnicí papir ale jenom nějaky silikon ale vždycky to jezdiloilo ??
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak mohlo,ale tam podle mě bude.To muže sát falešní vzduch víš jak je víčko šoupátkové komory a v něm je za šroubováno vedení lanka tak i tím to může být jak končí lanko je tam takoví chromoví vršek tak se podívej jestli tam není nějaká mezera a když pustíš benzín tak hadičkou teče?
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 to jsem skoušel škytlo!!! skoušel jsem dotahovat pořadně karburator newim kde by to ještě mohlo nasavat falešny vzduch mohlo by to byt mezi mototem a valcem kdyby tam nebyl kosek těsnění :??
Datum: 05. března 2011 12:07
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Odmontuj svíčku a zkus trošku nalit benzínu do válce a nakopni ho jestli naskočí tak ty to někde saje falešný vzduch.
Datum: 05. března 2011 12:00
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Čau deska jsem od mě kamoše dal Airbox a na něm jsou 3 díry 1 na hoře a 2 dole a já nevím jakou díru mám zacpat jak to máte vy jinak motor je po go dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 15:05
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě jede o to,abych neměl bohatou směs ani chudou směs něco mezi tím?
Datum: 05. března 2011 15:05
 ta horní zůstává otevřená, ty dvě spodní menší se ucpávaj (nebo lepěj izolepou když nemáš ty gumový ucpávky)
Datum: 05. března 2011 14:44
 zdravím mám čz 175typ 477 potřebuju poradit ,karburatorem mi protíká benzín čím vším by to mohlo být a potom potřebuju zjistit jaká tam patří originál hlavní a volnoběžná tryska díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 21:33
 díky za radu
Datum: 05. března 2011 21:33
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 A ty trysky..hlavní tryska 96, volnoběžná 50
Datum: 05. března 2011 12:59
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 No, hele nejdřív mrkni na plovák, jestli není v háji.. plovák uzavírá přívod benzínu v určitý hladině.. pokud bude proseklej nebo něco takovýho, tak ti nebude fungovat.. potom se mrkni na jehlu plynu, jestli to nemáš moc vysoko,závlačka by měla bejt na druhým zářezu od zhora.. jináč nevím čím by to mohlo bejt..
Datum: 05. března 2011 12:56
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 zdravi....když nastartuju babetu tak mám vysoký volnoběžný otáčky i když mám šroubek na šoupátku vyšroubovanej karbec jsem profukoval.....myslel jsem si že by to mohlo bejt starým benzínem....co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 14:14
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pokud se někde nenatahuje lanko, potom může přisávat vzduch kolem příruby karburátoru nebo přes gufera.
Datum: 05. března 2011 14:14
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 Zdar Kolik km bych měl ujet cca. na rezervu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 17:51
 No přesně tak asi 25 km..ja když jedu 50tkou tak mi to zežere litr na 40 km
Datum: 04. března 2011 17:51
 Podla štýlu jazdy rezerva je tuším 0.75 l neviem to iste ale takýchý 20 - 25 km asi určite
Datum: 04. března 2011 17:30
|



|