Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši. Mám problém s volnoběhem. Nejde mě nastavit. Šoupátko mám nové,karburátor přetěsněný,gufera na klice nové,benzín teče.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 13:49
 ja si myslim že jde mu tam buď hodně směsi nebo málo...
Datum: 27. prosince 2010 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 dal bych ruku do ohne za to ze tam má "tuningovou" volnobeznou trysku a maximální hladinu.....
Datum: 27. prosince 2010 13:47
 a ještě se zeptám  kdy ti to přestalo držet volnoběh?
Datum: 27. prosince 2010 13:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 muhehe, tady je to zajimavý.. nedokážu si moc představit že bych ladil karbec při každym větším převýšení.... i když je pravda že n.m. vliv na směs určitě má.
ale u fichtla je to zanedbatelný. to ale neřeší problém mustangisty. sice nevim v jakym stavu má motor, ale hledal bych problém v tom karbecu (hladina,jehla,origo filtr a těsnost)
ale tohle asi, jak píše, má v pořádku. taky může bejt problém v zapalování ve smyslu že to špatně pálí v nízkejch otáčkách. nebo třeba netěsnost mezi válcem a blokama a přisávání vzduchu
a z toho pak je problém že volnoběh nenastaví ani za nic. popiš stav více a pak se tu bude moc dumat.
Datum: 27. prosince 2010 13:11
 este jedna vec chcem ta zahránit od blbosi  vies ze preco je v lete nebo modré? a v zime sedé? no preto
Datum: 27. prosince 2010 13:10
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 konecne to tu nekdo pochopil , a ja simyslim ze ked udelas to co ti rika standa tak musi bit v poradku .
Datum: 27. prosince 2010 13:03
 to bolo pre blázenn stando shrek neberte to na seba
Datum: 27. prosince 2010 13:00
 hovorim ti nieco! aby si nebil analfabet... v zime je vzduch studeny > je vo vzduchu menej pary >para=voda,voda má svoju váhu> váha vytvory tlak! teda v zime je vzduch lachy a v lete je tazsy,,, (nizsy tlak,vyssy tlak).... ked ides do vyssej nadmorskej vysky tak bude tlak nizsy lebo budes mat nad papulou menej vzduchu>menej váhy>menej tlaku,,, teda v zime motorka sa chová tak ako na vyssych nadmorskych vyskach
Datum: 27. prosince 2010 12:59
 k dotazu: máš vyčištěnou volnoběžnou trysku?asi jo ale podívej se i na vzdušnik volnoběhu,taky mi to dělal odtrh sice nwm proč ale malý otáčky to nedrželo
Datum: 27. prosince 2010 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Mustangista při seřízení karburátoru zjevně nemá problém s nadmořskou výškou ale s něčím úplně jiným. Na otázku,zda nemá bohatou směs volnoběhu odpovídá nastavením jehly,takže je zjevné,že ani neví.....osobně doporučuji karburátor rozebrat a vyčistit včetně kanálků pod šoupátkem a za šoupátkem včetně odkapové dirky v kolenu,pak zakoupit novou volnoběžnou trysku a seřídit hladinu plováku....poté by již žádné problemy ohledně karburátoru neměly být....je možné,že má špatný karburátor,takže není od věci zkusit jiný......
Datum: 27. prosince 2010 12:55
 jako chápu že když on to ladí tak je v stejné nadmořské výšce  ale taky se mohlo stát např. že fichtla dovezl na chalupu do hor a tam nejede.....jo a nejsem trotl ale jezdim full throttle
Datum: 27. prosince 2010 12:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak trochu to tu odbočilo od puvodního dotazu.. co všechno nevyvolá jedna zmínka o nadmořský vejšce  ... je jasný, že to mustangisty problem nebude, ale ty jsi psal, že ta nadmořska výska je pekna pi... jenom se tě snažíme přesvědčit, že má ma mastavení moto vliv... jestli jsi myslel, že je to píčovina v tomhle konkretnim dotazu, tak souhlas  ....nikdo taky neřiká, že to tim je...
Datum: 27. prosince 2010 12:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 narozdil od tebja nemam 5 roku a us sem spravil par motoru ty trotle jeden
Datum: 27. prosince 2010 12:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 omg ale ty proc mi tu furt vnucujes nadmorsku vysku ja otem vim dpc ale my sa bavime o jeho fechtlovi,omg omg
Datum: 27. prosince 2010 12:40
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Nadmo%C5%99sk%C3%A1_v%C3%BD%C5%A1ka když jsem teda negramotnej tak ty potom neexistuješ....končim......
Datum: 27. prosince 2010 12:35
Datum: 27. prosince 2010 12:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 blazenn: je vidět, že ses ještě nesetkal s nějakym vostřejšim motorem než u pio... na tom to nikdo moc neřeší, protože karburátor na pio pořádně seštelovat ani nejde, ale u ostrejch motorů, co jsou třeba v motokrosech se nedmořská výška musí řešit a podle ní se i mění nastavení karburátoru
Datum: 27. prosince 2010 11:18
 Dave's má pravdu... blazen ked si este o tom nepocul nerek na to ze je pic***na
Datum: 27. prosince 2010 7:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jako uvjedom sa ocem trepes,to otom pocasi to berem ale ta nadmorska vyska to je pekna pi... ahoj vim ocem vipravam
Datum: 27. prosince 2010 1:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 26. prosince 2010 23:11
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Mě to taky dělá fichtl že zastudena to nechce vůbec jet a nedrží mě volnoběh a když je venku teplo tak krásně jede drží volnoběh
Datum: 26. prosince 2010 22:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nevim otem ze bi sa tu menila nekde nadmorska viska to bi musel jit z tim pionirem nekde do ameriki bo nekde ti mogo
Datum: 26. prosince 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste dodam ze v tomdle rocnim obdobi se smes lisi nez kterou mas naladenou na leto.... je to vsechno v zavislosti na nadmorske vysce a pocasi
(vlhkosti vzduchu) to ale prendavanim plisku moc neodladis spis je potreba laborovat s triskama..
Datum: 26. prosince 2010 22:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zkontroluj jestly lanko chdi volne (primrzava v tomdle pocasi) kdyztak ho namas... jinak volnobeh se dela na zahratem motoru....
Datum: 26. prosince 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 mám ji akorát. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Plíšek na víčku plovákové komory mám nastavený original
Datum: 26. prosince 2010 21:50
 nemáš moc bohatou směs?
Datum: 26. prosince 2010 21:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj, budu přidělávat žebra na válec pionýra(na každé se přišroubuje hl. plech) a řikal jsem si, že určitě nejaká pasta, která by se dala na ty plochy, kterými se budou žebra dotýkat aby docházelo k lepšímu přenosu tepla, nevíte jak se ta pasta jmenuje? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 zeptej se lidí,kterí s tím závodí....ja zatím nepřekročil seriovou siletu motoru.....
Datum: 27. prosince 2010 14:16
 stando: kdybych dal na hlavu ty náběhy a na válec přišrouboval žebra tak bych tomu chlazení hodně pomohl?dík
Datum: 27. prosince 2010 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 kdysy byla u stejskyho rozvinuta poměrně rozsáhlá diskuse ohledně nastavení žeber válce.....ve výsledku bylo shrnuto,že žebra šroubovaná jsou spíše pro okrasu....nikdy prý nebude přestupovat mezi válcem a žebrama teplota tak dobře jako u žeber navařených..... především je duležitější chlazení hlavy! Hodně lidí se na přídavná žebra úplně vykašlali i u výkonných válců(3K,4K,5K) a pouze udělali "nabírače vzduchu" na hlavu viz petr adamec http://jawaracing50.wbs.cz/evo5_motor-rozdelany.jpg jezdil to na 3K vlastní výroby,který výkonem tvrdě stíhal stejskyho 3K... Je to složitá otázka...
Datum: 27. prosince 2010 13:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hm
Datum: 26. prosince 2010 22:42
 Tu z počítače určitě ne,vydrží sotva 120 stupnu...
Datum: 26. prosince 2010 16:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 silikon :-O
Datum: 26. prosince 2010 14:05
 NO u počítačů se maže na procesor tzv. teplovodivá pasta, takže se to může jmenovat stejně...
Datum: 26. prosince 2010 13:01
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec teď dělám go cele jawy 21 a měl jsem tam koleno který bylo tak do půlky až třičtvrtě prohnutí a na co to mělo vliv dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 13:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 yuri dobrý příklad
Datum: 26. prosince 2010 13:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to pokrivené a splaštené koleno ma vlyv na chod predstav si že by ta niekto dusil ako by sa ti utekalo ???
Datum: 26. prosince 2010 10:27
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 cus draci nevite nekdo jaky ma byt tlak v kolech od jawy 21 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 16:52
 při obsazení 1 osoby je předek 1,5 atm, zadek 1,9 atm, při obsazení 2 osobama je předek 1,9 atm, zadek 2,5 atm
Datum: 25. prosince 2010 16:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi tak 1,5 1,6 atmosfery ?
Datum: 25. prosince 2010 16:20
Jméno: Hh
IP: uživatel10890
 Viz příručka .)
Datum: 25. prosince 2010 15:22
Jméno: babca
IP: uživatel1506
 Ahoj kolik ma být povolenej sroubek z bohatosti u babci 210??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 11:51
Jméno: fernez
IP: uživatel1506
 ok diky
Datum: 21. prosince 2010 11:51
 1-1,5 otáčky je základní nastavení ale musíš to potom doštelovat podle barvy svíčky.
Datum: 20. prosince 2010 18:18
 zdar draci mám problém s fichtlem s karbecem neteče mi benzín do válce ale když zmáčknu čudlík kterým ponořím plovák tak tam benzí teče a když ho pustim tak tam přestane týct a chcípne kde je závada ? jak jí mám odstranit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 18:59
 Skus se taky podívat na jehlovej ventil na víčku plovákovky
Datum: 19. prosince 2010 18:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 vyčistit
Datum: 19. prosince 2010 18:46
 Odskúšaj uvidíš nemožem tráfať do slepa čo tomu je toto sú asi naičastejšie závady
Datum: 19. prosince 2010 17:59
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel6950
 nic jinýho to být nemůže?
Datum: 19. prosince 2010 17:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chudá směs, přisává falešnej vzduch
Datum: 19. prosince 2010 17:56
 je to špinavé alebo zle nastavená hladina
Datum: 19. prosince 2010 17:38
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute jak je jehla a na ní ty zářezy tak jakej to je rozdíl jestli to dám an první nebo na sruhej?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 16:12
 dej ten plíšek na druhej zářez z vrchu...
Datum: 19. prosince 2010 16:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ovlivnuje to bohatost smesi , co je to bohatost smesi si najdi
Datum: 19. prosince 2010 15:51
Jméno: Pato
IP: uživatel10865
 Zdar draci,čo znamenajú čísla a písmená v názvoch karburátorov napr." JIKOV 2924 SDB 11B " je na to nejaka tabulka kde sa uvádza víznam tíchto písmen?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 20:09
 H - privod paliva shora, Z - specialni privod paliva, C - vzduchova clona pri spousteni studeneho motoru, N - normalni provedeni, PS - specialni provedeni pro motorovou pilu, K - kratky preplavovaci kolik, V - velka plovakova komora, privod plaiva shora, R - uprava umoznujici pripojeni karburatoru na regulator otacek, TŘ - karburator pro narodni typovou radu JAWA - ČZ, M - karburator v provedeni MONOBLOK, HM - privod paliva shora - provedeni MANET, S - karburator nove rady se syticem, SB - karburator nove rady, odpovidajici rozmerove karburatoru rady S, ale bez sytice, 29 - soupatkovy karburator, druhe dvojcisli je prumer difuzoru v mm. Informace jsou prevzaty z knizky "automobilove a motocyklove karburatory"
Datum: 17. prosince 2010 20:09
Jméno: Darviss
IP: uživatel9693
 nazdar draci mam taky problem že ked nakopnem svoju Jawu 20 tak sice na volnobehu bezi ale ked pridam tak ju dusi a to nehovorim otom ze sa ani nechce rozbehnut po par nakopnuti uz nenastartuje vobec ... benzinu ma dost ... privod benzinu som cistil od nadrze az po karburator a trysky ... sviecky som skusal 2 ... dakujem za kazdu radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 21:19
Jméno: Darviss
IP: uživatel7793
 takze mal som tam sviecku BRISK N14C a N15C tak som skusil dat inu PAL N15 staru zhrdzavenu z wartburga a isla hned na prvu supu a ide bezchybne
Datum: 10. ledna 2011 21:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hm, je to tady trošku zamotaný. no ale zkus karbec nastavit podle návodu - hladinu, přetěsnit, jehla na druhej a orig. filtrbox a musí to jít aspon tak nějak. jinak jdi po zapalování. zkus kousek pootáčet celym zapalováním do stran, ale jen o kusek. nebo nastavit přesné hodnoty. a uvidíš co se stane.
Datum: 21. prosince 2010 21:17
Jméno: Darviss
IP: uživatel7793
 tak hej je cisty dost lebo asi len pred tyzdnom a pol som ho čistil a aj to nebol velmi zaneseny ... akurat benzin z neho trochu kvapka ale od carbonu nieje ... vydis kamos mi hovoril ze jeto toto ties robila ale ze ekd dal ruku na karbec tam kde ide filter a nechal iba malu skaru an vzduch tak to islo takze dal silonku na dvojmo a nato ocelove sitkoa uz islo vsetko vporiadku
Datum: 21. prosince 2010 20:06
 a výfuk je čistý ?
Datum: 19. prosince 2010 17:34
Jméno: Darviss
IP: uživatel7391
 takze vybral som gufera a su v poriadku nastavil som bohatost dal som na 3. zarazku z hora lebo motorka je po vybruse ... potom som nastavil hladinu benzinu v plavakovej komore ... motorka si trochu pohučala plyn som mal aj naplno a dusilo ju i tak a potom zase nesla ani nastartovat. uz som stoho hotovy ... nic v tej motorke nieje a i tak nejde :/
Datum: 18. prosince 2010 13:06
Jméno: Darviss
IP: uživatel7391
 nie olej netečie ... tak ja sa nato pozriem ci to nebudu gufera nahodou abo čo ... ale najskor az cez vykend lebo cez tyzden chodim neskoro domov tak nestiham ale dik za rady keby ta este nieco nahodou napadlo tak možeš poradit lebo ja sam nwm co stym
Datum: 15. prosince 2010 20:02
 Ja už tiež neviem skús tie guferá ked to bolo rozobrate mohlo sa stým pohnúť až boly staré tvrdé tak to može robit to alebo tesnenie medzi kartrami može to tade podsávat vzduch.Olej ci stoho neteče ??
Datum: 15. prosince 2010 18:57
Jméno: Darviss
IP: uživatel7391
 j uz som aj to kontroloval a je tam benzinu fakt dosť  a hlavny uzaver je dobry ide jak ma
Datum: 14. prosince 2010 20:48
 je to možné pozri výšku hladiny ale ked ti to teče tak asi bude vysoká jak hovado bud je utopeny plavák alebo ten ventýlik čo zastavuje benzín može vnom byť špina alebo čo alebo može biť zlý ja som stým mal tež problém lebo nemám hlavný ventýl benzínu z nádrže a henten netesnil tak som ho musel dat nový. Hladina má byť povrch plaváku ked ho potopíš s volakým šrobuvákom alebo čo.
Datum: 14. prosince 2010 20:35
Jméno: Darviss
IP: uživatel952
 hej to som uz tiez robyl aj dizi som poprefukoval aj s tenkym dôtikom poprebijal a aj tie dierky jak sa dava vzduchovy filter ... vydiš a dost sa mi to zalieva z benzinom ... ked mam zapnuty bezin tak mi to až velmi kvapka ... nemôže to byť presate ?
Datum: 13. prosince 2010 19:44
 a ešte skús pozret v karbeci tie vzdušníky skús ich prefúknut skompresorom alebo prepchat z volakým tenkým drotom
Datum: 13. prosince 2010 18:56
Jméno: Darviss
IP: uživatel952
 tak sviecku som kupoval pred par dňami takže svieckou to nebude ... zapalovanim tak isto lebo to som nastavoval a iskru hadze ako drak ... ona bola asi pred mesiacom cela do šrobika rozobrata lebo som dal vymenit cele osky kvoli vypadavaniu rychlosti takze ostatne suciastky by tam mali byt tak isto vporiadku myslim si ze to bude nieco s karburatorom ... filter tiez nebude zaneseny lebo tam mam svoj vlastne vyrobeny ale skusal som aj pôvodny ktory je uplne novy aj bez filtra som skusal no stale nič ... tesnenie je tam dobre to som uz kontroloval... aj tlak je tam dobry takze kružky su vpoho ... skusim este pozriet na tu ihlu a gufera lebo uz fakt nwm co stym :/
Datum: 13. prosince 2010 16:21
 Mne tak dusila ked som mal zlé guferá bralo to falošný vzduch a z prevodovky prisávalo olej ale dusenie može robit vela vecí pozri či ti dobre tesní karbec z valcom bohatosť zmesi zapalovanie špinavý vzduchoví filter a sviečka to može tieš robit najlepšé ked tam dáš sviečku novú 40 Kč ta nezabije ale hento vipadá byť na ten karbec šupátko si mal vonku ? ešte bi mohla byť spadnutá ihla
Datum: 12. prosince 2010 22:03
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 CAu lidi mam jawu 20 a moc mi to rve je to jak nejaka pila otacky mam snizena na max. nikde mi nic neprofukuje a kdyz pridam plyn tak se to prida az po chvilce nejhorsi je na tom ze to rve tak ze to musim vypnout porad do kola stejny zvuk.... ! pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 21:35
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nškde ti tam de určitě falešnej vzduch, jdi po karbecu, lanko plynu. možná mezi valcem a kartrama
Datum: 23. prosince 2010 21:35
Jméno: pepa
IP: uživatel276
 ahoj trošku nevím ud nětěsný výfuk tose delá dobře..ale ja myslím že ti to někde netěsní mezi kartry či válcem..nebo tak..namoč hadr do benzínu a přikládej ho ke všem spojum kartum...valci hlavě a kolenu ke karburatoru..pokud si to samo přidá plyn obohatila se směs a tudy to saje vzduch a dělá to neplechu.....
Datum: 23. prosince 2010 21:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nekdy to dela elektryka blba svicka nebo vacka mozna to je necim jinym spatne se to hleda
Datum: 10. prosince 2010 22:02
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 prohlídni vejfuck, třeba to má nakou netěstnost nebo máš proražený koleno
Datum: 10. prosince 2010 15:51
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau chci se zeptat jestli můžu do pionýra dát vervu 100
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 22:39
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 muže se titi zadřit protože se to vic hřeje
Datum: 30. prosince 2010 22:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 proč bys nemoh, když si malinko zvedneš předstih, pojede to úplně normálně jak na 91oktanovej benzín..
Datum: 10. prosince 2010 12:44
 pokud mas zbytecne penize tak ji tam klidne lej, ale krome obnosu v penezence zmenu nezaznamenas.
Datum: 09. prosince 2010 20:39
 tenhle benzín použij pouze pro využití, zvýšené komprese, používá se při snížení hlavy.., k uplnému využití této úpravy jinak budeš platit zbytečně mnoho, a přitom to nevyužiješ... bez ůprav postačí speciál 91, popřípadě obyčejný natural 95...
Datum: 09. prosince 2010 20:33
 Můžeš, ale nic to nezlepší...
Datum: 09. prosince 2010 20:23
 Čus draci provám tenhle karbec nemáte někdo zájem.Kdyžtak mě napište na email.http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/472511-karburator-jawa-cz-typ-2924-h.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:54
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Hm to je zajímavý ale ještě víc je zajímavý že třeba na netu za karbec na fíka za to lidi chtějí 200-300.To jsi měl asi od nějakého známeho......
Datum: 07. prosince 2010 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 predloni jsem koupil kompletní za 150 kc
Datum: 07. prosince 2010 12:44
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci nechcete někdo tenhle karbec?????Kdyžtak se můžete zeptat atd.Dík
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/472511-karburator-jawa175-250-cz175-125.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:27
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 2924 H tam je a je to na přírubu jako tomu je u prvních kejvaček 125,150.Cenu nabídni.
Datum: 04. prosince 2010 11:27
 Za kolik? Je tam 2924H , nebo 2924HZ?
Datum: 03. prosince 2010 20:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 akorat nechapem jak to moze bit aj na 250 aj na 175 aj janevim este naco
Datum: 03. prosince 2010 18:54
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau nemate nikdo sadu sroubů na jawu 555? nebo prostě seznam těch šroubů!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Většinou dávám všude inbus...jinak jestli někdo z vás zkoušel odvrtávat šroub z motoru at už u čz nebo u pionýra , tak zjistil že je to celkem máslo...tak nevidím důvod proč dávat nějaký tvrzený šrouby
Datum: 02. prosince 2010 23:15
 značení pevnosti šroubku podle iso898...
Datum: 02. prosince 2010 21:56
Jméno: trubka
IP: uživatel10797
 Koukám samej odborník.Co je tvrzený šroub ? Co třeba 5,5 ,8,8 nebo 10 ? Kdo odpoví ?
Datum: 02. prosince 2010 21:21
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Myslel sem tvrzený jen na kartery motoru, jinak je to celkem fuk, ale na motor tvrzený.
Datum: 02. prosince 2010 16:10
 ježiš další slovíčkař... já nevim jestli je tvrzený nebodřevěný prostě vím že na uchyt motoru a u dvacítek na uchyt zadnich tlumicu se davaly tvrdší a pevnější šrouby neý ty kteryma se šroubovala kastle
Datum: 02. prosince 2010 15:53
 sorry ona je to 555 ta vlastně zadní tlumiče nemá
Datum: 01. prosince 2010 22:18
 na co tvrzený.maximálně na uchycení motoru a zadních tlumičů jinak simyslím že na to aby se neklepala ta plechařina stačí klasický šroub. Pozinkovaný třeba
Datum: 01. prosince 2010 22:17
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Ale hlavně tam nešroubuj obyčejný šrouby. Musí tam bejt šrouby trvzený, kalený. A ty jsou dražší...
Datum: 01. prosince 2010 22:00
 Najdi si katalog dílů a vypiš si je...
Datum: 01. prosince 2010 21:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Jakou cenu má kompletní karburátor 2913N z Jawety sport 13mm difuzor, 71 tryska, spadový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 *teť
Datum: 29. listopadu 2010 18:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Stando tě si mě setřel na Aukro jsem ho už dal včera,ale za 350 né tisíc ale korun.
Datum: 29. listopadu 2010 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Má hodnotu nového Superba,měl bys to dát na aukro s vyvolávací cenou 350 tisíc
Datum: 29. listopadu 2010 16:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,potřebuji radu vždy když odněkud přijedu tak je celej zadek motorky zaprskanej od oleje jak spz tak odrazka tak zástěra a když to pořád neutírám tak je po čase ta spz skoro nečitelná.Nevíte někdo co s tím?Vše to jde od výfuku tak jestli třeba nemám moc bohatou směs a nestíhá to spalovat nebo něco jiného.Prosím pomozte už mě to fakt začíná srxt.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 16:54
 hh: proč by musel jít olej ven? Ideální olej ve dvoutaktu má ve spalovacím prostoru všechen shořet aby nemusel jit ven. Může to být i tím guferem že ti saje olej z převodovky a ten pak letí výfukem ven. A nebo máš jent en výfuk zasraný 30 let nečištěný,po zahřátí se karbon rozteče a létá z výfuku
Datum: 30. listopadu 2010 16:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Bude to od výfuku protože ten kouř se mele kolem zádi,od řetězu to je zase zaprskanej ráfek to už mě taky dost nebaví to řešit a pořád otírat ale měl by na to jít takový special olej co po nastříkaní na řetěz ztuhne a nelítá všude okolo.Přes zimu budu dělat GO motoru tak se potom uvidí.Jinak moc díky za rady,musí se vyzkoušet vše
Datum: 28. listopadu 2010 20:24
 A je to určitě od vejfuku?  Mě se stalo to samý, když jsem vypral řetěz ve vyjetém převoďáku a jel se projet
Datum: 28. listopadu 2010 20:14
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Vyměn si gufera na klice,"žere" ti to olej z převodovky a ten se nespálí!
Datum: 28. listopadu 2010 19:38
 Já měl při koupi kejvačky tohle zajímavě řešený-na doutníkách, na koncích, byly nartané díry, do těch přišroubované krátké plechy a na ně následně takový víčko. Takže to kouřilo a házelo bordel do toho víčka, ale vejfuk to neucpávalo.
Datum: 28. listopadu 2010 15:32
 jediny reseni ktery me napadaj je budto prodat fichtla a koupit 4T, nebo nejaky zpusobem na fichtla nabastlit oilmaster treba ze SUZUKI TS 50
Datum: 28. listopadu 2010 14:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Mažu castrolem 2t takže je to jasný zkusím teda ještě poladit tu směs a uvidím
Datum: 28. listopadu 2010 14:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jestli máš bohatou směs musíš vědět ty. Každopádně tohoto jevu se jen tak nezbavíš, ten olej z motoru musí někudy odejít. Dá se redukovat menším poměrem oleje v benzínu (1:35 pro píst na bronzovém futře, 1:50 pro píst na jehlách). Buď používej M2T, které se ve válci spálí a usazuje ve formě karbonu ve výfukové soustavě (a o to častěji musíš dekarbonizovat, víc kouří, ale nelítá z výfuku), nebo lepší oleje, které se nespálí, lépe mažou a hlavně lítaj z výfuku ven a ohazujou co můžou.
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jak docílip ktomu, abych spálil většinu oktanů?? ja myslel že višší kompresí. To bych zase ten motor musel držet ve větších otáčkách ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 15:37
 oktanove cislo = schopnost benzinu odolavat samozapalum (jeho cistota)
Datum: 25. listopadu 2010 15:37
 Oktanové číslo = třaskavost benzínu, táta říkal, jestli je to pravda?!
Datum: 25. listopadu 2010 12:22
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přečti si o tom něco třeba na škoda.panda.cz v rubrice motor najdeš článek paliva, případně i články teorie motoru.
Datum: 24. listopadu 2010 21:55
 PROBOHA!!! Zjistil jsi si co to jsou ty tvoje oktany? Tedy lépe řečeno oktanové číslo??
Datum: 24. listopadu 2010 21:36
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 kolik ma bejt volnobezna tryska u ČZ 175/450?? mam tam 45 a u ČZ 250/455 taky 45 což mě připadne divny, ale chodi to normalně. A Hlavni ma bejt jaka?? Nejde mě dohlavy že to jelo vždy max 90 a konstrkční je 95, na plnej plyn to kekonci neraguje ani s novým guferem ktery foukalo, a jeto povybrusu bohatost nato nak neraguje. Nechce se tomu znizkejch otacek obcas.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 13:45
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 asi to budu muset rozhodit jak pisete ,kdyz mam moto venku a nastartuju tak to chyti a jak se rozjedu tak to divne vrze a cuka nez se to ohreje nejhorsi je ze nevim co todela jestli motor nebo neco jinyho, ale nakole nema co drhnout to jsem mel vse rozebrany akorat pakny trochu drhnoudo strany. Kdyz jsem to mel povybrusu tak to bylo uplne bez komprese ty kokoti to vybrousili na h... a moc jsem to nezajizdel, po 2000 km to bylo trosku konecne sedlí uz to melo slusnou kompresi a po 3000 km to bylo nepatrne lepsi a to zustalo do tetka kdy to ma najeto 4500 km, kdyz vyndam svicku tak motor jde protocit lehce a tesni to pod hlavou i pod valcem na 100 procent, spis se mi neliby, ze motor asi netesni jak by mel. Dneska jsem tedy dal bohatsi smes na jehle a vubec to nepomohlo
Datum: 25. listopadu 2010 13:45
 ANo přesně jak píše L, pokud jsi to hnal už od začátku,tak se to blbě zajelo. A hned po G.O. jsi měl lepší kompresi než teď? Ta komprese by se neměla změnit. Zkontroluj taky jak ti těsní hlava a válec... Jinak taky můžeš sundat válec a mrknout se jestli tam není paseka,při tom můžeš změřit vůli píst. kroužků pro jistotu
Datum: 24. listopadu 2010 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Po záběhu by měl jet motor naopak lépe a jestli navíc nemá kompresi, tak jsi to špatně zajel. Sundej válec a podívej se, jestli se to někde nepřidrblo nebo jestli neváznou kroužky. Jestli jsi jezdil hned po výbrusu kilo, tak se není čemu divit. Ještě se podívej jestli máš čistý vzduchový filtr a výfuk.
Datum: 24. listopadu 2010 22:16
 Fermez: Kolik máš najeto tisíc kilometrů po výbrusu? Pokud jsi to dal ještě na čtvrtý zářez - to jsi ještě obohatil - to znamená, že to pak jede těžkopádně, po zajetí se má myslím přehodit jehla z 4. nebo třetího zářezu na druhý - tak to mám já a šroubek volnoběhu povolit tak o 3/4 - 1 otáčku od dorazu.
Datum: 24. listopadu 2010 21:49
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak přectih mi nak moc neraguje pokud dam mensi tak je to liný, mam tam navic vape a tam to je nastaveny od vyroby a trapí mě utoho že to dává jiskru i kdyz je pist dole alspon me to tak pripada. Po vybrusu mě tam blbci ktomu dali pist bez tech spodnich mustku nebo jak se to naziva jak jsou z boku diry do pistu tak vespod by meli bejt ty potvory. Komprese mě připadne nic moc. Svíčka má světle cihlovou barvu a ten porcelán bějvává do bíla. Plíšek na jehle je v třetím zářezu od shora, ale je to naky vydřeny takže je to 2,5 skusil jsem to tetka dat na 4. dražku tak uvidim zejtra jak to pojede. jen nechapu ze vam to jede tolik a mě jen 90 a tachec mi ukazuje dobře porovnaval jsem to stěma radarama. Po vybrusu tedy nebyl problem 100, ale po zajeti dam 100 km jen sprudkyho kopce. asi zejtra sundam karbec a mrknu jaka tam je tryska..
Datum: 24. listopadu 2010 20:58
 Na jakém zářezu máš jehlu? Odtrh a předstih musí být správně nastavenej.
Datum: 23. listopadu 2010 21:42
 Taky nechápu jak někomu může jet ČZ 175 450 120km/h, mě jela na 4ku na skoro plnej kotel asi 100kou. Taky bych řekl,že ti kecá tachec. Já mám hlavní trysku nějakou 91ku ,origo má být myslím 90, volnoběžná má být u 175 ta 45,ale tu jsem nesehnal nikde,tak tam je 50ka, měl jsem tam i volnoběžnou 40,ale bylo to nějaký slabý,ted 50ka volnoběžná a to je živější a jede hezky,ta hlavní teda má být 90,ale já mám 91 nebo 93 možná. Máš správně nastavenej karburátor - tedy směs? Co svíčka? Jakou má barvu?
Datum: 23. listopadu 2010 21:41
 rumštajn: spíš bych věřil že ti tachometr ukáže 120-125....
Datum: 23. listopadu 2010 19:18
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tk to nevím ale jestli ti 1175/450 jezdila 90 tk asi něco nemáš v pořádku ta moje na 4 plný kotel po rovince dá 120 a max 125 ale to už je max
Datum: 23. listopadu 2010 19:09
Jméno: honza
IP: uživatel10429
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 22:06
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 a máš náký úpravy ve válci atd? ... jinak si myslím že se ti to moc nevyplatí ..  ... ale jinak musíš vyrobit kolínko do válce (kdybych měl jak tak už mám ten karbec  )
Datum: 22. listopadu 2010 22:06
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 ja si myslim že určitě.Ma to větší difuzor takže to bude lípe nasávat
Datum: 22. listopadu 2010 20:02
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 zdááár... to víže tomu pomůžeš, ALE ... vyřeš si kolínko ! ... (musíš vyrobit)
Datum: 22. listopadu 2010 19:59
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 este by me zajimalo jak to je stim spalovanim kdyz je stejna koprese u obsahu 50 jako u 250 tak jestli to spali stejne oktanu nebo jinak. A kolik by mela bejt komprese kdyz chci aby to spalili 91 oktanu, protoze tyhle motory jsou vetsinou na 84 oktanu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 9:56
 hele, neměl by sis nejdřív ujasnit k čemu jsou dobrý ty oktany???
Datum: 22. listopadu 2010 9:56
|



|