Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Zdar draci, chci se zeptat mám babettu 210 a mám tam problém s odvzdušněním nádrže, podle mě tomu vadí těsnění mezi víčkem a nádrží, protože nevím, kde jinde by do nádrže mohl jít vzduch, na víčku není žádná díra pro vzduch tak nevím, mohli by jste mi poradit co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Hele prosimtě karbec jsem čistil POŘÁDNĚ, kohout jsem měl dokonce rozebraný a taky jsem ho POŘÁDNĚ vyčistil a to samé platí i s nádrží...
Datum: 31. října 2010 13:01
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Hale prosímtě vyčisti si pořádně karbec, a kohoutek, třeba to dělá i to...
Datum: 31. října 2010 9:11
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Ne, teče ale jel jsem asi 1 km a potom to škytalo jako kdyby byl v karbecu bordel, ale tam žádný nebyl tak jsem pomalu otevřel nádrž a trochu to zasyčelo, potom jsem to rozdeptal a zase to jelo. Zevnějšku víčka by ale neměla být díra, když jsem se díval na víčko co se zde dá koupit tak tam žádná díra zevnějšku není. To musí nasávat vzduch někde jinde.
Datum: 30. října 2010 23:20
 Ve víčku musí být díra, jestli Ti z nádrže neteče benzín, tak spíš hledej závadu v ucpanym kohoutu.
Datum: 30. října 2010 20:42
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale prosímtě ti to těsnění co je na výčku tam nech, když ho vyndáš a vezmeš nějakou díru, nebo jí položíš tak ti z toho bude týct benzín  a co máš vůbec za problém ?
Datum: 30. října 2010 19:56
Jméno: žabák
IP: uživatel9594
 čau ted sem byl projet fichtla a dusi se ale když mu nohama pomůžu tak jede solidně např. když to roztlačim tak jedu přibrzdim si a už chcípá a musim mu zas pomoct nohama aby nezdechnul nebo držim plnej a jede pomalu a když mu nohama pomužu tak najednou vystřelí a jede jak prase čím to může být??? mam tam jehlu na 2.zářezu předstih ok ,odtrh 5mm ,svíčka PAL N7 kladívko taky seštelovaný ,benzin tam teče dost dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 10:06
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 sem se přepsal ten odtrh byl 0,5mm a předstih podle voka ale ten předsth musí být na milimetr přesně ? a co když mam predstih o trochu víc nebo mín?
a ja nemám žadný měrky na předstih tak jak to mám změřit? dík
Datum: 31. října 2010 10:06
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi to máš pekelně rozštelovaný od zapalování až po karbec, protože odtrh 5mm se mě zdá docela nestandartní. ten má bejt 0,4mm a předstih 1,6mm
zkus to ještě poladit
Datum: 31. října 2010 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo asi nemáš pojem o tom co to je odtrh a předstih
Datum: 31. října 2010 8:55
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak má být spravně nastavený karburator na babetě dal sem novej výbrus píst všechno nový udělal sem zkušební chod na vrtačce požadně sem to promazal a nejde nastartovat ani na roztlačení vžycky to jen jako škitne a z vejfuku jde uplně bílej kouř to mám asi hodně oleje v benzínu že ??? ale chtěl bych se hlavně zeptat na to nastavení toho karburátoru díky za odpověd draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten předstih nastavíš jednoduše. Vyšroubuj svíčku a setrvačníkem otáčej dokud píst nedosáhne horní úvrati. Tedˇzměříš
posuvkou vzdálenost od hlavy k pístu. Tedˇotáčej setrvačníkem proti směru otáčení motoru až píst sestoupí o 1,2 mm.
Tedˇby měla být ryska na rotoru i statoru v jedné rovině. Když tomu tak není, povol stator a pootoč jím abys rysky dostal do
jedné roviny a stator dotáhni. Lépe se to dělá úchylkoměrem .Na něm je hned všechno vidět.
Datum: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 To sem vše dělal a nic když se to roztlačuje tak to běží ale když už neroztlačuju tak to chcípnea nic tak nevim ta babeta je asi prokletá !!!  dělal sem uplně všechno nevim ješte mě napadl ten předstih ale lidi říkaj že to u babety je jedno jakej tam nastavim ale nevim !!!
Datum: 01. listopadu 2010 19:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V nastavení nehledej vědu . Je důležité ten karburátor důkladně vyčistit. Odšroubovat vaničku plovákové komory ,trysky
a šroub regulace vzduchu. Potom pročistit kanálky , které tyto prostory spojují. Plovák by měl být ve stejné výšce jako je
emulzní trubice. Když přiložíš pravítko na vršek emulzní trubice, tak musí být v rovině s pravítkem a nesmí být vyhnuté.
Jinak, seřízení karburátoru se provádí šroubem volnoběhu a šroubem bohatosti směsi. Šroub bohatosti okolo 1 a 1/2 otáčky
a volnoběh podle potřeby.
Datum: 31. října 2010 8:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Zdravím chtěl bych se zeptat jaký průměr má kanálek, který je vyvrtaný do trubičky s jehlou mám na mysli když se dívám směrem od vzduchového filtru tak ten prostřední. A jakou má plnit přesně fumkci?? (karburátor Jawa 21) děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 19:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 nj já už to zkoušel taky sem to zjistil že se s tim neda moc ladit =D
Datum: 30. října 2010 19:51
 nevím protože tam neradno zasahovat protože to celé rozladíš a už nikdy se s tím nedomluvíš
Datum: 30. října 2010 19:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No přesně já si nemohl vzpomenout a nevíš jaký má průměr?
Datum: 30. října 2010 19:19
 mohl by to být přívod vzduchu k tzv emulzní trubici.
Datum: 30. října 2010 17:12
 Zdravim vás  .ČZ 175/477 koupil jsem ji a zkousel jsem ju ozivit je tam novy kladivko+kontakt a nova baterie.Kdyz ji zkousim startovat na páce a nechytne a podivam se na svičku tak je suchá a karbec mám uplně čistej.A pak nakonec když už jsem to vzdával tak jsem vypl kohoutek a ještě jsem zkoušel prošlapovat s vyplím kohoutkem a nakonec to chytlo ale fakt jen když se to přechlastalo a pak se ten kohoutek vypl tak to chytlo.Nevíte jak to vyřešit?Díky za jakoukoliv odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 10:20
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 na 487 je stejnej kohoutek ne? karbec pri nejhorším podobnej  tak vyndej kohoutek na benzin.. zkontroluj tu cernou gumičku.. jesi neni vyžvejkáná... popř. si kup novou, je to lepší  a jesi mas dobre nastavenej karbec  ale pokud oddelas svicku.. .a nalijes do valce párr ml benzinu.. das svicku.. nakopnec.. pokud chytne.. je problem bud v tom karbeci.. nebo v kohoutku.. z ti tam nevali benzin... nebo jeste kouknu jesi ti to nekde pod karburatorem netahne falesnej vzduch... pak se muze se stat ze valec nema dobrej podtlak.. aby natahl smes
Datum: 30. října 2010 10:20
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Není to 487? To bych věděl, ale nevím zda je to stejné...
Datum: 30. října 2010 9:25
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 co mam udelat aby se mne neprechlastaval fík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 21:16
 Tak aspon pozdrav DO PRDELE!!!!
Datum: 29. října 2010 21:16
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 cus.. skus si nastavit hladinu v plovákový komoře přihnutím plíšku...pokud si to nedelal nikdy tak si o tom napred neco zjisti na netu jinak to můzes taky celý rozesrat.. xD
Datum: 29. října 2010 20:25
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj.. potrebuju pomoc.. myslim ze hacdicka aj kohou sou cistý .. kdyz nastavim hladinu plovakovky presne jak ma bejt ujedu 100 metru a plovakovka je na suchu a zadnej benal..  kdyz prihnu pisek aby tam bylo vice benalu tak to jede jak drak dobre ale zase to celou cestu i kdyz stojim kype horem spodem ven..  a tak nwm co s tim muze bejt..  poradte nekdo.. skousel sem to cely rozebrat zase slozit procistit aj svicku menit.. a nic..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 už vim ten karbec je z 05 ale pasuje i na 20,21,23 myslim že je teda lepší když tem neni zadnej zas***** plišek
Datum: 30. října 2010 13:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tak ja teda nevim ale strýc mi dal z jeho bývalího mustanga karbec a tam plíšek fakt není zavíra to ta jehla co je přiletovaná k plováku ale je možný že to je třeba upravený nebo že je to z nejnovějšího modelu a tam to třebabylo jiný
Datum: 30. října 2010 11:01
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 zdá se mi to nebo je to fakt ze na mustangovi je stejnej karbec jako na jawa 20  to pak nwm co to más za karbec..
Datum: 29. října 2010 22:15
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 třeba ti to blbě uzavíra mě to taky tak dělalo a vyřešil sem to jednoduše dal sem tam karbec z mustanga jednodušší a lepší pač tam neni žadnej zkurvenej pplíšek ale jehla přpajena k plovaku takže mi to teče tak jak ma a nnemusim se s tim srat jak dřív takže si sežen třea z nakejch dílu nebo tak karbec z mustanga a mas po problemech
Datum: 29. října 2010 21:58
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 no vsk.. kdyz to nastavim tak jak by to melo bejt nebo uplne na hranici aby se to zavrelo tesne pred tim nez to zacne tect... tak pak jedu tak 100 metrů a plovakovka je prázdní.. nwm cim to muze bejt..
Datum: 29. října 2010 20:51
 tak kdz ti benzín teče - tak jsi proste musis hrat s tou plov. komorou- nesmis to prihejbat moc do extremu
Datum: 29. října 2010 20:37
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 jak moc vadi nachyleni karburatoru nahoru?? musi byt přesne rovne ?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 9:45
 výška hladiny v karburátoru má zásadní vliv na funkční okruhy karburátoru,proto se hladinou začíná nejdříve
Datum: 30. října 2010 9:45
 pokud máš karbec s centrální plovákovkou tak ho mužeš mít i vzhuru nohama
Datum: 29. října 2010 20:31
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 jj dik
Datum: 29. října 2010 20:29
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 myslim ze uplne presne rovne to bejt nemusi... ale jesli to bude hodne naklopený tak ti to muze delat bordel s hladinou v plovakovce a s plískem co zavírá benzín..  prá mm si myslím ze nic neudelá..
Datum: 29. října 2010 20:28
Jméno: fichtl
IP: uživatel1026
 jak nastavit bohatost a volnoběh o kolik mam´tocitna karbecu na pekacovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 20:27
 super, takže jsi to s tim olejem myslel jako vtip, že? Už jsem se lekl že jsi to myslel vážně  prej množstvim oleje
Datum: 29. října 2010 20:27
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 No jasný..xD ne delam si prdel.. ale myslim ze asi kazdej pochopí jak jsem to myslel.. xD
Datum: 29. října 2010 20:23
 draku ty umíš naštelovat bohatost směsi množstvim oleje?
Datum: 29. října 2010 20:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 volnoběk nastavis sroubkem mezi tryskama.. je na nem takova pruzinka.. bohatost smesi si urcis tim kolik nalejes oleje do benálu.. na oleji je mnerka jak to tam más lejt.. a taky se to da nastavit na jehle.. je tam pisek na takovejch zarezech.. nwm jak to tet je najdes to na netu kdyz to posunes nahoru nebo dolu tak tam de vice benalu...
Datum: 29. října 2010 20:17
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 jak nastavit volnoběch na fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 18:47
 To je zase dotaz,co takhle aspon pozdravit?Frankyho na tebe!
Datum: 29. října 2010 18:43
 rukama
Datum: 29. října 2010 18:34
 štelovacím šroubek na karbecu-je to tenš roub s pružinkou... za teplého motoru.. nastav to tak aby motor klapal na nejnižší otáčky co umí a zároven aby nezdechal
Datum: 29. října 2010 17:47
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 29. října 2010 17:46
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau hele cim to je ze uz po druhy se mi asi ucpal kohout v nadrzi sou sice trochu sracky ale kohout je novej co s tiM? benzn do hadicky mi de jen po kapkach
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 17:56
 škoda benzinu,nasypej tamkilo matek,20 minut s tým hrkej na všechny strany a pořádně to vystříkej velkým tlakem vody... Nech to pořádně vyschnout a pak tam nalej benzin
Datum: 29. října 2010 17:56
 a tu nádrž nestačí jen propláchnout alke i matkama nebo hřebíkama vyhrkat aby ta usazená špína a rez se dostal ven pak to prplachnou teprve benzínem
Datum: 29. října 2010 17:40
 máš humus pod jehlou ve víku plovákovky a netěsní ti jehlovej ventil
Datum: 29. října 2010 17:13
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no zjistil sem to tak ze sem to byl projet a chcipalo to
Datum: 29. října 2010 16:44
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no jak tece do valce jak tam je na to odkapavani kdyz tam je moc benalu a to sem to ani nemackal ten cucak a kape to tam tak ja nevim nerek bych ze tam de toho benalu malo ale nevim a ty trysky se muzou benzinem ucpat?
Datum: 29. října 2010 16:42
 kde to kape?vycisti trysky..pokud si to cistil nedavno,muze bejt zase ucpanej,popripade zvedni jehlu..a jak si zjistil,ze ho de do valce malo?
Datum: 29. října 2010 16:23
 je uplne jedno jestli je kohout novej nebo ne.To ti snad muze dojit,ze kdyz mas bordel v nadrzi,ze se to ucpe ne??????premejslej trochu!!tak kdyz je v nem bordel,asi to musis vycistit ne???
Datum: 29. října 2010 16:22
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tak kohout sem rozebral komplet sem ho vycistil steteckem vyfoukal kompresorem atd. takze je jak novej , nadrz sem 5x vyplachnul benalem a zda se cista tak uvidi´me a ted sem to byl projet a de tam malo benzinu ale do hadicky a do karbce ho de dost dokonce to tam kape cim to je karbec sem nedavno cistil
Datum: 29. října 2010 16:17
 ty jsi fakt dal nádrž co se válela ve stodole otevřená na motorku bez propláchnutí?? a ted se ptáš jak je to možný že je to ucpaný?? to snad ani nemůžeš myslet vážně!!!! někdy se ani Frankymu nedivim že někoho pošle k šípku
Datum: 29. října 2010 12:34
 já bych 100% vičistil ten kohutek tenkým drátkem sem to dělal i já aby ti prošel ten drátek s krz na skrz musíš mít samozřejmě jakoby puštěn benál a na 100% vyčisti tu nádrž aspon tema matkama a pak to propláchní benálem a jeto
Datum: 29. října 2010 12:13
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ne je to italskej ale dobrej na peřezu mi šel krasně ted sem ho přendal na moji 21 ale novej kupovat nebudu podle me je to zbytečny a ještě se mě dělali v hadičce naky vzduchovi bubliny ty tam taky nesmej bejt co tak ja za chvili proplachnu hodně tu nadrž a vyčistim ten kohout kdyztak protoze ta nadrz byla ve stodole v bordelu bez vicka tak tam asi za tech 20 let neco napadalo ale moc zrezla ani neni tak kdyz to poradne proplachnu tak to bude ok? nebo mam este ten kohou t nak vycistit kdyztak jak? dík
Datum: 29. října 2010 12:05
 je taiwanskej ten kohoutek?
Datum: 29. října 2010 11:59
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 musiš tu nádrž pořádně vyčistit,nasypej tam šroubky a mitičky atd a pořádně protřepat aby ta rezavina a ten bordel šel ven pak stačí jen několikrát propláchnout benzínem a je to  nestačí jen vyčistit kohoutek
Datum: 29. října 2010 11:33
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 zdar můj pekáč 21:samo mi to přidává plyn a lanko se nikde neseká,kontroloval jsem to 2x.může to bejt třeba směsí nebo hladinou v karbecu ?? poradte prosim děkuj
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 7:20
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 ok díky moc koupim nový těsnění na karbec a uvidíme ono je fakt už trochu jetý
Datum: 30. října 2010 7:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přetěsni karburátor tahá to určitě faleš
Datum: 29. října 2010 20:26
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 lanko nevyskočilo a gufera mám nový takže nevím co s tím
Datum: 29. října 2010 18:46
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Mohlo. Ale jak to popisuješ, bude spíš falešnej vzduch.
Datum: 29. října 2010 12:10
Jméno: vojtik
IP: uživatel10598
 a nevyskočilo ti lanko z rukojeti ??
Datum: 29. října 2010 11:47
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau ještě jedna věc kterou bych potřeboval nutně poradit. ohledně čz 175, když normálně nastartuji a chi přidat plyn tak se my hned zadusí a scípne, a když plyn nepřidám a tak zas po chvíli scípne vlivem málo směsi filtrem to neni protože když ho oddělám tak to nepomůže, karburátor mám vyčištěný prostě potřeboval bych vědět čím je že se to po přidání plynu zadusí díky za rady \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 18:35
 to muze bejt hodne veci - jestli to mas serizeny polde prirucky a dotejka ti benzit, mas karbec vycistenej- tak jestli ti to dela jen u studenyho startu- a teplej je v pohode - tak to treba malo preplavujes - malo benalu - a nebo zase uchlastavas tzko rict
Datum: 28. října 2010 18:35
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Seridit podle prirucky a vycistit kohoutek, podle me ti tam nedotejka beno a nebo proste jen spatne nastavena smes
Datum: 28. října 2010 18:21
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nebude to předstihem ?
Datum: 28. října 2010 17:34
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau dík zapalování mám magnetku, a ten žrub mám zašrubovaný asi do půlky ale zkoušel jsem ho i uplně povolit i hodne utáhnout a nic nepomohlo
Datum: 28. října 2010 17:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jaké máš zapalování ?
Datum: 28. října 2010 16:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš čisté trysky ? O kolik máš povolen šroub přídavného vzduchu ?
Datum: 28. října 2010 16:20
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau potřeboval bych poradit jak se komplet sešteluje karburátor u čz 175 mám to pořád přechlastané a strašně mi teče benzím do filtru děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 17:18
 resp. podívej se proč ti nezavírá plovák
Datum: 28. října 2010 17:18
 nez zacnes neco stelovat tak koukni, jetli ti zavira plovak
Datum: 28. října 2010 16:16
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nevím jaký typ máš. Podívej se na: http://www.sesa-moto.cz a v popisu najdeš hodnoty. U typu 487 je jehla na III.z . U ostatních
typů to odpovídá.
Datum: 28. října 2010 15:49
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau potřeboval bych poradit s čz 175, krásně mě chytne na 1. kopnuti ale hned na to zdechne. A když přidám plyn tak se jakdy by začne dusit a stejně zdechne, filtrem to neni protože i když ho dodělám tak to nepomůže, šteloval jsem i bohatost směsi ale taky nic. i hlavní triskou jsem točil a to taky nepomohlo, aj se ho vyčstil prostě už nevím co stím moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 9:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při prvním startu ji víc přeplav a nech jí trošku ohřát ,než přidáš víc plynu. Nasátá mlhovina se ve studeném válci sráží v kapičky
a směs se ochuzuje.
Datum: 28. října 2010 9:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 je to vzduch skus na karbecu pohýbat se vzduchem a uvidíš
Datum: 27. října 2010 18:34
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Možná by to mohl dělat předstih...
Datum: 27. října 2010 17:36
 Zdarec. Prosimvás chci se zeptat. Karburátory na pionýra se dělaly ze zinku? já mám za to že z hliníku. Našel jsem u kontejnerů autoservisu bednu plnou rozbitých nepoužitelných karbeců víceméně na pincky a aj pár na nějakou panelku. bylo tam toho 4 kila tak jsem to zbavil mosazi,železa atd... a ve sběrně mi to nechtěli vzít že to neni hliník ale zinek
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 17:37
 říká se tomu zinkal, hliníku tam moc není
Datum: 27. října 2010 17:37
 jo, je to taková nějaká slitina prapodivná...
Datum: 26. října 2010 21:50
 Mám za to,že ty karburátory jsou právěže ze zinkohliníkové slitiny,čístý hliník to nebude, ikdyž třeba ty motory JAWA a ČZ se běžně válecj v kovošrotech a jsou to hliníkové slitiny.
Datum: 26. října 2010 21:49
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec chcu se zeptat mám vyfuk ten stim doutnikem a ukonce vejfuku je jako kdyby nestalenej benzin s olejem mate to taky aji vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 11:47
Jméno: hh
IP: uživatel10579
 je to nespálenej olej, obvyklý jev u kvalitnějších olejů, které při spalování nehoří.. pokud ti to hodně vadí, můžeš jezdit na M2T, to se z větší části spálí, ale tim se zas usazuje ve výfuku ve formě karbonu... takže záleží jestli se spokojíš s občasnym utřením koncovky, nebo budeš každejch 1000km dekarbonizovat .)
Datum: 24. října 2010 11:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 u 2 taktov je to bežné
Datum: 24. října 2010 10:52
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Ahoj, zřejmě už tady podobný dotaz zazněl, ale jelikož jsem ho nenašel, zeptám se.
Mám mustanga, nakopnu ho rozběhem. Na volnoběh šlape dobře. Přidám trochu plynu, zvyšují se otáčky. Přidám plyn tak do 1/3 a pořád se zvyšují otáčky. Ale jakmile to otočím ještě trošičku hned se začne jakoby dusit a chce chcípnout. Nemám šanci se ani rozjet. Nejspíš to bude něco s karburátorem, ale jelikož se v tom moc nevyznám, raději se zeptám, co s tím mám dělat?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 11:13
Jméno: pista
IP: uživatel8895
 hele je možný že je to tsky kladívkem taky mi to dělalo nastav si kladívko a uvidíš
Datum: 25. října 2010 11:13
 Malá/zanesená hlavní tryska nebo tryskovej kanálek.
Datum: 24. října 2010 8:22
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 zdar hoši cim to je ze fichtl se mi vzdy ze zacatku dusi ale jak se dostane za polovinu otacek tak jede jak bejk daval sem jehlu co nejvis na 4.zářez(málo benzínu) tak me napada jestli to neni tim ze kdyz date plnej tak se zvedne soupe a vtece tam vic benzinu a kdyz mate malo otacek tak se soupe nezveda tolik a tece tam moc malo benzinu a tim padem se to dusi nebo jaka je jeste jina příčina ? tak dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 8:58
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 a ještě skus vyměnit vzduchový filtr!
Datum: 23. října 2010 8:58
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 1.nastav hladinu v plovákové komoře! 2.dej jehlu do zarážky 2 z hora!
Datum: 22. října 2010 21:40
Jméno: Lada
IP: uživatel10573
 čau,zítra budu dávat novej píst i s kroužkama.Zajímalo by mě jak dlouho se to tak zajíždí.Olej mogul tsf.Jakej poměr? Stačí 1:40 (mám to na jehlách) . THX
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:33
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cajk
Datum: 22. října 2010 20:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo tak to promiň, špatně sem si to přečet, ale jo máš pravdu
Datum: 22. října 2010 18:17
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 500 Km? Nemá výbrus, ale jenom novej pist a krouzky.... pomer klidne 1:33 a staci 50-80 km... a pak uz muzes pelášit jak se Ti zlíbí
Datum: 22. října 2010 18:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 stačí 500km přesně dodržovat zásady zajíždění, potom už jen tak mírně .... já dal 1:20 s mogulem , ale 1:40 při zajíždění je málo když normálně se má dávat 1:33
Datum: 22. října 2010 17:55
|



|