Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 čau potřebuju poradit,mám stadiona s 11 a po rovince jede jak vítr, ale když je nějakej prudší kopec tak musím jet na 1/3 plynu jinak se to dusí...karbec 99% čistý ,hlava těsní,udělal jsem nové těsnění k přírubě u karbecu,svíčka N15c předstih cca 2,2 ...už nevím loni to nedělal ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 spatna hladina v karburatoru
Datum: 23. června 2010 13:02
Jméno: PIONÝR
IP: uživatel9545
 to samé mi dělá u pionýra 05
Datum: 19. června 2010 13:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej větší předstih zkontroluj kladívko kondík a musí jet předstih dej 2,5
Datum: 19. června 2010 11:38
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 co si pomuzu kdyz na ČZ 175/450 dam karbec z jawy 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 budes tam mit stejný karburator s vetsi tryskou
Datum: 19. června 2010 10:08
 cus sehnal sem karbec znacky tillotson nema to soupatko ma to klapku a nema to ani plovak jetam membrana misli te ze je lepsi nes bjeznej karbec se soupatken a plovakem je vtom nakej rozdyl dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:25
 zavěs někam foto....takto od stolu se težko odhaduje
Datum: 17. června 2010 22:25
 to nevim je od kamose ten taky nevi s ceho to je as fakt to bude s pily
Datum: 17. června 2010 22:23
 někoupil jsi náhodou karbec z pily?? viděl sem na netu expertyx co to prodávají za nechutné prachy a přitom s tím pionýr ani nejede....má to směšný difuzor pouhých 12mm.... takže koupil jsi uplný nesmysl.
Datum: 17. června 2010 22:20
 Zdravím draci nemáte někdo z vás karbec na JAWAČŽ150 typ je to JIKOV 2918.Nabídnetě prosím scháním ho poněvač ten co tam mám tět stojí uplně za prt protože někdo tam ulomil celý závit jak je v tý komoře šoupátko prsotě všek toho karbece a blbne to hrozně a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:04
 Zdravím draci neměl by někdo z vás doma tachák na JawuČŽ150/352 je to stejný jak u 125až po 250.Mám kejvačku a je to normální tacháč do 120 ručička je tam ruplá takže je navyhození ale jinač táhlo a ostatní fáká v pohodě.Nabídně kdybyste fakt měli dohodnout se můžem v poho.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 0:14
 neni to zalisované..... dej tam bár jakou ručičku...třeba ze škodováckého.
Datum: 17. června 2010 0:14
 Není to náhodu zalisovaný a jako kde mám sehnat novou rafičku????????
Datum: 16. června 2010 23:33
 sundej rámeček, sklíčko a dej novou rafičku...to je takový mega problém že je kvůli tomu k vyhození?
Datum: 16. června 2010 23:27
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mam dotaz k jednomu jarburatoru jikov co se montoval na MF Obsah myslim neco prez 200, ma to stejnou jehlu jako naka jawa?? jestli by tam sla treba z 250 kejvacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:38
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 zdar spravuju 350 a blbě chytá musím do ní stříknout éther aby chytla a když běží tak se strašně dusí a nejde do otáček a všude je to pocákaný od karbecu lítá to ze sání a když to roztlačuju tak to tak skomíravě jede a střílí to z vejfuku budu muset nastavit předstih nevíte čim to je že strašně plive ten benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zavada je v karburatoru a v predstihu.. karbec rozeber vcisti a serid .... jak pise Mustošák vymen tesneni pac je spatne
Datum: 16. června 2010 17:33
Jméno: Mustošák
IP: uživatel9698
 Někde ti to nejspíš netěsní....u karburátoru. Nasává to falešnej vzduch.
Datum: 16. června 2010 14:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Seřidˇodtrh, předstih a když to nepomůže i karburátor. Vše podle typu motocyklu.
Datum: 16. června 2010 9:38
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci chcu se zeptat mam jawu 05 a newim co sni je jel jsem a nejednou nechtela jet dusila se newite prosim vas co stim je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:32
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 trysky ucpane na 100procent a neb zapalko rozestelovane odth nepovolil se a hazi furt jiskru ?? a benzin furt jde dobre ??? tak cauwes
Datum: 23. června 2010 16:32
Jméno: marcel
IP: uživatel9709
 svicka urco mne to taky dalo skus to
Datum: 17. června 2010 20:07
 Mě se jednou zničehonic rozházela hladina v plovákovce.
Datum: 15. června 2010 17:21
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 a jiskra porad hazi
Datum: 15. června 2010 16:57
 Zdravím měl bych dotaz ohledně JawaČŽ150/352.Za studena nedrží volnoběh a za tepla potom docela jo ale někdy to chcípne.Takže co myslíte mám třeba napnout lanko plynu a nebo přitáhnout šroubek taky mě napadlo přitáhnout šroubek štelování směsi je jakoby směrem z karbecu ven vodorovně .Jak má být dotáhlí a co s tím volnoběhem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 15:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 je to tazke viskusat??
Datum: 15. června 2010 15:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau jak mám u dělat u jawy 21 aby jela furt na volnoběh si to mění otačky za stubena je volnoděh bobrej a drží a zapepla taky drží,ale v menších otačkach dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:28
Jméno: pavel
IP: uživatel3109
 Zkus o malinko zmenšit předstih, zlepší se to,
Datum: 16. června 2010 22:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
  DDD jeto mozny
Datum: 15. června 2010 20:58
 blazen  ebilita
Datum: 15. června 2010 17:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud nemáš vyběhaný motor, nemá takové tření a studený ti běží na vyšší otáčky, Když se ohřeje, trošku více se to roztáhne a proto nejsou tak vysoké. Když máš vyběhaný motor, tak v nízkých to ztrácí kompresi takže ti nedží volnoběh. Po ohřátí, tím pádem roztáhnutí už neztrácí takže běží dobře
Datum: 15. června 2010 15:17
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 je to možní.
Datum: 15. června 2010 15:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak to bude tym ze to ma asi inaci kostru a nadrz ne?
Datum: 15. června 2010 15:08
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 já mam jawu 21 a jawu 23 a tam to je na opak tak nwm no
Datum: 15. června 2010 14:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 15. června 2010 14:56
 Zdravím chlapi, měl bych dotaz - mám mustanga po výbrusu, už jsem jakž takž dal dohromady předstih a tak, takže jede. Ale - jak se zahřeje(po tak 2 km..), malinko ztrácí výkon a hlavně na neutrál moc nedrží volnoběž. otáčky, i když mám šroubek na karbeci utáhlý na max.. Už jsem dal plíšek na jehle na 2. zářez shora( mám po výbrusu¨najeto tak 150 km.. není to brzy ho dávat dolů ze 3. zářezu?) a je to malinko lepší. Jinak svíčka fungl nová brisk N15C, kontakty na ní na 0,45 sklepnuté, kladívko by mělo být v pohodě.. pecka není.. Jo a ještě jedna věc - když je to studené, nejde to do max. otáček, ale po tak minutě to jede v pohodě. Poraďte mi pls s tím výkonem po zahřátí a s volnoběž. otáčkami.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 1:33
 Děkuji moc za rady. Dám tedy zpět jehlu na 3. zářez a budu jezdit takové to piánko. Jinak jsem se byl ptát u jednoho pána, který dělá do pionýrů.. On mi poradil, abych hladinu v karbecu nastavil tak 2 mm pod horní hranici plováku(myslím když ho ponořím šroubovákem na dno..) .. tak to ještě také zkusím. íky moc a později dám věědět, co se stalo 
Jinak . lamely jsou v pořádku
Datum: 17. června 2010 1:33
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel9689
 Musím se připojit k reakcím prvních dvou uživatelů. Buď trpělivý a nečekej zázraky. Fakt je, že 150 km po výbrusu je skoro nic, vrať zarážku zpět na 3. zářez a trpělivě jezdi, než se Ti motor zaběhne. Když si čtu počínání některých lidí tady na webu, kteří dělají výbrus (nebo mění válec s pístem) a po 1500 km by ho chtěli dělat znovu, tak bych jen rád podotknul, že ten motor by měl vydržet (pokud se s ním správně zachází) aspoň 20 000 km. Samotná dílenská příručka vydaná Považskými strojárnami, n.p., Považská Bystrica - uvádí v plánu údržby, údržbu až do 22 500 km. A ani v jednom intervalu údržby tohoto motocyklu neuvádí dělání výbrusu, nebo výměnu válce a pístu! Čili pokud někdo musí dělat regulérně opětovný výbrus po 1500 km a pod., měl by se zamyslet nad tím, kde je chyba ...
Datum: 15. června 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 vysoká hladina karburátoru,mozna moc odrápaná volnobezna tryska....zkus dat níže hladinu v plovákový komoře a na zkoušku jinou VT a uvidis...
Datum: 15. června 2010 14:38
Jméno: mirek
IP: uživatel9687
 lamely,mas na prd,prokluzujou..a pak mas to co pises..
Datum: 15. června 2010 11:19
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Po výbrusu je úplně normální, že to nejede a hodně se to hřeje a tím i ztrácí výkon. 150 km po výbrusu nic není, zajetý je to až tak po 500-600 km, takže jehlu vrať na 3 zářez, ať se obohatí směs a že ti to špatně drží volnoběh může být právě způsobeno tou zvýšenou bohatostí a tím, že to není ještě zajeto. Musíš vydržet, netoč to do max. otáček a po 500-600 km dej jehlu na 2 zářez (to by se měl spravit i ten volnoběh) a pomalu tomu začni nakládat
Datum: 15. června 2010 10:38
Jméno: kahoš
IP: uživatel9685
 podle me zalezí s jakou vulí mas udelany vybrus protze jak je známo píst z hliníku se roztahuje víc než litinová vlozka valce, a zalezí na tom jak moc mustosovi v tesh prvních 2km slapes na krk? byt tebou tak se podívam na stav valce a pistní sady. Jo a ty otacky po nastartovaní jsou normalní, je to prece 2takt, vecinou se po nastartovaní chvíli pocká az motor poradne nasaje smes , pak muzes jet a cca po 3-5 minutach muzes jet na plny wykon ale bacha na tu vuli vybrusu!!
Datum: 15. června 2010 10:30
 Tak mam ještě jeden dotaz, ta Jawa 125 Travel mi dela to ze kdyz na volnobeh tam kopnu plnej plyn, tak zdechne, nevite cim to muze byt? nebo je to normalni? je to muj prvni 4-takt, tak se v tom jeste moc nevyznam..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:43
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 muzes to mit malo zahraty me to dela taky nebo vysteluj karbec bud na soupatku nebo ve predu pod karburatorem je takovej male sroubek a tim se steluje smes
Datum: 13. srpna 2010 21:43
 Malo smesi,skus sestelovat karbec,je to jak u fichtla
Datum: 14. června 2010 15:37
 Zdar draci,jak je to lepší? Uvolnit ve vzduchovém filtru jednu horní díru,a jednu dolní díru,která má jedna průměr 8mm,nebo vyvrtat do víčka airboxu jednu díru o průměru 1,6 cm?Jak je to lepší pro motor? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 seriovej a upravenej motor jsou dva naprostý protiklady.....kdyz se seriovej motor osadí volnejsim vzduchovym filtrem a vyfukem,tak jde hůř do otáček,ale nakonec se přetočí třeba o 500 otáček víc nez normalni fichtl.....upravenej stroj zase osazenim tesnejsim sanim a vyfukem dostává větší šponu v otáčkách kdy začíná prudce stoupat výkon a následně i vyšší maximální otáčky.....ale všechno musí být volné/těsné tak akorát,jak je třeba....jde o sladění jednotlivejch komponent....kazdej vejfuk-jiná tryska ...hrozne se to navzájem ovlivnuje....proto i když ti stejsky k sadě dá kompletne zpracovanej návod na instalaci a odladění,tak je to stejne jen takové hrubé vodítko kudy jít,protoze kazdej motor neni stejnej....a to muzu potvrdit!!!
Datum: 14. června 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ja musel ten horní otvor a jeden spodní zaslepit aby to chytlo šponu....bude neco pravdy na tom,ze sání musí mít konstantní odpor....dokud sem to mel otevreny,tak to tu šponu chytalo dlouho,po odladeni na škrcenym vzducháči to tam leze o poznání rychleji....
Datum: 14. června 2010 19:58
 o izolepou to mam...myslis ze je lepsi tu trubicku z te diry vyndat? Totiz moji kamosi to tam vsichni maji,tak tam asi musi byt
Datum: 14. června 2010 15:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 hlavni je mit cistej filtr cim cistsi tiim lepsi . pak izolepou utesni viko k spodku necj jednu diru zespoda co tam je od vyroby ta hlavni jestli je vni trubycka je to asi lepsi vyndat. Pak udelej este jednu diry vytahni treba ten spunt co tam je od vyroby . Ty 2 diry je minymum aby to jelo nejlip pak muzes este skusit trochu otevrit.
Datum: 14. června 2010 10:36
 ok,zítra budu zkoušet na radaru,každopádně díky za odpovědi
Datum: 13. června 2010 22:43
 to musíš vyzkoušet
Datum: 13. června 2010 22:36
 díky moc  ....pro motor by asi mohla byt lepsi ta varianta s obsahem 2cm2?
Datum: 13. června 2010 22:32
 tohle nespočítáš?  i kdybys neznal vzoreček z hlavy, tak na googlu ho najdeš během cca 5s...první varianta má celkový obsah cca 1cm2, druhá varianta má obsah 2cm2...
Datum: 13. června 2010 22:16
 aha....tohle ja nespocitam  ,propadam z matiky...ale asi necham udelat tu prvni variantu
Datum: 13. června 2010 22:09
 Při druhé variantě bude díra do airboxu větší...pokud bys to chtěl srovnávat tak to musíš brát podle obsahu děr, a ne podle jejich průměru
Datum: 13. června 2010 22:03
 Ještě další dotaz  V prsech u pařeza je hrozně málo místa a benzínová hadička se mi vždycky skřípne a nepouští dost benzínu. Jak byste pořešili, aby se nemačkala? Napadla mě nějaká trubička tvaru "L"....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 21:32
 Jde něco udělat s benzínovým kohoutem, který nětěsní kolem té ovládací páčky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:48
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja tu gumyčku celou na močim do motorovýho oleja a neham ju v oleju tak 1hodinu ona změkne a jde ta dat pekmě dělal jsem to u 3 kohoutu a krasně tam šla ani kapička nekapala benzínu.
Datum: 14. června 2010 15:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 u vsech mich stroju mam nove gumicky a bez problemu aorat u jednoho to teklo protoze byla vadna ta packa napousteni proste nemela placatou plochu ale pul kulatou
Datum: 14. června 2010 8:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty máš taky malou díru..mě ty nový gumičky teda vždicky fungovali
Datum: 13. června 2010 23:40
 Nakonec jsem z mých 3 polokohoutů postavil jeden, který jakžtakž funguje bez protékání.
Datum: 13. června 2010 21:29
 To nepomůže, ani jedna z mých 4 nefungovala. Stejnak ty starý jsou lepší, ty nový maj moc malý díry.
Datum: 13. června 2010 21:28
 co takhle novou těsnící gumičku??
Datum: 13. června 2010 21:27
 A ještě jeden román- Tak jsem si o víkendu udělal čas na Tatrana a udělal jsem menší revizi. Sundal jsem válec a hned první problémek-někdo vyráběl doma těsnění pod hlavu z jakéhosi plechu a to samozřejmě zasahovalo do spalovacího prostoru. Trochu jsem tedy poupravil těsnění z kývačky a dal ho tam. Pak jsem vyměnil hlavu, ve které netěsnila svíčka, vystřihl jsem nové těsnění pod válec, podle žárovky jsem seřídil předstih na 3mm a nějaký chlupsmiley . Vypálil jsem výfuk, prolil jsem filtr olejem. Po problémech s dotékáním benzínu jsem hřebíkem propálil díry v gumičce, vyvrtal jsem dírku do víčka nádrže. Povolil jsem spojku. A tatran hned jezdí jak střela(tedy oproti předchozímu stavu), při přílišném přetočení ta spojka stejně proklouzne, ale to mi už tak neva. Ale objevil jsem problémek-jedu na 4., plně otočenej plyn, ale je to jak když mám danou sotva půlku plynu. Pravda, ten motor už taky není v nejlepším stavu(výbrus), ale... Co to může být? Podotýkám, že vzduch na 99% nesaje, když jsem zaplácl dlaní difuzor, okamžitě to chcíplo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:49
 Jo, válec by už snesl výbrus.
Datum: 14. června 2010 9:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som tatrana mal a podľa mňa to bude na 78% kompresiou proste ten motor už netesný kolo piesta valca a fak je že ak niekto nevidel tatrana z vnútra nech nekecá o filtru lebo taký aký má on nemá žiadna JAWA ani Čz
Datum: 13. června 2010 23:26
 A víš, jak ten filtr vypadá?
Datum: 13. června 2010 20:30
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 skus ten fitr vyvařit nebo nějak vyčistit pak to nastříkej wd nelej tam olej sice ti to pak nepouští nečistoty do motoru ale rychle se ti zasere a pak ti tam nejde vzduch  wd ti zaschne do té míry že to masn je tk akorát a když je na wd moc bordelu tk se odloupne ber to jak dočasné řešení snad ti to pomůže
Datum: 13. června 2010 20:24
 4
Datum: 13. června 2010 20:22
 neni ti blbé založit 3 dotazy po sobě?
Datum: 13. června 2010 20:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec mám voví šoupatko u jawa 21,ale když chcu co nejmenší volnoběch tak ten štelovací šroubek mám uplně povolenej a mám starach abych ho někde nestartíldík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 21:33
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 proč si mysliš že je tam ta pružinka?zvětšuje tření na závitu aby se nepovolil,kdyby jsi to ztratil tak maximálně trochu propiluj to šoupátko
Datum: 13. června 2010 21:33
 Ahoj draci,co se stane,když použiju olej do benzínu Prosint 2,který používám do křovinořezu,místo M2T?Mám babču 210.Dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:51
 tak nic by se ti stat nemelo ale zalezi jestli to tam chces da jenom jednou nebo vickrat protoze se rika ze ten lepsi olej rozpousti karbon a ze by se ti to pridrelo ale ja jezdil na M2T a pak sem dal lepsi olej a nic se nestalo tak nevim.
Datum: 13. června 2010 19:51
 Nemelo by se stat nic dulezityho...
Datum: 13. června 2010 16:20
 ahoj sory že sem tahám otázky na simsona s51 enduro míst fichtla ale nemůžu nikde na internetu najít jak na simsonu seřídit karbec po chvilce jízdy když zastavim tak se uchcává jak sviňa musim zavřít přívod benzínu dát tomu plnej knedlík a čekat a chvilku si to pobublává a pak se zas dostane do votáček co mám na tom karburátoru seřídit a jak??? a je mi divný že mám rozetu 34z. a řetězový 17z. a jede mi to 55km/h a to eště z mírnýho kopečka čím to je že je to tak líný poraď te mi pls moc  děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:47
 mas vysokou hladinu, nebo ti neuzavira privod paliva v karburatoru. Jak to opravit si najdi
Datum: 13. června 2010 16:47
 Natukej do googlu Simson v iglu a najde ti to stranku a forum zamerenou na Simsony
Datum: 13. června 2010 15:16
 Zdarec, nevim co mam delat...dneska rano mi jeste fichtl(jawa 20) jezdil dobre poobede vsak uz ne..Zacina se dusit, kdyz otevru karburator, kdyz ho zavru tak jede ale pomalicku, nwm co mam delat poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:28
Jméno: jawsss
IP: uživatel9121
 to bude chtít vyčistit filtr možná i karbec a setelovat ho hladiny ale hlavně pořádně pročistit
Datum: 14. června 2010 16:28
 jo a este musim dodat ze kdyz ho roztlacim se zavrenym karbecem tak jede ale pak ho musim malinko pootevrit..avsak chci ho mit v perfekt. stavu protoze ho chci prodavat
Datum: 13. června 2010 14:43
|



|