česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   .¨ů  |  .¨ů  |  .¨ů       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
čau potřebuju poradit,mám stadiona s 11 a po rovince jede jak vítr, ale když je nějakej prudší kopec tak musím jet na 1/3 plynu jinak se to dusí...karbec 99% čistý ,hlava těsní,udělal jsem nové těsnění k přírubě u karbecu,svíčka N15c předstih cca 2,2 ...už nevím loni to nedělal ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
spatna hladina v karburatoru
 
 
Datum: 23. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: PIONÝR      IP: uživatel9545    
to samé mi dělá u pionýra 05
 
 
Datum: 19. června 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
dej větší předstih zkontroluj kladívko kondík a musí jet předstih dej 2,5
 
 
Datum: 19. června 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
co si pomuzu kdyz na ČZ 175/450 dam karbec z jawy 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
budes tam mit stejný karburator s vetsi tryskou:-D
 
 
Datum: 19. června 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus sehnal sem karbec znacky tillotson nema to soupatko ma to klapku a nema to ani plovak jetam membrana misli te ze je lepsi nes bjeznej karbec se soupatken a plovakem je vtom nakej rozdyl dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavěs někam foto....takto od stolu se težko odhaduje
 
 
Datum: 17. června 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim je od kamose ten taky nevi s ceho to je as fakt to bude s pily
 
 
Datum: 17. června 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někoupil jsi náhodou karbec z pily?? viděl sem na netu expertyx co to prodávají za nechutné prachy a přitom s tím pionýr ani nejede....má to směšný difuzor pouhých 12mm.... takže koupil jsi uplný nesmysl.
 
 
Datum: 17. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci nemáte někdo z vás karbec na JAWAČŽ150 typ je to JIKOV 2918.Nabídnetě prosím scháním ho poněvač ten co tam mám tět stojí uplně za prt protože někdo tam ulomil celý závit jak je v tý komoře šoupátko prsotě všek toho karbece a blbne to hrozně a tak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci neměl by někdo z vás doma tachák na JawuČŽ150/352 je to stejný jak u 125až po 250.Mám kejvačku a je to normální tacháč do 120 ručička je tam ruplá takže je navyhození ale jinač táhlo a ostatní fáká v pohodě.Nabídně kdybyste fakt měli dohodnout se můžem v poho.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to zalisované..... dej tam bár jakou ručičku...třeba ze škodováckého.
 
 
Datum: 17. června 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to náhodu zalisovaný a jako kde mám sehnat novou rafičku????????
 
 
Datum: 16. června 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej rámeček, sklíčko a dej novou rafičku...to je takový mega problém že je kvůli tomu k vyhození?
 
 
Datum: 16. června 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
mam dotaz k jednomu jarburatoru jikov co se montoval na MF Obsah myslim neco prez 200, ma to stejnou jehlu jako naka jawa?? jestli by tam sla treba z 250 kejvacky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
zdar spravuju 350 a blbě chytá musím do ní stříknout éther aby chytla a když běží tak se strašně dusí a nejde do otáček a všude je to pocákaný od karbecu lítá to ze sání a když to roztlačuju tak to tak skomíravě jede a střílí to z vejfuku budu muset nastavit předstih nevíte čim to je že strašně plive ten benzín? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zavada je v karburatoru a v predstihu.. karbec rozeber vcisti a serid .... jak pise Mustošák vymen tesneni pac je spatne
 
 
Datum: 16. června 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Mustošák      IP: uživatel9698    
Někde ti to nejspíš netěsní....u karburátoru. Nasává to falešnej vzduch.
 
 
Datum: 16. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Seřidˇodtrh, předstih a když to nepomůže i karburátor. Vše podle typu motocyklu.
 
 
Datum: 16. června 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
cau draci chcu se zeptat mam jawu 05 a newim co sni je jel jsem a nejednou nechtela jet dusila se newite prosim vas co stim je diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel8251    
trysky ucpane na 100procent a neb zapalko rozestelovane odth nepovolil se a hazi furt jiskru ?? a benzin furt jde dobre ??? tak cauwes
 
 
Datum: 23. června 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: marcel      IP: uživatel9709    
svicka urco mne to taky dalo skus to
 
 
Datum: 17. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se jednou zničehonic rozházela hladina v plovákovce.
 
 
Datum: 15. června 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
a jiskra porad hazi
 
 
Datum: 15. června 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím měl bych dotaz ohledně JawaČŽ150/352.Za studena nedrží volnoběh a za tepla potom docela jo ale někdy to chcípne.Takže co myslíte mám třeba napnout lanko plynu a nebo přitáhnout šroubek taky mě napadlo přitáhnout šroubek štelování směsi je jakoby směrem z karbecu ven vodorovně .Jak má být dotáhlí a co s tím volnoběhem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
je to tazke viskusat??
 
 
Datum: 15. června 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Čau jak mám u dělat u jawy 21 aby jela furt na volnoběh si to mění otačky za stubena je volnoděh bobrej a drží a zapepla taky drží,ale v menších otačkach dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel3109    
Zkus o malinko zmenšit předstih, zlepší se to,
 
 
Datum: 16. června 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
:-DDDD jeto mozny
 
 
Datum: 15. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazen:-Debilita
 
 
Datum: 15. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud nemáš vyběhaný motor, nemá takové tření a studený ti běží na vyšší otáčky, Když se ohřeje, trošku více se to roztáhne a proto nejsou tak vysoké. Když máš vyběhaný motor, tak v nízkých to ztrácí kompresi takže ti nedží volnoběh. Po ohřátí, tím pádem roztáhnutí už neztrácí takže běží dobře ;-)
 
 
Datum: 15. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
je to možní.
 
 
Datum: 15. června 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tak to bude tym ze to ma asi inaci kostru a nadrz ne?
 
 
Datum: 15. června 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5056    
já mam jawu 21 a jawu 23 a tam to je na opak tak nwm no
 
 
Datum: 15. června 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
omg za studena je volnoběh vždycky vyšší než za tepla ...:-):-):-):-) to ví snad aj malý děcko...
 
 
Datum: 15. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chlapi, měl bych dotaz - mám mustanga po výbrusu, už jsem jakž takž dal dohromady předstih a tak, takže jede. Ale - jak se zahřeje(po tak 2 km..), malinko ztrácí výkon a hlavně na neutrál moc nedrží volnoběž. otáčky, i když mám šroubek na karbeci utáhlý na max.. Už jsem dal plíšek na jehle na 2. zářez shora( mám po výbrusu¨najeto tak 150 km.. není to brzy ho dávat dolů ze 3. zářezu?) a je to malinko lepší. Jinak svíčka fungl nová brisk N15C, kontakty na ní na 0,45 sklepnuté, kladívko by mělo být v pohodě.. pecka není.. Jo a ještě jedna věc - když je to studené, nejde to do max. otáček, ale po tak minutě to jede v pohodě. Poraďte mi pls s tím výkonem po zahřátí a s volnoběž. otáčkami.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 1:33
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji moc za rady. Dám tedy zpět jehlu na 3. zářez a budu jezdit takové to piánko. Jinak jsem se byl ptát u jednoho pána, který dělá do pionýrů.. On mi poradil, abych hladinu v karbecu nastavil tak 2 mm pod horní hranici plováku(myslím když ho ponořím šroubovákem na dno..) .. tak to ještě také zkusím. íky moc a později dám věědět, co se stalo :-) Jinak . lamely jsou v pořádku :-)
 
 
Datum: 17. června 2010 1:33
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel9689    
Musím se připojit k reakcím prvních dvou uživatelů. Buď trpělivý a nečekej zázraky. Fakt je, že 150 km po výbrusu je skoro nic, vrať zarážku zpět na 3. zářez a trpělivě jezdi, než se Ti motor zaběhne. Když si čtu počínání některých lidí tady na webu, kteří dělají výbrus (nebo mění válec s pístem) a po 1500 km by ho chtěli dělat znovu, tak bych jen rád podotknul, že ten motor by měl vydržet (pokud se s ním správně zachází) aspoň 20 000 km. Samotná dílenská příručka vydaná Považskými strojárnami, n.p., Považská Bystrica - uvádí v plánu údržby, údržbu až do 22 500 km. A ani v jednom intervalu údržby tohoto motocyklu neuvádí dělání výbrusu, nebo výměnu válce a pístu! Čili pokud někdo musí dělat regulérně opětovný výbrus po 1500 km a pod., měl by se zamyslet nad tím, kde je chyba ...
 
 
Datum: 15. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
vysoká hladina karburátoru,mozna moc odrápaná volnobezna tryska....zkus dat níže hladinu v plovákový komoře a na zkoušku jinou VT a uvidis...
 
 
Datum: 15. června 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel9687    
lamely,mas na prd,prokluzujou..a pak mas to co pises..
 
 
Datum: 15. června 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Po výbrusu je úplně normální, že to nejede a hodně se to hřeje a tím i ztrácí výkon. 150 km po výbrusu nic není, zajetý je to až tak po 500-600 km, takže jehlu vrať na 3 zářez, ať se obohatí směs a že ti to špatně drží volnoběh může být právě způsobeno tou zvýšenou bohatostí a tím, že to není ještě zajeto. Musíš vydržet, netoč to do max. otáček a po 500-600 km dej jehlu na 2 zářez (to by se měl spravit i ten volnoběh) a pomalu tomu začni nakládat ;-)
 
 
Datum: 15. června 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: kahoš      IP: uživatel9685    
podle me zalezí s jakou vulí mas udelany vybrus protze jak je známo píst z hliníku se roztahuje víc než litinová vlozka valce, a zalezí na tom jak moc mustosovi v tesh prvních 2km slapes na krk? byt tebou tak se podívam na stav valce a pistní sady. Jo a ty otacky po nastartovaní jsou normalní, je to prece 2takt, vecinou se po nastartovaní chvíli pocká az motor poradne nasaje smes , pak muzes jet a cca po 3-5 minutach muzes jet na plny wykon ale bacha na tu vuli vybrusu!!
 
 
Datum: 15. června 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mam ještě jeden dotaz, ta Jawa 125 Travel mi dela to ze kdyz na volnobeh tam kopnu plnej plyn, tak zdechne, nevite cim to muze byt? nebo je to normalni? je to muj prvni 4-takt, tak se v tom jeste moc nevyznam.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 125      IP: uživatel3189    
muzes to mit malo zahraty me to dela taky nebo vysteluj karbec bud na soupatku nebo ve predu pod karburatorem je takovej male sroubek a tim se steluje smes
 
 
Datum: 13. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malo smesi,skus sestelovat karbec,je to jak u fichtla ;-)
 
 
Datum: 14. června 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,jak je to lepší? Uvolnit ve vzduchovém filtru jednu horní díru,a jednu dolní díru,která má jedna průměr 8mm,nebo vyvrtat do víčka airboxu jednu díru o průměru 1,6 cm?Jak je to lepší pro motor? Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
seriovej a upravenej motor jsou dva naprostý protiklady.....kdyz se seriovej motor osadí volnejsim vzduchovym filtrem a vyfukem,tak jde hůř do otáček,ale nakonec se přetočí třeba o 500 otáček víc nez normalni fichtl.....upravenej stroj zase osazenim tesnejsim sanim a vyfukem dostává větší šponu v otáčkách kdy začíná prudce stoupat výkon a následně i vyšší maximální otáčky.....ale všechno musí být volné/těsné tak akorát,jak je třeba....jde o sladění jednotlivejch komponent....kazdej vejfuk-jiná tryska ...hrozne se to navzájem ovlivnuje....proto i když ti stejsky k sadě dá kompletne zpracovanej návod na instalaci a odladění,tak je to stejne jen takové hrubé vodítko kudy jít,protoze kazdej motor neni stejnej....a to muzu potvrdit!!!
 
 
Datum: 14. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
ja musel ten horní otvor a jeden spodní zaslepit aby to chytlo šponu....bude neco pravdy na tom,ze sání musí mít konstantní odpor....dokud sem to mel otevreny,tak to tu šponu chytalo dlouho,po odladeni na škrcenym vzducháči to tam leze o poznání rychleji....
 
 
Datum: 14. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o izolepou to mam...myslis ze je lepsi tu trubicku z te diry vyndat? Totiz moji kamosi to tam vsichni maji,tak tam asi musi byt
 
 
Datum: 14. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
hlavni je mit cistej filtr cim cistsi tiim lepsi . pak izolepou utesni viko k spodku necj jednu diru zespoda co tam je od vyroby ta hlavni jestli je vni trubycka je to asi lepsi vyndat. Pak udelej este jednu diry vytahni treba ten spunt co tam je od vyroby . Ty 2 diry je minymum aby to jelo nejlip pak muzes este skusit trochu otevrit.
 
 
Datum: 14. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,zítra budu zkoušet na radaru,každopádně díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musíš vyzkoušet :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc :-)....pro motor by asi mohla byt lepsi ta varianta s obsahem 2cm2?
 
 
Datum: 13. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle nespočítáš? :-) i kdybys neznal vzoreček z hlavy, tak na googlu ho najdeš během cca 5s...první varianta má celkový obsah cca 1cm2, druhá varianta má obsah 2cm2...
 
 
Datum: 13. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha....tohle ja nespocitam :-D,propadam z matiky...ale asi necham udelat tu prvni variantu
 
 
Datum: 13. června 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při druhé variantě bude díra do airboxu větší...pokud bys to chtěl srovnávat tak to musíš brát podle obsahu děr, a ne podle jejich průměru
 
 
Datum: 13. června 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě další dotaz:-) V prsech u pařeza je hrozně málo místa a benzínová hadička se mi vždycky skřípne a nepouští dost benzínu. Jak byste pořešili, aby se nemačkala? Napadla mě nějaká trubička tvaru "L".... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde něco udělat s benzínovým kohoutem, který nětěsní kolem té ovládací páčky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja tu gumyčku celou na močim do motorovýho oleja a neham ju v oleju tak 1hodinu ona změkne a jde ta dat pekmě dělal jsem to u 3 kohoutu a krasně tam šla ani kapička nekapala benzínu.
 
 
Datum: 14. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
u vsech mich stroju mam nove gumicky a bez problemu aorat u jednoho to teklo protoze byla vadna ta packa napousteni proste nemela placatou plochu ale pul kulatou
 
 
Datum: 14. června 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty máš taky malou díru..mě ty nový gumičky teda vždicky fungovali
 
 
Datum: 13. června 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nakonec jsem z mých 3 polokohoutů postavil jeden, který jakžtakž funguje bez protékání.
 
 
Datum: 13. června 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nepomůže, ani jedna z mých 4 nefungovala. Stejnak ty starý jsou lepší, ty nový maj moc malý díry.
 
 
Datum: 13. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle novou těsnící gumičku??
 
 
Datum: 13. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě jeden román- Tak jsem si o víkendu udělal čas na Tatrana a udělal jsem menší revizi. Sundal jsem válec a hned první problémek-někdo vyráběl doma těsnění pod hlavu z jakéhosi plechu a to samozřejmě zasahovalo do spalovacího prostoru. Trochu jsem tedy poupravil těsnění z kývačky a dal ho tam. Pak jsem vyměnil hlavu, ve které netěsnila svíčka, vystřihl jsem nové těsnění pod válec, podle žárovky jsem seřídil předstih na 3mm a nějaký chlupsmiley . Vypálil jsem výfuk, prolil jsem filtr olejem. Po problémech s dotékáním benzínu jsem hřebíkem propálil díry v gumičce, vyvrtal jsem dírku do víčka nádrže. Povolil jsem spojku. A tatran hned jezdí jak střela(tedy oproti předchozímu stavu), při přílišném přetočení ta spojka stejně proklouzne, ale to mi už tak neva. Ale objevil jsem problémek-jedu na 4., plně otočenej plyn, ale je to jak když mám danou sotva půlku plynu. Pravda, ten motor už taky není v nejlepším stavu(výbrus), ale... Co to může být? Podotýkám, že vzduch na 99% nesaje, když jsem zaplácl dlaní difuzor, okamžitě to chcíplo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, válec by už snesl výbrus.
 
 
Datum: 14. června 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som tatrana mal a podľa mňa to bude na 78% kompresiou proste ten motor už netesný kolo piesta valca a fak je že ak niekto nevidel tatrana z vnútra nech nekecá o filtru lebo taký aký má on nemá žiadna JAWA ani Čz
 
 
Datum: 13. června 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A víš, jak ten filtr vypadá?
 
 
Datum: 13. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
skus ten fitr vyvařit nebo nějak vyčistit pak to nastříkej wd nelej tam olej sice ti to pak nepouští nečistoty do motoru ale rychle se ti zasere a pak ti tam nejde vzduch :-D wd ti zaschne do té míry že to masn je tk akorát a když je na wd moc bordelu tk se odloupne ber to jak dočasné řešení snad ti to pomůže :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4:-)
 
 
Datum: 13. června 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni ti blbé založit 3 dotazy po sobě?
 
 
Datum: 13. června 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec mám voví šoupatko u jawa 21,ale když chcu co nejmenší volnoběch tak ten štelovací šroubek mám uplně povolenej a mám starach abych ho někde nestartíldík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
proč si mysliš že je tam ta pružinka?zvětšuje tření na závitu aby se nepovolil,kdyby jsi to ztratil tak maximálně trochu propiluj to šoupátko
 
 
Datum: 13. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,co se stane,když použiju olej do benzínu Prosint 2,který používám do křovinořezu,místo M2T?Mám babču 210.Dík Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nic by se ti stat nemelo ale zalezi jestli to tam chces da jenom jednou nebo vickrat protoze se rika ze ten lepsi olej rozpousti karbon a ze by se ti to pridrelo ale ja jezdil na M2T a pak sem dal lepsi olej a nic se nestalo tak nevim.
 
 
Datum: 13. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemelo by se stat nic dulezityho...
 
 
Datum: 13. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel5896    
ahoj sory že sem tahám otázky na simsona s51 enduro míst fichtla ale nemůžu nikde na internetu najít jak na simsonu seřídit karbec po chvilce jízdy když zastavim tak se uchcává jak sviňa musim zavřít přívod benzínu dát tomu plnej knedlík a čekat a chvilku si to pobublává a pak se zas dostane do votáček co mám na tom karburátoru seřídit a jak??? a je mi divný že mám rozetu 34z. a řetězový 17z. a jede mi to 55km/h a to eště z mírnýho kopečka čím to je že je to tak líný poraď te mi pls moc :-) děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas vysokou hladinu, nebo ti neuzavira privod paliva v karburatoru. Jak to opravit si najdi :-P
 
 
Datum: 13. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Natukej do googlu Simson v iglu a najde ti to stranku a forum zamerenou na Simsony
 
 
Datum: 13. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Alesh      E-mail:      IP: uživatel8473    
Zdarec, nevim co mam delat...dneska rano mi jeste fichtl(jawa 20) jezdil dobre poobede vsak uz ne..Zacina se dusit, kdyz otevru karburator, kdyz ho zavru tak jede ale pomalicku, nwm co mam delat poradte.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel9121    
to bude chtít vyčistit filtr možná i karbec a setelovat ho hladiny ale hlavně pořádně pročistit
 
 
Datum: 14. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: Alesh      E-mail:      IP: uživatel8473    
jo a este musim dodat ze kdyz ho roztlacim se zavrenym karbecem tak jede ale pak ho musim malinko pootevrit..avsak chci ho mit v perfekt. stavu protoze ho chci prodavat :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 14:43
 
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.08.2025 8:01:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu