Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kinglet
IP: uživatel9879
Posl.aktualizace: 13. července 2010 21:25
Jméno: kinglet
IP: uživatel9885
 dík moc
Datum: 13. července 2010 21:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Fíbrové těsnění seženeš v obchodech s autodíly.
Datum: 13. července 2010 20:22
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Blbost,žádný silikon tam necpi ! Zajdi do železářstvi a kup tzv. Fibrové těsnení.Jsou to takove kroužky.Koipíš za cca 30kč celý pitlik a je jich tam asi 20 a každá ma jinou velikost.
Datum: 13. července 2010 20:18
Jméno: 182
IP: uživatel5573
 Nandej tam silikon....
Datum: 13. července 2010 18:45
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci o kolik setin se vrevrtavaj trysky?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9886
 Z jakého důvodu?? bohatsi smes jede spatne...
Datum: 13. července 2010 22:05
 Přesně: No coment
Datum: 13. července 2010 19:33
 na tohle lze řict jen jediný, a to : no coment
Datum: 13. července 2010 17:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  jediny co ti k tomu reknu je ze je to pic.ovina a bez vyraznejsich DALSICH uprav to nema smysl a nepojede to , radsi misto niceni trisek kup benzin
Datum: 13. července 2010 17:02
 o kolik chceš
Datum: 13. července 2010 16:56
Jméno: rej
IP: uživatel7357
 dobry den, mam otazku kdyz necham zaply privod paliva tak muze vytec cela nadrz? Jsem nato vcera zapomel a vytekla pulka .. je to normalni ? nebo kde je problem ? diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 14:23
 možná to je šroubkem (plováková jehla) pod karbem potřeba dotáhnout
Datum: 13. července 2010 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi máš nastavenou velkou hladinu v plovákovce
Datum: 13. července 2010 13:40
 Možná ti to taky vyteklo z kohoutu-netěsnící gumička uvnitř kohoutu, nebo tak něco
Datum: 13. července 2010 11:13
 stát se to může, normální to není. netěsní ti plovákový ventil v karburátoru. rozebrat a vyčistit, případně vyměnit. a na delší stání radši zavírat kohout
Datum: 13. července 2010 8:28
 Cau chlapi, potřebuju poradit... Mam 05ku a nechce mi prostě chytat... Jiskra jak sviňa, zapojeny podle schématu,kope jak hajzl.. Ale ani neškytne...Nevíte čím to může být? Může býti karbec z 21ky na 05ce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:06
Jméno: Tvoje mama
IP: uživatel9893
 cuz Blazni.kamos ma 05 z1965 a ne nejede mu na novi svicky.vzdy ji musi mit chvilku zajetou v jinym fochovy.tak jestly neni problem v tomdle.jo a kdyztak skontroluj jestly mas mokrou svicku kdyz startujes jestly ne tak ti tam nejde beno...\r\n
Datum: 14. července 2010 21:06
 jo zkus střikačkou do válce střiknout benzín,jestli pak nastartuješ,chyba bude v karburátoru
Datum: 12. července 2010 10:36
 seřid předstih,odtrh,zkontroluj jestli není škvarek na kladívkách,dej jinou svíčku,a kondík
Datum: 12. července 2010 10:28
 Mohl by tam být možná karbec ze Stadiona 1. typy 05 to měli
Datum: 12. července 2010 0:12
 A ktomu karbci no jít by to mohlo, ale 05 má jiný difuzor (15mm a 21 má 17mm) a také má jiné trysky 60 a 38, kdežto 21 má 68 a 38 podle údajů na jawa-50.cz
Datum: 12. července 2010 0:09
 Zkoušel jsi i jinou svíčku? To že hazí venku neznamená, že hodí pod tlakem
Datum: 12. července 2010 0:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj mam dotaz mam babetu 207 1 rychlostní a když se zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat čim to muže být?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 21:59
 Faktem je, že Zetky mívaj to samý, já bych tomu i věřil...
Datum: 11. července 2010 21:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 prý jak se zahřeje tak to chtne skrat
Datum: 11. července 2010 21:42
 promin,ale tim to asi nebude..byt tebou,spis verim tady lidem na pokecu,podle me to civkou nebude!  to by se tak chovalo i pri studenym motoru..spis mas chudou smes a nebo svicku se spatnou tepelnou hodnotou..
Datum: 11. července 2010 20:56
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mi to říkal chlápek co spravuje motorky už 40 let
Datum: 11. července 2010 19:44
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 To je zajímavá informace, zapalovací cívka by své elektrické vlastnosti neměla měnit v závislosti na teplotě motoru. Vadná cívka by neměla fungovat ani při studeným motoru. Můžeš změřit odpor vadné cívky? Správná hodnota je 220 +/- 10 Ohmů. Impulzní cívka nosníku statoru má mít 17 +/- 1 Ohm.
Datum: 11. července 2010 17:42
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 už vim čim to je cívka zapalování na statoru
Datum: 11. července 2010 16:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být chudá směs. Nepatrně přitáhni šroubek přídavného vzduchu. Otáčky motoru se po zahřátí nezvyšují ?
Datum: 11. července 2010 13:25
 Zdravím.prosím Vás už opravdu nevím co mám dělat.Má jawa 50/21 stála 25 let v garáži.Předtím normálně jezdila.No tak vytáhl jsem ji vyčistil karbec atd.... Prostě připravil na jízdu.
Podařilo se mi ji na poprvé po 25 letech nakopnout.Prostě paráda.Prostě na 3 zuby to chytlo na první kop.  .No ale k problému...
Zmáčknu spojku,zařadím jedničku a pomalu pouštím spojku a přidávám plyn , prostě se rozjíždím.Jenomže nerozjíždím...  Začne to JAKO zabírat že se to rozjede.Ale nic.Prostě jak to má zabrat tak to vůbec netáhne a zdechne to.Komprese je
skvělá.Ve válci nejsou žádné příznaky zadření.Prostě nastartovaná je super , ale nejde s ní jet..  A když to roztlačuju (běžím vedle ní) tak to kousek jede a pak to zdechne.Jakmile zmáčknu spojku tak to zase chytne jako je tam volnoběh,..  Prostě už nevím.
ještě mi občas proklouzne koppáka.je možné že to je korkama na lamele? měl jsem to rozdělané a nevypdá to tak zle.jako jwe to sjeté ale myslím že ne zas tak hrozně.Jinak je vše OK.Spojku jsem zkoušel nastavit všeljak ale žádná změna.Prosím poradte.Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 uživatel block a dalších jeho 5 nicků mě začíná pomalu ale jistě pěkně srát... na něco se zeptá, pak na to přijde, tak si pod jinym nickem poradí a pak si ještě poděkuje.... tohle se u něj objevovalo už u více dotazů.... jestli se chceš na něco zeptat, tak se ptej, ale blbce z nás nedělej!!!
Datum: 11. července 2010 11:45
 Yesss...block,shrek....díky moc hoši.je to karbec..diky moc.blok- byly to ty sací kanálky.díky moc chlape...paráda.. .-D
Datum: 11. července 2010 0:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Vyčisti vyfuk a pojede jak za mlada
Datum: 10. července 2010 23:42
 Na 99 procent si nevyčistil karbec na stoprocent.kanálky možná ale jak jsou ještě ty kanálky od sání zepředu karbecu....lamely to být nemůžou protože to by klouzalo nebo něco ale když to okamžitě zdechne v záběru je to karbec.jak říká shrek... a kdyby ne tak se omlouvám ale na 99 procent to je ono ..
Datum: 10. července 2010 23:19
 předpokládám že trysky jsi vyčistil,ale já bych to viděl na ucpanej karbec ,skus ho profouknout
Datum: 10. července 2010 22:22
Jméno: Jirka
IP: uživatel9861
 Já si myslím, že áš v benzínu vodu.
Datum: 10. července 2010 22:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Řekl bych lamele,měl jsem to samé na mustangu nevěděl jsem co s tím,šteloval ale pořád to nejelo tak jsem vyměnil komplet spojku a paráda.Jo,ještě se podívej jestli tam máš obě tyčky a kuličku to pak zas vůbec nejde seřídit.
Datum: 10. července 2010 20:19
 Koukni se na sekundární kolečko. Ta hřídelka, na které je nasazené, může být sjetá. Motor a převodovka se točí, ale řetěz a kolo už ne. Vlastní zkušenost.
Datum: 10. července 2010 20:17
 kdyz si to skladal,utahnul si poradne spojkovej kos?
Datum: 10. července 2010 19:10
 bud más moc utahlej sroubek serizovani spojky,nebo lamely KO
Datum: 10. července 2010 19:09
 hele ?1/muzu se zeptat pls podle ceho poznam ze mam chudou nebo bohatou směs...akorat vim že šroubek 1 otacku a pul ale nevim co se stane nebo co zlepši kdyz udělam 2 nebo 1 otacku ??? jak to mam seštelovat akorat aby to bylo nejlepší?? 2/ jakou by jste zvolili trisku na čz 125 kulatou ..mam tam 50tku ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Trysky podle typu (manuál) a seřízení běhu naprázdno je popsáno na stránkách : http://www.skútrklub.cz. V levém sloupci vyber
rady a tipy , potom klikni na str.2.
Datum: 10. července 2010 10:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 poznas podle barvy svicky ..... nastaveni karburatoru a spravne osazeni trisek najdes v manualu
Datum: 10. července 2010 9:25
 Zdarec mam dotazy jake mate zkusenosti z vyfukem hikone na pinckovi pridava to neco?Nekde sem slysel ze by se do benzinu mohlo pridavat redidlo je to pravda?A jestli jo tak jake mnozstvi redidla do benzinu a v jakem pomeru redit benzin olejem.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 17:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Seriovy hikon ti ubere spodek a přida na špici..5edidlo do benzinu: Blbost,ale pojede to..
Datum: 11. července 2010 17:45
 K tomu hocone..kup si k němu kratši a tlustější koleno,navař si na něj výletovou trubičku,a nárůst točivého momentu určitě poznáš
Datum: 09. července 2010 22:45
 Klidně tam lej ředidlo pojede to. Pojede to i na samotné ředidlo ale nepočítej s moc velkou životností motoru. Ten výfuk hikone jenom nepatrně přidá výkon ve vyšších otáčkách ale to nepoznáš. Je to poznat až na pořádně upraveném motoru
Datum: 09. července 2010 22:43
 Nou koment
Datum: 09. července 2010 22:40
 Jako proč furt vymýšlíte takový píčoviny? lejt ředidlo do benzínu,provrtávat trysky..se už vzpamatujte
Datum: 09. července 2010 22:26
 Hikone bez odladění nic nepřidá jen zlepší zvuk a lejt tam ředidlo je úplná debilita
Datum: 09. července 2010 22:25
 Poraďte, ladičové fichtlů. Mám svíčku N14YC, hladinu nastavenou, jehlu na druhém zářezu. Svíčka je po urputném tavení motoru na půlce černá, na trochu půlce je světlejší. Jak byste vrtali díry do airkrabice? Kolik a jakýho průměru, potřebuju trošku ochudit směs.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:20
 koukni se jak byly diry na originalnim airboxu... jedna je u vstupu, a na nekterych jsou pak dve diry jeste z boku. jeste je moznost ochuzeni taky mensi tryskou (napr 60 z 05)... nejdirv bych se ale zameril na to , aby byla ta svicka jednobarevna, to ze je pul na pul znamena, ze to nekde saje falesnej vzduch do jednoho prefuku. jinak jestli by byla svicka serna a jelo to dobre tak ybch to neresil.
Datum: 09. července 2010 19:20
 mislim si vycistil karbec
Datum: 09. července 2010 19:03
 Udělej jednu ze spoda 0.8 cm vrtáčkem.a 1.0 udělej na horu,takhle se mi to osvědčilo nejlépe
Datum: 09. července 2010 19:03
 ked motor más v dobrom stave mislim aspon na vybrus tak nerozvrtaj nic len vycisti vyfuk a filter prefukaj ked nestaci filter prefukat tak si to vymen
Datum: 09. července 2010 19:01
Jméno: Tonczek
IP: uživatel5056
 zdarec chci zvisit vykon jawy 21 tim ze chci zvetsit dirku v triskach a nmam nove udelanej vybrus a GO motoru myslite že je to dobra volba ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 koukni se na tu trisku jakou ma vevnitr ta dira upravu : jak je hladonka cista a krasna .... ty tam naprasaka naseres vrtak celou vnitrni stranu poskrabes a tim akorat je horsi pruchodnost smesi... moze boze kup si trisku a nedelej zadny takovidle veci... nekteri tuningari to by clovek zasnul  JEN PRO INFO!!! triska se nikdy
necisti ostrima predmetama!! (zadna stetina z ocelaku!) ale but vlascema nebo zinema co se prodavaj v mototechne...
Datum: 30. července 2010 21:41
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Ja sam za sebe rikam ze bych to nevrtal protze kdysi sem si to taky nechal udelat a jenom sem si to posral stupen 1 jel paradne ale jak sem preradil na 2 tak mi to chcipalo a to aji na rovine ...tak ze to nedej
Datum: 30. července 2010 20:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jo určitě je to dobrá volba..jeste bych válec provrtal skrs na skrs,aby to lepe vyfukovalo..Pak bych jeste pprovrtal prevodovku s klikou aby to lepe mazalo,pak to pojede minimálne 90..Fakt sám to tak mám a vyhrávam závod za závodem..Jo a tu trysku převrtej 8mm vrtákem at to lepe jede..Tuningu zdar
Datum: 30. července 2010 17:23
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 dybys provrtal trysky tak by ti to žralo benal jak auto
Datum: 30. července 2010 8:42
Jméno: mataa
IP: uživatel9904
 trysky se nikdy nevrtaji to lepsi si kup benzin carrera 100 a uvidis ten rozdil
Datum: 15. července 2010 18:33
 kluku já jezdil na motorkách v dobách kdy ty jsi tahal kačera ze sebou takže vím co dělám a jak to dělám to je vše
Datum: 10. července 2010 23:33
 Viper....trysky se nikdy neprovrtávali...a sorry ale tohle dělá jen blázen,nebo magor
Datum: 10. července 2010 13:22
 Hej už to je tady fakt ubohé jako kdybyste mu poradili at si tam dá přímé sání 72 trysku a ty Dandlík asi víš prd o vrtání trysek já vrtal tolik trysek a všecky jsou 100% funkční nač kupovat trysku když stačí pořádná stojanovka a přesné vrtáky nikdy jsem tady nepsal jenom tiše příhlížel ale už mě to tady pěkně štve to vaše vyjádřování já kdysi začínal s knížkama a stylem pokus omyl internet jsem neměl a taky jsem jezdil ale je to ubohost tady měj te se
Datum: 09. července 2010 23:54
 Omg si chuj ne asi????? tryska se neprovrtava ale kupuje jina presne na chod motoru - zalezi jestli mas naky tuning(bezkontaktni zapalovani, prepousteci kanaly, vybrus...) co to tu pisou za kokoti tyvole to je neco hrozneho..... no comment
Datum: 09. července 2010 21:46
 dachl21:Vid,taky mi přijdou jak postižený.
Datum: 09. července 2010 21:26
 5 mm vrtak by tu trysku rozvrtal na sračku a to je dan za to že taková blbost někoho napadla.Že je 5 mm moc je snad jasný...
Datum: 09. července 2010 21:25
 no coment tady to.....chce provrtávat trysky,no tý vole
Datum: 09. července 2010 19:32
 no hele 5mm uz je mozna moc, to zas neprehanej... ! jiank ten pist jsem samozrejme neuvadel protoze to pak je takovy vykon ze jde zivotnost prudce dolu... !
Datum: 09. července 2010 19:03
 Aspon 5 mm a nezapomen provrtat pist to prida straaaasne moc vykonu
Datum: 09. července 2010 18:49
 ignoruji
Datum: 09. července 2010 18:42
Jméno: Tonczek
IP: uživatel5056
 Takže je to jepši jo ? jakym tak vrtakem to provrtat
Datum: 09. července 2010 18:40
Jméno: Tonczek
IP: uživatel5056
 Takže je to jepši jo ? jakym tak vrtakem to provrtat
Datum: 09. července 2010 18:39
 to není dobrá volba
Datum: 09. července 2010 18:39
 jestli máš motor v sériovém stavu tak to je zbytečné,bude ti to žrat a pojede to na nic. Tryska se dává větší jenom s přímým filtrem sání. tam se dává tryska 72
Datum: 09. července 2010 18:36
 ta nejlepsi volba... ! vsak na co upravovat valec kdyz staci provrtat trysku a hned ma spar koniku navic , ze?
Datum: 09. července 2010 18:34
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 zdar draci mám mustanga a nefunguje mě volnoběh je to zajímavé tohle se mě nikdy nestalo na žádné jawě čím to může být díky maras
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:40
 Skus přitáhnout šroub na štelování volnoběhu. Pokud máš volnoběh ve strašně vysokých otáčkách a chcípne ti to když to plynem neudržuješ v chodu tak to bude chyba gufer a taky možno netěsnících katerů mezi sebou. V horším případě to dělá extrémně vyhoněný válec
Datum: 09. července 2010 20:40
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 Když to nakopnu tak to chytne na poprvý a potom (chvíli držím plyn cca 10sek)někdy ne to jsem vše skoušel a potom ho pustím a zdechne a benzín tam jde vše je v pořádku a prostě nedrží volnoběh díky za rady.
Datum: 09. července 2010 19:50
 Jak to myslíš nefunguje... Motor musí mít obrovské otáčky aby to nezdechlo? Nebo to má pěkný pravidelný volnoběh a zdechá to?
Datum: 09. července 2010 17:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 hoši, vy myslíte že všichni sou tady super chytrý jako vy  ? každej takhle začínal, i já ....... od toho to tady přece je, aby se kdokoliv zeptal....a když umíte zpravovat jawy, tak to pochopíte co tím asi myslel autor....to nemůžete nikomu vytýkat, furt lepší když se zeptá
Datum: 09. července 2010 17:53
 je to takový hůř pochopitelný...
Datum: 09. července 2010 16:35
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 to je jedno ne?
Datum: 09. července 2010 16:21
 jo a neumíš ani napsat nedrzí mi volnobeh,a napises nefunguje mi xD..
Datum: 09. července 2010 16:16
 přesně tak
Datum: 09. července 2010 16:15
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 mám ještě 21 a jawu 250 kejvačku
Datum: 09. července 2010 16:15
 Tohle se ti na žádný jawě ještě nestalo protože žádnou jinou némáš,kdybys jich mel víc tak máš i víc zkušeností a neptáš se na takovou blbost.
Datum: 09. července 2010 16:14
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 to jsem všehchno skoušel a furt nedrži volnoběh trysky jsem čistil i karbec
Datum: 09. července 2010 16:13
 zkoušel si vubec utahovat serizovaci sroubek volnobehu?
Datum: 09. července 2010 16:05
 jo?? nepovídej? Prosím co myslíš pod pojmem "nefunguje mi volnoběh"?
Datum: 09. července 2010 16:04
 zdraviiiim, mam takovej dietnii probleeem, mam simsona S51 vid, kdyz se rozjedu kopu tam 3ku a vytocim ji, tak se mi to zacne dusit a chcipne to, co toooo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 13:05
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 buď výfuk nebo skus poštelovat směs na karbci(takovej zapuštěnej šroubek
Datum: 09. července 2010 13:05
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 me se to stavalo taky na 90tce salo mi to malo vzduchu chceto uplne vyhodit vzduchac  za jizdy ho urvy a uvidis jak poleti
Datum: 08. července 2010 23:19
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 cus podivej se na karbec jestli mas orgo ti sou na prd. aspo sem ti odpovedel ne jako ostatny cus.
Datum: 08. července 2010 22:30
 vyser se na to, motor rozeber na hlinik a dovez do sberu dostenes vic, a ram rozrezej a udelej z toho nejakej regal nebo nejakou policku budes mit peknou kulatinu
Datum: 08. července 2010 21:22
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja dam max -451
Datum: 08. července 2010 19:40
Datum: 08. července 2010 18:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dachle ty už mě pěkně s*reš !!!! všechno mi vyčoruješ....
Datum: 08. července 2010 16:43
 tomu pérovi to neprodávej,já dám o dost víc,nabízím 451 korun.Bereš?
Datum: 08. července 2010 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak  je to tím že je to simson ...hele dej mu z něj ty přední vidle a zbytek zahod  nebo to od tebe celý koupím za 450kč
Datum: 08. července 2010 15:13
 To je tim že to je simson
Datum: 08. července 2010 13:50
Datum: 08. července 2010 12:36
  on mu tady někdo rád poradí
Datum: 08. července 2010 12:17
 tak asi ste to vyriesili co?
Datum: 08. července 2010 12:16
 jo řeší,ale mě osobně to sere,..a ty si myslíš že tě poučuju? Blázne
Datum: 08. července 2010 12:11
 simsoni se tu taky normalne resiii, a nemusis zase hrotit  ...ja moc dobre vim co to tady je, nejsem tu poprvy, pred 2ma lety sem tu byl denodenne, tak me nepoucuj
Datum: 08. července 2010 12:09
 nad sebou máš obrovkslý nápis FICHTL POKEC...takže se nediv že ti neporadím.....a fichtl je xkrat lepsi,mam stejskyho sadu,a kazdyho simsona (bratrovýho) si dám uplne do pohody ani nemrkne....an to ze je simson novejsi a je to 4q tak je to teda ale SRAČKA.
Datum: 08. července 2010 12:01
 dobry ne blazne  ...je xkrat lepsi nez fichtl..toho mam taky  ....ten valec od FKcka s klapkou se mi nechce vyhazovat  tak mi raci porad
Datum: 08. července 2010 11:57
 no bute to tooooo že máš simsona a tooooo je sračka...hod ho ze skály
Datum: 08. července 2010 11:56
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ahoj nevíte jak zapojit tohleto relé přezdívalo se mu uher a mněly ho hlavně dvěstěpadesátky prosím za každé schéma nebo popis budu vděčný třeba jaký drát vede do písmena f atd dik moc http://plk.unas.cz/fotka.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 16:09
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 pls sem zoufaly motorka mně nejede jen kvůli tomu jen tohle mně dělí od toho že se projedu po dlouhé době plsssssssssss
Datum: 08. července 2010 16:09
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jaj a z hlavy nic nevíš ? třeba vinutí statoru vede kam do relátka ? a jaký drát vede do písmena f ? alspon tyhle dvě věcy
Datum: 08. července 2010 11:00
Jméno: kalicz
IP: uživatel4144
 jo tak to sry..to ti neporadím... leda že bych šel rozdělat to svoje
Datum: 08. července 2010 10:37
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 kam to vede s těch vývodu na relátku a jak vedou do relátka dráty ze statoru
Datum: 08. července 2010 10:04
 zdar, ty potřebuješ jenom vědět vývody??..jakože kam to vede od těch čísel nebo úplně to relé...??
Datum: 08. července 2010 9:56
 Ktory Drak mi poradi na co sluzi clonka na karburatore 350tky 638 a ake hlavne trysky sa pouzivaju?Vdaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 21:27
 Dik,moc si mi pomohol
Datum: 07. července 2010 21:27
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 clonka slouží ke snížení hluku ale zároven omezuje výkon (nepatrně)... hlav. tryska pro clonku je 100, bez clonky 96... jenak na motor s clonkou musiš mít karbec s označením 2928 a bez clonky 2855 jinak motor nejede tak jak by měl
Datum: 07. července 2010 21:18
 Zdarec hosi mam takovy problem s pinckem.Jiskru to haze ale jaksi to nechce chytnut nevim proc pist je mokry takze by do toho mel jit benzin ne???A jeste neco jak spravne zestelovat predstih a odtrh???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 12:11
 že svíčka jiskru hází venku ještě neznamená, že ji bude házet uvnitř válce pod tlakem. Zkus vyměnit svíčku, dodržuj tepelnou hodnotu, teď si nejsem jistej, myslim že 14. Návod na seřízení předstihu/odtrhu najdeš v příručce (na každym rohu ke stažení, zkus google) nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každej tejden...
Datum: 07. července 2010 12:11
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 zdarec draci chcu se zeptat kamoš ma simsona jede mu pěkně ale jak to zdechne tak to pak musi dlouho rostlačet tak sme sundali svičku a mokra a když ji ošmirgluju tak to pak chytne rychle svička je dobra skoušeli sme ji na pionyru a pekně chytal a jel tak co to chce je potřeba seštelovat zapalovani nebo karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:39
 ahoj draci,co mám dělat?Vyčistil jsem karbec a nyní to nejde nastartovat,a když to náhodou chytne,tak má nepravydelný chod a chcípá.Už vážně nevím co s tím.Babeta 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:46
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš plovák zároveň s emulzní trubicí ? Šroubek přídavného vzduchu povol o 1a1/4 ot. Může být i vadná svíčka.
Datum: 05. července 2010 14:46
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec je to zajímaví mám tak 2 měsíce nový šoupatko volnoběh jsem nastavoval jenom 1 a měl jsem plyn uplne na plno a najednou se podívam na šoupatko a je to od toho šroubku uplně otlačené jak je to možní a je to u jawy 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:58
 jo asi pruzinka je sylná,,lebo aj ja som kupil nové supatko od Sesi,,nevim ze ty odkial más,,, a mám vsetko bez problémov aj po skoro 300km,, a volnobeh vzdicky mám pekny a som to steloval len raz takze pohoda
Datum: 05. července 2010 14:58
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 co??????????????
Datum: 05. července 2010 14:50
 Silný pééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééro?
Datum: 05. července 2010 14:01
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Šoupátko se o ten šroub opírá, takže při každém puštění plynu šoupátko narazí do toho šroubu a šoupátko je z hliníku, takže měkký materiál a proto se ntam vytvřejí otlaky.
Datum: 05. července 2010 13:56
Jméno: Frac 550
IP: uživatel9826
 Zdar draci chtel jsem se vas zeptat kdyz mi netahne kloudne pijonyr ano na jednicku nevyjedu nejprimitivnejsi kopec.... CCA pres tydnem jsem ho mel na oprave ..... myslite ze by to mohlo byt karburatorem ?? ze by byl ucppany nebo cim poradte mi dikkyy mejte seee
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 22:50
 Franc 550  roč by měl bejt marnej?Jenom ti poradil a ty hned jancis.Jak si tu hlavu přetěsnil?
Datum: 04. července 2010 22:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Že by byl ucpaný ??? Tak ho pročisti a uvidíš ne ???
Datum: 04. července 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jako jak marnej říkám ti tady že máš ještě poštelovat zapalování to může taky dělat chybu
Datum: 04. července 2010 21:57
Jméno: Franc 550
IP: uživatel9826
 hochu ty ses marnej posteloovat zapalovani ses padlej na hlavu ne asi ,,,,
Datum: 04. července 2010 21:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ještě pošteluj zapalování
Datum: 04. července 2010 21:27
Jméno: Fr
IP: uživatel9826
 tim to nebude tu mam tedkom tyden pretesnovanou ,,,,,
Datum: 04. července 2010 21:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 netěsnící hlava,špatné gufera na klice
Datum: 04. července 2010 21:18
Jméno: Franc 550
IP: uživatel9826
 a čím by to jeste mohlo byt ??? odepiste diiiky
Datum: 04. července 2010 21:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 výfuk to může být taky může být zacpaný tlumič a pak je to v prdeli vůbec to pak netahne. Ten výfuk doporučuju rozdělat a vyčistit
Datum: 04. července 2010 21:11
Jméno: Fran 550
IP: uživatel9826
 nemuze to byt treba výfukem??
Datum: 04. července 2010 21:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Podiv se na svíčku, vzduchový filtr,karburátor
Datum: 04. července 2010 21:04
Jméno: alert96
IP: uživatel9823
 Ahoj draci. Po dlouhé době mám dotaz. Mám mustanga, jede celkem dobře. Ale čistil jsem trysky a velkým nedopatřením jsem mezi nimi odšrouboval nějaký šroubek s pružinou kolem. Nebyl dotaženej, předpokládám že to ani dotáhnutý nemělo být. Ale teď nevim, jak moc to bylo povolený. Neví někdo jak to má být správně povolený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:17
 Nezvedáš jehlu ale šoupátko
Datum: 04. července 2010 16:17
 Tím šroubkem vlastně zvedáš jehlu a tudíš zvedáš nebo ubíráš otáčky motoru...
Datum: 04. července 2010 16:07
Jméno: alert96
IP: uživatel9823
 diky
Datum: 04. července 2010 15:44
 dodám: seřizuj to když je motor teplý
Datum: 04. července 2010 15:44
 zamontuj ho zpatky az na doraz a povol ho tak o 1 otacku ale samozdrejme ze si to musis doladit podle toho jak ti bude rvat motor a jak bude drzet volnobeh kdyz to bude moc velkej tak to jeste povolis
Datum: 04. července 2010 15:42
|



|