slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel9879    
Čus draci! nevíte jestli je tady na fichtlkrámku těsnění na tuto zátku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1572.html za boha jí nemůžu najít... nebo z čeho by jste těsnění vyrobili? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel9885    
dík moc
 
 
Datum: 13. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Fíbrové těsnění seženeš v obchodech s autodíly.
 
 
Datum: 13. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Blbost,žádný silikon tam necpi ! Zajdi do železářstvi a kup tzv. Fibrové těsnení.Jsou to takove kroužky.Koipíš za cca 30kč celý pitlik a je jich tam asi 20 a každá ma jinou velikost.
 
 
Datum: 13. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: 182      IP: uživatel5573    
Nandej tam silikon....
 
 
Datum: 13. července 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
cau draci o kolik setin se vrevrtavaj trysky?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9886    
Z jakého důvodu?? bohatsi smes jede spatne...
 
 
Datum: 13. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně: No coment
 
 
Datum: 13. července 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tohle lze řict jen jediný, a to : no coment
 
 
Datum: 13. července 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D jediny co ti k tomu reknu je ze je to pic.ovina a bez vyraznejsich DALSICH uprav to nema smysl a nepojede to , radsi misto niceni trisek kup benzin
 
 
Datum: 13. července 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik chceš :-D
 
 
Datum: 13. července 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: rej      IP: uživatel7357    
dobry den, mam otazku kdyz necham zaply privod paliva tak muze vytec cela nadrz? Jsem nato vcera zapomel a vytekla pulka .. je to normalni ? nebo kde je problem ? diky vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná to je šroubkem (plováková jehla) pod karbem potřeba dotáhnout
 
 
Datum: 13. července 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
asi máš nastavenou velkou hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 13. července 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná ti to taky vyteklo z kohoutu-netěsnící gumička uvnitř kohoutu, nebo tak něco
 
 
Datum: 13. července 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: mirek150 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stát se to může, normální to není. netěsní ti plovákový ventil v karburátoru. rozebrat a vyčistit, případně vyměnit. a na delší stání radši zavírat kohout
 
 
Datum: 13. července 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Cau chlapi, potřebuju poradit... Mam 05ku a nechce mi prostě chytat... Jiskra jak sviňa, zapojeny podle schématu,kope jak hajzl.. Ale ani neškytne...Nevíte čím to může být? Může býti karbec z 21ky na 05ce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Tvoje mama      IP: uživatel9893    
cuz Blazni.kamos ma 05 z1965 a ne nejede mu na novi svicky.vzdy ji musi mit chvilku zajetou v jinym fochovy.tak jestly neni problem v tomdle.jo a kdyztak skontroluj jestly mas mokrou svicku kdyz startujes jestly ne tak ti tam nejde beno...\r\n
 
 
Datum: 14. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zkus střikačkou do válce střiknout benzín,jestli pak nastartuješ,chyba bude v karburátoru
 
 
Datum: 12. července 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid předstih,odtrh,zkontroluj jestli není škvarek na kladívkách,dej jinou svíčku,a kondík
 
 
Datum: 12. července 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl by tam být možná karbec ze Stadiona 1. typy 05 to měli
 
 
Datum: 12. července 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ktomu karbci no jít by to mohlo, ale 05 má jiný difuzor (15mm a 21 má 17mm) a také má jiné trysky 60 a 38, kdežto 21 má 68 a 38 podle údajů na jawa-50.cz
 
 
Datum: 12. července 2010 0:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi i jinou svíčku? To že hazí venku neznamená, že hodí pod tlakem
 
 
Datum: 12. července 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj mam dotaz mam babetu 207 1 rychlostní a když se zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat čim to muže být????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Faktem je, že Zetky mívaj to samý, já bych tomu i věřil...
 
 
Datum: 11. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
prý jak se zahřeje tak to chtne skrat
 
 
Datum: 11. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promin,ale tim to asi nebude..byt tebou,spis verim tady lidem na pokecu,podle me to civkou nebude! ;-) to by se tak chovalo i pri studenym motoru..spis mas chudou smes a nebo svicku se spatnou tepelnou hodnotou..
 
 
Datum: 11. července 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mi to říkal chlápek co spravuje motorky už 40 let
 
 
Datum: 11. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
To je zajímavá informace, zapalovací cívka by své elektrické vlastnosti neměla měnit v závislosti na teplotě motoru. Vadná cívka by neměla fungovat ani při studeným motoru. Můžeš změřit odpor vadné cívky? Správná hodnota je 220 +/- 10 Ohmů. Impulzní cívka nosníku statoru má mít 17 +/- 1 Ohm.
 
 
Datum: 11. července 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
už vim čim to je cívka zapalování na statoru
 
 
Datum: 11. července 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Může být chudá směs. Nepatrně přitáhni šroubek přídavného vzduchu. Otáčky motoru se po zahřátí nezvyšují ?
 
 
Datum: 11. července 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.prosím Vás už opravdu nevím co mám dělat.Má jawa 50/21 stála 25 let v garáži.Předtím normálně jezdila.No tak vytáhl jsem ji vyčistil karbec atd.... Prostě připravil na jízdu. Podařilo se mi ji na poprvé po 25 letech nakopnout.Prostě paráda.Prostě na 3 zuby to chytlo na první kop. :-D .No ale k problému... Zmáčknu spojku,zařadím jedničku a pomalu pouštím spojku a přidávám plyn , prostě se rozjíždím.Jenomže nerozjíždím... :-( Začne to JAKO zabírat že se to rozjede.Ale nic.Prostě jak to má zabrat tak to vůbec netáhne a zdechne to.Komprese je skvělá.Ve válci nejsou žádné příznaky zadření.Prostě nastartovaná je super , ale nejde s ní jet.. :-( A když to roztlačuju (běžím vedle ní) tak to kousek jede a pak to zdechne.Jakmile zmáčknu spojku tak to zase chytne jako je tam volnoběh,.. :-( Prostě už nevím. ještě mi občas proklouzne koppáka.je možné že to je korkama na lamele? měl jsem to rozdělané a nevypdá to tak zle.jako jwe to sjeté ale myslím že ne zas tak hrozně.Jinak je vše OK.Spojku jsem zkoušel nastavit všeljak ale žádná změna.Prosím poradte.Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
uživatel block a dalších jeho 5 nicků mě začíná pomalu ale jistě pěkně srát... na něco se zeptá, pak na to přijde, tak si pod jinym nickem poradí a pak si ještě poděkuje.... tohle se u něj objevovalo už u více dotazů.... jestli se chceš na něco zeptat, tak se ptej, ale blbce z nás nedělej!!!
 
 
Datum: 11. července 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yesss...block,shrek....díky moc hoši.je to karbec..diky moc.blok- byly to ty sací kanálky.díky moc chlape...paráda.. .-D
 
 
Datum: 11. července 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9366    
Vyčisti vyfuk a pojede jak za mlada :-)
 
 
Datum: 10. července 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: zacatecnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 99 procent si nevyčistil karbec na stoprocent.kanálky možná ale jak jsou ještě ty kanálky od sání zepředu karbecu....lamely to být nemůžou protože to by klouzalo nebo něco ale když to okamžitě zdechne v záběru je to karbec.jak říká shrek... a kdyby ne tak se omlouvám ale na 99 procent to je ono ..
 
 
Datum: 10. července 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že trysky jsi vyčistil,ale já bych to viděl na ucpanej karbec ,skus ho profouknout
 
 
Datum: 10. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9861    
Já si myslím, že áš v benzínu vodu.
 
 
Datum: 10. července 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Řekl bych lamele,měl jsem to samé na mustangu nevěděl jsem co s tím,šteloval ale pořád to nejelo tak jsem vyměnil komplet spojku a paráda.Jo,ještě se podívej jestli tam máš obě tyčky a kuličku to pak zas vůbec nejde seřídit.
 
 
Datum: 10. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni se na sekundární kolečko. Ta hřídelka, na které je nasazené, může být sjetá. Motor a převodovka se točí, ale řetěz a kolo už ne. Vlastní zkušenost.
 
 
Datum: 10. července 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz si to skladal,utahnul si poradne spojkovej kos?
 
 
Datum: 10. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud más moc utahlej sroubek serizovani spojky,nebo lamely KO
 
 
Datum: 10. července 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: beldik93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ?1/muzu se zeptat pls podle ceho poznam ze mam chudou nebo bohatou směs...akorat vim že šroubek 1 otacku a pul ale nevim co se stane nebo co zlepši kdyz udělam 2 nebo 1 otacku ??? jak to mam seštelovat akorat aby to bylo nejlepší?? 2/ jakou by jste zvolili trisku na čz 125 kulatou ..mam tam 50tku ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Trysky podle typu (manuál) a seřízení běhu naprázdno je popsáno na stránkách : http://www.skútrklub.cz. V levém sloupci vyber rady a tipy , potom klikni na str.2.
 
 
Datum: 10. července 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
poznas podle barvy svicky ..... nastaveni karburatoru a spravne osazeni trisek najdes v manualu
 
 
Datum: 10. července 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam dotazy jake mate zkusenosti z vyfukem hikone na pinckovi pridava to neco?Nekde sem slysel ze by se do benzinu mohlo pridavat redidlo je to pravda?A jestli jo tak jake mnozstvi redidla do benzinu a v jakem pomeru redit benzin olejem.Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9366    
Seriovy hikon ti ubere spodek a přida na špici..5edidlo do benzinu: Blbost,ale pojede to..
 
 
Datum: 11. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K tomu hocone..kup si k němu kratši a tlustější koleno,navař si na něj výletovou trubičku,a nárůst točivého momentu určitě poznáš
 
 
Datum: 09. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně tam lej ředidlo pojede to. Pojede to i na samotné ředidlo ale nepočítej s moc velkou životností motoru. Ten výfuk hikone jenom nepatrně přidá výkon ve vyšších otáčkách ale to nepoznáš. Je to poznat až na pořádně upraveném motoru
 
 
Datum: 09. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nou koment
 
 
Datum: 09. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako proč furt vymýšlíte takový píčoviny? lejt ředidlo do benzínu,provrtávat trysky..se už vzpamatujte
 
 
Datum: 09. července 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hikone bez odladění nic nepřidá jen zlepší zvuk a lejt tam ředidlo je úplná debilita
 
 
Datum: 09. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďte, ladičové fichtlů. Mám svíčku N14YC, hladinu nastavenou, jehlu na druhém zářezu. Svíčka je po urputném tavení motoru na půlce černá, na trochu půlce je světlejší. Jak byste vrtali díry do airkrabice? Kolik a jakýho průměru, potřebuju trošku ochudit směs. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni se jak byly diry na originalnim airboxu... jedna je u vstupu, a na nekterych jsou pak dve diry jeste z boku. jeste je moznost ochuzeni taky mensi tryskou (napr 60 z 05)... nejdirv bych se ale zameril na to , aby byla ta svicka jednobarevna, to ze je pul na pul znamena, ze to nekde saje falesnej vzduch do jednoho prefuku. jinak jestli by byla svicka serna a jelo to dobre tak ybch to neresil.
 
 
Datum: 09. července 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mislim si vycistil karbec
 
 
Datum: 09. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělej jednu ze spoda 0.8 cm vrtáčkem.a 1.0 udělej na horu,takhle se mi to osvědčilo nejlépe
 
 
Datum: 09. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked motor más v dobrom stave mislim aspon na vybrus tak nerozvrtaj nic len vycisti vyfuk a filter prefukaj ked nestaci filter prefukat tak si to vymen
 
 
Datum: 09. července 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Tonczek      IP: uživatel5056    
zdarec chci zvisit vykon jawy 21 tim ze chci zvetsit dirku v triskach a nmam nove udelanej vybrus a GO motoru myslite že je to dobra volba ? diky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
koukni se na tu trisku jakou ma vevnitr ta dira upravu : jak je hladonka cista a krasna .... ty tam naprasaka naseres vrtak celou vnitrni stranu poskrabes a tim akorat je horsi pruchodnost smesi... moze boze kup si trisku a nedelej zadny takovidle veci... nekteri tuningari to by clovek zasnul:-D JEN PRO INFO!!! triska se nikdy necisti ostrima predmetama!! (zadna stetina z ocelaku!) ale but vlascema nebo zinema co se prodavaj v mototechne...
 
 
Datum: 30. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Ja sam za sebe rikam ze bych to nevrtal protze kdysi sem si to taky nechal udelat a jenom sem si to posral stupen 1 jel paradne ale jak sem preradil na 2 tak mi to chcipalo a to aji na rovine ...tak ze to nedej
 
 
Datum: 30. července 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Jo určitě je to dobrá volba..jeste bych válec provrtal skrs na skrs,aby to lepe vyfukovalo..Pak bych jeste pprovrtal prevodovku s klikou aby to lepe mazalo,pak to pojede minimálne 90..Fakt sám to tak mám a vyhrávam závod za závodem..Jo a tu trysku převrtej 8mm vrtákem at to lepe jede..Tuningu zdar ;-)
 
 
Datum: 30. července 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
dybys provrtal trysky tak by ti to žralo benal jak auto
 
 
Datum: 30. července 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: mataa      IP: uživatel9904    
trysky se nikdy nevrtaji to lepsi si kup benzin carrera 100 a uvidis ten rozdil
 
 
Datum: 15. července 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel9854    
kluku já jezdil na motorkách v dobách kdy ty jsi tahal kačera ze sebou takže vím co dělám a jak to dělám to je vše
 
 
Datum: 10. července 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viper....trysky se nikdy neprovrtávali...a sorry ale tohle dělá jen blázen,nebo magor
 
 
Datum: 10. července 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel9854    
Hej už to je tady fakt ubohé jako kdybyste mu poradili at si tam dá přímé sání 72 trysku a ty Dandlík asi víš prd o vrtání trysek já vrtal tolik trysek a všecky jsou 100% funkční nač kupovat trysku když stačí pořádná stojanovka a přesné vrtáky nikdy jsem tady nepsal jenom tiše příhlížel ale už mě to tady pěkně štve to vaše vyjádřování já kdysi začínal s knížkama a stylem pokus omyl internet jsem neměl a taky jsem jezdil ale je to ubohost tady měj te se
 
 
Datum: 09. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omg si chuj ne asi????? tryska se neprovrtava ale kupuje jina presne na chod motoru - zalezi jestli mas naky tuning(bezkontaktni zapalovani, prepousteci kanaly, vybrus...) co to tu pisou za kokoti tyvole to je neco hrozneho..... no comment
 
 
Datum: 09. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21:Vid,taky mi přijdou jak postižený.
 
 
Datum: 09. července 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5 mm vrtak by tu trysku rozvrtal na sračku a to je dan za to že taková blbost někoho napadla.Že je 5 mm moc je snad jasný...
 
 
Datum: 09. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no coment tady to.....chce provrtávat trysky,no tý vole
 
 
Datum: 09. července 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele 5mm uz je mozna moc, to zas neprehanej... ! jiank ten pist jsem samozrejme neuvadel protoze to pak je takovy vykon ze jde zivotnost prudce dolu... !
 
 
Datum: 09. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aspon 5 mm a nezapomen provrtat pist to prida straaaasne moc vykonu
 
 
Datum: 09. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ignoruji
 
 
Datum: 09. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Tonczek      IP: uživatel5056    
Takže je to jepši jo ? jakym tak vrtakem to provrtat
 
 
Datum: 09. července 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Tonczek      IP: uživatel5056    
Takže je to jepši jo ? jakym tak vrtakem to provrtat
 
 
Datum: 09. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není dobrá volba
 
 
Datum: 09. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš motor v sériovém stavu tak to je zbytečné,bude ti to žrat a pojede to na nic. Tryska se dává větší jenom s přímým filtrem sání. tam se dává tryska 72
 
 
Datum: 09. července 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta nejlepsi volba... ! vsak na co upravovat valec kdyz staci provrtat trysku a hned ma spar koniku navic , ze? ;-)
 
 
Datum: 09. července 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel5084    
zdar draci mám mustanga a nefunguje mě volnoběh je to zajímavé tohle se mě nikdy nestalo na žádné jawě čím to může být díky maras odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus přitáhnout šroub na štelování volnoběhu. Pokud máš volnoběh ve strašně vysokých otáčkách a chcípne ti to když to plynem neudržuješ v chodu tak to bude chyba gufer a taky možno netěsnících katerů mezi sebou. V horším případě to dělá extrémně vyhoněný válec
 
 
Datum: 09. července 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel5084    
Když to nakopnu tak to chytne na poprvý a potom (chvíli držím plyn cca 10sek)někdy ne to jsem vše skoušel a potom ho pustím a zdechne a benzín tam jde vše je v pořádku a prostě nedrží volnoběh díky za rady.
 
 
Datum: 09. července 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to myslíš nefunguje... Motor musí mít obrovské otáčky aby to nezdechlo? Nebo to má pěkný pravidelný volnoběh a zdechá to?
 
 
Datum: 09. července 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
hoši, vy myslíte že všichni sou tady super chytrý jako vy :-D ? každej takhle začínal, i já ....... od toho to tady přece je, aby se kdokoliv zeptal....a když umíte zpravovat jawy, tak to pochopíte co tím asi myslel autor....to nemůžete nikomu vytýkat, furt lepší když se zeptá
 
 
Datum: 09. července 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to takový hůř pochopitelný...
 
 
Datum: 09. července 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel5084    
to je jedno ne?
 
 
Datum: 09. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a neumíš ani napsat nedrzí mi volnobeh,a napises nefunguje mi xD..
 
 
Datum: 09. července 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak
 
 
Datum: 09. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel5084    
mám ještě 21 a jawu 250 kejvačku
 
 
Datum: 09. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle se ti na žádný jawě ještě nestalo protože žádnou jinou némáš,kdybys jich mel víc tak máš i víc zkušeností a neptáš se na takovou blbost.
 
 
Datum: 09. července 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel5084    
to jsem všehchno skoušel a furt nedrži volnoběh trysky jsem čistil i karbec
 
 
Datum: 09. července 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel si vubec utahovat serizovaci sroubek volnobehu?
 
 
Datum: 09. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo?? nepovídej? Prosím co myslíš pod pojmem "nefunguje mi volnoběh"?
 
 
Datum: 09. července 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdraviiiim, mam takovej dietnii probleeem, mam simsona S51 vid, kdyz se rozjedu kopu tam 3ku a vytocim ji, tak se mi to zacne dusit a chcipne to, co toooo?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
buď výfuk nebo skus poštelovat směs na karbci(takovej zapuštěnej šroubek
 
 
Datum: 09. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
me se to stavalo taky na 90tce salo mi to malo vzduchu chceto uplne vyhodit vzduchac :-) za jizdy ho urvy a uvidis jak poleti :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: ccccccc      IP: uživatel6804    
cus podivej se na karbec jestli mas orgo ti sou na prd. aspo sem ti odpovedel ne jako ostatny cus.
 
 
Datum: 08. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyser se na to, motor rozeber na hlinik a dovez do sberu dostenes vic, a ram rozrezej a udelej z toho nejakej regal nebo nejakou policku budes mit peknou kulatinu :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ja dam max -451 :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D víč co to se musí :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dachle ty už mě pěkně s*reš !!!! všechno mi vyčoruješ....
 
 
Datum: 08. července 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomu pérovi to neprodávej,já dám o dost víc,nabízím 451 korun.Bereš?
 
 
Datum: 08. července 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak :-D je to tím že je to simson ...hele dej mu z něj ty přední vidle a zbytek zahod :-D nebo to od tebe celý koupím za 450kč
 
 
Datum: 08. července 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je tim že to je simson
 
 
Datum: 08. července 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To budou odvařený sváry na sání... :-D :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D on mu tady někdo rád poradí
 
 
Datum: 08. července 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak asi ste to vyriesili co? :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo řeší,ale mě osobně to sere,..a ty si myslíš že tě poučuju? Blázne :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simsoni se tu taky normalne resiii, a nemusis zase hrotit:-D...ja moc dobre vim co to tady je, nejsem tu poprvy, pred 2ma lety sem tu byl denodenne, tak me nepoucuj;-)
 
 
Datum: 08. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nad sebou máš obrovkslý nápis FICHTL POKEC...takže se nediv že ti neporadím.....a fichtl je xkrat lepsi,mam stejskyho sadu,a kazdyho simsona (bratrovýho) si dám uplne do pohody ani nemrkne....an to ze je simson novejsi a je to 4q tak je to teda ale SRAČKA.
 
 
Datum: 08. července 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry ne blazne:-D...je xkrat lepsi nez fichtl..toho mam taky:-D....ten valec od FKcka s klapkou se mi nechce vyhazovat;-) tak mi raci porad:-D
 
 
Datum: 08. července 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no bute to tooooo že máš simsona a tooooo je sračka...hod ho ze skály
 
 
Datum: 08. července 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ahoj nevíte jak zapojit tohleto relé přezdívalo se mu uher a mněly ho hlavně dvěstěpadesátky prosím za každé schéma nebo popis budu vděčný třeba jaký drát vede do písmena f atd dik moc http://plk.unas.cz/fotka.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
pls sem zoufaly motorka mně nejede jen kvůli tomu jen tohle mně dělí od toho že se projedu po dlouhé době plsssssssssss :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
jaj a z hlavy nic nevíš ? třeba vinutí statoru vede kam do relátka ? a jaký drát vede do písmena f ? alspon tyhle dvě věcy :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: kalicz      IP: uživatel4144    
jo tak to sry..to ti neporadím... leda že bych šel rozdělat to svoje :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
kam to vede s těch vývodu na relátku a jak vedou do relátka dráty ze statoru
 
 
Datum: 08. července 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: kalicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, ty potřebuješ jenom vědět vývody??..jakože kam to vede od těch čísel nebo úplně to relé...??
 
 
Datum: 08. července 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: falko12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ktory Drak mi poradi na co sluzi clonka na karburatore 350tky 638 a ake hlavne trysky sa pouzivaju?Vdaka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: falko12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dik,moc si mi pomohol
 
 
Datum: 07. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
clonka slouží ke snížení hluku ale zároven omezuje výkon (nepatrně)... hlav. tryska pro clonku je 100, bez clonky 96... jenak na motor s clonkou musiš mít karbec s označením 2928 a bez clonky 2855 jinak motor nejede tak jak by měl
 
 
Datum: 07. července 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hosi mam takovy problem s pinckem.Jiskru to haze ale jaksi to nechce chytnut nevim proc pist je mokry takze by do toho mel jit benzin ne???A jeste neco jak spravne zestelovat predstih a odtrh???Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že svíčka jiskru hází venku ještě neznamená, že ji bude házet uvnitř válce pod tlakem. Zkus vyměnit svíčku, dodržuj tepelnou hodnotu, teď si nejsem jistej, myslim že 14. Návod na seřízení předstihu/odtrhu najdeš v příručce (na každym rohu ke stažení, zkus google) nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každej tejden...
 
 
Datum: 07. července 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
zdarec draci chcu se zeptat kamoš ma simsona jede mu pěkně ale jak to zdechne tak to pak musi dlouho rostlačet tak sme sundali svičku a mokra a když ji ošmirgluju tak to pak chytne rychle svička je dobra skoušeli sme ji na pionyru a pekně chytal a jel tak co to chce je potřeba seštelovat zapalovani nebo karburator odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: rey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci,co mám dělat?Vyčistil jsem karbec a nyní to nejde nastartovat,a když to náhodou chytne,tak má nepravydelný chod a chcípá.Už vážně nevím co s tím.Babeta 210. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš plovák zároveň s emulzní trubicí ? Šroubek přídavného vzduchu povol o 1a1/4 ot. Může být i vadná svíčka.
 
 
Datum: 05. července 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec je to zajímaví mám tak 2 měsíce nový šoupatko volnoběh jsem nastavoval jenom 1 a měl jsem plyn uplne na plno a najednou se podívam na šoupatko a je to od toho šroubku uplně otlačené jak je to možní a je to u jawy 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo asi pruzinka je sylná,,lebo aj ja som kupil nové supatko od Sesi,,nevim ze ty odkial más,,, a mám vsetko bez problémov aj po skoro 300km,, a volnobeh vzdicky mám pekny a som to steloval len raz takze pohoda
 
 
Datum: 05. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
co??????????????
 
 
Datum: 05. července 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silný pééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééro?
 
 
Datum: 05. července 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Šoupátko se o ten šroub opírá, takže při každém puštění plynu šoupátko narazí do toho šroubu a šoupátko je z hliníku, takže měkký materiál a proto se ntam vytvřejí otlaky.
 
 
Datum: 05. července 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: Frac 550      IP: uživatel9826    
Zdar draci chtel jsem se vas zeptat kdyz mi netahne kloudne pijonyr ano na jednicku nevyjedu nejprimitivnejsi kopec.... CCA pres tydnem jsem ho mel na oprave ..... myslite ze by to mohlo byt karburatorem ?? ze by byl ucppany nebo cim poradte mi dikkyy mejte seee odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franc 550:-Proč by měl bejt marnej?Jenom ti poradil a ty hned jancis.Jak si tu hlavu přetěsnil?
 
 
Datum: 04. července 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Že by byl ucpaný ??? Tak ho pročisti a uvidíš ne ???
 
 
Datum: 04. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Jako jak marnej říkám ti tady že máš ještě poštelovat zapalování to může taky dělat chybu
 
 
Datum: 04. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel9826    
hochu ty ses marnej posteloovat zapalovani ses padlej na hlavu ne asi ,,,,
 
 
Datum: 04. července 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Ještě pošteluj zapalování
 
 
Datum: 04. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Fr      IP: uživatel9826    
tim to nebude tu mam tedkom tyden pretesnovanou ,,,,,
 
 
Datum: 04. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
netěsnící hlava,špatné gufera na klice
 
 
Datum: 04. července 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel9826    
a čím by to jeste mohlo byt ??? odepiste diiiky
 
 
Datum: 04. července 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
výfuk to může být taky může být zacpaný tlumič a pak je to v prdeli vůbec to pak netahne. Ten výfuk doporučuju rozdělat a vyčistit
 
 
Datum: 04. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Fran 550      IP: uživatel9826    
nemuze to byt treba výfukem??
 
 
Datum: 04. července 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Podiv se na svíčku, vzduchový filtr,karburátor
 
 
Datum: 04. července 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: alert96      IP: uživatel9823    
Ahoj draci. Po dlouhé době mám dotaz. Mám mustanga, jede celkem dobře. Ale čistil jsem trysky a velkým nedopatřením jsem mezi nimi odšrouboval nějaký šroubek s pružinou kolem. Nebyl dotaženej, předpokládám že to ani dotáhnutý nemělo být. Ale teď nevim, jak moc to bylo povolený. Neví někdo jak to má být správně povolený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezvedáš jehlu ale šoupátko
 
 
Datum: 04. července 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím šroubkem vlastně zvedáš jehlu a tudíš zvedáš nebo ubíráš otáčky motoru...
 
 
Datum: 04. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: alert96      IP: uživatel9823    
diky
 
 
Datum: 04. července 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dodám: seřizuj to když je motor teplý
 
 
Datum: 04. července 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamontuj ho zpatky az na doraz a povol ho tak o 1 otacku ale samozdrejme ze si to musis doladit podle toho jak ti bude rvat motor a jak bude drzet volnobeh kdyz to bude moc velkej tak to jeste povolis
 
 
Datum: 04. července 2010 15:42
 
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 21:23:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu