Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zase dotazy: Hrál jsem si u fíka s nastavením karbecu. Výsledek je tento: za studena mizerně startuje a ze začátku vynechává, teplej jde na první, jezdí líp, nicméně na 3 je to hrůza(čekám na výbrus). Teď k záhadě: izolátor svíčky je napůl světle oranžový, napůl šedý. Ten "oblouček" na kterým skáče jiskra je šedej, na tom ohybu to vypadá jak odřenina od betonu. Venku nehází jiskru, ale chytá na první šup. Zapalko origo, svíčka Y. Viděl jste někdo někdy někde něco podobného? Teď tachec: normálně je na 18km/h, jedu na 1, jde lehce přes 20, dám 2 a je na 40km/h a jde jen lehce dál, víc dál nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 11:51
 Tak já jsem se ani neobtěžoval dát nové těsnění pod válec a zabrušovat hlavu, těšil jsem se, až to nastaruu.
Datum: 19. července 2010 11:51
 V náhonu tachometru, a nebo přimo v tacháči, zkus jinej náhon nebo lanko...to že ti pincek za studena vynechává, je úplně normální, prvně ho nech minutu, dvě běžet volne na volnoběh,a pak nejezdi hned na plné otáčky, to že máš izolátor půl napůl, už zas tak normální není, ale mám to taky tak.
Datum: 18. července 2010 22:36
 Kde byste hledali problém u tachecu?
Datum: 18. července 2010 21:49
Jméno: čz 175
IP: uživatel9121
 čau možete mě někdo napsat jak se šteluje bohatost a volnoběh na karburátoru čz 175 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 11:33
 na čz 175 ale jaké?já sem měl 487 a když se na karburátor díváš z vrchu tak na pravé straně je tryska-ten zlatej šroubek a pak je jeden zespodu-se zešikma a tím se sšeluje volnoběh čím víc to zašroubuješ tím vyšší volnoběh a pak tam je ještě jeden šroub vedle trysky a ten zašrub do třičtvrtě a jehlu dej na 2 zářez od shoru a máš to
Datum: 23. července 2010 11:33
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Zadej tuto adresu přímo na domovské stránce a dej vědět.
Datum: 19. července 2010 8:49
Jméno: čz 175
IP: uživatel9121
 ty stránky nefungujou nemožeš mě alespoň napsat jestli když šroubek bohatosti utáhnu jestli je vjetší nrbo menší mohatost díky
Datum: 19. července 2010 8:43
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na stránkách : http://www.skútrklub.cz , v levém sloupci klikni na : rady a tipy ,sjeď dolů a klikni na stranu 2. Tam je návod.
Datum: 19. července 2010 7:28
Jméno: motorkář
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:03
Jméno: motorkář
IP: uživatel9121
 mě to velice scípá to přitáhnu šroubek volnoběhu a mám i něco dělat s bohatostí díky
Datum: 18. července 2010 20:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten zlatej bych zašrouboval  , ten nejvíce v levo, je od volnoběhu. To si našteluj dle volnoběžných otáček motoru (ta s tou pružinou) a ta s pružinou více v pravo to je bohatost. Podle barvy svíčky.
Datum: 18. července 2010 19:59
 cau! co je vedla volnobeznej trisky s tim sa steluje chudost zmesu,,a co je tak sikmo s tim sa steluje volnobeh
Datum: 18. července 2010 19:59
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Zdarec.. Mám problém  nebudu to popisovat,ale natočil sem video..Co to muže byt? velka či mala triska?? http://www.youtube.com/watch?v=5-cKLeVFqXk .. ZA každou radu děkuji..JInak karbec je 19mm a vbálec upravený 2K s pomocnýma vyfukama..Triska nevim,neni tam nic njasano,ale jen mužu řicr že v ni je celkem velka dirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 13:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Ja si vždycky myslel že když to je 0,04mm tak je to 40 tryska..Jinak se sroubkem na bohatost směsi sem si hral..KDyž povolim,zdechne..na videu je uplne utahly.Seženu trysky v nějake mototechne??
Datum: 19. července 2010 13:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 0,4mm to asi nebude to by byla 40  a to je tak volnoběh, jak řikaj ostatní máš hoodně bohatou směs, jestli je tam šroubek na štelování tak ho postupně utahuj a zkoušej co to dělá, jestli to nepomuže tak dej menší hlavní trysku cca 82 . jehlu bych nechal tak na 2hym zářezu od shora. snad jsem ti aspon trochu pomohl
Datum: 19. července 2010 12:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Stando nevim..neni to tam vyraženo..ale je tam sakra velka dira..typuju 0,4mm
Datum: 18. července 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 je to sakra bohata smes....jakou tam mas trysku??? jestli 92 tak dej tak 82....napis jakou tam mas.....!
Datum: 18. července 2010 21:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 spatne sem to napsal..Jehla je na prvnim zařezu
Datum: 18. července 2010 21:00
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jehla je uplne nahore..Zkoušel sem všechny polohy..JEn nevim jak se steluje tim sroubkem ta bohatost te smesi..Utahnuti=Chuda smes a povoleni bohata??
Datum: 18. července 2010 20:58
 podla mna 67-70 skus,,ja som tam mal dellorto 21 s 90 tryskou.. ale najprv mozes dat aj ihlu trosku dole
Datum: 18. července 2010 20:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 kolikatku cca? 65 ? ted nemam penize na celou sadu
Datum: 18. července 2010 20:16
 Bohatá směs. Chce to menší trysku.
Datum: 18. července 2010 20:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jenco: Nevím, neni tam nic vyraženo..jsou tam 3 trysky..Jedna hlavni,druha volnoběžná a netuším k čemu je ta třeti  v te v ktere je jehla je celkem velka dírka.. cca 0,4mm
Datum: 18. července 2010 20:07
 Podle mě to bude tou tryskou,poněvadž když říkáš,že je jakási zvětšená,mohl to někdo zvětšit drátem ten otvor a pak jde více benzinu do motoru a je to moc bohatý=tudíž to nechce jít do otáček a jakoby se to dusí!
Datum: 18. července 2010 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 se serii karbcem to sice toči jak zběsile,ale jen na volnoběh..Vytočim jedničku jak se to chytne otaček v kterych to jede, tak to zatahne a grrrrrr..Musim jezdit na pul plynu aby to aspon jelo..
Datum: 18. července 2010 20:04
 jakú más tam trysku?
Datum: 18. července 2010 20:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To flusání- to dělá snad každý karbec..... Pokud se to úplně udusí s filtrem, tak tam je hodně benzínu
Datum: 18. července 2010 20:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 sorry  skoro 3 týdny prázdnin a už sem to zapoměl..zpět k problemu..Ono to benzin chrstá z karbce a svička je vždy uchcaná.Když nasadím filtr, tak se to udusi uplně..
Datum: 18. července 2010 19:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jestli se nemýlím, ve 2 třídě se učí tvrdé a měkké souhlásky..... Asi jsi na ně chyběl. Triska..... to je jako Kívačka  k dotazu: dusí se ti to. Takže bych řekl moc vzduchu, málu benzínu. Dal bych tam větší trisku
Datum: 18. července 2010 19:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec potřebuju poradit kdo vozíte na fichtlikovi sportovni filtr chtěl bych poradit jakej.Do teď sem jezdil jen s punčochou a furt sem musel karbec čistit....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 Na sportovní filtr se vykašli.....poslední dobou ladím upravené válce a nejlepší vysledky zatím byli s origo filtrboxem a origo vyfukem.....sorry ale sportovni filtr je cajk k nicemu....na seriii dvojnasob!!!
Datum: 18. července 2010 21:12
 sportovní filtr je na nic...většina těhle filtrů, propouší bordel, a následně se ti pŕidírá válec.
Datum: 18. července 2010 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej si tam ten původní. V Jawě při výrobě věděli, proč ho tam dávali.
Datum: 18. července 2010 19:45
Jméno: Porky
IP: uživatel9496
 zdravím,\r\nMyslíte si,že jsem blb?\r\nDěkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Člověk, který toto píše: 1) neumí psát na klávesnici (viz znaky) 2) je blb když to píše 3) proč to sem ty blbe vlastně píšeš?
Datum: 18. července 2010 19:51
 ??? No nemůžu soudit, ale podle toho dotazu asi trochu jo  , ale z toho si nic nedělej.
Datum: 18. července 2010 17:52
Jméno: 175 jaw
IP: uživatel9121
 čau hoši mám tu takový blbí dotaz ale potřebuji poradit včera jsem dovezl jawu 175 jede krásně chytá na poprví ale je strašně nízko volnoběh jsou tam na karburátoru dva šroubky s pružinkama jedna vedle trisky drhá tak dole a nevím kterou znich se zvihá volnoběh moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:25
 Franta má pravdu s tím volnoběhem - pokud to nezdechá tak ten volnoběh nezvyšuj, může trochu problikávat červená kontrolka dobíjení.Jen bych dodal, že čím vyšší máš volnoběh tím víc ti rachotí zbytečně převodovka při řazení jedničky,takže dle mě čím nižší volnoběh tím líp, ovšem za předpokladu,že to bude dobíjet a bude dobrá baterka a nezdechne to,to platí i o tom,že musí být dobře vyštelovaná spojka, aby dobře vystavovala a nedocházelo k chcípnutí při řazení - měl jsem tento problém u ČZ 175 450.05.
Datum: 18. července 2010 20:25
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ahoj, já měl kdysi čítu 175 sport. Jestli To na ten volnoběh nezdechá, nech ho tak. Měla by při něm problikávat kontrolka dobíjení, jestli si to dobře pamatuju. Motor jen tak bublá....zvykneš si a budeš ho slyšet i ve spánku ....... je to nádhera .....  )
franta
Datum: 18. července 2010 19:20
 Když tam máš karburátor z prasete(origo se to tam dávalo), tak máš na spodku šoupátkový komory 3 šrouby. (zvenku) Nepochopil jsem význam ,ale jsou tam.
Datum: 18. července 2010 15:28
 Ondra: jooo?? a na jaké jawe 175 to je?
Datum: 18. července 2010 15:03
 Třeba já mám na spodku karbecu další 3 ŠROUBY.
Datum: 18. července 2010 14:47
 Nenapsal, jakej má ty karburátoru, a šroubek naspodu karbecu nemusí bejt jedinej.
Datum: 18. července 2010 14:46
 ondro...proč opakuješ to co jsem napsal já? to musíš ukazovat že jsi taky přijšel na to jak se to dělá?
Datum: 18. července 2010 13:59
 Tím šikmým.
Datum: 18. července 2010 13:51
 volnoběh se ladí tím šroubekm zespodu karbecu
Datum: 18. července 2010 13:41
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:56
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Koukám,že to sesa předělával. Má to být po záběhu na III. a přídavný vzduch 3/4 .
Datum: 18. července 2010 13:56
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 kde jsi to našel ??ja to nemužu vuubec najít,ja jsem se díval na ten katalog u sesy a nikde to neni,max. sem našel polohu jehly na zábej a to je IV poloha jehly
Datum: 18. července 2010 12:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Má být na III. zářezu shora. Podívej se do návodu k obsluze, tam je to správně.
Datum: 18. července 2010 11:18
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdar chtel bych se zeptat na kolikatým zářezu jehly je ideální mýt ten plíšek u 175/356 kamarád mě tvrdil že když ho dám úplně naspod tak se tím prej ničí motor zdá se mi to jako kravina že by měl spíš ten motor déle vydržet
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:49
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 spletl sem to myslel sem ten plíšek co nejvejš aby tam šlo co nejmíň benzínu bude ten motor mít menší vykon ale měl by déle vydržet ne?
Datum: 18. července 2010 21:49
 no, motor se tim nezničí, ale půjde tam hodně benzínu a málo vzduchu... řekl bych že ti zčerná svíčka... měl jsem podobný problémy... dej to tak, jak to pojede nejlíp a hlavně aby svíčka měla cihlovou barvu..
Datum: 17. července 2010 23:51
 Zdarec mam problem z mojim fichtlem nechce mi nastartovat a kdyz to chytne tak na 2-3sekundy a zas chcipnenevim proc jiskra dobra benzin OK predstih taky daval sem tam novou zapalovaci civku,svicku ale tim to asi nebude ze?Myslite si ze kdyz sem predtim jezdil na M2T a jezdilo to v pohode a ted mi stryc dal k narozkam benzin s olovem a olejem Sheel M2T ze by to bylo tim benzinem?Poradte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:43
 tak na nejak dotazenou (zkrevenou) hlavu by to aspon na volnobeh vrcelo vic, pravda, zalezi jak to tesni...taky muze byt (kdyz jsme uz u te komprese) praskly a jinak zdeformovany krouzek, ucpany lauf, zakarbonizovany pracovni prostor ve valci atd atd...at to vic rozvede, todlec je jako varit z vody
Datum: 17. července 2010 21:43
 No jo, na netěsnící hlavu sem taky úplně zapomněl
Datum: 17. července 2010 21:02
 těsní válec? nemáš jenom povolenou hlavu? pak podle pokynů Dachla
Datum: 17. července 2010 20:59
 dachl21 ma pravdu, na palivovou soustavu jsem kompletne zapomnel...a dodavam jeste zaneseny filtr, coz ovsem prozradi i barva a svicky pokud ji hodne nezkreslilo uz jen to ze to jede par vterin a tudis se stale jedna o studeny motor...
Datum: 17. července 2010 20:56
 Nejprve bych zkontroloval přivod paliva do karbece, jakým proudem teče (jestli vůbec). Podívej se i na hladinu v plovákovce, jestli je zprávná. Jinak jakou má barvu svíčka?
Datum: 17. července 2010 20:52
 a ze o M2T uz tu hadka nebyla dlouho  ale nebudu provokovat ikdyz nekterym drakum uz to tady proste chybi..jinak k dotazu - chytne a i pri plynu to zdechne? kondik si zkousel jiny? odtrh??? srovnat kladivka??? odtrh na svici a jeji vycisteni, nejlip hned novou si tam daval? M2T je jako takovy sracka (a je to tu, hadejme se heh), M2T od Shellu ani neznam ale rad se poucim (je asi 30 M2T ale jen 2 jsou dobry, znalci vedi), olovem v benzinu to neni jako spis vyprchanim benzinu ci zvodnatenim (proc ti ten benal daval? nebylo to diky tomu ze uz je to stary a nemuze to nikam nalit? olovnaty, ne ten s nahrazkama olova, se uz dost dlouho neprodava a nebudu ti delat kazani ze zelen si nepreji abys to tam daval, osobne je mi to jedno)...pokud je pak tento benzin s nahrazkou olova tak se nic nedeje pokud jako v prvnim pripade neni stary, sam dokonce po zruseni specialu u nas si ho delam (opet zkuseni draci vi o cem tu mluvim)...ostatne nejlip udelas kdyz mi odpvis na tyto dotazy a po me odpovedi se tak zaridis a nadale si budes benzin opatrovat svym zpusobem, pio ti jednou podekuje za cistou olejovou smes bez ruznych rozpoustedel a redidel jak je dobrym zvykem ceskych kutilu tam tyto a jine slozky pridavat pod odmnenim pridani krutoprisneho kone...
Datum: 17. července 2010 20:44
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
chtěl bych se optat: byl jsem na fichtl závodech se podívat a viděl jsem tam mustanga, co měl zavedenou hadičku od víčka nádrže ke karbci resp. k sání. Tak se chci zeptat, zda-li je to možné, aby výpary z benzínu přispěly k lepšímu výkonu (musela by se dle toho nastavit i bohatost směsi).
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:13
 Ahoj , chlapy mam dilema , mam Jawu 21 , upravy : vejirova hlava , vyfuk hikone , valec a pist myslim 6 vybrus , je to z aukra psaly tam 60ccm , tet resim jaky tam dat karburator , ten original neni nejlepsi na tyhle dily ... co tam dat ? diky moc za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 21:11
 no takze mam asi vybrano , koupim karbec AMAL 19mm je z a dobrou cenu tak se uvidi ... myslite ze neudelam spatne ?
Datum: 23. července 2010 21:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Trysky do origo JIkova sezenas tady na FK, karbec ze simsona je na prd (alespon original- ma mensi difuzor).
Datum: 17. července 2010 18:36
 a co karburator ze simsona ? koukal jsem ze je jich docela dost na vyber
Datum: 17. července 2010 17:12
 to standa : to by byl podle me krok z5 nemam to na normalni jezdeni chci z toho vyzdimat co to jde , jezdim na to cca 20km tydne jen tak pro radost .
dell orto 19mm o tom jsem taky premyslel , co se tam vse musi upravit ? hadam plyn lanko ? prirubu na karbec ? a co jeste ?
a jeste jeden dotaz ... do origo karbece jikov se daji koupit vetsi trisky ?? popr kde ?
diky moc za od.
Datum: 17. července 2010 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel9924
 Především jehlovou ojnici,vypálený origo výfuk a nový vzduchový filtr.....pak uvidíš... zázraky se dějí....karburátor použij originální...je nejvíce vhodný k tvému válci...
Datum: 17. července 2010 17:01
 Ale pokud chceš přeci jenom nějakej lepší, tak uvažuj o dell orto 19 mm
Datum: 17. července 2010 17:01
 Originál karbec při správném natryskování je na tohle velmi ideální, mám jikov ma cestovní úpravě, a nemůžu si stěžovat.
Datum: 17. července 2010 17:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, chci se zeptat. Nastartuji PIO, běží na volnoběh ok. reaguje hned na přidání plynu. Ohřeje se na provozní teplotu. Pořád běží na volnoběh, ale když přidám plyn tak se přidusí a dlouho to trvá než se dostane do otáček. Nevíte jak tento problém vyřešit? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
 nedekuj,od toho tu jsme
Datum: 17. července 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Pecka na kladívkách není. Jsou cca 2 měsíce staré. Zkusím to s tím filtrem. Díky moc!
Datum: 17. července 2010 19:22
 ppokud je vse OK jak pises,tak zkus sundat filtr a jet bez nej..pokud to pojede dobre,mas bud ucpany filtr a nebo ti tam jde vic benzinu nez vzduchu..pohraj si s jehlou,zkus kazdy zarez a uvidis na kterej to pojede nejlip  to ani neni tak slozita prace,kdykoli to muzes vratit
Datum: 17. července 2010 18:47
 Viděl bych to na gufero pod pod zápalkem, nebo pecka na kontaktech
Datum: 17. července 2010 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jen mě napadlo- když se to dusí, jde tam buď hodně vzduchu nebo moooc benzínu. Mám doma trysku VT 40. Pomohlo by toM
Datum: 17. července 2010 18:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono barva svíčka je dobrá. Hodnota N14C v tomto šíleném počasí. Předstih i odrth bych uzanl za vhodný, protože to dobře startuje jak za tepla tak i studena a i žádné vynechávání ani žádné cukání se neděje v celém spektru otáček.
Datum: 17. července 2010 18:42
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Svíčka to rozhodně není (nová Brisk 14) a i jiné jsme zkoušeli
Datum: 17. července 2010 17:17
 bud spatna smes,nebo spatna hodnota na svicce,muze to delat i odtrh nebo predstih  nejdriv zkus jinou svicku
Datum: 17. července 2010 16:44
Jméno: MARP
IP: uživatel9713
 zdarec mam pionýra kdys dam plný plyn tak se mi to dusí(chcípává)a kdys jedu na trochu plynu tak to de nevíte nekdo cím by to mohlo byt ??? DĚKUJIII.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:20
Jméno: marp
IP: uživatel9713
 diiikec
Datum: 17. července 2010 14:20
 to co pise dachl a nebo ucpany kohoutek na benzin... delalo mi to taky normalne nasad benzinovou hadicku na pumpu nebo kompresor a profoukni nemusis nic sundavat vylivat atd
Datum: 17. července 2010 13:25
 Hele ted sem si vzpomněl až pojedeš trochu rychleji, dej nohu nabo ruku na cupovák, jestli to pak pojede normálně, je to jasný....
Datum: 17. července 2010 12:47
 ucpaná hlavní tryska nebo malý odtrh
Datum: 17. července 2010 12:43
 Malá hladina v plovákové komoře, ohni trochu plíšek nahoru.
Datum: 17. července 2010 12:32
 zdary chci se zeptat,budu čistit karburator a na netu sem celt ze se to muze vzvarit ve vode s octem poradte v jakem to ma byt pomneru ta voda a cocet ,díky za vsechny odpovědy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 14:15
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 skodovak:Když už tak hliník rozežírá právě ocet a né voda  A taky proto se ho tam dává míň než vody
Datum: 18. července 2010 14:15
 ok ,díkes
Datum: 17. července 2010 9:10
 No ja nevim nevim. Slitina ze ktere karbec je vodu moc nemusi, přesněji řečeno voda ji rozpouští pomalu ale jistě. Vidím to spis na aceton nebo lihobenzin.
Datum: 17. července 2010 8:46
 ok díky moc
Datum: 16. července 2010 23:57
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 16. července 2010 23:10
 Doporučuje se 1:1 a trochu víc vody, ovšem,,nejlepší na tohle je aceton. Prodává se v drogerii za asi 50 korun, dáš do toho karbec na den, a pak si aceton zas naliješ zpět do nádobky, a seš připraven na další čištění..ocet je na nic.
Datum: 16. července 2010 23:10
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 cauu chci se zeptat jak má bit u pionýra 05 v karbecu nastavena jekla jestli ma byt zobacek uplne nehore nebo dole nebo v prostředku dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 12:11
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 prostred ma byt jehla
Datum: 16. července 2010 12:11
 Zdarec draci,mam problém s karburátorem u pincka a to konkrétně s cupovákem.Jak je tam tyčka s bambulkou na kterou se mačká pod ní pružinka a pak ten plíšek kterej to zadržuje aby to nevyskočilo tak ten mě s tý tyčky padá a cupovák pořád vyskakuje nahor.Jak by se to vyskakování dalo zvrátit?Napadlo mě tam udělat zářez a na něj dat plíšek z jehly nebo tam dat kapku cínu ale to by se zase teplem podělala pružinka...Dík za každej nápad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:31
 Dík za rady,udělal sem to tak že sem ten kolík provrtal a provlekl tim drátek.
Datum: 17. července 2010 14:31
 koupil bych nový víčko.
Datum: 16. července 2010 21:05
 měla by v tom kolíku být dírka a závlačka
Datum: 16. července 2010 18:01
 kup si novy vicko...
Datum: 16. července 2010 13:24
 Dej tam hřebík, ohni ho a co nejvíc ucvakni...
Datum: 16. července 2010 11:03
Jméno: netopyr
IP: uživatel9909
 ČAU UMÍ MI NEKDO PORADIT JAK UPRAVIT KARBURÁTOR S PIONÝRA ,ABY SE ZVÍŠIL VÝKON ?CHTĚL BYCH HO POUŽÍT NA STADIONA.DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 Jen ho tam dej a uvidíš jak se rozhejbe.....upraveny jikov je slozita zalezitost....
Datum: 16. července 2010 15:07
 Nedělej prosímtě bastl..... Když to bude dobře seřízený, pojedeš 50 a v očích smrt.
Datum: 15. července 2010 23:32
 co sem slysel tak na stadiona by ti mel zvysit vykon sam o sobe karbec,jedna se tam o otryskovani a prumer difuzeru..pokud ale nemas upravenej valec,je ti to k hovnu,protoze to akorat uchlastas,nebude to stihat..neres kraviny,poradne to serid a jezdi..
Datum: 15. července 2010 22:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:46
 oranz je lepsi na filtraci,,lebo je kvalitnejsi,, zlutej je klasika
Datum: 15. července 2010 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 konstrukčně je lepší ten oranžovej,žlutej je ovšem víc průchozí.....
Datum: 15. července 2010 21:25
 žlutý
Datum: 15. července 2010 18:33
 oprava : líp
Datum: 15. července 2010 18:17
 mě to jede na vmax se žlutým líl než s oranžovým, ale nezáleží to jen na filtru, hlavní je především volnost airboxu. Kup si oba, a porovnej.
Datum: 15. července 2010 18:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 oprava: mám na mysli jestli je lepší ten oranžový nebo žlutý. Nevím který si koupit
Datum: 15. července 2010 17:51
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 čau hele jak snížim hladinu v plovákový komoře u simsona s51 díky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 ohnes pacičky plovaku směrem dolu..Sorry,ale na toto je simson forum..
Datum: 14. července 2010 21:47
|



|