Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondra
IP: uživatel9655
 čus draci,hele mam dotaz.Strhnul jsem mi zavit na valci,jak se primontuje karburator.A nejde povolit,nevite cim bych to mohl povolit??Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:30
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jestli to nejde nijak tak to odřež a pak tam vyvrtej díru vrtákem 5 a pak tam vyřeš závit 6
Datum: 14. června 2010 16:30
Jméno: Noname
IP: uživatel9675
 Jestli je to na tom štěftu a nemůžeš sundat karburátor, tak zkus něčím (šrobovákem třeba) zapáčit ze spodní strany matky a součeasně povolovat, aby se chytla na vrchní závit šteftu, který snad ještě nemáš poškozený. Pokud potřebuješ vydělat jen štěft, tak zkus pokud ti to dobrý závit dovolí zakontrovat proti sobě dvě matky a vytočit šteft nahoru. Pokud ani pak to nepůjde, tak na něj navařit matku a tou to vyšroubovat. Pokud máš strhlý závit ve válci, zkus ho osadit novým štěftem a dát na něj štředně, nebo vysoce pevnostní fixatér a našroubovat co to půjde. Dotáhovat ho můžeš opět zakontrovanýma dvěma matkama na šteftu. Pokud ti tam závit nezbyl žádný, tak snad leda převrtat na větší, dát tam šroub s fixatérem, správně navrtat a vyřezat nový závit. Hodně štěstí.
Datum: 14. června 2010 16:19
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Do nečeho to pevně uchopit a zkusit povolit jinač tam zkusti třeba něco navařit jak tady píšou ale půjde to blbě.
Datum: 13. června 2010 13:35
 z dotazu mi neni jasný co si strhnul... jestli vnější závit na na tom šteftu nebo závit v ve válci...
Datum: 12. června 2010 0:31
Jméno: gfx001@seznam.cz
IP: uživatel9656
 jestli máš Svářečku navař na to matku a potom povolíš klíčem
Datum: 11. června 2010 21:14
 zkus flexu
Datum: 11. června 2010 20:11
 Jka toděláte, abyste dali tu pětidírou gumičku do kohoutu rovně? Mě se vždycky zkroutí a nesedí tam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:14
 Ona tam musí zapadnout přímo do těch dírek bez použití sebemenšího násilí. Kdyžtak jí hřebíkem správně natočím aby zapadla. Jestli máš novou repliku kohoutku a neni to značka jikov ak tam je to průser. On je divný,tam ta gumička tak lehce nezapadne,musíš ji tamnatlačit a když utáhneš převlečnou matku co tam drží páčku kohoutku tak to nepropouští benál a musíš tu gumičku trochu zmenšit na nějaké brusce
Datum: 11. června 2010 23:14
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jak skrouti, das ji tam a kdyz tak sroubovakem cistym srovnas
Datum: 11. června 2010 13:38
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec kolik ml oleja mam dat do 1 l benzínu a mam vybrus 300km uš mam zajetych je to u jawy 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:45
Jméno: momomimi
IP: uživatel7480
 ja davam castrol 1.25 a mam to taky upraveny
Datum: 13. června 2010 19:45
 Ahoj draku,je to tak,pokud je to vzáběhu.tak lejt poměr 1:25 až 1:33 a to alespoň do prvních 500km.Pak už stačí lejt 1:40.Někdo říká 1:50,ale bylo mi vždycky doporučováno 1:40.čus
Datum: 12. června 2010 7:12
 20ml nelej do jedného litra lebo to je len pomer 1:50 a za 300km je to smrt,,,daj tam 40ml to je pomar na zábech a to je pomer 1:25
Datum: 11. června 2010 13:45
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 ja mažu 33ml a ted tan leju za 300kč
Datum: 11. června 2010 12:33
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
Datum: 11. června 2010 12:28
 nemám sériovku.....mážu lepším oilem 1:25... přece jen to točí 10 000
Datum: 11. června 2010 12:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ok dík kolik davaš ty?
Datum: 11. června 2010 11:58
 asi 20-30 ml
Datum: 11. června 2010 11:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 11. června 2010 8:29
 Jakým olejem mažeš ?
Datum: 11. června 2010 7:43
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdravim, mam cz 150c, je nutny tam mit tu klapku na zavirani sani vzduchu??? ja ji u toho nemam a prej to normalne startovala bez toho, ale docetl jsem se ze pri startovani se ma zavirat privod vzduchu, takze potrebuji poradit jestli je to dulezite nebo ne. predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:38
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Čau no hele dneska sem taky krosili s kámošem se 150/352 je to podobný akorát kývačka no a měli jsem uplně oddělaný ten kryt ale moc to chytat nechtělo mno a za tepla vůbec tak neim ale rači bych to tam dal.
Datum: 13. června 2010 13:38
 jestli ti to startuje za studena dobře, tak to tam bejt nemusí
Datum: 11. června 2010 7:17
 Zdarec jak to že mě v jawě 21 z vodnatil benzín v nadrži bylo 4 l naturalu 95 to nehce fubec jet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:36
 Jestli ti zvodnatěl benzín, úplně vypusť plovákovku a do nádrže přilej trochu lihu. Tomas píše blbosti.
Datum: 11. června 2010 16:36
 tomas: nikdy v životě sem nekoupil speciál.....vždy jen natural 95..... tak kde je chyba?
Datum: 11. června 2010 1:44
 tomas:A jakto ze sem na NT 95 najel 3500 km aniz bych zadrel?
Datum: 10. června 2010 22:20
 tomas: to jsou blbosti jede s klidem i na natural a nezadres. jawa: kouknul bych na zapalko, jiskru atd. ve zvodnatelim benalu to nebude ja nasel v garazi 60litru benzinu, kterej tam byl minimalne 2 roky a jezdilo to v pohode.
Datum: 10. června 2010 20:59
 ,ale mě jezdyla v pohodě na natural 95 aš dneska přestala jed
Datum: 10. června 2010 20:36
Jméno: tomas
IP: uživatel9644
 jawa 50 jede jenom na special 91 s olejem když tam butete lit natural tak se to zadře mam stim skušenosti už se mi to stalo
Datum: 10. června 2010 20:27
 Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat na mou 05ku plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 10:36
 tu na fichtlkramku sa dá sehnat ale nebude otvorené len od 1. 7. 2010
Datum: 09. června 2010 10:36
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 Čau do jaké zaražky u jehli mám dat ten plíšek přo běžní porovoz jehu mam 4 zaražkovou u jawy 21 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:05
 No dej to na 2 a jestli zajíždíš mrdni to na 3 a nařeš to.Hlavně aby to jelo a když to dáš na 4 tak bude žrát a nebude to chytat hlavně za tepla
Datum: 09. června 2010 23:05
 Také souhlasím s kolečkem. Pokud nemáš stroj v záběhu, vyzkoušej různý polohy jehly a nech ji v tý poloze, ve který to jede nejlíp. Nejpravděpodobnější je, že to bude právě druhý zářez.
Datum: 08. června 2010 22:00
 plně souhlasím s kolecko...
Datum: 08. června 2010 20:35
 Aleš: Víš o čem píšeš?  Zvednutím jehly dojde k obohacení směsi. Bohatší směs hoří při menší teplotě, takže motor v době záběhu není tolik teplotně namáhán. Navíc s větším množstvím benzínu je ve směsi i větší množství oleje, takže se motor lépe maže. O nějaké zvyšování volnoběhu či co tady vůbec nejde...
Datum: 08. června 2010 18:41
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 ne ja to dam na tu 3 zarážku
Datum: 08. června 2010 17:51
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Dej si to třeba na osmou, když si tam další uděláš pilníkem  Co by se stalo? Hovno! Víš k čemu tam ta jehla je? Nevíš, proto vymýšlíš nesmysly. Pouští Ti palivo z karburátoru do válce. V záběhu jde motor ztuha, protože je to strojní výrobek a třecí plochy si musí na sebe teprve správně sednout-zaběhnout se. Protože v záběhu jde více ztuha, píše výrobce dát na 3. zářez, aby byla jehla více zvednutá, volnoběh byl vyšší a motor se netrápil v nízkých otáčkách. To bude celý princip zdvihání jehly. Když přidáš plyn na rukojeti, tak děláš, co? Zdvihneš šoupátko s jehlou a pustíš víc paliva = jedeš rychleji. Dílenská příručka říká v záběru na 3. zářez, když ti nějaký jiný trouba poradí lepší nesmysl, klidně si to tak dej. Je to tvůj stroj
Datum: 08. června 2010 17:48
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 co by se stalo kdy dych to dal na čtvrtou
Datum: 08. června 2010 17:23
 Tak na třetí.
Datum: 08. června 2010 17:18
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 ne,ale mam tam tedka nově dělanej vybrus.
Datum: 08. června 2010 17:11
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Jak máš poznat co? Nový stroj z výrobní linky doma asi nemáš a pokud jsi nedával nový válec/píst, tak to v záběhu jistě nemáš = nastav to na 2. zářez zhora - myšleno když je jehla hrotem dolů.
Datum: 08. června 2010 17:00
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 a jak to mam poznat?
Datum: 08. června 2010 16:54
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Jehla se nastavuje v době záběhu na 3. zářez zhora, po záběhu 2. zářez zhora. Nijak jinak!
Datum: 08. června 2010 16:47
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 1. nebo 2.
Datum: 08. června 2010 16:08
Jméno: Lur
IP: uživatel1178
 Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:16
 Čus,Prosím Vás už sem se tady na to ptal nedávno.ale bylo mi jen odpovězeno že to mám vylét do kanálu.ale potřebova spíš jestli to mám vylét durou na kohout nebo přes napouštěcí díru.a jestli se to vylije vše aj s tym bordelem? ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:18
 Je to dvousložková epoxidová barva, dává se základovka a potom vrchní barva...je to chemicky odolné...benzín tomu určitě neuškodí...
Datum: 13. června 2010 20:18
Jméno: Motokross
IP: uživatel9662
  Je možné, že jednoho krásného dne tyto motocykly nebudou moci vyjet ani na pozemní komunikace kvůli tomu, že nesplní emisní limity a pak bude super mít vylitou nádrž barvou 
Nebo ještě dlouho budou jezdit dál a pokud ten motocykl vydrži ještě pro další generaci, bude mít malý block, nebo kolecko nádrž plnou drobných kousků barvy se rzí.
Jinak se připojuji k předchozímu uživateli, taky bych rád znal postup vylívání nádrže barvou a metodu vylívání. Jo a jakou barvou to vylít a jak dlouho to nechat schnout, aby mi to ten benzín nezdvihl, barva nezměkla, nebo se nezačala ředit benzínem.
Díkes
Datum: 12. června 2010 19:17
 A teď bych se rád zeptal i já - jaký je postup na vylívání nádrže Mustanga barvou? A která se zdá být nejlepší? Rád bych totiž tento experiment také podstoupil.. Děkuji
Datum: 11. června 2010 13:53
 Jestli si to nenatřel tak to začne reznout znova...
Datum: 08. června 2010 23:07
  hoši děkuji.ale některé příspěvky ste mohli vynechat.  ale děkuji.už jsem to sice udělal.snad to bude dobré.nasypal jsem tam celkem dost kys.cit. zalel do půlky nádrže vřelou vodou,protřepal a dolel zase horkou vodou.zabalil jsem to do hader a igelitů at je co nedéle teplá a nechal noc.dnes jsem to vylel a nádrž je krásně čistá.doufám že i nadále bbude.hned sem tam nalel benzín.ale díky moc
Datum: 08. června 2010 22:43
 Aleš: Předem bych ti chtěl velice poděkovat, že jsi si našel čas a napsal celé řádky kritiky na moji adresu...výborně...ve svém příspěvku píšu pouze informace, které jsou v tomto případě podle mě velice užitečné, o nějakém vylití barvou jsi se ani nezmínil, spíše jsi napsal že to nijak ochránit proti korozi nejde...to ti připadá jako jiný úhel pohledu? Myslíš že je to zbytečná rada? Dále se ptáš, proč to čistil tou kyselinou...je to kvůli korozi...pokud jsi to věděl, tak proč si se ptal? Dále...proč mě nazíváš idiotem a borcem? Tím trochu zneužíváš internetové anonymity, nemyslíš? A že by jsi musel být sprostý? To myslíš vážně? Neříkej mi prosím, abych se naučil číst, čtení, jakožto učivo první třídy, mám zvládnuté velice dobře, není tedy třeba, abych se učil číst. O nějakém napadání odpovědí nemůže být řeč...tvoje odpovědi rozhodně nenapadám, pouze je doplňuji...jestli si z mých reakcí vycítil nějakou agresi, je to pouze tvůj pocit. Takže si prosím ještě jednou přečti, co jsem napsal já, a co jsi napsal ty. Poté mi napiš čím napadám tvé odpovědi, ok? A chovej se ke mě prosím slušně. Já ti také nenadávám, nenazývám tě idiotem ani ješitným borcem...S pozdravem Lukáš "kolečko" Radvan.
Datum: 08. června 2010 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel9625
 Mimo téma....Kolečko je jeden z posledních štamgastů!! neopravuje po nikom gramaticky chyby,ale asi jako posledni se snazi aby to tu nekam směřovalo!! a obcas podotkne drobný nesrovnalosti! Pokud ti jeho pristup prijde arogantní,či ješitný,je to pouze tvuj problém.... nevím jak sem dlouho chodíš,ale Kolečko je jeden z mála,který poradí a dobře poradí a jeho odpověd má takrka vzdy 100%relevanci!!!
Datum: 08. června 2010 20:56
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 !MIMO TÉMA! Pan kolečko místo aby užitečně radil, nebo odpovídal k tématu, tak pouze opravuje moje odpovědi jednu za druhou a dělá ze sebe čím dál většího idiota,že ?! Já chápu, že kyselinou může někdo odmašťovat a čistit nádrž, když ji pak chce vylívat barvou zevnitř. Kdyby se ale pan :kolečko naučil číst i něco jiného, než moje odpovědi, zjistil by, že dotyčný jménem: block po vylití kyseliny chtěl opět naplnit nádrž benzínem. Takže to nedělal asi proto, aby vylíval nádrž zevnitř barvou. Nic z toho co tu psal tomu nenasvědčuje. Takže se nauč číst všechno. Tady na webu, jak vidím dle gramatických chyb jsou kluci, kteří kolikrát neví ani hovno o principu motoru a pan Kolečko jim sice neporadí, ale napadá jednu moji odpověď za druhou. Prakticky jen proto, že si odpověď špatně přečte, nebo ji špatně pochopí. Ješitný člověk, který jen on má pravdu. Dál bych musel být sprostý ... Pane Kolečko : co tak začít těm klukům opravovat jejich gramatické chyby, sice jim tím neporadíte, ale výsledek bude stejný. Pan Kolečko je totiž borec : napíše to samé co já, jen z jiného úhlu pohledu aby měl pravdu. ! MIMO TÉMA !
Datum: 08. června 2010 20:24
 Aleš: kyselina citronová se používá k tomuto proto, že dokonale žere rez, stačí ji nasypat do nádrže, zalít horkou vodou, nechat jeden den odstát, a veškerá rez je pryč...potom se nádrž vyleje zevnitř barvou (dvousložkový epoxid), aby dále nerezla.
Datum: 08. června 2010 18:49
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Zdravím, tady se dočtu věcí ...
K čemu je prosím dobré odvápňovat, případně odmašťovat nádrž kyselinou citrónovou? To ji máš tak ulepenou olejem s nečistotama? To stačilo odmastit mycím prostředkem na nádobí, pak dobře propláchnout, nechat vyschnout a jede se dál. Kyselina citrónová je dobrá na odstranění vodního kamene se kterým reaguje, tak se tím čistí např. rychlovarné konvice, ale proč do nádrže? Většina nádrží, ne-li skoro každá u Pionýra je uvnitř rezavá. Není to čím ochránit, benzín odmašťuje a moc na tom nezmění ani to minimum oleje. Kyselina-ne citronová je obsažena i v odrezovačích. Její funkcí je chemicky narušit vrchní vrstvičku kovu, která je zoxidovaná, pak pokud je oplachový odrezovač se to omyje a ošetří nátěrem. Takže si myslím, že svým experimentem se zbavíš maličké vrchní vrstvičky orozlé nadrže, která ti bude reznout dál ale už o fous hlouběji. Ale neboj, neprorezla Ti za skoro 40 let, tak Ti jistě ještě dalších 10 let vydrží.
Napiš Aleš.
Datum: 08. června 2010 17:19
 ok. A to můžu vypláchnout vodou? nezrezne to pak? protože už jsem tu vodu s tou kyslinou vylel a nechal jsem to tak a ted mi z toho trochu kape rezavá voda.nezrezne to po zůstatku té vody? nemám tam nic už dát ? normálně tam naleju už ted benzín ?
Datum: 08. června 2010 12:09
 Hele, já sem dělal to samé a pak sem to vylil a nechal otevřené tim mislim aj ventil na slunku a pak sem to jen propláchl asi 10ml benzínu vylil a pak jen zpátky osadil a dal plnou kdyby něco napiš tu skoro nikdo nereaguje
Datum: 08. června 2010 12:09
 vylil bych to vrchem,kdyžtak to ještě propláchneš vodou
Datum: 08. června 2010 8:01
 Čus,Prosím Vás ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 22:37
 normálně to vylej do kanálu...neni to nijak škodlivé...je to jako bys do kanálu vymačkal pár citronů
Datum: 07. června 2010 22:37
 zdarec draci ,chci se zeptat esli pude na miho mustanga(jawa23) karburator ze simace ,a nebo naky jiny .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 13:35
 boha veď simson má difúzor 16mm, takže výkon pojde dole, docielite tým možno menšiu spotrebu
Datum: 11. června 2010 13:35
 nebo poradte jaky jiny karburator by tam sel dat
Datum: 09. června 2010 7:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to má..ale taky je to pěkná sračka
Datum: 08. června 2010 15:46
 ja sem nekde cetl ze karburator na thoho mustanga by tam asi nesel ze prej simson ma visoko otackovy motor ,tak teda nevim
Datum: 08. června 2010 7:18
 ten zesimace snizi tea rykate víkon ?
Datum: 08. června 2010 7:12
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 de to mel sem ho tam taky a fičelo to paradně
Datum: 07. června 2010 22:12
 snad nechceš zvyšovat výkon
Datum: 07. června 2010 21:54
Datum: 07. června 2010 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když tam dáš ze simáče,tak ještě snížíš výkon...nech tam ten origo
Datum: 07. června 2010 21:22
 nevite někdo jestli se tu dal kupit plovak na jikov 2924 M-13???? mam ho diravy a jedem se už zdupal let lampou
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:00
Jméno: bacz
IP: uživatel9612
 cus draci,prosim vas,cim je to ze sa mi chrchel po pridani plynu zakucka?potom sa rozbehne a dalej reaguje dobre.inac je tiez dost slaby,staci mensi kopcek a uz to chce 2!..mam vycisteny a nastaveny karb..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 sešteluj karbec, třeba to někde přisává falešný vzduch, předstih, nebo profukuje hlavou jak píše mustangista..
Datum: 07. června 2010 20:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 můžeš mít špatnou hladinu v plovákovce nebo ti tam nedotěká benzin nebo předstih,nebo ztraca kompresi
Datum: 07. června 2010 20:32
Jméno: bacz
IP: uživatel9612
 je to jawa 21
Datum: 07. června 2010 20:28
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nn to nemám...
Datum: 07. června 2010 20:39
 Čus draci kolik pojede tohle?????V papírech je napsáno 85 .ttp://jawagallery.net/?page=click&jm=jawa_cz&url=Jawa_150_typ_352_08
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 23:26
 Chcem sa spitat mam babettu 207 a ked pustim benzin tak furt tecie s karburatora stale ho preplavuje a uz som to mal aj rozobrate nastavil som plavak a nerobilo to 3 dni a zacalo to zase uy neviem co stim moye byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:30
 Zdravím.mám dotaz. Jde o mého pionýra jawa 21 a stává se to asi jednou za 100-150km... Prostě jedu a naráz zničeho nic mi zdechne motor jako když sekne. Prostě jako kdybych vypl zapalování. Vyřadím na neutral a na volnoběh jede a když přidám plyn tak nejde do otacek a snaží se zdechnout jako kdybych vyjížděl benzin z karburátoru a vynechávala svíčka. Tak tůruju ručku plynu až nakonec se to rozchrchlá a mezi tím to i párkrát práskne z výfuku. Než se to rozchrchle tak to trvá asi 10 sekund. Pak naberu kvalt a jedu dál jakoby se nic nedělo a jede to stejně dobře jako před tím... ale po 150km to opět udělá,někdy i po delší trase.Nějak mi to nevadí jen by mě zajímalo čím to může být. jestli odchází kondík nebo svíčka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:34
 Tak dneska jsem jel do škole a těsně před školou mi to zdechlo uplně. Bylo to Svíčkou protože hlava byla plná karbonu,on se z tama uvolnoval a ucpával svíčku. Vyčistil jsem svíčku a už to jelo ale střílelo to tak jsem vyměnil kondík a už to jede jak blesk.. S tím záběhem nevim laždý říká něco jiného ale v manuálu stroje se píše 1500Km. tak jsem se řídil spíše podle něj Mazání jsem už trochu zkrotil na 1:33 a až vyjedu takto namíchaný desetilitrák kanistr tak budu mazat 1:40
Datum: 07. června 2010 15:34
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Trochu nevím, proč by to měl dělat odrušovací kondenzátor, když se Ti to stane skoro pravidelně po 150km? Mám takovou teorii, která mě napadla dřív, než jsem to dočetl do konce. Zakarbonované výfukové potrubí, případně přechod mezi válcem a výfukem. Pak se může stat, že v intrvalu 150 km se nahromadí větší množství karbonu těsně za válcem před výfukem, toto větší množství se lehčeji utrhne, píst ho potlakem strhne zpět do sání kde vletí mezi válec a píst, mírně přidře motor, trochu to přebrousí a jak ty zbytečky vyletí ven a jsou žhavé, tak možná zapálí nedokonale spálenou směs, která letěla do výfuku, protože motor příliš nepracoval, byl přidřený, případně se ve výfukovém potrubí vznítí zbytky karbonu. Vzhledem k poměru mazání 1:25 bych se tomu nedivil. Motor v záběhu se počítá prvních 500km, kde se musí jezdit bez spolujezdce a netočit do otáček. Jestli tam je na něm najeto 1200 km nevidím důvod k takovému přemazání. Hned bych přešel na poměr mazání 1:40, nebo 1:45 ten je tak akorát pro motor po výbrusu.
Zkontroluj si ještě čistotu kontaktů přerušovače (špína, mastnota). Přemýšlej nad tím selským rozumem, nebo Ti za chvíli někdo poradí vyměnit sedadlo, když motorka nebude svítit  Napiš jak jsi dopadl po kontrole výfukového potrubí. Aleš centercom@email.cz
Datum: 07. června 2010 0:20
 No motor mam po kompletni genenrálce i s výbrusem.najeto asi 1200Km... Ještě tam cpu hodně oleje Stihl 1:25 tak možná se to tím peckuje ta svíčka... Jede jako drak a nevypadá že by tam něco upadávalo
Datum: 06. června 2010 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 to taky muze bejt pecka na svíčce....to muze bejt klidne z toho,ze se ti tam nekde neco vydírá....motor mas OK? neni to nejakej prejetej pred smrtí?? jak to parkrat bufne,tak nekdy pecka upadne,zacne zase jít plná jiskra a jede to dál....me to delalo,kdyz sem mel v klice zbytky rozmlácený vymezovací podlozky....nekde to tam furt lítalo a obcas se to usídlilo na svici....
Datum: 06. června 2010 21:00
 aha kondík no to jsem si mohl myslet že to bude nějaký šmejd... Měl jsem tam jeden který věrně sloužil 30 roků a že už jsem mu kvůli jeho věku nějak nevěřil tak jsem koupil nový,mám ho tam měsíc a je po něm...
Datum: 06. června 2010 20:35
 a jeětě sy zkuzte naštelovat odtrh
Datum: 06. června 2010 20:35
 me to delal mustang a byl to kondenzator a ucpane trysky
Datum: 06. června 2010 20:33
 Dobrý den.Prosím Vás mám takový dotaz..  když chci vyčistit nádrž na mustangu tou kyselinou citronovou .. tady jednomu ste radili vymačkat pár citronů.ale může to být kyselinou citronovou v prášku ? a kolik toho nebo jak s tím ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 13:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Jak napsal JAWA_ceZetak: vyleješ do kanálu a buď to necháš tak a nebo to můžeš vylít dvousložkovou epoxidovou barvou
Datum: 07. června 2010 13:02
 no co bys s tím pak dělal....vyleješ do kanálu
Datum: 06. června 2010 22:24
 aha.to jsem ani neveděl že mám 8l.nádrž.  takže mám koupit 800 g kyseliny citronové.A co se potom s tím dělá ? udělám toto nechám to třeba přes noc a pak co s tím? Děkuju moc ....
Datum: 06. června 2010 22:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mustang má nádrž 8 litrů a voda by měla být dost horká, vřelá voda z konvice by byla nejlepší a pak tu nádrž obal např. nějakýma hadrama, aby zůstala co nejdéle tepná
Datum: 06. června 2010 20:18
 no u mustanga je nádrž 8 litrů.....horkou vodu můžeš třeba i z kohoutku
Datum: 06. června 2010 19:10
 jawa- díky moc.ale colu tam lít nebudu to je hhrozná škoda.. 
kony - já mám mustanga tam je myslím 5 l.nádrž ale nevím.ok díky moc ...a zalít vřelou vodou z konvice to můžu?
Datum: 06. června 2010 18:59
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Na litr vody by mělo být 100g kyseliny citronové, takže na celou nádrž budeš potřebovat cca 800g kyseliny (nádrž má pokud se nemýlím 8 litrů)
Datum: 06. června 2010 17:42
 nestane se nic..je to prakticky to co si dáváš do čaje..... uplně stejné antikorozní účinky má coca cola
Datum: 06. června 2010 17:14
 no to ted nevím kolik je obsah sáčku.ale právě se ptám už ted at to můžu zítra koupit.Takže toho můžu dát klidně víc.Snad se tomu nic nestane.Děkuji moc
Datum: 06. června 2010 16:27
 rozhdně kyselinu v prášku... no dej tam toho kolik chceš...nádrž ti to nesežere...jaký je obsah jednoho sáčku? když tam dáš dejme tomu 200g tak se nádrži nic nestane... normálně to tam nasyp, zalej horkou vodou do půl nádržem protřep, zalej horkou vodou do plna, zavři ji, zabal do peřin a nech to tam do druhého dne.
Datum: 06. června 2010 16:21
 hoj.prosím vás mám nové pístní kroužky.jezdím na Special a mažu M2T . jak mám ted mazat .? a kolik je to prosím ml oleje do 1l benzínu..? díky moc (jawa23)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:21
 n3rv:  kontroler WC  pekne ty
Datum: 07. června 2010 15:21
 Pristup k pc sem mel od 5let,od 7 ke kamosovi na net a od 8 u sebe tak tady moc nepoucuj...
Datum: 07. června 2010 15:21
Datum: 07. června 2010 7:01
 Diesel: ty jsi z první třídy? A to tvoje "hoj" je co ?  takhle se 26 letej chalan nechová tak jak se tu ukazuješ ty !
Datum: 07. června 2010 6:59
 diesel: tak jsi na omylu, ne? dneska má na net přístup i 5ti leté dítě.
Datum: 06. června 2010 22:25
 n3rv : ty jsi z první třídy? jakesi LOOL ty si asi hodně zpět že?
denzileck : si myslis že mi je 10 ? tak jako nevím no jestli si měl v 10 přístup k internetu atd...?to si tě rodiče neumí pohlídat?
kolecko : díky....pobavit tě to mohlo ale asi ses pobavil omylem....
Datum: 06. června 2010 22:12
 Do prkna hoši.Takové hádky tady? jsem tady nový a co tu nevidím? to jsem nevěděl že to tu tak chodí...  snad je to výjmka...
Datum: 06. června 2010 22:07
 diesel: klid hochu...poradit chceš ty, tak se podle toho chovej...když budeš každému nadávat tak se nediv...jinak na záběh kroužků bych ani víc oleje nedával, jenom prvních pár km jel volně...btw to s tim kontrolérem letadel mě fakt pobavilo
Datum: 06. června 2010 21:07
 Diesel:ovladej se trochu,mel si rict neco vic treba atomovy technik ne nakej leteckej kontroler stejne ve 10 letech nemuzes bejt ani jedno..
Datum: 06. června 2010 20:30
 Máš moc bujnou fantazii Diesele
Datum: 06. června 2010 19:25
Datum: 06. června 2010 19:23
 jestli jsi letecký kontrolér tak už tuplem musíš umět perfektně počítat
Datum: 06. června 2010 19:22
Datum: 06. června 2010 19:21
 n3rv - já sem s motorkama nikdy neměl nic společného ... a kdybych měl nízké iq tak asi nejsem kontrolér letadel... takže sorry ale to je moje věc.. ! a kyž neporadíš tak co tu zase machruješ ..
Datum: 06. června 2010 19:02
 diesel: na to že ti je 26 tak nevíš kolik nalít oleje do benzínu ?  Asi máš hodně nízký IQ když zakládáš nový vlákno xD
Datum: 06. června 2010 17:43
 Jo děkuji moc...(alepson někdo kdo poradí)
Datum: 06. června 2010 16:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši už se tu zase vyskytuje hádka.(diesel): Normálně si třeba odlej 3 litry benzínu do kanistru a dej tam jedno deci oleje to máš poměr 1:30. No a když máš třeba ještě víc benzínu třeba ještě 3 litry tak dej zase 1 deci oleja. Když máš jenom třeba rovných 5 litrů benzínu tak tam dej 1 a půl deci oleja zhruba. Ale m2t nedávej. Dávej na záběh radši mogul TSF nebo červený STIHL nebo do křovinořezu
Datum: 06. června 2010 16:37
 jestli máš apon trochu rozumu tak se na M2T....a proč bych měl kupovat nové origo věci draze? v servise kde sem dělal mám pořád známe a origo nové díly i oleje mám za babku  ...
Datum: 06. června 2010 16:24
 to už tě neemusí zajímat odkud to já beru ... ! protože vy tady ste dost blbí na to aby jste všechno kupovali za drahé peníze.ale když trochu zauvažuješ tak je mnoho dalších způsobů jak mít originální a nové věci za babku ... ale to asi není ještě pro náctileté ..
Datum: 06. června 2010 16:20
 jo a mimochodem když si přečtu zpětně tvé příspěvky tak ehm ehm.....kolik ti je doopravdy?  tomu číslu 26 které sis sem napsal po té co sem ti sem napsal se nedá věřit
Datum: 06. června 2010 16:18
 ty to kupuješ ve spešl lahvičkách?
Datum: 06. června 2010 16:16
 to bylo sabší kamaráde. stupnice tam klidně můžou být. ( možná tak na orig. lahvičce)  a já to nemám v orig. lahvičce.
Datum: 06. června 2010 16:15
 diesal k psychoušovi bys měl jít ty....a ted z tebe udělám osla...když mažeš M2T tak na každé lahvičce od M2T je vyznačena stupnice s mazacím poměrem
Datum: 06. června 2010 16:13
 kolik že ti je ty hajzlíku ? nevím koho tady poučuješ ! a ty nemáš rodinu že se neumíš slušně chovat ? vaše rodinka by měla zajít k psychyatrovi ! aby tě naučili slušnému chování . ! tak proč tu píšeš když stejně nikdy neporadíš jen se umíš navážet !
Datum: 06. června 2010 16:12
 Když ti každej radí něco jinýho, koukni se do příručky. Pokud ji nemáš, google snad použít dokážeš. Kolik do litru si už snad spočítáš sám. Jestli tohle nezvládneš, uvažuj o přestupu na specialní školu. Nadávkama nic nevyřešíš. To tak maximálně ostatní naštveš.
Datum: 06. června 2010 16:09
Datum: 06. června 2010 16:06
 aby ses neposral smrade.na co si to hraješ? tak když ti jeden napíše 40ml a druhý 25 ml tak to je trochu rozdíl ne asi? kokote jeden ! klidně mi tady dej co chceš smrade jeden nactilety ! běž si raději napsat ukoly !
Datum: 06. června 2010 15:54
 ty vole si spadl z marzu nebo co? OMG už ses ptal a bylo ti odpovězeno 40ml oleje na 1 L benzínu!!!!! to jsi takový osel že to nepochopíš nebo co????
Datum: 06. června 2010 15:40
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 rekl bych tak 1:25.
Datum: 06. června 2010 15:39
 Zdravím mám dva dotazy ohledně Jawa 21.Když jedu z kopce a točím to hodně tak při určitý rychlostí se to zadusí jako kdyby tam nešel benzín a musím cupovat .A pak mě ještě vadí že když jedu s fíkem tak když chci dát na 2 50-55 tak to musím točit dlouho prostě to neleze do těch otáček rychle a jednou sme to držel na dvoju tak dlouho dokud tam nebylo přes 55 něco  Co stím??Karbec přicpanej ,předstich a nebo nějaká jiná zrada.Díky moc za rady už mě to fakt šte ..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co takhle seřízený tachometr od kola?? ten nadměřuje?
Datum: 06. června 2010 22:21
 fichtl men: kde to beru??? má pilový diagram chápeš..v něm to beru. a pěkně ti nadměřuje tacháč....což nadměřuje každému. a že si to srovnával s radarem u cesty? s čistým srdcem ti řeknu že ty radary nejsou kalibrované a ukazují víc než jedeš....viz jedu 50 a ukazovalu to 58
Datum: 06. června 2010 17:23
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 fichtlmane ty si nejakej chytrej, zaprvy se podivej na pilovej diagram, a za druhy do manualu, kde se pise " I. prevodovy stupen : 0-20km/h, II.prevodovy stupen : 11-35km/, III. prevodovy stupen : nad 25km/h". Jasne ze se do ta vytahnour na tech 45km/h na dvojku ale akorat tim nicis fichtla.
Datum: 06. června 2010 17:15
 Mno dobrý kámošovi mustang jede na 2 skoro 60 když to chvílí nechá .Jinač to bude asi tím žes zatím jezdil jenom s fíkama co byli nějaký sračky mno to pak nemůžeš vědět jak jak jezdí jezděj ty lepší a nevím kde na to chodíš že při 55 je tam 8800 ot/min to je pěkná kravina .Takže to mě mát jet na 2 ..35? nebo co.
Datum: 06. června 2010 16:06
 abys jel na dvojku 55 tak potřebuješ zhruba 8800 otáček vole  ....chováš se jak jelito.... si myslíš že ti série bude točit 9000 nebo co?
Datum: 06. června 2010 13:55
|



|