česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9655    
čus draci,hele mam dotaz.Strhnul jsem mi zavit na valci,jak se primontuje karburator.A nejde povolit,nevite cim bych to mohl povolit??Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
jestli to nejde nijak tak to odřež a pak tam vyvrtej díru vrtákem 5 a pak tam vyřeš závit 6
 
 
Datum: 14. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9675    
Jestli je to na tom štěftu a nemůžeš sundat karburátor, tak zkus něčím (šrobovákem třeba) zapáčit ze spodní strany matky a součeasně povolovat, aby se chytla na vrchní závit šteftu, který snad ještě nemáš poškozený. Pokud potřebuješ vydělat jen štěft, tak zkus pokud ti to dobrý závit dovolí zakontrovat proti sobě dvě matky a vytočit šteft nahoru. Pokud ani pak to nepůjde, tak na něj navařit matku a tou to vyšroubovat. Pokud máš strhlý závit ve válci, zkus ho osadit novým štěftem a dát na něj štředně, nebo vysoce pevnostní fixatér a našroubovat co to půjde. Dotáhovat ho můžeš opět zakontrovanýma dvěma matkama na šteftu. Pokud ti tam závit nezbyl žádný, tak snad leda převrtat na větší, dát tam šroub s fixatérem, správně navrtat a vyřezat nový závit. Hodně štěstí.
 
 
Datum: 14. června 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Do nečeho to pevně uchopit a zkusit povolit jinač tam zkusti třeba něco navařit jak tady píšou ale půjde to blbě.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z dotazu mi neni jasný co si strhnul... jestli vnější závit na na tom šteftu nebo závit v ve válci...
 
 
Datum: 12. června 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: gfx001@seznam.cz      IP: uživatel9656    
jestli máš Svářečku navař na to matku a potom povolíš klíčem
 
 
Datum: 11. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus flexu :-)
 
 
Datum: 11. června 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jka toděláte, abyste dali tu pětidírou gumičku do kohoutu rovně? Mě se vždycky zkroutí a nesedí tam. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona tam musí zapadnout přímo do těch dírek bez použití sebemenšího násilí. Kdyžtak jí hřebíkem správně natočím aby zapadla. Jestli máš novou repliku kohoutku a neni to značka jikov ak tam je to průser. On je divný,tam ta gumička tak lehce nezapadne,musíš ji tamnatlačit a když utáhneš převlečnou matku co tam drží páčku kohoutku tak to nepropouští benál a musíš tu gumičku trochu zmenšit na nějaké brusce
 
 
Datum: 11. června 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jak skrouti, das ji tam a kdyz tak sroubovakem cistym srovnas
 
 
Datum: 11. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
zdarec kolik ml oleja mam dat do 1 l benzínu a mam vybrus 300km uš mam zajetych je to u jawy 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: momomimi      IP: uživatel7480    
ja davam castrol 1.25 a mam to taky upraveny:-)
 
 
Datum: 13. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku,je to tak,pokud je to vzáběhu.tak lejt poměr 1:25 až 1:33 a to alespoň do prvních 500km.Pak už stačí lejt 1:40.Někdo říká 1:50,ale bylo mi vždycky doporučováno 1:40.čus
 
 
Datum: 12. června 2010 7:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20ml nelej do jedného litra lebo to je len pomer 1:50 a za 300km je to smrt,,,daj tam 40ml to je pomar na zábech a to je pomer 1:25
 
 
Datum: 11. června 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
ja mažu 33ml a ted tan leju za 300kč
 
 
Datum: 11. června 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5056    
:-)
 
 
Datum: 11. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemám sériovku.....mážu lepším oilem 1:25... přece jen to točí 10 000 :-D
 
 
Datum: 11. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ok dík kolik davaš ty?
 
 
Datum: 11. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 20-30 ml
 
 
Datum: 11. června 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 11. června 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakým olejem mažeš ?
 
 
Datum: 11. června 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
Zdravim, mam cz 150c, je nutny tam mit tu klapku na zavirani sani vzduchu??? ja ji u toho nemam a prej to normalne startovala bez toho, ale docetl jsem se ze pri startovani se ma zavirat privod vzduchu, takze potrebuji poradit jestli je to dulezite nebo ne. predem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Čau no hele dneska sem taky krosili s kámošem se 150/352 je to podobný akorát kývačka no a měli jsem uplně oddělaný ten kryt ale moc to chytat nechtělo mno a za tepla vůbec tak neim ale rači bych to tam dal.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to startuje za studena dobře, tak to tam bejt nemusí
 
 
Datum: 11. června 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jak to že mě v jawě 21 z vodnatil benzín v nadrži bylo 4 l naturalu 95 to nehce fubec jet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti zvodnatěl benzín, úplně vypusť plovákovku a do nádrže přilej trochu lihu. Tomas píše blbosti.
 
 
Datum: 11. června 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: nikdy v životě sem nekoupil speciál.....vždy jen natural 95..... tak kde je chyba? :-D
 
 
Datum: 11. června 2010 1:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas:A jakto ze sem na NT 95 najel 3500 km aniz bych zadrel?
 
 
Datum: 10. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: to jsou blbosti jede s klidem i na natural a nezadres. jawa: kouknul bych na zapalko, jiskru atd. ve zvodnatelim benalu to nebude ja nasel v garazi 60litru benzinu, kterej tam byl minimalne 2 roky a jezdilo to v pohode.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
,ale mě jezdyla v pohodě na natural 95 aš dneska přestala jed
 
 
Datum: 10. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9644    
jawa 50 jede jenom na special 91 s olejem když tam butete lit natural tak se to zadře mam stim skušenosti už se mi to stalo
 
 
Datum: 10. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Lur      E-mail:      IP: uživatel1178    
Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat na mou 05ku plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu na fichtlkramku sa dá sehnat ale nebude otvorené len od 1. 7. 2010
 
 
Datum: 09. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
Čau do jaké zaražky u jehli mám dat ten plíšek přo běžní porovoz jehu mam 4 zaražkovou u jawy 21 . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dej to na 2 a jestli zajíždíš mrdni to na 3 a nařeš to.Hlavně aby to jelo a když to dáš na 4 tak bude žrát a nebude to chytat hlavně za tepla
 
 
Datum: 09. června 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Také souhlasím s kolečkem. Pokud nemáš stroj v záběhu, vyzkoušej různý polohy jehly a nech ji v tý poloze, ve který to jede nejlíp. Nejpravděpodobnější je, že to bude právě druhý zářez.
 
 
Datum: 08. června 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
plně souhlasím s kolecko...
 
 
Datum: 08. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleš: Víš o čem píšeš? :-) Zvednutím jehly dojde k obohacení směsi. Bohatší směs hoří při menší teplotě, takže motor v době záběhu není tolik teplotně namáhán. Navíc s větším množstvím benzínu je ve směsi i větší množství oleje, takže se motor lépe maže. O nějaké zvyšování volnoběhu či co tady vůbec nejde...
 
 
Datum: 08. června 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
ne ja to dam na tu 3 zarážku
 
 
Datum: 08. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Dej si to třeba na osmou, když si tam další uděláš pilníkem :-) Co by se stalo? Hovno! Víš k čemu tam ta jehla je? Nevíš, proto vymýšlíš nesmysly. Pouští Ti palivo z karburátoru do válce. V záběhu jde motor ztuha, protože je to strojní výrobek a třecí plochy si musí na sebe teprve správně sednout-zaběhnout se. Protože v záběhu jde více ztuha, píše výrobce dát na 3. zářez, aby byla jehla více zvednutá, volnoběh byl vyšší a motor se netrápil v nízkých otáčkách. To bude celý princip zdvihání jehly. Když přidáš plyn na rukojeti, tak děláš, co? Zdvihneš šoupátko s jehlou a pustíš víc paliva = jedeš rychleji. Dílenská příručka říká v záběru na 3. zářez, když ti nějaký jiný trouba poradí lepší nesmysl, klidně si to tak dej. Je to tvůj stroj :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
co by se stalo kdy dych to dal na čtvrtou
 
 
Datum: 08. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na třetí.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
ne,ale mam tam tedka nově dělanej vybrus.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Jak máš poznat co? Nový stroj z výrobní linky doma asi nemáš a pokud jsi nedával nový válec/píst, tak to v záběhu jistě nemáš = nastav to na 2. zářez zhora - myšleno když je jehla hrotem dolů.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
a jak to mam poznat?
 
 
Datum: 08. června 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Jehla se nastavuje v době záběhu na 3. zářez zhora, po záběhu 2. zářez zhora. Nijak jinak!
 
 
Datum: 08. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
1. nebo 2.
 
 
Datum: 08. června 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: Lur      IP: uživatel1178    
Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,Prosím Vás už sem se tady na to ptal nedávno.ale bylo mi jen odpovězeno že to mám vylét do kanálu.ale potřebova spíš jestli to mám vylét durou na kohout nebo přes napouštěcí díru.a jestli se to vylije vše aj s tym bordelem? ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dvousložková epoxidová barva, dává se základovka a potom vrchní barva...je to chemicky odolné...benzín tomu určitě neuškodí...
 
 
Datum: 13. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Motokross      IP: uživatel9662    
:-) Je možné, že jednoho krásného dne tyto motocykly nebudou moci vyjet ani na pozemní komunikace kvůli tomu, že nesplní emisní limity a pak bude super mít vylitou nádrž barvou :-) Nebo ještě dlouho budou jezdit dál a pokud ten motocykl vydrži ještě pro další generaci, bude mít malý block, nebo kolecko nádrž plnou drobných kousků barvy se rzí. Jinak se připojuji k předchozímu uživateli, taky bych rád znal postup vylívání nádrže barvou a metodu vylívání. Jo a jakou barvou to vylít a jak dlouho to nechat schnout, aby mi to ten benzín nezdvihl, barva nezměkla, nebo se nezačala ředit benzínem. Díkes
 
 
Datum: 12. června 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A teď bych se rád zeptal i já - jaký je postup na vylívání nádrže Mustanga barvou? A která se zdá být nejlepší? Rád bych totiž tento experiment také podstoupil.. Děkuji
 
 
Datum: 11. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si to nenatřel tak to začne reznout znova...
 
 
Datum: 08. června 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hoši děkuji.ale některé příspěvky ste mohli vynechat. :-D ale děkuji.už jsem to sice udělal.snad to bude dobré.nasypal jsem tam celkem dost kys.cit. zalel do půlky nádrže vřelou vodou,protřepal a dolel zase horkou vodou.zabalil jsem to do hader a igelitů at je co nedéle teplá a nechal noc.dnes jsem to vylel a nádrž je krásně čistá.doufám že i nadále bbude.hned sem tam nalel benzín.ale díky moc
 
 
Datum: 08. června 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleš: Předem bych ti chtěl velice poděkovat, že jsi si našel čas a napsal celé řádky kritiky na moji adresu...výborně...ve svém příspěvku píšu pouze informace, které jsou v tomto případě podle mě velice užitečné, o nějakém vylití barvou jsi se ani nezmínil, spíše jsi napsal že to nijak ochránit proti korozi nejde...to ti připadá jako jiný úhel pohledu? Myslíš že je to zbytečná rada? Dále se ptáš, proč to čistil tou kyselinou...je to kvůli korozi...pokud jsi to věděl, tak proč si se ptal? Dále...proč mě nazíváš idiotem a borcem? Tím trochu zneužíváš internetové anonymity, nemyslíš? A že by jsi musel být sprostý? To myslíš vážně? Neříkej mi prosím, abych se naučil číst, čtení, jakožto učivo první třídy, mám zvládnuté velice dobře, není tedy třeba, abych se učil číst. O nějakém napadání odpovědí nemůže být řeč...tvoje odpovědi rozhodně nenapadám, pouze je doplňuji...jestli si z mých reakcí vycítil nějakou agresi, je to pouze tvůj pocit. Takže si prosím ještě jednou přečti, co jsem napsal já, a co jsi napsal ty. Poté mi napiš čím napadám tvé odpovědi, ok? A chovej se ke mě prosím slušně. Já ti také nenadávám, nenazývám tě idiotem ani ješitným borcem...S pozdravem Lukáš "kolečko" Radvan.
 
 
Datum: 08. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9625    
Mimo téma....Kolečko je jeden z posledních štamgastů!! neopravuje po nikom gramaticky chyby,ale asi jako posledni se snazi aby to tu nekam směřovalo!! a obcas podotkne drobný nesrovnalosti! Pokud ti jeho pristup prijde arogantní,či ješitný,je to pouze tvuj problém.... nevím jak sem dlouho chodíš,ale Kolečko je jeden z mála,který poradí a dobře poradí a jeho odpověd má takrka vzdy 100%relevanci!!!
 
 
Datum: 08. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
!MIMO TÉMA! Pan kolečko místo aby užitečně radil, nebo odpovídal k tématu, tak pouze opravuje moje odpovědi jednu za druhou a dělá ze sebe čím dál většího idiota,že ?! Já chápu, že kyselinou může někdo odmašťovat a čistit nádrž, když ji pak chce vylívat barvou zevnitř. Kdyby se ale pan :kolečko naučil číst i něco jiného, než moje odpovědi, zjistil by, že dotyčný jménem: block po vylití kyseliny chtěl opět naplnit nádrž benzínem. Takže to nedělal asi proto, aby vylíval nádrž zevnitř barvou. Nic z toho co tu psal tomu nenasvědčuje. Takže se nauč číst všechno. Tady na webu, jak vidím dle gramatických chyb jsou kluci, kteří kolikrát neví ani hovno o principu motoru a pan Kolečko jim sice neporadí, ale napadá jednu moji odpověď za druhou. Prakticky jen proto, že si odpověď špatně přečte, nebo ji špatně pochopí. Ješitný člověk, který jen on má pravdu. Dál bych musel být sprostý ... Pane Kolečko : co tak začít těm klukům opravovat jejich gramatické chyby, sice jim tím neporadíte, ale výsledek bude stejný. Pan Kolečko je totiž borec : napíše to samé co já, jen z jiného úhlu pohledu aby měl pravdu. ! MIMO TÉMA !
 
 
Datum: 08. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleš: kyselina citronová se používá k tomuto proto, že dokonale žere rez, stačí ji nasypat do nádrže, zalít horkou vodou, nechat jeden den odstát, a veškerá rez je pryč...potom se nádrž vyleje zevnitř barvou (dvousložkový epoxid), aby dále nerezla.
 
 
Datum: 08. června 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Zdravím, tady se dočtu věcí ... K čemu je prosím dobré odvápňovat, případně odmašťovat nádrž kyselinou citrónovou? To ji máš tak ulepenou olejem s nečistotama? To stačilo odmastit mycím prostředkem na nádobí, pak dobře propláchnout, nechat vyschnout a jede se dál. Kyselina citrónová je dobrá na odstranění vodního kamene se kterým reaguje, tak se tím čistí např. rychlovarné konvice, ale proč do nádrže? Většina nádrží, ne-li skoro každá u Pionýra je uvnitř rezavá. Není to čím ochránit, benzín odmašťuje a moc na tom nezmění ani to minimum oleje. Kyselina-ne citronová je obsažena i v odrezovačích. Její funkcí je chemicky narušit vrchní vrstvičku kovu, která je zoxidovaná, pak pokud je oplachový odrezovač se to omyje a ošetří nátěrem. Takže si myslím, že svým experimentem se zbavíš maličké vrchní vrstvičky orozlé nadrže, která ti bude reznout dál ale už o fous hlouběji. Ale neboj, neprorezla Ti za skoro 40 let, tak Ti jistě ještě dalších 10 let vydrží. Napiš Aleš.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok. A to můžu vypláchnout vodou? nezrezne to pak? protože už jsem tu vodu s tou kyslinou vylel a nechal jsem to tak a ted mi z toho trochu kape rezavá voda.nezrezne to po zůstatku té vody? nemám tam nic už dát ? normálně tam naleju už ted benzín ?
 
 
Datum: 08. června 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
Hele, já sem dělal to samé a pak sem to vylil a nechal otevřené tim mislim aj ventil na slunku a pak sem to jen propláchl asi 10ml benzínu vylil a pak jen zpátky osadil a dal plnou kdyby něco napiš tu skoro nikdo nereaguje :-D
 
 
Datum: 08. června 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vylil bych to vrchem,kdyžtak to ještě propláchneš vodou
 
 
Datum: 08. června 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,Prosím Vás ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně to vylej do kanálu...neni to nijak škodlivé...je to jako bys do kanálu vymačkal pár citronů
 
 
Datum: 07. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci ,chci se zeptat esli pude na miho mustanga(jawa23) karburator ze simace ,a nebo naky jiny . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boha veď simson má difúzor 16mm, takže výkon pojde dole, docielite tým možno menšiu spotrebu
 
 
Datum: 11. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo poradte jaky jiny karburator by tam sel dat
 
 
Datum: 09. června 2010 7:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to má..ale taky je to pěkná sračka
 
 
Datum: 08. června 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem nekde cetl ze karburator na thoho mustanga by tam asi nesel ze prej simson ma visoko otackovy motor ,tak teda nevim
 
 
Datum: 08. června 2010 7:18
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten zesimace snizi tea rykate víkon ?
 
 
Datum: 08. června 2010 7:12
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
de to mel sem ho tam taky a fičelo to paradně
 
 
Datum: 07. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad nechceš zvyšovat výkon :-D
 
 
Datum: 07. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice to je z uplne jinyho motoru jo sloby to ale chtelo by to spoustu redukcí to můžeš použít karbec ze škodovky :-D :-)
 
 
Datum: 07. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když tam dáš ze simáče,tak ještě snížíš výkon...nech tam ten origo
 
 
Datum: 07. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevite někdo jestli se tu dal kupit plovak na jikov 2924 M-13???? mam ho diravy a jedem se už zdupal let lampou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9612    
cus draci,prosim vas,cim je to ze sa mi chrchel po pridani plynu zakucka?potom sa rozbehne a dalej reaguje dobre.inac je tiez dost slaby,staci mensi kopcek a uz to chce 2!..mam vycisteny a nastaveny karb.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
sešteluj karbec, třeba to někde přisává falešný vzduch, předstih, nebo profukuje hlavou jak píše mustangista..
 
 
Datum: 07. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
můžeš mít špatnou hladinu v plovákovce nebo ti tam nedotěká benzin nebo předstih,nebo ztraca kompresi
 
 
Datum: 07. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9612    
je to jawa 21
 
 
Datum: 07. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nemáte někdo tady tu rukojeť? :-( scháním to už strašně dlouho a nemůžu to sehnat, možná by to šlo i z těch moto jako Yamaha, Honda atd. Omlouvám se za spam. ale už opravdu nevím kde schánět http://www.motoinzerce.cz/motorky-koupe/cz/418173-175-356.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
nn to nemám...
 
 
Datum: 07. června 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci kolik pojede tohle?????V papírech je napsáno 85 .ttp://jawagallery.net/?page=click&jm=jawa_cz&url=Jawa_150_typ_352_08 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: r.borik      E-mail:      IP: uživatel4646    
Chcem sa spitat mam babettu 207 a ked pustim benzin tak furt tecie s karburatora stale ho preplavuje a uz som to mal aj rozobrate nastavil som plavak a nerobilo to 3 dni a zacalo to zase uy neviem co stim moye byt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.mám dotaz. Jde o mého pionýra jawa 21 a stává se to asi jednou za 100-150km... Prostě jedu a naráz zničeho nic mi zdechne motor jako když sekne. Prostě jako kdybych vypl zapalování. Vyřadím na neutral a na volnoběh jede a když přidám plyn tak nejde do otacek a snaží se zdechnout jako kdybych vyjížděl benzin z karburátoru a vynechávala svíčka. Tak tůruju ručku plynu až nakonec se to rozchrchlá a mezi tím to i párkrát práskne z výfuku. Než se to rozchrchle tak to trvá asi 10 sekund. Pak naberu kvalt a jedu dál jakoby se nic nedělo a jede to stejně dobře jako před tím... ale po 150km to opět udělá,někdy i po delší trase.Nějak mi to nevadí jen by mě zajímalo čím to může být. jestli odchází kondík nebo svíčka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dneska jsem jel do škole a těsně před školou mi to zdechlo uplně. Bylo to Svíčkou protože hlava byla plná karbonu,on se z tama uvolnoval a ucpával svíčku. Vyčistil jsem svíčku a už to jelo ale střílelo to tak jsem vyměnil kondík a už to jede jak blesk.. S tím záběhem nevim laždý říká něco jiného ale v manuálu stroje se píše 1500Km. tak jsem se řídil spíše podle něj Mazání jsem už trochu zkrotil na 1:33 a až vyjedu takto namíchaný desetilitrák kanistr tak budu mazat 1:40
 
 
Datum: 07. června 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9601    
Trochu nevím, proč by to měl dělat odrušovací kondenzátor, když se Ti to stane skoro pravidelně po 150km? Mám takovou teorii, která mě napadla dřív, než jsem to dočetl do konce. Zakarbonované výfukové potrubí, případně přechod mezi válcem a výfukem. Pak se může stat, že v intrvalu 150 km se nahromadí větší množství karbonu těsně za válcem před výfukem, toto větší množství se lehčeji utrhne, píst ho potlakem strhne zpět do sání kde vletí mezi válec a píst, mírně přidře motor, trochu to přebrousí a jak ty zbytečky vyletí ven a jsou žhavé, tak možná zapálí nedokonale spálenou směs, která letěla do výfuku, protože motor příliš nepracoval, byl přidřený, případně se ve výfukovém potrubí vznítí zbytky karbonu. Vzhledem k poměru mazání 1:25 bych se tomu nedivil. Motor v záběhu se počítá prvních 500km, kde se musí jezdit bez spolujezdce a netočit do otáček. Jestli tam je na něm najeto 1200 km nevidím důvod k takovému přemazání. Hned bych přešel na poměr mazání 1:40, nebo 1:45 ten je tak akorát pro motor po výbrusu. Zkontroluj si ještě čistotu kontaktů přerušovače (špína, mastnota). Přemýšlej nad tím selským rozumem, nebo Ti za chvíli někdo poradí vyměnit sedadlo, když motorka nebude svítit :-) Napiš jak jsi dopadl po kontrole výfukového potrubí. Aleš centercom@email.cz
 
 
Datum: 07. června 2010 0:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No motor mam po kompletni genenrálce i s výbrusem.najeto asi 1200Km... Ještě tam cpu hodně oleje Stihl 1:25 tak možná se to tím peckuje ta svíčka... Jede jako drak a nevypadá že by tam něco upadávalo
 
 
Datum: 06. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9593    
to taky muze bejt pecka na svíčce....to muze bejt klidne z toho,ze se ti tam nekde neco vydírá....motor mas OK? neni to nejakej prejetej pred smrtí?? jak to parkrat bufne,tak nekdy pecka upadne,zacne zase jít plná jiskra a jede to dál....me to delalo,kdyz sem mel v klice zbytky rozmlácený vymezovací podlozky....nekde to tam furt lítalo a obcas se to usídlilo na svici....
 
 
Datum: 06. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha kondík no to jsem si mohl myslet že to bude nějaký šmejd... Měl jsem tam jeden který věrně sloužil 30 roků a že už jsem mu kvůli jeho věku nějak nevěřil tak jsem koupil nový,mám ho tam měsíc a je po něm...
 
 
Datum: 06. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: pavlata ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeětě sy zkuzte naštelovat odtrh
 
 
Datum: 06. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: pavlata ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to delal mustang a byl to kondenzator a ucpane trysky
 
 
Datum: 06. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den.Prosím Vás mám takový dotaz.. :-P když chci vyčistit nádrž na mustangu tou kyselinou citronovou .. tady jednomu ste radili vymačkat pár citronů.ale může to být kyselinou citronovou v prášku ? a kolik toho nebo jak s tím ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Jak napsal JAWA_ceZetak: vyleješ do kanálu a buď to necháš tak a nebo to můžeš vylít dvousložkovou epoxidovou barvou
 
 
Datum: 07. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no co bys s tím pak dělal....vyleješ do kanálu :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.to jsem ani neveděl že mám 8l.nádrž. :-D takže mám koupit 800 g kyseliny citronové.A co se potom s tím dělá ? udělám toto nechám to třeba přes noc a pak co s tím? Děkuju moc ....
 
 
Datum: 06. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Mustang má nádrž 8 litrů a voda by měla být dost horká, vřelá voda z konvice by byla nejlepší a pak tu nádrž obal např. nějakýma hadrama, aby zůstala co nejdéle tepná ;-)
 
 
Datum: 06. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no u mustanga je nádrž 8 litrů.....horkou vodu můžeš třeba i z kohoutku
 
 
Datum: 06. června 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa- díky moc.ale colu tam lít nebudu to je hhrozná škoda.. :-P kony - já mám mustanga tam je myslím 5 l.nádrž ale nevím.ok díky moc ...a zalít vřelou vodou z konvice to můžu?
 
 
Datum: 06. června 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Na litr vody by mělo být 100g kyseliny citronové, takže na celou nádrž budeš potřebovat cca 800g kyseliny (nádrž má pokud se nemýlím 8 litrů) ;-)
 
 
Datum: 06. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nestane se nic..je to prakticky to co si dáváš do čaje..... uplně stejné antikorozní účinky má coca cola
 
 
Datum: 06. června 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to ted nevím kolik je obsah sáčku.ale právě se ptám už ted at to můžu zítra koupit.Takže toho můžu dát klidně víc.Snad se tomu nic nestane.Děkuji moc
 
 
Datum: 06. června 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozhdně kyselinu v prášku... no dej tam toho kolik chceš...nádrž ti to nesežere...jaký je obsah jednoho sáčku? když tam dáš dejme tomu 200g tak se nádrži nic nestane... normálně to tam nasyp, zalej horkou vodou do půl nádržem protřep, zalej horkou vodou do plna, zavři ji, zabal do peřin a nech to tam do druhého dne.
 
 
Datum: 06. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás mám nové pístní kroužky.jezdím na Special a mažu M2T . jak mám ted mazat .? a kolik je to prosím ml oleje do 1l benzínu..? díky moc (jawa23) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n3rv: :-D kontroler WC :-D pekne ty :-D
 
 
Datum: 07. června 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pristup k pc sem mel od 5let,od 7 ke kamosovi na net a od 8 u sebe tak tady moc nepoucuj...
 
 
Datum: 07. června 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diesel: prej že jsem hodně zpět :-D to už je fakt moc :-D :-D :-D :-D IQ houpacího koně,žádnýho kontroléra WC v letadlech nebo co seš :-D
 
 
Datum: 07. června 2010 7:01
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diesel: ty jsi z první třídy? A to tvoje "hoj" je co ? :-D takhle se 26 letej chalan nechová tak jak se tu ukazuješ ty !
 
 
Datum: 07. června 2010 6:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel: tak jsi na omylu, ne? dneska má na net přístup i 5ti leté dítě.
 
 
Datum: 06. června 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n3rv : ty jsi z první třídy? jakesi LOOL ty si asi hodně zpět že? denzileck : si myslis že mi je 10 ? tak jako nevím no jestli si měl v 10 přístup k internetu atd...?to si tě rodiče neumí pohlídat? kolecko : díky....pobavit tě to mohlo ale asi ses pobavil omylem....
 
 
Datum: 06. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do prkna hoši.Takové hádky tady? jsem tady nový a co tu nevidím? to jsem nevěděl že to tu tak chodí... :-D snad je to výjmka...
 
 
Datum: 06. června 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel: klid hochu...poradit chceš ty, tak se podle toho chovej...když budeš každému nadávat tak se nediv...jinak na záběh kroužků bych ani víc oleje nedával, jenom prvních pár km jel volně...btw to s tim kontrolérem letadel mě fakt pobavilo :-)
 
 
Datum: 06. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diesel:ovladej se trochu,mel si rict neco vic treba atomovy technik ne nakej leteckej kontroler stejne ve 10 letech nemuzes bejt ani jedno..
 
 
Datum: 06. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš moc bujnou fantazii Diesele
 
 
Datum: 06. června 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kontrolér letadel může být i idiot co má nízký IQ.:-D :-D :-D To kontroluješ kolik jich na letišti je ? LOOOL xD xD
 
 
Datum: 06. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsi letecký kontrolér tak už tuplem musíš umět perfektně počítat :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D,prej neporadil.Vždyť jsem ti odpověděl na tom minulým vláknu....
 
 
Datum: 06. června 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n3rv - já sem s motorkama nikdy neměl nic společného ... a kdybych měl nízké iq tak asi nejsem kontrolér letadel... takže sorry ale to je moje věc.. ! a kyž neporadíš tak co tu zase machruješ ..
 
 
Datum: 06. června 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel: na to že ti je 26 tak nevíš kolik nalít oleje do benzínu ? :-D Asi máš hodně nízký IQ když zakládáš nový vlákno xD
 
 
Datum: 06. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo děkuji moc...(alepson někdo kdo poradí)
 
 
Datum: 06. června 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
hoši už se tu zase vyskytuje hádka.(diesel): Normálně si třeba odlej 3 litry benzínu do kanistru a dej tam jedno deci oleje to máš poměr 1:30. No a když máš třeba ještě víc benzínu třeba ještě 3 litry tak dej zase 1 deci oleja. Když máš jenom třeba rovných 5 litrů benzínu tak tam dej 1 a půl deci oleja zhruba. Ale m2t nedávej. Dávej na záběh radši mogul TSF nebo červený STIHL nebo do křovinořezu
 
 
Datum: 06. června 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš apon trochu rozumu tak se na M2T....a proč bych měl kupovat nové origo věci draze? v servise kde sem dělal mám pořád známe a origo nové díly i oleje mám za babku ;-)...
 
 
Datum: 06. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to už tě neemusí zajímat odkud to já beru ... ! protože vy tady ste dost blbí na to aby jste všechno kupovali za drahé peníze.ale když trochu zauvažuješ tak je mnoho dalších způsobů jak mít originální a nové věci za babku ... ale to asi není ještě pro náctileté .. :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a mimochodem když si přečtu zpětně tvé příspěvky tak ehm ehm.....kolik ti je doopravdy? :-D tomu číslu 26 které sis sem napsal po té co sem ti sem napsal se nedá věřit :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty to kupuješ ve spešl lahvičkách? :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bylo sabší kamaráde. stupnice tam klidně můžou být. ( možná tak na orig. lahvičce) :-D a já to nemám v orig. lahvičce. :-P
 
 
Datum: 06. června 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesal k psychoušovi bys měl jít ty....a ted z tebe udělám osla...když mažeš M2T tak na každé lahvičce od M2T je vyznačena stupnice s mazacím poměrem :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik že ti je ty hajzlíku ? nevím koho tady poučuješ ! a ty nemáš rodinu že se neumíš slušně chovat ? vaše rodinka by měla zajít k psychyatrovi ! aby tě naučili slušnému chování . ! tak proč tu píšeš když stejně nikdy neporadíš jen se umíš navážet !
 
 
Datum: 06. června 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti každej radí něco jinýho, koukni se do příručky. Pokud ji nemáš, google snad použít dokážeš. Kolik do litru si už snad spočítáš sám. Jestli tohle nezvládneš, uvažuj o přestupu na specialní školu. Nadávkama nic nevyřešíš. To tak maximálně ostatní naštveš.
 
 
Datum: 06. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel: aby ses ty neposral smrade...bacha aby ti neprdla cévka nerváku ufňukaný....podle inteligence tvých dotazů je ti 13 let prcku... :-D... a tys nechodil na základku? v matematice jste nebraly trojčlenku? asi ses do té třídy ještě nedostal, že :-D..... tady něko neumý počítat :-D :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby ses neposral smrade.na co si to hraješ? tak když ti jeden napíše 40ml a druhý 25 ml tak to je trochu rozdíl ne asi? kokote jeden ! klidně mi tady dej co chceš smrade jeden nactilety ! běž si raději napsat ukoly !
 
 
Datum: 06. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole si spadl z marzu nebo co? OMG už ses ptal a bylo ti odpovězeno 40ml oleje na 1 L benzínu!!!!! to jsi takový osel že to nepochopíš nebo co????
 
 
Datum: 06. června 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
rekl bych tak 1:25.
 
 
Datum: 06. června 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám dva dotazy ohledně Jawa 21.Když jedu z kopce a točím to hodně tak při určitý rychlostí se to zadusí jako kdyby tam nešel benzín a musím cupovat .A pak mě ještě vadí že když jedu s fíkem tak když chci dát na 2 50-55 tak to musím točit dlouho prostě to neleze do těch otáček rychle a jednou sme to držel na dvoju tak dlouho dokud tam nebylo přes 55 něco :-DCo stím??Karbec přicpanej ,předstich a nebo nějaká jiná zrada.Díky moc za rady už mě to fakt šte .......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co takhle seřízený tachometr od kola?? ten nadměřuje?
 
 
Datum: 06. června 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl men: kde to beru??? má pilový diagram chápeš..v něm to beru. a pěkně ti nadměřuje tacháč....což nadměřuje každému. a že si to srovnával s radarem u cesty? s čistým srdcem ti řeknu že ty radary nejsou kalibrované a ukazují víc než jedeš....viz jedu 50 a ukazovalu to 58 :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
fichtlmane ty si nejakej chytrej, zaprvy se podivej na pilovej diagram, a za druhy do manualu, kde se pise " I. prevodovy stupen : 0-20km/h, II.prevodovy stupen : 11-35km/, III. prevodovy stupen : nad 25km/h". Jasne ze se do ta vytahnour na tech 45km/h na dvojku ale akorat tim nicis fichtla.
 
 
Datum: 06. června 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno dobrý kámošovi mustang jede na 2 skoro 60 když to chvílí nechá .Jinač to bude asi tím žes zatím jezdil jenom s fíkama co byli nějaký sračky mno to pak nemůžeš vědět jak jak jezdí jezděj ty lepší a nevím kde na to chodíš že při 55 je tam 8800 ot/min to je pěkná kravina .Takže to mě mát jet na 2 ..35? nebo co.
 
 
Datum: 06. června 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
abys jel na dvojku 55 tak potřebuješ zhruba 8800 otáček vole :-D....chováš se jak jelito.... si myslíš že ti série bude točit 9000 nebo co? :-D
 
 
Datum: 06. června 2010 13:55
 
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.06.2025 4:33:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu