česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  107  108  109  110  111  112  113  114  115  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele mam problem s pístem na CZ 175 potrebuju na nej sehnat krouzky tak sem píst ocistil a bylo tam napsano AX, 5, KH nic víc nemuzete mi prosím poradit jake krouzky na to mam koupit diky vam moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaká je potřeba síla lisu na rozlisování klikového hřídele? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
kozel ®: normálně to jde akorát musíš mít kovářský kleště nebo něco do čeho to budeš chytat a ten plyn musíš stříkat přes kovovej hrot, ten plast by se ti roztavil :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
50 000N píše Durkovič v knížce Babetta, já to dělal na 10t lisu a bez problému
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nevznítilo se ti to nikdy? Z toho mam celkem obavy, ale zní to slušne,. dik za tip
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak nějak, ale já to dělám tak, že dám kliku na hodinu do trouby na 200 °C a pak na ten čep co drží ''setrváky'' přiložím plnítko zapalovačů a ten čep se začne mrazit a mrazit pak párkrát ťukneš a je to rozlisované...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to tak 100kN - 150kN...ale nejsem přes tohle odborník, pouze odhaduju...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdarec hoši nevíte někdo kde bych sehnal jehlové ložisko da Jawa 90 do horního oka k pístu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
chci se zeptat estli pude za studena vylisovat vložka válce na 40T lisu,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,díky moc za rady
 
 
Datum: 12. ledna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jestli to je bezpečné pro ten válec ale leden ladič od nás to dělal tak že sivyrobil kulatinu na přesný průměr vnitřku té vložky,asi s vůlí 0,04mm, válec dal do trouby na 150°C,tu kulatinu dal zmrazit,pak tu kulatinu vsunul do vložky a vytahl to rukou
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
to už vím jak to vitlačit ,jen sem se ptal estli to de zastudena,jinak když se to vylisovává tak se udělá trn kterym se to vylisuje
 
 
Datum: 12. ledna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drsnak: přípravkem voe :-D :-D .... najdi si na netu jak má vypadat.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a když to nahřeju tou horkovzdušnou pistolí tak pak to jak mám vytlačit?
 
 
Datum: 12. ledna 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a nic nepraskne? když se nezahřeje ?,dadši to udělm tou horkovzdušnou pistolí teda
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10977    
na 40t lisu půjde, ale proč rovnou tak násilným způsobem? Vždyť stačí válec nahřát horkovzdušnou pistolí a jde to jak po másle.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám dotaz, vím že se na to tady už někdo ptal, ale nenašel jsem to tak se ptám znova. Co bych musel udělat proto, aby mě šla na motor 555 hlava, válec a karburátor? Někdo říká, že nebudou pasovat přefuky a někdo, že je potřeba vyměnit i kliku i s primárním kolečkem. Jinak tam vše pasuje bez problému? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, děkuju moc za rady, má to být válec, hlava a karbec z 21. Takže asi rovnou vyměním celý motor.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
pasuje to,funguje to,ale na rovinu ti řikam,že to jede na hovno...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš válec a hlavu z 21 tak nemusíš měnit nic....akorát ti nebudou lícovat kanály a bude to mít menší výkon než klasická 21...podle mě je to blbost co chceš dělat , radši si sežen 21čku
 
 
Datum: 11. ledna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10960    
Zdravim, pasuje valec z cz 250/455 na spodek z 175/450? diky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 09. ledna 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: vasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau kluci, potřebuji solidní kliku na Jawa 50/05 pro renovaci Jawa 50 - 05 Sport.Mám mnoho dílů z 50/20.Možno směnit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Zdarec lidi, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s ojnicí CKR? Budu nechavat dělat repas kliky a uvažuji jestli to tam nechat nalisovat. Jak je to s životností? Přece jenom je to taiwan. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ojnici CKR na pinckovi,na pístním čepu jehlové ložisko. Mažu plnou syntetikou,jezdím jako prase. Má tam ěnco kolem 30 000Km a má to jen mírnou vůli,ani neklepe. Dle mého názoru je CKR to nejlepší co možeš dnes za dobrou cenu do pincka dát
 
 
Datum: 09. ledna 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
S ojnicí jsem spokejen, a s klikovkou taky, jede to jak má, a hl. krásně :-) Sice to nebylo nejlevnější, napiš jim email a oni ti už řeknou, každý stojí jinak....
 
 
Datum: 09. ledna 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: ARDNO.69      IP: uživatel9335    
Fel.Martin .... cau a koolik te stalo to rozlisovani slisovano a vycentrovani kliky u TK moto ( Úžice).....DIKY
 
 
Datum: 09. ledna 2011 3:06
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
A jak si teď spokojený s tou klikou?
 
 
Datum: 08. ledna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Čus, já jsem si nechával rozlisovat a vycentroval klikovku, když jsem dával ojnici CKR tak u TKmoto... a myslím že dělají i repasi klikovek
 
 
Datum: 08. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
A ještě se chci zeptat, koho by jste mi doporučili k repasi?
 
 
Datum: 08. ledna 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
napadla me takova vec, chci dat hvezdicovou hlavu na pio. ale se stejnym obsahem v hlave co je u serie a to stoho duvodu ze by se krasne chladil v lete v prudkejch kopcich a klika by netrpela, premejslim jestli neudelam kompresi jako je u 05, snizi se tim znacne víkon?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10963    
seriový pio má objem hlavy 6-6.2ml....co kus to originál...doporučuju 6ml
 
 
Datum: 09. ledna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
muzu mit zadara odlitek je potreba dodelat vnitrek to mi bude muset udelat znamej ja nevm cim se to dela pul kulaty. A tak se rozmejslim kolik mam nechat udelat ten prostor max jako je u pionyra s ledvinkou
 
 
Datum: 08. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tu , hlavu bych koupil ale rozhodne nesnizuj kompresi ztrati to vykon a posledni zbytek toc. momentu
 
 
Datum: 08. ledna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel10953    
zdravím přátelé pionýra budu dávat válec na výbrus, a jelikož mě sebrali papíry, tak to nebudu moct na závody moc dobře zajet, proto bych se chtel poradit, co by záběh urychlilo, napadlo mě nechat udělat c výbrus, nebo dát jednokruh, lehce srazit hrany, nevím co by pomohlo, prosím poradte, krom toho že mám zajíždět, že odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normalně to nech udělat vybrus jak ma byt smontuj to a zajižděj ja nemam papiry a jezdim na cheru už 2 roky po cestě :-D a ještě žiju no jebej na policajty ježiši :-P
 
 
Datum: 08. ledna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nech si udělat normál s vuly 0.05 vyjed jednu nadrž kolem baraku, prvnich 15min to hodně šetři pak přidavej, řed kvalitnim olejem tu hodku 1:25 pak stači s lepšim olejem 1:40 po delší době mužeš přejík k 1:50.... nikdy jsem to jinak nedělal, taky jezdim zavody....a vysledky se dostavují.... jinak škodovak a spol. maji svuj nazor, jako máme každý na všechno..to bych neřešil, (asi nejsou zavodni typ :-) ) jinak trofnu si říct že v republice jezdí pžez 1000 pionýru zavody...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
škodovak ma zajimavy nazory na vec :-D a ja snim souhlasím :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
škodovka: já vim .) ... blazen: naprosto souhlasim, při záběhu se dá jezdit téměř jako normálně, jen to chce dávat si bacha na brždění motorem a zbytečný vytáčení bez chlazení...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jako ked to budes mnet zabehle tak co budes jezdit furt plne otacky coto moze tocit??lebo normalne jezdit mozes aj pri zabihani,zas nemusis jezdit 30-40 , kazdy s teho robi vedu.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čert: netvrdim že je ničíš ale závody nejsou záchrana. Ja mam taky několik strojů ale krom babetty bych se žádným nezávodil. A o úpravách válce a motoru mluvit jako o záchraně se mi nezdá hh: Jo to by zas tak uškodit nemelo. Jinak nejsem škodovka ale škodovák :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
skodovka: já ale nepíšu moc volný, ale volnější .) tušim že normálně se to dělá na cca 0,03 až 0,05mm, tak když si nechá 0,08mm, tak to bude o dost volnější a zajet se to dá za pár desítek km.. jinak sražení hran na kanálech by mělo bejt samozřejmostí, na kroužkách výhodou..
 
 
Datum: 07. ledna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel10953    
škodováku, máš pravdu , jezdit neumím, ale pionýra bych nikdy neničíl, tak tu nešiř bláboly, mám nekolik stroju, a postupně je zachranuju
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti sebrali papíry, asi neumíš jezdit. Ničit fichtla umi každy. Kdybys ho radši renovoval nebo se o nej staral. Na ničení si kup Yuki nebo nákej podobnej krumpl! hh: když to zas udělaji moc volny, nedocílí se dle mě dostatečné komprese a bude rád když předjede slimáka na závodní dráze.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
řekni si ať ti ten výbrus udělaj volnější, pak nebude třeba tolik zabíhat..
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pár lidí tvrdilo že s nějakým humus olejem v benznu je to zajeté hned... Napříkald nějaké M6A.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký byste dali válec do motoru od 05 mám na výběr 2x-21 válce všechno 0 výbrusi ale přidřený a potom 05 nultej,05 bude mít lepší spodek a nebude žrát tolik ale zas 21 by jel líp tak neim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10949    
je tam jiný časování a plocha sacího a výfukovýho kanálu....tzn. líp to jede odspoda,ale točí to mene....
 
 
Datum: 06. ledna 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri ked si to takto mislel tak na 21 bloky pasujú 05 valce licujú,,len vo vlozky sú iné otvori
 
 
Datum: 06. ledna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam doma valec 05 má menšie kanály
 
 
Datum: 06. ledna 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
niesom si isty ale nemali 05 iný rozmer kanalov ??? alebo sa mi to len zda ???
 
 
Datum: 05. ledna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: David kalvoster      IP: uživatel10936    
cau draci prosim as jakej mam nalejt olej do prednich a zadnich tlumicu mam jawu 175/356 dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejlépe tlumičovej olej...sem si jistej že to je v příručce..
 
 
Datum: 04. ledna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: lauf      IP: uživatel10792    
zdarec protáčí se mi na jawě nakopávačka,někdy zabere a protočí motorem,nekde a to většinou se protočí naprázdno,segment zuby ještě má,co teď? díkes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
a nemas ocesanej tisici hran co na nem mas paku
 
 
Datum: 05. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
cau hele a co spojkovej kos jesli je to 250 to ozubeny kolecko je zajisteny perkem tak jesli ti nahodou nespadlo me se to stalo
 
 
Datum: 05. ledna 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
co to máš za motorku? Jestli máš třeba jawu 250 tak tam bývá dost častý problém že je strhlý tisícihran na hřídeli co je na ní startpáka.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
je to spojka 100%
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
když to nebude spojkou, budeš muset porcovat motor.
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud uz ma maly zuby,nebo je ocesany kolecko po kterem segment projizdi..nebo mas spatnou nebo moc utahlou spojku
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
ahoj draci, nemáte někdo doma válce jawa 50/20,21 na prodej? Pokud možno s nepolámanými žebry a nepoškozenou vložkou. Jinak to může být zrezlé a zasviněné jak chce. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Foto a tak mi pošlite na mail prasiq@seznam.cz, jinakjsem ochotnej zaplatit podle stavu toho válce...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jsem z moravskoslezského kraje mam válec i s hlavou ale potřebuje výbrus kolik daš??????????
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaá! ale nevim jestli nema polamany zebra,kdyztak jestli je nejakej email,bych zitra poslal foto....
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jáááááááá      IP: uživatel9268    
zdravím,mám takovej blbej dotaz.Co je u pionýra kříž? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D jaj ty začinaš asi z Pionýrem že?
 
 
Datum: 09. ledna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
 
 
Datum: 02. ledna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je takový ten bazmek co se šroubuje pod motor,je na tom přidělaná stojan,tlumič výfuku a pokud jde o jawu 21 tak se do toho šroubují stupačky. U dvacítky jsout y stupačky napevno
 
 
Datum: 02. ledna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: kubajz      E-mail:      IP: uživatel10513    
dobrý den chtěl jsem kde byse dala v okoli Frýdek-Místek repasovat klika na Jawa 250, popřípadě na kolik by to vyšlo.děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: kubajz      IP: uživatel10513    
jsemz Janovic
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
odkud jsi přesně?
 
 
Datum: 02. ledna 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
čau draci, nemá někdo z vás nějaké technické náčrty úprav válců na pionýra, je mi jedno jestli na závody nebob do krosu, hlavně aby tam byly rozměry a a bych nemusel měnit karbec. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10931    
pokud nechceš měnit karbec,tak si udělej ten 4K,ale nedělej ty přídavný přefuky a výfuk udělej jen 28.5mm od horni hrany valce......
 
 
Datum: 02. ledna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já vím, našel jsem si výkresy na netu, jen se ptám, jestli to někdo nemáte a s tim co máte jestli nemáte zkušenosti... :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel10882    
když nebudeš línej tak si to na netu najdeš něco je na jawa-50.cz tam už si to dohledej..jinak nepočítej že ti někdo dá výkresy....
 
 
Datum: 02. ledna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo jednu úpravu bych měl :-)- vem válec, zanes ho někam na výbrus, zajeď si to na kvalitní olej a máš pokoj ! :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Myslím vložek válců... dík
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nevíte někdo, jestli se liší klika čz150C a čz125C ? Nebo stačí při přestavbě na 125 sehnat jen píst s kroužky, válec a hlavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
tak jak to píše Pajík to rozhodně není. Motor můžeš mít jakej chceš, ale stejného typu jako je psanej v techničáku. Pokud máš 150 na papírech, tak nejspíš musíš mít prohlášení od výrobce o možnost výměny motoru za jinej typ ..., pak ten motor namontuješ, uděláš technickou nebo něco na ten způsob a pak ti na úřadě přepíšou v papírech objem, typ motoru... Porblémem může být, že často chtějí aby tu výměnu motoru dělali v servisu, ČZ už není tu převzala Cagiva a jestli se do toho bude chtít jim. Na úřadě to taky chtějí brát jako přestavbu nikoli jako výměnu motoru a tak se platí poplatek za přestavbu (možná okolo 2000,-). Vyjádření v Jawě teď stojí 500,- v Čz to už taky asi nebudou dělat zadarmo. A hlavně nejdůležitější jestli ti to povolení vůbec vydaj. V Čz řeší přestavby p. Kepl úryvky z jwm "p. Kepl, oddělení propagace a reklamy - řetízkárna, tel.: 383 34 2270 , bohužel dost často tam neni. Jo vyrizuje Milan Kepl ale zpracovává Milan Přibáň. Stejne te Kepl odkaze na toho druheho." Pohledej okolo přestaveb na Jawamanii, řešilo se to mnohokrát. Je to takovej nejistej výsledek, zavolej do Čz a uvidíš, nejspíš ti to nevydaj a končíš.Je to hrubej nástřel, co jsem pochytil za pár let co jwm čtu, možná to je jinak ale o moc se to lišit nebude. Já bych se na to stejně vykašlal, za dva roky budeš 125 přepisovat zpět na 150 a je to zase lítání a prachy. Stejně by jsi musel ještě schánět 125 válec, kterejch uplně tolik není. Radši jezdit dva roky na fichtlu a mít to bez starostí, případně cestovní úpravu od stejskyho a v jednom na tom budeš dynamikou skoro stejně (ty dva litry by na přestavbu padly taky určitě).
 
 
Datum: 31. prosince 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív sehnat ty papíry, třeba se poštěstí...
 
 
Datum: 30. prosince 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: Pajík      IP: uživatel10694    
jj to ti normálně na dopravce přepíšou v techničáku nový číslo motoru protože ze zákona mužeš mít motor jakej chceš stim nejni vubec problém mám takovej pocit že to přepsání stojí 50kč :-D ale kdybys viměnil jen válec a hlavu číslo na karteru zustalo stejný tak to nikdo nepozná :-D protože dovnitř nevidí a i kdyby viděl tak vý prd to samý na technickej já si ale myslím že by stačilo dát jen jinej válec hlavu a trisky ikdyby ve 125 byla jiná klika tak ta 150 bude maxinállně pevnější s pevnějšíma ložiskama ... a zdvih mají podle příručky stejnej já bejt tebou kdybych do toho šel tak to tam zkusim namontovat a když to pujde prošlápnout a nebude to nikde narážet tak to pojede uplně normálně.... když mužou udělat z 250 jawy 4takt :-D tak tohle musí jít bezproblemu
 
 
Datum: 30. prosince 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se nedá nějak ošetřit jako přestavba? Mě jde hlavně o to, že kdybych(snad ne), někoho na tom srazil a oni zjistili, že na tom nemám co dělat, tak zaplatím vedle trestu ještě škodu. Když tam bude 125 motor, tak by to vadit nemělo, nebo ne?
 
 
Datum: 29. prosince 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tím že tam dáš válec 125ccm si nepomůžeš! policajty zajímá co máš v papírech a né na motorce...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
a papíry ke 125 máš? Nejdřív scháněj papíry, pak řeš technický věci. A pocit že by chtěl píst vyletět mívám až od pětaosmdesáti, 60 je nic. Klika je stejná. http://www.motomagazin.cz Rozdíly mezi motory ČZ 125 c a ČZ 150 c: Motory obou kubatur v maximální míře využívají shodné díly. V zásadě se liší pouze vrtáním (pr.52mm / pr. 57mm). Zdvih (58mm) a tím i klikový mechanismus jsou shodné. Rozdílové díly: Hlava válce, válec, píst (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní kroužek (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní čep, řetězové kolo (16zubů / 18 zubů), karburátor JIKOV (PAL) 2918 HC (hlavní tryska 75 / 80-85), hnané kolo náhonu na tachometr (9 zubů / 7 zubů)
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji nerenovuju, jen bych na ní rád jezdil a na 150tce to nejde.. Jsou to kreténi, motorka má obsah 150, jede 60 kmh a už mám pocit že vyletí píst z motoru a můžu na tom až od 18nácti. Ale když si půjčim támhle od šampóna novou 125cítku, která jede 140 kmh, tak je vše v pořádku... Nicméně si na to můžu stěžovat tak na hlavním nádraží a tady na FK :-P
 
 
Datum: 29. prosince 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Pajík      IP: uživatel10694    
aha tak zkus napsat sem ten bude 100% vědět a rád ti poradí http://jawarmaniak.wz.cz/navstevni_kniha.html taky se snažím renovovat 150tku když jsou zrovna peníze tak něco pokoupim a podělám ale jde to pomalu bez peněz
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já právě viděl na inzerci klika 125 a 150 a bylo mi to divný. Jestli třeba nemaj těžší setrváky, dokonce jsem slyšel i o tom, že se dělaly jiný setrvačníky..
 
 
Datum: 29. prosince 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Pajík      E-mail:      IP: uživatel10694    
ahoj jelikoš mají stejný zdvih podle příručky ... tak by mělo stači dát válec a hlavu popřípadě trisky v karburátoru jaké mají bít ve 125 jen bych měl strach z toho že muže být jiný průměr pístního čepu ale to se dá upravit příjmo v brusírně ti to přizpůsobý
 
 
Datum: 29. prosince 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám pár dotazů. Šel by do rámu z 555 dát motor z 21? Nebastlím, ale krosku sem tak už dostal. Potom jestli tam vejde karbec - kolínko z J 2917 psb, jestli je kolínko stejně velké jako u J 2914 hz. Je to tam natěsno s kostrou. A poslední, jak udělat to obrácený řazení jako u Jawy 555? stačí tam dát místo toho šroubu hřídel jak je to u 555? Díky moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde to jen musis provrtat díry na uchycení motoru na tech uchytech... 21 mela prumer 8mm, u 555 to bylo jen 6mm
 
 
Datum: 29. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stepan: nemá je to to samý
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8367    
všechno pude když se chce??? hošanku
 
 
Datum: 29. prosince 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 má myslím menší průměr úchytů do rámu...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok díky, moc jsi mi pomohl. Já jen abych nekoupil motor a potom ho tam nenarval.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to řazení.stačí do víka našroubovat šroub s čepem jak to mají pařezy a dat na to pařezáckou řadičku
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno tam pasuje motory jdou vpohodě vyměnit. Pařez má rám uplně stejný jako jawa 21 až na jinačí zadní vidlici a nějaké přivařené uchyty plechů atd....
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam dotaz mate nějaký návod nebo odkaz jak se dají vyrobit ty žebra na pio co se dávají na válec kvuli lepšímu chlazení nebo jestli se to dá koupit?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vystříhej si je z hliníkovýho plechu a nech si je navařit
 
 
Datum: 29. prosince 2010 22:29
 
<  107  108  109  110  111  112  113  114  115  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 12:41:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu