|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele mam problem s pístem na CZ 175 potrebuju na nej sehnat krouzky tak sem píst ocistil a bylo tam napsano AX, 5, KH nic víc nemuzete mi prosím poradit jake krouzky na to mam koupit diky vam moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:11
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaká je potřeba síla lisu na rozlisování klikového hřídele? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 17:35
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 kozel ®: normálně to jde akorát musíš mít kovářský kleště nebo něco do čeho to budeš chytat a ten plyn musíš stříkat přes kovovej hrot, ten plast by se ti roztavil
Datum: 13. ledna 2011 17:35
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 50 000N píše Durkovič v knížce Babetta, já to dělal na 10t lisu a bez problému
Datum: 12. ledna 2011 21:23
 a nevznítilo se ti to nikdy? Z toho mam celkem obavy, ale zní to slušne,. dik za tip
Datum: 12. ledna 2011 21:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak nějak, ale já to dělám tak, že dám kliku na hodinu do trouby na 200 °C a pak na ten čep co drží ''setrváky'' přiložím plnítko zapalovačů a ten čep se začne mrazit a mrazit pak párkrát ťukneš a je to rozlisované...
Datum: 12. ledna 2011 20:51
 podle mě je to tak 100kN - 150kN...ale nejsem přes tohle odborník, pouze odhaduju...
Datum: 12. ledna 2011 19:13
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdarec hoši nevíte někdo kde bych sehnal jehlové ložisko da Jawa 90 do horního oka k pístu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:21
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 chci se zeptat estli pude za studena vylisovat vložka válce na 40T lisu,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 22:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky moc za rady
Datum: 12. ledna 2011 22:03
 Nevim jestli to je bezpečné pro ten válec ale leden ladič od nás to dělal tak že sivyrobil kulatinu na přesný průměr vnitřku té vložky,asi s vůlí 0,04mm, válec dal do trouby na 150°C,tu kulatinu dal zmrazit,pak tu kulatinu vsunul do vložky a vytahl to rukou
Datum: 12. ledna 2011 20:18
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 to už vím jak to vitlačit ,jen sem se ptal estli to de zastudena,jinak když se to vylisovává tak se udělá trn kterym se to vylisuje
Datum: 12. ledna 2011 19:51
 drsnak: přípravkem voe  .... najdi si na netu jak má vypadat.
Datum: 12. ledna 2011 18:53
 no a když to nahřeju tou horkovzdušnou pistolí tak pak to jak mám vytlačit?
Datum: 12. ledna 2011 18:07
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a nic nepraskne? když se nezahřeje ?,dadši to udělm tou horkovzdušnou pistolí teda
Datum: 12. ledna 2011 17:00
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 na 40t lisu půjde, ale proč rovnou tak násilným způsobem? Vždyť stačí válec nahřát horkovzdušnou pistolí a jde to jak po másle.
Datum: 12. ledna 2011 16:50
 Zdravím draci, mám dotaz, vím že se na to tady už někdo ptal, ale nenašel jsem to tak se ptám znova. Co bych musel udělat proto, aby mě šla na motor 555 hlava, válec a karburátor? Někdo říká, že nebudou pasovat přefuky a někdo, že je potřeba vyměnit i kliku i s primárním kolečkem. Jinak tam vše pasuje bez problému? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 19:45
 Jo, děkuju moc za rady, má to být válec, hlava a karbec z 21. Takže asi rovnou vyměním celý motor.
Datum: 12. ledna 2011 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel10976
 pasuje to,funguje to,ale na rovinu ti řikam,že to jede na hovno...
Datum: 12. ledna 2011 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš válec a hlavu z 21 tak nemusíš měnit nic....akorát ti nebudou lícovat kanály a bude to mít menší výkon než klasická 21...podle mě je to blbost co chceš dělat , radši si sežen 21čku
Datum: 11. ledna 2011 17:55
Jméno: ondra
IP: uživatel10960
 Zdravim, pasuje valec z cz 250/455 na spodek z 175/450? diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 9:13
 Ne...
Datum: 09. ledna 2011 9:13
 čau kluci, potřebuji solidní kliku na Jawa 50/05 pro renovaci Jawa 50 - 05 Sport.Mám mnoho dílů z 50/20.Možno směnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 21:37
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdarec lidi, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s ojnicí CKR? Budu nechavat dělat repas kliky a uvažuji jestli to tam nechat nalisovat. Jak je to s životností? Přece jenom je to taiwan.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 15:45
 Mám ojnici CKR na pinckovi,na pístním čepu jehlové ložisko. Mažu plnou syntetikou,jezdím jako prase. Má tam ěnco kolem 30 000Km a má to jen mírnou vůli,ani neklepe. Dle mého názoru je CKR to nejlepší co možeš dnes za dobrou cenu do pincka dát
Datum: 09. ledna 2011 15:45
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 S ojnicí jsem spokejen, a s klikovkou taky, jede to jak má, a hl. krásně 
Sice to nebylo nejlevnější, napiš jim email a oni ti už řeknou, každý stojí jinak....
Datum: 09. ledna 2011 8:42
Jméno: ARDNO.69
IP: uživatel9335
 Fel.Martin .... cau a koolik te stalo to rozlisovani slisovano a vycentrovani kliky u TK moto ( Úžice).....DIKY
Datum: 09. ledna 2011 3:06
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A jak si teď spokojený s tou klikou?
Datum: 08. ledna 2011 21:02
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, já jsem si nechával rozlisovat a vycentroval klikovku, když jsem dával ojnici CKR tak u TKmoto... a myslím že dělají i repasi klikovek
Datum: 08. ledna 2011 20:36
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A ještě se chci zeptat, koho by jste mi doporučili k repasi?
Datum: 08. ledna 2011 19:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 napadla me takova vec, chci dat hvezdicovou hlavu na pio. ale se stejnym obsahem v hlave co je u serie a to stoho duvodu ze by se krasne chladil v lete v prudkejch kopcich a klika by netrpela, premejslim jestli neudelam kompresi jako je u 05, snizi se tim znacne víkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel10963
 seriový pio má objem hlavy 6-6.2ml....co kus to originál...doporučuju 6ml
Datum: 09. ledna 2011 18:13
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 muzu mit zadara odlitek je potreba dodelat vnitrek to mi bude muset udelat znamej ja nevm cim se to dela pul kulaty. A tak se rozmejslim kolik mam nechat udelat ten prostor max jako je u pionyra s ledvinkou
Datum: 08. ledna 2011 21:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tu , hlavu bych koupil ale rozhodne nesnizuj kompresi ztrati to vykon a posledni zbytek toc. momentu
Datum: 08. ledna 2011 20:39
Jméno: čert
IP: uživatel10953
 zdravím přátelé pionýra
budu dávat válec na výbrus, a jelikož mě sebrali papíry, tak to nebudu moct na závody moc dobře zajet,
proto bych se chtel poradit, co by záběh urychlilo, napadlo mě nechat udělat c výbrus, nebo dát jednokruh, lehce srazit hrany, nevím co by pomohlo,
prosím poradte, krom toho že mám zajíždět, že
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 23:58
 Normalně to nech udělat vybrus jak ma byt smontuj to a zajižděj ja nemam papiry a jezdim na cheru už 2 roky po cestě  a ještě žiju no jebej na policajty ježiši
Datum: 08. ledna 2011 23:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nech si udělat normál s vuly 0.05 vyjed jednu nadrž kolem baraku, prvnich 15min to hodně šetři pak přidavej, řed kvalitnim olejem tu hodku 1:25 pak stači s lepšim olejem 1:40 po delší době mužeš přejík k 1:50.... nikdy jsem to jinak nedělal, taky jezdim zavody....a vysledky se dostavují....
jinak škodovak a spol. maji svuj nazor, jako máme každý na všechno..to bych neřešil, (asi nejsou zavodni typ  ) jinak trofnu si říct že v republice jezdí pžez 1000 pionýru zavody...
Datum: 07. ledna 2011 20:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 škodovak ma zajimavy nazory na vec  a ja snim souhlasím
Datum: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 škodovka: já vim .) ... blazen: naprosto souhlasim, při záběhu se dá jezdit téměř jako normálně, jen to chce dávat si bacha na brždění motorem a zbytečný vytáčení bez chlazení...
Datum: 07. ledna 2011 13:58
 a jako ked to budes mnet zabehle tak co budes jezdit furt plne otacky coto moze tocit??lebo normalne jezdit mozes aj pri zabihani,zas nemusis jezdit 30-40 , kazdy s teho robi vedu.
Datum: 07. ledna 2011 13:47
 čert: netvrdim že je ničíš ale závody nejsou záchrana. Ja mam taky několik strojů ale krom babetty bych se žádným nezávodil. A o úpravách válce a motoru mluvit jako o záchraně se mi nezdá
hh: Jo to by zas tak uškodit nemelo. Jinak nejsem škodovka ale škodovák
Datum: 07. ledna 2011 13:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 skodovka: já ale nepíšu moc volný, ale volnější .) tušim že normálně se to dělá na cca 0,03 až 0,05mm, tak když si nechá 0,08mm, tak to bude o dost volnější a zajet se to dá za pár desítek km.. jinak sražení hran na kanálech by mělo bejt samozřejmostí, na kroužkách výhodou..
Datum: 07. ledna 2011 11:41
Jméno: čert
IP: uživatel10953
 škodováku, máš pravdu , jezdit neumím, ale pionýra bych nikdy neničíl, tak tu nešiř bláboly, mám nekolik stroju, a postupně je zachranuju
Datum: 06. ledna 2011 23:58
 Když ti sebrali papíry, asi neumíš jezdit. Ničit fichtla umi každy. Kdybys ho radši renovoval nebo se o nej staral. Na ničení si kup Yuki nebo nákej podobnej krumpl!
hh: když to zas udělaji moc volny, nedocílí se dle mě dostatečné komprese a bude rád když předjede slimáka na závodní dráze.
Datum: 06. ledna 2011 23:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 řekni si ať ti ten výbrus udělaj volnější, pak nebude třeba tolik zabíhat..
Datum: 06. ledna 2011 23:35
 pár lidí tvrdilo že s nějakým humus olejem v benznu je to zajeté hned... Napříkald nějaké M6A.
Datum: 06. ledna 2011 22:37
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci jaký byste dali válec do motoru od 05 mám na výběr 2x-21 válce všechno 0 výbrusi ale přidřený a potom 05 nultej,05 bude mít lepší spodek a nebude žrát tolik ale zas 21 by jel líp tak neim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel10949
 je tam jiný časování a plocha sacího a výfukovýho kanálu....tzn. líp to jede odspoda,ale točí to mene....
Datum: 06. ledna 2011 14:52
 Yuri ked si to takto mislel tak na 21 bloky pasujú 05 valce licujú,,len vo vlozky sú iné otvori
Datum: 06. ledna 2011 10:39
 mam doma valec 05 má menšie kanály
Datum: 06. ledna 2011 0:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 niesom si isty ale nemali 05 iný rozmer kanalov ??? alebo sa mi to len zda ???
Datum: 05. ledna 2011 22:02
Jméno: David kalvoster
IP: uživatel10936
 cau draci prosim as jakej mam nalejt olej do prednich a zadnich tlumicu mam jawu 175/356 dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 12:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlépe tlumičovej olej...sem si jistej že to je v příručce..
Datum: 04. ledna 2011 12:33
Jméno: lauf
IP: uživatel10792
 zdarec protáčí se mi na jawě nakopávačka,někdy zabere a protočí motorem,nekde a to většinou se protočí naprázdno,segment zuby ještě má,co teď? díkes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 17:05
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 a nemas ocesanej tisici hran co na nem mas paku
Datum: 05. ledna 2011 17:05
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau hele a co spojkovej kos jesli je to 250 to ozubeny kolecko je zajisteny perkem tak jesli ti nahodou nespadlo me se to stalo
Datum: 05. ledna 2011 16:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 co to máš za motorku? Jestli máš třeba jawu 250 tak tam bývá dost častý problém že je strhlý tisícihran na hřídeli co je na ní startpáka.
Datum: 04. ledna 2011 20:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 je to spojka 100%
Datum: 04. ledna 2011 18:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 když to nebude spojkou, budeš muset porcovat motor.
Datum: 03. ledna 2011 21:19
 bud uz ma maly zuby,nebo je ocesany kolecko po kterem segment projizdi..nebo mas spatnou nebo moc utahlou spojku
Datum: 03. ledna 2011 21:11
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 ahoj draci, nemáte někdo doma válce jawa 50/20,21 na prodej? Pokud možno s nepolámanými žebry a nepoškozenou vložkou. Jinak to může být zrezlé a zasviněné jak chce. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 15:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Foto a tak mi pošlite na mail prasiq@seznam.cz, jinakjsem ochotnej zaplatit podle stavu toho válce...
Datum: 04. ledna 2011 15:14
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jsem z moravskoslezského kraje mam válec i s hlavou ale potřebuje výbrus kolik daš??????????
Datum: 03. ledna 2011 21:16
 jaá! ale nevim jestli nema polamany zebra,kdyztak jestli je nejakej email,bych zitra poslal foto....
Datum: 03. ledna 2011 21:15
Jméno: jáááááááá
IP: uživatel9268
 zdravím,mám takovej blbej dotaz.Co je u pionýra kříž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 13:39
Datum: 09. ledna 2011 13:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 02. ledna 2011 21:48
 To je takový ten bazmek co se šroubuje pod motor,je na tom přidělaná stojan,tlumič výfuku a pokud jde o jawu 21 tak se do toho šroubují stupačky. U dvacítky jsout y stupačky napevno
Datum: 02. ledna 2011 20:32
 dobrý den chtěl jsem kde byse dala v okoli Frýdek-Místek repasovat klika na Jawa 250, popřípadě na kolik by to vyšlo.děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 20:13
Jméno: kubajz
IP: uživatel10513
 jsemz Janovic
Datum: 03. ledna 2011 20:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 odkud jsi přesně?
Datum: 02. ledna 2011 19:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 čau draci, nemá někdo z vás nějaké technické náčrty úprav válců na pionýra, je mi jedno jestli na závody nebob do krosu, hlavně aby tam byly rozměry a a bych nemusel měnit karbec. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 pokud nechceš měnit karbec,tak si udělej ten 4K,ale nedělej ty přídavný přefuky a výfuk udělej jen 28.5mm od horni hrany valce......
Datum: 02. ledna 2011 21:11
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já vím, našel jsem si výkresy na netu, jen se ptám, jestli to někdo nemáte a s tim co máte jestli nemáte zkušenosti...
Datum: 02. ledna 2011 20:34
Jméno: herrbode
IP: uživatel10882
 když nebudeš línej tak si to na netu najdeš něco je na jawa-50.cz tam už si to dohledej..jinak nepočítej že ti někdo dá výkresy....
Datum: 02. ledna 2011 20:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo jednu úpravu bych měl  - vem válec, zanes ho někam na výbrus, zajeď si to na kvalitní olej a máš pokoj !
Datum: 02. ledna 2011 20:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslím vložek válců... dík
Datum: 02. ledna 2011 15:25
 Zdravím, nevíte někdo, jestli se liší klika čz150C a čz125C ? Nebo stačí při přestavbě na 125 sehnat jen píst s kroužky, válec a hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 11:17
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 tak jak to píše Pajík to rozhodně není. Motor můžeš mít jakej chceš, ale stejného typu jako je psanej v techničáku. Pokud máš 150 na papírech, tak nejspíš musíš mít prohlášení od výrobce o možnost výměny motoru za jinej typ ..., pak ten motor namontuješ, uděláš technickou nebo něco na ten způsob a pak ti na úřadě přepíšou v papírech objem, typ motoru... Porblémem může být, že často chtějí aby tu výměnu motoru dělali v servisu, ČZ už není tu převzala Cagiva a jestli se do toho bude chtít jim. Na úřadě to taky chtějí brát jako přestavbu nikoli jako výměnu motoru a tak se platí poplatek za přestavbu (možná okolo 2000,-). Vyjádření v Jawě teď stojí 500,- v Čz to už taky asi nebudou dělat zadarmo. A hlavně nejdůležitější jestli ti to povolení vůbec vydaj. V Čz řeší přestavby p. Kepl úryvky z jwm "p. Kepl, oddělení propagace a reklamy - řetízkárna, tel.: 383 34 2270 , bohužel dost často tam neni. Jo vyrizuje Milan Kepl ale zpracovává Milan Přibáň. Stejne te Kepl odkaze na toho druheho." Pohledej okolo přestaveb na Jawamanii, řešilo se to mnohokrát. Je to takovej nejistej výsledek, zavolej do Čz a uvidíš, nejspíš ti to nevydaj a končíš.Je to hrubej nástřel, co jsem pochytil za pár let co jwm čtu, možná to je jinak ale o moc se to lišit nebude. Já bych se na to stejně vykašlal, za dva roky budeš 125 přepisovat zpět na 150 a je to zase lítání a prachy. Stejně by jsi musel ještě schánět 125 válec, kterejch uplně tolik není. Radši jezdit dva roky na fichtlu a mít to bez starostí, případně cestovní úpravu od stejskyho a v jednom na tom budeš dynamikou skoro stejně (ty dva litry by na přestavbu padly taky určitě).
Datum: 31. prosince 2010 11:17
 Nejdřív sehnat ty papíry, třeba se poštěstí...
Datum: 30. prosince 2010 17:46
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 jj to ti normálně na dopravce přepíšou v techničáku nový číslo motoru protože ze zákona mužeš mít motor jakej chceš stim nejni vubec problém mám takovej pocit že to přepsání stojí 50kč  ale kdybys viměnil jen válec a hlavu číslo na karteru zustalo stejný tak to nikdo nepozná  protože dovnitř nevidí a i kdyby viděl tak vý prd to samý na technickej já si ale myslím že by stačilo dát jen jinej válec hlavu a trisky ikdyby ve 125 byla jiná klika tak ta 150 bude maxinállně pevnější s pevnějšíma ložiskama ... a zdvih mají podle příručky stejnej já bejt tebou kdybych do toho šel tak to tam zkusim namontovat a když to pujde prošlápnout a nebude to nikde narážet tak to pojede uplně normálně.... když mužou udělat z 250 jawy 4takt  tak tohle musí jít bezproblemu
Datum: 30. prosince 2010 12:09
 To se nedá nějak ošetřit jako přestavba? Mě jde hlavně o to, že kdybych(snad ne), někoho na tom srazil a oni zjistili, že na tom nemám co dělat, tak zaplatím vedle trestu ještě škodu. Když tam bude 125 motor, tak by to vadit nemělo, nebo ne?
Datum: 29. prosince 2010 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím že tam dáš válec 125ccm si nepomůžeš! policajty zajímá co máš v papírech a né na motorce...
Datum: 29. prosince 2010 22:37
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 a papíry ke 125 máš? Nejdřív scháněj papíry, pak řeš technický věci. A pocit že by chtěl píst vyletět mívám až od pětaosmdesáti, 60 je nic. Klika je stejná. http://www.motomagazin.cz Rozdíly mezi motory ČZ 125 c a ČZ 150 c:
Motory obou kubatur v maximální míře využívají shodné díly. V zásadě se liší pouze vrtáním (pr.52mm / pr. 57mm). Zdvih (58mm) a tím i klikový mechanismus jsou shodné. Rozdílové díly:
Hlava válce, válec, píst (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní kroužek (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní čep, řetězové kolo (16zubů / 18 zubů), karburátor JIKOV (PAL) 2918 HC (hlavní tryska 75 / 80-85), hnané kolo náhonu na tachometr (9 zubů / 7 zubů)
Datum: 29. prosince 2010 22:11
 Já ji nerenovuju, jen bych na ní rád jezdil a na 150tce to nejde.. Jsou to kreténi, motorka má obsah 150, jede 60 kmh a už mám pocit že vyletí píst z motoru a můžu na tom až od 18nácti. Ale když si půjčim támhle od šampóna novou 125cítku, která jede 140 kmh, tak je vše v pořádku... Nicméně si na to můžu stěžovat tak na hlavním nádraží a tady na FK
Datum: 29. prosince 2010 21:19
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
Datum: 29. prosince 2010 19:07
 Já právě viděl na inzerci klika 125 a 150 a bylo mi to divný. Jestli třeba nemaj těžší setrváky, dokonce jsem slyšel i o tom, že se dělaly jiný setrvačníky..
Datum: 29. prosince 2010 18:47
 ahoj jelikoš mají stejný zdvih podle příručky ... tak by mělo stači dát válec a hlavu popřípadě trisky v karburátoru jaké mají bít ve 125 jen bych měl strach z toho že muže být jiný průměr pístního čepu ale to se dá upravit příjmo v brusírně ti to přizpůsobý
Datum: 29. prosince 2010 16:27
 Zdarec draci, mám pár dotazů. Šel by do rámu z 555 dát motor z 21? Nebastlím, ale krosku sem tak už dostal. Potom jestli tam vejde karbec - kolínko z J 2917 psb, jestli je kolínko stejně velké jako u J 2914 hz. Je to tam natěsno s kostrou. A poslední, jak udělat to obrácený řazení jako u Jawy 555? stačí tam dát místo toho šroubu hřídel jak je to u 555? Díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 21:04
 jo jde to jen musis provrtat díry na uchycení motoru na tech uchytech... 21 mela prumer 8mm, u 555 to bylo jen 6mm
Datum: 29. prosince 2010 21:04
 stepan: nemá je to to samý
Datum: 29. prosince 2010 19:56
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 všechno pude když se chce??? hošanku
Datum: 29. prosince 2010 18:44
 555 má myslím menší průměr úchytů do rámu...
Datum: 29. prosince 2010 14:43
 Ok díky, moc jsi mi pomohl. Já jen abych nekoupil motor a potom ho tam nenarval.
Datum: 29. prosince 2010 14:38
 a to řazení.stačí do víka našroubovat šroub s čepem jak to mají pařezy a dat na to pařezáckou řadičku
Datum: 29. prosince 2010 11:16
 Všechno tam pasuje motory jdou vpohodě vyměnit. Pařez má rám uplně stejný jako jawa 21 až na jinačí zadní vidlici a nějaké přivařené uchyty plechů atd....
Datum: 29. prosince 2010 11:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam dotaz mate nějaký návod nebo odkaz jak se dají vyrobit ty žebra na pio co se dávají na válec kvuli lepšímu chlazení nebo jestli se to dá koupit?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vystříhej si je z hliníkovýho plechu a nech si je navařit
Datum: 29. prosince 2010 22:29
|



|