|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravíčko, koukám na ojniční ložiska do babety a koukám že tu jsou v nabídce s klecí, v mojí jsou jen jehličky bez klece dají se nehradit zde nabízenými?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 22:55
 ano
Datum: 22. února 2011 22:55
 v com je lepsi piest s jedným kroužkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 11:30
 No dobre má mensie trenie ale je väčšia pravdepodobnosť že bude unikať kompresia Nie?
Datum: 23. února 2011 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 pro seriový motor je horší
Datum: 22. února 2011 20:39
 De ti rychleji do otaček
Datum: 22. února 2011 18:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 menší tření
Datum: 22. února 2011 18:12
 ahoj lidi, mam mustanga a valec je po výbrusu, je to normální když mam studenej motor a nejde to do otáček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:43
 romane ještě tu o karkulce....vzhledem k tomu že mustang nemá sytič ani přívěru,muže tento jev být normální.po nastartování studeného motoru se během pár vteřin spotřebuje nadbytek paliva vzniklý přeplavením a motor jede na ,,teplou směs,, i když je studený.to může být doprovázeno neochotou jít do otáček,dírou,cukáním atd.jelikož je to vzducháč a malý, je rychle ohřátý a tento jev zmizí po několika vteřinách.(při správném nastavení)samozřejmě může jít o netěsnost,špatně nastavenou směs,svíčkou atd
Datum: 22. února 2011 20:43
Jméno: Roman
IP: uživatel9293
 Ahoj no jestli si dal valec na vybrus tak si na to měl dat i jinsi pist  .pokud si to nedal tak ti to podfukuje a je to ztracene .pokud si tam dal i vybrus i přesne na to pist tak nevím proc to nejde do otacek
Datum: 22. února 2011 20:01
 no, vzhledem k tomu že bys měl mít kvůli záběhu bohatší směs, tak by to mělo tenhle normální jev trochu potlačit, ale nevim jak moc, takže jestli se to nepřidírá, tak to normální je..
Datum: 21. února 2011 20:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau co říkáte na tady tuhle upravu??????není někde video?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:31
 nechali jsme dělat úpravu.má to prý 11 koní a točí to 10-11tis
Datum: 21. února 2011 20:31
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 tech 10 koni je moznejch co sem videl vykresi kdyz fichtly zacinali tak na zavodni ucely sel vykon na kros zvysit na 10 koni a na rychlost to jelo okolo 100km/h a vim o
jednom cloveku co ma fichtla a ma zmerenejch na brzde 8 koni a toci mu to 8tisic otacek
Datum: 21. února 2011 20:24
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 on už mněl i 11 ale to nechtěl prodat
Datum: 21. února 2011 19:49
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Jak muze jet 10HP .) Ja myslim, ze v pio neskutecne...
Datum: 21. února 2011 19:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja ji nechci kupovat ja mam upravovaný válec ale zajímalo by mě jak to jede
Datum: 21. února 2011 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel11207
Datum: 21. února 2011 18:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa50speed.wz.cz/_msu.html
Datum: 21. února 2011 18:09
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 Ahoj draci chci se zeptaz jestli je normalní když mám hladinu v plovákovce stejne s plovákem tak se mi to dusí ale kdyz tam je benzinu do 3/4 plováku tak to je lepší? já jen že se říká že by měla byt hladina stejne s plovákem......a jeste se chci zeptat jak poznám že válec potřebuje výbrus aniž bych na něm jel? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 8:25
 dáš dole hlahu a podla velkosti schodu pri hornej hrane valca ak je hmatatelný tak bi sa mu zošiel výbrus
Datum: 21. února 2011 8:25
 Cau draci neviete niekto ake maju byt tlaky vo valci na jawe Mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 10 ATM.......??
Datum: 20. února 2011 15:50
 Čus draci kdo má z vás tu upravu od stejskyho jaká je z nich nejlepší potřeboval bych nějakou která vydrží a bude to mít dobrej jak spodek tak i vršek udělal bych Go motoru lepší ložiska,gufera,klika na jehlách a bezkontaktní zapalování.Tak jakou byste si vybrali??,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 pokud je tvůj výčet úprav konečný,tak si pořid Cestovní úpravu.Pro ostatní válce je důležité mít ještě výfuk a karburátor a rychlou převodovku.Pro úpravu vyber válec s co nejlepšíma přefukama!
Datum: 20. února 2011 12:28
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pro začátek se nech udělat cestovní upravu
Datum: 20. února 2011 12:10
 Zdravím, chci se zeptat, dneska jsem měnil na pionýrovi bronzové pouzdro v ojnici, vysoustružil jsem ho stavitelným výstružníkem a zkompletoval s pístem. Jde mi o to, že píst teď v tom bronz. pouzdře chodí ztuha, je to tak dobře (rozchodí se to?) nebo to mám ještě rozdělat a trošku to tím výstružníkem ještě vzít? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čágo prosím taky si chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ??
Datum: 27. února 2011 20:01
 Biiagi: mě tam to starý bronzový pouzdro taky drželo festovně, ale bylo od toho pístního čepu tak vymačkaný, že se v tom pouzdře ten čep normálně vyklal a motor nešel pořádně vytočit (na rovince byla maximálka 65 km/h a z kopce 65-70 km/h). Jinak už mám motor skompletovanej a už i zavrčel a vypadá to, že je vše v pořádku, jsem zvědavej jak po této výměně pojede
Datum: 20. února 2011 17:40
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Kdyz ja delal generalku cinkal me motor jak prase ale to bylo z krouzku s logiskem bronzovim sem ani nepootocil  ale jezdilo to jak svine anio jednou jsem nezadrel furt byl na zavodech
Datum: 20. února 2011 13:40
 Jojo...taky sem to přet dvěmi tejdny dělal
Datum: 19. února 2011 23:21
 OK, tak to ještě protáhnu tím výstružníkem ať to chodí volně
Datum: 19. února 2011 23:10
 Jasný,,vůle tam byla..ale taková že se určítě pouzdro protáčelo v ojnici...ten čep tam fakt nesmí jít ztuha
Datum: 19. února 2011 23:05
 Díky za odpověď, jen mě napadá, když to udělám tak akorát, aby ten čep tím bronz. pouzdrem chodil volně, nebude tam zachvíli vůle (někde jsem četl, že by měl jít ztuha)? Teď jsem to pouzdro právě měnil, že tam byla velká vůle a motor kvůli tomu nešel vytočit naplno a ozývalo se takové kovové cinkání...
Datum: 19. února 2011 23:01
 Rozdělej to a jeŠtě to projeď...musí to chodit z volna...kdyby si to neudělal mohl by si zadřít píst
Datum: 19. února 2011 22:11
 Zdar borci! Hale neznáte nějakej trik na to jak sundat z válce starý(20 let), zapečený těsnění jak je mezi válcem a karterem??? Vyzkoušel jsem už skoro vše, horkuvzdušnou pistoli, kudlu(s tou to sice trochu de, ale jak trochu přitlačim, tak to vemu i s hliníkem), šmirgl taky nic moc. Díky za rady a tipy!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:27
 Čézeťáku, to bych musel zase vyndat vložku z válce, abych to mohl srovnat.
Datum: 20. února 2011 13:27
 ježiš vem pilník a seškrábni to pilníkem..... pak si vem rovnou desku, dej na ni šmirgl a dosedací plochou po tom šmirglu párkrát přejeď a srovná se to
Datum: 20. února 2011 13:23
 Sharker487: No už jsem v takový fázi, že to vypadá jako natřený barvou, je to hodně slaboučká vrstva, taky mě napadlo to vyhladit smirkem a nechat to tak. Silikonem to rozhodně těsnit nebudu.
jofko2212: Můžu se zeptat co je to "radekom"? Díky
Datum: 20. února 2011 13:22
 Ja sem mňel taky tenhle problem a pekne mi to zišlo radekom
Datum: 20. února 2011 13:16
 stačí oškrábat jen to co půjde, ten zbytek bude tak tenkej a tak pórovatej, že si do něj nový těsnění krásně sedne, pokud to budeš těsnit silikonem, pak už je to úplně jedno..
Datum: 20. února 2011 12:04
 Díky. Zatím to škrábu tím nožem. Brát to ocelák, to už bych tam radši nechal to starý  a na to dal nový.
Datum: 20. února 2011 10:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 radeko, skrabak nebo lehce nozem (nebo kamarad to delal ocelakem... nedoporucuju protoze se to pak poskrabe a budes tam muset lepit silikon +
papir nedoporucuju) ... ale nerezat pouze skrabab ostrim ze srany na stranu
Datum: 19. února 2011 20:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau nemáte někde přesný popis jak se přesně snižuje hlava?nějaký nakres co přesně na té hlavě snížit na netu jsem hledal a marně díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 13:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to je jasný tak blbý zas nejsem bud bych to poslal frikulínovi a nebo stejskymu ale omam mame frézu soustruh atd tak jsem to chtěl vyskošet  bud to vyjde a nebo ne chybama se člověk učí
Datum: 21. února 2011 13:21
 standa to vie najlepsie
Datum: 20. února 2011 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 popíšu ti to: sezenu si krásnou origo hlavu,vyčistím jí,vezmu krabici,hlavu vložím do krabice,vystelu jí hadry a papírem a krabici zavřu,přelepím,zabalím do papíru,pořádně přelepím,na krabici přilepím štítek s adresou Frikulína,odnesu na poštu,vezmu podací lístek,čitelně vyplním,předám pracovnici české pošty a zaplatím poplatek za balík. Do pár dní se mi ta krabice vrátí na mojí adresu a v ní je perfektní snížená hlava!!
Datum: 20. února 2011 16:10
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Jak mas hlavu a doseda na valec tak tyhle mista proste trosku obrousis (pasta asi moc nepomuze to je moc drobny spis ta frezka) pokad jich mas hodne tech hlav tak si to poloz treba na kotouc u flexy  ale musi to byt v absolutni rovine a vic jak o milimetr bych to ani nesnizoval tak se tam budou delat vetsi komprese a neco v motoru ti moc dlouho nevydrzi (klika,pistni cep,pist)
Datum: 20. února 2011 13:45
 Nákres nemam normalně vezmeš hlavu a valec daš na okraj valce brusnu pastu a budeš točit ale o moc to nesnižiš jestli maš přistum k freze zak to sjed na frezce
Datum: 19. února 2011 20:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale ja myslel nějaký nákres
Datum: 19. února 2011 20:02
 Bud brusnou pastu ale to tak moc nesnižiš nebo na freze to je lepši  a pak trochu vybrusit tou brusnou pastou ad si to lip sedne
Datum: 19. února 2011 19:51
 Zdar, mám 350/639 a když budu dávat nové písty na ojnice, v kterých jsou jehličkové ložiska už s klecí (před tím tam byly klasické bez klece), tak tam musím dávat ještě k tomu ty původní vymezovací kroužky proti vypadnutí jehel nebo už ne? Já si myslím že už ne, ale nevím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:51
 díky, tak to asi znovu rozdělám protože už sem to složil bez toho
Datum: 19. února 2011 12:51
 dej je tam, prinejhorsim tim nic nezkazis
Datum: 19. února 2011 0:58
 čau, dnes jsem poprve nastartoval moji jawu 20 po renovaci. Normálně celkem dobře chytl. Mám válec po výbrusu a nový píst a kroužky. Motor při běžení jakdyby tak torchu drnčel nebo zvonil neco takového a zdálo se mě že to jde od válce nevíte čím by to mohlo být? nebo je to normální když mám po výbrusu ? děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:50
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Vzdy jak delas vybrus tak zkontrolovat kliku ajaja aspon to lozisko  jinak po vybrusu krouzky to nebudou vetsinou se k tomu dava novej pist s krouzkamato krouzky nebudou
Datum: 20. února 2011 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 jestli jsi nedělal kliku,tak ti ted oznamuje,ze chce taky repasovat
Datum: 18. února 2011 11:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Po výbrusu je to celkem normální že to dělá divný zvuky, ale jestli máš třeba starou kliku nebo starý bronzový futro tak muže zvonit to.
Datum: 17. února 2011 20:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nemlatils do kliky pri puleni? jinak to muzou bejt krouzky..
Datum: 17. února 2011 20:07
 mám jawu 50 tip 555 z roku 61, mam tam motor z jawa 05, výfuk z jawa 555, válec je na tom taky od 555 (už zažil výbrus a novej píst), karburátor je tam taky z 555, jakej bude výkon motoru ? měl bych tam dát spíš vejfuk od 21 nebo tam nechat ten krátkej od pařeza ? jakej mam nastavit předstih, podle 555 nebo podle 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 18:01
 kanálky válce a motoru nelícujou, asi tak půlka otvoru je zakrytá, v tom pařezovi co sem dostla byl tenhle motor, myslel sem si že je to tak správně, dal sem ho strejdovi na generálku a výbrus, když dostal výbrusní sadu tak si všim že to nesedí, a že i píst špatně zavírá přepouštěcí kanálky, nějak to zabrousil a říkal že by to mělo bejt dobrý...
Datum: 17. února 2011 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel11180
 Pojede to jako pařez,takže perfektně! Skontroluj jestli lícujou dobře kanály válce a karterů(první motory 05-ok,poslední motory 05-Ne e),výfuk samozrejmne 555....mžeš ze šroubu uříznout tlumič,pojede to víc....předstih jako na 555
Datum: 16. února 2011 18:22
 bych rad vedel jestli to vubec pojede  .. ne tak ja nevím no , typl bych to asi že to bude výkonově jak pařez.... ja bych tam dal urco z 21cky vyfuk.. ten jde vic vytočit
Datum: 15. února 2011 23:45
Jméno: honzik
IP: uživatel10906
 čau draci na jawě 21 sem si yměnil pístní kroužky je třeba to nějak zajíždět ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:23
 Nech to jen ad si to sedne jestli si měnil jen pistni kroužky tak 100km zajiždět nemusiš  staši par km 30-40...jo kdyby si měnil i pist tak těch 100km je no a když dělaš vybrus tak 300km  ad ti to jede  čeest draku
Datum: 15. února 2011 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak 100km to moc nevytáčej a jezdi tak kolem 45-50km/h a dej víc oleje tak 1:30
Datum: 14. února 2011 21:29
 Zdar draci mal bi som jednu otázku volakedy v lete som tu písal o pridieraní valca a samozápaloch ked som trošku dlhšie pretúroval motor na plno tak mi začal piskotat a strácal výkon tak som vždy vipal zapalovanie a dal som plný abi ho premazalo a schladilo lenže motor bežal dalej aj bes iskri písali ste mi že má nastavenú chdobnú zmes moc teblú sviečku alebo velký predzápal všetky varianty som odskúšal predstih som dal 1,2 hladinu som nastavil a ihlu som dal na tretí zárez zhora ale napriek tomu furt zle až som ho potom pridrel tak že ma motor zabrzdil tak som to doma rozobral piest bol pri výfukovom kanály ako keby zaleštený a spredu mal také botky jak kebiže sa tavý krúžky boli celé. tak som ten piest opatrne obrúsil jemným šmirglom dal som nové krúžky a zložil to a ešte som si vyrobil CDI zapalovanie od chonga zapalovanie krásne ide chytá to na jeden šlap a motor sa dá lepšie vytočit ale nemá žiadny výkon vytočím 1 skoro na nejakýych 35 k/h potom 2 skoro na 50 a viac a trojku to už vobec nevezme zaradím a padá s otáčok valec tam mám z jawa 05 má menšie predukové kanály s vrtaním 39,00 na karteroch s dvadsat jednotky. čo to ešte može biť bol tam spravený tesný výbrus alebo sú tam velké tlaky? hlavu mám origo ale robí mi to od jedného dna vlete ked bolo asi 35C a išiel som pomaly na jednotke po polnej tak sa mi tak prehrial že sa pridrel a odvtedy furt... ale predtým išol parádne skoro 80km/h tu je aj video prepáčte za tú skvelú kvalitu je to točené s mobilom http://www.youtube.com/watch?v=GHN2odCMiTA
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:10
 dobre dám tam ten 20tkový dík za rady
Datum: 15. února 2011 21:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 Ak môžem poradiť tak tam daj ten 20 valec lebo ten 05 tam mi vôbec nesedí motorka ide optimalne ak máš zlicovane kanaly a ti maš na valci menšie ako v karteroch tak to moze robiť bordel pri nasavani zmesy do válca
Datum: 15. února 2011 8:23
 OK skúsim to pozret mám možnost použit aj 20tkový valec ten má tí okienka vačšie len ho musím dat na výbrus pojde to sním lepšie ako stým 05 ?
Datum: 14. února 2011 21:13
 podívej se na válec a pokud jsou na něm "mapy" tak je to přidřený a musíš udělat výbrus
Datum: 14. února 2011 20:44
 Zdarec, mám pár dotazů. Mám už skoro složený motor na 555, ale zjistil sem, že klika se točí dost ztuha. Sedne si to nebo je v tom nějaký jiný problém? Druhý problém je, že nemůžu najít zámky na pístu. Mám originál tříkroužkový. Pod prvním kroužkem ho najdu, ale u zbývajících dvou ani za nic. Ty zámky mají být nějak ve stejné poloze nebo jeden může být nahoře a druhý dole? Co by se stalo kdybych kroužek nedal na zámek? Dík, a sorry, dělám to poprvé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:01
 Všechny zámky jsou tam
Datum: 15. února 2011 14:01
 bez komentáře...
Datum: 14. února 2011 20:22
 za mna hovorim: do kluky nebuchat!
mohli ti vypadnut...ak su tam ale neni, ani neuvazuj tam ten piest dat
Datum: 14. února 2011 19:52
 Hergot, ty zámky tam ale být musí, s tím pístem sem najezdil už pár stovek a bez problému.
Datum: 14. února 2011 19:44
 Furioso, díky, a neboj, majzlem mlátit do kliky mě ani nenapadlo
Datum: 14. února 2011 19:33
 jo a furioso.. to ze to povoli tak to nemusi byt vzdycky pravda nemusi to povolit a nebude se ti to dobre tocit a bude ti to drit.. kdyz to jemne naklepnes nci tim nezkazis! aspon me to teda nevadilo a doted zadne problemy se neprojevili
Datum: 14. února 2011 19:13
 prosim ta, len do tej kluky netlc ziadnym majzlom ani nicim...to ze ide ztuha, no co uz. malo by to sadnut, urcite to je lepsie ako ked do toho buchnes majzlom. niektory radia buchnut gumovou palicou po vnutornom kruzku loziska...ale jemne, ziadne "zatlkanie klincov"...ale do kluky v ziadnom pripade S NICIM NEBUCHAT!!!
Ked nemas na pieste zamky, tak vymen piest. Kruzky sa ti inak pretocia, hranami narazia na kanale a zlomia sa a mozu (a pravdepodobne aj znicia) cely valec!
Datum: 14. února 2011 18:59
 Díky
Datum: 14. února 2011 18:35
 nekdy se muze stta ze pri naklepavani kliky do karteru u pres drevo se muze nejak ta klika podrbat.. me se treba nejak vic narazili setrvacnikya sla ztuhua.. toz sem vzal majzl a opatrne tukl mezi ty setrvacniky a ona by mela povolit.. a popr. jeste protocim WD sprejem.. a ty zamky.. ty krouzky by se ti jinak na pistu protacely.. jaky to ma dusledek to nevim ..ale urco tam jsou k necemu,asi by to nebylo ono ..
Datum: 14. února 2011 18:33
 Lidi chtěl bych se zeptat jaké je vrtání pístů pro pionýr 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:11
 zdrawím pokud se nemejlim tak 21 z výroby má 38.00mm esli myslíš vrtání vílce?
Datum: 13. února 2011 21:11
 To je problém si to najít v tech. údajích, pokud se nepletu, možná je to psaný navíc i v papírech ne?
Datum: 13. února 2011 20:14
 Cus kluci,mám pařízka a kamarád mi bude brousit válec honovat atd..a já se ptám kolik má mít válec když píst je 38.50...potřebuji přesně ten rozměr aby to v tom nehrkalo!!Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 18:48
Jméno: Tubin
IP: uživatel11156
 *být ja nevěděl jesi pist neni přesně 38.50...tak jestli nema být trochu větší...  zatím díky za odpověd!
Datum: 14. února 2011 18:48
Jméno: Tubin
IP: uživatel11156
 Stando tu vuli sem chtěl slyšet na pistu je 38.50 tak si logicky řikam že tam musi bejt mikro vule takže píst je trochu menší jo? pohadal sem se z dědou takže ve sve vybavě kloudnou šupleru nemam takže válec má bát přesně 38.50?Díky
Datum: 14. února 2011 18:46
 tak mu k tomu dej ten píst a ať ti to vybrousí normálně podle pístu ne?
Datum: 13. února 2011 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel11158
 válec se vždycky brousí do nuly! Tj. 38.50mm a k němu pak seženeš vhodný píst....pravděpodobně píst 38.43-5-7 podle vůle.....běžně seženeš píst kterej bude mít vypáleno 38.47 ale bude mít opravdu 38.45mm.....dá se vše změřit....
Datum: 13. února 2011 20:12
 to je asi logicky ne?
Datum: 13. února 2011 19:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 38,50 je to druhý výbrus
Datum: 13. února 2011 19:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau seso,ještě jsem se chtěl zeptat jestli ještě někdy budeš mít v nabídce to těsnění-oj kroužek v plechu u start páky na pio. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 0:21
 za tyden bude,,draku
Datum: 14. února 2011 0:21
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 16. února 2011 14:03
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ale prd, zvysi tim spodni kompresi a to velmi nepatrne, zadneho zniceni kliky bych se nebal, ale pochybuje, ze se seriovym. motorem poznas nejaky rozdil.
Datum: 16. února 2011 14:03
 tak jako výkon se zlepší jo- protože se zlepší výplach motoru.. jinak to sníží životnost klikovky sem slyšel... hele jestli to tam dokážeš dát  tak to tam pro mě za mě dej.. ale jak říkám něco dobrý je k něčemu bohužel zlý.. takže jestli najezdíš 100kiláků denně tak za měsíc můžeš dělat GO + kliku
Datum: 14. února 2011 7:17
|



|