|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , budu dělat generálku motoru.. ložiska a těsnění už mám koupený... tet jenom Výbrus a repas klikovky ale nevím jestli mám koupit nový válec s pístem vrtání 38.00 nebo výbrus?co se mín zajíždí ? oplatí se výbrus když mám 5 výbrus ? .
A neznáte nějaký fígl na předstih abych po složení motoru nemusel seřizovat znova ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel11031
 dej válec na repas....predstih stejnak budes muset přeseřídit pro nový těsný motor,takže nějaký malý,aby to jelo
Datum: 21. ledna 2011 10:51
 tak si nezapomente odnést všechny kladiva co nejdál od místa kde to budete dělat
Datum: 20. ledna 2011 23:41
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 budu dělat GO po prvé..s kámošem musíme někde nachytat skušenosti ne ?
Datum: 20. ledna 2011 23:00
 Jestli zvládneš GO motoru tak pro tebe bude předstih hračka, ne?
Datum: 20. ledna 2011 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nový válec nekupuj...výbrusů můžeš dělat 8 takže není co řešit...no a s tím předstihem sis měl udělat risky na karteru a na statoru aby jsi věděl kde jsi to přesně měl
Datum: 20. ledna 2011 22:12
Jméno: pepa
IP: uživatel10340
 Ahoj seso chtěl sem se zeptat jak máš ty pístní kroužky:Značka motocross tak jestli jsou i na menší výbrusy konkrétně 38.75,39.00
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 12:48
 tak tyto krouzky uz se mi nepodari naskladnit,,
Datum: 23. ledna 2011 12:48
Jméno: marena
IP: uživatel10561
 Zdarec draci chtel bych se na neco zeptat mam motor z cezety 150 porad mi to striha klinek ktery drzi magneto na hrideli uz sem tam menil 3 , nevim co s tim mam delat dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 23:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rotor drží jen na kuželu a je utažen šroubem skrz vačku, klínek je tam jen pro ustavení do správné polohy při skládání.. což znamená že máš málo utaženou vačku a/nebo mastnej a špinavej kužel na čepu kliky
Datum: 19. ledna 2011 23:17
Jméno: vojta
IP: uživatel10384
 Zdar, já tam klínek nemam, fest jsem to dotáhl, a jezdím takto už od roku 1995 bez závady, rotor se nepohne. V
Datum: 19. ledna 2011 21:58
Jméno: marena
IP: uživatel10561
 Dik kluci prohrabu se v tom a dam vedet jak sem uspel
Datum: 19. ledna 2011 20:24
 Je možné že je vymačkaný kužel buď v díře nebo na hřídeli nebo málo dotažené magneto. Klínek tam plní totiž jen ůčel aby magneto bylo nasazeno na přesnou polohu... Mě to dělal simson a stačilo magneto jen Pořádně utáhnout zajišťovací maticí. Jinak nevím
Datum: 19. ledna 2011 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkontroluj , jestli nemáš vymleté drážky a když děláš nový klínky tak je musíš mít nafest aby neměli vůli ...když mají vůli tak se štípnou
Datum: 19. ledna 2011 19:48
 čus lidi chtel bych sa zeptat jak sa meni pist na fechtlovi moc me to nejde. dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 11:09
Jméno: knoxwille
IP: uživatel10781
 hlave to neskousej ten pistni čep vindat za pomoci kladivka a sroubovaku jinak skrivis ojnici a potom se ti bude pist obrusovat na jednu stranu
Datum: 19. ledna 2011 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 kleštěma vyndáš segrovky ,vemeš/seženeš/uděláš si vytlačovák na pístní čep,pístní čep vytlačíš(NE vymlátíš,to bys ohnul ojnici) a píst sundáš......doufám že nemusím zdůrazňovat že při sundaném válci!
Datum: 19. ledna 2011 0:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11014
 Dobrý den mám otázečku v říjnu jsem si nechal dělat výbrus na 5. Jezdil jsem na něm tak 12 dní slušně na půl plynu moc ho nevytáčel. Pak jsem ho zazimoval do sklepa dnes jsem ho rozdělal a ve válcu mám hmatatelný schůdek vůbec nevím jak by se to mohlo stát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 15:37
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 vypadato ze to je v poradku
Datum: 20. ledna 2011 15:37
Jméno: lukáš
IP: uživatel11014
Datum: 19. ledna 2011 13:06
 je to nějaké flekaté,jsou tam vidět čmouhy.jsi si jistý že je udělaný výbrus?
Datum: 19. ledna 2011 7:15
 měl bys srazit šabrem hrany kanálů po brusu at to zbytečně nežvýká kroužky
Datum: 19. ledna 2011 7:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11014
 A přidírat se to némůže píst je OK žadná známka přidírání
Datum: 18. ledna 2011 20:45
 Kompresa je docela dobrá. Jezdí to dobře i do kopců zatím to silu má uvidíme časem s tem snihem to teď zkoušet nebudu budu motor půlit a vyměňovat hřídel s nábojem. Jinak oleja dávám přesně podle toho kolik se má dávat na záběh a vždycky ještě radši trochu přidám když se to zajíždí. Foto je zde http://glk.ic.cz/valec.jpg
Datum: 18. ledna 2011 20:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 presne, obcas to vybrousej na h.... Kdyz polozis nohu na nakopavacku propadase?? a az zase pojedes tak hned jak zastavis skus hodit na valec trochu snehu co to udela jestli se bude jenom tak tavit nebo se hned vypari, chci to vedet kuli tomu, ze se to mozna pridira coz by bylo dost divny, hlavne jestli nemas moc chudou smes
Datum: 18. ledna 2011 20:24
Jméno: mněkéjš
IP: uživatel11017
 je to možný nomae ja to tam močná mam taky treba to vorlovi druzi vošulili
Datum: 18. ledna 2011 18:57
 Kdoví jak to dělají pitomci... Měl jsem válec po výbrusu a po 100Km záběhu jsem tam měl schůdek jako kráva... Ted mám nový výbrus na 55Ccm,vůbec to nešetřím,už od nasazení to točím jak hovado.má to 400Km a ani příznak schůdku
Datum: 18. ledna 2011 18:30
 Az dojedu dom vyfotim to zatim dik za odpovedi.
Datum: 18. ledna 2011 18:18
Jméno: lukáš
IP: uživatel3033
 Presne nevim podle me tak 30 - 40. Jeste jsem jel na nem jednou v zime to taky tak 5km a taky pomalu.
Datum: 18. ledna 2011 18:06
 těžko říct, zase co jiného by to bylo, vyběhanej válec? to se mi nechce věřit...
Datum: 18. ledna 2011 18:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 no tak muze, ale po 12 dnich co mohl najezdit?! Kolik si najezdil km za tech 12 dni zhruba?
Datum: 18. ledna 2011 17:58
 fermez: proč by to nemohl být karbon?
Datum: 18. ledna 2011 17:53
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 za dvanact dni karbon?? blbost, jak si michal olej a kolik? meristo vubec?
Datum: 18. ledna 2011 17:45
 Podle mě to bude karbon, jestli ne tak je to hodně divný
Datum: 18. ledna 2011 17:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11014
 tak to nevím vyzkouším to ale myslím že ne
Datum: 18. ledna 2011 17:29
 Není to jenom karbon?
Datum: 18. ledna 2011 17:26
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 12:53
Datum: 19. ledna 2011 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 tak to čumim....uhlíkové těsnění 2mm vysoké a eště pod hlavu....ty si na hlavu
Datum: 19. ledna 2011 0:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tyhle krouzky vubec netesnej stojej za hov.. uz jsem skousel asi 3. pak jsem to zacal resit zabrusovanim hlavy. Kdyz uz davam pod hlavu tesneni tak ho vystrihavam z tesneni jako je ke kolinku k vejfuku je uhlikovy. Hlavne to taky musis dotahovat do krize to snad vis.
Datum: 18. ledna 2011 17:54
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 mně taky v mototechne řekly že se nedělá ,ale že je mužu udelat z plechovky od piva
Datum: 18. ledna 2011 16:47
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau hele ja vim ze na fika se nic nedavalo ale z vlastni zkusenosti vim jakej je fichtl svine a tesnení tam proste dat musis ja mam doma silnej papir tak ho tam vzdycky vystrihnu a pohoda je na pionyru uz tri roky ma najeto 15 000 mozna uz vic a jeste to nikde pod havou nefouka.Zkus to taky nez utratis za postu
Datum: 18. ledna 2011 16:38
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 dáky moc
Datum: 18. ledna 2011 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, takové těsnění existuje, ale z výroby se na pionýry žádný nedávalo, v případě netěsností se zabrušovala dosedací plocha hlavy..
Datum: 18. ledna 2011 15:36
 chcem sa spitat ake tesnenie ide pod hlavu na jawu 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 21:20
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Já tam davám (těsnění) z alobalu.
Datum: 17. ledna 2011 21:20
 mohlo by tam jít ze stadiona, ale origo tam nebylo těsnění...
Datum: 17. ledna 2011 19:55
 z fabriky tam zadne neni ale kdyz sem drazdil kozel tak se nechalo koupit bylo hlinikovy tak o sile pul milimetru zkus se zeptat sesi jestli by ho neumel
Datum: 17. ledna 2011 19:31
Jméno: palo
IP: uživatel8795
 nazdar palic na jawu 21 nejde ziadne tesnenie hlawa sa zabrusuje
Datum: 17. ledna 2011 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 žiadne tesněnie tam neide
Datum: 17. ledna 2011 19:26
 Žádné
Datum: 17. ledna 2011 19:25
 čus draci mám problém dnes sem si na pioníra přidělával výfuk tak že sem udělal dvě díry menší do válce vratčkou abych k němu mohl přidělat výfuk a když sem tam přidělal výfuk k válci tak sem toho fichtla otočil a chtěl sem ho nastartovat a zjistil sem že se mi přestal absoulutně hýbat válec skrátka je jak zadřenej vubec se nehne když to chci našlápnout ani když ho roztlačim tak mě nanapdlo není možný že se dostali nějaký hoblinky do válce z vrtačky a zasekli tam píst prosím poraď tě čím by to mohlo být když ještě před vyvrtáním mi to šlo nakopnout a poté co sem vyvrtal dírky do válce tak je to zadřený
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 19:31
 Tak hoši všem moc děkuji za rady a za pomoc už mi to zase pěkně jede bylo to jen pístem byl nějakej zaseklej šel jednou dobředu a zpět a dál nic víc tak sem tak dlouho jezdil dopředu a dozadu a dopředu a dozadu až se nějak rozfakčil a začal normál běhhat a jeeště jednou dík za rady
Datum: 18. ledna 2011 19:31
 diť jo provrtaný skrze na skrz by to být nemělo je tam rezerva 15-20mm ale pro jistotu se mrknu do válce a k hlavě jestli to není vrtlí ale nesmí dával sem tomu dost velkou rezervu no
Datum: 17. ledna 2011 20:07
 okej dík za rady pokusim se to vyčistit a podivat se na to snad to bude jen těma šponamadoufám
Datum: 17. ledna 2011 19:54
 dyt si povidal ze mas rezervu dvaapul centaku tak jak to muzes mit zkrs? =)
Datum: 17. ledna 2011 19:51
 pokud mas teda tu litinovou vlozku ok tak sou to nejspis ty spony nasilim to nedelej je to potreba rozdelat sundej hlavu valec vycisti to pokud ti nekdo pomuze tak ho postav na zadni nebo ten motopr sundej(lepsi varianta) klikovku prolej a prohejbej v benzinu nemusis ho tam davat moc staci deci prokvedlej vylej takhle to parkrat zopakuj muzes pouzit stejnej benzin jen nech usadit bordel kterej tam samozrejme nenalejes a az to budes skladat tak si dej krouzky do valce at si zrovna zjistis vuli v zamcich a az to budes skladat tak opatrne at ti spravne sedej v zamcich aby se ti neolamaly
Datum: 17. ledna 2011 19:49
 no jak se dělaj závity vnitřní to vim dík za pomoc.Napadla mě jediná myšlenka vymontovat hlavu a podivat se na válec jestli není provrtanej skrz na skrz ale neměl by být dal sem mu dost velkou rezervu.
Datum: 17. ledna 2011 19:47
 no mám ještě rezervu asi 25mm k tomu pístu tak že přímo k němu sem se nedostal díky bohu.
Datum: 17. ledna 2011 19:38
 no pokud si to prohnal i zkrs vlozku tak nepocitej s kompresi to za 1 dal nebudes mit podtlak kterej potrebujes pro nasavani smesi a pokud si tam dal dlouhy srouby tak se ti pist zasek o ten sroub a s tima pilinama to je zaklad to mit bud dobre zadelany aspon hadrem nebo ten valec mit sundanej jak tam mas bordel tak je to spatny nerikam necha se to vycistit ale proc si pridelavat praci a vis jak se spravne rezou zavity? dystak pisni rad poradim
Datum: 17. ledna 2011 19:37
 Je to zaseklé aj bez těch šroubků? snad to hochu neprovrtals durch i s vložkou
Datum: 17. ledna 2011 19:34
 a neprevrtal si to as pri piest ?
Datum: 17. ledna 2011 19:29
 sorry oprava chtěl sem napsat že se přestane hýbat píst ve válci né válec
Datum: 17. ledna 2011 19:23
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 zdar hoši jak upevňujete hlavu na fichtla do soustruhu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 20:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 na freze to jde. akorat je horsi ze freza nastroj ma nose pod nakym uhlem a ta plocha nebude rovn, ale nicemu to snad nevadi ja to mam u jedny hlavy a lip to tesni ten hlnik se krasne priplacne k valci
Datum: 18. ledna 2011 20:30
Jméno: Elwis
IP: uživatel11009
 Zdárec,školy nemám,ale viděl by jsem to na frézu..
Datum: 17. ledna 2011 17:56
Jméno: jan
IP: uživatel10894
 čau draci včera sem čistil výfuk mam tan ten z mustoše (ne ten s tou fajfkou na konci) a nevím jestli má bejt ten tlumič vloženej na dýlku nebo na šířku ale myslím si že je to jedno tak se jen tak ptam dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:05
 Na to je jednoducha odpoved dej to tam jak chces teda spis jak myslis protoze jak asi vys ono by se nic nestalo kdyby tam ten tlumic nebyl proto ze on na to nema vliv on jenom jak je v nazvu ,tlumí,zvuk toho motoru
Datum: 18. ledna 2011 15:05
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čau draci, zjistil jsem že mám na 175\356 ohlou ojnici. píst ve válci bez kroužků se opírá o stěnu válce.
nemáte nějakej fígl jak se to dá srovnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 20:17
 jak ohlou a to ze se pira to je jas ne kdyz jde pist do horni a kdyz de do dolni nebo ti dre bokem jak je cep u pistu?
Datum: 17. ledna 2011 20:17
 Nebo ji vyúhlovat...
Datum: 17. ledna 2011 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chce to novou
Datum: 17. ledna 2011 18:28
Jméno: Elwis
IP: uživatel10087
 Zdárec draci,kolik se dělá tolerance válec-píst při vejbrusu? Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 0:01
 Zdar, mám motor 350/639 po GO včetně výbrusů a chci vědět jestli bude stačit při zajíždění zvednout jehlu o 1 zářez a mazat olejem v poměru 1:40 místo 1:50 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:45
 dik, ještě že ste mi to řekli
Datum: 16. ledna 2011 19:45
 na prvni jizdu to poradne namaz klidne 1:33 nebo 1:25 jestli mas kvalitni olej, jato mazu podle toho jak se rychle propada nakopavacka pokud vubec tak uz mazu min 1:40 min bych nedaval jeto dost malo naty loziska a jehla=3 zarez
Datum: 16. ledna 2011 18:13
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 1:40 je moc málo oleje  při zajíždění tak 1:30
Datum: 16. ledna 2011 18:13
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar draci myslíte že bych zvládnul udělat výbrus doma? a hlavně jak vychytat naprostou souosost. A taky se chci zeptat jak upevňujete hlavu do soustruhu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 17:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samotné honování je k ničemu, protože kameny budou kopírovat ovalitu válce. Před honováním je nutno mít válec přesně obroben s přídavkem na honování.
Datum: 17. ledna 2011 17:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vy se mi to vsichni snazite omlatit o hlavu, ale ja se ptal jestli s tim ma nekdo zkusenosti, jestli se to da, a pokud ne tak proc...
Datum: 17. ledna 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 Možná výbrus honovačkou a výbrus soustruhem neni to a samé,ale na dílnách JZD ve vedlejší vsi ještě před 10 lety brousili valce na soustruhu.....písty pak byli těsnější,muselo se to hodně opatrně zajíždět a hlavně déle,ale jde to!
Datum: 17. ledna 2011 10:58
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Tak samozrějvna že ta honovačka je poněkud lepší než ta od Lori. Jinak soustruh bohužel moc seřízenej neni páč má suport vůli na ose y. Takže Schlesinger by mi ho asi omlátil o hlavu  . Ale máte pravdu bylo by s tim sraní a výsledek nejistý takže si ho nechám za 600 kaček někde vytáhnout.
Datum: 16. ledna 2011 21:56
Jméno: trubka
IP: uživatel11003
 Mohu souhlasit s krf,jinak ostatní jsou vedle jak ta jedle.Ten odkaz od Lori-honovačka nanic.Pro postul jak uděláš na soustruhu 1 otáčku na 1 zdvih ? ,,to ,,zařízení by bylo drahé asi jak ten soustruh.A to ještě asi nevíš,že jde seřídit i soustruh z třetí říše seřídit na přesnost podle ,,Schlesingera,,jestli víš oco GO.Jináč profi honovačka ,,dělá ,,1 otáčku na 1 zdvih a honovací hlava je rozpínána tlakem oleje a kamenů je podle průměru 3 až 9.Takže tomas -vem válec a dones ho do brusírny a za pár stovek to máš hotové.
Datum: 16. ledna 2011 20:40
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 mám soustruh TOS Trečín SV 18 RA / 750
Datum: 16. ledna 2011 20:13
 proč by to na soustruhu nešlo?je třeba ovšem mít soustruh s patřičnou přesností ne z dob třetí říše
Datum: 16. ledna 2011 19:53
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Honovačku si mohu zapůjčit tak jsem si myslel že kdybych tomu dal vysoký točky a pomalej pojezd že by výslednej povrch nemusel být špatný a dal by se vyhonit honovačkou.
Datum: 16. ledna 2011 19:11
Jméno: krf
IP: uživatel11000
 výbrus se dělá na vetrikální vyvrtávačcce a pak se honuje honovačkou, na soustruhu to opravdu nejde, to je kravina
Datum: 16. ledna 2011 18:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 16. ledna 2011 17:24
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau..pls kdyz delam vybrus valce je nutne menit loziska v motoru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 pokud se jedná o starý stroj,na kterém nebylo nikdy nic opravováno,tak bych se zaměřil především na vůli ojnice ve spodním oku.... jde je o to,že pokud máš už vylágrovanou ojnici,tak s novym výbrusem vyletí jehly ven....
Datum: 17. ledna 2011 12:45
 Pokud neni klikovka, případně ložiska KO, tak to není nutné...
Datum: 16. ledna 2011 14:38
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, našel jsem doma ojniční oko, ale nevím z čeho je...vnitřní průměr je 15mm, vnější 19mm a široký to je 24mm...
Asi pérák? Má někdo zájem? Je to originál, nepoužité... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 14:51
 Podle mě je to možné, pérák/kývačka 250
Datum: 16. ledna 2011 14:51
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ano, myslíš že je to z péráka?
Datum: 16. ledna 2011 14:47
 takže futro pístního čepu...
Datum: 16. ledna 2011 14:42
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To bronzové futro co je v něm pistni čep...
Datum: 16. ledna 2011 14:41
 Co že jsi našel?
Datum: 16. ledna 2011 14:36
 Kluci,chci se zeptat jak jste řešili tento problém.Koupil jsem si na pincka 40cítkový válec s pístem a když jsem to složil, naráží píst do hlavy.Hlava má 38.5 mm od hrany ke hraně uvnitř hlavy.Když to podložím bude malá komprese.Jak to mám vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 11:34
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 nech u někoho utočit ten prostor hlavy na 40mm....
Datum: 16. ledna 2011 11:34
 Zdar borci, chtěl jsem se zeptat, jestli když posíláte válec na výbrus, tak vyndaváte štefty, co drží koleno vejfuku a karburátor? Díky moc! Promiňte za hloupý dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:24
 OK, díky!
Datum: 16. ledna 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 ano,doporucuju
Datum: 16. ledna 2011 21:14
 Díky stando. Ještě jsem se chtěl zeptat, nahmatal jsem ve výfukovým kanálu takovou malou hranku, mužů jí vyhladit? Díky
Datum: 16. ledna 2011 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 vždycky vyndavam,válec celý očistím včetně vnitřních kanálů a sacího a výfukového kanálu....po výbrusu už stačí jen vykoupat v technickém benzinu a muže se montovat.....je to každýho zvyk....
Datum: 16. ledna 2011 11:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no tak nevim jestli povolení 4 šteftů se dá nazvat prací, ale myslim že mu za to rozhodně nikdo nevynadá a zpříjemní tim přepravu a manipulaci jak sobě, tak soustružníkovi.. tim to považuju za uzavřený, řešíme úplnou pitomost
Datum: 15. ledna 2011 22:51
 Když si chceš přidělat práci...
Datum: 15. ledna 2011 22:25
 hh:No právě to jsem myslel, jestli tomu soustružníkovi nebudou vadit. Asi je teda vyndám, díky.
Datum: 15. ledna 2011 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice ničemu nevadí, ale já osobně bych je sundal, to snad neni taková práce a soustružník ti poděkuje že mu to nebude překážet při upínání, pokládání na stůl atd..
Datum: 15. ledna 2011 21:48
 Ok, díky.
Datum: 15. ledna 2011 20:19
 To tam klidně nech, ničemu to nevadí...
Datum: 15. ledna 2011 20:18
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 kolikaty je výbrus píst s rozmerem 38,00 jaký rozměr ma válec s označením "B" díky za otp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 19:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 38:00 je nultý výbrus a B to je tak akorát na ty polský písty co dnes seženeš
Datum: 15. ledna 2011 19:33
 kde mozem kupit vysokotepelny silikon okres zilina\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:19
|



|