slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  109  110  111  112  113  114  115  116  117  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute, je tohle normální ojnice na pio ? http://images.motoinzerce.cz/m/i/474/474043_1.jpg prodejce píše že je na Babettu210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
říká vám něco pojem ilustrační foto??
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      IP: uživatel5767    
On si asi myslí že když je na tom napsaný jawa 50 tak jestli to néní na pionýra. Inak ta ojnice je opravdu na Babettu 210, už jenom že ta ojnice je kratší než na pio.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už podle toho jak je dlouhé je vidět že je to na babetu... nechápu smysl tvého dotazu.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak když to píše tak to asi je na babetu ne?
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
mižu fika zjizdet tim zpusobem, ze ho nastartuju a nechám na volnoběh venku na mrazu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 ® a to si jen nasadil a jelo to nebo si něco upravoval vetší tryska atak já ji mám u stejskyho taky objednanou
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
75 mě to jezdilo s origo :-D to ta cestovka jede určo víc...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Boocher : jj jede :-)....prvně sem tam měl dvoukroužák píst a to nemělo šanci překonat 80 km/h....s jednokrouźkem to šlo jedna báseň
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
miguel: Proč bys to takhle zabíhal? :-D Nechápu účel...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vyjel dvě nádrže a bylo zajeto :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle to jako fakt ti jede 86 s cestovní sadou? :-D ty vole to si snad hned udělámtaky já myslel že to jede tak 75-80
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem válec zajížděl prvních asi 400 km...a pak už sem se s tim nebabral :-)....válec sice upravenej ale po rovině 86 km/h....válec mi připadá zbytečný zajíždét eno nuno
 
 
Datum: 11. prosince 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše hh takhle je to nejhorší způsob co můžeš pro pionýra vymyslet, je potřeba zajíždět motor při zátěži to znamená, že je nejvýhodnější sednout a jezdit a měnit styl jízdy od volného až po styl kdy ho vezmeš do otáček ale né na dlouhou dobu, tímhle zajížděcím tempem dosáhneš nějlepšího výkonu po zajetí a nestatíš výkon, kdybys ho nechal jen bublat na volnoběh, tak to není ono, a je to opravdu nevhodný.. obleč teplý věci a vyraž s ním ven, pokud se bojíš námrazi, nebo nechceš jezdit jako já kvuli solení silnic a následnýmu ničení laku, dílů... tak počkej než sníh opadne a budeš mít pokoj a dobře zajetý válec pokud dáš na naší radu..
 
 
Datum: 11. prosince 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
můžeš všechno ale tohle je úplná blbost.. zajíždění je o tom střídat různý styly jízdy, aby motor získal pružnost.. takhle se sice "zajede" ale bude to slabý.. to neni záběh ale záhuba..
 
 
Datum: 10. prosince 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj hoši,mám dotaz, chci se zeptat co je lepší? udělat výbrus na starým válci a nebo koupit ten novej co tady má sesa ten co má 8 výbrus? díky za dopovědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
na starým válci bych asi volil novej výbrus, ale jak se tu píše i ten polák se dá. kámoš na něm sladil kanály, dal 2k píst a jezdí jak drak.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na polaku už mam najeto přes 6 tisíc a vali dal v pohodě
 
 
Datum: 11. prosince 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam ani nejde oty neslícované kanálky ale hodně majitelů tohoto válce nadávalo že je to hrozný žrout kroužků že po 1000 kilákoch to má kroužky jako alobal... Nějaký špatný matroš nevim
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ze je to DODO neznamena ze je to kram!
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsou ty rýhy nějaké extra velké tak výbrus nepomůže... Nejlepší bude koupit za kilo nějakýstarý válec třeba na aukru. Mají tam pěkné bez polámaných a ochlých žeber. Uděláš na něm výbrus za 400 a máš to kolěm pětistovky a 2x lepší než nějaký Polák. Já osobně bych ty zmetky koupí nepodporoval-co se do toho seroukdyž to neumí :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nech udělat o dva ťři výbrusu...neznamená ěz ti to udělaj jen o jeden...když budeš chtít z prvního výbrusu na osmej udělaj ti to
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám tam 2 obrovský rejhy od segerovek a obavam se že to 1 vybrus nespraví proto zvažuju poláka
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tak polaka bych zas tak neodsuzoval,na normál ježdění pohoda.. ale naopak poduk máš pěkný, zachovalý, povedený originální válec tak je lepší nechat na něm udělat výbrus
 
 
Datum: 10. prosince 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
presne tak tenhle polskej zmetek stoji za hovno
 
 
Datum: 10. prosince 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10838    
levnější je udělat výbrus na starém válci a zároveň je to i lepší
 
 
Datum: 10. prosince 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel7794    
zdravim hosi mam problem a potrebuju poradit sehnal sem si fika a zistli sem ze je na klice strhly zavit jak je magneto a drziho tam sroub tak se chcu zeptat jestli nevite jak tam udelam new zavit ?? zkousel sem to a nejde mi to zkurvil sem si akorat zavitnik ! dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10840    
Naučte se česky a zeptejte se na závitník potažený titanem.Pak říkejte ,,že to nejde,,
 
 
Datum: 11. prosince 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel7794    
a kde ji sezenu tady na fichtl kramku ji nikde nevidim nemate nekdo treba doma navic ze bych odkoupil?
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměn kliku maš to lepši
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel7794    
nene zalomil sem tam sroub ktery nesel ven tak sem sroub odvrtal a potrebuju udelat new zavit nejak to jde udelat ne?
 
 
Datum: 10. prosince 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamoš taky vrtačkou startoval fichtla a ukroutil šroub na vačku :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no de to když můj blbej bratr startoval fika vrtačkou...:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D dajte mi recept :-D ako je mozné v klukovke strhnut závit?
 
 
Datum: 10. prosince 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych doporučil viměnit kliku měl jsem stejný problém.
 
 
Datum: 10. prosince 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tam dát delší šroub...
 
 
Datum: 10. prosince 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
čs draci delam go motoru koupil sem nové ložiska ke klice a kazdý je jiná značka jedo je ZVL,a drohý je ZKL bude to něčemu vadit ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano potvrzuji jsou v podstatě stejné, taky jsem kupvoal minulý rok ZVL do 487, v motoru byli československé ZKL. ZVL jsou jen dělané na Slovensku ja říkají ostatní.
 
 
Datum: 10. prosince 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
oki diky moc se mi ulevilo :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedno je české a druhé slovenské, patrně však obě současné...
 
 
Datum: 10. prosince 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nevadí to...sou stejný..jen jedny se vyráběli dřiv..a druhý se dělaj ted na slovensku myslim
 
 
Datum: 10. prosince 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel3522    
Ahoj chci si dát nové pístní kroužky ,ale nevim kolik KM se zajíždí + bych potřeboval vědět jestli při zajíždění můžu toho pionýra trochu točit a jezdit na něm ve dvou....diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kroužky se moc nezajížděj, jednu nádrž dej víc oleje do benzínu a když to nebudeš vytáčet do mrtva, můžeš jezdit normálně
 
 
Datum: 10. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nový kroužky se zajíždí asi 100 km. Do benzínu dej o trochu víc oleje (ale může se to zajet i na normální poměr olej/benzín) a moc to těch 100 km nehoň (tzn. ani netoč, jen sem tam tomu trochu nalož) a bylo by lepší jezdit sám, po zajetí už můžete lítat ve dvou ;-)
 
 
Datum: 10. prosince 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve dvou to určiťe ne to by jsi ho uplne posral, a jezdit tak na pul plynu, zajizdi se jedna nadrz..
 
 
Datum: 10. prosince 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Pajes      IP: uživatel10741    
Čaute draci měl bych prozbu , mám jawu 21 jezdím naní le postedí dobou když jedu na jedničku a chci dát dvojku tak na dvoku už netáhne tak zase jedničku a jestě třeba když jedu do mirného kopečku tak cuká a zdechá jenom do kopce . Prosím o rady :-) Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: Pajes      IP: uživatel10741    
ok dííky tryky jsem vyčistil tak to muže být asik tím předstihem
 
 
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit karbec a trysky , vzduch filtr, svíčku a ješťe předstih měl jsem stejný problém...:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar dá se nějak opravit strženej závit v hlavě na jawa 50 pionýr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Mám doma jednu hlavu z fichtla, tam byl taky strženej závit a někdo tam udělal větší závit a dávala se do toho svíčka s většim závitem...Ale nemá to cenu, hlava není tak drahá, aby se nevyplatilo koupit novou. :-)Jo, takle kdyby se už nevyráběla, tak by to byla jiná, to by člověka mrzelo vyhodit takovej díl...
 
 
Datum: 10. prosince 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
to je mi janý doma to nemám ale to si já seženu
 
 
Datum: 10. prosince 2010 7:26
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sčekni motoinzeci, tam kolikrát prodávaj dobrý hlavy i za 50 kč, když někdo vyklízí garáž.. a s poštovným tě to vyjde mnohem líp.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáši, nezapomeň že pokud si jí objednáš, musíš tam ale vyřezat větší otvor aby si jí mohl zašroubovat, tak jenom jestli na to máš nářadí jestli ne, tak se ti vyplatí koupit od někoho dobrou hlavu a výjde tě to líp..levněji..
 
 
Datum: 09. prosince 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
jawa..20 dík asi si to objednám
 
 
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa..20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/
 
 
Datum: 09. prosince 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, spíš tomu řikam česání. Když to kupuju tak řeknu česání a oni už ví :-) Jinak před několika lety jsem s tim opravoval závit na stadionovi, abych dojel od kamaráda domu, a u baráku mi vyletěla svíčka z hlavy :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už sem si vzpomněl, je to koudel. ale to česání je taky dobrej slang. s tou teplotou maj recht, je to jen nouzovka. je to už dávno co sem to takhle řešil.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein: Na dojetí by to asi šlo, ale na trvalej provoz bych to nedoporučoval...jinak asi máš na mysli česání, že? jen nevím jak moc dobře by snášelo teplotu..
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jesi to nemáš úplně v hajzlu, tak se to řešilo vodařskou páskou, nebo takovejma těma vlasama co používaj topenáři - ted nevim jak se to menuje, za boha si nevzpomenu no...
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
já si jen tak matně vzpomínám že tu byl taky takovej dotaz a někdo psal že se to dá koupit v železářstvý ale nejsem si jistej jestli to nebylo u něčeho jinýho.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak opravny závit sa dalo kupit tu na kramku teraz nevim ze ci sa dá
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas pravdu ,to se nevyplati se stim takle sr**t kyž za par korun seženeš jinou :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi nekoupíš, musí ti to někdo vysoustružit. prostě do tý starý díry navrtaj větší, vyroběj vložku třeba z mosazi, tu tam natočej a do ní pak vytočej novej závit na svíčku. doma to asi jen tak každej nezvládne pokud nemá soustruch nebo tydle věci k tomu potřebný. možná by pro tebe bylo vhodnější sehnat novou ,,tykev,,
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mas naky rozmnery ty vlozky ze bych si ji skusil udelat ?
 
 
Datum: 09. prosince 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
a kde se dá koupit?
 
 
Datum: 09. prosince 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dá se to řešit vložkou,ale je to práce spíš pro soustružníka
 
 
Datum: 09. prosince 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čus hele na pístu u pařeza mam S pod tím N a pod tim 1A je to nultý výbrus? nebo co mam koupit za píst tenhle sem poškodil!Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jesi by nebylo jednodušší si ten válec změřit šuplerou a podle toho koupit píst s potřebnou vůlí.
 
 
Datum: 09. prosince 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
"S" a "N" bude nejspíš značka výrobce, "1" znamená 1. výbrus a "A" je toleranční třída pístu.. prostě kup píst na první výbrus..
 
 
Datum: 08. prosince 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel10557    
Zdravim, když jsem měnil na fechtlu ložiska na klice tak jsem na jednu stranu dal ložiska, které bylo kryté-dva plastové kroužky a vevnitř je vazelina-je možny, že mi ta vazelína brzdí celou kliku? Protože po složení mi to nejde nastartovat (předstih a odtrh mám) a když se to snažím na jedničku roztlačit tak se to přetáčí hrozně těžko. Děkuji za odpovědi a rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vazelina to urcite nebrzdi. Sundej ze spojky retez vyndej svickua skus otocit klikovkou a prevodovkou pote zjistis co jde stuha! HH to je dobrej napad budu si to pamatovat, ale do toho loziska musim hodne jemne tak snad to pomuze az stim zase nekdy budu mit problem. Kdyz todoho boucham zboku mam obavy ze rozcentrovavam kliku, ale co se da delat kdyz jinak to neumim stejne je to na pionyrech vetsinou vylagrovany tak je to jedno
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10822    
no já právě ty plastovy kryty z těch ložisek oddělal, ale právě jsem se chtěl zeptat jestli to nebrzdí ta vazelína, protože se to opravdu těžko otáčí.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: krumpl      IP: uživatel10806    
hele .. vem na to krumpleho nastroj - krumpac... vyresi vse .... ne .. proste problem je ze - bud: klika neni zcentrovana... nebo neni axila... nebo blby loziska ( opominam kryty..) atd...
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: bimbo      IP: uživatel1723    
majzlík na to ! ještě lepší nápad :-D je libo zbíječka?
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
viz. fermez, při slisování karterů se ložiska lehce kříží, po sešroubování karterů, pokud klika nejde úplně volně, se může klepnout přes majzlík na vnitří kroužek ložiska, případně na kliku
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam tedá názor že do kliky se prostě ničim nebouchá...na všechno jsem si vyrobil stahováky a přípravky, abych se nějakému bouchání do klikovky vyhnul...Klikař by k tomu asi taky řekl svoje :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když do toho bouchne kladivem pŕed dřevo nic se nestane.....děda, já už to tak děláme dlouho a nikdy se tím nic nepoškodilo
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak vidim tak ste tady pěkní profesionálové do kliky bouchat kladivem tak to muže udělat jen vůl a dat kryty ložiska na kliku to sem taky ještě fakt neslyšel :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Vím, že se to takhle přes počítač určuje těžko, ale nevíte kde se stala zrada, že mi ten stroj času nejde nastartovat???
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nn tim to neni a zakryty lozisko tam nesmis davat na kliku!! do dlouho nevydrzi az ta vazelina prestane mazat tak zadres lozisko!! nebo rozsypes! Stuha ti jde nejspis proto ze se zmackla klika a jde stuha bouchni lechce kladivem zboku do hridelie klikovky nejlepsi z obou stran a mela by jit lehce. Nebo muze byt problem v prevodovce jestli jse dal kartery na silikon a predtim tam byl papir tak tam chyby vule!
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak, na klikovku kryté ložisko nepatří, neboť jak se ti to ohřeje, vazelina vyteče a ložisko nebude mazáno olejem z paliva díky té zátce. Jinak pokud jsi měnil gufera a nenamazal je zevnitř ( jak je hřídel ), tak je tam velké tření, to ale časem povolí, až se to mázne.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10815    
zdarec draci prosim vás sem začatečník jak mam sundat rotor u jawy 21 nejde mi vyndat rotor nevim jak na to děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klepnut na neho netreba.......
 
 
Datum: 07. prosince 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
JJ přesně tak, vytlačit šroubem. Konečně někdo, kdo tu zmínil pevnostní šroub :-), ono by to s normálním šroubem nemuselo dělat dobrotu! super připomínka
 
 
Datum: 07. prosince 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
delší, nejlépe pevnostní šroub M8 zašroubovat do díry po vačce a utahovat, případně po utažení klepnout kladivem, rotor seskočí
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau jste spokojeni s čz 175/487 jestli je dobrý stroj,nebo poruchový,jestli na to seženu hodně díly atd díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
za čz 175/487 bych dal svůj krk je to pěkná a elegantní čezeta nesere se a díly seženeš všude akorát to vybruje nad 80km/h ale jenak jeeej stroj taky ju mám
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo byl to for .........
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čověk se trochu angažuje v leštění , udělá si radost a nějakej vůl mě to tady bude kazit....a jestli to bylo braný jako fór na tom facebooku tak byl teda hodbě debilní a ubohej...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Argo: Jo je to dobrý ,spolehlivý stroj, jak už jsem ti tu jednou psal, nevim proč nikdomu nevěříš ohledně toho a nechápu proč jsi mě tam psal na facebooku,že je má motorka kurva naleště a tak,fakt nechápu takovy lidi....:-(
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super stroj, vymakanej...jede to docela slušně, nesere se to, díly jsou na to všude za pár korun, co víc chtít :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoj fichtlaři zitra chci pulit motor ale chci oddělat oba 2 kartrya jak vytahni zapalovni tak nevim jak sundat magneto prosim poradte nemam na to žadny stahovak :-( diky za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
trubka : za1 jaky olej do benzinu to sem se neptal ja davam M2T jo za2 jo olej do motoru sem se ptal ja sem na jaře kupoval Mogul jo a jen sem se ptal jaky vy davate a jaky je nejlepši a za3 primarko sem sundal zašel jsem si ke kamošovi pro stahovat takže diky zdar jo a češtinu moc neumim no mam ve škole znamky 3,4 jo tak se nediv :-) ale zato spravim komplet motor když mi ho rozložiš....a na t primarko sem se jen ptal jo bo sem nevěděl že kamoš ma stahovak tak diky za buzeraci a čest někdy se snad potkame na cestě :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
venco já ho stahovákem sundám, ty ho budeš sundavat vmou popsaným způsobem:-))
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10811    
Musím souhlasit s klikařem.Venco v profilu píšeš,na světě jsi dlouho,vlastníš mnoho motorek,nevíš jaký olej do motoru,do benzinu-minulý dotaz,tvá čeština nic moc a pak nechápeš ,,jak sundat ,,primárko u spojky.
 
 
Datum: 05. prosince 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař - tak ted sem tě nepochopil jak to primarko sundaš u spojky
 
 
Datum: 05. prosince 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
Michal9: no jak asi??? Vypajcruje ho a další dotaz bude" Nevadí že mám trochu poškrábaný takovíto jek sa nato dáva t ovíko? a ještě pod kolečkem tu díru jak tam to černý kolečkoje to mám taky viměnyt když to je poškrábaný??"
 
 
Datum: 05. prosince 2010 7:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak sundáš kolečko primárního řetězu :-?
 
 
Datum: 05. prosince 2010 1:02
 
 
 
 
Jméno: 77Venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oki dik za radu :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel10215    
cauwes....sundej zapalko, na magneto našroubuj 8 šroub (13-ka klíč) , magneto chyt rukou a lehce utahuj ten šroub v magnetu , a magneto by mělo krasne vylést ....... Čusss
 
 
Datum: 04. prosince 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jak poznám že mám špatně vyváženou klikovku na fichtlu díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík moc
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poznáš to tak že motor způsobuje nadměrné vibrace. Myslim že nějaký závratný problém ve výkonu ani nepoznáš,spíš se to projeví na pohodlí jízdy těma vybracema a větším hlukem
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Zdravim, prosím Vás jak poznám u fechtla dobrou kompresi (v mém případě spíš špatnou) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Polož na nakopávačku nohu..ani netlač dej ji volně...a sleduj za jak dlouho propadne dolu...tipuju si rict ze kdyz se nepropadne do 30-40 sekund..je komprese dobra..ale newim...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdarec, draci mám jawu typ 356, stopětasedma je to a chci tam koupit válec za kejvy 250/353... Čep je stejnej, klikovka také...myslíte že to sedna na ty štefty co tam jsou? Popř. co se musí upravit..? Moc Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
nedostaneš to na sebe, ty motory jsou ůplně jiný, a to i velikostí karterů
 
 
Datum: 02. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Nechtěl jsem napsat klikovka, ale zdvih...
 
 
Datum: 02. prosince 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: tomashek      IP: uživatel9691    
cus draci chtel bych se zeptat jestli de u jawy 350 dou dat vyfuky vyz nebo niz a jak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni jednodušší se podívat na mašinu jak to tam máš?
 
 
Datum: 01. prosince 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: tomashek      IP: uživatel9691    
ale jak tam jsou nejake drzaky nebo co nechapu na cem tam drzi ten princip.
 
 
Datum: 01. prosince 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, jdou...zvedaji se tak, že se daji víc nahoru, a níž se dávaji tak, že se dají dolu.
 
 
Datum: 01. prosince 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši :-) tk co jak vam jedou fichtly? nebo to mate rozebrane jako ja dělam generalku motoru cca 2 000kč do toho ted vrazim :-)...jen sem se chtěl zeptat jestli ma někdo zkušenosti z tym tuning pistem s jednim pistnim kroužkem budu ho kupovat a a valc budu davat na vybrus tak jestli s tym někdo zkušenosti ma chtěl jsem se zeptat jak to jede jestli je to lepši nebo horši diky čus Fichtlum zdar ad pořad jezdí :-):-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čus draku na 1 kroužkovej píst se vyse*.Lepší je udělat dobrou GO klika repas,výbrus a lepší olej nějakou polysyntetiku a pořádně to zajet.Do nedávna sem měl 05 a pohrál sem si sní na tolik že jela 75 dal sem tam 21 hlavu.karbec,nový kladívka a šteloval a štelova a šteloval a nebyloto po žádným GO akorát po starým výbrusu 20 let byl tam píst 2 kroužkovej a i tak to šlo dost luxusně od spoda a tahalo to o dost líp něž 21.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak diky za radu no ale pist z 3 pistnima kroužkama je dneska těžko sehnat....a řikate když necham original valec a dam tam ten tuning pist z 1 pistnim kroužkem tak to pojede stejne jak kdybch tam mel třeba original pist z 2 pistnima kroužkama ? :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jestli seženeš 3 kroužkáč tak to bude nejlepší. Po výbrusu s tím pístem to bude mět slušnou kompres a pojede to uplně suprově všade
 
 
Datum: 01. prosince 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej 2 kruh je to takovej univerzál
 
 
Datum: 01. prosince 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Přesně tak, bez otáček je to na nic, když máš origo válec a chceš sílu tak dej tří kruch a jinak stejsky... :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokud neudelas neco z kanalama aby jsi s toho vyzdimal vice,,tak to nema cenu,,jedno kroch potrebuje otacky,,hodne otacek,,jinak to neda stavu
 
 
Datum: 01. prosince 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Čus, potřeboval bych poradit, kde mi v okolí Kroměříže vymění ojnici a vyváží kliku, za nějakou slušnou cenu ? Díky moc za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Číslo mi nejde vytočit není v něm chyba ?Aby začínalo na 9 , to se mi nezdá...
 
 
Datum: 02. prosince 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
Pan Metelicka tel.c:0905658314
 
 
Datum: 01. prosince 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Čau hoši rozhod jsem se snížit hlavu ale mam tady dva druhy jednu z 05 a druhou z 21 (ledvinkovou) která se víc hodí na tuning a k čemu tam ta ledvinka slouží? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
ok díky.
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ta ledvnika vyplňuje prostor, takže má menší objem, takže když ji tam dáš pojede ti to lépe, než s tou 05kovou. Ale nesmíš ji zase snížit o moc. Nevydrží to klika. Sniž si ji na objem cca 5,6 ml. Míň radši ne.
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 18:43
 
<  109  110  111  112  113  114  115  116  117  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 3:41:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu