Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 4aute draci když má válec a mám 2 hlavy u té první to ani nenastartuju(nemá kompresi)vubec a u té 2 to tak na 25 pokus chytne a ale dycky musím nacucat jakoby přechlastat a takle to nasratuju třeba 3 a pak to chviluku běží ale musím futr tůrovat pak to chytne dobře a můžu jet na1 cuká jak to nemá kompresi ale jede na 2 musím přidávat postupně a 3 to jede jenom dkyž tu 2 tdlouho roztahuju .Takže myslím že bude křivej ten válec.Myslíte že bys stačilo dat tam silikon nebo musím nechat zabrousit????Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 16:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 podle toho jak to píšeš bych ve válci či hlavě problém nehledal. jdi po karbecu, zapalování atd. jak poznáš že to nemá kompresi?(pokud ti to teda někde nefouká jak na sněžce) i když to bude pekelně vyběhaný, musí to alespoň normálně chytat a jet, sice blbě, ale jet. nastav si v první řadě zapalování a karbec a pak napiš jak to dopadlo.
Datum: 28. prosince 2010 16:24
 dělám to tak se na dosedací plochy hlavy nanesu brusnou pastu a pak s hlavou všelijak otáčím na válci tak po době 30 minut,potom na dosedací plochy nanesu jen tenkou vrstvu tmelu opravdu jen kapičku tam rozmazat prstem a je to pohoda
Datum: 28. prosince 2010 16:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a seš si jistej že to je hlavou? syčí? nemáš spíš rozházenej karburátor? já jel omylem chvíli s dost povolenou svíčkou, syčelo to a lítal od ní olej, volnoběh to nedrželo ale na jízdě sem to ani nepoznal..
Datum: 27. prosince 2010 21:37
 Silikon tam nevydrží,vyrob těsnění z klingeritu nebo zabrus.
Datum: 27. prosince 2010 21:30
 ahojte mam doma par válců na jawu 50 hliníkové žerba takže zřejmě typ 20 21 23  kdybyste o ně měl někdo zájem napiště levně prodám
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 13:35
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 jou písněte na e-mail  a obratem vm přepošlu fotky  měl bych mít 3 zatím sem vyštoural dva ale ten třetí dohledám  Pajdalff@centrum.cz nejsou ani olámaný závyty vypadají taky OK mužu v řípadě zájmu projet závitníkem
Datum: 29. prosince 2010 13:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tayk se se zájmem přidam
Datum: 28. prosince 2010 21:44
 no mohl bys dat sem nějakou fotku a kolik jic máš měl bych taky zájem
Datum: 28. prosince 2010 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel10899
 válce shánim!!hlavně musí být v pořádku žebra,závity a neomlácené dosedací plochy....pokud je nekde pridrenej,tak je mi to putna. Ukaž nejaký fotky....ale fotky detailů,ne fotku hromady bordelu,jako maj hodne ve zvyku deti na motoinzerci......
Datum: 28. prosince 2010 10:47
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 bez pístů výbrus by jim asi prospěl hlavu sem jednu někde měl ... možná bych i našel a cena tak cca kilčo jsou fakt pěkný neolámaný
Datum: 27. prosince 2010 22:20
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel6950
 co to je levně prodáš s pístem nebo bez z hlavou nebo bez jsou u nich potřeba výbrusi? co to je u tebe dobrá cena?
Datum: 27. prosince 2010 22:09
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau premejslim jak jeste vylepsit fichtla takze mam v planu rozdelat vyfuk vycisit ho od karbonu a nastrikat ale je tu ten problem ze ho mam nastrikany cernym sprejem tim (obycejnym) no a jak ten vejfuck ma velky teploty tak to z toho kape a olupuje ten cernej sprej  takze nevim jestli mam koupit sprej na vysoky teploty a nastrikat ho na ten co tam je nebo to necim seškrabat tu černou barvu a nastrikat to na to co co myslite? a kde by se dalo sehnat azbest lano do vyfuku jak je koleno ten spoj a zvyší se mi vykon nebo neco kdyz dam primej filtr? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 23:17
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 jo dík jehlu mam na 2 a dik za odpovedi
Datum: 27. prosince 2010 23:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 27. prosince 2010 21:41
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Možný je že ti to blbě spaluje taky záleží na kerým zářezu máš jehlu???pak to tam třeba dává moc oleje!A seš si jistej že je alej??zkus to zapálit zapalovačem tu svíčku
Datum: 27. prosince 2010 21:32
 1:30 je akorát
Datum: 27. prosince 2010 19:56
 svečka má nesprávnu teplotu daj tam N17C teraz vzime sa motor nezohrieva na tak vysoké teploty ako v lete a olej preto špatne horý
Datum: 27. prosince 2010 14:29
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 jo díky za odpověd a ještě mám dotaz je to normální že svíčka je cela od oleje ? pokud vim tak je to špatně protože jak se zamáčí ta elektroda tak pak nedava jiskru a cim to je ze predtim nebyla od oleje asi to je tim že když na tom třeba měsíc nejezdíš tak se to usazuje ne? nebo to je tim že tam davam moc oleje ? ja sem to přehnal a dal sem asi 1:30
Datum: 27. prosince 2010 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten sprej musí pryč....budto to osmirkuj nebo to nech opískovat a to azbest lanko bude dnes těžký sehnat , protože azbest už není na trhu
Datum: 27. prosince 2010 11:31
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim nevite jestli jde do cz175 477 motor z jawa 350?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 0:04
 Drako: Jo teď jsem si uvědomil, že se známe i z youtube  Tak tě zdravím kolego
Datum: 27. prosince 2010 0:04
 Drako: Děkuji ti za podporu, aspoň někdo se najde.  Jo tebe znám z motorkáři.cz !!! Máš hezkou 487!!! Jojo motor to mělo jakože konstrukčně 634, ale byl to prostě typ 472, od 634 se lišil ještě tuším zadními držáky a určitými jinými výlisky. Jo hodně jich je v Polsku neb Rusku, tuším, že možná by byly i v Maďarsku. Jinak s tím porovnáním - záleží jaký podtyp 472ky máš na mysli, pokud ty poslednější, pozdní jako 472.6 třeba tak to jo, tam už jsou jiné přední vidlice, širší brejle a tak, ale mám pocit,že ty uplně první vypadanjí zcela stejěn jak 487, vidlice to má stejné, možná širší brýle tam budou, ale jinak ty první byly tuším konstrukčcě dost stejné, hlavně podvozkově. Jinak ČZ a JAWÁM zdar!!! Měj se dobře a do nového roku přeji hodně štěstí, zdraví, lásky, úspěchů v životě!
Datum: 27. prosince 2010 0:02
 Aleši zlatá slova!! Jo dělali se čz 350, byl v nich tušim 634motor ale když jsem jí porovnával se 175/487 je tam opravdu rozdíl, jiné přední vidle, širší kola, jinačí rám je tam toho dost, taky jsem si nejdřív myslel že v tom nebude skoro žádnej rozdíl. Sehnali jsme ji v Polsku, u nás skoro nejde sehnat.
Datum: 26. prosince 2010 23:01
 Nevim proč musej všichni ty 477ky a 487 prznit! Už mě to sere!!!
Datum: 26. prosince 2010 22:21
 Všechno jde, když se chce. Musel by ale opravdu upravit držáky, nebo spíš udělat nové a navařit, což není prdel udělat to přesně! Vždyť existovala exportní ČZ 350/472, což je vlastbně podvozek 175ky typu 487 a ten motor se tam dával, ale mělo to přesně na to udělané držáky. Záleží taky jaký motor JAWA 350 myslí, jestli typ 634 nebo 638, nebo 360. To neni specifikováno. Ale stejně je to kravina dělat to, když je potřeba udělat upllně nové držáky a zavařit to a svářet rám není sranda. Pokud se to neumí, bude to praskat až to rupne uplně a bude to v háji. Lepší je se na to vykašlat, radši sehnat rám 350 a do něj dát motor 350...
Datum: 26. prosince 2010 22:20
 hlavně měj na paměti, že čz má jednoduchej rám a jawa dvojitej... takže i s předěláním držáků to nebude lehký...radši sežeň celou jawku a čezetku zrenovuj
Datum: 26. prosince 2010 22:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze slabe brzdi  slabe ruky
Datum: 26. prosince 2010 20:02
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 no kdybys předělals držáky, tak tam určo půjde. Rám by podlě mně prasknout nemněl, vždyť musí něco vydržet.
Datum: 26. prosince 2010 18:19
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 i kdyby se ti to podařilo tam dostat mysli na to že tem rám není na to stavěný (může se dokonce stát že praskne ) ale má to slabí brzdy měkké tlumiče a prostě být tebou bych to nedělal
Datum: 26. prosince 2010 15:11
 Přesně tak, ten motor je uplně jinak uchycenej...a taky je myslim o něco delší...
Datum: 26. prosince 2010 13:12
 Ne e, jsou jiný držáky na motor...
Datum: 26. prosince 2010 12:33
Jméno: jan
IP: uživatel10429
 čau draci mohu se zeptat v čem je do motoru z mustanga lipší stočená klikovka na 90 mm ??? děkuji moc za odpovědi a přeji hezký a šťastný nový rok přeje honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 17:45
Jméno: PAJOŠ
IP: uživatel10891
 dík i tobě
Datum: 26. prosince 2010 17:45
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 hele diky moc ja ji koupil už vyváženou a stočenou ale diky moc a přeji ti hezký a šťastný nový rok  \r\n
Datum: 25. prosince 2010 19:09
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 VÍC TO TOČÍ A HLAVNĚ RYCHLEJ AKCELERUJĚŠ ALE MUSÍŠ TO UMNĚT VYVÁŽIT
Datum: 25. prosince 2010 18:47
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 20:09
 sorry som slepej
Datum: 28. prosince 2010 20:09
 jak sem psal, zůžení kolínka
Datum: 28. prosince 2010 1:45
 Standa,,ako boli skrcené?
Datum: 27. prosince 2010 18:33
 pokud jsem čet dobře tak škrcení bylo provedeno pomocí clony v kolínku karburátoru, tu úpravu pístu asi na jaře skusim ale nic moc od toho nečekám
Datum: 27. prosince 2010 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 po pročtení onoho polského blogu jsem nabyl dojmu,že v polsku byli motory Jawa 50 záměrně škrceny a všechny výše zmíněné úpravy jsou pouze odstranění polských restrikcí aby se dostali na výkon našeho seriového pionýra..... nic zajímavého tam nenaleznete.... a žádný návod jak z fichtla dostat víc tam taky neni....akoro je mi jich líto....až po pracných a přesných upravach se dostanou na stav,ktery je pro nas seriový.......takze komu jezdí pionýr 70km/h,muže na sebe být hrdý,ve všech zemích tomu tak není....
Datum: 27. prosince 2010 12:45
 dík, ale polskou http://www si umim přeložit sám, takže to asi žádnej čech nezkoušel co ?
Datum: 25. prosince 2010 21:24
 nesmíš být línej..dej si kapra na posilnění a čti..aspon budeš o nĚco chytřejší
Datum: 25. prosince 2010 19:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 to je ale dýlka co? na vánoce se mě to teda číst nechce.
Datum: 25. prosince 2010 18:12
 Přeloženo google chromem(prvně ten druhej a druze ten první): Rozhodl jsem se zveřejnit zde popis ladění, protože to je napsaným profesionálním. Mělo by být proto problém se zničením motoru, protože to může být případ změny niefachowych. Práce s motorem Jawki je poměrně jednoduchá a zvládne ji každý trochu technicky-orientované, mladý muž. Jediný problém je, pracuje na kanály ve válci jsou velmi malé a obtížně přístupné. Ale tvrdá práce se vyplatila. Motocyklový motor má výkon více než 4 kW, může běžet rychlostí trvající 1965 až 1970 km / h.
Pracovat na zlepšení startu motoru opravou kanály ve válci. Nás nejvíce problémů-kanály (zrudnutí), jak oni jsou velmi úzké a dlouhé. Velmi užitečné při určování přesného tvaru oken ve středu válce má zubní zrcadlo a plastelíny. Já jsem za použití silikonu. To má své výhody a nevýhody, musí jednou silikonové čekat na jeho dobré sklerózy. Po silikonová na jeho odstranění válec není deformovaný, což lépe odráží obrys okna. Hmoty a silikonové používat stejným způsobem. Připravíme stejný kus kovu o šířce 40 mm, délka 110 mm a tloušťce l mm. Desku ohnout více či méně do profilu odvádí válce (obr. 1).
Na jednom konci vyvrtaných otvorů více o průměru 3 mm, budou díry nám umožní zachovat plastelínu nebo silikonovou plechu na pečení. Chcete-li mapování okna, obrys vrtané konci desky dát silikonem nebo lepidlem po obou stranách plastelíny a poté vložením "pravidlo" o válce, jemně zatlačte okna. Po jemné odstranění okno může být vytištěno obrys tváře a vidět otisk druhého okna v podmínkách střední výkon . upravit okna a provést kanály se zakřivenými pilników jehličnany. Jehličnany ohybu při zahřátí nad plynovým hořákem, po ohnutí re-soubor musí být zahřáté na cherry barvě a chladné ve studené vodě. žlutá, a tedy s vyšší teplotou, zničí ostří souboru.
Tvar oken a kanálů, které zpracováváme tak, aby jejich rozměry byly v souladu s obr. 2 Jawki válec je vytvarována do rukávu litiny. Téměř každý díl litinový válec mezi hliníku a tam jsou prahy, musíme být opravena pilnikami tak, že kombinace těchto kanálů byly dokonale hladké. Samozřejmě, musí být všechny kanály být pečlivě vyleštěn. Po dokončení kanálů ve válci, musíme upravit válec-klikové skříně kanály. Za tímto účelem, předpokládáme, válec se dvěma kolíky pravé klikové skříně. Místo toho, aby za předpokladu, že hlava čepu pouzdra nebo matice M 10 (tři) na každém pinu a dotáhněte matice hlavy válců. Sledujeme, jak se kanál zapadá do kanálu-port válců motoru. Pokud je to nutné, provést úpravy klikové skříně nebo válce tak, aby okraje kontaktu nebyl prahy. Stejné kroky s levou klikové skříně. Kanály v klikové skříni a celé klikové skříně (prostor, v němž se pohybuje klikového hřídele), musíme lesk.
Největší nepřesnosti mezi klikové skříně a válce jsou v Jawce boční okraje okna. Často se stává, že můžete zvýšit horní ploše kanálu v klikové skříni až do rozměru okna ve válci, zatímco spodní okraj okna v lahvi se musí rozpiłować do okna v klikové skříni. Po provedení nezbytných úprav kanálů třeba zkontrolovat obrys kanálů v davu. Převzít jednu polovinu z klikové skříně klikového hřídele s pístem (ne kroužky), předpokládáme, válec a píst po odchodu zkontrolovat DMP-li okna v pístu v souladu s okny ve válci-klikové skříně. Opakujte stejnou operaci na druhé klikovou skříní. Pokud se okna v davu jsou příliš malé pro zvětšení do velikosti válce. V místech, kde jsou trochu větší, nezvyšují okno válce a klikovou skříní, ale dav se paprsky v oknech jako v obr. 4 Spodní hrana pístu ze sacího kanálu jsme odjehlit o 1 mm. Poznámka: nic víc. Zvětšit tento rozměr 0,5 mm, při zachování ostatních rozměrů oken ve válci způsobí ztrátu výkonu o téměř 1 km. Píst na vnitřní straně by měl být opraven a do polské pístní čep. Pístní čep díru musíte vrtat v takové rozměry, že to může být stisknuto po ruce s mírným odporem (takzvaný plovoucí pin).
Kliková skříň, musíme učinit. výplň (podkova), obr. 5 Podkova musí být uvedena na tekstolitu nebo hliníku. Rozměry uvedené na obrázku, musí být upravena tak, aby motor skříně. Vnější průměr musí být o 0,1 mm větší než je vnitřní průměr klikové skříně. Podkovy se montují mezi polovinami skříně pomocí čtyř kolíků o průměru 3 mm, které jsou lisovány do tvaru podkovy. V karterach malý nůž (nejlépe malé truhlářské dláto) jsme jam do hloubky poloviny průměru čepu. Místa džemy zvolit stylus, předpoklad dříve v klikové skříně, podkovy. Zácpy jsou v pravé a levé poloviny klikové skříně. Poznámka: kolíky nemůže být delší, jak je znázorněno. Příliš mnoho piny může způsobit únik klikové komory.
Chcete-li zvýšit výkon motoru, musíme zvýšit kompresní poměr. Toto je děláno tím stoczenie hlavou. V závislosti na kterém hlavy až k motoru, musíte zvolit směr pro provádění úprav. V čele je znázorněno na obrázku 6 vyžaduje mzda (plánování) o 2 mm. Pak postupujte podle následujících full-velikosti příruba průměru válce a do hloubky asi 0,1 mm menší než je výška límce. Plánování musí být provedena velmi pečlivě. Použijte vložit dosáhnout ventilů na hlavě válce. Takto připravené, můžeme se domnívat, bez těsnění hlavy. Pokud uvedeny na obrázku 11.5 mm rozměr v případě naší hlavy nižší hodnotu, musíme prohloubit spalovací komory pomocí brusného papíru. To by mělo také leštěná, s ohledem na výkon o poloměru r = 5 mm, jak je na obrázku 6 V případě hlavy podle obrázku 7 plánují vystupující klíční ne více než 1,5 mm. Pak prohloubit instituce příruby válce na hodnotu přibližně 2,4 mm (0,1 mm menší jako výška válce příruby.) S pomocí pilników jehličnanů nebo mlýn by měla být snížena, je-li to nezbytné, označené v obr. 7, část hlavy tak, aby jeho vzdálenost od hlavy pístu byla l mm. By také měla zvětšit poloměr na prahu spalovací komory. Hlavy až k dosažení válce a spalovací komory, velmi pečlivě vyleštěn.
Sací nezmění. Kolektor spojuje karburátor na válec na vnitřní straně máme leštěné a pečlivě uzavřeno do válce a karburátor. Výfukový systém je ponechán beze změny, jen aby byl odstraněn z poloviny prostoru (obr. 8).
Zapalování je sada 2 mm před horní úvratí. Jeden z motorů tvořil s maximálním výkonem 1,8 mm před zapalování před TDC načasování by proto měla být zvolena experimentálně. Musíte si také vybrat trysky karburátoru. Vycházíme z trysky na 70. průchod Jestliže se motor bude vykazovat větší dynamiku pomocí méně umírají a nebude přehřívat, může zanechat menší trysky. Kvalita karburátoru a zapalovací systém musí být dokonalá. Motor otáčí důraznější využívání startéru. Předpojatosti rack bránit spuštění. Chcete-li nějaké překvapení, motor potřeba větší rychlost. Kruh Magnet musí být velmi dobře vybaveny, aby kužel klikového hřídele. Dobře udělaný motor může překročit 6000 ot / min. Chcete-li plně využít výkon motoru, vyměňte malé řetězové kolo na Z 13 nebo Z 12 (Z je 11).
Musíme také posílit spojkou. Místo jednoho podložka na jaře, předpokládáme dvě nebo leeched nové 4 mm. Dokonce lepší spojení by se mělo zacházet velmi citlivě, protože to není nejsilnější prvek v zvýšena motoru.
Motor by měl mít agresivní růst, zvýšit obrat a tím i rychlost o 20 km / h.
To první:
Leštěný píst
Jedním z nejjednodušších úprav na motoru je upraven píst - pístní zkrácení horní části dolní končetiny (od karburátoru) o 1 mm (ne více) a zarovná hrany zevnitř jako na obrázku a vyleštit zrcadlo ... O co jde? větší zrychlení a trochu více síly (píst je upraven, samozřejmě, na pravé straně fotografie), redakce je čas-náročné a vyžaduje přesnost a pilników použití smirkový papír různých tloušťkách.
Datum: 25. prosince 2010 17:27
Datum: 25. prosince 2010 16:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha vidim to už no zoberieš pilnik a to vypilnikuješ ale aký to ma význam?
Datum: 25. prosince 2010 16:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo je tam za úpravu asi som slepý?
Datum: 25. prosince 2010 16:21
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 zdar draci chtěl, bych se zeptat, jestli je na fichtlovi poznat ten válec s osmým výbrusem??? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 23:42
 Mám na mysli origo válec převrtaný na osmý výbrus...ten nový polák jsem jednou měl a byl jsem nespokojený uplně totálně  Doporučuju po vybroušení václe na 40mm vzít jehlový pilníček a hrany kanálků krásně vypilovat a třeba i kroužky protože jak oni z tama ty 2 mm uberou tak tam zůstávají železné třísky které při jízdě odpadávají. jednou to kámoš podcenil a rozbil si hubu
Datum: 24. prosince 2010 23:42
 S kombinací se sníženou hlavou od stejskyho jsem to docela dost poznal. Ten motor je takový pružnější,líp to točí a líp tahá do kopců... Jasně že to neni nic převratného je to jen pincek ale poznat to jde.
Datum: 24. prosince 2010 23:34
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to nechapu u 175/450 jsem dal na vybrus valec vse jsem dobre utesnil a pokousel se zajizdet jenze to bylo skoro uplne bez komprese horsi vybrus jsem nepoznal, po 5000km jsem valec sundal pist z boku je celej ood karbonu, 2 krouzky na stejnym miste se vubec nedotykaj valce zhruba 1cm krouzku. Pist je ocouzenej i zdruhy strany, Moje otazka je proc se to nedotyka valce ty dva krouzky na jednom miste?? Kuli tomu je pist cernej i zdruhy strany po 1000 km jsem tomu zacal davat vic plynu obcas plnej jeloto pomerne pekne a pak me navic prestavali tesnit kartery
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 21:19
Jméno: pepa
IP: uživatel276
 ahoj asi to vypadá na ohlou ojnici..dá se to poznat mnoha zpusoby...sestavíš motor bez kroušku a sparovkou měříš vuli mezi valcem a pístem..kontoluješ vzdalenost a uhel pístního čepu s kartry uhelníkem (brošeným)...nejlíp se osvědcili ti měrky aspon mě...ale je to inviduální ....ono se tak dá i poznat okolik rovnat....a ja to nejradeji delám ve svěraku mezi 3 draty pruměr 10 ohnutí my do L......ale znal sem i mechanika co opravoval vrtulníky a poradil tmi ..pajcry.....takze spusobu je mnoho..... GO kliky je nej řešení
Datum: 23. prosince 2010 21:19
Datum: 23. prosince 2010 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 staci namrazit cep(ovsem pri dnesni kvalite vyrobku se taky stane ze cep nalisujes prstem  ) a nalisovat....ja na to mam taky takovej šroub a na jedne strane gumovou podlozku aby se neomáčk píst.....výborná věc je imbus M8....!
Datum: 23. prosince 2010 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 píst nahřát, čep zmrazit a nalisovat... k nalisování stačí kousek závitovky, dvě matky a mějaký podložky...
Datum: 23. prosince 2010 14:40
 stando, když už jsme u toho čepu, chtěl bych se tě zeptat, jak ty doporučuješ dávat pístní čep do pístu? Bude stačit, když dám čep zmrznout a píst trochu nahřeju? Díky moc!!!
Datum: 23. prosince 2010 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 nandaval si pistni cep kladivem co?
Datum: 23. prosince 2010 12:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to na ohnutou ojnici. Nechá se to vyúhlovat, ale musíš s tím mít zkušenosti. Doporučuji ale raději poslat kliku na repas.
Datum: 22. prosince 2010 21:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ne na tuning to neni, je to jenom jako zbytecna vec ktera vypada dobre , a de mi hlavne to bezproblemovy uchyceni na kostru
Datum: 21. prosince 2010 19:24
Jméno: dweiníček :-)
IP: uživatel10032
 hlavně taky počítej s tim, že ti výkon nezvýší. pokud teda neděláš další ,,tunning,, a jestli to je jen na krásu, budiž ti ruka dobrá při výběru.
Datum: 21. prosince 2010 17:49
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pokud to budeš převařovat ato ti asi nic jinýho nezbyde tak je úplně jedno jakej tam dáš hlavně ať se ti líbí.
Datum: 21. prosince 2010 17:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute mam dotaz nevíte nehodou kolik by stala go na čezetu 175 píst,výbrus,repas kliky,ložiska a elektrika?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 11:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud budou špatné
Datum: 21. prosince 2010 11:57
 snad dáš i novou spojku, primární sadu a ožvaltené kolečka převodovky, ne?
Datum: 20. prosince 2010 22:26
Jméno: Frank
IP: uživatel10863
 jách ty si kus degena.... vybrus = +-cca 800kc, klika +-cca 1500, loziska = zalezi na tobe co tam naseres... a elektriku ? tu si vyrvy z auta....
Datum: 20. prosince 2010 0:23
 Zdravim draci potrebujem nahradit ihlové ložisko na čape za klzné púzdro origoš také púzdro nekúpím budem si ho muset dat volakomu vytočit ale na ojnici je len jedna dierka pre mazanie bude to stačit ? na origo ojnici boli dve dierky neviem či sa to bude dať navrtať bude to asi kalené a bojímsa abi som nepoškodil ojnicu.a ešte neviete aký je to púzdro materiál mosadz alebo bronz ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:10
 Zkus se podívat do katalogu s ložisky,třeba nějaký najdeš co pude pasovat.
Datum: 21. prosince 2010 22:10
 neviem či bi mi pasovalo já tam mám voláku ojnicu WM MOTOR primer oka je 18mm
Datum: 19. prosince 2010 17:26
 já mám zato že se to pouzdro prodávalo na CKR ojnici
Datum: 19. prosince 2010 17:13
 ked som dával čap do piestu tak som ho stlačil
Datum: 19. prosince 2010 16:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 proc menis jehlove lozisko za pouzdro ?
Datum: 19. prosince 2010 16:37
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 BRONZ!! soustružník bude vědět jaká. dirka stačí jedna.
Datum: 19. prosince 2010 16:32
 Čaute graci mám od kámoše píst+válec+hlavua nový kroužky a když sem to tam dával tak proč mi ta hlava nechce sednout na ten válec když mu to normálně jezdilo?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 18:32
Jméno: miki
IP: uživatel10885
 Třeba jenom špatně dotahuješ šrouby musiš je dotahovat do kříže
Datum: 23. prosince 2010 18:32
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ale furt nevíme v jakym smyslu mu ta hlava nesedí, ale asi se to od něj ani nedozvíme. zatim se tu jen odhaduje.
Datum: 21. prosince 2010 20:46
 na fichtla nesmie íst pod hlavu tesnenie oddaluje ju a tým uperáš na kompresy maximálne hermetyk alebo vysokotepelny kaft
Datum: 21. prosince 2010 20:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale on myslel že to sedí přesně žebro na žebru
Datum: 20. prosince 2010 19:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hlava nikdy není uplně na valci dej tam těsnění
Datum: 19. prosince 2010 18:48
  musí pasovat možno je otlačená od šrobov nejde ti cez tý závitové tyčky ?
Datum: 19. prosince 2010 17:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zapoj hlavu
Datum: 19. prosince 2010 17:09
Jméno: Tomáš
IP: uživatel10843
 Čaute daci když mám nový kroužky tak musijou se zajet?A když je mám zajet a tím pádem stídat stli jízdy tak to jako mám jezdit 1 den jakoby na spotřebu a 2 den víc do otáček?kolik km to mám zajíždet
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 17:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na zajetí novejch kroužků stačí jedna nádrž s většim poměrem oleje v benzínu a nějakejch 50km to zbytečně netočit do mrtva, jinak můžeš jezdit normálně..
Datum: 19. prosince 2010 17:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel10843
 jj o tech zámkách vím a celej ten válec je nejlepší vytřít m2t a de to pěkně ale dik
Datum: 19. prosince 2010 12:33
 čau hele ja jsem vyjezdil asi tri nadrze na pionýru,proste to ucejtis ze to pojede rychlejc,jo a myslis asi pistni koruzky? ty maj na pistu takovy zamecky a na konci tech krouzku je takovej jako by zub a ten si na ty zamecky musi sednout, a pak by to melo normalne ten valec jit.hlavne ten valec tam nedavej vetsi silou jinak ty krouzky praskonou
Datum: 19. prosince 2010 12:28
 zdarec potrebuju kontakt na nekoho kdo dela v brne klikovky diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 12:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak si ten kontakt najdi ve zlatejch stránkách nebo na googlu a přestaň zasírat jawamanii a fichtlkrámek
Datum: 17. prosince 2010 12:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaute zkoušel někdo z vás do čz 150 ( 57mm) napasovat kroužek ze 175 ( 58mm) ? říkám si jestli ho mám upilovat a dát ho tam..zas aby nebyl moc nafest
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 9:22
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 v nouzi to jde, najel jsem takhle určitě přes tisíc a bez náznaku problému. Ale sežeň co tam patří, určitě to je lepší.
Datum: 17. prosince 2010 9:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no právě u fíka když to je o výbrus tak to jde ... ale u tohodle by to bylo asi moc nafest...budu muset sehnat origo
Datum: 16. prosince 2010 22:47
 tak přebrousit na 58mm..
Datum: 16. prosince 2010 22:46
 no blbost ci ne ja som to zvikal delat do fichtla .. ale v mojom pripade rozdiel bol len 0,25mm ne 1mm
Datum: 16. prosince 2010 22:17
Jméno: krumpl
IP: uživatel10862
 blbost
Datum: 16. prosince 2010 22:13
Jméno: mi
IP: uživatel5617
 jak mam poštelit jawu 21 když to teď mám rozdělané?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 18:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 myslim ze treba narvat podkovu do zavrenyho motoru je problem
Datum: 16. prosince 2010 18:49
 Záleží co poštelovat..ale stejně bych to dělal až to bude složený...
Datum: 16. prosince 2010 18:31
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 9:37
 boocheer ® a nechceš ju ja ji nepotřebuju
Datum: 19. prosince 2010 9:37
 kdoví možna tu hlavu používávíc strojů ale já tvrdím že toto je na 100X z motoru jikov... zabývám se generálkama těchto motorů a tyto hlavy tam jsou
Datum: 17. prosince 2010 21:59
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel10866
 100% MF 70 travní sekačka dělal sem tyhle stroje
Datum: 17. prosince 2010 12:44
 To je z frézky Tera... Motor Jikov 133Ccm
Datum: 16. prosince 2010 22:33
 asi to bude zo zahradnickeho stroja
Datum: 16. prosince 2010 17:03
 Čus typoval bych to na nákej Puch...moped ale nejsem si vubec jistej
Datum: 16. prosince 2010 16:44
 zdarec draci potřebuju poradit jak mám sundat ložisko z klikové hřídele na pinskovi dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 22:37
 Lori:jenže tady jde o to že kdyžje ložisko fest narvané na klice ažnadoraz tak je mezi ním a klikou mezeta jen nějaká desetina a možná ani to ne takže to pak neni za co zachytit ty packy
Datum: 16. prosince 2010 22:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nwm naco kupovat tak drahej stahovak, 3ramennej si od nekoho pucit a hned pude dolu... Popr vyrobit neco s packama
Datum: 16. prosince 2010 18:49
Datum: 15. prosince 2010 22:27
 sú drahé no to je bohuzial pravda ale sa dá dostat len ten cast sady co vlastne vytvori medzeru medzi setrvacnikom a loziskom a to sa stoji 800kc,,,oplati sa to kupit ked to aj vyuzijes,,za jedno lozisko to nemá cenu radsej privarit kusky zeleza ako rikali predomnou
Datum: 15. prosince 2010 22:24
 ta sada na obrazku stoji 2490 korun pak je tam profi za 4560,-
Datum: 15. prosince 2010 22:15
Jméno: radek
IP: uživatel10858
 diky za rady jenco kolik takej stahovak stoji 3000Kč?
Datum: 15. prosince 2010 19:42
Datum: 15. prosince 2010 19:30
 Dělám to tak že na ložisko z každé strany přivařím kousek pásoviny nějaké pořádné a za ty pásoviny pak zachytnu ramena stahováku a jde to jako po másle... No ale to ložisko už bude nepoužitelné a při vaření jé dobré kliku zakryt nějakýma plechama
Datum: 15. prosince 2010 19:18
Jméno: hans
IP: uživatel9097
 Zkus nahřat horkovz...a kdyz nepujde vem platek z pilky na želeto, zbruš zuby na nabežnou hranu (jak nuž) .hranu strč mezi ložisko a kliku a začni klepat z jedne strany a z druhestrany melo by to ložisko pomalu posouvat a pak použít nějakou vetsi pasovinku se zbroušenou hranou až do te doby než tam dostanes nejakej tří rameny stahovak to je varianta kdyz nemas stahovak na ložiska s plochyma packama s tim to jde samo
Datum: 15. prosince 2010 17:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zkus to nahřát horkovzduškou, chytni ložisko do stahováku a pomalu ho vytlač. Jen žádný násilí, tedy pokud není přilepený locktitem  . To tam pak drží jak židovské víra v Izraeli...
Datum: 15. prosince 2010 16:28
 dvěma stranovýma klíčema ho vypač
Datum: 15. prosince 2010 15:41
 Buď zkusit nějak odpáčit, nebo si vyrobit přípravek...
Datum: 15. prosince 2010 15:17
Jméno: kubajz
IP: uživatel10513
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:07
 wepo: Asi jsem ve škole nedával pozor, když se brali objemy těles...ale když mají oba motory stejné vrtání, ale jiný zdvih, tak jak můžou mít stejný obsah?
Datum: 15. prosince 2010 21:07
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 wepo ! cancáš nesmysly!!! L. má pravdu. lze tuto ojnici použít do kejvačky 353, ale je nutno použít panelkovej píst s 18mm čepem.
Datum: 15. prosince 2010 20:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Vrtání je u kejvy a panely stejné ale zdvyh má panela o 12 mm větší !!! Tak nerozumuj...
Datum: 15. prosince 2010 17:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zdvih a vrtání je u panelky a kývačky stejný, rozdíl je v délce ojnice a tím pádem musí být i jiný píst. Tato ojnice do kývačky jde použít, ale zárověn je nutno použít i píst z panelky. Jeli ojnice z panelky s bronzovým pouzdrem, je průměr pístního čepu 18 mm. U ojnice s jehlovým ložiskem by měl být také čep s průměrem 18 mm.
Datum: 14. prosince 2010 23:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim si na 100% že ne
Datum: 14. prosince 2010 22:06
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdare,vím jenom že zzvih je na panelce o centimetr a něco delší naš na kejvačce...
Datum: 14. prosince 2010 18:28
 Čaute mám problém.1).jak jsou ty tyčky co fržijou válec i hlavu jedno se mi zlomila v tom závizu v motoru  nevitě nekdo jak to vydělt?. 2). mám od kámoše píst+válec+hlavu a ta hlava mi na ten válec nechtěla sednou neměloto kompresi ptoto sem zlomil tu 1) tu tyčku předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 8:10
 s tim závitem bych si nebyl moc jistý,přece jenon je to ocel a musíš se trefit vrtákem přesně doprostřed
Datum: 13. prosince 2010 8:10
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ...nejlepší je vyvrtat přesně doprostřed zalomeného šteftu 4mm díru a udělat tam závit M6, v lepším případě se ti ten šteft zadere do závitníku pak to vytočíš a nikdo nic nepozná
Datum: 12. prosince 2010 20:43
 zhruba tak jak píše menhy...ještě je možnost pokud to trochu kouká z karteru, tak na to nasadit matku a přivařit jí, pak se to lépe chytne klíčem a snadno se to vytočí
Datum: 12. prosince 2010 12:21
 měl jsem stejný problém.sundej válec a zkus ten zbytek šroubu vytočit třeba kleštěma,pokud se ti to nepovede tak malým šroubovákem tukej do šroubku po směru závitu(povoluj),pokud ani to nezabere musíš do toho šroubu vyvrtat dirku a vývitníkem ho vytáhnout.co se tíče hlavy tak nedotahuj to silou zkus ji zabrousit brusnou pastou(50 kč),ale hlava z pařeza bez úpravy na fíka nejde.
Datum: 12. prosince 2010 12:16
|



|