|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čaute lidi prosímvás mám jawu 21 a ted mi začala když jedu cukat a zdechat . Když to roztlačím tak chytne cukne a zase zdechne . Včem je prosímvás problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 18:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jestli ti pěkně teče benzín přes hadičku, odšrubuj víčko plovákové komory, odšrubuj ventil co zavírá benzín a profoukej ho. Pak profoukni dírku v plovákovém víčku,pak to seskládej a mělo by to jet.
Datum: 01. prosince 2010 18:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vzhledme k tomu ze mas problem i sestavit vetu , popros nekoho kdo se v tom hrabe, at ti poradi a vysvetli zaklady
Datum: 30. listopadu 2010 20:38
 Myslíte že to bude když je blbší těsnění a že by to tahalo vzduch ???
Datum: 30. listopadu 2010 14:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a
Datum: 29. listopadu 2010 22:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zkontroluj : trisky, svicku, zapalko , vycisti karbec
Datum: 29. listopadu 2010 21:46
 Ahoj draci,jakej máte názor na ten válec co tu sesa prodává ze tech 890kč co má ten 8vybrus?je to dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 13:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 válec je vpohodě, pokus nehoníš výkon n adesetiny koně, je to dobrej válec
Datum: 01. prosince 2010 13:22
 lepší je starej československej ten za 890 kč neni českej ale polskej takže horší kvalita není tak přesně udělán jak ten československej ale když si ho trochu spravíš jak píše sesa tak by měl být ten polskej válec v poho
Datum: 30. listopadu 2010 21:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jezdit se na něj dá v pohodě a je to na druhou stranu zase nový, než 40.letej krám s vytrhanýma závitama
Datum: 30. listopadu 2010 21:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 neni
Datum: 29. listopadu 2010 22:05
Jméno: jirka
IP: uživatel10781
 cus draci mam asi takou blbou otazku coto znamena snizeni hlavy a jak se to dela v tomhle sem jeste amater predem dik za odpovet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 proste zbruseni dosedaci plochy hlavi.
Datum: 29. listopadu 2010 19:07
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus. snížení hlavy je prostě snížení hlavy, kdy se její obsah sníží na myslím že 5,5ml a tím pádem budeš mít větší kompresi a pincek líp pojede atd.. je to oblíbená úpravička těch co jezdí třeba fichtlcupy.. ale pincek dostává strašný záhul hlavně klikovka, životnost se solidně sníží..
Datum: 29. listopadu 2010 15:04
 zdraviim, chtel bych se zeptat shanim motor na jawa 585 mosquito nevite nekdo o nejakem? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:14
Jméno: bohooos
IP: uživatel721
 jj to je ten z jawa robby ten bych taky klidne bral nevite o nejakym?
Datum: 30. listopadu 2010 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když ti to bude stačit tak tam pasujou ty číny 4T lifan 110ccm až asi na jeden držák tam jdou bez problémů....pak to s tím lítá tak 100km/h ale je to čína no ...
Datum: 29. listopadu 2010 20:37
Jméno: bohooos
IP: uživatel721
 diky krnu se ale nejaka prokleta motorka tezko se to hleda
Datum: 29. listopadu 2010 18:14
 ked si chces novy motor na niektorom stránke sa dá dostat,,bohuzial link nevim
Datum: 29. listopadu 2010 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 motoinzerce,aukro,sbazar,hyperinzerce.....
Datum: 29. listopadu 2010 15:39
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Zdravím, mam 550 a byl jsem nucen vyměnit hlavu kvůli strhnutému závitu na svíčku za mustangouvou, ale mám problém s těsností profukuje to s pravé strany utahlé to mám na maximum. Nevíte jak to utěsnit. Díle jsem vyměnil celou spojku za mustangovou takhle mi to radil jeden zanámý ale problém je že jí teď neumím rozevřít na jedničku motorka jede ikdyž držím spojku na plno. Musí se měnit i tyčinka spojky nebo nějak upravit rozevírání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 při použití hlavy z mustanga se zvýší kompresní poměr na cca 10:1 a ne vždy to dobře nese origo hubená ojnice z 555....někdy dokonce pukne......samozřejmně tyčku spojky přispůsob tak aby měla správnou délku....to je jasné přece......
Datum: 29. listopadu 2010 15:28
 no ked si tam dal spojku z mustanga tak musis tam dat tycku z mustanga a to aj este skrátit
Datum: 28. listopadu 2010 16:23
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pod tu hlavu si vyrob papírový těsnění pomazej ho olejem a dej ho tam. neboj neshoří to protože tam bude ten olej.
Datum: 28. listopadu 2010 14:34
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Drahý Ježíšku, protože jsem byl celý rok hodný, přál bych si ten nový a krásně chromovaný výfuk na Pionýra čínské výroby za 700 korun z tohoto e-shopu. Děkuji Ti...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:39
Jméno: Ježíšek
IP: uživatel1723
 přijedu na peruti a řeknu : naseru ti!
Datum: 28. listopadu 2010 17:39
 jj tak to nema cenu  kazdopadne z jara budu obednavat par veci na dokonceni prestavby tak urcite obednam i neco z novinek  ps-cim vic jakejch koli dilu na kros,tim lip
Datum: 28. listopadu 2010 13:53
 no ja muzu splasit jen ten konec blatniku takovej malej plast za 500 kc se mi nechce
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
 seso-kdyby si sehnal nejakej zadní krosovej blatník v modrý barvě,byl bych strašně moc rád..ty ho určitě budeš mít za dobrou cenu a nějakej originál yamaha nebo z nejaky krosky za 700 se mi kupovat nechce  bylo by to na tu mou prestavbu cz 175 kross..
Datum: 28. listopadu 2010 13:07
 Máš ho tam
Datum: 28. listopadu 2010 11:33
 posli mi mail s dotazem,,a ja to osefnu,,,jinak zapomenu,,predni neo zadni
Datum: 27. listopadu 2010 22:39
 *i
Datum: 27. listopadu 2010 21:24
 Seso,bude u černej krosovej blatník do vánoc?
Datum: 27. listopadu 2010 21:24
 a kurna,,ja jen doufam ze si draci nebudou myslet ze sesa je jezisek,, ja konecne poprve od spusteni kramku jsem se dal na kupovani darku pro rodinu,,pac kdyz jsem otevrel kramek,,tak nebyli lova ani myslenky,,takze jezisek je na severnim polu
Datum: 27. listopadu 2010 21:16
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 jak se dává píst do motoru? šipkou nahoru nebo dolů (k výfuku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkrátka zámky kroužků nesmí chodit přes kanály, nebo se zlomí.....
Datum: 28. listopadu 2010 14:46
 sú piesty ktoré ani sipku nemajú alebo je to tam len tisknutá tak ked to zasa rozoberes tam sipku nenajdes,,v takom pripade u fichtla prvy kruzok musi mat steft na hore
Datum: 28. listopadu 2010 10:31
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 tak jestli dolu tak se s teho po... protoze sem dnesak daval na fechla na horu a baval sem to tam pul hodky
Datum: 27. listopadu 2010 21:04
 šipkou dolu...
Datum: 27. listopadu 2010 20:09
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdarec hoši, teď zajíždím nový výbrus.Motor po GO a mám na něm najeto něco kolem 30 km. Mažu 1:30 castrol garden 2T. Při jízdě mi z válce leze takový kovový zvuk, to si myslím že je normální ale ještě ve válci trochu zvoní. Je to zvonění normální? Jinak snažím se jezdit po rovinkách, ale tady jich moc není takže jezdím i do kopce. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 11:21
 jednoduše řečeno...full je do fichtla na piču  Ale každej ať si jezdí jk chce,ale sám pozná co to pak dělá
Datum: 28. listopadu 2010 11:21
 500? Ja koupil Repsol 2T Syntetic za 2 kila
Datum: 27. listopadu 2010 21:48
 souhlasim s n3rv
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 zkus to,ale ten olej ti bude vytíkat z výfuku protože se nespálí. Fichtl netočí 13 tis ot. min takže zbytecny.Ja mazu TSF a to je prej polosyntetika co tam píšou.Jako možná to pojede,ale vyhodit 500,- za litr oleje je do fichtkla zbytečný
Datum: 27. listopadu 2010 12:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale proc bi to neviuzil ked bude ridit 1:50
Datum: 27. listopadu 2010 12:14
 Plně syntetický olej je nejlepší,ale do fichtla úplně na hovno... Ten fichtl ten olej nevyužije  zbytečně vyhozený prachy za olej.Rač si kup nějakej minerál
Datum: 27. listopadu 2010 12:13
 nepocuvaj take blbosti syntetika je prece najlepsi.
Datum: 27. listopadu 2010 11:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nepocuj take blbosti syntetike ja prece najlepsi ne?
Datum: 27. listopadu 2010 11:25
 cože syntetika rozpouští gufera si děláš prdel ne? Říkal jsem si že pionýrkovi dopřeju když mě všude doveze tak sem koupit syntetiku za 500  Je toto pravda nebo kolega má nové fakta?
Datum: 27. listopadu 2010 10:16
 Castrol garden neni žádná sračka hnupe a kdyby to byla syntetika tak stojí o 200 Kč dráž.Jinak to zvonění je při záběhu úplně normální.
Datum: 27. listopadu 2010 9:51
 taky se nediv když tam liješ takovou sračku  musíš tam dat minerální olej 1:25. Jo a jinak synetika ti rozpouští simeringy takže pozor na to
Datum: 27. listopadu 2010 8:56
Jméno: Pato
IP: uživatel10771
 Nazdar,mam otázku ohladom čz 175,presnejšie skúter zo štartérom. Robil som GO,nove tesnenia,gufera,loziska.........a na labirint ktorí ide medzi dve ložiská (od spojky)som osadil gufero (mislim že sa tu taký aj predáva ). Tak sa chcem poradiť či to náhodou nebude v buducnosti robiť nejaké problémy.Ak nie tak prečo to komunisti nespravili rovno s tím guferom ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 0:35
 Ty co to montovvali nebyli komunisti moulo. Labyrind se tam dával kvuli tomu že vydrží víc a hlavne hlinik nedegraduje jako pryž z který je simering, klikovka u jaw od obsahu 125 mela tezsi setrvacniky nez třeba fichtly tak musela mit dlouhej cep k primaru kvuli rozpolození hnací síly - (na tyhle strane byla tkzv.hnací hřídel proste levej cep kliky co ti vede ze setrvacniku) nu a vytvářel by jednomu lozisku neskutecky pekla...tak tam daly dve dal od sebe a mezi to misto gufera prdli labyrind. Zkratka setrili mistem v karteru který muselo byt vyuzity jinak,
MC Wobby.
Datum: 27. listopadu 2010 0:35
Jméno: jawista
IP: uživatel10770
 Cwss čo lúbi zvonit v motore u fichtla robil som taku menšiu GO nove zubi v prevodovke tesnenia guferá atd... nový piest krúžky čap valec neni vybehany čo bi ste skorej povedaly horné púzdro na ojnici alebo spodné ložisko ? ta kluka nemala moc odjazdené mám to zložené motor ide ale moc sa mu nechce 2 musím vytočiť do plných aby to potiahlo trojku čo myslite sadne si to ešte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel10775
 nastavení karburátoru je jiné pro vylágrovaný motor a pro vygenerálkovaný motor,vetsinou se stává,že motor po GO se na původní nastavení karburátoru chová jako bohatý,chce vyštelovat bohatost směsi,vylágrované motory většinou chytnou druhý dech s větší tryskou....to je celé...
Datum: 27. listopadu 2010 16:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 poskladať motor nevieš. pod válec a pod hlavu silikon nepatří. Důvod: vytlemí se ti do kanálů a zmenší jejich průřez. kupodivu to pak nejede
Datum: 27. listopadu 2010 8:32
 Utesnene bi mal biť dobre medzi kartry som dával silikon tesnenie silikon takisto aj spojkovi krit valec a hlava je tiež na silikone poskladat motor viem ale nastavit to bohviejako neviem zapaluvanie a karburator asi bude rozhasene nemám ani mierky šublera jak bich dal
Datum: 26. listopadu 2010 19:02
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nepocitej stim ze vykon nak hodne stoupne kdyz se to rozjezdi to je nepatrny, musito jet dobre poslozeni motoru, u fichtla to neni sranda udelat poradne aby to slapalo dobre musis to mit vychytany. Dost casto to netesni vsude mozne. To cinkani ti takhle nepovim to bych musel slyset.
Datum: 26. listopadu 2010 18:33
 jawista nechce sa ti písat ked kopíruješ čo napíše druhý ? o 9 popisov nižšie som pridal tento dotaz ja !
Datum: 26. listopadu 2010 17:38
Jméno: jawista
IP: uživatel10770
 už som to zřešil. Púzdro bylo crash.
Datum: 26. listopadu 2010 17:33
 co válec jak je na tom... před opravou motoru to jelo dobře?
Datum: 26. listopadu 2010 16:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale moze to robit aj velky predzapal
Datum: 26. listopadu 2010 16:31
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti rikam ze cep,daj tam ten stari pokat ti to dovtedi nezvonilo.
Datum: 26. listopadu 2010 16:29
 Cwss čo lúbi zvonit v motore u fichtla robil som taku menšiu GO nove zubi v prevodovke tesnenia guferá atd... nový piest krúžky čap valec neni vybehany čo bi ste skorej povedaly horné púzdro na ojnici alebo spodné ložisko ? ta kluka nemala moc odjazdené mám to zložené motor ide ale moc sa mu nechce 2 musím vytočiť do plných abi to potiahlo trojku čo myslíte sadne si to ešte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 17:19
 kúpil som nové púzdro ale ono sa asi musí pretočiť z výstržníkom a ten nemám ani neviem jakú má mat vôlu či cez neho má ísť čap nalahko alebo jako
Datum: 26. listopadu 2010 17:19
 na 1000 percent to zvoni cep nic insi to zvonit nemoze , videls nekedi lozisko zvonit?
Datum: 25. listopadu 2010 19:58
Jméno: karel
IP: uživatel10758
 Čau draci mám takovej blbej dotaz chci se zeptat co potřebuju na to abych si mohl zrepasovat kliku na fichtla dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:12
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jezis za tohle by ti dali na kazdy skole za 5 xD a jeste prihlasku na pomocnou skolu
Datum: 26. listopadu 2010 19:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tohle by se tu mělo vyvěsit jako odstrašující příklad, to už snad ani neni čeština..
Datum: 26. listopadu 2010 0:14
 no asi lys a hodiny úchilkomer abi si ju viosil
Datum: 25. listopadu 2010 18:24
 Dobrý večer,prosimvás chci se zeptat jestli jsou doutníkové výfuky zpanelky a zkývačky 353 záměnné. Jestli jdou z panelky předělat bez sebemenší upravy,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 20:21
Jméno: Michura Martin
IP: uživatel10743
 pokud ti snima nekdo nanda po hlave tak budou pasovat
Datum: 24. listopadu 2010 20:21
 caute draci mam taky maly problem: dnes som rozobral motor na pioniery a ked som vytlacil kluku z kartra tak mi zostali loziska na kluke. ako ich mam z nej dostat. a to iste sa mi stalo aj na hriadelke retazoveho kolecka. vopred za odpovede diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 20:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedávno jsem chtěl takhle zneškodnit ložisko abych vybral kuličky tak jsem do něj třískl kladivem a kousek se zapích mámě do fábie
Datum: 22. listopadu 2010 20:36
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 fermez ty radši nikomu nic nerad. to co jsi napsal mohl říct řetízek a telátko mohlo mlčet
Datum: 22. listopadu 2010 19:49
 Moc složity vśecko...vem si dva největší klíče co máš...a pač rukama..kliku si polož na ponk, zapří se do ní. a pořadne tlač klíčema a pujde to lehce
Datum: 21. listopadu 2010 23:46
 No máš dvě možnosti : 1 - ložiska stejně budeš měnit, tak je můžeš naříznout flexou a jak se pořádně zahřejou, tak půjdou dolů jedna báseň\r\n 2 - dva šroubováky proti sobě a páčit a páčit\r\nTa druhá varianta je složitější, ale zase u ní nehrozí poškození čepu, nebo hřídele. Jinak vzhledem k tomu, že ti ložiska v karteru už moc nedrží, budeš muset nová ložiska do karteru zalepit loctitem
Datum: 21. listopadu 2010 22:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ja to delam tak ze kliku upnu to sveraku a ze dvou nebo tří stran natluču pod ložisko šroubováky, pocitej stim ze si poskodis tim sverakem hřídel musel bys to upnout do nečeho měkýho
Datum: 21. listopadu 2010 22:21
 zdaravím, chtěl bych se jen zeptat, který z laďáků HIKONE by nejlépe pasoval na 50 Dandy ?? nedávno jsem viděl video na YTB, kde mlěl týpek na dandyě HIKONE vedený normálné po boku motorky navíc po boku kde je řetěz ... bohužel nemůžu trefit který z těch tipů tam pasuje ... je to nějaký z těhle těch ? http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 popř. kde jinde se dají koupit ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 11:55
Jméno: Fichtlík
IP: uživatel10733
 nedoporučuji vyfuky od značky hikone...vlastni skušenosti!!Hned se zakarbonizui a nejdou uš vyčistit!!!vyfuk hikone hodně řve!taky ho mam a nejsem vubec spokojen a spomalil my vykon mtoru lebo vyfuk je zakarbonizovany a nejde vyčistit'.
Datum: 23. listopadu 2010 11:55
Datum: 21. listopadu 2010 20:20
 Zdar hoši dneska sem složil svojeho fika (fichtla) měl jsem rozebrany valec mam tam nove pistni krožky a novy pist ale jak to nastartuji ta z valce pořad něco sinka zda se mi jako by to byli pistni kroužky ale jakto ? did sou nove a pist taky...ale jede normalně no ale jen to cinka a nevim čim to je poradte mi někdo co s tym mam udělat plis diky  Fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 17:02
Datum: 22. listopadu 2010 17:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 venca77 , ukonci trapeni sobe i motocyklum a prejdi na yuki
Datum: 21. listopadu 2010 14:33
 brusný olej jo  .. no a jaký poměr?
Datum: 21. listopadu 2010 14:08
 No řikam že do benzinu davam M2T
Datum: 21. listopadu 2010 14:02
 77venca: co bys rád?
Datum: 21. listopadu 2010 13:58
Datum: 21. listopadu 2010 13:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 21. listopadu 2010 12:42
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 stando, víš že se někdy nedivim že franky nekoho poslal do háje??
Datum: 21. listopadu 2010 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 válec,prejetej nemáš(zajímalo by mi jestli ses vubec podival jestli to má už schod),futro mas vymackany ze do nej nejde strcit novej cep a píst máš obrácene,ma bejt sipkou dolu.....tak se nediv ze to zvoní a bud rád že to zvoní a este se to neraflo!
Datum: 21. listopadu 2010 11:17
 ardno: ano?........ 77venca: jak? málo oleje do benzínu.... jaký olej a v jakém poměru dáváš?
Datum: 21. listopadu 2010 11:06
 Jen můžu, píst obráceně, tam jak je ta šipka ta má být nahoru!? Nepletu se?
Datum: 21. listopadu 2010 11:04
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 JAWA_ceZetak ® ..... myslel jaky davaš poměr oleje do benzinu ( jestli mazes třeba 1:33 atd.....)
Datum: 21. listopadu 2010 10:50
 Jak malo mažu ?
Datum: 21. listopadu 2010 10:35
 a nebo málo mažeš
Datum: 21. listopadu 2010 10:23
 Přejetej valec nemam
Pist obraceně taky nemam
A pouzdro v ojnici mam stare ale novy čep mi tam nešel dat  tak sem tam dal stary
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nebo máš už vyběhané pouzdro na ojnici
Datum: 21. listopadu 2010 10:09
 a nebo máš píst obráceně
Datum: 21. listopadu 2010 10:07
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 už máš přejetej válec
Datum: 21. listopadu 2010 7:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ahoj hoši. Dneska jsem sundal válec z mýho fichtla. Nechtěl jako za tepla vůbec jet. Za studena motor běžel hladce, šel krásně do otáček prostě super. Ale ohřál se a ne a ne jet, tak jak bych si představoval. Po sundání válce byl píst na levé straně černý jako ohořelý a na pravé straně ne! Vypadalo to, že píst běžel celou dobu našikmo (alespoň podle mě). Pravá část pístu drhla asi o stěnu válce.. Myslíte, že byl v tomto zakopaný pes a že bude potřeba opravit kliku popř. pouzdro v ojnici? Díky Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 13:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Ono právě válec je nový po výbrusu. Najeto cca 500-600 km. Ono již dříve ten fichtl nechtěl jako ptelý moc táhnout. Tak jsem ho dal na výbrus, že se to zlepší... Nezlepšilo  Pravda přípravek na vytlačení pístního čepu opravdu nemám. Takže nastoupila trošku tvrdší technika. Ale ne zase tak tvrdá.
Datum: 21. listopadu 2010 13:21
 přikláním se ke standovi, kontrola podle Testa je správná. bušek se bude ještě muset hodně učit
Datum: 21. listopadu 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 boocheer ® : a proc myslíš že se ten píst vyběhal k jedný straně??? proč asi??
Datum: 21. listopadu 2010 11:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Sundej pístní kroužky a namontuj samotný válec bez hlavy a přitáhni ke skříni. Vnitřek mázni olejem. Píst přimáčkni k jedné
straně a otoč klikovým ústrojím.Sleduj píst ,zda se vrátí na stejné straně. Potom píst přetlač na druhou stranu a postup
opakuj. Jestli píst přechází na opačnou stranu než byl přimáčknut, je vadný klikový mechanismus.
Datum: 21. listopadu 2010 11:18
 A nebo máš ten válec vyběhaný popřípadě sjeté kroužky... Na pravé straně ještě jakš takš těsní a na levé straně profukuje...
Datum: 21. listopadu 2010 9:41
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 to je tak kdyz se vytlouká pístní čep z pístu kladivem.....asi ohlá ojnice
Datum: 20. listopadu 2010 21:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute mam čz 175/487 a chtěl bych se zeptat jestli ji roztlačím když tam nemám baterie a mam slabou kompresi jestli mi chytne ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 18:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Uz to tu bylo reseny musis hledat...  Me se to hledat a opisovat fakt nece
Datum: 22. listopadu 2010 18:20
 Je 6V, zkusit to může ale musela by točit velký otáčky ale to spíš fakt nechytne. Kup baterku
Datum: 22. listopadu 2010 18:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Boocher proc 12v? nema nahodou 6v? (nejak sem to nehledal tak nevim)
Datum: 21. listopadu 2010 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máma ted nechala rozsvícená světla u auta ( favorit ) a chlápek mě půl kilometru roztahoval na laně než to chytlo a to jsem měl zařazenou 1 a jeli jsme tak 35km/h takže docela velký otáčky
Datum: 21. listopadu 2010 11:51
 chytnout by to mělo i když na to připojíš nějaký 12V zdroj nebo nabíječku... Ale nedoporučuji to dělat běžně. se slabou kompresí-chytnout by to mělo ale třeba to bude velmi slabé nebo to nebude držet volnoběh
Datum: 21. listopadu 2010 9:50
 To je takovej problém ji vytáhnout z garáže a zkusit to? ale asi bude problém s tou kompresí...
Datum: 21. listopadu 2010 8:29
 Jestli máš origo zapalování tak nee, bez baterky ani prd
Datum: 20. listopadu 2010 22:22
 Čus mam 555 nevíte jestly bude pasovat válec ,píst, hlava z 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 22:12
 To máš lepší, koupit válec do 555, nějakej starej, udělat výbrus, strejda ji má převoranou, neni to ono, on má válec asi z 20.
Datum: 19. listopadu 2010 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 pokud se trefis do motoru z verze 62-63 tak bude pasovat vse,ovsem valec má jinak vyhnuté kanály,takze nebudou lícovat(je tam rozdíl cca 5mm do boku) a blbě to pojede....a válec má trošku výš vyfukovy kanal,takze ti pak nebude pasovat výfuk na uchyt pod motorem
Datum: 19. listopadu 2010 11:16
 zdar draci vim ze to tu asi nepatri ale chtel bych se zeptat kolik by me asi stala oprava zadřeneho pistu na kawasaki gpz 500 s
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel10695
 píst se zadřel proc? zadrel se jen jeden? podle me minimalne 2000 tisíce,ale to sem to dal hodně levně....spíš si myslim 5 a víc....a urcite nebude pridrenej jen jeden pist....a urcite se nezadrel sam od sebe takze este bude nekde chyba v okruhu mazani a nebo chlazeni....mozna motor v pici...fakt tezko rict
Datum: 18. listopadu 2010 19:16
|



|