|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau. Hoši stává se vám normálně a je to normální že vám panelka 250 chytně spětný chod?  Já jsem se nedávno pěkně vymlel,chytlo mě to zpět a dal jsem tomu na rozjezd kotel jak prase
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:41
Jméno: pontik
IP: uživatel11809
 taky se mi to stalo  docela sranda  to bylo ještě v době, kdy jsem se rozjížděl pomaličku pouštěním spojky takže to pak člověk pozná včas
Datum: 04. června 2011 12:41
 u velorexu se pákou přesuně předstih za HÚ a motor dostane opačný chod
Datum: 20. července 2010 20:00
 Taky jse mi to kolikrát stalo ale mam ten motor v takovym traktůrku, tak jsem měl jenom prohozený rychlosti, dal jsem za jedna a couvalo to, jinak u Velorexu to jde nějak nastavit aby chyt obráceně
Datum: 20. července 2010 17:28
 fichtla musiš seštelovat aby chytl zpátečku,ale 250 prej chytají zpětnej chod sami
Datum: 20. července 2010 12:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tos musel jinak sesštelovat predstih a roztlacit dozadu.
Datum: 20. července 2010 12:02
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 ča myslíte ža na motor čz 175 bych mohl dat válec 250 kdybych dal i noví píst šlo by to? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 20:56
 ne..jiný zdvih a jiná rozteč šteftů..
Datum: 19. července 2010 20:56
 Zdravím pánové, prosím vás nevíte někdo kde bych mohl sehnat více dílů na Jawu 50 Dandy (sachs)??? Díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 20:22
 Jo jo, pan Bašek by to mohl udělat, válec čoveče nemám ale to by zas takový problém být neměl...Je to tak měsíc so jsem viděl ten kit na prodej na motoinzerci bohužel mi v tu dobu nezajímal...
Datum: 19. července 2010 20:22
 hele pisty by mozna na zakazku udelal p. Bašek (kontakt pohledej ustejskyho v pokecu) jinak me prave tam neco vlitlo i pres filtr kdyz jsem ho odladoval a valec s pistem byl po celym zdvihu uplne dojebanej  .. prosimte , kdyz jsme u toho, nemas tam navic za slusnou cenu slusnej valec (klidne i slabsi) ? tu mam ten slabsi trochu pridrenej , neze by nejel , ale ... jinak si pohravam s myslenkou ze bych tam narouboval valec ze simsona protoze nikasil je zlo...
Datum: 19. července 2010 17:27
 Potřeboval bych 80ku poliniho, jako jeden náhradní kdyby se mi muj vysypal nebo písty...
Datum: 19. července 2010 16:59
 co potrebujes na kit ? sam jsem se o to zajmal a shanel, a fakt bida , az jsem ho nakonec zas prodal...
Datum: 19. července 2010 14:48
 díky hoši, já momentálně sháním řetězovou sadu což nebude zase tak velký problém ale potřeboval bych menší sek. kolečko tady maj jen 14...taky bych potřeboval nějaký díly na Kit Polini 80 což problem nejspíš bude a pak takový ty drobnosti, naštěstí mám v regálu nový náhradní motor který se mi povedlo sehnat asi za 5000, bohužel ta slabá verze...
Datum: 19. července 2010 12:56
 za ten motor teda docela palky  na motoinzerci se daji sehnat obcas nejety motory za polovinu ceny co je tam... jinak vic dilu sezens leda od nekoho kdo uz na ni zanevrel a prodava ji po dilech... loziska gufera nejsou problem (klasika)... ojnice si myslim ze BUDE problem , nikasil problem neni jen je drahej a pist je v pohode...
Datum: 19. července 2010 11:13
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 19. července 2010 10:54
 Ahoj, mam taky sachse a dokonce i stejnej problem, ted prave musim udelat spojku, takze shanim lamely,tesneni, loziska a gufera, jak moc velkej problem je ojnice nikasil a pist?  diky
Datum: 19. července 2010 10:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na kolik výbrusů je stavěn válec Kejvy 250/353? Taky na 8 jako PIO? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já vím, že fichtl převrtat takto. Ale ten 8. výbrus je takový hraniční. Počítám-li správně je to výbrus 20. a vrtání bude 70,16mm.
Datum: 18. července 2010 21:11
 čezatak : co myslíš tím apropos?  ,už to u tebe nevidím po prvé, a nechápu význam
Datum: 18. července 2010 20:51
 kehva se dá převrtat na 290ccm tak si spočítej kolik je to výbrusů.....apropos.. u pio jde i 12 výbrusů
Datum: 18. července 2010 20:50
 Zdar seso chci se zeptat uz dlouho tady nemas jednokrouzkovej pist 38,25 pro pionyra s 14,1 cepem + krouzek pro nej bude jeste nekdy k mani ? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:44
 Přesně tohle by se mi taky hodilo.
Datum: 18. července 2010 20:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute draci mam dotaz jak mam na fictlu start.páku ta¨k mi vubec nezabíra jenom malinko čím to muže být??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:19
 To já nevím  , to musíš vyzkoušet ty  .
Datum: 18. července 2010 21:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale na roztlačení to pujde ne?????
Datum: 18. července 2010 21:04
 Moc dotažená spojka, sjeté lamele, nebo KO startovací segment
Datum: 18. července 2010 18:40
 zdarec muze te mi poradit jak upravit valec na babce 210 dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 o milimetr propiluj vejfukovej kanal na šířku,o milimetr propiluj vyfukovej kanal dopredu,o milimetr propiluj saci kanal dozadu ke klice a o milimetr nech snizit hlavu a skrat koleno tak aby koncilo kus za hrdelm tlumice vyfuku,nech udelat vybrus a kup karburator dellorto na babetu
Datum: 18. července 2010 21:16
 jj mam ho.
Datum: 18. července 2010 20:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na FK je karbec dell orto. Kup si ho a pojede ti to o hodně líp.
Datum: 18. července 2010 19:52
 dik.
Datum: 18. července 2010 18:45
 Podle toho že máš v profilu napsané že děláš pouze lehký tuning, nechápu proč chceš hned upravovat válec?  Nech si to udělat od nějaké firmy. naklikej do googlu úprava válcu babetta. a něco ti to najde  .
Datum: 18. července 2010 17:46
 Naráží se gufero pod sekundárním kolečkem až na tu segrovku? Dal jsem tam nový a teče tamtudy proudem olej. U fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 17:45
 boocher: to gufero mozes zatlacit na doraz nebude sa dotykat s loziskom,je tam zegrovka to to m§ zastavit
Datum: 18. července 2010 17:45
 Divné, přesně to samé se stalo před týdnem aji mě
Datum: 18. července 2010 13:58
 No, a to zrovna kousek povylezlo, proto jsem ho kladivem a šroubovákem umravnil.
Datum: 18. července 2010 13:57
 Jo jasný no, u pionýra je tekoucí olej kolem startpáky bězný jev.Proto se od určitého roku vyráběli kartery, s tzv vyrážkou pro gumové těsnění.....
Datum: 18. července 2010 13:50
 Problém odstraněn. Vono to teklo kolem toho kroužku pod startpákou a tvářilo se to jako když to teče tamtudy, všiml jsem si toho, až když jsem to pořádně prohledal, protože to gufero vypadalo v pořádku.
Datum: 18. července 2010 13:48
 Eště tam má bejt takovej váleček
Datum: 18. července 2010 12:54
 gufero by melo byt zaroven tim hlinikem. Kdyz to narves uplne nadoraz tak ti bude drat o lozisko. aspon teda u me to tak bylo
Datum: 18. července 2010 12:44
 zdravím. Prosimvás je píst ze stadiona vyšší než píst z pionýra a má stejný průměr pístního čepu jako pionýr? všechny vyřazené písty jsem prodal do hliníku tak to nemůžu porovnat. Jak jsem tady kdysi řešil že u pionýra na kterým jezdím mi v horní uvrati píst vyčuhuje přes hranu vložky válce asi něco přes 1mm. Tak mě napadlo jestli se třeba nespletli a nedali mi k výbrusu píst ze stadiona. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:48
 To mi ti blbci dali na repasi bu větší ojnici což pochybuju a nebo píst šmejd
Datum: 18. července 2010 22:48
 tak nic...díky
Datum: 18. července 2010 22:47
 piest stadiona má presne také rozmeri ako z 550,555,05,21,20,23 len má 10pistni cep
Datum: 18. července 2010 20:14
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 Zduř,prosimvás,co s tim,když je u motorky přirezlej píst k válci?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 21:47
 Jo no taky mám zkušenosti s rezatýma válcema a přidřenýma atd.Takky sem nedávno skládal jednoho fíka na krosení tady u nás po louce po vesníci a po hřišti a neměl sjem válec tak sjme vzal jeden zrezlej a ještě k tomu přidřenej vydrbal šmirglem a zezačátku to šetřil a dal sme tam 11 zub sekundár a jak to jelo......Tahalo to pěkně ale žralo to dost oleje z převodovky takže za studena to brutálně hulilo   ale to mě fakt nětrápilo hlavně že to dobře jelo.
Datum: 20. července 2010 21:47
 ja mel na perakovi 350 (Dvouvalec) zarezlej jeden pist,nastrikali sme tam konkor,nechali pusobit,porad hamtali a skakali na nakopavacku a on pak povolil...nic sem s tim nedelal,ani nemenil krouzky a po pul roce,kdyz sem se do toho zase pustil a udelali sme elektriku,normalne naskocil a bezel na oba valce krasne  plynulej chod,nevynechaval...  sem se docela divil
Datum: 17. července 2010 23:07
 Prostřiknout WD-čkem, nahřát horkovzdušnou pistolí, pokusit se píst vytahnout, kdž se nepodaři na poprvý, opakovat, když ani to ne, bude ti tu muset dát někdo jinou radu  .
Datum: 17. července 2010 23:05
Jméno: george
IP: uživatel1834
 čus fichtláci chtěl bych zrepasovat klikovku na jawu 555 ale nevím kde mám sehnat jehlový ložisko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
Jméno: george
IP: uživatel1834
 ale já myslím na straně u kliky
Datum: 17. července 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na 55 se nedává jehlové ložisko. Tam je bronz.
Datum: 17. července 2010 19:21
Jméno: karel
IP: uživatel7794
 DObry den mam dotaz jak jinak ze potrebuju udelat zavit do kliky jak tam vede sroub co drzi magneto protoze borec ho asi predtim v klice zalomil tak sem ten sroubek odvrtal a snazil sem se tam udelat zavit ale nejdemi to zavitnik se asni nezakousne co mam skusit aby se mi zavitnik chytl?? napadlomne to treba nahrat a pak to zkusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 12:42
 myslím že jsi udělal chybu že jsi to odvrtal.vzhledem že tam je malý průmer může ti lehce ujet.a určitě ruční vrtačkou.měl jsis radši nabrousit tenký šroubovák do ostra a seklout do toho zbytku drážku a vytočit jako šroub.Většinou to jde
Datum: 17. července 2010 12:42
 Hele do klikovky se bude dělat závit hodně těžko
Datum: 17. července 2010 12:20
 Zdarec draci, dnes jsem rozpůlil motor, ale mojí nešikovností, jsem nějak (ani nevím jak) ulomil na rotoru takovou pacićku která zajištuje vačku aby se nehýbala do stran. ještě tam malinko zůstalo, ale vačka se mi hýbe do stran, myslíte, až to složím, a vačku na rotor dotahnu, bude držet tak jak má? Nebo se bude hýbat? Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 23:14
 Lepidlo tam raději dávat nebudu....pak by to někdo druhej chtěl půlit,a nadával by proč to nejde. Ve výsledku by přišel na to, že to tam nějakej idiot nakapal lepidlo.
Datum: 16. července 2010 23:14
 mne se se stalo to sami, ta vacka bi drzet mnela ale ja sem ji jeste maličko zakapnul lepidlem na šrouby (zavity)
Datum: 16. července 2010 22:56
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 bude džet
Datum: 16. července 2010 21:23
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdravim, potřeboval bych jestli někdo nevíte rozměry gufer na čz 150c a o jaká všechna gufera jde, nevíte kde se dají sehnat??? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 8:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 17. července 2010 8:28
 pokud si půlil motor tak se podívej na starý gufera
Datum: 17. července 2010 8:28
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 zdravim hosi mam problem jak svina jak sem delal predstih na fichtlu tka sem tocil s magnetm ale tocil sem stim sroubkem co ho dri co vede do klikovky no a tocil sem az sem dotocil sroubek se mi zlomil tak se chcu zeptet jestli to jde odvrtat a udelat novy zavid nebo jestli musim sehant novou kliku danke za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 21:02
 Jedině do toho šroubku zkus vrtat vrtačkou, a až v něm bude díra, tak vem takovej čtyřhran, malinko ho naklepej do tej dírky ve šroubku, a pak to zkus povolit, takto jsem řešil zalomenej svorník válce v karteru, a vyšlo mi to.
Datum: 16. července 2010 21:02
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 prave ze ne
Datum: 16. července 2010 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 trci ten sroubek trosku z klikovky ven?
Datum: 16. července 2010 20:46
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau složil jsem motor jawa 21 a když ho chcu roztlačit tak se nechbe kilikovka čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 13:37
 lepidlo tam nemá co dělat... To je konické,když to primární kolečko pořádně přitahneš maticí k hřídeli a pod ní dáš podložku pérovku tak tim nepohne ani nic. Neřekl bych že to lepidlo by zablokovalo klikovku. Ale skus vzít dřevěný špalík a přes ten špalík skus kladívkem poklepat na hřídel ze strany zapalování i primárního převodu ale klepej s citem. Taky to může být špatně složený řadící mechanismus,špatně složené kolečka v převodovce a taky se stává že špatně nasadils píst nebo pístní kroužek,který se může zaseknout o kanálek ve válci
Datum: 17. července 2010 13:37
 a proč tam někdo dává lepidlo?dobytku odborník opraví závit nebo vymění kliku.podle tvého slovníku se podobáš jednomu axialistovi.
Datum: 16. července 2010 23:07
 No ty vole, to jsou nápady. Příště do dělej svářečkou..
Datum: 16. července 2010 11:04
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Já uš asi vým čim to je vyte jak je klika na na jedne straně kliky je kolečko a na něm matka tak ja sem tu matku lepil lepidlem na ložiska a to lepidlo ně vyteklo na přimarní retaz
Datum: 16. července 2010 9:13
 pioner21: asi máš kliku nalisovanou na jedné straně ke kartru víc,tam zadrhává a neprotočí se.Mě se tohle už taky jednou stalo
Datum: 16. července 2010 8:45
 pioner21: asi máš kliku nalisovanou na jedné straně ke kartru víc,tam zadrhává a neprotočí se.Mě se tohle už taky jednou stalo
Datum: 16. července 2010 8:45
Datum: 16. července 2010 8:45
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Před go motoru bylo vše ok
Datum: 16. července 2010 8:13
 než jsi ho sešrouboval, tak se klika točila?
Datum: 16. července 2010 8:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zadřený motor
Datum: 16. července 2010 7:46
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Cus nemel by ste nekdo vyfuk na jawu 21 chci stejnej jako ma mustang ne ten jak vypada jako doutnik JEN NEPOMACKANEJ muze byt zrezli ale nepomackany za nakou normlani cšenu dik piste sme nebo na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 2:20
 tady je email ale piste sem
Datum: 16. července 2010 2:20
 Opět tu mám soubor dotazů. škodí se nějak nakopávačce, když ji držím dole(povoluji ten šroub deklu)? Dá se nějak docílit toho, aby nakopávačka byla ve své přirozené poloze né kolmo k zemi, ale mírně skloněná? Dá se bezpečně jezdit na první zářezu an jehle, aniž bych to zadřel? Dal jsem tam trysku 65 a furt by to podle mě sneslo ochudit. Zatím jsem nevratal do krabice, to až po tomhle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 14:31
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Proč by neměl dobře chytat studený?? když je dobře seštelovaný tak chytne napoprve
Datum: 16. července 2010 14:31
 1) Nakopávačce to nevadí, dělám to taky tak. 2) Moc s tím nenaděláš, aspoň se ti to líp startuje. 3) Sniž hladinu v plovákové komoře, jehlu nechej v druhém zářezu.
Datum: 16. července 2010 0:57
 POZN:fichtl prej nemá chytat dobře studenej, já nemusím ani přeplavovat, stačí pustit benzín a na poprvé.
Datum: 15. července 2010 23:05
Jméno: Standa
IP: uživatel9473
 zdar mam čz 250/475 a kdyz jedu vice jak 90km/h tak vybruje a je slyset z motoru takovy skripeni az vrzani a trosku prestava tahnout (mam tam hlavu z panelky = vesti kompresni pomer ) cim to muze byt ? ( je to z motoru ) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 Spíš si myslim ze mas vydrenej primár....me to perak dela taky....to ze "prestava tahnout" muze bejt necim jinym....smes/predstih atd..... sám vim,ze predstih muze bejt treba 5mm a detonovat to nebude!!! jezdil sem na nej nevedomky skoro rok a jelo to moc dobre!
Datum: 15. července 2010 21:28
 Tak moze byt aj práve to
Datum: 15. července 2010 21:27
Jméno: Standa
IP: uživatel9473
 predstih mam dost velkej ... kope kdyz starttuju
Datum: 15. července 2010 21:12
 ja by som nastavil aj predstich na inú hodnotu,,na vatsiu skus 4mm ,,sviecka nieje na vine podla mna
Datum: 15. července 2010 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel9473
 tak dat studenejsi svicku (je tam N 14C) nebo jak bys to resil ? diky
Datum: 15. července 2010 19:55
 ne ze klepe motor? sám od seba spali tam zmes teda nie od jiskri ale od kompressie a od tepla
Datum: 15. července 2010 16:06
Jméno: Standa 12345
IP: uživatel9473
 Zdar mám Jawu 50/21 po renovaci ... a na motoru se renovoval spojku a koupil valec a pist 60ccm jezdilo to suprove a ted jsem na tom najel uz 1200km a zacal jit tezko (pri klidne jizde) mazu porad 1:25 nikdy to neudelal a od te doby uz jede jenom tak 60km/h asi jde tezko ... nevite nekdo jak je to mozne ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 1:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na zápalko jestli ti nedrhnou cívky
Datum: 15. července 2010 1:23
Jméno: Standa12345
IP: uživatel9473
 kdyz vytocim svicku jde trosku tiz ... ( jak byste to resili ? ) , zadnej bordel nikde nebyl vsechno jsem cistil ...
Datum: 14. července 2010 22:45
 Vytahal se ti retez a nebo jina kravina.....to bude mechanickyho puvodu mimo motor
Datum: 14. července 2010 21:48
 hochu asi se ti to pŕidírá, nebo vydírá bordelem,, oddělej svíčku, a pootáčej rotorem.a pozoruj jestli se ti motor točí ztuha nebo jde lehce
Datum: 14. července 2010 21:26
 Jojo, to sou ty nový nekvalitní válce, nen´nad origináln´válec
Datum: 14. července 2010 21:22
|



|