slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  124  125  126  127  128  129  130  131  132  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
Cest panove!! Potreboval bych poradit. Delam GO na moji jawe 250/353 jak jsou v motoru na strane kde je primarni kolecko ty dve loziska potreboval bych vedet jestli je mam vyklepnout smerem ke spojce nebo smerem do karteru a mezi nima je jeste naka takova spirala co to je?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
diky a jeste bych se chtel zeptat jak je pod zapalkem takove velke gufero jake ma cislo at ho muzu koupit
 
 
Datum: 04. srpna 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pozor na to, mezi vnitřním ložiskem a tou spirálou, což je labyrintové těsnění je je ještě segerovka, takže to nejde vylisovat všechno najednou ani na jednu stranu.Někdy ložiska v bloku drží velmi pevně, takže většinou nestačí blok ohřát a lehce s ním klepnout o dřevěnou desku, aby vnitřní ložisko vypadlo. Já na to mám speciální stahovák, kterým po ohřátí vnitřní ložisko vylisuji. Jinak pokud budeš dávat nová ložiska, tak se může navařit na vnitřní ložisko kus plocháče nebo něco, čím se zaslepí díra v ložisku. Potom blok ohřeješ a nějakou tyčkou z druhé strany ho vyklepneš. Zbytek už není problém, labyrint a vnější ložisko vylisuješ směrem k řetězovénu kolečku.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,mám vybrus,vyjetá jedna nádrž(05) s polsyntetikou 1:25,jehla na třetim zářezu z vrchu.V sobotu mám jed závod v terénu ale nevím jestly to ten válec vydrží.Myslíte že se to zadře?dik a prosim bez nadavek že sem to pořádně nezajel,protože mi praskl píst tak je to tak narychlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vim ale ten pist co midali mám doma ten je 38.50,ale já tam dal druhej kterej je 38.48 a vybrus má 0.04 takže dohromady 0.06mm...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: výbrus se dělá podle pístu, tzn že jestli je tam tolerance 0,04mm tak máš výbrus 38.52...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ten závod klidně odjezdi...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dobře ale když mám na pístu toleranci 0.02 a na válci 0.04 tak dohromady už to je velká tolerance...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nemělo....nějaký setini bla bla je klasická tolerance :-)nic víc v tom nehledej
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeto druhej vybrus a dali mi k tomu píst na kterym bylo napsano 38.48,nemělo tam být 38.50?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus s vůlí 0.04mm,jde mi o to že v seriálu jsem celkově druhej a toto je poslední závod,tak bych ho rád dojel na tom druhym místě.Motor jede o poznání lépe než minule,jinak jsem jel už 3/4 hodiny v kuse a bez známek zadírání,takže doufám že to vydrží těch 2x 10 minut pod plnou palbou :-D :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak... nevíte někdo jaká je nejmenší možná vůle výbrusu? že bych je požádal ad mi to tak udělají. sice se to blbě zajíždí ale po zajetí to stojí za to
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S jaku vůli ti ten výbrus udělali? 0.03 tam se musí opravdu zajíždět, 0.05, tam se už tolik bát nemusíš, ale stejnak bych si to nerysknul.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím. jak jsem tu kdesi řešil že mi píst v horní uvrati přečnívá přes horní hranu vložky asi 1.5mm tak jsem na to už zřejmně přišel. Dneska jak tak stál kámošův pincek vedle mého tak jsem zjistil že on má na spodu válce trochu zvýšenou dosedací plochu,jakoby 1.5mm vystouplou kdežto já jí tam nemám... Asi to tak nemá byt že? Nějaký blbeček co ten motor měl předemnou asi myslel že když sníží válec tak to bude mít vyšší kompresi...debil prostě nemám slov odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: jinak jde mi jen o ten hliník :-D..tu vložku ti klidně přelisuju do dobrého hliníku.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na něm najeto cca 600km... tak to bych ti s tou 207 snad stíhal :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No bral byl ale jak říkám mě se to nechce znova zajíždět,zatím to nechám tak ale kdyby se tam udelalal nějaká vůle a začalo to klepat o hlavu tak bych ho hned dal pryč... Zatím to jede perfektně. :-D já jezdím na pionýru protože mám jenom A1 a 125ku nemá cenu kupovat,za rok si delam Ačko na panelku
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám ti za to válec po výbrusu, nechceš? jo a sem línej udělat si papíry tak jezdím na babetě páč mám jen Bčko :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zatím ho neprodávám,protože nový se mě zajíždět nechce ale kdybych ho prodával tak za cenu výbrusu 400Kč. Sice vypadal že je nejetý ale když komplet GO tak komplet GO a dal jsem ho vybrousit... Někdy se projet můžeme ale tyto dva týdny určitě ne protože mám hodně práce. někdy se můžeme domluvit :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co bys za ten válec chtěl? ty jsi z vracova? to mám asi 45km.... neprojedem se? :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ten posledni příspěvek už sem neměl byt to byla taka uvaha ale nepravdivá. nechtěně jsem to sem dal... a nevim jak to smazat
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyyb tomu tak bylo tak nenadávám. Vrtání měl originální 38 a píst byl taky originální... nevim jaké vrtání má babetta ale myslim že kdyby někdopíst z babetty stočil nas 38mm tak by z něj moc nezbylo
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jestli tomu tak je protože v tom motoru byloorigiální vrtání 38mm a originální píst,válec jak jsem studoval byl skoro nejetý,ještě tam šly vidět ty spirály nebo nevim jak to mám nazvat... Takové ty spirálky které jsou po celém válci po výbrusu... Podle mě to jenom dostal do ruk nějaký kluk,který myslel že když sníží válec tak se zvýší komprese
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
no to co píše péro je typický. bez jakýchkoliv znalostí do něčeho hrábnout a myslet si že tomu rozumim víc než konstruktér a že ten hajzl tam schoval aspon 8 kobyl který z toho já doma na koleně vydoluju tim, že tam vyvorám díru jak do řiti:-)))))
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já jsem zase koupil motor na 555 a nějaký chytrák se z toho znažil dostat koně tím , že propiloval přepouštěcí kanálky v karterech...bohužel se propiloval až do zapalování a pak mi ten motor ještě prodal..když jsem to doma rozdělal takjsem myslel že mě je*ne :-D protože na první pohled ty kartry byly docela pěkný
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boochere: co za ten válec chceš? :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
prostuduj si vejšky pístů a zjistíš že to bylo možná z nouze ctnost. my starší si pamatujem dobu že nešlo dojít do krámu a koupit píst jakej jsi potřeboval.Výbrusy se protáčely na soustruhách a brousily na děrovkách protože to nikdo nedělal.to byl rok tak 90-91. možná že tohle byla ůprava na píst z babety nebo z něčeho uplně jinýho. nebyl internet a nebyly mobily. zato jsme se naučili myslet, počítat a rýsovat. neodsuzuj něco o čem nic nevíš:-)))) tady ten pokec si pročti a pak se začni ohánět debilama a blbečkama:-))))))))
 
 
Datum: 03. srpna 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hochu divím se ale nenaráží i přes to že mám hlavu sníženou... Jede to perfektně takže zatím to neřeším...kdyby něco šak válců mám plnou bednu,vyberu nějpěknejší,pošlu ho na výbrus a jezdím dál beznějakého přečnívání
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to ti nenarážel píst do hlavy?...jinak s tímhle co dělat to nevím, ale nemá to tak být nejspíš
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mam dotaz jak vymněnit na fika přední tlumiče? pružiny? hlavně rozebíraní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
no jo ta jedna pružina jde ale ta druha nejde vyndat
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte nějaký fígl jak vyšroubovat ty kluzáky i s pružinama? potřebuji je vyměnit a nějak se mi nechce sundávat masku,řiditka a odpojovat elektriku
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumiče tam nejsou :-) sundáš kolo a vyštoubuješ spodní část vidlice, pak odšroubuješ to víčko co je nahoře a vytáhneš ho i s pružinou... kdyby ses na to kouknul a zamyslel se tak na to musíš přijít sám...
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Zdar draci mám jawu 350/634 po x letech jsem se odvážil ji dát dokupy vše funguje až na pravej válec vůbec nechce zapálit palivo nebod palivo tam jde ale nezapálí to když vyjmu svíčku dám benzín pod svíčku jako smíchanej samozřejmně a z5 zašroubuju tak zapalí ale jako by si nemoch vtáhnout vše jsem skontroloval sací výfukový ventyly vyčistil karbec koupil nový zapalování induční cívky svíčky a prostě ne a ne to tam zapálit levej funguje bezvadně ale pravej jako by byl prázdnej kompresi vše má pístní kroužky jsou v pořádku už si fakt nevim rady čim to je prosím o odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
no tak jiskru to dává stejnou i když jsem očistil kolekor stejně to dává stejnou jiskru gufero je v pořádku znova jsem ho při kontrolování kolektrou prohlíd a těsní velmi dobře :-) skusil jsem prohodit induční cívky i kondenzátory ne je to stejný levej prská ale pravej ne stejná jiskra v elektro instalaci jsem chybu neudělal překontroloval jsem to mám to v pořádku podívám se nadobrý ukostření induček
 
 
Datum: 06. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Takže, jeli jiskra na pravém kabelu slabší, zkusil bych v první řadě vyměnit indukční cívku, dále kondenzátor, ale i celý přerušovač komplet, tedy v tomto pořadí. Nelze ovšem vyloučit na některém spoji nebo v drátu zvýšený přechodový odpor, hledal bych i tam. Jestliže motor pomalu reaguje na přidání plynu, je nutno v první řadě mít seřízený karburátor, nejdeli to může být vzduch přisáván i skrz špatné těsnění pod válcem nebo karburátorem, případně mezi bloky. Co příruba karburátoru, není prohnutá? Vzduchový filtr je čistý a gumová manžeta na hrdle karburátoru a filtrboxu dobře těsní?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
1.5 to má ledatak ten levej ten tříská je fakt slišet ale pravý ne pokud to nemám přibližně 0.5 cm od hlavy od kostry ono toje jedno kde ji položim a to startovaní pravada ten plyn to se nedá přidám tak ne když dám víc tak to zařve ale divný je že to gufero je vpořádku jsem se na něj díval nezdá semito mrknu na něj znova hold už vim tak to mám rychlejš rozdělaný ten plyn ten je divnej ano a pravej válec taky tojo tem neprská jako na levim mrknu nato znova možná jsem něco přehlíd
 
 
Datum: 06. srpna 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když tam není pružinka gufero pořádně netěsní, přisává to tam vzduch, ochuzuje se směs, nevznikne tam pořádný podtlak a v případě, že to nasává více vzduchu, nemusí se i motor nastartovat. V případě menší netěsnosti je obyčejně zvýšený volnoběh a motor špatně reaguje na přidání plynu. Jaká je jiskra na konci kabelu? Měla by být modrá, neměla by být moc rozptýlená, jenom takový úzký paprsek, měla by přeskočit asi 1,5 cm a se slyšitelným zapraskáním. Jestliže je žluto fialová, rozptýlená a není slyšet, případně přeskočí jenom na velmi krátkou vzdálenost, je něco špatně.
 
 
Datum: 06. srpna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
a ještě dotaz proč pružinku na guferu to má snad nějákej vliv na zapalová ní ? nejsem mechanik pouze budoucí elektrikář tak jen menší dotaz
 
 
Datum: 06. srpna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
zbytečný už nevim gufero jsem kontroloval 2x skoušel jsem i prohodit kladívka ale furt to dává tu samou jiskru ani není slišet že by prsknul ale levý toje jak das to slišíte jak to prská ale pravej ne,ale jiskru dá netušim a elektrikáře ne opravdu nevim onikom kdo by to dělal krom mně na učnáku :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zkus ještě třeba součástky z druhého válce kde to funguje, indukční cívku, kondenzátor, kladívka. Vyzkoušej postupně veškeré elektro příslušenství pravého válce. Není možné když vše postupně zkusíš aby to nefungovalo, není tam žádná elektronika. To by pak musel být někde nějaký mechanický problém. Gufero pod dynamem je skutečně v pořádku, nevypadla pružinka? Máš opravdu dobře nastavený předstih, 2,7-3,2 před horní úvratí. Jak předstih měříš? Nějakého autoelektrikáře snad v nejhorším v místě bydliště seženeš. Jo ještě, je v pravém válci dostatečná komprese, nepodfukuje pod hlavou?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
tak už fakt nevim čimtoje všechno jsem skontroloval a nic jiskru dá na svíčce taky ale ve válci asi ne nebo já vůbec netušim proč nejde a nejde vždit to takhle nejde dál akorát lágruju válec nezná te někdo číslo nebo email na někoho kdo tydle motorky nebo spíš už veterány opravuje nebo se vtom vizná ?
 
 
Datum: 05. srpna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Ták vše dobrý ale stále tam nezapálí obrousil jsem kontakt na pravim kladívku ale jak nasadim svíčku nakopnu tak nejde ale už je aspon mokrá takže sem pokročil ted jen vyřešit todle koupil jsem i svíčky nenašel jsem je tak jsem je koupil nevim kde je chyba jestli zapalování nebo někde kabel seklej uvidim
 
 
Datum: 05. srpna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Možná bych nemusel ani kupovat takovej tip svíčky budu mít určitě schovanej mezi náhradníma dílama v kraničce když kupuju nový tak si starý nechávám pro případ nouze člověk nikdy neví co se při jízdě stane
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Další skvělá rada dík ještě žeste mi to řek včas nebo by bylo pozdě takže normal klasik brisk n15c? já svíčky n15yc nepoužívám mám snima špatný skušenosti jenže po otci jsem chtěl jen koupit převodový olej sintetický kvůly novým spojkovím lamelám ferod tak hold vzal sebou i svíčky já naněj tos moch říct napsal bychti jaký máš koupit a on toje jedno hmm vidim skoro 14 dní se stim peru teď jsem ponaučen oněco víc skusim n15c a když to bude fačet tak nevim jak bych pak poděkoval pokud né budu muset hledat závadu jinde :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Svíčka N17C je pro tento motor moc teplá, při větším zatížení ti půjde motor na samozápaly. Jinak na většinu sériových motorů Jawa a ČZ pro běžný provoz používám právě N15C a fungují bez problémů. Svíčky s tím y jsou naprosto nevhodné, sice motor nastartuješ, ale při delší jízdě pod plynem se dělají na svíčce škvarky. Mnohokrát jsem tento problém řešil, po výměně za svíčku NC bez toho y bylo po problémech. To y znamená vysunuté jiskřiště a tyto svíčky se používají do vozů Škoda 105-130. C znamená, že tam je měděná vnitřní elektroda.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
tak já jsem dnes mrknul na zapalování vyměnil jsem kabely od indučních cívek dokonce jsem sjel do Liberce koupit nový fajvky ted to hází jiskry jak das ale napadlomně co když to bude svíčkou nebo spíš svíčkama na fíkovy když namontuju n14c tak ho nenatočim ale když dám n17c tak šlape jak hodinky nemůže to být tim že mám svíčky brisk n15yc ? obyčejně kupuju svíčky do 90 korun tylde jsem vzal na benzíně za 48 skusim svíčky kladívky a kondenzátory já to mám nový můžu poslat i foto na email ale skusim svíčky myslim si že nezvládne tlak od pístu který vznikne při stalčení směsi k horní uvrati když jsem rozebral karbec vyvařil v octu po dobu 20 minut tak mi ted konečně jde to palivo aspon do válce ale už to svíčka nezapálí zejtra skusim koupit svíčky který kupuju vždy a to je brisk n17c jako na fíka a uvidim pokud to tim nebude tak popřemejšlim co dál :-) ale hrozně si vážim vašich rad !
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Může být probitá fajfka nebo prodřený kabel a jiskra potom přeskočí místo mezi elektrodami někde na žebra hlavy. Dále důkladně zkontroluj kladívka, zda se pohyblivý kontakt volně pohybuje a je důkladně odizolován od pevného. Případně celý přerušovač vyměn a také zkus jiný kondenzátor, indukčku a svíčku. Svíčka by měla být N15C, pro větší zatížení v létě můžeš použít i N14C. Dále zkontroluj jestli není někde uvolněný nějaký spoj. Chce to prostě trpělivost a vše postupně vyskoušet.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
hm tak směs po vyvaření karbecu v octu jde ale nečapne takže skusim teda to zapalování pravýho válce jiskru to dává jak kr.. ale ve vnitř nemusí skouknuto
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zkus ještě odpojit výfukové koleno od válce, nastartovat a zjistit jestli jde z pravého válce nespálená směs. Dáš před výfuk třeba arch tvrdého papíru a uvidíš zda to tam prská a budeš mít jistotu jestli jde do válce směs nebo ne. Také bych ještě zkontroloval případně vyčistil tlumiče výfuku. Budeli toto vše v pořádku, závadu bude nutno hledat v zapalovacím okruhu pravého válce.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Taky znám případ kdy jeden človíček ze zdola měl 250 už si ale nespomínám tip opravdu pěkná ale špatný gufero na klikovce tak rozpuil motor vyměnil celej natěšenej že zas bude drandit zadělal nasadil vše udělal a už si moc nespomínám myslim že matičku něco takovýho no když to nakop chytla ano ale pak rána a motor byl na dvě půlky dodneška nato nezapomenu ten ztoho byl hodně špatnej ale zpět k věci dneska jsem přez noc skusil tipy ne píst je dobře šipkou dopředu těsnění taky jsou v pořádku ještě jsem mrknul na kanal sání a výfuku jsou čistý bez sebemenšího zániku špíny nebo nečistot na gufero jsem taky mrknul taky je vpořádku prasklý není anmi nějak vírazně poníčený když jsem to skusil znova nakopnout chytily zase oba ale pak zas běžela jen na jeden tak už fakt nevim je mi to záhadou
 
 
Datum: 04. srpna 2010 8:33
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Karburátorem to pravdopodobně nebude když druhý válec funguje.No jednou mě u 634 nějak spadla do klikové skříně jehla, jedna z 28 co jsou v horním oku ojnice a nějak jsem si toho nevšiml. A výsledek? Po nastartování motoru ji nasálo přefukem do válce a jak se snažila vyletět výfukovým kanálem ven tak ji zachytil píst, jehla zlomila kroužky a ve válci a pístu byla rýha, takže musel být výbrus. No ještě že to byl můj motor a ne zákazníka. Jo někdy stačí malá nepozornost nebo chybička a je o zábavu postaráno.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Ne hadr jsem použil pouze na zakrití klikový skříně jaj to bybyl pruser kdyby tam spad bordel nebo matička na hadr jsem tam fatk nenechal ale nato gufero se mrknu sice semi nechce ale jdu toho s otcem jsem konzultoval ten si myslí že bude něco s karbecem nevim na karbec jsem nešahal krom trisek a čištění jinač vše nechal napokoji
 
 
Datum: 04. srpna 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No doufám, že jsi nezapomněl někde v motoru kousek hadru a neucpalo to nějaký kanál.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Mrkni se ještě na gufero pod zapalováním jesli není prasklé nebo nevypadla pružinka.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
A píst obráceně ne nedal jsem dal jsem ho dobře už sem se díval taky by to mlátilo nevim neumim sito vysvětlit cvrnknu pod svíčku zapálí pak nic nemám palivo takže nemá podlemího tlak na to aby si dokázal směs vtáhnou těsnění jsem kupoval nové pístní kroužky taky jsou měnění mnou osobně a těsněj kompresi má skoušel jsem vymontovat karbec a dal jsem si prst do kanálku levej sál pravej taky tak netušim proč si nenasaje cejtil že táhne tak už netušim :-(
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Tak takhle motorka byla po celkové generálce bratr ji položil nic zlího jen rozbitý světlo a odřený lak ale to už je v cajku pak stála 3 roky pak ji dal dokupy přítel od segry jezdily pul roku pak se rozešli a po 4 skor 5 letech jsem ji vytách ven a dal dokupy ten mechanik jsem boužel já omlovám se za lhaní ale chtěl jsem vědět jak budete reagovat vše jsem čistil ale fakt myslim si že se tam nedostane palivo toje moje verze jinač si to nedokážu vysvětlit bud bude ucpávka někde u karbecu v rozmzí od válců až k filtru může to být cokoly i smítko to ucpe natolik že nebude mít dostatečnou směs na zapálení
 
 
Datum: 03. srpna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Potom je možné, že nevznikne podtlak v pravé klikové skříni, pravdopodobnou příčinou je chybějící nebo nefunkční gufero pod dynamem. Jeli toto v pořádku, potom se směs přefukovými kanály nedostane do válce, protože tam je nějaká překážka, bud těsnění pod válcem nebo obráceně namontovaný píst.Ale těžko takhle říct, neznám mechanika, který to dělal, ani v jakém stavu je motor celkově, musel bych to mít v dílně a postupně závadu hledat, případně i motor znova rozdělat a vše důkladně zkontrolovat a proměřit.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Držel bnbych se toho směs se nenasaje do válce toho bychse držel
 
 
Datum: 03. srpna 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Je suchá celou dobu jsem psal že ten válec že to je jak kdyby si nenasál palivo v zapalování problém není ani v předstihu netušim čim byto bylo když sundám svíčku kápnu stříkačou směs zašroubuju tak běžej oba sice krátce ale běžej pak neběží beží jen levej a praverj jede naprázdno bez paliva nevim pístníma kroužkama to není ani tim těsněnim třwebasi myslíte že si vymejšlim ale ne nevymejšli nevim si rady a tak jsem požádal o radu tady dokonce jsem dostal radu na obrácenej píst vždit by to snad ani nešlo nejen že by to mlátilo ale skurvil bych válec pístní kroužky jsoui nové prasklé nebo i jeden nejsou kontroloval jsem to poněm musí bejt závada myslim si někde poblíž karbecu nebo už fakt nevim nic mně nenapadá jeto záhada stalo semi todle poprvý
 
 
Datum: 03. srpna 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No a když to běží chvilku jenom na levý válec tak když potom vypneš motor a rychle vyndáš svíčku z pravého, je suchá nebo mokrá? Jestli je suchá, směs se nenasaje do válce. Budeli mokrá, problém bude v zapalování.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
No ale pořád to neřeší ten problém sundám svíčku cvnknu palivo zandam tak běžej a pak za snic jen jeden a druhej jako bysi nemoch nasát už se nevim rady bermundskej válec
 
 
Datum: 03. srpna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No jestli ti to někdo dělal a pořádně to nefunguje, tak to samozřejmě reklamuj.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
byl měl jsem nato mechanika sám bych si nato netrouf jo fík je něco jinýho ale třistapadina ?:-) dík za předstih netušil jsem žehop budou mít blbě písty obráceně nebudou 100%mrknu natu elektro instalaci vadná induční cívka nevim jsou nové obě dvě al i to se může stát vadnej výrobek mrknu natu elektro instalaci nebo i celkově necele zapojení elektriku jsem nedělal já ale též ten mechanik pokud to udělal blbě tak ho přetrhnu dík konečně někdo kdo tomu asi fakt hodně rozumí dík
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Co tam máš za motor, že má sací a výfukové ventily? Jedině, že bys tam upasoval nějaký čtyřtakt. To si asi s něčím pleteš, ale to není podstatné. Píšeš, že je motor po mechanické stránce v pořádku. Byl motor odborně smontován? Závadu popisuješ tak, že se pravdopodobně nenasaje směs do pravého válce a levý funguje bez problému. Takže mohl někdo zapomenout dát gufero pod dynamo nebo je silně poškozené a tudíž se do pravé poloviny klikové skříně ani nic nenasaje. Těsnění pod válcema máš originál, už jsem také viděl borce, co si těsnění dělal a zapomněl vystřihnout otvory pro přefuky. Píst namontovaný obráceně by mohl být také příčinou a navíc by ti to brzy vymlátilo kroužky . Píst musí být namontován šipkou do výfuku. Dále si pořádně seřid zapalování odtrh 0,3-0,4 mm, předstih 2,7-3,2 mm. Nejdříve seřid pravý válec a potom tou menší destičkou levý. Nebudeli to ani potom fungovat, může být i nedostatečně intenzívní jiskra, která ve válci pod tlakem nepřeskočí. Příčinou může být vadná indukční cívka, kondenzátor nebo i špatný spoj v elektroinstalaci.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 8:03
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
todle fakt slišim prvně už od děctví se hrabu v motorech a podobně a fakt nesetkal jsem se stim
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: ,      IP: uživatel6804    
jj kamosovi taky blbnul valec a nnel pist opacne tak sem to skusil rict no uvidis co ti poradej ostatny.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
he ? to slišim prvně ale otom pochybuju to by dělalo neplechu ee to ne to bych vynechal
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: ,      IP: uživatel6804    
nemas obraceny pist.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: ,      IP: uživatel6804    
nemas obraceny pist.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Jakoby si sám odsebe nenatáhnul palivo a pálil na prázdno protože když vyjmu svíčku stříknumu palivo zamontuju z5 tak to spálí ale sám si už nenatáhne jednoduše řečeno vše týkající se hlavy a válce je nové!
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
předsich mám podle příručky pánové a ventyly no přeci výfukové a sací né ? a když sem psal že sem kontroloval vše tak vše těsnění pod válcem a pod hlavou válce mám taky nový pístní kroužky jsou taky mněněnný písty a pístní čepy taky nové kliková hřídel s ojnicí také nové a nověvycentrované pouze sem se ptal proč nehcce zapálit když palivo má jiskru dá ale nezapálí pouze zapalí to co mu stříknu sám pod svíčku
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak predstih 0,3mm opravdu neni dobre, nevim jaky ventily jsi na tom kontroloval... Podivej se na krouzky, a tesneni pod valcem.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus se podívat na směs, trochu přitáhnout šroubek ......jen mi není jasný jaký ventily si kontroloval když je to dvoutakt
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Krožak      E-mail:      IP: uživatel4405    
Jj už sem koukal nemám pravej válec horní kladívko pravá indučka mám to vpořádku předstich jsem kontroloval taky je dobře 0,3 mm rozmezí kladívek 0,4 mm je už moc a na jeden válec tose neodvážim myslim si žebych ten motor oddělal jezdit na jeden válec ne zatim ne dokud nebudou oba tak nepojedu nikam vůbec
 
 
Datum: 02. srpna 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
koukni se jestli nemáš prohozeny fajfky, zešteluj předstih, hlavně nejezdi na jeden valec
 
 
Datum: 02. srpna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napadá vás něco, proč mi fechtl jezdí teplej o poznání mizerněji? Problém je v tom, že je to po GO, pouze je tam původní spojka a vyběhaný válec. Vejfuk perfektně čistý, žebra taky, karbec je nastavenej na první zářez, hladina snížená oproti standartu, tryska 65, svíčka 14-8R má perfektní barvu jak pěna na kafi. Může to dělat vyběhaný válec? Jiná možnost totiž snad ani není. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja jezdim na minibajku M2T 1:15 :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zabihat starej valec?!:-D nerikam nic :-D:-D:-D jeste k tomu s m2t:-D:-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záběh se nesmí podcenit:-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože? to taky někdo leje M2T v poměru 1:20??? :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no to že má barvu jak pěna na kafi tzn takovou dost světlo to je špatně ! svědší to o chudé směsi...dej tam 68 trisku ....no a jestli máš vyběhaný válec tak se nediv...jinak je to u pincka celkem normální , že když je utáhlej tak to ztrácí výkon....taky tomu ztrácení výkonu přispívá to tvoje M2T 1:20...
 
 
Datum: 02. srpna 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Dej jehlu o jeden,nebo 2 zářezy dolů a uvidíš.První zářez je celkem chudá směs a chudá směs zpusobuje zahřívani.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To kzdej fichtl
 
 
Datum: 02. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau seso potreboval bych zmeřit na teto ojnici kolikatka tam je čep pistni http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3395.html diky seso odepis mi na email odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasika 10
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: FIchtl      IP: uživatel9832    
CAU mam jawu 05 a nejakym zpusobem sem pri jizde urval trosku pistniho krouzku (nastesti sem nic nezadrel),trosku to tam fouka myslite ze to nejak snizi vykon ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Jestli máš dobře píst,tak to poznáš podle šipky na něm.Musi měřovat dolu(k vyfukovému kanálu) a když nemáš čipku,tak první zámek musí být nahoře( k sacímu kanálu)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: FIchtl      IP: uživatel9832    
netusim jak sem ho mohl urvat..ale nechapu jak poznat jak ten pist dat kdyz je z obou stran stejny akorat mam doma jeste jeden a ten ma v pistu takove zbrousene V xD
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že to vadí....utíká ti tlak. jak si mohl urvat kroužek? že to byl první kroužek a urval se spodek...... určitě máš daný obráceně píst.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: baxis      IP: uživatel10046    
cau, ja mam utesnit hlavu valce? normalne kdyz sem sundal hlavu tak mezi hlavou a valcem nic neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
stesnenim mi to vzdy foukalo a bez nej ne, dotahoval jsem to do krize poctive a dostm, stejne to stesnenim netesnilo, bez nej jsem to dotahl scitem a tesniloto!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 02. srpna 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u toho nemusí anebo může být těsnění. Já ho tam nemám.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zabrus brusnou pastou na ventili, o střední hrubosti
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: baxis      IP: uživatel10046    
mustang, no ty plochy co dosedaji se mi nezdaji moc dobre slicovane
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co by tam melo byt ? taky by bydlo na cem si tu hlavu sundal ale proste ji tam dej aby sedela stahni ji do krize a je to popripade ji zabrus brusnou pastou na ventily
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
zdarec, mám nově 8. výbrus a chci aby se mi při zajíždění dobře chladil válec, očistil jsem ho benzínem ale chci ještě něco víc a to, že bych udělal "trychtýř" aby se nabíralo větší množství vzduchu. Má to cenu? máte s tím někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
no mám právě mustanga, ten blatník je docela úzkej to máš pravdu... asi si to udělám, když už to nepomůže chladit tak to aspoň bude vypadat pěkně :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem to tak měl a bylo to to samý. Ale soušel jsem si na jawu 21 hodit blatník z mustanga a čoveče to se chladilo jak blbé... Ty 21čkové to mají nejvíc rozšířené přimo u válce a ono to dost stíní tomu vzduchu, mustangácký blatník je 2x užší a jde na válec víc vzduchu,a ještě když tam hodíš ten trychtýř tak to bude dokonalé.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moj tata si na pijonýroj taky dělal takový naháněče vzduchu akorat mi rekl ze to nebylo poznat b tak se na to vyser ale jako tuning to spatny bejt nemusi ale jen jako okrasa:_)xD
 
 
Datum: 01. srpna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý večer..... nebo už spíš ráno :-D prosím nemáte někdo nějaký odkaz kde můžu koupit tříkroužkový píst na pionýra konkrétně 38.50. mám tu prolezené v okolí všechny mototechny a servisy a všude mi řekli že se to nevyrábí z důvodu že to nějak ničí motor. nevim kde na to přišli,když to s tí jezdilo 40 roků proč by mě to za 10roků zničilo motor? Tady jsem se taky díval a sesa to tu též nemá. Kdosi mi tu říkal že se to normálně vyrábí prej neumím hledat... takže nevim.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tcháč tam mám SIGMA stál myslim 400 a je perfektní,ukazuje teplotu vzduchu,průměrnou rychlost atd... a je přesný a to je hlavní
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D A nevíš pŕesně jakej tacháč od jakej značky? Já koupil jakejsi z Tesca za 99 korun, někdy ve stejnej rychlosti ukazoval 80, nékdy 70...a furt se ty rychlosti střidali jako ponožky, :-D, takže chci néjakej kloudnej, už mě nebaví, když přijdu domu, a klepu se strachy jestli nezazvoněj poldové kvůli vysoké rychlosti :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já taky na radaru. Ted jsem si pořídil tachometr na kolo. ukazuje na kilometr přesně jako radar takže doufám že neukazuje blbě radar i tacháč :-D Tím originálním tacháčem to měřit nemožu. Jednou jsem tam měl 50 ve měste a říkám si proč všichni jezdí tak pomalu že všechnay předjíždím. pak jsem zaostřil na to že mám nějaké vysoké otáčky na to že jedu padesát :-D na konci města radar na kterém bylo 65 a policejní plácačka :-D od tédoby se na ten tacháč nespoléhám,zapamatovaljsem si jaký zvuk má motor při padesátce a tak jezdím :-D asi 5 dní už mám ten tacháč na kolo a jede přesně
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noo fajne motor :-).....já tohle měřim na radaru jedině...ni%cemu jinému nevěŕím :-D čím měšiś ty? :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měřím to po rovině... Z kopce mi to dá ipřes 80 ale nejezdím tak. jenom jednou jsem to skoušel
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher : tak to jsme na tom stejně s motorem a jeho převodama
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D a to méřiš z kopce nebo po rovině?..Jinak tak jak to jede tobě na odpolední,večerní, a radnní hodnoty, to dělá i mé :-D....ale já už si na plno nikdy nezajezdim moc...mam lepeny loziska lepidlem, a nechci to zas pulit! :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ty převody... Primár mám originální.. už nevim jaký tam má originálně byt ale myslim že 14Z. převodoa je taky origo a sekundár taky origo 13Z
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nevim já myslím že to je dobré. měl jsem motor z mustanga od výroby jetý 70 kiláků a nebylo to o nic lepší jak moje video. řekl bych že to bylo naprosto nastejno. No jede mi to 70-75... Fakt nevim čím to je ale ráno s tím dám maximálku 75. odpoledne 70 a někdy jenom 65 a večer to táhne na 80 :-D nějaký náladový
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky : vždyt se to dobře dostane nahoru z dvojky...možná to ted je ješté lepší, ale na videu to není tak špatný
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to boocheer:kolik ti to jede?mám jawu 20 po GO a jede mi podobně akorát netáhne odspoda za to má ale velky otáčky(hikon nemám),zítra si zmeřím maximální rychlost pomocí tachometru s kola,tak bych chtěl vědět jal na tom jsem...dik
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D jasný převodovka origo, sekudnár 13z, a primar taky origo...a tohle byl myslim jeste dvojkruh, kvalty byly bliz u sebe. ale max rychlost, to nebylo ono...ted to dostalo teprve konskou sílu...ale myslim, ze s tvym pinckem, by jsme mohli jet tak nejak stejne...tobě jede na seriovku opravdu velmi dobře....kolik mas ty sekundar,primar? A original prevodovku?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo drželo to fest akorád se to plandalo :-D čoveče tys mě to asi rozmluvil jak se tak dívám na to tvoe video :-D ta rychlost,ten tah,ta drtivá palební síla :-D že bych taky válec poslal stejskymu??? Převody tam máš originální? Primární,sekundární a v převodovce?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D šnurkou? :-D to ti docela dobře drželo....
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky ti jede dost dobře :-D jak to tam lepils :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pověsil jsem si foťák šňůrkou na krk :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se tě ještě zeptat, kam si umístil kameru/mobil? :-D Já to vžycky lepím jak pako na světlo minutu, a ty si to měl vcelku dobře udělaný :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Luxus...perfektně ti jede i táhne...takhle nejede ani kámošoj seriak, a to ho ma dost rychlyho....jinak tady mam ja video, tesne pred rozpulenim motoru, na videu mi to jelo asi 76 km/ ted to jede ještě víc http://www.youtube.com/watch?v=yD070UNtfms přetoč si video cca na 1:30..tu minutu a pul sem lepil na svetlo mobil paskou :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsem natočil video mého stroje... takové nekvalitní :-D můžeš porovnat jak jede můj a jak tvůj :-D http://www.youtube.com/watch?v=m01wHVU-aMk
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má to 5.5 koní...jede to supeeer...kvalty hned za sebou..zrychluje to okamžité..ne jak originál, ale existuje pincek jako máš tŕeba ty, že jede podobné jako můj :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě připomínka k našim soustruhům... Když na každém soustruhu háže hlava tak to asi těžko pomůže nabrousit nůž. Na všech hážou hlavy protože už to tam 30 roků nikdo neopravoval a pokaždé se najde nějaké hovado které zapomene klíč v hlavě a zapne to. proto to háže
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsu elká huba. Co tam mám napsané to provádím a co nemám to provedu po dohodě. Když někdo bude chtít něco co neumím no tak mu to normálně řeknu že to neumím. Nejsem člověk který dělá že umí všechno a přitom neumí nic. Nebojím se přiznat že něco prostě neumím opravit. Taky sem píšu o rady když si s něčím nemůžu poradit. jsem jenom člověk. A podruhé ti opakuju: NEPTÁM SE JAK SI PÍST VYROBIT ALE KDE HO SEHNAT. Kdybych měl náladu i čas si ho vyrábět tak se tu neptám kde ho sehnat.... náčelníku
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10090    
boochere podle mně jsi borec.Píšeš-Provádímopravy na všech pionýrech.Opravy které nejsouuvedeny v ceníku provedupo dohodě naceně opravy.Pro mně jsi akorát náčelník Velká Huba,protože úprava pístu z 2K na 3K není problém.Vybrousit nůž a použít mosazný svářecí drát na kolíček,to je práce na 30 minut
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO NO :-D taky jsem uvažoval nad stejskyho upravou ale nakonec jsem serozhodl že zůstanu u originálu. Moje jawa 21 má origo,je po generálce a tahne to jak kráva že když agresivně kopu dvojku tak to uplně nadskočí :-D by mě zajímalo jak to musí jet s tou upravou na těch 6 nebo kolik koní. Ještě jsem neměl možnost se s takovým motorem projet ale musí to byt fakt nářez.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D Já mám vyzkoušený všecky tři písty, ale na stejskyho CÚ...dvojkruh se nedal vytáćet, tah byl hodne dobrej odspoda, jelo mi to max 76 km/h...trojkruh ten na tohle vůbec nejel....a jednokruh, se mi malinko zhorsil tah, ale s moji vahou stejne vsecky kopce za 3, jel mi chviilku 80, pak sem musel s dědou rozpulit motor, kuli vyhrkanym prostorum na loziska na klice ..a vćera sem s tím jel už 86 km/h z mírného kopečka....
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na hlavu kašlu akorád se to bude víc zahřívat :-D Já nechápu že všichni nadávají na tříkruh. Odjakživa se to do pincků dávalo,jezdilo se s tím 30-40 let a jelo to jak urvané z řetazu. Ale jak se začal dávat do pincků dvojkruh tak najednou tříkruh vůbec nejede a ničí motor... :-D Já když jsem měl na mém motoru 05 tříkruh tak to tahlo odspodu jak drak,sice to točilo o malinko otáček méně ale mělo to nehorázný tah na rovině i do kopců... pak se mi v tem ulomil kousek kroužku a azdřel motor. Dal jsem to na výbrus ke kterému mě dali dvojkruh,perfektně jsem to zajel a od té doby ten motor musím točit jak svině aby se ten další kvalt uchytil a ten tah do kopců je oproti tříkruhu mizerný
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak díky za odkaz mrknu se tam
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když chceš sílu nech si sníźit hlavu :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trubka: o tom že jsem borec tam nepadlo jediné slovo a navíc se ptám kde ho koupit a né jak ho vyrobit. kdybych měl soustruh na kterém by to šlotak si ho vyrobím ale co my ve škole máme za zničené aušusy na tom se dá počítat s přeností maximálně na desetiny a né na setiny nebo dokonce i tisíciny jak to musí byt u drážky pro kruh... Já vím že to jde líp točit z kopce ale já nepotřebuju točit z kopce já potřebuju sílu do kopce a na rovině :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: hannz      E-mail:      IP: uživatel5620    
čau,zkus se podívat tady http://moto-ustinl.cz myslím že jsem ho tu viděl a jestli mohu poradit,z vlastní zkušenosti mi přijde lepší jedno kroužkový kovaný píst
 
 
Datum: 01. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: Elwis      IP: uživatel10087    
Zdárec,maník v Jičíněvsi má servis a prodejnu na mašiny a udělá ti píst na míru i speciální. Odkazy na něj seženeš na netu.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi mi někdo řikal že zámky do pístu udělat nejdou, nebo nejdou udělat doma..už nevím.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 10:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvrtám dírku a vsadím mosazný kolíček,opiluji dle potřeby...
 
 
Datum: 01. srpna 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubko si nějakej chytrej...píst jde lehce udělat...ale co zámek co? To už je trošku těžší....a já bych taky nechal dvoukruh...z kopce se to líp přetáčí a jede to líp než tři kruh :-).
 
 
Datum: 01. srpna 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10085    
Na stránkách salati píšeš jaký jsi borec v opravách,ale jak ,,udělat,,3k píst to nevíš ? No přeci na soustruhu.Tak tady nebreč,že to nejde.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10082    
cha cha co to meles ? na dvojku sem jelpres 60 a jede v poho sila jak svine rychlost taky nemuzu si stezovat
 
 
Datum: 01. srpna 2010 1:18
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
a proc ho chces ?jen to stim nejede dej 2 krouzek z kopce se to da hodne pretacet
 
 
Datum: 01. srpna 2010 1:13
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10082    
napis sesovi urco neco schrasti
 
 
Datum: 01. srpna 2010 1:13
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chci se zeptat cim by se dala nahradit ojnice na stadionu s22 čep pruměr 10mm diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ojincí ze stadiona :-D třeba touhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3395.html jinak je stejná i na jawetě
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci tak nedávno sem JAWU 05 trochu poladil a ještě hlavně jeden děda.No tak dneska sem jel s jedním klukem se projet ten má simsona onduro s51 po 3 výbrusu myslím.A tak sme jeli normálně a pak sme se napojovali na hlavní a tam od kžižovatky za to vzal za plnej A já taky a na rozjezd sem ho mírně doháněl a potom mě zas mírně ujížděl a potom zas sem ho začal dohánět a jel sem vedle něj tak na 3/4 plynu a říkal že jel kolem 70 a potom sm jeli oba dva uplě za plnej a zalehli a jeli sme stejně a když sme zastavili říkal že sme jeli přes 70.No je to 05 z 62-63 ale převodovka tam je z novější 05 takže 20-18 a startovací dvojkolečko 24 zub,zapalování z pařeza,výfuk doutník,hlava z 21,karbec z 21 a trysky HT68 VT38,Svíčka NGK B8HS a předstich je tak 4-4,5mm a odtrh těch 0,4-0,5,Stejnak když si to vezmete tak na to že má on simáka rok výroby 1987 a ta 05 je rok výroby 1962-63.......A ten motor u simaka je taky složitejší a tak prostě tak to je teda nářez.A to ten simson jako jede pěkně to ostatní co sme potkal ty jeli tak 60-65 a do kopce 50 prsotě srajdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a na primáru 14
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v sekundáru má 12 zubů :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus Draku v primáru máš zřejmě 13zubu rozetu 55zubů a v sekundáru máš kolik zubů 13?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam dotaz jake mate skušenosti s výfukem hikone na seriový motor je to dobré dat na serii díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: hersi      IP: uživatel10105    
jj souhlasím s Argem.. na vyfuk hikone musíš točit alespon přes 7500ot. a spousta dalších uprav,, (vlastní zkušenost)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez výletové trubičky a úpravy origo kolena je k ničemu (vlastní zkušenost)
 
 
Datum: 31. července 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte tu někdo 175/356 s otáčkoměrem nebo graf závislosti rychlosti na otáčkách motoru při 4 převodovém stupni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci vim ze urco uz na me nadavate ze to sem furt pisu ale prolejzam porad inzerce bazary vsechno a nemuzu najit tu koncovkuu na ten mustangackej vyfuk jak se dava na konec a prisroubuje se tou 6tkou matkou dejte mi nekdo vedet kdo to mate odkoupim to ihned odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je ona je prisroubovana jednou matickou mas ji ? jestli ano ses moje zachrana
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar      IP: uživatel9832    
CAU draku myslis takovou tu koncovku co maji mustangy a kterou drzi jeden sroub u prostred a ma to 2 diry ????
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš nikdo nemá
 
 
Datum: 31. července 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprdele !! to mi jako chcete rict ze nikdo nic nemate a nebo na me vsichni serete ?
 
 
Datum: 31. července 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOhužel ne :-(...před týdnem sem měl nepotřebný mustangácký výfuk a tam ta koncovka byla...jenže pak ho odemně kámoš za 80 korun koupil...
 
 
Datum: 31. července 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: a nevis o necem potrebuju jen tu posledni kravinu abych s tim zacpal vyfuk ?
 
 
Datum: 31. července 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaaaa: ses blazen ? ale ty myslis urco tu koncovku na diutnika ane na mustangackej vyfuk a tu ja nepotrebuju
 
 
Datum: 31. července 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaaaa : zbláznil si se nebo co? DO toho mi sice nic není, ale 500? no za to by odemně cca před měsicem koupil kompletní chromový nádherný výfuk na mustanga
 
 
Datum: 31. července 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
500, je stara 40 let, a pořád vypada jako nová.
 
 
Datum: 31. července 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik za ni chces ?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
jo a za kolik?:-)
 
 
Datum: 31. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: mhartych      IP: uživatel9981    
Cau mam jeden dotaz kdyz mam pionyra studeneho tak jde nakopnout napoprvni ale jak se zahreje tak potom to spatne chyta kdyz to nakopavam a kdyz zastavim tak si to ani neudrzi volnobezny otacky a hned to chcipne nevite nekdo co s tim?svicku mam N15C diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10066    
Me zas drzi volnobeh,kdyz otocim riditka doleva:-D Dělá to bohatá smes na volnoběh....zkoukni jestli ti spravne zavira ventil nad plovakem a jestli mas dobre serizenou hladinu....muze to delat i blbe serizeny zapalovani a nebo slaba jiskra....
 
 
Datum: 31. července 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to 21 dělá také, volnoběh mi klesne, ale ještě se udrží pokud mam řídítka natočené na pravou stranu. :-D Podle mě to dělá svíčka nebo špatné nastavení směsi a tohle je u Pionýrů normální to děla většina.
 
 
Datum: 31. července 2010 0:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer ve spolek. prosim o zodpovezeni na par dotazů. rozhodl jsems e zgenerálkovat motor na skůtříku čz 175 typ 502 protože už byl vyhrkaný jak hrkač. Zatím jsem ve stádiu rozebírání. 1) v jednom karteru jsou 2 ložiska pro klikovku a mezi těma ložiskama je labirynt. Je ten labirint jako celek s karterem nebo ho mám taky vyrazit jako ložisko? Kdysi hodně dávno jsem generálkoval motor na kývačku 175 tak bud tam nebyl nebo si to už nepamatuju. nevim no. 2) proč vedou do alernátoru takové strašně tlusté dráty? Takové snad nemáme ani na hlavním svodu uzemnění v rozvaděčí :-D takové nové dráty nemám,co když tam dám klasické jako třeba ty které napájí přední světlo? 3) Jaktože pod řetězovým kolečkem prim. přeodu neni gufero? To má těsnit ten labirynt? 4) poslední dotaz. V převodovce jsou 2 řadící vidličky,jedna je dole,druhá nahoře. Co se stane když je vyměním? Kdyby se mi náhodou pomíchaly proože pouhým okem jsou shodnéale envim jestli nejsou rozdílé v nějakých desetinkách tak aby to pak nedělalo neplechu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No samozřejmě obojí provedení má své plus a mínus, ale třeba u třistapadesátky středový kruh funguje zároven jako labyrint, jinak to ani nejde a také to funguje. Samozřejmě, že pokud mezi ložiska použiješ pořádné gufero, že to fungovat bude, to ti neberu. Jiná byla ovšem situace u třeba u Trabantů nebo starých Spartaků a Octavií, tam se vedly nekonečné spory o tom, zda labyrint či gufero a prováděly se i různé pokusy. V některých případech ani nebylo možno labyrint nahradit guferem, ale tam je situace poněkud složitější a bylo by to na dlouhou diskusi, ale to už sem myslím nepatří. No a k různým konstrukčním nedostatkům nejen motorek, ale i různých strojů se snad nemá cenu ani vyjadřovat
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kolik jsi měl rozdělaných motorů Jawa a ČZ a jak dlouho tyto motory opravuješ, jestli se mohu zeptat?
 
 
Datum: 31. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
S labyrintem mezi ložiskama nikdy problém nebyl, guferem se to nahrazovalo, když jednu chvíli nebyly labyrinty k sehnání. Jinak ale v guferu žádnou výhodu nevidím, spíše naopak. Když ti odejde gufero pod dynamem, tak není problém ho vyměnit, ovšem na druhé straně mezi ložiskama to je horší. Je nutno rozpůlit motor, vylisovat kliku a ložiska. Prostě zbytečná práce, už jsem několikrát tento problém řešil. Po výměně za nový labyrint nikdy žádný problém nenastal, že by třeba prosakoval převodový olej do klikové skříně nebo naopak benzín do převodovky.
 
 
Datum: 31. července 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky už je mě všechno jasný... Až budu chodit do školy tož si ten labirynt vysoustružím na gufero. to mě ani nenapadlo s tím guferem ale určitě ho tam dám protože jak se na to tak dívám tak temu labiryntu moc nevěřím...
 
 
Datum: 31. července 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde použit ve fechtlovi.dávala se do pařezů. jinak vono to podfukovalo všude kde se dalo :-D ale celkem je ta klika v dobrém stavu
 
 
Datum: 30. července 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Pěkná klikovka to ti muselo asi hodně podfouknout.
 
 
Datum: 30. července 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
co ta cerna zapalovaci civka je hezci nez co je na feklovi da se bouzit ?
 
 
Datum: 30. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Labyrint lze vyndat jako ložisko. Ty silné dráty tam jsou proto, že dynamo funguje i jako startér a při startování je velký odběr proudu z aku. Labyrint mezi ložiskama v levém karteru těsní dobře a je prakticky bezporuchový na rozdíl od gufera. Vidličky jsou stejné, pokud nejsou poškozené, když je přehodíš nic se nestane.
 
 
Datum: 30. července 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě vám ukážu pár dokumentačních fotek co jsem si nafotil kdo máte zájem se mrknůt http://boocheer.rajce.idnes.cz/Oprava_motoru_cz_175_502_skutr/
 
 
Datum: 30. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Hoj Draci, mám problém, koupil sem pinska a chybí tam šteft, který drží hlavu a válec (1 ze 4)...je stržený závt v karteru. Když tam zasunu šrubek M6 tak ho tam mužu volně posunovat...Čím to jde nalepit?..nebo jak to spravit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Takže to tak nějak svařit M8 a M6 a šikovně vybrousit?
 
 
Datum: 31. července 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká standa:jedině závit.zrovna tam bych žádny takutý kov nevymýšlel.nemusíš 8 ale třeba M7.steft ti udělá soustružník tak at ti řízne závit i do toho kartru
 
 
Datum: 31. července 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10067    
vzhledem k tomu ze je to pevnostni svornik na pevne stazeni valce a hlavy k motoru,tak bych neveril nicemu jinymu než závitu! Pokud si šestku utrh,udelej osmičku....a nech udelat novej sroub,kterej bude mit dole zavit M8 a nahore klasickej M6....jooo je to pakárna,ale nepomuzes si....a nebo vymen kartery:-D
 
 
Datum: 31. července 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Tekutý železo ne..Nevim co by to dělalo ve vysokých teplotách.Nejlepěi by bylo udělat jak už tu bylo zmíněno:steft dole se zatitem M8(te se musi zavitnikem udělat i do karteru) a nahoře závot M6 pro matku hlavy.
 
 
Datum: 31. července 2010 0:47
 
 
 
 
Jméno: dada      IP: uživatel6468    
"tekuty zelezo"
 
 
Datum: 30. července 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Jo, přesně to myslím... vyrábělo se to již v osumdesátých letech myslim říkal táta...ale co to teda JE ???
 
 
Datum: 30. července 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho tam přilepil nějakým dvousložkovým lepidlem na kov. Název nevím, je to nějaký made in ČSSR, ale drží to pěkně. :-)
 
 
Datum: 30. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
To ne, chci zůstat u šestky, osmička je velká... Slyšel jsem že se to dá nalepit...dělalo se to tak na začátku devadesátých let...!
 
 
Datum: 30. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M8 závit + vysustruzit steft na jednom konci s závitem M8 a na druchom konci s M6
 
 
Datum: 30. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Do toho se zítra dám, ale přecejenom, lze to nějak nalepit?
 
 
Datum: 30. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkus ten závit na šteftu a v karteru projet závirníkem M6
 
 
Datum: 30. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
No chci se prostě zeptat jak přidělat ten šteft ke kartetu... Aby to byla normálně šestka s matkou na desítku klíč...!
 
 
Datum: 30. července 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
pardon závit M6 nebo M6,5 nebo koupit redukci
 
 
Datum: 30. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
závitníkem udělat nový závit do karteru M5
 
 
Datum: 30. července 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Hoj Draci, mám problém, koupil sem pinska a chybí tam šteft, který drží hlavu a válec (1 ze 4)...je stržený závt v karteru. Když tam zasunu šrubek M6 tak ho tam mužu volně posunovat...Čím to jde nalepit?..nebo jak to spravit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10071    
Takze ted kazdymu ocasovi,kterej to sem píchne desetkrát,to bude ležet navrchu jako provokace,dokud ho nekdo aspon nepošle do háje aby mel alespon jednu odpoved a zmizelo to???
 
 
Datum: 31. července 2010 12:40
 
<  124  125  126  127  128  129  130  131  132  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:07:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu