slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  127  128  129  130  131  132  133  134  135  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: markčz      IP: uživatel5758    
prosim vas renovuju čz 125/453 a chtel bych si koupit pistni krouzky chtel bych je koupit na fichtl kramku ale nevim jake to jsou protoze tady je maj popsany jen co je na čz a na jawu.poradte mi prosim nebo mi pošlete odkaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě by nebylo špatný napsat jakej je to výbrus resp. jaký je to vrtání... to si změř a tloušťka kroužku na 453 je tušim 2,5..
 
 
Datum: 26. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám ložisko skf pod spojku, a na hridelku retezovyho kolecka...a na tech loziskach je napsano : př : 3004-RSH...nevíte jestli to tam můžu bez problému dát? Tady na netu je napsáno že tam musí být loziska s oznacenim C3 jako na klikovce...http://www.agyn.estranky.cz/clanky/dilnicka/loziska-_jawa-50_ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to zach pochopil tak,že on mu toho fechtla prodal vpořádku s dobrýma guferama,on s tím několik týdnů jezdil a pak se mu to třeba posralo a on za ním došel že mu tam nedal gufera a sranda je to že kdyby mu je tam nedal tak by s tím ty dva týdny nejezdil. To by totiž s tím nejezdil ani hodinu :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D taky dobrý:-D ale necapu jak mu to mohlo jet :-D :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D To mu nemohlo ten týden jezdit :-D :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hoši to si děláte prdel :-D ale kámoš prodal jednomu pošukoj 20 ....no pár týdnů na ní jezdil a pak si přišel stěžovat že mu prej do motoru nedal simerinky..:-D
 
 
Datum: 26. července 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si dovedu živě představit .D
 
 
Datum: 25. července 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D a včele by byl hitler, a vykřikoval by svojí oblíbenou hlášku :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Víš co by to bylo? :-D Všichni by utíkali do sklepa bo by to znělo jak kdyby nás bombardovaly letadla
 
 
Datum: 25. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D to by nebylo marný zkusit to bez ložisek :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Já jezdím bez ložisek :-D :-D :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže je to dobrý, vyvaroval sem se koupi jinejch ložisek :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 25. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě taky teď... :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si to právě taky myslím...ale ta stránka mě docela zarazila.
 
 
Datum: 25. července 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tom jsem nikdy neslyšel. já mám C3 jenom na klikovce a pokud vím tak ty patři pouze na kliku
 
 
Datum: 25. července 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to vím :-)...ale docela sem se lekl, když koukám že maj bejt i na spojce a hridelce sekundara....
 
 
Datum: 25. července 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na klikovce jsou C3 nutné.
 
 
Datum: 25. července 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já sem koukal ještě na jednu stránku a tam C3 nebylo. tak sem nevěděl čemu mám věřit.
 
 
Datum: 25. července 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
na netu je hodně sraček. co se takhle kouknout do katalogu ND?
 
 
Datum: 25. července 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
hosi jak poznam ze mam na pionyru spatnou vacku jako z jine motorky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
no a presne to mi to dela v H.U mam kladivko zavrene a ve spodni otevrene a strili to jak prase to sou plameny jak svina tak ze musim kupit new vacku a je to v cajku )))) dik moc
 
 
Datum: 25. července 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vázne,,ked napriklad budes tam mat z velkej motorky mislim 125,175,250,350 tak ti pri startovani bude len strielat velké do vyfuku,ked dás dole vyfuk do konca ti plamen vyleti z kolena,,a bude na hornom uvrati zavriet kladivko a nie otvárat sa
 
 
Datum: 25. července 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neide :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: ddk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuzz, draci chtěl jsem se zeptat kolik je potřeba tun na vytlačení ojničního čepu na klice jawa 250/353 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8-10 tun. V Dočkalově knize se píše 10
 
 
Datum: 26. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělal sem to hydraulickým lisem na ruční pumpování....tlačilo to myslím 5T a čep šel krásně ven.
 
 
Datum: 25. července 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: ddk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do 60 ti tun !! :?? ja myslel že stačí do 20 ti tun fakt je to tam tak fest nalisovaný ?
 
 
Datum: 25. července 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10003    
No lis není problém,stačí tak do 60tun.Problém je ale v přípravcích,jsou pracné a drahé.
 
 
Datum: 25. července 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
Je možný aby kliková hřídel na fichtlu volně lítala v motoru. Je tam tak 5 mm prostor. Co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když se v něm točítak má vymačkaný čepy v mistě uložení v ložisku.... pokud ta klika nejni nějak extra KO, tak bych ji skoro radši nechal repasovat (jestli ti ty čepy vubec někdo udělá, protože mě řekli, že u 21 nejdou vylisovat takže je nedělaj).... těm novejm klikám já moc nevěřim, ale přimou zkušenost snima mam jen z jednoho motoru, kde zatim drží... jinak tě ta nová nejspíš vyjde levnějc než celá repase(i čepů)
 
 
Datum: 28. července 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se zeptám,když se klika protáčí v ložisku ale do stran se nehýbe?co je špatně?je lepší dát kliku na repas nebo koupit novou,třeba tu co tu má Sesa?
 
 
Datum: 28. července 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10037    
koukni zespod motoru,jestli ma vyrazene stejne cisla obe pulky....me tohle delali nepárový kartery...klika taky cestovala dobře 3mm....jinak to cestování kliky způsobují omleté hřídele kliky....kliku vyhod,je uz přejetá.....
 
 
Datum: 28. července 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
ne myslím klikovku (hřídel)
 
 
Datum: 28. července 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemyslíš náhodou že se ti ojnice gygle do boků pul centimetru? Tam už je to více pravděpodobné ale furt je to moc
 
 
Datum: 26. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No schválně protože to se mi nezdá :-D Já mám doma převodovku z 05ky a taky jsou tam vymleté ložiska a klikovka létá do boků, ale do toho prostoru se mi vleze spároměrka která má 0.5mm. většise tam už nevleze
 
 
Datum: 26. července 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natocim videjko :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5mm? Kde by se tam vzalo 5mm mezi setrvákem kliky a stěnou karteru? to nemůže jít posouvat více jak milimetr
 
 
Datum: 25. července 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si s tim uz tak jazdil vela tak kliku dat na upravu (na obnoveni priemeru capy setrvakov) inak len samostatná vymena loziská nepomoze lebo znova sa to opakuje
 
 
Datum: 25. července 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sa moze stát v pripade ked sa loziská zadreli (ne na pevno ale len na pár sekund.to sa staci) a cepy klikovky sa zacinali smikat vo vnutri loziska,,,lietá ti klukovka do stran ne??? mi tiez na jednom motore s prstom to mozem povuvat naozaj az 5mm ale do bloku to nedere
 
 
Datum: 25. července 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžou to být ložiska, nebo taky vymletý prostor pro uložení ložisek, mám ten samý problém, akorát mé to nelítalo takhle hodně....a co s tím? Rozpůlit, a podívat se jestli koupit jen nové ložiska, nebo nové kartery.
 
 
Datum: 25. července 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zenys19:Nevim proč by klikovka měla praskat,maximálně to blbě pojede a bude to mlátit jako když střílí z kulometu. Nemáš náhodou na mysli ojnici?
 
 
Datum: 25. července 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel10001    
5 milimetru? By uz davno byla praskla. No myslim ze jenom vymenit loziska nestaci jesi to fakt lita 5 milimetru :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde by se tam vzalo pul centimetru prostoru? Maximálně milimetr,možná ani to ne:-D Jestli ti klikovka lítá v motoru tak jsou v háji ložiska a musíš dat nové.
 
 
Datum: 25. července 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,řeším jednu záhadu a ne a ne na ni přijít :-D nechal jsem si udělat výbrus,o týden později mi ho tata vyzvedl a chlap mu prodal ještě píst na druhej výbrus.Když jsem to začal skládat,nasadil kroužky,prostrčil čep a když jsem začal nandávat válec,tak kroužky a začátek pístu v pohodě na to šel nasadit ale dál jak 2mm za druhej kroužek to nejde,prostě se to sekne.Rvát to silou nechci.Nevíte co stím mám?mě napadá jediné,že my udělali špatnej výbrus... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 9:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už se se to vyřešilo chtělo to pořádně namazat,předtim sem to jenom střiknul takovym mazivem...
 
 
Datum: 27. července 2010 9:18
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud si myslis ze ti dali spatny pist tak ho zkus dat do valce a mel by ti bez zabran propadnout na druhou stranu..a stema krouzkama davas ty konce od te drazky ze ?
 
 
Datum: 26. července 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Vlož do válce i samotný kroužek.Když tam půjde kroužek i samotný válec, podívej se na zámky kroužků.Stalo se mi, že byly mělké a ten výstupek v drážce pístu to nazvedával.
 
 
Datum: 25. července 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: Axo      IP: uživatel9995    
A píst bez krožků nasadit jde? Zkontroluj kroužky, můžou být větší.
 
 
Datum: 25. července 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel7932    
Ahoj draci.Uvažuji si koupit píst s jedním pístním kroužkem a nebo nebo se dvěma a nevím který je lepší.Poraďte prosím děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: hersi      IP: uživatel10105    
1 kroužkovej píste je spíše pro závodní učely!nikoli na ježdění.. používá se většinou po 8.vybrusu atd ale nevydrží moc dlouho přibležne 300km pak jde do háje :// takže já bych radši volil 2 kroužkovej :-) ale záleží na jaky učely to máš :-) a píšu z vlastní zkušenosti :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup 2 kroužkovej píst .1 Kroužkovej stím to budeš muset fůrt točit a spodek to bude mít hroznej.
 
 
Datum: 25. července 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9179    
Zdravím vás, mám dotaz, Mám babetu dvou-rychlostní a jak tam jsou ty čelisti, které se odstředivou sílou roztahujou a zabírají /2 velké čelisti a 3 malé/ tak je mám sjeté a nechce se mi kupovat nové ty velké protože 430Kč mi příjde dost. Šlo by je nějak opravit, nalepit ty destičky nové. Pokud ano, tak jak a co se da pužit ? Děkuji všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9179    
Já myslím, že mluvím o rozběhavacích, jak mi to známy vysvětloval. MLuvil o těch na levé straně.
 
 
Datum: 24. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem zapomněl dodat že jsem mluvim o řadících čelistech. Na startovací a rozběhové stačí nalepit nové obložení. tam se nemá co vymlátit
 
 
Datum: 24. července 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si to nechal v mototechně opravit. jedna čelist mě vyšla na 50Kč. Mám ještě známého,který si koupil brzdové obložení na pionýra,uřízl si z toho potřebný kus a nalepil to tam. nevim jestli se ještě dá samostatné obložení koupit. No ale stejně nejlepší budou nové čelisti protože staré ojeté bývají dost často vymleté od toho unašeče takže slabě zabírají.
 
 
Datum: 24. července 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: ddk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuzz, draci , chtěl jsem ze zeptat jak mám vyrobit stahovák na ojniční čep na klice ? abych ji celou rozlisoval a pak zase nalisoval zpět známej mi to už jen pak vyváží dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No po mě za to chtěli 450 korun ale oni si za to učtují v každém servise jinačí prachy
 
 
Datum: 24. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: ddk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik vubec stojí prace v servise za vylisování a nalisování když jim ojnice dám ?
 
 
Datum: 24. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: ddk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemuže nemá lis ma jen dražák a uchlkoměry
 
 
Datum: 24. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak,stahovákem nemáš šanci nic udělat. Jednou jsem vyhazoval d šrotu zničenou kliku z babety a jen tak ze srandy jsem zkoušel ten čep dostat pryč a klikovku rozložit. no mlátiljsem do teho ze všech sil desetikilovým kladivem a čep se ani nepohnul. Ani žádný náznak že by se chtěl trochu pohnout
 
 
Datum: 24. července 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
To radši nezkoušej.Na to jsou hydraulické lisy. Přitom nechápu jak ti to ten tvuj známý vyváží.Vždyť ti to tam muže i nalisovat ne ?
 
 
Datum: 24. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se ti asi nepovede.To je tam tak fest nalisovaný že to jde jenom strojově... nějakým lisem
 
 
Datum: 24. července 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau draci myslíte že má cenu kupovat motor jawa 250/353 když mám 175 nevím co je to za tym dal mi ho strejda tak myslíte že to má cenu mám to na traktro je to nějaký velký rozdíl v tahu nebo moc ne děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: 250      IP: uživatel6468    
Ja sem zastance toho ze kdyz uz neco delam tak to delam poradne, takze bych tam dal silnejsi motor a tenhle co mas bych prodal ;-) (zajem bych mel :-D)
 
 
Datum: 24. července 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdíl je docela slušnej...ale i ta 175 by to měla utáhnout, stejně to bude zpřevodovaný hoodně do síly...
 
 
Datum: 24. července 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
zdar hosi nemate nekdo vačku na pionyra ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mám doma jak novou tak i starou
 
 
Datum: 24. července 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
koupíš ji tady v krámku... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_196.html
 
 
Datum: 24. července 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všiml jsem si ,že mi asi moc netěsní hlava s válcem.Myslíte ,že na dosedací plošky můžu dát lapovací pastu a zabrousit to otačením hlavy a válce?Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4389    
já to tak dělám už léta a v pohodě.
 
 
Datum: 24. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tp dělal i hrubou...a hele dej tam ještě kapku oleje na dosedací plochu hlavy...ale být to nemusí...
 
 
Datum: 24. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Také jsem to dělal středně hrubou pastou ;-)
 
 
Datum: 24. července 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle se to normálně dělá :-)
 
 
Datum: 24. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci , mam dotaz kdyz davam pist tak sipka ma jit smerem k vyfuku ?? cili dolu ? a muzu dat 2 krouzky na pist co ma min 3 krouzky ??? diky moc za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám odskoušený že to jede stejně jako kdyby jsi dal 2kroužkovej píst...ale bejt tebou bych se bál že ti vypadne ten mosaznej zámek a zadřeš...dej tam normál 3 kroužky
 
 
Datum: 24. července 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7924    
abi ti to funfovalo tak se musi ta posledni dražka zaslepit
 
 
Datum: 23. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam tři kroužky kdyby jsi nechal jednu drážku vlonou unikala by ti směs
 
 
Datum: 23. července 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak aby ti to pak nejelo ještě hůř než jak ti to jede...ale nikdy sem s timhle nelaboroval.
 
 
Datum: 23. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekde sem cetl ze 2 krouzky vic toci ale nemaji moc spodek , nechce se me kupovat novy pist tak sem to chtel skusit na pistu co ma mit 3 krouzky
 
 
Datum: 23. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dáš na píst se třema drážkama na kroužky jen dva kroužky..bude ti ve zbylej drážce, unikat komprese....
 
 
Datum: 23. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
pist sipkou dolů a kdyz mas pist se trema krouzkama tak je lepsi dat tri jede to i na dva ale je to takove blbe
 
 
Datum: 23. července 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
zdravim lidi.da se nejak opravit,kdyz ukroutite sroub(jeden ze 4) co se do nich nasouva valec,jak tam sou dva zavity z kazde strany? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9980    
Nebo se do zbytku šroubovice vyvrtá otvor a vytahovačem zalomených šrouboů se vytočí. Vytahovač má opačný závit a při vytahování se utahuje do díry. Stejný princip, jako řezání závitu do díry. Žádné lepidlo ti asi neudrží ty výkyvy teplot, to pnutí v tahu a ještě v takové ploše - lepidlo je nereálné.
 
 
Datum: 23. července 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele měl jsem ten samý problém....vyvrtal sem do toho šteftu díru, a do tej dŕy natloukl takovou tyčku kvádrovýho tvaru...a pak sem šteft nomla vyšrouboval z karteru.
 
 
Datum: 22. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
nejde to chytnout ,je to ulomene v karteru..svareca neuvidim mesic..slo by to prilepit dvouslozkovym umelym kovem?(prasek a epoxid) a odtahnout klestema?
 
 
Datum: 22. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau draku este si nerek poradne jestli je zalomenej u karteru?? pokud neni zaco chytit tak si najdi sikovnyho svarece a on ktomu privari kus zeleza a vysroubujeto, pokud ten zavit je strhlej tak vezmes origo steft sezenes sroub M7 da se sehnat v kovosrote maj ho stary skodovky faforiti i 120.. ve dverich jsou tim prisroubovany a nechs navarit ten kus sroubu ktomu stevtu
 
 
Datum: 22. července 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobnyho se mi stalo na valci tak jsem to vyvrtal udelal tam zavit M10 vzal starej sroub uriznul si potrebnou delku do toho sroubu udelal taky diru na zavit M6 a pak jsem vzal jenom lepidlo na zavity napatlal zasrouboval nechal vytvrdit a bylo hotovo
 
 
Datum: 22. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
ok..mam stryca obrabeca,tk by to snad nemusel byt takovy problem
 
 
Datum: 22. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel9978    
Staci znat nekoho kdo ma soustruh nebo sehnat nekoho takovyho a je to v pohode reknes delku prumer prumer zavizu a cus za 5 minut ho mas hotovej
 
 
Datum: 22. července 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
což o to udělat závit,to jde ale sehnat takovej šteft je problém
 
 
Datum: 22. července 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
a neda se to nejak vyvrtat?a pak treba zavitnikem udelat novy zavit?
 
 
Datum: 22. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel9978    
Jesi jsi ho zlomiv v hliniku tak jsi v p.... jesi jeste kousek koukat tak ho klestema dostanes ven. a das novej
 
 
Datum: 22. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
spiš ne než jo ;-) kup novej otazka par korun...;-)
 
 
Datum: 22. července 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
Nazdar nevite tady nekdo kde by se dal sehnat válec na jawa 50 - 60ccm?\r\nColombo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Za kvalitu se platí..Válce z polska jedou slušne? Ano když to doděláš tak to jede jako origo 50ka..Být tebou tak poslu stejskymu válec at ti udělá cestovku a budeš se divit jak to pojede..Sám se si ted dělal dvou kanál s pomocnýma vyfukama,sice to neni tak kvalitne udělané,ale jede to slušne nato,že to jeste neni odlazene..
 
 
Datum: 24. července 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ale stejskyho cestovní uprava stoji 2500kč coz je celkem dost , za 1tis mas celej novej valec z polska , jede to slusne ;-)
 
 
Datum: 23. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámo jsi trochu vedle ... ty válce super 60ccm!!!! jsou ve skutečnosti 8. výbrus ( to je nějakejch 55ccm) no a můžu ti říct že ten podle nich 60ccm od poláků pojede stejně jako českej 50ccm
 
 
Datum: 23. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O úúravu? Jasná stejskyho cestovní nebo jiná úprava..není o čem váhat.
 
 
Datum: 22. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel9976    
upresni to prosim stando mi nejde ani tak o klasiku -puvodni vykon ale o upravu na co nejvetsi vykon
 
 
Datum: 22. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9977    
vem obyc valec a nech dat na vybrus
 
 
Datum: 22. července 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskyho ...
 
 
Datum: 22. července 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
 
 
Datum: 22. července 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9978    
Videl jsi nekdy Simsona prevtrtanyho na 70 ccm?? A vis co se stane po 10 000km?? Praskne klika. Je to vyskouseny.
 
 
Datum: 22. července 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mnohem lepší je Stejskyho úprava
 
 
Datum: 22. července 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
 
 
Datum: 22. července 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
diky za odpovedi ale taky by me zajimalo jaké max rychlosti jste s nim dosahli
 
 
Datum: 22. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9977    
Já ho moc nedoporučuju. Jak 8.výbrus tak 0.výbrus z Polska jsou trochu DODO (pro mladou generaci-DOdelej DOma)...chce to si vzít pilníček a zarovnat kanály a zarovnat přefuky s karterama (to se nejlíp dělá při rozpůleném motoru),pak to chce obstříhat těsnění pod válec a pod sací koleno podle tvaru kanálů...často nastává problém že při vrtání 40mm naráží píst do hlavy,ktera ma spalovak sirokej 39mm(4.vybrus-vic se driv nedelalo)...ideální je nechat hlavu utočit u nejakeho znameho co ma soustruh...urcite doporucuju verzi s dvěma kroužkama...sám sem měl verzi se třema kroužkama a až ted vidím,že se to dost hřálo....Jelo to slušně,ale zázraky nečekej... výčet DODO uprav je nutný pro správné fungování válce a motoru!
 
 
Datum: 22. července 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ne asi :-D kdyz normalj je necelych 50ccm a ted budes mit naky 60ccm tak je to asi logicky ne ??
 
 
Datum: 22. července 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
ale zajimalo by me jestli se s tim nejak zlepsi vykon
 
 
Datum: 22. července 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrábí to v polsku...takže to tak i vypadá :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
a nemátenáhodou s temito válci nejakou zkusenost??? rad bych vedel co si o nich mysli i ostatni
 
 
Datum: 22. července 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tejden dva počkej, pak tam stopro budou.
 
 
Datum: 22. července 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
na aukro jsem se dival ale ted tam nic nevidim
 
 
Datum: 22. července 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na aukru jsou furt
 
 
Datum: 22. července 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdar chlapi, mam dotaz je mozny si sam v dilne vymenit ojicni lozisko a pokud ano a jak? :-) a jeste sem se chtel zeptat mate nekdo zkusenost s vymenou v mototechne a kolik za to chteli?dekuji moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To bych radši vyměnil celou ojnici od Sesy CKR..... Musíš rozlisovat kliku, a pak ji slisovat a vyvážit. Na to musíš mít verkcajk. Mě to udělal známej za 150 kč.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
No to spodni :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ojniční ložisko- to myslíš to nahoře nebo dole? Nahoře je to jednoduchý! http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html ale to dolní (jehly) tak to doma se základním verkcajkem nezvládneš.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau má vliv na startování u pionýra stav pístních kroužku a když jsou nové startuje to líp. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší píst dvou kroužkový ne troj kroužkový díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
3 kroužky -větší tření víc se hřeje proto u novějších modelů jsou jen 2
 
 
Datum: 28. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pístama*
 
 
Datum: 22. července 2010 8:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s těma písrama je to jedno
 
 
Datum: 22. července 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno trochu maj ty kroužky vliv na startování .No když sme dal nový kruhy a potom sem chtěl jet tak to chytlo nádherně napoprvý to předtím moc ne.A jinač jestli chceš jezdit někde do kopců a mít lepší spodek tak dej 3 kroužkovej píst jestli chceš jezdit hodně po silnicích a točit tak dej 2 kroužkový píst
 
 
Datum: 21. července 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
čau draci, mám takový dotaz. Mám mustanga, dalo se z něho vytáhnout 70 mam ho po GO zajetý no ted sem mírně snížil hlavu a výsledek je že z toho vytáhnu tak akorát 60 .. zkoušel sem to různě ladit ale nic myslíte že by pomohlo trochu více přiškrtit sání vzduchu že by to pomohlo, kdyby to mělo větší odpor ?? nebo kdyžtak na co se zaměřit abych dosahoval aspon takového výkonu jako před tím snížením ?? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
jel no dal se vytočit ale že by se tak dalo jet .. normalně snižený spal. prostor na 5,7 ml
 
 
Datum: 21. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ještě jedna věc když ti mustang jel 70 což ja nadhera proč si to snižoval?
 
 
Datum: 21. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kolik si snížil tu hlavu??a jak přesně jsi ji snižoval jako kde na hlavě protže znám borce kteří snižovali a žebra =)=)=)==)
 
 
Datum: 21. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: čezet 175/487      IP: uživatel9949    
myslíte že na motor čz 175/487 bych mohl dat válec 125 kdybych dal i noví píst šlo by to? a pak šlo by přepsat obsah v tp aby bylo možno řídit zetku v 16 ?? díky za všechny rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musel by si vyměnit i hlavu a klikovku, ta je taky jiná...a jsem vážně zvědavej kdo ti to přepíše v dnešní době...z čezety mě odkázali na některý z autorizovaných servisů značky Cagiva, jakožto firmu, která převzala výrobu motocyklů ze strakonic...ale ani jeden autorizovaný servis se o tom se mnou nechtěl bavit, tak jsem se na to vykašlal a tři roky jezdil se 180ccm...
 
 
Datum: 20. července 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec. Zase mám problem u mojeho fechtla kdyz vyjedu tak v pohode jedu asi tak 2 kilometry a pak asi jak se zahreje tak 3 uz nechce tahnut ani po rovince pak uz ani 2 ani jednicka pomalu to ztrací vykon,až už to nejede vubec a když uplně zastavím tak se strašně začne kouřit z hlavy.Čím toje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on ju má na prvnim zářezu až ted mě to došlo. blbě sem to pochopil
 
 
Datum: 20. července 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to jo....ale on píše že má na 3 zářezu zvrchu....a ty mu píšeš že má chudou směs....ale to nevadí, v tomhle sem se taky pletl :-D :-)
 
 
Datum: 20. července 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím je plíšek výš tím chudší ne?
 
 
Datum: 20. července 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím je plíšek výš tím chudší ne?
 
 
Datum: 20. července 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slamak : chudou?
 
 
Datum: 20. července 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to máš chudou směs dej jehlu o 1 zářez dolů
 
 
Datum: 20. července 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel9201    
Na 3 zářezu od vrchu.
 
 
Datum: 20. července 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud ti podfukuje hlava, nebo máš moc karbonu v hlavě,a tím se ti to strašně zahřívá. nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,
 
 
Datum: 20. července 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kolikátym zářezu máš jehlu?
 
 
Datum: 20. července 2010 16:01
 
<  127  128  129  130  131  132  133  134  135  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:10:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu