|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: markčz
IP: uživatel5758
 prosim vas renovuju čz 125/453 a chtel bych si koupit pistni krouzky chtel bych je koupit na fichtl kramku ale nevim jake to jsou protoze tady je maj popsany jen co je na čz a na jawu.poradte mi prosim nebo mi pošlete odkaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 16:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě by nebylo špatný napsat jakej je to výbrus resp. jaký je to vrtání... to si změř a tloušťka kroužku na 453 je tušim 2,5..
Datum: 26. července 2010 16:07
 Zdar draci, mám ložisko skf pod spojku, a na hridelku retezovyho kolecka...a na tech loziskach je napsano : př : 3004-RSH...nevíte jestli to tam můžu bez problému dát? Tady na netu je napsáno že tam musí být loziska s oznacenim C3 jako na klikovce...http://www.agyn.estranky.cz/clanky/dilnicka/loziska-_jawa-50_
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:41
 Já jsem to zach pochopil tak,že on mu toho fechtla prodal vpořádku s dobrýma guferama,on s tím několik týdnů jezdil a pak se mu to třeba posralo a on za ním došel že mu tam nedal gufera a sranda je to že kdyby mu je tam nedal tak by s tím ty dva týdny nejezdil. To by totiž s tím nejezdil ani hodinu
Datum: 26. července 2010 11:41
Datum: 26. července 2010 8:25
Datum: 26. července 2010 0:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hoši to si děláte prdel  ale kámoš prodal jednomu pošukoj 20 ....no pár týdnů na ní jezdil a pak si přišel stěžovat že mu prej do motoru nedal simerinky..
Datum: 26. července 2010 0:12
 to si dovedu živě představit .D
Datum: 25. července 2010 21:51
Datum: 25. července 2010 20:54
  Víš co by to bylo?  Všichni by utíkali do sklepa bo by to znělo jak kdyby nás bombardovaly letadla
Datum: 25. července 2010 20:52
Datum: 25. července 2010 20:46
Datum: 25. července 2010 20:44
 takže je to dobrý, vyvaroval sem se koupi jinejch ložisek
Datum: 25. července 2010 20:42
Datum: 25. července 2010 20:41
 No mě taky teď...
Datum: 25. července 2010 20:41
 Já si to právě taky myslím...ale ta stránka mě docela zarazila.
Datum: 25. července 2010 20:39
 O tom jsem nikdy neslyšel. já mám C3 jenom na klikovce a pokud vím tak ty patři pouze na kliku
Datum: 25. července 2010 20:35
 jj to vím  ...ale docela sem se lekl, když koukám že maj bejt i na spojce a hridelce sekundara....
Datum: 25. července 2010 20:33
 Na klikovce jsou C3 nutné.
Datum: 25. července 2010 20:30
 no já sem koukal ještě na jednu stránku a tam C3 nebylo. tak sem nevěděl čemu mám věřit.
Datum: 25. července 2010 20:27
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 na netu je hodně sraček. co se takhle kouknout do katalogu ND?
Datum: 25. července 2010 20:24
Datum: 25. července 2010 20:16
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 hosi jak poznam ze mam na pionyru spatnou vacku jako z jine motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:52
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 no a presne to mi to dela v H.U mam kladivko zavrene a ve spodni otevrene a strili to jak prase to sou plameny jak svina tak ze musim kupit new vacku a je to v cajku )))) dik moc
Datum: 25. července 2010 22:52
 ale vázne,,ked napriklad budes tam mat z velkej motorky mislim 125,175,250,350 tak ti pri startovani bude len strielat velké do vyfuku,ked dás dole vyfuk do konca ti plamen vyleti z kolena,,a bude na hornom uvrati zavriet kladivko a nie otvárat sa
Datum: 25. července 2010 17:59
 neide
Datum: 25. července 2010 17:57
 čuzz, draci chtěl jsem se zeptat kolik je potřeba tun na vytlačení ojničního čepu na klice jawa 250/353 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:04
 8-10 tun. V Dočkalově knize se píše 10
Datum: 26. července 2010 11:04
 dělal sem to hydraulickým lisem na ruční pumpování....tlačilo to myslím 5T a čep šel krásně ven.
Datum: 25. července 2010 21:53
 do 60 ti tun !! :?? ja myslel že stačí do 20 ti tun fakt je to tam tak fest nalisovaný ?
Datum: 25. července 2010 21:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10003
 No lis není problém,stačí tak do 60tun.Problém je ale v přípravcích,jsou pracné a drahé.
Datum: 25. července 2010 20:32
Jméno: Have
IP: uživatel19
 Je možný aby kliková hřídel na fichtlu volně lítala v motoru. Je tam tak 5 mm prostor. Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když se v něm točítak má vymačkaný čepy v mistě uložení v ložisku.... pokud ta klika nejni nějak extra KO, tak bych ji skoro radši nechal repasovat (jestli ti ty čepy vubec někdo udělá, protože mě řekli, že u 21 nejdou vylisovat takže je nedělaj).... těm novejm klikám já moc nevěřim, ale přimou zkušenost snima mam jen z jednoho motoru, kde zatim drží... jinak tě ta nová nejspíš vyjde levnějc než celá repase(i čepů)
Datum: 28. července 2010 16:03
 taky se zeptám,když se klika protáčí v ložisku ale do stran se nehýbe?co je špatně?je lepší dát kliku na repas nebo koupit novou,třeba tu co tu má Sesa?
Datum: 28. července 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel10037
 koukni zespod motoru,jestli ma vyrazene stejne cisla obe pulky....me tohle delali nepárový kartery...klika taky cestovala dobře 3mm....jinak to cestování kliky způsobují omleté hřídele kliky....kliku vyhod,je uz přejetá.....
Datum: 28. července 2010 15:19
Jméno: Have
IP: uživatel19
 ne myslím klikovku (hřídel)
Datum: 28. července 2010 15:14
 a nemyslíš náhodou že se ti ojnice gygle do boků pul centimetru? Tam už je to více pravděpodobné ale furt je to moc
Datum: 26. července 2010 11:51
 No schválně protože to se mi nezdá  Já mám doma převodovku z 05ky a taky jsou tam vymleté ložiska a klikovka létá do boků, ale do toho prostoru se mi vleze spároměrka která má 0.5mm. většise tam už nevleze
Datum: 26. července 2010 11:50
 natocim videjko
Datum: 26. července 2010 7:44
 5mm? Kde by se tam vzalo 5mm mezi setrvákem kliky a stěnou karteru? to nemůže jít posouvat více jak milimetr
Datum: 25. července 2010 19:26
 ked si s tim uz tak jazdil vela tak kliku dat na upravu (na obnoveni priemeru capy setrvakov) inak len samostatná vymena loziská nepomoze lebo znova sa to opakuje
Datum: 25. července 2010 18:13
 to sa moze stát v pripade ked sa loziská zadreli (ne na pevno ale len na pár sekund.to sa staci) a cepy klikovky sa zacinali smikat vo vnutri loziska,,,lietá ti klukovka do stran ne??? mi tiez na jednom motore s prstom to mozem povuvat naozaj az 5mm ale do bloku to nedere
Datum: 25. července 2010 18:08
 Můžou to být ložiska, nebo taky vymletý prostor pro uložení ložisek, mám ten samý problém, akorát mé to nelítalo takhle hodně....a co s tím? Rozpůlit, a podívat se jestli koupit jen nové ložiska, nebo nové kartery.
Datum: 25. července 2010 18:01
 zenys19:Nevim proč by klikovka měla praskat,maximálně to blbě pojede a bude to mlátit jako když střílí z kulometu. Nemáš náhodou na mysli ojnici?
Datum: 25. července 2010 16:57
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 5 milimetru? By uz davno byla praskla. No myslim ze jenom vymenit loziska nestaci jesi to fakt lita 5 milimetru
Datum: 25. července 2010 16:26
 Kde by se tam vzalo pul centimetru prostoru? Maximálně milimetr,možná ani to ne  Jestli ti klikovka lítá v motoru tak jsou v háji ložiska a musíš dat nové.
Datum: 25. července 2010 15:19
 Zdar draci,řeším jednu záhadu a ne a ne na ni přijít  nechal jsem si udělat výbrus,o týden později mi ho tata vyzvedl a chlap mu prodal ještě píst na druhej výbrus.Když jsem to začal skládat,nasadil kroužky,prostrčil čep a když jsem začal nandávat válec,tak kroužky a začátek pístu v pohodě na to šel nasadit ale dál jak 2mm za druhej kroužek to nejde,prostě se to sekne.Rvát to silou nechci.Nevíte co stím mám?mě napadá jediné,že my udělali špatnej výbrus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 9:18
 už se se to vyřešilo chtělo to pořádně namazat,předtim sem to jenom střiknul takovym mazivem...
Datum: 27. července 2010 9:18
 Pokud si myslis ze ti dali spatny pist tak ho zkus dat do valce a mel by ti bez zabran propadnout na druhou stranu..a stema krouzkama davas ty konce od te drazky ze ?
Datum: 26. července 2010 12:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vlož do válce i samotný kroužek.Když tam půjde kroužek i samotný válec, podívej se na zámky kroužků.Stalo se mi, že
byly mělké a ten výstupek v drážce pístu to nazvedával.
Datum: 25. července 2010 11:57
Jméno: Axo
IP: uživatel9995
 A píst bez krožků nasadit jde? Zkontroluj kroužky, můžou být větší.
Datum: 25. července 2010 11:02
 Ahoj draci.Uvažuji si koupit píst s jedním pístním kroužkem a nebo nebo se dvěma a nevím který je lepší.Poraďte prosím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:51
Jméno: hersi
IP: uživatel10105
 1 kroužkovej píste je spíše pro závodní učely!nikoli na ježdění.. používá se většinou po 8.vybrusu atd ale nevydrží moc dlouho přibležne 300km pak jde do háje :// takže já bych radši volil 2 kroužkovej  ale záleží na jaky učely to máš  a píšu z vlastní zkušenosti
Datum: 03. srpna 2010 21:51
 Kup 2 kroužkovej píst .1 Kroužkovej stím to budeš muset fůrt točit a spodek to bude mít hroznej.
Datum: 25. července 2010 11:56
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Zdravím vás, mám dotaz, Mám babetu dvou-rychlostní a jak tam jsou ty čelisti, které se odstředivou sílou roztahujou a zabírají /2 velké čelisti a 3 malé/ tak je mám sjeté a nechce se mi kupovat nové ty velké protože 430Kč mi příjde dost. Šlo by je nějak opravit, nalepit ty destičky nové. Pokud ano, tak jak a co se da pužit ? Děkuji všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 20:42
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Já myslím, že mluvím o rozběhavacích, jak mi to známy vysvětloval. MLuvil o těch na levé straně.
Datum: 24. července 2010 20:42
 Ještě jsem zapomněl dodat že jsem mluvim o řadících čelistech. Na startovací a rozběhové stačí nalepit nové obložení. tam se nemá co vymlátit
Datum: 24. července 2010 20:36
 Já jsem si to nechal v mototechně opravit. jedna čelist mě vyšla na 50Kč. Mám ještě známého,který si koupil brzdové obložení na pionýra,uřízl si z toho potřebný kus a nalepil to tam. nevim jestli se ještě dá samostatné obložení koupit. No ale stejně nejlepší budou nové čelisti protože staré ojeté bývají dost často vymleté od toho unašeče takže slabě zabírají.
Datum: 24. července 2010 20:34
 čuzz, draci , chtěl jsem ze zeptat jak mám vyrobit stahovák na ojniční čep na klice ? abych ji celou rozlisoval a pak zase nalisoval zpět známej mi to už jen pak vyváží dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 22:16
 No po mě za to chtěli 450 korun ale oni si za to učtují v každém servise jinačí prachy
Datum: 24. července 2010 22:16
 kolik vubec stojí prace v servise za vylisování a nalisování když jim ojnice dám ?
Datum: 24. července 2010 21:06
 nemuže nemá lis ma jen dražák a uchlkoměry
Datum: 24. července 2010 21:05
 přesně tak,stahovákem nemáš šanci nic udělat. Jednou jsem vyhazoval d šrotu zničenou kliku z babety a jen tak ze srandy jsem zkoušel ten čep dostat pryč a klikovku rozložit. no mlátiljsem do teho ze všech sil desetikilovým kladivem a čep se ani nepohnul. Ani žádný náznak že by se chtěl trochu pohnout
Datum: 24. července 2010 20:50
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 To radši nezkoušej.Na to jsou hydraulické lisy. Přitom nechápu jak ti to ten tvuj známý vyváží.Vždyť ti to tam muže i nalisovat ne ?
Datum: 24. července 2010 20:41
 To se ti asi nepovede.To je tam tak fest nalisovaný že to jde jenom strojově... nějakým lisem
Datum: 24. července 2010 17:23
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau draci myslíte že má cenu kupovat motor jawa 250/353 když mám 175 nevím co je to za tym dal mi ho strejda tak myslíte že to má cenu mám to na traktro je to nějaký velký rozdíl v tahu nebo moc ne děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 17:05
Jméno: 250
IP: uživatel6468
 Ja sem zastance toho ze kdyz uz neco delam tak to delam poradne, takze bych tam dal silnejsi motor a tenhle co mas bych prodal  (zajem bych mel  )
Datum: 24. července 2010 17:05
 rozdíl je docela slušnej...ale i ta 175 by to měla utáhnout, stejně to bude zpřevodovaný hoodně do síly...
Datum: 24. července 2010 14:08
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 zdar hosi nemate nekdo vačku na pionyra ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 12:00
 Jo mám doma jak novou tak i starou
Datum: 24. července 2010 12:00
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
Datum: 24. července 2010 11:52
 Ahoj všiml jsem si ,že mi asi moc netěsní hlava s válcem.Myslíte ,že na dosedací plošky můžu dát lapovací pastu a zabrousit to otačením hlavy a válce?Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 14:58
Jméno: Filip
IP: uživatel4389
 já to tak dělám už léta a v pohodě.
Datum: 24. července 2010 14:58
 Já tp dělal i hrubou...a hele dej tam ještě kapku oleje na dosedací plochu hlavy...ale být to nemusí...
Datum: 24. července 2010 12:39
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Také jsem to dělal středně hrubou pastou
Datum: 24. července 2010 12:35
 takhle se to normálně dělá
Datum: 24. července 2010 11:39
 Ahoj draci , mam dotaz kdyz davam pist tak sipka ma jit smerem k vyfuku ?? cili dolu ? a muzu dat 2 krouzky na pist co ma min 3 krouzky ??? diky moc za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 12:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám odskoušený že to jede stejně jako kdyby jsi dal 2kroužkovej píst...ale bejt tebou bych se bál že ti vypadne ten mosaznej zámek a zadřeš...dej tam normál 3 kroužky
Datum: 24. července 2010 12:53
Jméno: radek
IP: uživatel7924
 abi ti to funfovalo tak se musi ta posledni dražka zaslepit
Datum: 23. července 2010 23:51
 dej tam tři kroužky kdyby jsi nechal jednu drážku vlonou unikala by ti směs
Datum: 23. července 2010 21:55
 No tak aby ti to pak nejelo ještě hůř než jak ti to jede...ale nikdy sem s timhle nelaboroval.
Datum: 23. července 2010 20:51
 nekde sem cetl ze 2 krouzky vic toci ale nemaji moc spodek , nechce se me kupovat novy pist tak sem to chtel skusit na pistu co ma mit 3 krouzky
Datum: 23. července 2010 20:49
 když dáš na píst se třema drážkama na kroužky jen dva kroužky..bude ti ve zbylej drážce, unikat komprese....
Datum: 23. července 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pist sipkou dolů a kdyz mas pist se trema krouzkama tak je lepsi dat tri jede to i na dva ale je to takove blbe
Datum: 23. července 2010 20:47
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 zdravim lidi.da se nejak opravit,kdyz ukroutite sroub(jeden ze 4) co se do nich nasouva valec,jak tam sou dva zavity z kazde strany?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:09
Jméno: Noname
IP: uživatel9980
 Nebo se do zbytku šroubovice vyvrtá otvor a vytahovačem zalomených šrouboů se vytočí. Vytahovač má opačný závit a při vytahování se utahuje do díry. Stejný princip, jako řezání závitu do díry. Žádné lepidlo ti asi neudrží ty výkyvy teplot, to pnutí v tahu a ještě v takové ploše - lepidlo je nereálné.
Datum: 23. července 2010 10:09
 Hele měl jsem ten samý problém....vyvrtal sem do toho šteftu díru, a do tej dŕy natloukl takovou tyčku kvádrovýho tvaru...a pak sem šteft nomla vyšrouboval z karteru.
Datum: 22. července 2010 22:49
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 nejde to chytnout ,je to ulomene v karteru..svareca neuvidim mesic..slo by to prilepit dvouslozkovym umelym kovem?(prasek a epoxid) a odtahnout klestema?
Datum: 22. července 2010 21:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draku este si nerek poradne jestli je zalomenej u karteru?? pokud neni zaco chytit tak si najdi sikovnyho svarece a on ktomu privari kus zeleza a vysroubujeto, pokud ten zavit je strhlej tak vezmes origo steft sezenes sroub M7 da se sehnat v kovosrote maj ho stary skodovky faforiti i 120.. ve dverich jsou tim prisroubovany a nechs navarit ten kus sroubu ktomu stevtu
Datum: 22. července 2010 20:47
 neco podobnyho se mi stalo na valci tak jsem to vyvrtal udelal tam zavit M10 vzal starej sroub uriznul si potrebnou delku do toho sroubu udelal taky diru na zavit M6 a pak jsem vzal jenom lepidlo na zavity napatlal zasrouboval nechal vytvrdit a bylo hotovo
Datum: 22. července 2010 20:45
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 ok..mam stryca obrabeca,tk by to snad nemusel byt takovy problem
Datum: 22. července 2010 20:41
Jméno: zenys19
IP: uživatel9978
 Staci znat nekoho kdo ma soustruh nebo sehnat nekoho takovyho a je to v pohode reknes delku prumer prumer zavizu a cus za 5 minut ho mas hotovej
Datum: 22. července 2010 20:35
 což o to udělat závit,to jde ale sehnat takovej šteft je problém
Datum: 22. července 2010 20:29
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 a neda se to nejak vyvrtat?a pak treba zavitnikem udelat novy zavit?
Datum: 22. července 2010 20:18
Jméno: zenys19
IP: uživatel9978
 Jesi jsi ho zlomiv v hliniku tak jsi v p.... jesi jeste kousek koukat tak ho klestema dostanes ven. a das novej
Datum: 22. července 2010 20:16
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 spiš ne než jo  kup novej otazka par korun...
Datum: 22. července 2010 19:23
 Nazdar nevite tady nekdo kde by se dal sehnat válec na jawa 50 - 60ccm?\r\nColombo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 16:37
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Za kvalitu se platí..Válce z polska jedou slušne? Ano když to doděláš tak to jede jako origo 50ka..Být tebou tak poslu stejskymu válec at ti udělá cestovku a budeš se divit jak to pojede..Sám se si ted dělal dvou kanál s pomocnýma vyfukama,sice to neni tak kvalitne udělané,ale jede to slušne nato,že to jeste neni odlazene..
Datum: 24. července 2010 16:37
 nj ale stejskyho cestovní uprava stoji 2500kč coz je celkem dost , za 1tis mas celej novej valec z polska , jede to slusne
Datum: 23. července 2010 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo jsi trochu vedle ... ty válce super 60ccm!!!! jsou ve skutečnosti 8. výbrus ( to je nějakejch 55ccm) no a můžu ti říct že ten podle nich 60ccm od poláků pojede stejně jako českej 50ccm
Datum: 23. července 2010 11:51
 O úúravu? Jasná stejskyho cestovní nebo jiná úprava..není o čem váhat.
Datum: 22. července 2010 22:51
Jméno: Colombo
IP: uživatel9976
 upresni to prosim stando mi nejde ani tak o klasiku -puvodni vykon ale o upravu na co nejvetsi vykon
Datum: 22. července 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 vem obyc valec a nech dat na vybrus
Datum: 22. července 2010 21:15
 Stejskyho ...
Datum: 22. července 2010 20:32
 a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
Datum: 22. července 2010 20:24
 Videl jsi nekdy Simsona prevtrtanyho na 70 ccm?? A vis co se stane po 10 000km?? Praskne klika. Je to vyskouseny.
Datum: 22. července 2010 20:23
 mnohem lepší je Stejskyho úprava
Datum: 22. července 2010 20:12
 a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
Datum: 22. července 2010 20:02
 diky za odpovedi ale taky by me zajimalo jaké max rychlosti jste s nim dosahli
Datum: 22. července 2010 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 Já ho moc nedoporučuju. Jak 8.výbrus tak 0.výbrus z Polska jsou trochu DODO (pro mladou generaci-DOdelej DOma)...chce to si vzít pilníček a zarovnat kanály a zarovnat přefuky s karterama (to se nejlíp dělá při rozpůleném motoru),pak to chce obstříhat těsnění pod válec a pod sací koleno podle tvaru kanálů...často nastává problém že při vrtání 40mm naráží píst do hlavy,ktera ma spalovak sirokej 39mm(4.vybrus-vic se driv nedelalo)...ideální je nechat hlavu utočit u nejakeho znameho co ma soustruh...urcite doporucuju verzi s dvěma kroužkama...sám sem měl verzi se třema kroužkama a až ted vidím,že se to dost hřálo....Jelo to slušně,ale zázraky nečekej... výčet DODO uprav je nutný pro správné fungování válce a motoru!
Datum: 22. července 2010 17:35
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ne asi  kdyz normalj je necelych 50ccm a ted budes mit naky 60ccm tak je to asi logicky ne ??
Datum: 22. července 2010 17:34
 ale zajimalo by me jestli se s tim nejak zlepsi vykon
Datum: 22. července 2010 17:15
 vyrábí to v polsku...takže to tak i vypadá
Datum: 22. července 2010 17:04
 a nemátenáhodou s temito válci nejakou zkusenost??? rad bych vedel co si o nich mysli i ostatni
Datum: 22. července 2010 17:02
 Tejden dva počkej, pak tam stopro budou.
Datum: 22. července 2010 16:27
 na aukro jsem se dival ale ted tam nic nevidim
Datum: 22. července 2010 16:26
 na aukru jsou furt
Datum: 22. července 2010 16:23
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar chlapi, mam dotaz je mozny si sam v dilne vymenit ojicni lozisko a pokud ano a jak?  a jeste sem se chtel zeptat mate nekdo zkusenost s vymenou v mototechne a kolik za to chteli?dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To bych radši vyměnil celou ojnici od Sesy CKR..... Musíš rozlisovat kliku, a pak ji slisovat a vyvážit. Na to musíš mít verkcajk. Mě to udělal známej za 150 kč.
Datum: 22. července 2010 14:15
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 No to spodni
Datum: 22. července 2010 14:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 22. července 2010 14:00
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau má vliv na startování u pionýra stav pístních kroužku a když jsou nové startuje to líp. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší píst dvou kroužkový ne troj kroužkový díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 9:49
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 3 kroužky -větší tření víc se hřeje proto u novějších modelů jsou jen 2
Datum: 28. července 2010 9:49
 pístama*
Datum: 22. července 2010 8:02
 s těma písrama je to jedno
Datum: 22. července 2010 8:01
 Mno trochu maj ty kroužky vliv na startování .No když sme dal nový kruhy a potom sem chtěl jet tak to chytlo nádherně napoprvý to předtím moc ne.A jinač jestli chceš jezdit někde do kopců a mít lepší spodek tak dej 3 kroužkovej píst jestli chceš jezdit hodně po silnicích a točit tak dej 2 kroužkový píst
Datum: 21. července 2010 23:09
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čau draci, mám takový dotaz. Mám mustanga, dalo se z něho vytáhnout 70 mam ho po GO zajetý no ted sem mírně snížil hlavu a výsledek je že z toho vytáhnu tak akorát 60 .. zkoušel sem to různě ladit ale nic myslíte že by pomohlo trochu více přiškrtit sání vzduchu že by to pomohlo, kdyby to mělo větší odpor ?? nebo kdyžtak na co se zaměřit abych dosahoval aspon takového výkonu jako před tím snížením ?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:59
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jel no dal se vytočit ale že by se tak dalo jet .. normalně snižený spal. prostor na 5,7 ml
Datum: 21. července 2010 21:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ještě jedna věc když ti mustang jel 70 což ja nadhera proč si to snižoval?
Datum: 21. července 2010 21:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kolik si snížil tu hlavu??a jak přesně jsi ji snižoval jako kde na hlavě protže znám borce kteří snižovali a žebra =)=)=)==)
Datum: 21. července 2010 21:57
Jméno: čezet 175/487
IP: uživatel9949
 myslíte že na motor čz 175/487 bych mohl dat válec 125 kdybych dal i noví píst šlo by to? a pak šlo by přepsat obsah v tp aby bylo možno řídit zetku v 16 ?? díky za všechny rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:35
 musel by si vyměnit i hlavu a klikovku, ta je taky jiná...a jsem vážně zvědavej kdo ti to přepíše v dnešní době...z čezety mě odkázali na některý z autorizovaných servisů značky Cagiva, jakožto firmu, která převzala výrobu motocyklů ze strakonic...ale ani jeden autorizovaný servis se o tom se mnou nechtěl bavit, tak jsem se na to vykašlal a tři roky jezdil se 180ccm...
Datum: 20. července 2010 19:35
Jméno: ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec. Zase mám problem u mojeho fechtla kdyz vyjedu tak v pohode jedu asi tak 2 kilometry a pak asi jak se zahreje tak 3 uz nechce tahnut ani po rovince pak uz ani 2 ani jednicka pomalu to ztrací vykon,až už to nejede vubec a když uplně zastavím tak se strašně začne kouřit z hlavy.Čím toje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 17:28
 on ju má na prvnim zářezu až ted mě to došlo. blbě sem to pochopil
Datum: 20. července 2010 17:28
Datum: 20. července 2010 17:21
 čím je plíšek výš tím chudší ne?
Datum: 20. července 2010 17:14
 čím je plíšek výš tím chudší ne?
Datum: 20. července 2010 17:13
 Slamak : chudou?
Datum: 20. července 2010 16:53
 No to máš chudou směs dej jehlu o 1 zářez dolů
Datum: 20. července 2010 16:29
Jméno: ondras
IP: uživatel9201
 Na 3 zářezu od vrchu.
Datum: 20. července 2010 16:25
 Bud ti podfukuje hlava, nebo máš moc karbonu v hlavě,a tím se ti to strašně zahřívá. nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,
Datum: 20. července 2010 16:03
 Na kolikátym zářezu máš jehlu?
Datum: 20. července 2010 16:01
|



|