slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,potřeboval bych se zeptat jestli je můj mustang v dobrém stavu když s ním jezdím do delších mírných kopců za 3 s 13 zupkem.Je tam nová pístní sada, elektrody na svíčce jsou na 0,6 a předstih je 1,4 mm.Po rovince z něj víc jak 75 nedostanu protože pořád ještě nemám 100% zajeto jinak svíčka PAL N14.Prosím napište co si o tom myslíte potřeboval bych to vědět.Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No 75 to musíš mít 2 kroužkovej píst a hodně dobrej motor a taky kliak se musí volně otáčet a komprese by neměla být zase tak velká.Já měl 21 s 3kroužkový pístem a to bylo na tah dělo ale víc jak 65 -70 to nedalo poněvač 3 kruhy mno..........A s předstihem 1,4 to je nějaký divný ?To máš teda v tom magii ale tak jeslti ti to jede jak píšeš tak bud rád a předjížděj simsony a skutry at maj respekt.
 
 
Datum: 28. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky.Poradiš prosím jaký by jsi ty doporučoval?Ještě jsem myslel že bych dal svíčku NGK.Chtěl bych jezdit pokudmožno co nejlépe ale přeci jenom je to seriovka.
 
 
Datum: 28. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jede vyborne, ale neverim ze to jede tolik stimhle prectihem
 
 
Datum: 28. června 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Moc díky
 
 
Datum: 28. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ide ti výborne
 
 
Datum: 28. června 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
dobroš , jestli si to seda tak je to vynikajici
 
 
Datum: 28. června 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Ahoj seso chci se zeptat na ty valce na Pio ten original 38 jestli je to polsky nebo cesky jde mi o to jestli se da vlozka vylisovat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Omlouvám se ale nevšiml jsem si předchozí odpovědi
 
 
Datum: 28. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Podle mne 38 jde vylisovat a 40 nelze vylisovat
 
 
Datum: 28. června 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou polske a nejde vylisovat
 
 
Datum: 28. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budu přeložiskovávat mustanga a měnit gufera. Nakopírovali byste mi prosím sem odkazy z FK a napsali počet kusů¨, vůbec nevím, jaká ložiska koupit a kolik kusů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepotřebuju nutně jezdit, mám na to ještě rok. Ten motor má najeto asi 10 000km, ten nebude na kompletní generálku, ale gufera šly do hajzlu a ložiska to taky užije.
 
 
Datum: 28. června 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
stando: asi takle, z vlastnich veci co jsem delal at uz na motorkach nebo na autech tak skoro vzdy se objevi dalsi zavada jako treba opotrebovana kolecka (poznas je kdys je motor slozenej?!) spojka (mezilamela v PI*I (poznas na slozenem motoru ze je ozvejkana?) startovaci segment atd mohl bych pokracovat jiste urcite vis ze STUDENTI maji hluboko do kapsy (nevim jak je na tom ondragam) ale ja ano a kdys si objednam neco z netu dam navic 100 a pak zjistim ze potrebuju jeste neco tak 100 bych radsi projezdil v benzinu nez cekacka na dily navic ja kds neco delam tak poradne takze kdys mam rozpulenej motor proc nevylestit klikovej prostor pro hladsi chod?sam jiste vis ze (pocitam ze ti par motoru pod rukama proslo) ze bloky motoru ve vnitr vydapdaji ze bych blil a to za 1 den neudelas ... delnici asi vmem pripade vsechny motory delaly posledni sichtu o vanocich a chtely domu tak to tak vyprasily (zkratka vsechno hrube a humus) navic ten motor zase dlouho rozdelavanej nebude tot muj nazor at si dela kdo chce co chce ale ja OBZVLAST NA SVEM bych se stim motorem mazlil a ne zbouchat hr hr potrebuju jezdit nemam cas honem honem
 
 
Datum: 28. června 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, na toho mustanga je koupím určitě, ten má papíry a ať je to v pořádku, ať se na tom dá jezdit, teď jsou v hajzlu gufera, budu instalovat osmý výbrus, tak to i otevřu a přeložiskuju, ať můžu přístí rok brázdit české silnice. Pokud budou blbý v pařezovi, koupím je u známýho dodatečně. Teď váhám, jestli objednat ten lukopren za 135Kč, nebo koupit v Kolíně něco ve specializovaný prodejně tmelů.....
 
 
Datum: 28. června 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
to je právě otázka a tady od stolu z okresu kladno ti na ni odpovedet neumim.....pojem jede "dobre"je moc sirokej .....klasika.....jak uvidis,ze je to uz vytahaný,nebo v tech ložiskách budou takový nápeky od přepalenyho m2t,tak ty loziska vymen....pokud budou dobry s hladkym chodem a normalni vuli tak neni duvod je menit.....pokud v nich nelítá klika tak bych je nemenil vubec!
 
 
Datum: 28. června 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teď nutně potřebuju stahovák startéru na Tatrana a abych ušetřil na poštovném, tak si k tomu přiobjednám i ložiska a další opičárny. Jinak ještě dotaz pro vás. Když motorka dobře jezdí, jen z ní teče olej, měnili byste ložiska? Gufera samozřejmě půjdou nový, preventivně...
 
 
Datum: 28. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Věc B je,když potřebuješ druhej den jet a je předem dáno,proc se motor rozebírá,co se bude měnit,opravovat....takze si vsechny potrebny dily na vymenu sezenes dopredu,,,.to je pak operace na pul dne nejvíc.....kdyz se s tim budes hodne piplat....
 
 
Datum: 28. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
 
 
Datum: 28. června 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
lisej se.... hele vem ten motor rozpul ho a pak se kouknes na cisla lozisek a gufer ktery si objedas pokud nejsi prase tak motor budes davat do hromady budes: mejt, lestit atd abys to mel pekny a vsechno v cajku tyden bez fichtla te nezabije (nebo jak se tady dlouho ceka na dily) kort tebe kdys mas hafo jinejch motorek v garazi takze za me tak..:-) kazdpoadne loziska stejny na vsechyn typy nejsou:-)
 
 
Datum: 28. června 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík. Jsou stejný na všechny fichtly(třeba 555, 23 atd.), nebo se lišej?
 
 
Datum: 28. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
kamo si línej,ale ja este víc:-D ti to vypisu,mam to v telefonu:-D a najdi si to:-D Loziska: Klika 6303 C3 2x ,Výstupní hřídel prevodovky 6004 C3,hřídel pod spojkovym košem 6202 C3,lozisko v deklu 6202 C3. Gufera: Klika 17-30-7 2x, vystupni hridel 25-42-7,dekl 15-35-7. Ložiska na kliku doporucuju lepší jak ZVL,ale i ty ZVL stačí......
 
 
Datum: 28. června 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Komu neteče motor: jakým tmelem jste ho utěsnili? Tady na krámku je tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html Je to dobrý? Chtěl bych dát na jeden karter vrstvu tmelu, pak papírové těsnění, na druhej karter zase vrstvu tmelu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak výkonnější motor.... Ale když s tím budu jezdit stěží 50 po vesnici ,tak mě nějaký vibrace netrápí.
 
 
Datum: 28. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Tupoun mlátí do kliky,inteligent si udělá přípravek!!! Klika musí do ložisek ztuha suvně,bez zbytečného násilí!! Sebemenší poklep muže kliku rozcentrovat o pár desetin a to pak u výkonejsiho motoru znamená ohromnej nárus vibraci v otáčkách!!
 
 
Datum: 28. června 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
JAWA_ceZetak: mi pripomelo muj kamarad 17 let pulil taky motor sroubovakem:-D:-D:-D jestly tece nevim ma ho ve stole:-D Ondragam : stimdle tmelem jsem pretesnoval rozpulenou prevodovku na 120 jestly to teklo nevim zakaznik reklamovat neprijel... takze asi dobry kazdpoadne i s prstu to slo hezky blbe:-D
 
 
Datum: 28. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja tú polovicu čo mam v nej prevody dám do mraziaceho boxu a druhu polku dám nahraiť tak na 70C a potom to celé zložím bez akéhokoľvek násilia doslova to spadne dokopy:-D
 
 
Datum: 28. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si rozumíme. Mám jednu půlku skříně, tam je už poskládaná převodovka atd., je tam tmel a snad dostatečně nalisovaná klika. Teď to budu přiklápět druhou půlkou, musí bejt ohřátá, nebo se na tu kliku natlačí tím přitahováním šroubů?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že klia nebude uprostřed nevadí...stejnak se to liší jen nějakým mm....no hele nedávno jsem dělal 150 a koupil jsem tu malou tubičku lukoprenu za 45kč a namazal jsem s ním odmaštěněj karter a nalepil na papír a nechal do druhýho dne...druhej den jsem ten karter obřízl aby mi tam zůstal jen přilepenej papír a namazal jsem si druhej karter...po půl hodině jsem to sešrouboval a po 14 dnech nebyl motor zespoda ani mastnej ! takže to asi funguje :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku do jednoho kartru dás snad ještě než dáš dovnitř převodovku, ne? ložisko i s kartrem nahřej a kliku do něj naklepni gumovým kladivem. .....to dave´s: jasně že můžeš použít jen papír pokud jsou bloky přesně rovné....pokud to někdo půlil šrubovákem a majzlem je jasné ž euž to rovné neni tak to s pouze papírem bude chcát :-D....uvažuj i tak jako by motor nekdy půlil 13letý prcek bez stáhováku :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou značku tmelu? Utřeš hadrem namočeným v čistým benzínu? Pak ještě dotazy:ta druhá půlka karteru se neohřívá, ono se to ložisko natáhne na kužel kliky silou těch utahovaných šroubů? Může se stát, že když zandáváš kliku do karteru, že ji tam natlačíš málo a nebude uprostřed?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nepouzivam tmely a ani kapaka jen tesneni a vazelina mam tak udelano 5 svejch motoru a ani jeden se ,,nepocurava'':-) bylo to tak ve virobe tak proc tam sr*t tmel ze... mimochodem delal jsem nikdy nepulenou 555 ... a mezi blokem nebylo ZADNE tesneni....
 
 
Datum: 28. června 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dosedací plochy utřu hadrem, napatlám prstem vrstvičku tmelu, přiložím druhý dekl, nychytím šroubkya lehce přišrubuju....nechám to 5 minut zavadnout dotáhnu na doraz.... nikdy sem pod motorem nenašel kapku... papír nepoužívám.... takové tlusté jakoby palírovo gumové těsnění dávám jen ke spojce bez tmelu.... pokud plochy nejsou rovné tak si vem tabulku skla, na to polož šmirgl a kartrem párkrát po to šmirglu přejeď aby se plocha srovnala..... nemusíš to pokládat zrovna na sklo, ale na cokoliv co je přesně rovné
 
 
Datum: 28. června 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si to myslel. Jakou značku? Kombinuješ s papírem? Necháváš přes noc nedotažený a pak utahuješ na krev?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínem voe...každý sem může někdy upsat :-D používím na motory jedině červený motorový tmel.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už je to tu. CO je to banín? Jinak, čím to máš dělaný ty?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paulin velmi NEdoporučuju!!!!! kam se ho dal tam to teklo i když sem postupoval podle návodu. navíc reaguje s banínem a mění se ve sračku.
 
 
Datum: 28. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím nemá moc lidí dobrý zkušenosti, ale zase je to levnější. Počkám na další reakce.
 
 
Datum: 28. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám v pinckovi i tatranovi mezi karterama tenhle tmel + papír a neteče ani kapka. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html
 
 
Datum: 28. června 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ,nevíte někdo o firmě ,která dělá výbrusy v Olomouci?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 29. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kožušany asi 7 km od Olomouce a to je ta prodejna Simson a MZ?
 
 
Datum: 28. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO BIKE Štěpánek Jindřich... má to na rolsberský u hornbachu.. dělal me tam výbrus na 555.. odkud presne si?
 
 
Datum: 28. června 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci...asi to sem nepatří ale nemátě někdozájem o repasovanou klikovku na jawu 05 s jehlovým ložiskem nahoře? Válí se mi doma ve skříni asi 5 klikovek na 05ku,všechny jsou v dezolátním stavu nepoužitelné tak jsem si říkal že je jich škoda,nechal bych je zrepasovat a někomu by to možná udělalo radost i užitek... Cena za repasi je něco kolem 1000Kč. Repase kliky na jawu 21 mě stála 890 tak na 05ku to bude podobné. Zrepasovanou kliku bych prodal za 50Kč+cena za repasi. Ještě jednou se omlouvám ale už jsem to měl na 10ti inzercích a nikdo se neozval tak se tady třeba někdo najde. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha no tak to je škoda... Strašně nerad házím součástky z jaw nebo čz do šrotu ale asi minic jinýho nezbyde. Ve skříni se mi sama neopraví a když to s tou repasí je takové špatné tak nezbyde nic než je vyhodit... Díky za info
 
 
Datum: 28. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Kámo vybral sis dost blbej artikl....kliky 05 je dost choulostivý zboží a speciálně kliky z 05 pred rokem 65 jsou extra mekke a nektere ani prelisovat nejdou,protoze se proste vymáčknou...nemluvě o měkkosti materialu....tam se nedá opravit nic...ja osobně bych si kliku z 05 na repas vybíral hodně dlouho a pokud mozno co nejmene ojetou a nepoškozenou....pokus dobrej,ale asi radsi udelej radost sobě a tech 50,- za jednu ti ve výkupu daj taky;-) mě by spíš zajímala 21 klika s 05 hřídelema,ale s tvrdejma,cementovanejma......to mělo pár kousků pred zacatkem vyroby typu 20,21
 
 
Datum: 28. června 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě to má rozbouchaný závit jak to nějaké prase vyráželo kladivem...to by samozřejmě opravili taky
 
 
Datum: 28. června 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na všech klikovkách mám ojnice tak vyčvachtané že mají vůli až dřou o setrvačník,jsou tam vymleté bronzové pouzdra,rezavé jak liška,rozcentrované,ojnice ohlé... Nevim kdo to tak zřídil a právě takto je to k ničemu a tou repasí z toho vznikne klikovka uplně nová. Tak říkám že bych to někde nechal zrepasovat a prodal to protože je toho škoda a v takovém stavu je to nepoužitelné
 
 
Datum: 28. června 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jak to myslis v dezolatnim stavu? jako ze je treba ohla ojnice nebo ze to ma vuli jak dobytek nebo ze je zadrena?
 
 
Datum: 28. června 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, chtěl bych se zeptat: mám 2 kroužkový píst (po výbrusu, najeto jen asi 200 km), fungoval by správně motor kdybych tedy na 2 kroužkový píst dal jen jeden (moc neojetý) kroužek? Mohlo by to zvýšit výkon? (menší tření) Teoreticky ano žejo? Nechce se mi totiž kupovat nový 1 kroužkový píst. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9778    
Nefungovalo a je to celé od začátku nápad chorého člověka. Proč jsi dělal výbrus? Aby jsi snížil kompresní poměr tím, že pak sebereš z pístu jeden kroužek, nebo tam dáš jiný, který tam vůbec nepatří a ještě ke všemu ojebaný? Myslím si, že když si správně nahustíš pneumatiky tak ti to ne teoreticky, ale prakticky sníží tření k vozovce a mírně ti to zvýší výkon, a to bez nutnosti kurvit motor. Než si posereš motor po výbrusu, investuj trochu úsilí a nastuduj si třeba dílenskou příručku, nebo cokoliv jiného, co ti pomůže pochopit princip funkce motoru a jeho jednotlivých součástí.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel812    
mě když prasknul jeden kroužek tak to vůbec nechtělo chytit a to ho to už naházelo do fejfuku
 
 
Datum: 28. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jelo by to hůř,protože drážkou pro 2.kroužek by ti pronikala směs do vyfuku
 
 
Datum: 28. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: malej      E-mail:      IP: uživatel9773    
Zdravim, ctel bych se zeptat zda nekdo nevite kde sezenu hlavu na mustanga (pio), která tu byla nabízena dříve. Bylo o mnoho větší a lépe to prý chladilo. díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: malejjj      IP: uživatel9779    
jj tu vejirovou a mas fotku?
 
 
Datum: 28. června 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
myslis vejirovou (hvězdicovou) hlava si u pravenym spalovakem? nova stoji 1500 se sroubama
 
 
Datum: 27. června 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom takovej nápad. Mám dost vyběhaný motor( i když při neopatrnosti mi to málem ukopne nohu) 175/356. Dá se nějak poznat výbrus podle pístu, vlastním poměrně nepřesnou šupleru? Řekněme, že tam bude první výbrus, tak bych koupil kroužky na druhej výbrus a pilníčkem je zbrousil, aby při vložení asi do půlky válce měly mezeru 0,2mm? Šlo by to, mělo by to lepší tah a sílu, ono to už na čtyřku do kopce nemá páru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
musíš je zbrousit tak,aby se je tam spodem válce ztuha dal....válec bohuzel neni vsude stejne ojetej,takze nekde nad vyfukovym kanalem muze mit krouzek vuli 2 desetiny,ale spodem ho pak neprotahnes....pokud mas valec az tolik v prdeli,tak si myslim,ze lip jak 4 desetiny nad vyfukem to nebude....nedávno jsem to zkoušel na pio a dopadlo to asi tak....to ze moto nechce do kopce muze delat jen bohata smes....
 
 
Datum: 27. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
zdravim chci se poptat da se sehnat funglová klika a valec na pareza 555? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já neim ale řekl bych spíš že ne na jawa 50/20,21,23mustang seženěš ale na tohle ne asi
 
 
Datum: 27. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: pakotermix      IP: uživatel9431    
cus lidi mam 2 dotazi a to jestli bude drzet tekuty zelezo v zavitu ve valci kde ma byt matice k vyfukovymu kolenu protoze zavit uz je v hajzlu a to totalne a cim by mohlo byt ze jsem mel skoro trictvrte pistu pokrytyho karbone jeste dodam ez je to jawa 90 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: pakotermix      IP: uživatel9431    
to ti nepovim nemam tachac .. teda mam ale jeste sem ho tam nedal ale dam :-D jinak fekli z vesnice si na rozjezdu davam na jednicku a to s hodne velkym naskokem jinak nevim proc nane vsichni nadavaj ja jeste nemel ani jeden problem :-D jen vymena lamel a ve valci spatnej zavit na koleno uz pomalu vyreseno :-) ale fekl se stimhle neda vubec srovnat :-) myslim si ze je to takovej stred :-D prdel jak svine v lese jezdit se tim da dobre de to uplne vytocit a nezabiíjes se takovej vytunenej fichtl no :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je normální já to měl taky vždykcy tak i u fíka co mě dobrou kompresi a jezdil dobře.Hele kolik jede ta JAWA 90??Nikde sme to neviděl na vlastní oči docela by mě zajímalo jak to jede.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: pakotermix      IP: uživatel9431    
jeste dodam ze cerna nebo pokrita karbonem je jen ta vrchni cast ne celej pist !
 
 
Datum: 27. června 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravim draci, prosím poraďte čím jste vypalovali(dekarbonovali) výfuk u pionýra? A dále, drátěnky. Kdy je měnit? Je lepší když tam jsou nebo bez? Díky H. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykastruj výfuk a ten vnitřek vypal nebo vytří hadrem ale pak ti to sfialoví ale ty střeva vypal normálně a složto a necpi tam žádný drátěnky a tak pak to nemusí ani jet.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
jak říkám autogen nebo plynovej hořák
 
 
Datum: 27. června 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
opravdu jsou k ničemu?? Nějakej účel plnit museli, třeba zachytávat nečistoty a následně ucpvat vejfuk :-D:-D.. ještě nějaký další návrh jak vypalovat výfuk? :-) ten autogen by možná šel..
 
 
Datum: 27. června 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš drátěnky na nádobí apodobně, tak ty tam jsou naprosto k ničemu..akorát to brzdí
 
 
Datum: 27. června 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Propan butanem nechci ho znicit..
 
 
Datum: 27. června 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
taky se chystám na výfuk budu to dělat autogenem
 
 
Datum: 27. června 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak včera mě kámoš půjčil mustanga a ještě jeden kluk jel s moskqvitem a tak sme skusilo co to dá bylo to tak 1km do kopce mírnýho a potom rovinka ve městě .Zezačátku kopce mě mírně ujižděl poněvač to má dlouhý kvalty o proti moskvitu a pak v kopci sem ho začal dohánět a v zatáčce mírný skoro nahoře kopce sem ho předjel a říkal mě že jel něco kolem 75.Ale to bylo rychlost jako svině ...D::-Dno a potom sem to zaparkovali a hned projeli cajti .Sem myslel že půjdou po nás žesme překročili rychlost :-D:-D.Ale stejnak 5kvalt moskvito a na to že to je ještě nový tak to zas tak moc nejede . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ono treba nebude problem v prevodovce ale ve stylu razeni ... dle meho kdys cches tak to tam pada velice pekne jenze to je styl razeni: plny, ubrat, lupnout kvalt, plny zadna spojka a mezera je minimalni ale prevodovka na toto neni dimenzovana... ale aspon nepadaji tolik otacky
 
 
Datum: 28. června 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
já s vami nesoulasim na pincku je provodovka na hov-o prtoze to hrozne pada ty otacky a hlůavne na ladenych motorech mela byt 4kval ale se stejnou maximalkou ale mesimi mezerami aby otacky nepadaly ale aby motor mel porad optimalni otacky to by pak byla jina jizda
 
 
Datum: 27. června 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOCHEER:S tou 4 kvaltovou převodovkou máš pravdu taky sem nedávno složil fíka byl to sice šrot ale motr nebyl špatne ja dal sme tma 11 zub a to táhlo jako svině a těch 60 to jelo.Oni kdyby soudruzi jenom chtěly tak by dokázali udělat hodně namakanýho fíka.Neim proč to neudělali pak by to bylo uplně o nečem jiným .U tý seriovky mě u tý převodovky vadí akrotá taa mezera mezi 1 a 2 a pak už mezi tou 2 a 3 to už zas tak hrozný.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MB:Abys věděl tak tadycty policajti co jsou u nás tak jsou na nás zasedlí a oni projížděli ale nezastavovali a jenom čuměli po nás .A žádný tady pohádky neříkám a neim proč by to nebylo možný jako podle tebe .A když tady takhle prudíš tak mě nemusíš odpovídat na dotazy a cpát si ty svoje blbý kecy někam jinam dement*.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hoši to je můj mustang :-D ten motor jsem poskládal z dílů co mám doma a má ještě 0 výbrus a rozměr válce ( měřeno elektronicky ) 38,08mm no a napasoval jsem do něho kroužky a víc jsem s tím nedělal :-D a už dost lidí co jelo vedle mě mi říkalo že to jede 75...sám jsem tomu nechtěl věřit...ale včera jsem jel s kámošem na mustafoj (ve dvouch) no a předjeli jsme simsona jak prd :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jo je muzu poslat foto motor je 5 tikanal se vodou chlazenou havou a sanim klapkou do kliky ze spodu a z hora valce je vyjfk proste do kopce to jede jak po rovine otacky porad 12000 ot prevody krasne jdou za sebou neni sebemensi pokles paradni
 
 
Datum: 27. června 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to pravda tak to musí byt fakt dělo jak PRASE!!!!! Taky bych někdy chtěl něco takového ovšem jakou to bude mít žiotnost
 
 
Datum: 26. června 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Jeden borec kousek od nás má jawu 21 upravenou koplet ze 6stupnovou prevodovkou prevarene z ktm 85 to jezdi opravdu jak kroska do kopce 6plny jak nic vybec to nezdycha to rve asfalt samo ma tam tuning motor a hlavu ma vodou chlazenou
 
 
Datum: 26. června 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych tonu i věřil... na to že je to 5 kvalt tak nic moc.... Kdyby se dával čtyřkvalt do jawek 21 sériově už od výroby,víte co by to bylo za luxus? s 11zubem by to na čtverku dosahovalo stejný rychlosti jak na trojku s 13zubem a s tím 11z to má teda zátah jako kráva když je motor v dobrým stavu...
 
 
Datum: 26. června 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Je to byla náhoda:-D:-D:-Dzrovna když ste zastavili:-D:-D:-Dtohle vyprávěj lidem na perníku ..zas pohádky toto..
 
 
Datum: 26. června 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
no nevim , verit se mi tomu nechce
 
 
Datum: 26. června 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas čím je způsobeno to že přehřátý motor je strašně líný? Nějaké velké tření? nebo špatné spalování? Nějak jsem se tímto nezabýval ale dneska jsem jel prudký kopec. po chvíle mi to tak tak tahla jednička. Zastavil jsem v hospodě a mezitím motor vychládl a pokračoval jsem v jízdě a najednou už jsem to hnal na trojku do toho kopce... Jen tak mě to zajímá. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Ursula      IP: uživatel9778    
Boocheer - v jiných příspěvcích kolikrát shodíš člověka, který radí moudře, nějakou svou debilitou, nebo přitakáváš nějakému nesmyslnému nápadu oproti správnému řešení problému a tady se ptáš na takovou banalitu! Příště bude co? Budeš machrovat o převodovkách a pak se ptát jak se startuje motorka?
 
 
Datum: 28. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Hele to je jednoduchý.....jak se motor mene chladi,tak se ohriva,jak se ohriva,tak lenivý a navíc se s teplotou karburátoru a klikové skrine meni objem nasateho vzduchu,hohatost smesi a dochází k mensimu chlazeni motoru smesi,protoze smes je taky teplá....hodne pomáhá svíčka N14C a aspon pul centimetru vysoke tesneni mezi sacim kolenem a válcem....neumíš si představit,jakou změnu to sebou přinese!!! Já osobně na CU mam takle odizolovaný karburátor a je neustále ledový a motor vadne uplne minimálně....a to musím dodat,že nezná otáčky nižší jak 6000 a kompresní poměr ma jeste malinko vyšší jak od Stejskyho.....fakt neco neskutecneho......ale za predpokladů,ze je vse správně seřízeno!!!
 
 
Datum: 27. června 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha... takže píst by se měl roztáhnout víc než vložka a vznikne velký tření? Až ted jsem si uvědomil že při stejné teplotě je hliník víc roztáhlý jak litina... Jsem hold blbec já když si něco uvdomím tak to chvili trvá :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 0:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se děje s kovem když se zahřívá? roztahujese..... a hliník se roztahuje nejlíp a nejrychlej. tak co se děje ve válci když se píst roztáhne?
 
 
Datum: 27. června 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vím ale mě by zajímalo proč. Jestli se nějak zvyšuje tření? Ptám se jako malý mamlas ale docela mě to zajímá
 
 
Datum: 26. června 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každý motor ztrácí se zvyšující teplotou výkon...to nevíš?
 
 
Datum: 26. června 2010 23:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vím ale já jsem nemyslel jak dojde k přehřátí motoru. já jsem měl na mysli čím je způsobeno to že je motor líný když je přehřátý... i tak dík za odpovědi
 
 
Datum: 26. června 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,bohatá směs
 
 
Datum: 26. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tím že si jel pomalu a nebyl žádný nápor vzduchu....jinak řečeno nemělo se to jak chladit
 
 
Datum: 26. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že.. :-D a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka) :-D spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se ! :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenzl : díky . pero. - říkám když se chci rozjet a né když dojíždím.zas tak blbý nejsem abych neuměl dát při podřazování jedničku... ;-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo to bude tím , že když dojíždíš tak tam dáš neutrál mezi 2-3
 
 
Datum: 25. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pritahni automat a kup novy lamely a bude to ok
 
 
Datum: 25. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čus čus jedete nekdo na závody na kašavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je stejný stahovák rotoru na tatrana jako na čz 150? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pomineme-li pošahané dobíjení a ampérmetr, co dělá na konci ten debilní kovový zvuk http://www.youtube.com/watch?v=BPHmEh4cMTQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
je to dačo s kľukov toto mi robilo na tatrane tá motorka má svoje roky ta čo od nej chceš
 
 
Datum: 24. června 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
mas recht :-D - dokud jede - tak to neres
 
 
Datum: 24. června 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokud se to nezadře, budu jezdit na zvonící kliku.
 
 
Datum: 24. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika nebo futro bude v hajzlu...
 
 
Datum: 24. června 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdá se mi jakoby to bylo něco za deklem spojky jakoby to asi byl segment jakkdyby tam něco klepalo
 
 
Datum: 24. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec, mám jeden dotaz. Nemůžu sundat hlavu u motoru z Jawy 20. Ty čtyři matky M10 byly trochu zarezlé, ale dostal jsem je ven. Hlava však nejde sundat ani za prase. Nechci to nějak poškodit, poradíte prosím ??? Dík moc.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Tak to pardón :-D Omlouvám se za mou neinformovanost :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulín: no tys to rozsek :-D :-D....stepan95: jo...sice je to na 10 klíč, ale matka je to M6 :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Na jawa-50.cz bylo napsáno, že se to má odtahovat trubkovým klíčem 10. Tak sem ho vzal a odtáhl všechny matky... Já vlastně na 100% nevím že je to z dvacítky, ale říkal to ten chlap, co jsem to od něj koupil. P.S. Hlava už je dole, ale potom sem 2 hodiny vytloukal totálně zarezlý píst :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 matky M10? :-) To máš, ale 4 krát zvětšenou verzi Jawy 20, ne? :-) Pokud si teda správně pomatuji (nevím, moc pionýrů sem za život neviděl....) tak tam jsou matky M6 :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Vem si velký tlustější šroubovák a zapač mezi žebrováním a musí jít dole
 
 
Datum: 24. června 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ne - ještě ne. Jenom se trošinku viklá, ale nepustí :-(
 
 
Datum: 24. června 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže už je dole? Já jsem udělal to co jsem ti radil u 175/356, na které snad 50 000km nikdo neudělal výbrus a nesundal hlavu, ta panečku skočila pěkně vysoko s řádným kovovým zvukem.
 
 
Datum: 24. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Sem zabíral co to šlo, ale nic prostě. Akorát sem ji tak vyviklal :-)
 
 
Datum: 24. června 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slabochu...musíš vcí zabrat
 
 
Datum: 24. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Utáhni tam svíčku a prošlápni to, ona vyletí.
 
 
Datum: 24. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9758    
Ahoj, Chtěl bych se zeptat, Mám Jawu 555 a chtěl bych na motor nasadit hlavu a válec s pístem z 21, jenže 555má průměr pístního čepu 10mm a Jawa21 14mm. Pasuje ojnice nebo rovnou celá klikovka z 21 do 555? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, ojnice nepasne ani zaprd z 21 do setrváku z 555... klikovka celá ovšem pásne do karterů z 555.. akorát musíš koupit jiný ložiska (6003 C3) a gufera (17×35×7 ale nejsem si jistej uz).. jo a pak je jeste problem s primarnim reezovym koleckem.. je výš, já jsem to vyresil tak, ze jsem si nechal zvetsit ten kuzel, co je v kolecku a pasne to ted jak prdel na hrnec :-)... a valec z 21 na kartery z 555 sice das, ale jak rekl péro, jsou tam jiný přefuky, takze je to naprd...
 
 
Datum: 24. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle mě je blbost to co chceš dělat...555 má jinčí přefuky..radši tam dej celej motor z 21 a nedělej nějakej bastl !
 
 
Datum: 24. června 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam za to že ojnice jo, ale celá klikovka ne...
 
 
Datum: 24. června 2010 19:13
 
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 10:04:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu