|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec, jak se dá utěsnit hlava válce, řekl bych že plochy od hlavy a válce nejsou perfektně slícované, doposud to tam bylo jen tak be ztěsnění
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:22
 cau draci chcu se zeptat jestli nevite jaka ojnice pasuje na stadiona s22. někdo mi rikal ze ze simsona ale nevi to jiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:14
 Cau chci se zeptat jestli nekdo neví jaká pasuje ojnice do stadiona s22 pry tam pasuje ze simsona ale nevím to jistě dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:12
 Zdravím draci .Kolik myslíte že by jela hodně zachoválá 350/354 která má najeto 3500km????Má to jeden děda a stará se o to fatk dobře......Na takovýhle kubatůře sem ještě nikdy v životě nejel tak zkušení z vás budou určitě vědět.Co vy na to????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:47
 Jestli má originální zpřevodování tak maximálně 130
Datum: 28. července 2010 23:47
 Zdar draci mam na vas dotaz mam motor z jawa 555 a napadlo me ze bych si nechal udelat Stejskyho upravu ale kdyz jsem se dozvedel ze Stejsky dela jen upravy na valce jawa 21/05 s litinovou vlozkou . S tim valcem by ani nebyl takovy problem da se koupit z aukra za slusne penize ale jestli by potom sel puvodni valec 555 vymenit za tu 21 /05 .Zkratka jestli bych ten valec Jawa 21 nebo 05 sel nasadit na motor Jawa 555
diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 555 má snad taky litinovou vložku ne? já myslím že by nebyl problém kdyby ses s ním domluvil....ale potom by to taky chtělo předělat kliku a dát na ní ojnici z 20,21 aby to vydržela
Datum: 28. července 2010 23:12
 neseděli by ti prefuky.. zkratka nebylo by to ono
Datum: 28. července 2010 22:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Zdarec mám pincka ktereho sem spravil no a jede dobre ale kdyz tomu dam plny knedl a roztahuju třeba jednicku vytoci se a pak tam je taky divny zvuk a motor netahne jakoby prskani nevím co stym dík chlapi předstih a odtrh je OK vše seřízeno
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:10
 zdar hele tak to má zasebou motor ale jestli hceš já ho odtebe za rozumnou cenu koupím a je s tp, A ZA KOLIK?
Datum: 09. srpna 2010 13:10
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ahoj... jak je to možný že mi motor jede vic na 11z sekundaro nez na 12z a 13z ???? motor mam po výbrusu ale už je najeto skoro 450km
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:49
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cuss .. tak dneska jsem skousel dat do motoru 11z sekundaro a motor je po výbrusu už zajety a roztocil se na neuveritelnych 65 km/hod. a kdyz jsem tam mel 12z i 13z sekundaro tak motor nesel roztocit pres 60km/hod. jak je to mozne ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:05
 nO TYvole 1 kroužek to točí 10 000?d   Ne to ne ale těch 7500 to věřím
Datum: 28. července 2010 23:05
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 ja mam 3 krouzek motor v origo stavu a z kopce sem jel na 2jku s origo sekundarem pres 6Okm/h motor taky malem vyletel tak sem pak jezdil radsi na netral z kopce
Datum: 28. července 2010 21:25
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ja tam mam jednokruch !!!!
Datum: 28. července 2010 19:18
 Hele víšco je zajímavý že sem na jaře jezdil s fíkem.Byla to Jawa 21 a taky sem tam měl 11 zub sekundár a 3 kroužkový píst.A tyvole to mělo odpich jako svině a rychle to taky jelo ale těch 65 spíš55-60 ale je zajimavý že zkopce sem ujížděl kámošovvi co měl mustafa s 12 zub sice motor málem vyletěl z rámu ale stálo to za to.A ten mustaf mu jezdil pěkně.Tak ty tam máš určitě 2 kroužkovej píst poněvač já s 3 kroužkovým bych tolik nedal.
Datum: 28. července 2010 17:56
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Obdivuhodné, hmm??? Rychlost 5km/h je docela zanedbatelná, stačí trochu větru v zádech. Kdyby byl rozdíl větší, pak bych se tím zabýval. Stejný rodíl může udělat i hladší povrch vozovky a dobře nahuštěné pneumatiky. Dotaz je bezpředmětný, pouze informativní.
Datum: 28. července 2010 16:50
 Zdar, řeším problém..Mám jawu 05, motor z jawa 20 (nevím jestli je v těch motorech nějáký rozdíl?)..Za studena musím roztláčet, nejde do otáček ale jak se po cca 50 metrech trochu ohřeje tak jede normálně, což mi ale tolik nevadí..Ale jak se po cca 3km pod plnym ohřeje, tak začne rychle ztrácet výkon a dusit se, musím pak ubrat plyn a jsem rád když jedu 45km/h..Nějáký rady, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:01
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Vem si píst do mototechny a je...
Datum: 31. července 2010 9:53
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 TO: lk - Óch ja. Spousta lidí je tady poměrně málo gramotných - dle stylu psaní, horší je, že jsou zde i tací, kterým dělá problém čtení! Přečti si všechny odpovědi k tomuto dotazu, pak ještě jednou co jsem psal já a pak se mě ptej od kdy se kupujou kroužky podle starých. Od té doby, co tě nenaučili číst!
Datum: 28. července 2010 22:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 robert: od kdy se kupujou koružky podle starejch? stačí když se koukne jaký číslo má vyražený na pístu, případně vrtání válce změří posuvkou a podle toho, kolikátej výbrus má, tak koupí kroužky....zálkadní vrtání je 38mm a výbrusy jdou po 0,25mm ... jednoduchá matematika.... jinak pismena dříve udávali toleranci výbrusu, ale na to už se dneska nehraje
Datum: 28. července 2010 19:30
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Raději se podívej do tabulek, kolik pístních čepů různých velikostí se dá použít pro jaký píst a ojnici a zjistíš, že tam jakýkoliv dát nemůžeš. Válec i píst by měli mít na sobě vyražené písmeno, popř. číslo výbrusu - podle toho se podívej do dílenské příručky a zjistíš, jaké tam patří pístní kroužky. Rozdíly bývají v setinách, ne-li tisícnách milimetru, to okem nepoznáš a posuvkou změříš jen přibližně. Nelze kupovat kroužky nové, podle starých ojetých. Co potom koupíš? Nové kroužky s průměrem jak ojeté? Jestli nechceš marnit čas, peníze a svou práci, sežeň si dílenskou příručku pro Jawa 05/20/21/23a a tam vše potřebné nalezneš.
Datum: 28. července 2010 17:06
 Radši si na ten pístní čep udělej stahovák at tim mlácením nepoškodíš ojnici.
Datum: 28. července 2010 13:15
 Píst vyndáš tak že z válce odšroubuješ výfuk i karburátoe. odšroubuješ hlavu a pak to celé normálně vytáhneš. Pak jsou v pístu ty otvory pro čep a v nich zajištovací kroužky. Ty vytahni kombinačkama. Pístní čep jde obvykle vysunout ručně pokud je motor nějakou dobu jetý. Když to nepujde tak to normálně vyraz nějakou kulatinou a kladivem. A pozor ad sinepoškodíš bronzové futro v ojnici a ad ojnici neohneš. opatrně a s citem. Změř si šuplerou průměr válce,a v mototechně nebo někde řekni že chceš píst s kroužkama na tento průměr a oni ti to dají. alespon u mě to tak funguje. S pístem doporučuji koupit i nový pístní čep
Datum: 28. července 2010 12:53
 Cus lidi muzete mi nekdo popsat z jakych soucastek je slozeny original vyfuk na mustanga ? ted sme jeden privezl a neni kompletni chybi mi ta poslendi prepazka ten plech co je prisroubovanej tou matkou a tim se take chci zeptat jestli ho nekdo nemate na prodej ? dik moc chci to vedet abych vedel co vsechno mi chybí
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:05
 Dik uz sem to nasle spletl jsem se o radek
Datum: 28. července 2010 20:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak se podivej znova.... v katalogu pro 50/23 jasně vidim otevřenej vejfuk
Datum: 28. července 2010 19:24
 na ten sem koukal ale je tam namalovany a popsany poze doutnik a nikoli ten otevreny
Datum: 28. července 2010 17:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na sesamoto si najdi katalog ND
Datum: 28. července 2010 16:11
 Cus lidi muzete mi nekdo popsat z ceho se sklada origo vyfuk na mustanga ? jaky jakych soucastek je slozen pac sem privezl jeden a neni kompletnichybí mu ta posledni komora jak je prisroubovana tou matkoua tim chci se zeptat jestli ji nekdo nemate na prodej ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:39
 Cus lidi muzete mi nekdopopsat z ceho vseho je slozeny original vyfuk koupil jsme ted jeden a na konci chybí ta poslední prepazka jak jsou v ni dve diry .... a tim chci se poptat i jestli nekdo nema ten posledni plex do vyfuku je to vyfuk ala mustang ? dik a aspon mi napiste z ceho je vseho slozen
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:37
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:55
 Prosimvas řeším takový problém. Kámoš si mě pozval jestli bych se mu nepodíval na pionýra. Má motor po kompletní generálce,najeté asi 3000Km a stěžuje si že na rovině ikdyž je bezvětří tak mu to nejede víc jak 60. taky jsem se na tom projel a fakt. To prostě jak kdyby nemělo silu ze sebe vytáhnout ty maximální otáčky jak u každého pincka. Když jedu na mém pionýru za tři a dám pyn naplno tak to má po nějakém čase maximální otáčky dobré už na zadření a jede to skoro 80... ale u něho to jakoby nemělo silu,jakobych stál na brzdě,nechce se to dostat do tech max otáček. ale nijak to nevynechává jede to plynule.prohozené kolečka v motoru nemá. skoušeli jsme různé hodnoty předstihu,různě štelovat karbec a nic. kompresi to má jak šlak,olej to nesaje a gufera jsou v pořádku. ještě nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal. poradte prosím.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:51
 tak to mas kliku  ale aspon ste to poradne promazali  nafta je o neco mastnejsi nez benzin,tak ste to prohnali...
Datum: 29. července 2010 20:51
 problém vyřešen. zjistili jsme že na naší benzínce se ti pitomci asi popletli a naléli naftu do nádrže kde má byt naturál. Onměl pul nádrže benzínu a chtěl ji doplnit tak si jel na benzinku a hodil si tam naftu s tím že tam lije benzin. Takže měl pul nadrže nafty a pul benzinu. Jenže jak jsem já jel na benzin tak už jsem měl v nádrží asi 2 deci a jak jsem si tam nalél plnou nádrž nafty tak to přestalo jet. asi 100 metrů sem to tlačil a pak jsem jaksi nouzově dojel domů a podle pachu jsem zjistil že tam mám naftu. Na kámošovém pinckovijsme tu sračku vyléli,dali tam plnou nádrž čistého benzinu a už mu to letí jako drak
Datum: 29. července 2010 18:39
 skus tam dát řetězový kolečko s míň zubama... nebo je možná ucpanej filtr skus bez něj...
Datum: 27. července 2010 22:18
 Na neutral to točí do plných jako pila. s tím kouřem jakkdy no. když se s tím třeba dennejezdí a pak se to nakopne tak to kouří. ale když se zahřeje tak nejde kouř ani vidět. Nekouří ani když dostává záhul do kopce
Datum: 27. července 2010 18:58
 a co na neutrál?? vytočí se to parádně?? jinak jak uvedl už někdo přede mnou -zkuste to pořádně rozmuchlat.. kouří ten pincek nebo ne?
Datum: 27. července 2010 18:49
 dobře skusíme to...díky za rady
Datum: 27. července 2010 18:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 skus tan karbec přehodit jo
Datum: 27. července 2010 18:33
 točí... zadní se točí nádherně a to přední když roztočím tak se točí ještě pul hodiny... zitra budeme pokračovat tak vám dám vědět jak to dopadlo
Datum: 27. července 2010 18:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 joa točí se volně obě kola zadní a přední????????
Datum: 27. července 2010 18:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jenom tak že jsem se dneska díval jak říkam skus bez toho filtru a ještě jedna pokud maš toho svojeho pionýra tak tam dej ten tvuj karbec a vyskoušejte jak to pojede
Datum: 27. července 2010 18:25
 jo to zapalko je origoš a jiskra jak blesk...krásně seřízeno. skusime to bez teho filtru
Datum: 27. července 2010 18:21
 Jo nějaké video tam myslim mám...proč?
Datum: 27. července 2010 18:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jinak zkuste jezdit bez filtru a potom napiš
Datum: 27. července 2010 18:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nemáš nějake videa na youtube?????, jak tam jezdíšč na pincku který stál 20 let??????další věc zapalování ma tam originál a jaka je jiskra?????????
Datum: 27. července 2010 18:15
 a to kolečko tam má originální 13 zub
Datum: 27. července 2010 18:05
 výfuk jsme rozebrali co nejvíc to šlo,díly z něj jsme umyli v benzínu a do výfuku nalíli technický benzin a nechali všechno vyhořet. Až to vyhořelo tak jsme to vyklepali,ještě plynovým hořákem vevnitř trochu posychrovali a zase vyklepali. je krásný bez jediného smítka. až do plechu je čistý
Datum: 27. července 2010 18:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 řetězové kolečko ma jake?????a jak jste výfuk vypalivali?
Datum: 27. července 2010 17:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vidím to tak že ten motor chce prostě roztahat....vemte ho někde z kopce na plnej točte ho do sra*ek a pak ho nechte vychladnouz a zase..on si zvykne
Datum: 27. července 2010 15:19
 Kola se točí volně. Hodnoty předstihu jsme skoušeli celé odpoledne od hodnoty 1mm po hodnotu 2.3mm a to nic. nepomůže. Válec tam má originální a zajížděl to perfektně. 1500Km s tím nejezdil víc jak 50Km/h a vůbec to netočil. Výfuk jsme vypalovali a filtr je tam nepoužitý. Koružky jsme taky skoušeli dávat nové ikdyž tam ty staré byly vpořádku.
Datum: 27. července 2010 12:52
 a co kola nedřou mu bubny??a nemá špatný pístní kroužky?
Datum: 27. července 2010 12:41
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Odtrh mám podle oka  ,do předstihu jsem se nepouštěl...,žádný novej šitskej válec nemám,asi před tisici km byla dělána GO.
Datum: 27. července 2010 12:37
Jméno: termix
IP: uživatel10025
 proste blbe nastavenej predstih a odtrh muze to bejt nastaveny podle toho jak to maj vsichni ale je toblbe skus to nak poladit podle oka to je nejlepsi
Datum: 27. července 2010 12:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nemáte tam ty nový šitský válce??a taky jak to po tom výbrusu zajížděl...
Datum: 27. července 2010 12:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 mam uplně stejny problem,pionyr nastartuju na prvni našlapnuti,ale když jedu na trojku tak kolem těch šedesati kilometru za hodinu už to nezrychluje
Datum: 27. července 2010 11:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 akdy byl číštěný výfuk a filtr?
Datum: 27. července 2010 11:18
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 čus potřeboval bych poradit koupil sem nový ložiska na kliku u pioníra nahřál sem je a nasadil sem je na kliku ale ted jí dávam zmrazit a kartéry nahřát horkovzdušnou pistolí a nemůžu to složit a mátit do toho nechci. nevíte někdo v čem dělam chybu?? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 20:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Přesně tak ložiska napřed do karteru to uděláš tak že karter nahřeješ horkovzušnou pistolí tak kde se dává ložisko to nahřeješ a pak ho tam nasadíš a až potom teprve skládat
Datum: 26. července 2010 20:04
 ložiska nejdříve do kartru a potom skladat
Datum: 26. července 2010 19:21
 čus draci mam tedkom na stole motor a ojnice ma tovou vuli že je odřena ze staran o setrvaky to je asi dobře v haji to tam rači nemam montovat na zpět žejo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:10
 hmm problem vyřyšen ojnice ohla jako rohlik
Datum: 26. července 2010 22:10
 když je odřená ojnice tak to může zpsobit jenom jedno a to je ojniční ložisko. Radši bych dal dal jinou jestli máš.
Datum: 26. července 2010 19:20
Jméno: michal88
IP: uživatel7794
 tak zalezi jak ma velkou vuli a ze je odrena ze stran mohli zpusobit loziska ktere byli v haji ale raco bych dal jinou
Datum: 26. července 2010 18:54
Jméno: fredy
IP: uživatel1089
 cau draci chci se zeptat jaky je maximalni vrtání u javy 350 typ 354 kdyz základní je 58mm ?? dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau týpci bude pasovat na čz 175/356 hlava třeba z typu 175/450 nebo jak to je?prostě jestli mi na 175/356 bude pasovat jakákoliv hlava z kulatý 175 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 0:33
 no když na 450, pasuje válec 356 tak hlava z 356 na 450 pasovat taky bude
Datum: 26. července 2010 0:33
 Cusec lidi,mam takovy maly problem mam fichtlika po GO vse ok ale kdyz jedu na plny plyn na 3 tak mi to nekdy strili od valce..nevite cim to muze byt estli spatne nastavenym zapalkem,tesnenim,tryskama,nenastavenym karbecem ??? DIkes moc za vse..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:36
 mi střilelo do sáni,když sem měl ucpaný výfuk,ale i ten předstih to může dělat..Zkontroluj obojí
Datum: 26. července 2010 13:36
 Přidám se k nastaveni předstihu, a odtru
Datum: 26. července 2010 8:22
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nas tav si predstih
Datum: 26. července 2010 7:58
 Zkus utěsnit celej karbec, to co má být dotáhlé dotáhni....mě to pomohlo
Datum: 26. července 2010 7:25
 proste to streli a na 1 sekundu ztrati vykon tak uberu a pak zas davam plny a fika to a pak zas streli,dela to sice jen nekdy ale dela a to me stve..a to tesneni myslis jako mezi karterama protoze mi amm trosku kape olej ...
Datum: 26. července 2010 0:29
 HA HA JESLI TI TO PRSKÁ TAK ŠPATNÝ TĚSNĚNÍ A JESLI STŘILÍ DO VEJFUKU TAK ŠPATNI PŘEDSTIH A TAK.
Datum: 26. července 2010 0:26
 Vypadá to na špatně nastavený předstih s odtrhem nebo špatný kondík
Datum: 26. července 2010 0:20
|



|