slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
zdarec, jak se dá utěsnit hlava válce, řekl bych že plochy od hlavy a válce nejsou perfektně slícované, doposud to tam bylo jen tak be ztěsnění odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci chcu se zeptat jestli nevite jaka ojnice pasuje na stadiona s22. někdo mi rikal ze ze simsona ale nevi to jiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau chci se zeptat jestli nekdo neví jaká pasuje ojnice do stadiona s22 pry tam pasuje ze simsona ale nevím to jistě dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci .Kolik myslíte že by jela hodně zachoválá 350/354 která má najeto 3500km????Má to jeden děda a stará se o to fatk dobře......Na takovýhle kubatůře sem ještě nikdy v životě nejel tak zkušení z vás budou určitě vědět.Co vy na to???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli má originální zpřevodování tak maximálně 130
 
 
Datum: 28. července 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
Zdar draci mam na vas dotaz mam motor z jawa 555 a napadlo me ze bych si nechal udelat Stejskyho upravu ale kdyz jsem se dozvedel ze Stejsky dela jen upravy na valce jawa 21/05 s litinovou vlozkou . S tim valcem by ani nebyl takovy problem da se koupit z aukra za slusne penize ale jestli by potom sel puvodni valec 555 vymenit za tu 21 /05 .Zkratka jestli bych ten valec Jawa 21 nebo 05 sel nasadit na motor Jawa 555 diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
555 má snad taky litinovou vložku ne? já myslím že by nebyl problém kdyby ses s ním domluvil....ale potom by to taky chtělo předělat kliku a dát na ní ojnici z 20,21 aby to vydržela
 
 
Datum: 28. července 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neseděli by ti prefuky.. zkratka nebylo by to ono
 
 
Datum: 28. července 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Zdarec mám pincka ktereho sem spravil no a jede dobre ale kdyz tomu dam plny knedl a roztahuju třeba jednicku vytoci se a pak tam je taky divny zvuk a motor netahne jakoby prskani nevím co stym dík chlapi předstih a odtrh je OK vše seřízeno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel5605    
zdar hele tak to má zasebou motor ale jestli hceš já ho odtebe za rozumnou cenu koupím a je s tp, A ZA KOLIK?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ahoj... jak je to možný že mi motor jede vic na 11z sekundaro nez na 12z a 13z ???? motor mam po výbrusu ale už je najeto skoro 450km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cuss .. tak dneska jsem skousel dat do motoru 11z sekundaro a motor je po výbrusu už zajety a roztocil se na neuveritelnych 65 km/hod. a kdyz jsem tam mel 12z i 13z sekundaro tak motor nesel roztocit pres 60km/hod. jak je to mozne ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nO TYvole 1 kroužek to točí 10 000?d:-D:-DNe to ne ale těch 7500 to věřím
 
 
Datum: 28. července 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10043    
ja mam 3 krouzek motor v origo stavu a z kopce sem jel na 2jku s origo sekundarem pres 6Okm/h motor taky malem vyletel tak sem pak jezdil radsi na netral z kopce
 
 
Datum: 28. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ja tam mam jednokruch !!!!
 
 
Datum: 28. července 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele víšco je zajímavý že sem na jaře jezdil s fíkem.Byla to Jawa 21 a taky sem tam měl 11 zub sekundár a 3 kroužkový píst.A tyvole to mělo odpich jako svině a rychle to taky jelo ale těch 65 spíš55-60 ale je zajimavý že zkopce sem ujížděl kámošovvi co měl mustafa s 12 zub sice motor málem vyletěl z rámu ale stálo to za to.A ten mustaf mu jezdil pěkně.Tak ty tam máš určitě 2 kroužkovej píst poněvač já s 3 kroužkovým bych tolik nedal.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Obdivuhodné, hmm??? Rychlost 5km/h je docela zanedbatelná, stačí trochu větru v zádech. Kdyby byl rozdíl větší, pak bych se tím zabýval. Stejný rodíl může udělat i hladší povrch vozovky a dobře nahuštěné pneumatiky. Dotaz je bezpředmětný, pouze informativní.
 
 
Datum: 28. července 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Zdar, řeším problém..Mám jawu 05, motor z jawa 20 (nevím jestli je v těch motorech nějáký rozdíl?)..Za studena musím roztláčet, nejde do otáček ale jak se po cca 50 metrech trochu ohřeje tak jede normálně, což mi ale tolik nevadí..Ale jak se po cca 3km pod plnym ohřeje, tak začne rychle ztrácet výkon a dusit se, musím pak ubrat plyn a jsem rád když jedu 45km/h..Nějáký rady, co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Mám dotaz. jak mám vyndat píst? z fechtla, vubec nevím jak na to. A jak se to měří abych poznal jaký kroužky koupit a kolik?...moc díky:-):-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Vem si píst do mototechny a je...
 
 
Datum: 31. července 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
TO: lk - Óch ja. Spousta lidí je tady poměrně málo gramotných - dle stylu psaní, horší je, že jsou zde i tací, kterým dělá problém čtení! Přečti si všechny odpovědi k tomuto dotazu, pak ještě jednou co jsem psal já a pak se mě ptej od kdy se kupujou kroužky podle starých. Od té doby, co tě nenaučili číst!
 
 
Datum: 28. července 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
robert: od kdy se kupujou koružky podle starejch? stačí když se koukne jaký číslo má vyražený na pístu, případně vrtání válce změří posuvkou a podle toho, kolikátej výbrus má, tak koupí kroužky....zálkadní vrtání je 38mm a výbrusy jdou po 0,25mm ... jednoduchá matematika.... jinak pismena dříve udávali toleranci výbrusu, ale na to už se dneska nehraje
 
 
Datum: 28. července 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Raději se podívej do tabulek, kolik pístních čepů různých velikostí se dá použít pro jaký píst a ojnici a zjistíš, že tam jakýkoliv dát nemůžeš. Válec i píst by měli mít na sobě vyražené písmeno, popř. číslo výbrusu - podle toho se podívej do dílenské příručky a zjistíš, jaké tam patří pístní kroužky. Rozdíly bývají v setinách, ne-li tisícnách milimetru, to okem nepoznáš a posuvkou změříš jen přibližně. Nelze kupovat kroužky nové, podle starých ojetých. Co potom koupíš? Nové kroužky s průměrem jak ojeté? Jestli nechceš marnit čas, peníze a svou práci, sežeň si dílenskou příručku pro Jawa 05/20/21/23a a tam vše potřebné nalezneš.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši si na ten pístní čep udělej stahovák at tim mlácením nepoškodíš ojnici.
 
 
Datum: 28. července 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píst vyndáš tak že z válce odšroubuješ výfuk i karburátoe. odšroubuješ hlavu a pak to celé normálně vytáhneš. Pak jsou v pístu ty otvory pro čep a v nich zajištovací kroužky. Ty vytahni kombinačkama. Pístní čep jde obvykle vysunout ručně pokud je motor nějakou dobu jetý. Když to nepujde tak to normálně vyraz nějakou kulatinou a kladivem. A pozor ad sinepoškodíš bronzové futro v ojnici a ad ojnici neohneš. opatrně a s citem. Změř si šuplerou průměr válce,a v mototechně nebo někde řekni že chceš píst s kroužkama na tento průměr a oni ti to dají. alespon u mě to tak funguje. S pístem doporučuji koupit i nový pístní čep
 
 
Datum: 28. července 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus lidi muzete mi nekdo popsat z jakych soucastek je slozeny original vyfuk na mustanga ? ted sme jeden privezl a neni kompletni chybi mi ta poslendi prepazka ten plech co je prisroubovanej tou matkou a tim se take chci zeptat jestli ho nekdo nemate na prodej ? dik moc chci to vedet abych vedel co vsechno mi chybí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dik uz sem to nasle spletl jsem se o radek
 
 
Datum: 28. července 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak se podivej znova.... v katalogu pro 50/23 jasně vidim otevřenej vejfuk
 
 
Datum: 28. července 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na ten sem koukal ale je tam namalovany a popsany poze doutnik a nikoli ten otevreny
 
 
Datum: 28. července 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na sesamoto si najdi katalog ND
 
 
Datum: 28. července 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus lidi muzete mi nekdo popsat z ceho se sklada origo vyfuk na mustanga ? jaky jakych soucastek je slozen pac sem privezl jeden a neni kompletnichybí mu ta posledni komora jak je prisroubovana tou matkoua tim chci se zeptat jestli ji nekdo nemate na prodej ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus lidi muzete mi nekdopopsat z ceho vseho je slozeny original vyfuk koupil jsme ted jeden a na konci chybí ta poslední prepazka jak jsou v ni dve diry .... a tim chci se poptat i jestli nekdo nema ten posledni plex do vyfuku je to vyfuk ala mustang ? dik a aspon mi napiste z ceho je vseho slozen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimvas řeším takový problém. Kámoš si mě pozval jestli bych se mu nepodíval na pionýra. Má motor po kompletní generálce,najeté asi 3000Km a stěžuje si že na rovině ikdyž je bezvětří tak mu to nejede víc jak 60. taky jsem se na tom projel a fakt. To prostě jak kdyby nemělo silu ze sebe vytáhnout ty maximální otáčky jak u každého pincka. Když jedu na mém pionýru za tři a dám pyn naplno tak to má po nějakém čase maximální otáčky dobré už na zadření a jede to skoro 80... ale u něho to jakoby nemělo silu,jakobych stál na brzdě,nechce se to dostat do tech max otáček. ale nijak to nevynechává jede to plynule.prohozené kolečka v motoru nemá. skoušeli jsme různé hodnoty předstihu,různě štelovat karbec a nic. kompresi to má jak šlak,olej to nesaje a gufera jsou v pořádku. ještě nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal. poradte prosím.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mas kliku :-) ale aspon ste to poradne promazali :-D nafta je o neco mastnejsi nez benzin,tak ste to prohnali... :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém vyřešen. zjistili jsme že na naší benzínce se ti pitomci asi popletli a naléli naftu do nádrže kde má byt naturál. Onměl pul nádrže benzínu a chtěl ji doplnit tak si jel na benzinku a hodil si tam naftu s tím že tam lije benzin. Takže měl pul nadrže nafty a pul benzinu. Jenže jak jsem já jel na benzin tak už jsem měl v nádrží asi 2 deci a jak jsem si tam nalél plnou nádrž nafty tak to přestalo jet. asi 100 metrů sem to tlačil a pak jsem jaksi nouzově dojel domů a podle pachu jsem zjistil že tam mám naftu. Na kámošovém pinckovijsme tu sračku vyléli,dali tam plnou nádrž čistého benzinu a už mu to letí jako drak
 
 
Datum: 29. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob's      E-mail:      IP: uživatel7262    
skus tam dát řetězový kolečko s míň zubama... nebo je možná ucpanej filtr skus bez něj...
 
 
Datum: 27. července 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na neutral to točí do plných jako pila. s tím kouřem jakkdy no. když se s tím třeba dennejezdí a pak se to nakopne tak to kouří. ale když se zahřeje tak nejde kouř ani vidět. Nekouří ani když dostává záhul do kopce
 
 
Datum: 27. července 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
a co na neutrál?? vytočí se to parádně?? jinak jak uvedl už někdo přede mnou -zkuste to pořádně rozmuchlat.. kouří ten pincek nebo ne?
 
 
Datum: 27. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře skusíme to...díky za rady
 
 
Datum: 27. července 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
skus tan karbec přehodit jo
 
 
Datum: 27. července 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
točí... zadní se točí nádherně a to přední když roztočím tak se točí ještě pul hodiny... zitra budeme pokračovat tak vám dám vědět jak to dopadlo
 
 
Datum: 27. července 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
joa točí se volně obě kola zadní a přední????????
 
 
Datum: 27. července 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jenom tak že jsem se dneska díval jak říkam skus bez toho filtru a ještě jedna pokud maš toho svojeho pionýra tak tam dej ten tvuj karbec a vyskoušejte jak to pojede
 
 
Datum: 27. července 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to zapalko je origoš a jiskra jak blesk...krásně seřízeno. skusime to bez teho filtru
 
 
Datum: 27. července 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo nějaké video tam myslim mám...proč?
 
 
Datum: 27. července 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jinak zkuste jezdit bez filtru a potom napiš
 
 
Datum: 27. července 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nemáš nějake videa na youtube?????, jak tam jezdíšč na pincku který stál 20 let??????další věc zapalování ma tam originál a jaka je jiskra?????????
 
 
Datum: 27. července 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to kolečko tam má originální 13 zub
 
 
Datum: 27. července 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk jsme rozebrali co nejvíc to šlo,díly z něj jsme umyli v benzínu a do výfuku nalíli technický benzin a nechali všechno vyhořet. Až to vyhořelo tak jsme to vyklepali,ještě plynovým hořákem vevnitř trochu posychrovali a zase vyklepali. je krásný bez jediného smítka. až do plechu je čistý
 
 
Datum: 27. července 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
řetězové kolečko ma jake?????a jak jste výfuk vypalivali?
 
 
Datum: 27. července 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vidím to tak že ten motor chce prostě roztahat....vemte ho někde z kopce na plnej točte ho do sra*ek a pak ho nechte vychladnouz a zase..on si zvykne :-D
 
 
Datum: 27. července 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kola se točí volně. Hodnoty předstihu jsme skoušeli celé odpoledne od hodnoty 1mm po hodnotu 2.3mm a to nic. nepomůže. Válec tam má originální a zajížděl to perfektně. 1500Km s tím nejezdil víc jak 50Km/h a vůbec to netočil. Výfuk jsme vypalovali a filtr je tam nepoužitý. Koružky jsme taky skoušeli dávat nové ikdyž tam ty staré byly vpořádku.
 
 
Datum: 27. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: vincent      E-mail:      IP: uživatel9473    
a co kola nedřou mu bubny??a nemá špatný pístní kroužky?
 
 
Datum: 27. července 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Odtrh mám podle oka :-D ,do předstihu jsem se nepouštěl...,žádný novej šitskej válec nemám,asi před tisici km byla dělána GO.
 
 
Datum: 27. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10025    
proste blbe nastavenej predstih a odtrh muze to bejt nastaveny podle toho jak to maj vsichni ale je toblbe skus to nak poladit podle oka to je nejlepsi :-D
 
 
Datum: 27. července 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nemáte tam ty nový šitský válce??a taky jak to po tom výbrusu zajížděl...
 
 
Datum: 27. července 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
mam uplně stejny problem,pionyr nastartuju na prvni našlapnuti,ale když jedu na trojku tak kolem těch šedesati kilometru za hodinu už to nezrychluje :-(
 
 
Datum: 27. července 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
akdy byl číštěný výfuk a filtr?
 
 
Datum: 27. července 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel9835    
čus potřeboval bych poradit koupil sem nový ložiska na kliku u pioníra nahřál sem je a nasadil sem je na kliku ale ted jí dávam zmrazit a kartéry nahřát horkovzdušnou pistolí a nemůžu to složit a mátit do toho nechci. nevíte někdo v čem dělam chybu?? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Přesně tak ložiska napřed do karteru to uděláš tak že karter nahřeješ horkovzušnou pistolí tak kde se dává ložisko to nahřeješ a pak ho tam nasadíš a až potom teprve skládat
 
 
Datum: 26. července 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska nejdříve do kartru a potom skladat
 
 
Datum: 26. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci mam tedkom na stole motor a ojnice ma tovou vuli že je odřena ze staran o setrvaky to je asi dobře v haji to tam rači nemam montovat na zpět žejo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmm problem vyřyšen ojnice ohla jako rohlik
 
 
Datum: 26. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je odřená ojnice tak to může zpsobit jenom jedno a to je ojniční ložisko. Radši bych dal dal jinou jestli máš.
 
 
Datum: 26. července 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: michal88      IP: uživatel7794    
tak zalezi jak ma velkou vuli a ze je odrena ze stran mohli zpusobit loziska ktere byli v haji ale raco bych dal jinou
 
 
Datum: 26. července 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: fredy      IP: uživatel1089    
cau draci chci se zeptat jaky je maximalni vrtání u javy 350 typ 354 kdyz základní je 58mm ?? dekuju za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau týpci bude pasovat na čz 175/356 hlava třeba z typu 175/450 nebo jak to je?prostě jestli mi na 175/356 bude pasovat jakákoliv hlava z kulatý 175 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když na 450, pasuje válec 356 tak hlava z 356 na 450 pasovat taky bude
 
 
Datum: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cusec lidi,mam takovy maly problem mam fichtlika po GO vse ok ale kdyz jedu na plny plyn na 3 tak mi to nekdy strili od valce..nevite cim to muze byt estli spatne nastavenym zapalkem,tesnenim,tryskama,nenastavenym karbecem ??? DIkes moc za vse.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Fogi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi střilelo do sáni,když sem měl ucpaný výfuk,ale i ten předstih to může dělat..Zkontroluj obojí
 
 
Datum: 26. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidám se k nastaveni předstihu, a odtru
 
 
Datum: 26. července 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
nas tav si predstih
 
 
Datum: 26. července 2010 7:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus utěsnit celej karbec, to co má být dotáhlé dotáhni....mě to pomohlo
 
 
Datum: 26. července 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste to streli a na 1 sekundu ztrati vykon tak uberu a pak zas davam plny a fika to a pak zas streli,dela to sice jen nekdy ale dela a to me stve..a to tesneni myslis jako mezi karterama protoze mi amm trosku kape olej ...
 
 
Datum: 26. července 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: Krusna2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HA HA JESLI TI TO PRSKÁ TAK ŠPATNÝ TĚSNĚNÍ A JESLI STŘILÍ DO VEJFUKU TAK ŠPATNI PŘEDSTIH A TAK.
 
 
Datum: 26. července 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na špatně nastavený předstih s odtrhem nebo špatný kondík
 
 
Datum: 26. července 2010 0:20
 
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:11:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu