slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Montoval jsem nový píst. Starý jsem sundal stahovákem z jawa-50.cz Když jsem montoval nový, uštíp se mi opravdu nepatrný kousíček pístu hned na hraně díry pro čep. Může to ohrozit funkci? Ven nic nečumí a píst stejně klouže po kroužcích, ale stejně se raději zeptám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry moj odpoved patri o 1 vyssie :-D:-D
 
 
Datum: 08. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no starsie fichtli mali tam tú kulatú s dierou a s maticou na 19kluc,,a novejsi mali tam uz na konci osi matici na obe strani na kluc 17
 
 
Datum: 08. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolo: já nic, já na něj jen 500km jezdil a pak ho vyndal z motoru, vyštípl se při vylisování čepu. Předchozí historii motoru neznám.
 
 
Datum: 07. července 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shrkere 487 ten pist je ale dojebanej co si s nim delal...
 
 
Datum: 07. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dělám celkovou GO, ten píst byl novej. Je to podobné jak na obrázku, ale asi 3krát až 4krát menší. Zahladím pilníkem. Díky.
 
 
Datum: 07. července 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn, pleteš si to tu s deníčkem.. jestli je to něco jako tohle http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/101_3798.JPG tak stačí srazit hrany pilníkem, i když pokud bych dělal celkovou GO, pro klid duše bych dal píst novej...
 
 
Datum: 07. července 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak to delas :-D ale uz tejden tady resis rozkladani a skladani motoru..promin,nic ve zlym :-D ale problemy co mas ty,jsem nemel ani ja,kdyz sem zacinal s fichtlama :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba nepatrně zahladit pílníčkem?
 
 
Datum: 07. července 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se nějak poplést umístění drátěný pojistek pístního čepu? U těch s dvěma zobáčky musí být vyhnuté k čepu, ale já mám ty s jedním zobáčkem. Záleží nějak na umístění, nebo se stačí trefit do drážky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 6:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
abys ten francouzák neumazal od apetita
 
 
Datum: 08. července 2010 6:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s toho me hadver nebere,,jeste ze jsou tu IP adres,,
 
 
Datum: 07. července 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Tomu říkám smysl pro humor :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem zvědav jak to z té paruky budeš vyčesávat.počkej až si to babi navleče a bude vypadat jak politá latexem.nebo jsi měl kondom?
 
 
Datum: 07. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Poštul - řekni ještě něco !!!! Mě to zpravilo náladu :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D::-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:
 
 
Datum: 07. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš jak.druhou rukou je to jako od cizího
 
 
Datum: 07. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Poštul - sem spadnul ze židle smíchy !!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo taky dost možný
 
 
Datum: 07. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebyla to náhodou paruka od babičky?
 
 
Datum: 07. července 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
22:00 uplynulo a franky si sel zapichat s medvědi kožešinou
 
 
Datum: 07. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už maš axial sportaku franky?
 
 
Datum: 07. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však jo,ještě by se rozbrečel...
 
 
Datum: 07. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Nechte Frankyho už spinkat ;-)
 
 
Datum: 07. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bylo strašně vtipný ale škoda že jsem ze zapoměl smát...
 
 
Datum: 07. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bylo strašně vtipný ale škoda že jsem ze zapoměl smát...
 
 
Datum: 07. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry,ja to seru,a doma nam netece voda,...a ty si zacpi drzku,smrdi ti to jak mamuti prdel
 
 
Datum: 07. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyklid ho ve 21:55 demente
 
 
Datum: 07. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Btw:775 je celkem zastaralá... :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck : děláš hodně do PC? já teda moc ne,ale je to moje oblíbená činnost :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dach21:kdyz ma socket 775 tak je jasný že má Intel :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Franky - proč tady akorát čeříš vodu ?
 
 
Datum: 07. července 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty fousek utrhnutý z kaktusu,miroslav z lázní bohdaneč,poznávací značka SERU TO,a nemám splachovací zařízení
 
 
Datum: 07. července 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo díky,aspon ted vím čislo tvej základovej desky,s pamet´ram,výkonu procesoru.mohl by si mi napsat značku procesoru? díky
 
 
Datum: 07. července 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normální kokot tohle...hej dej mi čislo tvojeho mozku,zajdu si ho koupit...když už si o sobě vsecko vyjmenoval,dej mi aji cislo mozku,díky
 
 
Datum: 07. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo seš franky...a táhni
 
 
Datum: 07. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
:-D :-D :-D :-D Franky, já z tebe nemůžu !!! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
JO!Já věděl že to IP je od někoho koho znám od tuď:-)
 
 
Datum: 07. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Franky je zpátky :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
To je idiot tohle...
 
 
Datum: 07. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ser na něj , on ma radost z toho jak mu nadáváš . Chce to nějakého admina , aby mu dal ban , smazal tento prispevek a uz by o tom nikdo nevedel
 
 
Datum: 07. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si takovej posera,že ani neumíš napsat pod svým jménem? jo ňach ňach ňááááááách takto se vyjadřuje člověk se zmenšeným číslem iq,zralý na jedličkův ústav.....
 
 
Datum: 07. července 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty si stoupni před obchod,a čekej až proti tobě vyběhne rychle rozběhnutá slepice,upraví ti slovník
 
 
Datum: 07. července 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
curaku : zklapni nebo ti po faxu přilítne pozdrav od muhameda aliho!!!!!!!!
 
 
Datum: 07. července 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já bych to neřešil no prostě tady mladej:-) dělá poprvně GO a má vezvyku se furt na něco ptát tak to neřešte a když se vám to nelíbí tak mu na to neodpovídejte :-)no já když jsem to dělal poprvý tak jsem se taky furt na něco ptal taty
 
 
Datum: 07. července 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
jawaman,dachl21:-Píše často,ale myslím že se tu ukazují hodně debilnější dotazy...tohle je to poslední co bych řešil:-)
 
 
Datum: 07. července 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9845    
Souhlas s dachl21,ale jinak jsi akorát tak borec na PC ,tvé dotazy,,tak proč píšeš na minulou mou odpověď ,že vše děláš podle technol.postupů.Děláš akorát tady trotla.Zkus se nad tím trochu zamyslet.
 
 
Datum: 07. července 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplne jedno akorat se pokus to hodit do tej drazky :-D
 
 
Datum: 07. července 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak za dva dny udělam jeden dotaz,kde je třeba 10 otázek ne? je zbytečný to tu takhle plnit každej den....
 
 
Datum: 07. července 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože to dělám prvně a raději se zeptám, než bych něco pokazil.
 
 
Datum: 07. července 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jedno , staci je dostat do drazky , ae proc delas vedu z puleni a skladani motoru na pinckovi ? každou chvili je tu od tebe tolik dotazu jak od nekoho za cely rok
 
 
Datum: 07. července 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chtěl bych se zeptat kolik stojí poštovný ke stejskymu na upravu válce?(cestovní ůprava) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
debilismus ovládl i vysočinu-moji vlast-doufám že to nepostihne i mě
 
 
Datum: 07. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a máš to tam i přímo napsaný...tohle prostě nepochopím....
 
 
Datum: 07. července 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Idioce tadyto,,,,proč se ptáš tady? zeptej se na jeho stránkách ne?
 
 
Datum: 07. července 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer draci. Mám několik otázek ohledně JAWY 250/353 r.v. 1957. Potřeboval bych prosím vědět jak dlouhý zavít má být na šteftech? Vím, že jsou 10mmx100mm, mít tady ty staré tak si to změřím, hlavně je důležitá ta délka u motoru. Dále, kde je umístěn spínač kontrolky neutrálu? Je někde v převodovce nebo někdy na kraji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji Vám za rady to jsem potřeboval vědět. :-D
 
 
Datum: 08. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tak délka svorníku je 146 mm, délka závitu stranou k bloku 25 mm na druhém konci 28 mm, oba závity M10. Mezi závity je odlehčení na 9 mm.
 
 
Datum: 08. července 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Spínač kontrolky neutrálu je 250/353 v převodovce na pravém bloku zevnitř, pod spojkovým poloautomatem je pouze vývod, kam se připojí drát. Jestliže je nefunkční a chceš ho vyměnit je nutno rozpůlit motor. U motorů typ 559, což je panelka už byl umístěn a dal se vyšroubovat zvenčí, je to takové silonové tělísko. Jak je přesně dlouhý závit na svorníku u motoru, nevím úplně přesně, musel bych se podívat do dílny.
 
 
Datum: 07. července 2010 7:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontaktice neutrálu je pod spojkovým poloautomatem.... vede k tomu jeden drátek.
 
 
Datum: 06. července 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
Zdar draci nevíte kde bych koupil lanko na tachometr na CZ 150 C díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
a tady neni??? ja to teda hledal ale nenasel.
 
 
Datum: 07. července 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
možná ho budou mit v e-shopu moto usti nad labem
 
 
Datum: 06. července 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzal jsem klikovku. Jednou rukou jsem ji držel za píst a nechal jsem ji viset volně ve vzduchu. Druhou rukou jsem do ní(do setváku blízko ojnice) klepl velikým šroubovákem. Klikovka zní. To je asi špatně. Ale jezdit to bude.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, tak až sundám píst.
 
 
Datum: 06. července 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ňoumo neklepe se na setrvák :-D.... do dvou prstů chytni ojnici a druhou pěstí bouchej zvrchu na horní ojniční oko!!!
 
 
Datum: 06. července 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem všechno vytahal z motoru, až na to kolečko s pěti dírama, co má z druhý stany řetězový kolečko(náhon na rozetu) Jak s ním ven? Nechci do něj řezat kladivem, nebo se to má? Není divný, že jsem kliku ze strany zapalování vytlačil prstem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo
 
 
Datum: 06. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě nebavilo čekat, tak jsem ho vyrazil už rovnou s ložiskem Blok jsem rozpálil pistolí, vyražeč jsem dal do mrazáku a prásk a je to venku. Takže můžu pootevřít svěrák, položit na to to ložisko a vyrazit silou to kolečko ven?
 
 
Datum: 06. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Flákni do něj kladivem přez polínko
 
 
Datum: 06. července 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska budu dávat nový komplet, ale proto potřebuju vyndat to kolečko, abych mohl na ty ložiska. PORAĎTE PROSÍM CO NEJDŘÍV, JE TO NUTNÉ A SPĚCHÁ TO.
 
 
Datum: 06. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus sehnat new ložisko a nebo jí tam potom nalep
 
 
Datum: 06. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak taky bylo už pěkně dojebané ložisko, ale nebylo to tak, že by sama vypadla, jsem se do ní opřel palcem.
 
 
Datum: 06. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je divné že jsi si vytlačil prstem..... nejpíš máš už obroušený čep.... takže bud na to nechat nanést tvrdochrom a pak nechat obrousit, ale nejlevnejsi bude sehnat novou kliku.
 
 
Datum: 06. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se přesně testuje, jestli zvoní klika? Jestli je v hajzlu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
chyt ji za ojniční oko a druhou rukou do něho zezhora bouchni....když zazvoní, tak má klika vůli..
 
 
Datum: 05. července 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když je klikovka plná mastnýho karbonu a ložiska černý, asi bylo v háji gufero. Až ho tam budu náražet nový, jak poznám, že není moc hluboko ani moc málo naražený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak myslíš :-) ale už sem takle narazil gufera na pár motorů a šlapou dobře.
 
 
Datum: 06. července 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vybrous-to neni pravda..pokud ho narazis moc dolu,bude drit o lozisko,vlastni zkusenost..musel jsem kvuli tomu kupovat jiny gufero..
 
 
Datum: 05. července 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, hele gufero dáš když narážíš tak ho narazíš co nejvíc de, ale ne moc hrubou silou abys ho nezprasil. Prostě dokud jde dolů tak ho dej dolů a výsledně je ve stejný rovině jako karter. kolem gufera. Nezapomeň "čepele" gufera namazat olejem ať to zklouzne.
 
 
Datum: 05. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dej ho tak, aby lícovalo s okrajem
 
 
Datum: 05. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pár postřehů z půlení:když už se vám rozlepily půlky a postupně je oddalujete od sebe čím dál víc, tak si ten motor pečlivě držte, protože se vám v jednu chvíli vysmekne nakopávačka z karteru, protočí se dopředu a motor vám uteče, pokud ho máte právě na kraji stolu(jako já, ale já ho včas chytl), tak vám spadne.... A v návodu na stahovák primáru je chybka, nebo mám jiné kolečko, proto si to změřte na svém kolečku a nedělejte rozměry podle návodu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si motor chytnu kolem nakopávačky do svěráku, podložím to u zapalování špalíkem a můžu v klidu pracovat, protože se motor ani nehne. A ještě to má tu výhodu, že se nakopávačka zachytí o svěrák, takže se nemusí při skládání natahovat. :-P
 
 
Datum: 06. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při definitivním rozpůlení motoru: vyšroubuju 6 šroubů vevnitř motoru, 5 vně motoru, ale kterej šroub mám vyšroubovat z řadicího automatu, aby se nerozsypal? Vlevo, nebo vpravo po směru jízdy? Co tu segrovku na automatu, tu tam mám nechat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
je to promne cest sliset to slovo protože to slovo sem vimislel ja a ja sem tim nakazil půl sveta xD
 
 
Datum: 06. července 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
krusna2:kámoš to furt říká a já si navyk to říkat taky :-) musím říct že mě to už taky vadí a musím podstoupit odvykací kůru :-):-D xD
 
 
Datum: 06. července 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel9832    
zdar ondro nemusis mit strach radici automat se ti nerozsype jen se ti muzou rozsypat prevodove kolecka ale ty urcite slozis podle internetu ale jinak doporucuji odsroubovat levy sroubek co drzi radici automat po smeru jizdy..
 
 
Datum: 05. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
tomas: mam otazku kde si slisel slovo -juj-
 
 
Datum: 05. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, díky za radu ,ten vlevo.
 
 
Datum: 05. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 05. července 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
juj nekdo me predbehl
 
 
Datum: 05. července 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
to děláš poprvý??? já myslel že patříš k těm zkušenejm ale to je jedno vyšroubuj ten vlevo to se ti nerozsype ty šroubky tam jsou jen aby držely automat v motoru aby se nehejbal a ne aby ho držely pohromadě a na tu segrovku nesahej jen vodšroubuj ten šroubek vlevo a pul!!
 
 
Datum: 05. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz koukas proti valci tak pravou, pri pohledu na zad motoru je to pak leva, mela by byt mensi a pri kompletnim motoru pod tahlem...segrovka nechat, automat prece nerozebiras...
 
 
Datum: 05. července 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč je po spojkovém koši před ložiskem taková velikánská segrovka? Musí se vyjmout před rozlisováním skříně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimojine ale kdyz uz mas rozpuleny motor a delas "go" tak v ramci te "go" je dobre vymenit i vsechna loziska v motoru, podle me je to standart...
 
 
Datum: 05. července 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, nerozdelavej ji pokud nechces vymenit lozisko...jak uz jsem naznacil tak ta segrovka tam to lozisko zajistuje, to same na druhem karteru u loziska pod pastorkem, tam to neni videt protoze je pod guferem...
 
 
Datum: 05. července 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Taky jsem si toho všimnul a taky by mě to zajímalo :-D Já ji tam normálně nechal a rozlisoval skříň...
 
 
Datum: 05. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
čau draci, mám mustanga origo, trochu jsem snížil hlavu, zhruba 9,8:1 komresák by měl být, vlezlo mi tam zhruba 5.5-5.6ml samozdřejmě tento teoretický výpočet se mírně liší od skutečného. No k mému dotazu, nechci zústat u pouhého zvýšení komprese, chtěl bych trochu upravit i výfukový kanál, můj dotaz je ale jak, když ho rozšířím do stran , mohlo by se stát že by praskl kroužek když přes něj přejíždí, když ho rozšířím příliš dopředu mohla by unikat i nasátá směs, proto hledám nějaký kompromis mezi oběma řešeními, mě osobně by se zamlouvalo spíš trochu rozšířit ten kanál směrem dopředu, ale spíš jen takovou hranu jestli chápete jak to myslím, asi tak aby směs neunikala a zároven se lépe válec vypláchl. viz obrázek nic moc alee jen pro pochopení, jestli je to tak možné či ne ... případně jak jinak ten kanál rozšířit, do úprav přepouštěcích kanálků se mi pouštět nechce , myslím si že to bude stačit tak jak jsou ... nic víc mě asi nenapadá pokud víte ještě o něčem tak budu za vaše tipy rád :-) jo a kdyby nekdo chtěl at si nejdříve vyměním ložiska tak ty už vyměnené mám spolu s gufery a novými futry :-) ten obrázek (žádný smích :-) ) : http://lukysv.rajce.idnes.cz/vyfuk/#vfuk.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
jo chapu ze se vyfukač otvira je předni stranu chapu princip bože to neberte jen sem to tam tak nakreslil ... jde mi jen o to jestli by se dala udělat ta šikmina koukal sem na ruzne stranky a zjistil sem že to de tak i tak ale vše má své meze jen velmi málo se to musí cely ten obrazek je pošahany jedine co je duležite je ten kanal .. ten zbytek je jen tak nejaka by to vypdaalo nějak ..
 
 
Datum: 05. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápeš podstatu dvoustaktu lukysv :-) vyfukac se zvetsuje jak do boku, tak dopredu k hlave, naký rozmery jsou na jawa-50.cz
 
 
Datum: 05. července 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenčo chtěl říct že výkový kanál se otevírá jen přední stranou pístu a né i zadní stranou tak jak to máš na obrázku :-D..kdyby to fungovalo jak to máš na obrázku, tak čerstvě nasátá směs uteče od kliky přímo do výfuku :-D....zamysli se a pochopíš.
 
 
Datum: 05. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
jenco jak to myslíš nejde, přece jej přejíždí jak za kanál aby mohlo odejít to co vybuchlo plyny a pak ho přejede aby stlačil novou směs ... nebo jinak nechápu co tím chceš řící ??
 
 
Datum: 05. července 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Podlě mě ho rozšířit dopředu ;-).
 
 
Datum: 05. července 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
piest u 2T nikdy neide pred vyfukovim kanálem
 
 
Datum: 05. července 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
oprva 5,6-5,7 ml zase myslím na neco jineho a pak pišu něco jiného :-)
 
 
Datum: 05. července 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se dal do motoru. Zažil jsem pár chvil, kdy bylo potřeba oprvdu hrubé násilí. Třeba sundat přirezlej rotor z klikovky bylo velmi zábavné. Dále vyrazit řadičku, povolit koš atd. Moje tři dotazy:Nemá na jawa-50.cz chybu v tom stahováku primáru? Nesetkal jste se s tím někdo, ty díry jsou moc daleko od sebe? Taková ta mezilamela se zoubkama má ty zoubky co se šíky týče poloviční oproti nové, dá se na tom bezpečně jezdit? Na ten tetí dotaz jsem cestou zapomněl:-):-):-), dodám ho za chviličku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ty díry sou moc od sebe ,já to vyřešil silnýma podložkama
 
 
Datum: 05. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Já sem půlil motor z Jawy 20 a ve válci byl totálně zarezlý píst... Dvě hodiny jsem ho vytloukal majzlíkem...
 
 
Datum: 05. července 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5mm,,,pasuje tam z ulozenie prednej vidlice ale len z origo ulozenie kde sú len kulicky
 
 
Datum: 05. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej má ta kulička průměr?
 
 
Datum: 05. července 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! stahovák sem neskusil ja to delám zo dvojramennim stahovákem,,, ja ked som vymenil lameli aj mezdilamelu mal uz este menej siroké zubicky jak polovica a este to jelo bez problémov,,,poradie tycky je nasledobné: malá tycka-kulicka-velká tycka a este v poklope zapalovani patri este jedna kulicka
 
 
Datum: 05. července 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už vím, je to pořadí malá tyčinka, kulička, dlouhá tyčinka a pak poklop zapalování?
 
 
Datum: 05. července 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aký má byť predstih na jawe 05??? a SESA píše pri kľuke s ihlovým ložiskom že je riziko že sa rozsype kôš ložiska aká je pravdepodobnosť že sa to stane na sériovom motore?? to skôr na upravenom nie??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! 05ka má taky sity zdvich a vybrus ako 21ka len má iny spalovaci priestor,,neviem skus dat 1,5-2 ako u 21
 
 
Datum: 05. července 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jednou pro ujištění. Jak docílit, aby klikovka byla přesně uprostřed klikového prostoru. Budu mít rozpálený blok a studenou kliku, tu chytnu do ruky a natlačím ji tam co mi to půjde, ale co když při zaklopení druhým blokem nebude přesně v prostředku klikového prostoru? Nebo je to fuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me se to srovna do prostred,ja na svym motoru to mel tak,ze se mi klika hybala o 1 cm do stran (normalne za behu motoru i s rotorem a na druhe strane s primarem),loziskam i totiz litali v ulozistich,ten motor taky jel potom uplne na ho*no..a to vsechno zavinil pad kamose,kterymu sem ho pujcil...ale urcite se ti to srovna do prostred :-)
 
 
Datum: 05. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 mm hore dole nerobí nič aspoň ja to neriešim a to som už nejaký ten motor spravil a všetko v poriadku
 
 
Datum: 05. července 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je fuk
 
 
Datum: 05. července 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil jsem si tady na FK ten osmej výbrus. Vím, že se musí upravovat hlava, aby to do ní neklepalo. Dobře, najdu soustružníka a řeknu mu: Tak, Pepo, a udělej s tím tohle....... Co mu mám přesně říct, aby rozšířil ten spalovací prostor a zachoval tu ledvinku i antidetonační štěrbinu? Mylíte, že bych si mohl dovolit nechat tu hlavu i trochu snížit? Motor má fungl nový ložiska a najeto(jestli se dá věřit donedávna funkčímu tachometru)10 000km, tak by se klika nemusela vysypat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9833    
A bude vědět soustružník co je antidetonační štěrbina ?A jak píše ceZetak natoč kliku na ,,12,,hodin a počkej až zazvoní. Jouzo přemýšlej trochu.
 
 
Datum: 06. července 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zatím je v motoru.... Jak se to zkouší? Chytit za horní futro a plácnout šroubovákem do setrváku nebo jak?
 
 
Datum: 05. července 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč tu kliku nezkusíš, jestli zvoní?
 
 
Datum: 05. července 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den mám dotaz proč http://motorky.hyperinzerce.cz/nahradni-dily-motorky/inzerat/2344921-dily-na-jawa-05-20-21-23-nabidka-plzen-sever/ natom prvním obrázku jak sou ty hlavy tak proč jedna má zakulacené vrtání a pak sou ty normální hlavy to tá zakulacená ta je určitě z jawa 05 ale proč se to tak dělalo ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulata a ledvinkova hlava.jde tam o kompresni pomer a ta s tou ledvinkou ti jakoby sebere tu smes a soupne ji ke svicce,nevim jak to jinak vysvetlit..
 
 
Datum: 04. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě kvuli kompresi a nepatrnému zvýšení výkonu...
 
 
Datum: 04. července 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: minu      E-mail:      IP: uživatel9821    
mám jawu 20 z roku 1977 a klepe mi ve válci ojniční pouzdro.koupil jsem si nové ojniční pouzdro ale pístní čep se mi do toho nevejde.dá se na to koupit nějaké nářadí.NEBO CO SE DÁ S TÍM UDĚLAT.DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože pouzdro když se lisuje změní vnitřní průměr.jelikož pouzdro je celkem přesné,po nalisování už by požadovaný rozměr nebyl a musel by se stejně upravit takže se pouzdro prodá a nalisuje jako polotovar a po nalisování se přestruží na požadovaný průměr.
 
 
Datum: 04. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo výstružníkem. Mám dotaz. Proč ty pouzdra dělají tak že to prostě nestačí namontovat,nasadit a jezdit? Jak bronzové pouzdra v motoru tak pouzdra do předních vidlic. Pouzdro se nevejde do vidlice a ten kluzák nebo jak se tomu říká... ta rubka na které je pšišroubované kolo se zase nevejde do pouzdra.
 
 
Datum: 04. července 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel9754    
vystružit, stavitelným výstružníkem
 
 
Datum: 04. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysoustružit nebo vystružit, teď nevím.
 
 
Datum: 04. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Čau jak pojede pionýr když do něj dám o výbrus menší píst?Řekl bych že nepojede protože nebude mít spodní kompresy nebo se pletu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pojede to, al edocel ana nic,
 
 
Datum: 04. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teoreticky by to jet mělo ale pojede to teda fakt na ho... budeš rád že se to s tebou rozjede na jedničku... kdoví jestli ti v tem ten píst nebude mlátit a nakonec se nerozbije
 
 
Datum: 04. července 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Lidičky zapomente na slovo "spodni" komprese....to je jen takovej jeden malinko vyznamnej parametr u upravenyho motoru,ale u seriovky to nereste,tam neni duvod ji resit.....!......jinak pokud das mensi pist,tak to nebude mit kompresi a nepojede to.....
 
 
Datum: 04. července 2010 10:36
 
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 13:11:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu