Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zase soubor dotazů:SESO, jak jsi psal, můžeš mi vyměnit píst, pokud by to byl vadný kus a já ho lehce poškodil při montáži? Neznáte nějaké stránky, kde by byly návody na půlení motoru právě tak hezké, jako na půlení fichtla, ale potřeboval bych na tatrana, čz 150 mezitip, kejvačku 175(ty by se možná nechala rozpůlit naprosto stejně jak 250/350 v dočkalovi)? Někdo mi psal, že ať se těším, že budu mít duhovou převodovku(jezdil jsem bez oilu), co to znamená a jakej to ám vliv na funkci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 19:32
Jméno: trubka
IP: uživatel9905
 ondragam.To zas bude soubor přiblblejch dotazů
Datum: 15. července 2010 19:32
 To ondragam : běž se ho zeptat na chat, tam je tedkon online.
Datum: 14. července 2010 23:33
 Počkám ještě co odepíše on, já mám pocit, že to vymění jen nepoškozené, no nic. Pravděpodobně mu budu posílat i jednu součástku, tak tam přibalím tohle, ale musím se ujistit.
Datum: 14. července 2010 22:40
 Ondragame, psal jsi, že ti tam jde čep nakřivo a Sesa ti odepisoval ať mu to pošleš, že se na to podívá, jestli to je opravdu závada toho pístu. Jinak půlení Tatrana mi nepřišlo o nic težší než fichtla. Stačí si díly co patří k sobě dát někam zvlášť aby se ti nepletli s ostatníma a potom to třeba metodou pokus-omyl složíš. Možná by bylo lepší si to při rozebírání nafotit.
Datum: 14. července 2010 22:37
 No, von právě říkal ať to pošlu i s tím stahovákem, ale nevím, jestli si uvědomil, že jsem ho pokazil(to bylo napsané kousek pod a nevím, jestl ito četl)
Datum: 14. července 2010 21:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Sice nejsem sesa,ale na prvni dotaz ti odpovím ti..Koupíš si mobil a praskne ti displej,koupiš si nový a že si ho vyměniš.U výměny poškodiš třeba základni desku.Co mysliš? vyreklamujou ti to v prodejně kde si ten mobil kupoval ??
Datum: 14. července 2010 21:41
Jméno: Tubin
IP: uživatel6630
 čau,když se mi usštípl píst a tak sem použil už použitej ale s puodnim kroužkem vadí to něčemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 9:08
 Čus draci minulý rok u mé jawy 05 házela hodně klika myslím v zapalování a nedal se seřídt pořádně odtrh.Co myslíte bude to dobrý když dám kliku na repas nebo kloudnou a ložiska taky nový??????????Nebo čím jiným by to mohlo být?Díky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:09
Jméno: Standa
IP: uživatel9473
 ja si myslim ze by stacilo vymenit loziska na klice (mel jsem stejnej problem )
Datum: 14. července 2010 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel9890
 pokud smajda,tak ji vyhod....klika z 05 je moc mekka a rozhazeny hridele srovnat nejdou...kup normalne kliku na 21 a vhodný loziska a bude pasovat......
Datum: 14. července 2010 15:17
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar dracvi potrebuju poradit jak mym vyyčistit vzduchovej filtr na fikoj diky za odpovcedi........
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:45
 nebo ho profoukej kompresorem
Datum: 14. července 2010 16:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jsou pripravky na PAPIROVE filtry (hodne WRC auta) jenze jsou drazsi nez filtr samotny
Datum: 13. července 2010 22:43
 Jasný, kup novej, jednou si nekoupíš flašku zelenej, a zbude ti na filtr
Datum: 13. července 2010 22:29
 Zdar,kup novej,nebo se ti rozpije
Datum: 13. července 2010 22:25
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar, vyper ho v benzínu a pak trochu namasti olejem
Datum: 13. července 2010 22:22
 čus.. je pravda, že když dám na jawu 555 která má 2,2 koní karburátor, hlavu a válec z jawy 20, tak ta jawa 555 bude mít výkon jako dvacítka?? ( 3.5 koní) ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 18:03
Jméno: mataa
IP: uživatel9904
 jo ale ten motor neni staveny na vetsi silu provozem ti neco odejde
Datum: 15. července 2010 18:03
 s klikou z výroby tam nervi ani tu hlavu! válec tam nedáš, má jiný přefuky.. navíc si myslím, že 555 válec není špatnej a jede to s ním taky slušně  muhehe
Datum: 13. července 2010 23:52
 Zjednodušené řečeno je ta kravina.
Datum: 13. července 2010 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak...dáš tam válec z 21 nejlépe ještě po výbrusu a po 10km se ti zlomí 50 let stará ojnice  jo a navic tam nebudou lícovat ty přefuky..mám doma jak 555 tak 05 a 23
Datum: 13. července 2010 23:27
 No jo, ale taky mi hned zkolaboval motor, co se stane tobě když dáš hlavu, válec, karbec, na 555 motor, to si raději ani nepředstavuju,
Datum: 13. července 2010 22:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 13. července 2010 22:37
 No na pařezovi zo neim a válec z díka tam nedáš kvůli přefukům pokad se nemílím leda tak na 05 tam to mám odzkoušený a jelo to pěkně tyjo a jak ale u pařeza neim můžeš to vyzkoušet a uvidíš ale moc ldouhá životnost toho motoru nebude........
Datum: 13. července 2010 22:27
 Stejně tohle sou nápady, já bych to nechal originál, a nedělal z toho něco silnějšího, to mi připomíná udělat ze škodovky ferárko.
Datum: 13. července 2010 22:11
 to spíš tam dej hlavu z 21 a ořízni žebra at to trochu sedí s válcem.
Datum: 13. července 2010 22:07
 Já sem si nebyl jistej jestli tam půjde, proto jsem se vyjádřil, že si pouze MYSLÍM že tam ten válec nepůjde. když tu pak vśeci píšete že to jde, tak to jde, aspon sem zas o néco chytřejší
Datum: 13. července 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel9886
 trosku je tam problém v tom,ze kanaly na sebe nelícují...proto motor 555 nikdy nepojede s valcem z 21 jako 21.....u 05 jsou uz kanaly resene jinak,tam to jde......spíše se stává ze 555 s válcem z 21 jede špatně... se známym sme malinko přes ICQ vymysleli a on upgradoval válec z 555,kterej si zachoval svuj spodní traktorovitej chod a silu - ve výsledku jede malinko víc jak klasická 21...pokud jste kdy kdo videl vykresy na upravenej 2K z 05 tak to je věc,kterou mužu doporučit......do valce z 555 ideální...a stim sanim se tam ani nemusi tak hejbat....
Datum: 13. července 2010 22:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 postul : hele získal bych tím výkon víš  ale to je pravda no.. pařez je prostě pařez..ale to by nebylo zase tak hoodně poznat.. mám v plánu si svoji 555ku vymazlit, ale taky chci aby měla trošku větší výkon, protože se mě to zdá slabý..
Datum: 13. července 2010 21:59
 a co tím získáš?ztratíš to co dělá pařeza pařezem
Datum: 13. července 2010 21:42
 *válec
Datum: 13. července 2010 21:40
 to dachl21: ten valec by tam sel bez problemu (ja to tak treba mam) ale na vykon to mit vliv asi nebude.... zalezi to na vic vecech..... Ja treba to tam mam dane kvuli lepsimu chlazeni - vetsi zebrovani nez u klasickeho 555
Datum: 13. července 2010 21:39
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dachle- ten válce tam pasuje
Datum: 13. července 2010 21:39
 ja jsem viděl pařeza s valcem z 20 i s karbecem z 20 ale nezjistoval jsem vykony a rychlosti.
Datum: 13. července 2010 21:38
 já mam jen hlavu z 21 a trochu kanaly,jede to jako čert
Datum: 13. července 2010 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 zkus to a pak uvidíš a můžeš nám to sem napsat, ať pro příště víme... co ty na to?
Datum: 13. července 2010 21:31
 ježiši to takhle nejde říct...to záleží na mnoha věcech...
Datum: 13. července 2010 20:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hmm.. hele já si myslím že jo, protože sem slyšel jak to tak lidi mají.. ale kdyby to tam šlo, tak by to mělo výkon jako dvacítka?
Datum: 13. července 2010 20:50
 no hele já si myslím že by ten válec na motor z 555 ani nešel
Datum: 13. července 2010 20:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 haha fakt vtipný sem se pochcal.. když to nevíš, tak se nevyjadřuj, tohle je normál otázka pro NORMÁL LIDI...
Datum: 13. července 2010 20:49
 víš co dej tam rovnou karbec ze starý ameriky třeba takový camaro, a hned budeš mít výkon kolem 300 koní
Datum: 13. července 2010 20:43
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nebo tam ještě něco musím dát z jawy 20? pls poraďte..
Datum: 13. července 2010 20:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau , dneska sem si vyjel a po 1 km se to totalne prehralo , vypnul sem zapalovani ale motor sel dal , sundal sem fajfku ze svicky ale motor jel furt dal  , doslo mi ze sem to trochu prepek a udelal si z toho diesel , ale nevim jak to ze se to stalo tak rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:28
 To mě ČŽ 150/352 taky dělala ale po 1 km sme to nezkoušel ...idkyž sme dal jehlu na 4 zářez tak to dělalo nejspíš to bude tím benzínem...
Datum: 13. července 2010 22:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To zahřáti způsobila nejsíš chudá směs.dej jehnu na 3.zářez od zhora nebo natankuj 100oct benzin,ten "zabranuje" samozapalum.
Datum: 13. července 2010 20:15
 asi máš moc chudou směs, špatně zvolenou tepelnou hodnotu svíčky, nebo jen dáváš málo oleje
Datum: 13. července 2010 20:06
 Z čeho byste vyráběli těsnění mezi válcem a kolenem karbecu na 555? Jeden koumák tam měl snad noviny, ale jak se jmenuje a kde se dá sehnat ten materiál, oni mají v krámě jen na 20/21/23 pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:07
 snikrsko... no comment... odpovedi predemnou jsem ani nečetl, tak nevím, co vybuřuješ... takhle mě napadat muže snad jen malý děcko... a jestli si myslíš, že s tou nohou je to vtipný, tak jsi na omylu.. je to ubohý (zvlášť po tom, co jsi tady předvedl)
Datum: 14. července 2010 0:07
Jméno: trubka
IP: uživatel9883
 Nechci rejpat , ale nato že máš 8 motorek si neumíš poradit ?Co takhle desky od školního sešitu ?
Datum: 13. července 2010 20:16
Datum: 13. července 2010 15:41
 Ok.
Datum: 13. července 2010 13:35
Jméno: Snickers16
IP: uživatel9877
 Dachl21-neřeš to. Nic se neděje. Tady šlo o to, co mezi válec a koleno karbanátku..... Tohle tady nemá cenu rozebírat....... Vše OK
Datum: 13. července 2010 13:31
 snickers : co tady blázníš?
Datum: 13. července 2010 13:22
Jméno: Snickers16
IP: uživatel9877
 hlada-podívej se, když se tady někdo na něco ptá, tak se mu většinou druhý snažej poradit podle svejch znalostí a dost často jsou tady i ty, který choděj jenom kritizovat odpovědi druhejch. Klingerit je sice pryžová hmota protkaná ocelovejma drátkama určená k těsnění spíš třeba vody, ale tam kde ji potřebuje ondragam by stačila. Já tomu asbestosu prostě říkám klingerit a jestli ti to vadí, tak si kvůli tomu třeba uřízni nohu.... Já jsem se jenom snažil poradit a jestli se ti to nelíbí, tak s tím stejně nic neuděláš...
Datum: 13. července 2010 13:07
 klingerit, kde ho sezenes, sam nevim, vygugluj si to
Datum: 13. července 2010 12:59
 ja tam mam 2nebo 3 tvrdy čtvrtky na sobe vastrizeny
Datum: 13. července 2010 12:48
Jméno: Snickers16
IP: uživatel9877
 Vyrobil bych to normálně z klingeritu. Prostě azbestovej papír (jakoby). Jmenuje se to asbestos, dělaj se různý tloušťky. Někde v mototechně by to mohli mít.
Datum: 13. července 2010 12:44
 zdar mám dotaz mám jawu 250/353 čerstvě po vybrusu mam tam najeto tak 1kilometr a jeden pán mě řikal že nemám smysl dělat vybrus že když se dělá vybrus tak se dělá i celá go motoru a že když tam udělám novej vybrus a nic vic že se mi prej rozleti klika je to pravda? a kámoš co dělá automechanika řikal že klika je dobrá a že tady tu jawu nemusím ani moc zajíždět prej stačí když budu jezdit ve střednich otačkach a davat vic oleje tak mi poradte co mám delat?jo a jawa má udajně novy ložiska na klice ale to nwm jistě
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:30
 No klika to vydží ale u tadyctěch větších kubatur který mají dost velkou kompresi tak by to možná chtělo obzvlášt po výbrusu kdu to bude mít BIG Kompresy
Datum: 13. července 2010 22:30
 Já sem měl výbrus k upravenýmu válci na pionýru, a neřekl bych že se mi rozletěla klika, pouze se mi vyčvachtalo ložisko na klice, a ted mi skáče celej rotor, Z toho vyplívá : já bych se ničeho nebál,jezdi tak jak se má zajiždět, a vśe bude v pořádku.
Datum: 12. července 2010 21:34
 Čus draci tak dneska kolem pulnoci mě kámoš půjčil ČŽ 125 předělanou na 175 takže to byl typ 175/467 něco tak mno.Sem jel s tím poprvý v životě na rovince u nádraží nejdřív sem jel na trošku plynu a pak sem jel sem tak na půl plynu to táhlo jako svině .To sem měl co dělat abych se na tom udržel jel sem s tím 100-110 .Mám doma jawa čž 150 ale je to výkonem slabší ale má to větší kompresy a jde to líp odspoda no a točí to mín taky a spotřeba by byla taky určitě menší.Ale stejnak má to rok výroby 1969 tu ČŽ 125 a na to jak je to starý tak to jezdí jako kráva s tím by se i jiný 125 natřeli sice ne všechny ale stejnak taky na to kolik to točí oproti YAMAZE která točí 13 000 bych to srovnal na letiště a by jel s tou yamahou jenom na těch 5600 otáček a pak by se uvidělo jak by stíhal..A navíc ty dnešní motorky jsou nějaký tak drahý a hnusný to je hrozný měl sem se narodit před 50 lety co bych za to dal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 8:10
 to dachl21: dekuju za chvili jedu na pumpu a neco z toho tam snad budou mit.
to postul: souhlasim. koukal jsem na youtubu na videa o motonehodach smrtelnych a jawu nebo cz jsem tam nevidel  nektere moderni moto jsou pěkné ale ja bych se obaval tech dnesnich materialu. poctive jawy a čízy vydrželi dodnes- to jest jeden z dukazu kvality práce. nektere moderni moto se i me libi treba nektere čopriky nebo harleye ale asi bych si to nekoupil. Za polovicni cenu bych totiz koupil nakou jawu a jeste by zbylo na benál.  stejne auta. misto mercedesu moderního si koupim za stejnou cenu 3 trabanty ve kterych si taky vetsinu veci clovek opravi doma a jeste by zbylo na palivo. mě se taky strasne libi kdyz jedu pres vesnici a dedulove na lavickach se otaceji a s usmevem koukaji a vzpomínají na casy kdy to svym synum kupovali nebo jim to spravovali anebo na tom jezdili na ryby.  a to nemam zas az tak stareho veterana.
Datum: 13. července 2010 8:10
 kdž jedu na své 555 lidi koukaj a otáčejí se.když vidí někoho na rychlé motorce pomyslí si kdy ho uvidí v novinách nebo ve zprávách v černé kronice.s nějakými čínskými vysavači si vytírám prdel.strčím 1 po 2 metrech dvojku a krásný zátah odspodu.to je klasika kterou miluju.z moderních leda tak enduro třeba xt nebo dr.jednoduché klasické
Datum: 12. července 2010 20:42
 To standa : podle toho co sem četl na stejskyho chatu, tam bylo myslím něco přes 90 km/h?
Datum: 12. července 2010 18:39
 standa:Asi tak  Těch 85 s 13/55 si dal na tim tvojim upraveným stroji?
Datum: 12. července 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 Já si začal užívat jízdu,když rychlost překročila 85km/h na rovině pri prevodu 13/55  Pak sem sednul na pařeza a zjistil sem,že na trojku jede jak muj fichtl když řadim z jedničky dvojku
Datum: 12. července 2010 17:13
 škodovak : doporučuju motul 510,esso 2t special,agip moto mix 2t, tyhle oleje : maximální spokojenost
Datum: 12. července 2010 16:48
 jj... je to moc rychle nebo moc pomalu?? Mě i pionyrovi to 100% vyhovuje
Datum: 12. července 2010 15:13
 V 50 Km/h si užíváš jízdu?!
Datum: 12. července 2010 14:17
 neboj. nejezdim rychle. ja si jizdu uzivam cca 50km/h. a M2T jsem akorat dojezdil a planuju neco lepsi. ale jeste nevim co
Datum: 12. července 2010 14:08
 Ááá doukám že jezdíš na M2T,to ti to nadšení moc dlouho nevydrží teda jestli nejezdíš tempem jako nákej dědula na babetě...
Datum: 12. července 2010 13:44
 vidis. musis vcas doplnovat palivo, delat pauzy na chlazeni a mit vse v kupě. Včera jeden skutrista po te co jsem ho predjel měl drobne problemy s viditelnosti
Datum: 12. července 2010 12:09
 skodovak:Já mam uplně opačnou zkušenost,tlačím fichtla tak 5 x do tejdne po měste a motorkáři na pořádnejch strojích na mě mávají a smějí se mi
Datum: 12. července 2010 11:44
 Mě se dnešní motorky nelíbí, protože mi připadají všechny stejné. Já sem na poctivé Jawy a Čezety...
Datum: 12. července 2010 11:39
 a jeste jedna krasna vec. Včera jsem byl u pumpy koupit si neco pod zub a u stojanu byl nakej chlapek s moooooderní motorkou. Nakou asi rychlou. Znacku nevim ale byla nova. Ja se do modernich kramplu neviznam. Ja si nesu veci k memu pionyrkovi a ten chlapek na me kouka jak na nakyho prdolu stylm "che! takovej mladej a takovyho krampla sedlá". Ja jsem si s usmevem zbalil susenky a colu a von mezitim zaplatil a chystal se k odjezdu. Chvili jsem ho pozoroval ale za 2 minuty startovani ani neškytla. Jsem se musel zasmat. Zapnul jsem benzin, jemne načutnul startpaku a už mi to krasne blafalo. Na ten jeho pohled nikdy nezapomenu  ten musel bejt na prášky  jak mu ujede "starej krampl".
Datum: 12. července 2010 9:57
 Proč kuchat? Když je jawa nebo čz pořádně udělaná a ne doničená tak se tam nemá co kazit. Mě ještě nikdy nikde muj pionyr nenechal. To ze si delám po 30km pauzu je pro mě romantika. Nekde si zajedu na polnačku tam si dam na chvili pohov a pak zas jedu. Jede jako drak. A je to stara poctiva jawa. Nikdy nepůlená. A radsi jezdim s pionyrkem nez bych sednul na moderni masinu kde clovek sedi jak kdyby ho boleli zada a byla mu zima a ktera ma zvuk jak zplasena vosa. Kdyz neco velkeho tak jawu nebo čízu. Stary velky masiny maji nadhernej zvuk. Třeba "Rumpál". Kdo neslysel, nevi co to je. Nove moto maji jedinou vyhodu. Neni tam skoro zadna udrzba. Na druhou stranu se pocita s tim ze vydrzi 8 let a vyhodi se a koupi se nova. Kdyby soudruzi zpred 50 let delali takoveto moto, myslite ze by tady jeste nake jezdili??? nenene. Pochybuju ze za 50 let bude na veteran srazu naka nynejsi motorka. Ponevac umela hmota moc nevydrzi
Datum: 12. července 2010 9:43
 já jsem rád, v jaký době žiju... nemuzu vedet, jak bych se mel v roce 1958 nebo 2058... mě se nynější motorky líběj jak svi... hrozne moc  ... já se tesim jak neco, az budu mit nejakou novejsi masinu... radsi masinu, která má 170 kilo, jede to, podvozek na výbornou než 350 skoro stejně těžkou, samej problém a požitek z jizdy naprd.... z pohledu jaware by nebylo co resit, sel bych do jawy... ale z pohledu rozumnyho motorkare bych si koupil moderni motku na poradny jezdeni a pak jawu na srazy atd.. tak, a ted me muzete kuchnout
Datum: 12. července 2010 9:30
 Ja bych taky bral zivot pred padesati lety. To ze nebyl comp tehdy nikou nevadilo a naopak prave se lidi schazeli, jezdili spolu na parezech a podobne misto keckani na nakym FB. Taky byl levnejsi benzin a prodaval se tzv special mix. takze to mohl clovek s parezem primo k pumpe a natankovat hezky a zadny michaniny a podobne. Ja bych z meho pohledu rekl ze kdysi se moto delali na to aby vydrzeli, jezdili, dali se snadno opravit doma a byli hezke. Dnes jde jen o penize. Block motoru jako emental a z levnyho materialu. Ze pro lepsi chlazeni? nerek bych. spis aby se usetril material. Dnes jsou motorky zbytecne drahe, co se tyce rychlosti, nevim proc jsou tak dr.lí ti vyrobci ale at se nedivi ze jsou prestupky kdyz udelaji moto co vytahne 400km/h a daji nekomu aby s tim jezdil na dalnici. Vzhled dnesnich moto me odrazuje od koupi jakekoli z nich. Jak mi bylo krasne vcera predjizdet tlacici motorkare s modernimi masinami a ja na krasnym fikovi si to letim 55km/h a plne si to uzivam. Hold poctiva prace a prace pro penize, to je rozdil. s poctivou praci uz se setkame jen u starych moto. I trabanty. Motor supr a bezvadne auto ale proc neudela STK?? Protoze jsou prikazy ze shora aby nepousteli stare auta aby se prodavali nove. tzv srotovne je akce kterou drahe evropske unii neodpustim. Kolik adeptu na budouci veterany skoncilo v srotu. Ale s tim nic nenadelame. Budme radi ze nam motorky zati prochazeji technickou. (me uz pincka nechteli pustit pac jsem nemel brzdove svetlo tak jsem tam musel neco sviticiho udelat). At vam to jezdi. Poctivy praci a motorkam zdar!
Datum: 12. července 2010 9:10
 No hele, já mám Yamahu DT 80 LC2 rv. 1992 a kámoš má Jawu 250 kývačku a na projížďkách jedeme každej naplno a jedeme celou cestu těsně zasebou. Zase je pravda když se rozjíždíme do kopce, že má ze začátku náskok, ale ten po chvíli vyrovnám. Na to že mám tak malej obsah je to super. Takže bych novější motorky neodsuzoval, ale chápu, ČZ a Jawa jsou klasiky a taky se mi moc líbí.
Datum: 12. července 2010 8:47
 Souhlasím je to věc názoru...
Datum: 12. července 2010 8:41
Datum: 12. července 2010 8:07
 Dnešní motorky sou zase o krok ve předu a nevím jako proč by měly bejt hnusný..
Datum: 12. července 2010 7:58
Jméno: howard
IP: uživatel9648
 co se týče motorek a všeho kolem toho, tak bych se taky nejraději narodil 50 let zpátky, ale co se týče toho, že bych byl bez komplu a ještě k tomu by mě čekal rok 1968, tak ne.
Datum: 12. července 2010 7:52
 cus kdys udelam na babete 210. 8 vybrus pude to roslapat nevodela se tam naka spojka dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 se spojkou to nemá nic společnýho ...8 výbrus tomu nepřidá 10 koní na to , aby to strhlo čelisti
Datum: 11. července 2010 11:05
 Můj soubor dotazů:1)SESO, ty písty co prodáváš, jsou maďarské? 2)Měl jste někdo špatnou zkušenost s písty z FK(Doposud jsem všechny písty hravě sundal, s tímto z FK mám potíže, čep tam jde podle mě zkřiva, při lisování se kousek pístu štíp, na nahřívání se mi to vyprdlo, zkusím to rozpálit a zchladit více, ale je to divné). 3)Kdo máte Slovenskou pomstu, setkal jste se někdy s něčím podobným(musíte to vidět celý, začátek klame) http://www.youtube.com/watch?v=NfYJY3SRQb0
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:19
 Jenže to už asi nevyměníte, když je lehce poškozený.
Datum: 10. července 2010 11:19
 Pokud jste si všimli, tak jsem regulátor úplně vyřadil... Na auto jsem to zkoušel připojovat, je to ten samý výsledek. Ta baterka je nová, má tak rok a nabíjel jsem ji. Všichni mi to rozmlouvají, ale já si myslím, že je spálený dynamo.
Datum: 10. července 2010 11:18
 starter - bud baterka jak rekl Dave´s (vnitrni odpor v baterii, zvysuje se lety provozu), pak to delaj zaoxidovany svorky a kontakry (zase odpor) a nakonec to zvlaste u aut dela regulator co ma za ukol bud pri dostatku napeti roztocit starter nebo pri nedostatku opak...ty odpory jsou male, normalnim multimetrem tezko meritelne, jde o to, ze sic to ma odpor 0,01 ohmu pri minimalnim odberu, kupr. primereni baterie "na sucho", je to stale neco kolem 11-12V ale jak se odber z baterie zvysi (nejvetsi odber dela starter, kdy je treba ve spicce i treba 100A) tak tam je ten odpor uz znat hodne markantne a pak ses jen na par voltech, ktery ti uz motor nerozotci...proto je treba ty odpory minimalizovat, protoze cim vetsi zatizeni, tim je odpor vice znatelny, "videt"...vysvetluju to laicky, tka me nekamenujte...cili baterka, zaoxidovane spoje, popr. regulator...
Datum: 09. července 2010 23:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 problem se starterem:ano setkal jak u aut tak u motorek je to uplne jednoduche baterka je v haji nema dost stavi na to aby roztocila starter.... rozumej starter otoci klikou naprosto v poho kdys tam neni svicka jakmile ji tam zasroubujes motor ma odpor (kompresi) starter musi dostat vetsi stavu aby ten odpor premohl jenze bateri mu vic energie nevyda-je mrtva but ji zkus nabit a nebo hold novou... jinak jestly tam je 12v (nevim tatrana nemam) tak tam zkus jen pres startovaci kabely z auta
Datum: 09. července 2010 23:11
 posli pist se stahovakem,,prozkoumame a napisem,,
Datum: 09. července 2010 22:59
 Problémy technického rázu přímo vyhledávám a jsem od přírody zvídavý.....
Datum: 09. července 2010 22:32
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Je nějakej den kdy jsi bez problému?
Datum: 09. července 2010 22:14
 Ale ne že bych ho prostčil jednou dírou a on se netrefil do té naproti, on se nedá dát rovně ani na okraj té první. Já to zkusím víc nahát, mě by stačilo, kdyby tam kousek zalezl.
Datum: 09. července 2010 22:14
 MADARSKE,, LEPSI NEJSOU,,NA KRIVO NEMUZE JIT JSOU VRTANE NA JEDEN ZATACH,,,
Datum: 09. července 2010 22:04
 správně bys měl mít ještě vodící čep(v podstatě 2 pístní čep o 0,2mm menší)aby šel pístem suvně a vedl ten pravý v ose.
Datum: 09. července 2010 21:55
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čao draci, můj problém nevím jestli se to dá nezývat problémem, ale zgenerálkoval jsem motor mustanga nové gufera a ložiska .. nové futra atd. válec je byl zajetý už předtím (nový píst, kroužky) předtím jsem jezdíval 70km/h ted po výměně, mám taky sníženou hlavu podle objemu 5,7 by to mělo odpovídat kompresi něco kolem 9,8 a ted ve stejném místě kde sem to roztáhl na 70 ted s bídou vytáhnu na 60 . Klika chdí trochu ztěžka nové gufera, ale už si sedla a jde pěkně takže už nevím kde jsem ten výkon ztratil ... všude čtu jak každý sníží hlavu na kompres 10,5:1 a lítá jak drak, no v mém přípaadě bohužel nelítám tak jak jsem si představoval, na co bych se podle vás měl zaměřit, svíčka krásně cihlová do otáček jde ochotně a karbec je taky čistý už nwm co s tím ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já zajíždím novej výbrus, a tady mi doporučili 500km, když zajíždíš novej motor, tak ještě víc....moje první jízda byla celkem dobrý, hodně to táhlo, ale málo jelo, potom ani jedno a teď je to perfektní.....až to pořádně zajedeš, bude to o něčem jiném
Datum: 09. července 2010 20:46
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no uvidime ale bych bych rád kdyby se to zlepšilo, aspon na uroven než sem to generalkoval ...
Datum: 09. července 2010 20:13
 20 km? těch poslednćh..ložiska si sednou až tak po 150....sice to není moje zkušenost ale kámošova
Datum: 09. července 2010 20:03
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 myslíš že tk do 20 km? i gufera si sednou trochu ? už mam nalitane skoro 10km trochu se to zlepšilo ...
Datum: 09. července 2010 20:02
 nové ložiska se za tepla motoru roztahujou,a tím dochází ke ztráté výkonu...musí si to pořádně sednout
Datum: 09. července 2010 19:51
 Zdar chlapi mam par otazek 1.Vcera sem jezdil na me jawe 21 jezdil sem asi 30min v kuse a pak sem to chcipl na cca 10 min a pak sem to chtel nakopnut a ani skit.Roztlacil sem to az na 4 roztlaceni.Cim to moze byt svicku mam N15YC,novy kondenzator,zapal.civku a dneska to same vytahnu to chcu nakopnut a chytlo to tak na 20 nakopnuti tak na 2-3s.a od te doby zase nic co s tim mam delat?2.Co mam udelat aby sem zvysil vykon motoru?Diky Za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:35
 Jiskra je takova svetle modra.GO motoru sem dodelal asi pred 2 tydny
Datum: 09. července 2010 19:35
 1.tohle dělá nejčastěji pecka na kontaktech,špatná svíčka,jaká je jikra barvově? 2. Udělej GO motoru,a pak uvažuj o stejskyho cestovní,silniční,závodní úpravě
Datum: 09. července 2010 19:30
Jméno: hh
IP: uživatel6963
 zdravim, rozpulil jsem motor pionyra, ale nemuzu vylisovat kliku z druheho karteru, protoze mi nejde vyndat zajistovaci kolicek rotoru. asi zarezlej. wdcko sem zkousel, klestema to taky poradne nesevru abych s tim pohnul. nevite co s tim? dik za kazdej napad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 16:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Potukej lehce ten količek kladívkem a kombinaškama ho vytahneš.
Datum: 09. července 2010 16:52
 Asi nezbyde nic jiného než se snažit,obětovat trochu trpělivosti a času a ono to povolí. Taky jsem s tím půl hodiny kmásal přes kombinačky a nakonec jsem ho vytahl. Nevim jestli to bude efektivní ale můžeš skusit nahřít hřídel
Datum: 09. července 2010 13:10
 Nick si nechám. Omlouvám se za hodně dotazů, nevěděl jsem, že vám to nějak vadí. Dobře, budu psát jeden dlohej sloh, než víc malejch, když vám to vadí. Ptám se hodně, raději se zeptám, než bych to pokazil. Myslím, že je tu spousta 2krát debilnějších dotazů, než moje. Teď už se na motor z fichtla ptát nebudu, protože už vím co a jak. A nechlubím se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:58
 Dobře, tak to má být. Když se vám něco nelíbí, tak to řekněte. Je škoda, že jste mě rozebírali zrovna ten den, když jsem nebyl na PC.
Datum: 09. července 2010 9:58
 to ze se ptas je v poradku,spis slo o to,ze jsi se nekdy ptal na veci,ktere jsi nejspis predtim ani nevyzkousel sam,nebo ze jsi psal hodne dotazu za sebou..
Datum: 09. července 2010 6:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ondro nic se nedeje je to v poho jen by to chtelo nad tim zapremyslet nez zacnes psat dotaz ... napsal si zpoustu dotazu a pak si zjistil ze to jde tak a tak a
dostal si to dolu nebo ven to je je jedno i bez cizi pomoci ... kdys neco delas a nejsi si jisty je dobre si k tomu vzit dedecka nebo otce.. vetsinou na techto
peklech litaly za mlada taky a taky vedi jak co udelat
Datum: 08. července 2010 22:55
 az tak moc nevadi,mne vobec, aspon vidime ze niekto z mladsich generace chce vic vediet nie len blbo tvrdit bez skusenosti svoju pravdu a hádat sa,,,keby by si potreboval nieco mozem ti pomahat aj mimo pokeci
Datum: 08. července 2010 22:45
 Zdar draci,asi mám problém,dnes jsem měřil předstih a nestačil sem se divit bylo tam asi 1.2,tak sem dal 1.6.Ale problém,u pootáčení vačkou sem si všiml že sebou vačka mele do boku nahoru dolu,prava,leva.Povolená není.Tak sem se zamyslel a uvědomil si že problém bude asi v ložisku,Myslíte že už to má za sebou?Myslím si že takto to má pokaždý jiný odtrh,jinak to zapaluje a určitě to snižuje výkon,a já se furt divil že mi to nejede tak jak má.Chtěl bych slyšet váš názor co si o tom myslíte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 18:37
 rikam ze nezmesti kulicka do klikoveho priestoru,,,,to ti rozsipal len ked si rozoberal blbo  a pri tom ti dostali tam kulicky
Datum: 09. července 2010 18:37
 rikam ze nezmesti kulicka do kookoveho priestoru,,,,to ti rozsipal len ked si rozoberal blbo
Datum: 09. července 2010 18:36
 No nic až budu zdravej tak se na to podívám.každopádně díky za odpovědi
Datum: 09. července 2010 9:41
 cezetak : no však jo...jen sem to trochu blbě napsal no...ale tady de vo to,že se hejbe klika
Datum: 09. července 2010 9:33
 jenco : čemu se tak směješ? Já už sem viděl rozsypaně ložisko u kámošovej 05,kuličky byli všude možně po motoru
Datum: 09. července 2010 9:31
 jen detajl...předstih se nešteluje otáčením vačky  ...otáčí se celý stator
Datum: 08. července 2010 23:57
Datum: 08. července 2010 22:40
 jo díky to taky zkusím,ale prvně sundám zapalování,a podívám se tomu na zoubek
Datum: 08. července 2010 20:26
 tak zkus sundat valce a zahejbat klikovkou jestli nei vymleta jako volna.....a je to volny jako cvachta to nebo to nebo se to pohybuje do stran pri otaceni...
Datum: 08. července 2010 20:23
 ´já sem to předtím nekontroloval,ale myslím že to nedělalo...jako vibrace motoru sou větší než maj bejt,ale nikde nic v motoru nezvoní.
Datum: 08. července 2010 20:20
 no tak se ti asi rozsypalo jedno lozisko a diku tomu se ti asi rozsypalo nebo jinak poskodilo i to druhy....a kdyz si to kontroloval naposledy tak to jeste nebylo...sory nefunguje mi na klavesce otaznik...
Datum: 08. července 2010 20:18
 jak to mele do boku,připadá mi to že se nemele vačka ale klika,jdou z motoru i takový
zvuky
Datum: 08. července 2010 19:58
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nevite prosim kolik stojí pístní kroužky na babetu207 na tem pistu je napsano zcx
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 13:48
 To si děláš prdel ne?Se podívej do krámku a nespamuj tady blbosti...
Datum: 08. července 2010 13:48
Jméno: jura
IP: uživatel1026
Posl.aktualizace: 08. července 2010 13:00
 no jasně,na horu si dej ještě jeden dotaz...omg
Datum: 08. července 2010 13:00
 další idiot....sakra posívej se na FK,tam to najdeš,ježiši kriste kam tenhle pokec spěje?Každej den horší!!!!!!
Datum: 08. července 2010 12:57
 Zdarec, chtěl jsem se zeptat kolik se tak platí za renovaci kliky při dodání vlastní ojnice a ložisek
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Hlmut jak dlouho si na to cekal? premejslym ze bych to k nemu dal
Datum: 08. července 2010 19:25
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2141
 Stara klika +ojnicni sada na pio a platil sem u Smetany v Caslavi 400kc...
Datum: 08. července 2010 10:55
 origo nenahradis
Datum: 08. července 2010 10:45
 ty jo když tak na to koukám že Sesa tady má za necelých tis. korun novou kliku řikám si jestli to má smysl
Datum: 08. července 2010 10:37
 jo určitě,myslím že ti postačí i 7-8 stovek
Datum: 08. července 2010 10:23
 myslel jsem alespoň přibližně, stačilo by mi 1000 nebo 2000 fakt nevim, proto se ptám
Datum: 08. července 2010 10:22
 všude je to jinak
Datum: 08. července 2010 10:00
 cus koupin koleno na jawu 250 panelku na stavu nazalezí dekuju kompletni
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 13:08
Jméno: mr x
IP: uživatel7619
 tak proc to ctes
Datum: 08. července 2010 13:08
 ked sa ti na stavu nezalezi ztak si kup novy
Datum: 08. července 2010 12:22
 tohle je pokec, nepleť si to s burzou...
Datum: 08. července 2010 8:04
|



|