česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  129  130  131  132  133  134  135  136  137  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase soubor dotazů:SESO, jak jsi psal, můžeš mi vyměnit píst, pokud by to byl vadný kus a já ho lehce poškodil při montáži? Neznáte nějaké stránky, kde by byly návody na půlení motoru právě tak hezké, jako na půlení fichtla, ale potřeboval bych na tatrana, čz 150 mezitip, kejvačku 175(ty by se možná nechala rozpůlit naprosto stejně jak 250/350 v dočkalovi)? Někdo mi psal, že ať se těším, že budu mít duhovou převodovku(jezdil jsem bez oilu), co to znamená a jakej to ám vliv na funkci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9905    
ondragam.To zas bude soubor přiblblejch dotazů
 
 
Datum: 15. července 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ondragam : běž se ho zeptat na chat, tam je tedkon online.
 
 
Datum: 14. července 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkám ještě co odepíše on, já mám pocit, že to vymění jen nepoškozené, no nic. Pravděpodobně mu budu posílat i jednu součástku, tak tam přibalím tohle, ale musím se ujistit.
 
 
Datum: 14. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragame, psal jsi, že ti tam jde čep nakřivo a Sesa ti odepisoval ať mu to pošleš, že se na to podívá, jestli to je opravdu závada toho pístu. Jinak půlení Tatrana mi nepřišlo o nic težší než fichtla. Stačí si díly co patří k sobě dát někam zvlášť aby se ti nepletli s ostatníma a potom to třeba metodou pokus-omyl složíš. Možná by bylo lepší si to při rozebírání nafotit.
 
 
Datum: 14. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, von právě říkal ať to pošlu i s tím stahovákem, ale nevím, jestli si uvědomil, že jsem ho pokazil(to bylo napsané kousek pod a nevím, jestl ito četl)
 
 
Datum: 14. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Sice nejsem sesa,ale na prvni dotaz ti odpovím ti..Koupíš si mobil a praskne ti displej,koupiš si nový a že si ho vyměniš.U výměny poškodiš třeba základni desku.Co mysliš? vyreklamujou ti to v prodejně kde si ten mobil kupoval ??
 
 
Datum: 14. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Tubin      IP: uživatel6630    
čau,když se mi usštípl píst a tak sem použil už použitej ale s puodnim kroužkem vadí to něčemu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci minulý rok u mé jawy 05 házela hodně klika myslím v zapalování a nedal se seřídt pořádně odtrh.Co myslíte bude to dobrý když dám kliku na repas nebo kloudnou a ložiska taky nový??????????Nebo čím jiným by to mohlo být?Díky za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9473    
ja si myslim ze by stacilo vymenit loziska na klice (mel jsem stejnej problem )
 
 
Datum: 14. července 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9890    
pokud smajda,tak ji vyhod....klika z 05 je moc mekka a rozhazeny hridele srovnat nejdou...kup normalne kliku na 21 a vhodný loziska a bude pasovat......
 
 
Datum: 14. července 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdar dracvi potrebuju poradit jak mym vyyčistit vzduchovej filtr na fikoj diky za odpovcedi........ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ho profoukej kompresorem
 
 
Datum: 14. července 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jsou pripravky na PAPIROVE filtry (hodne WRC auta) jenze jsou drazsi nez filtr samotny
 
 
Datum: 13. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, kup novej, jednou si nekoupíš flašku zelenej, a zbude ti na filtr :-)
 
 
Datum: 13. července 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,kup novej,nebo se ti rozpije
 
 
Datum: 13. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Zdar, vyper ho v benzínu a pak trochu namasti olejem
 
 
Datum: 13. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. je pravda, že když dám na jawu 555 která má 2,2 koní karburátor, hlavu a válec z jawy 20, tak ta jawa 555 bude mít výkon jako dvacítka?? ( 3.5 koní) ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: mataa      IP: uživatel9904    
jo ale ten motor neni staveny na vetsi silu provozem ti neco odejde
 
 
Datum: 15. července 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s klikou z výroby tam nervi ani tu hlavu! válec tam nedáš, má jiný přefuky.. navíc si myslím, že 555 válec není špatnej a jede to s ním taky slušně :-) muhehe :-D
 
 
Datum: 13. července 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zjednodušené řečeno je ta kravina.
 
 
Datum: 13. července 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak...dáš tam válec z 21 nejlépe ještě po výbrusu a po 10km se ti zlomí 50 let stará ojnice :-D jo a navic tam nebudou lícovat ty přefuky..mám doma jak 555 tak 05 a 23
 
 
Datum: 13. července 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo, ale taky mi hned zkolaboval motor, co se stane tobě když dáš hlavu, válec, karbec, na 555 motor, to si raději ani nepředstavuju,
 
 
Datum: 13. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky za rady všem .. dachl 21 : hele tak ty máš jawu 21 tak se ti to mluví :-):-) navíc máš taky upravenej válec od stejskyho...21 je ohodně silnější než 555.. kdybych měl 21 tak nevymejšlám, jo taky otázka proč to neprodám a nekoupím si třeba 21- protože to je po dědovi a v životě už nic po dědovi žádnou 555ku mít nebudu.. :-(
 
 
Datum: 13. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na pařezovi zo neim a válec z díka tam nedáš kvůli přefukům pokad se nemílím leda tak na 05 tam to mám odzkoušený a jelo to pěkně tyjo a jak ale u pařeza neim můžeš to vyzkoušet a uvidíš ale moc ldouhá životnost toho motoru nebude........
 
 
Datum: 13. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně tohle sou nápady, já bych to nechal originál, a nedělal z toho něco silnějšího, to mi připomíná udělat ze škodovky ferárko.
 
 
Datum: 13. července 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spíš tam dej hlavu z 21 a ořízni žebra at to trochu sedí s válcem.
 
 
Datum: 13. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem si nebyl jistej jestli tam půjde, proto jsem se vyjádřil, že si pouze MYSLÍM že tam ten válec nepůjde. když tu pak vśeci píšete že to jde, tak to jde, aspon sem zas o néco chytřejší :-)
 
 
Datum: 13. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9886    
trosku je tam problém v tom,ze kanaly na sebe nelícují...proto motor 555 nikdy nepojede s valcem z 21 jako 21.....u 05 jsou uz kanaly resene jinak,tam to jde......spíše se stává ze 555 s válcem z 21 jede špatně... se známym sme malinko přes ICQ vymysleli a on upgradoval válec z 555,kterej si zachoval svuj spodní traktorovitej chod a silu - ve výsledku jede malinko víc jak klasická 21...pokud jste kdy kdo videl vykresy na upravenej 2K z 05 tak to je věc,kterou mužu doporučit......do valce z 555 ideální...a stim sanim se tam ani nemusi tak hejbat....
 
 
Datum: 13. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
postul : hele získal bych tím výkon víš :-) ale to je pravda no.. pařez je prostě pařez..ale to by nebylo zase tak hoodně poznat.. mám v plánu si svoji 555ku vymazlit, ale taky chci aby měla trošku větší výkon, protože se mě to zdá slabý..
 
 
Datum: 13. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co tím získáš?ztratíš to co dělá pařeza pařezem
 
 
Datum: 13. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*válec
 
 
Datum: 13. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to dachl21: ten valec by tam sel bez problemu (ja to tak treba mam) ale na vykon to mit vliv asi nebude.... zalezi to na vic vecech..... Ja treba to tam mam dane kvuli lepsimu chlazeni - vetsi zebrovani nez u klasickeho 555
 
 
Datum: 13. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Dachle- ten válce tam pasuje ;-)
 
 
Datum: 13. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem viděl pařeza s valcem z 20 i s karbecem z 20 ale nezjistoval jsem vykony a rychlosti.
 
 
Datum: 13. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam jen hlavu z 21 a trochu kanaly,jede to jako čert
 
 
Datum: 13. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
zkus to a pak uvidíš a můžeš nám to sem napsat, ať pro příště víme... co ty na to?
 
 
Datum: 13. července 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiši to takhle nejde říct...to záleží na mnoha věcech...
 
 
Datum: 13. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hmm.. hele já si myslím že jo, protože sem slyšel jak to tak lidi mají.. ale kdyby to tam šlo, tak by to mělo výkon jako dvacítka?
 
 
Datum: 13. července 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele já si myslím že by ten válec na motor z 555 ani nešel
 
 
Datum: 13. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
haha fakt vtipný sem se pochcal.. když to nevíš, tak se nevyjadřuj, tohle je normál otázka pro NORMÁL LIDI...
 
 
Datum: 13. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš co dej tam rovnou karbec ze starý ameriky třeba takový camaro, a hned budeš mít výkon kolem 300 koní:-D
 
 
Datum: 13. července 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
nebo tam ještě něco musím dát z jawy 20? pls poraďte..
 
 
Datum: 13. července 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Cau , dneska sem si vyjel a po 1 km se to totalne prehralo , vypnul sem zapalovani ale motor sel dal , sundal sem fajfku ze svicky ale motor jel furt dal :-D , doslo mi ze sem to trochu prepek a udelal si z toho diesel , ale nevim jak to ze se to stalo tak rychle :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mě ČŽ 150/352 taky dělala ale po 1 km sme to nezkoušel ...idkyž sme dal jehlu na 4 zářez tak to dělalo nejspíš to bude tím benzínem...
 
 
Datum: 13. července 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
To zahřáti způsobila nejsíš chudá směs.dej jehnu na 3.zářez od zhora nebo natankuj 100oct benzin,ten "zabranuje" samozapalum.
 
 
Datum: 13. července 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi máš moc chudou směs, špatně zvolenou tepelnou hodnotu svíčky, nebo jen dáváš málo oleje
 
 
Datum: 13. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z čeho byste vyráběli těsnění mezi válcem a kolenem karbecu na 555? Jeden koumák tam měl snad noviny, ale jak se jmenuje a kde se dá sehnat ten materiál, oni mají v krámě jen na 20/21/23 pionýra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:07
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snikrsko... no comment... odpovedi predemnou jsem ani nečetl, tak nevím, co vybuřuješ... takhle mě napadat muže snad jen malý děcko... a jestli si myslíš, že s tou nohou je to vtipný, tak jsi na omylu.. je to ubohý (zvlášť po tom, co jsi tady předvedl)
 
 
Datum: 14. července 2010 0:07
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9883    
Nechci rejpat , ale nato že máš 8 motorek si neumíš poradit ?Co takhle desky od školního sešitu ?
 
 
Datum: 13. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2741.html je to ono těsnění, kdyžtak si to vyrob z nějaké tvrdé čtvrtky
 
 
Datum: 13. července 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok.
 
 
Datum: 13. července 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      IP: uživatel9877    
Dachl21-neřeš to. Nic se neděje. Tady šlo o to, co mezi válec a koleno karbanátku..... Tohle tady nemá cenu rozebírat....... Vše OK
 
 
Datum: 13. července 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snickers : co tady blázníš?
 
 
Datum: 13. července 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      IP: uživatel9877    
hlada-podívej se, když se tady někdo na něco ptá, tak se mu většinou druhý snažej poradit podle svejch znalostí a dost často jsou tady i ty, který choděj jenom kritizovat odpovědi druhejch. Klingerit je sice pryžová hmota protkaná ocelovejma drátkama určená k těsnění spíš třeba vody, ale tam kde ji potřebuje ondragam by stačila. Já tomu asbestosu prostě říkám klingerit a jestli ti to vadí, tak si kvůli tomu třeba uřízni nohu.... Já jsem se jenom snažil poradit a jestli se ti to nelíbí, tak s tím stejně nic neuděláš...
 
 
Datum: 13. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klingerit, kde ho sezenes, sam nevim, vygugluj si to
 
 
Datum: 13. července 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam mam 2nebo 3 tvrdy čtvrtky na sobe vastrizeny
 
 
Datum: 13. července 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      IP: uživatel9877    
Vyrobil bych to normálně z klingeritu. Prostě azbestovej papír (jakoby). Jmenuje se to asbestos, dělaj se různý tloušťky. Někde v mototechně by to mohli mít.
 
 
Datum: 13. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám dotaz mám jawu 250/353 čerstvě po vybrusu mam tam najeto tak 1kilometr a jeden pán mě řikal že nemám smysl dělat vybrus že když se dělá vybrus tak se dělá i celá go motoru a že když tam udělám novej vybrus a nic vic že se mi prej rozleti klika je to pravda? a kámoš co dělá automechanika řikal že klika je dobrá a že tady tu jawu nemusím ani moc zajíždět prej stačí když budu jezdit ve střednich otačkach a davat vic oleje tak mi poradte co mám delat?jo a jawa má udajně novy ložiska na klice ale to nwm jistě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No klika to vydží ale u tadyctěch větších kubatur který mají dost velkou kompresi tak by to možná chtělo obzvlášt po výbrusu kdu to bude mít BIG Kompresy
 
 
Datum: 13. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem měl výbrus k upravenýmu válci na pionýru, a neřekl bych že se mi rozletěla klika, pouze se mi vyčvachtalo ložisko na klice, a ted mi skáče celej rotor, Z toho vyplívá : já bych se ničeho nebál,jezdi tak jak se má zajiždět, a vśe bude v pořádku.
 
 
Datum: 12. července 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak dneska kolem pulnoci mě kámoš půjčil ČŽ 125 předělanou na 175 takže to byl typ 175/467 něco tak mno.Sem jel s tím poprvý v životě na rovince u nádraží nejdřív sem jel na trošku plynu a pak sem jel sem tak na půl plynu to táhlo jako svině .To sem měl co dělat abych se na tom udržel jel sem s tím 100-110 .Mám doma jawa čž 150 ale je to výkonem slabší ale má to větší kompresy a jde to líp odspoda no a točí to mín taky a spotřeba by byla taky určitě menší.Ale stejnak má to rok výroby 1969 tu ČŽ 125 a na to jak je to starý tak to jezdí jako kráva s tím by se i jiný 125 natřeli sice ne všechny ale stejnak taky na to kolik to točí oproti YAMAZE která točí 13 000 bych to srovnal na letiště a by jel s tou yamahou jenom na těch 5600 otáček a pak by se uvidělo jak by stíhal..A navíc ty dnešní motorky jsou nějaký tak drahý a hnusný to je hrozný měl sem se narodit před 50 lety co bych za to dal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to dachl21: dekuju za chvili jedu na pumpu a neco z toho tam snad budou mit. to postul: souhlasim. koukal jsem na youtubu na videa o motonehodach smrtelnych a jawu nebo cz jsem tam nevidel :-D nektere moderni moto jsou pěkné ale ja bych se obaval tech dnesnich materialu. poctive jawy a čízy vydrželi dodnes- to jest jeden z dukazu kvality práce. nektere moderni moto se i me libi treba nektere čopriky nebo harleye ale asi bych si to nekoupil. Za polovicni cenu bych totiz koupil nakou jawu a jeste by zbylo na benál. :-D stejne auta. misto mercedesu moderního si koupim za stejnou cenu 3 trabanty ve kterych si taky vetsinu veci clovek opravi doma a jeste by zbylo na palivo. mě se taky strasne libi kdyz jedu pres vesnici a dedulove na lavickach se otaceji a s usmevem koukaji a vzpomínají na casy kdy to svym synum kupovali nebo jim to spravovali anebo na tom jezdili na ryby. :-D a to nemam zas az tak stareho veterana.
 
 
Datum: 13. července 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdž jedu na své 555 lidi koukaj a otáčejí se.když vidí někoho na rychlé motorce pomyslí si kdy ho uvidí v novinách nebo ve zprávách v černé kronice.s nějakými čínskými vysavači si vytírám prdel.strčím 1 po 2 metrech dvojku a krásný zátah odspodu.to je klasika kterou miluju.z moderních leda tak enduro třeba xt nebo dr.jednoduché klasické
 
 
Datum: 12. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To standa : podle toho co sem četl na stejskyho chatu, tam bylo myslím něco přes 90 km/h?
 
 
Datum: 12. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:Asi tak :-D Těch 85 s 13/55 si dal na tim tvojim upraveným stroji?
 
 
Datum: 12. července 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5172    
Já si začal užívat jízdu,když rychlost překročila 85km/h na rovině pri prevodu 13/55:-D Pak sem sednul na pařeza a zjistil sem,že na trojku jede jak muj fichtl když řadim z jedničky dvojku:-D
 
 
Datum: 12. července 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škodovak : doporučuju motul 510,esso 2t special,agip moto mix 2t, tyhle oleje : maximální spokojenost
 
 
Datum: 12. července 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj... je to moc rychle nebo moc pomalu?? Mě i pionyrovi to 100% vyhovuje
 
 
Datum: 12. července 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V 50 Km/h si užíváš jízdu?! :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj. nejezdim rychle. ja si jizdu uzivam cca 50km/h. a M2T jsem akorat dojezdil a planuju neco lepsi. ale jeste nevim co :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ááá doukám že jezdíš na M2T,to ti to nadšení moc dlouho nevydrží teda jestli nejezdíš tempem jako nákej dědula na babetě...
 
 
Datum: 12. července 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidis. musis vcas doplnovat palivo, delat pauzy na chlazeni a mit vse v kupě. Včera jeden skutrista po te co jsem ho predjel měl drobne problemy s viditelnosti :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skodovak:Já mam uplně opačnou zkušenost,tlačím fichtla tak 5 x do tejdne po měste a motorkáři na pořádnejch strojích na mě mávají a smějí se mi :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se dnešní motorky nelíbí, protože mi připadají všechny stejné. Já sem na poctivé Jawy a Čezety... ;-)
 
 
Datum: 12. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste jedna krasna vec. Včera jsem byl u pumpy koupit si neco pod zub a u stojanu byl nakej chlapek s moooooderní motorkou. Nakou asi rychlou. Znacku nevim ale byla nova. Ja se do modernich kramplu neviznam. Ja si nesu veci k memu pionyrkovi a ten chlapek na me kouka jak na nakyho prdolu stylm "che! takovej mladej a takovyho krampla sedlá". Ja jsem si s usmevem zbalil susenky a colu a von mezitim zaplatil a chystal se k odjezdu. Chvili jsem ho pozoroval ale za 2 minuty startovani ani neškytla. Jsem se musel zasmat. Zapnul jsem benzin, jemne načutnul startpaku a už mi to krasne blafalo. Na ten jeho pohled nikdy nezapomenu :-D :-D ten musel bejt na prášky :-D jak mu ujede "starej krampl".
 
 
Datum: 12. července 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč kuchat? Když je jawa nebo čz pořádně udělaná a ne doničená tak se tam nemá co kazit. Mě ještě nikdy nikde muj pionyr nenechal. To ze si delám po 30km pauzu je pro mě romantika. Nekde si zajedu na polnačku tam si dam na chvili pohov a pak zas jedu. Jede jako drak. A je to stara poctiva jawa. Nikdy nepůlená. A radsi jezdim s pionyrkem nez bych sednul na moderni masinu kde clovek sedi jak kdyby ho boleli zada a byla mu zima a ktera ma zvuk jak zplasena vosa. Kdyz neco velkeho tak jawu nebo čízu. Stary velky masiny maji nadhernej zvuk. Třeba "Rumpál". Kdo neslysel, nevi co to je. Nove moto maji jedinou vyhodu. Neni tam skoro zadna udrzba. Na druhou stranu se pocita s tim ze vydrzi 8 let a vyhodi se a koupi se nova. Kdyby soudruzi zpred 50 let delali takoveto moto, myslite ze by tady jeste nake jezdili??? nenene. Pochybuju ze za 50 let bude na veteran srazu naka nynejsi motorka. Ponevac umela hmota moc nevydrzi :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem rád, v jaký době žiju... nemuzu vedet, jak bych se mel v roce 1958 nebo 2058... mě se nynější motorky líběj jak svi... hrozne moc :-D... já se tesim jak neco, az budu mit nejakou novejsi masinu... radsi masinu, která má 170 kilo, jede to, podvozek na výbornou než 350 skoro stejně těžkou, samej problém a požitek z jizdy naprd.... z pohledu jaware by nebylo co resit, sel bych do jawy... ale z pohledu rozumnyho motorkare bych si koupil moderni motku na poradny jezdeni a pak jawu na srazy atd.. tak, a ted me muzete kuchnout :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych taky bral zivot pred padesati lety. To ze nebyl comp tehdy nikou nevadilo a naopak prave se lidi schazeli, jezdili spolu na parezech a podobne misto keckani na nakym FB. Taky byl levnejsi benzin a prodaval se tzv special mix. takze to mohl clovek s parezem primo k pumpe a natankovat hezky a zadny michaniny a podobne. Ja bych z meho pohledu rekl ze kdysi se moto delali na to aby vydrzeli, jezdili, dali se snadno opravit doma a byli hezke. Dnes jde jen o penize. Block motoru jako emental a z levnyho materialu. Ze pro lepsi chlazeni? nerek bych. spis aby se usetril material. Dnes jsou motorky zbytecne drahe, co se tyce rychlosti, nevim proc jsou tak dr.lí ti vyrobci ale at se nedivi ze jsou prestupky kdyz udelaji moto co vytahne 400km/h a daji nekomu aby s tim jezdil na dalnici. Vzhled dnesnich moto me odrazuje od koupi jakekoli z nich. Jak mi bylo krasne vcera predjizdet tlacici motorkare s modernimi masinami a ja na krasnym fikovi si to letim 55km/h a plne si to uzivam. Hold poctiva prace a prace pro penize, to je rozdil. s poctivou praci uz se setkame jen u starych moto. I trabanty. Motor supr a bezvadne auto ale proc neudela STK?? Protoze jsou prikazy ze shora aby nepousteli stare auta aby se prodavali nove. tzv srotovne je akce kterou drahe evropske unii neodpustim. Kolik adeptu na budouci veterany skoncilo v srotu. Ale s tim nic nenadelame. Budme radi ze nam motorky zati prochazeji technickou. (me uz pincka nechteli pustit pac jsem nemel brzdove svetlo tak jsem tam musel neco sviticiho udelat). At vam to jezdi. Poctivy praci a motorkam zdar!
 
 
Datum: 12. července 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele, já mám Yamahu DT 80 LC2 rv. 1992 a kámoš má Jawu 250 kývačku a na projížďkách jedeme každej naplno a jedeme celou cestu těsně zasebou. Zase je pravda když se rozjíždíme do kopce, že má ze začátku náskok, ale ten po chvíli vyrovnám. Na to že mám tak malej obsah je to super. Takže bych novější motorky neodsuzoval, ale chápu, ČZ a Jawa jsou klasiky a taky se mi moc líbí. :-)
 
 
Datum: 12. července 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím je to věc názoru...
 
 
Datum: 12. července 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no každej má svůj vkus třeba já-mě se ty nový motorky taky nelibí podle me je to hnus a ještě když pruměrná motorka dnešního světa váží asi 200kg tak už vidím jak to někdo zvedne ze země a nebo třeba když to na někoho spadne :-)já bych se chtěl narodit před 50ti lety jelikož tenkrát ani nebyly technický a takovýhle s*ačky a motorky tenkrát měly takovej líbivej tvar např. ČZ 150-tu miluju atd :-) :-)
 
 
Datum: 12. července 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnešní motorky sou zase o krok ve předu a nevím jako proč by měly bejt hnusný..
 
 
Datum: 12. července 2010 7:58
 
 
 
 
Jméno: howard      IP: uživatel9648    
co se týče motorek a všeho kolem toho, tak bych se taky nejraději narodil 50 let zpátky, ale co se týče toho, že bych byl bez komplu a ještě k tomu by mě čekal rok 1968, tak ne. :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus kdys udelam na babete 210. 8 vybrus pude to roslapat nevodela se tam naka spojka dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
se spojkou to nemá nic společnýho ...8 výbrus tomu nepřidá 10 koní na to , aby to strhlo čelisti
 
 
Datum: 11. července 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj soubor dotazů:1)SESO, ty písty co prodáváš, jsou maďarské? 2)Měl jste někdo špatnou zkušenost s písty z FK(Doposud jsem všechny písty hravě sundal, s tímto z FK mám potíže, čep tam jde podle mě zkřiva, při lisování se kousek pístu štíp, na nahřívání se mi to vyprdlo, zkusím to rozpálit a zchladit více, ale je to divné). 3)Kdo máte Slovenskou pomstu, setkal jste se někdy s něčím podobným(musíte to vidět celý, začátek klame) http://www.youtube.com/watch?v=NfYJY3SRQb0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže to už asi nevyměníte, když je lehce poškozený.
 
 
Datum: 10. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jste si všimli, tak jsem regulátor úplně vyřadil... Na auto jsem to zkoušel připojovat, je to ten samý výsledek. Ta baterka je nová, má tak rok a nabíjel jsem ji. Všichni mi to rozmlouvají, ale já si myslím, že je spálený dynamo.
 
 
Datum: 10. července 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
starter - bud baterka jak rekl Dave´s (vnitrni odpor v baterii, zvysuje se lety provozu), pak to delaj zaoxidovany svorky a kontakry (zase odpor) a nakonec to zvlaste u aut dela regulator co ma za ukol bud pri dostatku napeti roztocit starter nebo pri nedostatku opak...ty odpory jsou male, normalnim multimetrem tezko meritelne, jde o to, ze sic to ma odpor 0,01 ohmu pri minimalnim odberu, kupr. primereni baterie "na sucho", je to stale neco kolem 11-12V ale jak se odber z baterie zvysi (nejvetsi odber dela starter, kdy je treba ve spicce i treba 100A) tak tam je ten odpor uz znat hodne markantne a pak ses jen na par voltech, ktery ti uz motor nerozotci...proto je treba ty odpory minimalizovat, protoze cim vetsi zatizeni, tim je odpor vice znatelny, "videt"...vysvetluju to laicky, tka me nekamenujte...cili baterka, zaoxidovane spoje, popr. regulator...
 
 
Datum: 09. července 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
problem se starterem:ano setkal jak u aut tak u motorek je to uplne jednoduche baterka je v haji nema dost stavi na to aby roztocila starter.... rozumej starter otoci klikou naprosto v poho kdys tam neni svicka jakmile ji tam zasroubujes motor ma odpor (kompresi) starter musi dostat vetsi stavu aby ten odpor premohl jenze bateri mu vic energie nevyda-je mrtva but ji zkus nabit a nebo hold novou... jinak jestly tam je 12v (nevim tatrana nemam) tak tam zkus jen pres startovaci kabely z auta
 
 
Datum: 09. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli pist se stahovakem,,prozkoumame a napisem,,
 
 
Datum: 09. července 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problémy technického rázu přímo vyhledávám a jsem od přírody zvídavý.....
 
 
Datum: 09. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Je nějakej den kdy jsi bez problému?
 
 
Datum: 09. července 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale ne že bych ho prostčil jednou dírou a on se netrefil do té naproti, on se nedá dát rovně ani na okraj té první. Já to zkusím víc nahát, mě by stačilo, kdyby tam kousek zalezl.
 
 
Datum: 09. července 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MADARSKE,, LEPSI NEJSOU,,NA KRIVO NEMUZE JIT JSOU VRTANE NA JEDEN ZATACH,,,
 
 
Datum: 09. července 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
správně bys měl mít ještě vodící čep(v podstatě 2 pístní čep o 0,2mm menší)aby šel pístem suvně a vedl ten pravý v ose.
 
 
Datum: 09. července 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
čao draci, můj problém nevím jestli se to dá nezývat problémem, ale zgenerálkoval jsem motor mustanga nové gufera a ložiska .. nové futra atd. válec je byl zajetý už předtím (nový píst, kroužky) předtím jsem jezdíval 70km/h ted po výměně, mám taky sníženou hlavu podle objemu 5,7 by to mělo odpovídat kompresi něco kolem 9,8 a ted ve stejném místě kde sem to roztáhl na 70 ted s bídou vytáhnu na 60 . Klika chdí trochu ztěžka nové gufera, ale už si sedla a jde pěkně takže už nevím kde jsem ten výkon ztratil ... všude čtu jak každý sníží hlavu na kompres 10,5:1 a lítá jak drak, no v mém přípaadě bohužel nelítám tak jak jsem si představoval, na co bych se podle vás měl zaměřit, svíčka krásně cihlová do otáček jde ochotně a karbec je taky čistý už nwm co s tím ... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já zajíždím novej výbrus, a tady mi doporučili 500km, když zajíždíš novej motor, tak ještě víc....moje první jízda byla celkem dobrý, hodně to táhlo, ale málo jelo, potom ani jedno a teď je to perfektní.....až to pořádně zajedeš, bude to o něčem jiném
 
 
Datum: 09. července 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
no uvidime ale bych bych rád kdyby se to zlepšilo, aspon na uroven než sem to generalkoval ...
 
 
Datum: 09. července 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 km? těch poslednćh..ložiska si sednou až tak po 150....sice to není moje zkušenost ale kámošova
 
 
Datum: 09. července 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
myslíš že tk do 20 km? i gufera si sednou trochu ? už mam nalitane skoro 10km trochu se to zlepšilo ...
 
 
Datum: 09. července 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nové ložiska se za tepla motoru roztahujou,a tím dochází ke ztráté výkonu...musí si to pořádně sednout
 
 
Datum: 09. července 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi mam par otazek 1.Vcera sem jezdil na me jawe 21 jezdil sem asi 30min v kuse a pak sem to chcipl na cca 10 min a pak sem to chtel nakopnut a ani skit.Roztlacil sem to az na 4 roztlaceni.Cim to moze byt svicku mam N15YC,novy kondenzator,zapal.civku a dneska to same vytahnu to chcu nakopnut a chytlo to tak na 20 nakopnuti tak na 2-3s.a od te doby zase nic co s tim mam delat?2.Co mam udelat aby sem zvysil vykon motoru?Diky Za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiskra je takova svetle modra.GO motoru sem dodelal asi pred 2 tydny
 
 
Datum: 09. července 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.tohle dělá nejčastěji pecka na kontaktech,špatná svíčka,jaká je jikra barvově? 2. Udělej GO motoru,a pak uvažuj o stejskyho cestovní,silniční,závodní úpravě
 
 
Datum: 09. července 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel6963    
zdravim, rozpulil jsem motor pionyra, ale nemuzu vylisovat kliku z druheho karteru, protoze mi nejde vyndat zajistovaci kolicek rotoru. asi zarezlej. wdcko sem zkousel, klestema to taky poradne nesevru abych s tim pohnul. nevite co s tim? dik za kazdej napad. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Potukej lehce ten količek kladívkem a kombinaškama ho vytahneš.
 
 
Datum: 09. července 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi nezbyde nic jiného než se snažit,obětovat trochu trpělivosti a času a ono to povolí. Taky jsem s tím půl hodiny kmásal přes kombinačky a nakonec jsem ho vytahl. Nevim jestli to bude efektivní ale můžeš skusit nahřít hřídel
 
 
Datum: 09. července 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nick si nechám. Omlouvám se za hodně dotazů, nevěděl jsem, že vám to nějak vadí. Dobře, budu psát jeden dlohej sloh, než víc malejch, když vám to vadí. Ptám se hodně, raději se zeptám, než bych to pokazil. Myslím, že je tu spousta 2krát debilnějších dotazů, než moje. Teď už se na motor z fichtla ptát nebudu, protože už vím co a jak. A nechlubím se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, tak to má být. Když se vám něco nelíbí, tak to řekněte. Je škoda, že jste mě rozebírali zrovna ten den, když jsem nebyl na PC.
 
 
Datum: 09. července 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze se ptas je v poradku,spis slo o to,ze jsi se nekdy ptal na veci,ktere jsi nejspis predtim ani nevyzkousel sam,nebo ze jsi psal hodne dotazu za sebou.. :-)
 
 
Datum: 09. července 2010 6:21
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ondro nic se nedeje je to v poho jen by to chtelo nad tim zapremyslet nez zacnes psat dotaz ... napsal si zpoustu dotazu a pak si zjistil ze to jde tak a tak a dostal si to dolu nebo ven to je je jedno i bez cizi pomoci ... kdys neco delas a nejsi si jisty je dobre si k tomu vzit dedecka nebo otce.. vetsinou na techto peklech litaly za mlada taky a taky vedi jak co udelat;-)
 
 
Datum: 08. července 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
az tak moc nevadi,mne vobec, aspon vidime ze niekto z mladsich generace chce vic vediet nie len blbo tvrdit bez skusenosti svoju pravdu a hádat sa,,,keby by si potreboval nieco mozem ti pomahat aj mimo pokeci
 
 
Datum: 08. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,asi mám problém,dnes jsem měřil předstih a nestačil sem se divit bylo tam asi 1.2,tak sem dal 1.6.Ale problém,u pootáčení vačkou sem si všiml že sebou vačka mele do boku nahoru dolu,prava,leva.Povolená není.Tak sem se zamyslel a uvědomil si že problém bude asi v ložisku,Myslíte že už to má za sebou?Myslím si že takto to má pokaždý jiný odtrh,jinak to zapaluje a určitě to snižuje výkon,a já se furt divil že mi to nejede tak jak má.Chtěl bych slyšet váš názor co si o tom myslíte.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rikam ze nezmesti kulicka do klikoveho priestoru,,,,to ti rozsipal len ked si rozoberal blbo :-D a pri tom ti dostali tam kulicky
 
 
Datum: 09. července 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rikam ze nezmesti kulicka do kookoveho priestoru,,,,to ti rozsipal len ked si rozoberal blbo :-D
 
 
Datum: 09. července 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nic až budu zdravej tak se na to podívám.každopádně díky za odpovědi
 
 
Datum: 09. července 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : no však jo...jen sem to trochu blbě napsal no...ale tady de vo to,že se hejbe klika
 
 
Datum: 09. července 2010 9:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco : čemu se tak směješ? Já už sem viděl rozsypaně ložisko u kámošovej 05,kuličky byli všude možně po motoru
 
 
Datum: 09. července 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen detajl...předstih se nešteluje otáčením vačky :-D...otáčí se celý stator
 
 
Datum: 08. července 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no rozsipané lozisko este som nevedel :-D:-D:-D a ani tam nemoze kam rozsipat a ani s tim poskodit druhé lozisko :-D:-D lebo medzi klukovkou a motorovim blokom je len vzdialenost 1mm a 8 mm kulicka by tam nezmestilo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo díky to taky zkusím,ale prvně sundám zapalování,a podívám se tomu na zoubek :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus sundat valce a zahejbat klikovkou jestli nei vymleta jako volna.....a je to volny jako cvachta to nebo to nebo se to pohybuje do stran pri otaceni...
 
 
Datum: 08. července 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
´já sem to předtím nekontroloval,ale myslím že to nedělalo...jako vibrace motoru sou větší než maj bejt,ale nikde nic v motoru nezvoní.
 
 
Datum: 08. července 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak se ti asi rozsypalo jedno lozisko a diku tomu se ti asi rozsypalo nebo jinak poskodilo i to druhy....a kdyz si to kontroloval naposledy tak to jeste nebylo...sory nefunguje mi na klavesce otaznik...
 
 
Datum: 08. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to mele do boku,připadá mi to že se nemele vačka ale klika,jdou z motoru i takový zvuky
 
 
Datum: 08. července 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
nevite prosim kolik stojí pístní kroužky na babetu207 na tem pistu je napsano zcx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To si děláš prdel ne?Se podívej do krámku a nespamuj tady blbosti...
 
 
Datum: 08. července 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
nevite kolik stojí pístní kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasně,na horu si dej ještě jeden dotaz...omg
 
 
Datum: 08. července 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další idiot....sakra posívej se na FK,tam to najdeš,ježiši kriste kam tenhle pokec spěje?Každej den horší!!!!!!
 
 
Datum: 08. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, chtěl jsem se zeptat kolik se tak platí za renovaci kliky při dodání vlastní ojnice a ložisek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Hlmut jak dlouho si na to cekal? premejslym ze bych to k nemu dal
 
 
Datum: 08. července 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2141    
Stara klika +ojnicni sada na pio a platil sem u Smetany v Caslavi 400kc...
 
 
Datum: 08. července 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo nenahradis
 
 
Datum: 08. července 2010 10:45
 
 
 
 
Jméno: jakub.pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jo když tak na to koukám že Sesa tady má za necelých tis. korun novou kliku řikám si jestli to má smysl
 
 
Datum: 08. července 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo určitě,myslím že ti postačí i 7-8 stovek
 
 
Datum: 08. července 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel jsem alespoň přibližně, stačilo by mi 1000 nebo 2000 fakt nevim, proto se ptám
 
 
Datum: 08. července 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všude je to jinak
 
 
Datum: 08. července 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: patas62 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus koupin koleno na jawu 250 panelku na stavu nazalezí dekuju kompletni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: mr x      IP: uživatel7619    
tak proc to ctes
 
 
Datum: 08. července 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked sa ti na stavu nezalezi ztak si kup novy :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je pokec, nepleť si to s burzou...
 
 
Datum: 08. července 2010 8:04
 
<  129  130  131  132  133  134  135  136  137  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:18:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu