česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  174  175  176  177  178  179  180  181  182  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte draci kdo z vás má válec upravenej od stejskyho?Kolik vám to jede ,jak to táhne a kolipak to žere jede to dobře i do kopce... díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Pokud budete jezdit stejným stylem jako jezdí seriový fichtl tak by měla být spotřeba totožná
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já myslím že když to nebudete držet pod krkem a budete jezdit třeba těch 60 že se do 3,5 litru vejdete ne?taky by mě to docela zajímalo kolik to žere klidnou jízdou
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel6334    
Zdar draku mám taky válec od stejskyho a je to supr z pincka se stala střela,na klice mám devítizub,karbec delorto 19,bezkontak a trhá to asfalt,víc jsem si nemohl přát,na fichtl cupy uplná jednička.na spotřebu jsem nekoukal,takže navím,ale určitě to bude o dost víc,ale zase máš výkon.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám cestovní úpravu žere asi jak normální fichtl 4 litry v terénu.Ale tu upravu musim pochválit.Mám sekundárko 12z a zvodil sem s fichtlem co má 10z a aji na akceleraci sem ho polalu doháněl a jak sem se dostal na 50kmh tak neměl šanci fakt super.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čus mam dotaz jaka je lepší motorka jestli pionýr 21 nebo mustang a co má větší výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ked je taki vilagrovani tak dobre toci ale valec musi bit dobry aj pist.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8029    
Je to zvláštní,ale nekterý motory prostě jeli a nektery se srali......bezporuchový,bezúdržbový a jeli furt a dobre...... hlavně ty starý 3 krouzkový motory se dochovali nekdy az v luxusních stavech....... pak jsou motory,ktery se od výroby srali......muj první motor v papírový 21 byl špica,origo 3 kruh,letel jak blázen,jedničku sem řadil jen při rozjezdu.....pak se vylágroval válec z kašovýho m2t,udelal se výbrus a uz to nikdy nebylo ono.......pak sem udelal novej zgeneralkovanej motor na 8.vybrusu,jelo to dost slusne,na 3 kruhy se z toho dalo vytahnout i 80,ale furt do tech kopců uz nesel tak dobre jak ten starej motor....... vůči tomu paradox......bracha mel mustanga,kde byl motor vylagrovanej skoro nadoraz,komprese minimální-spíše žádná a jelo to jak prase.......momentalne bojuju na mejch začarovanejch motorech se stejskalovou sadou a furt ne a ne to doladit:-( uz rikam,ze je to asi tim rámem:-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7454    
Čau, myslím, že hodně záleží i od daného kusu. Některé jely líp některé hůř. Měl jsem Jawu 20 a pak Mustanga, starší typ. Jezdil jsem jeden kopec stoupání 12% ale to jsem jeste važil 50 kg. Tak s 21 do čtvrtky za dva a pak už jsem musel řadit jedničku. Za to Mustang v poho za dva celý kopec. Je to težko. Otázka je, že tří-kroužkové písty budou asik líp držet kompresy, ale bude větší tření a tím pádem se míň vytočí což je problém, bez otáček toho moc nevyjedu. Škoda, že už si nepamatuji kolik kroužků na pístu měly. Jawa 21 měla 8 výbrus a Jawa 23 výbrus neměla. Ale když člověk sedl na tu 21 tak pocitově si myslel že je silnější i když to tak nebylo. Kámoš měl zase Jawu50/05 a ta jela jak ďas, pak se v tom vrtal a už nikdy tak nejela. Proto si myslím, že je nejdůležitější na sériové motorce mít motor ve správných provozních vůlích a skvěle seřízen. Teprve pak jít do odpovídajících ůprav. Nedávno jsem po x letech zase pořídil Jawu 20 ze 72 roku a Jawu 23 z 80 roku jsem zvědavý na srovnání. Mějte se draci
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
zdar, já mám 2x mustanga aj 21, jezdil sem na vice 21 a a zda se mi ze lip tahne...mustangy se mi zdaji slabsi ale nevim jak na rychlost protoze sem jezdil hlavne v terenu...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo já jsem jezdil občas do školy na mustangu a řeknu vám že jsem po 25 km prdel skoro necejtil :-D:-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemám nic proti Mustangům (sám jednoho vlastním) ae stím pohodlným ježděním si nejsem zas tak jist. Já když sem jezdil tak mě bolela prdel hned po 500m,a to mám dobtý sedlo :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no přesně s tím kroužkem máš pravdu vlastní zkušenost
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mustang je pohodlnejsi ja jsem schanel cokoli stechhle stroju co ma papiry, sehnal jsem bohuzel pionyra je to muj oblibenej stroj, ale blbe se nanem sedi kdyyz jedu delsi trasu pres 30 km, treba 250 ta je mrte pohodlna kdyz ma dobry sedlo. Kup to co seti liby vic. Ja bych bral tetka spis mustanga je pohodlnejsi a hezci vykon to ma uplne stejnej navic mustang je pristupnejsi na motor
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oni někdy v roce 1975 v rámci modernizace sebrali jeden kroužek a proto blbě jezděj.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší jsou starý 21!Kámoš má 21 rok výroby 1970 a válec měl průměr 38,08 a dal nový kruhy a jede mu to každej kopec za tří a na 3 táhne jak prase tět si verm kdyby udělal výbrus tak to lítá 70 znám lidi co jezdí se simsonem a má za 6 roků 3 výbrus a jede to stěží 70 tak není co řešit já mám doma sám starou 21 a jak to lítá
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl nechápu tkový de*ilní dotazy ....
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Jawa 21 a Jawa 23 Mustang mají naprosto stejné motory a tudíž i výkony. Liší se jen vzhledem.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: monster energy      IP: uživatel7885    
cuss pls nevite co si mam dat do fika jako vykonovou upravu aby mi to takhle jelo ?????thx http://www.youtube.com/watch?v=ExEVM671JPY&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: pepa158m      IP: uživatel8015    
tak to ti fakt naporadim
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namontuj motor WRIGHT 3350 duplex cyclone a uvidíš
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaj co upravovat me takhle jezdi serie PIO:-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jenom ventil na ty hayabuse bude stejne velkej jak pist na pionyru :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: dr.kek      IP: uživatel5567    
ta hayabusa je k nicemu...staci kdyz dofukas gumy na pincku a máš to stene jak hayabusa...
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor z toho
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor z Hayabusy :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No draci mám ještě jeden dotaz :-D Píst se může hýbat kam? Chodí mi do boku, dopředu dozadu ne, ale když si představíte ,že chytnu píst z boku a snažil by jsem se sním pohnout jako po směru hodinuvych rucicek tak se taky hne o nějaký milimetřík(i protismeru)... Vadí to nečemu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst muze mit vuci podelne ose pistniho cepu pouze axialni vule,nikoli radialni...
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřebuju koupit nové pístní kroužky na 21ku, na pístu jsou znaky: šipka dolů,B,3 tzn.? Které písní kroužky koupit??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda spatne sem to zpocital :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik za opravu myslel sem, ze orig je 38 rovnejch
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pise karlos akorat treti vybrus je 38.75mm
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
musíš koukat na válec ne píst!
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sipka ma smerovat k vyfukovymu potrubi, nebo nekde je to po smeru jizdy nebo po smeru toceni motoru, ale tady je to k vyfuku, B je tolerance ve ktery je pist vyrobenej a 3 je vybrus tzn krouzky na 3. vybrus tusim 38,50
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čau potřubuju poradit jak poznám jestli je dobrá klika na pionýra díky???,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Dobře příště budu konkretní :-P
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nesmi mit vuli dopredu dozadu a do boku musi mit vuli
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta vůle se myslí když se ojnice hýbe nahoru a dolu ;-)...matrine aspon bud konktérní
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nebo když ucejtíš,že je tam vule
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš ji za ojnici do ruky a druhou rukou budeš bouchat po horním jničním ložisku....když se bude ozývat zvonivý zvuk, tak je KO
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Johny09 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec keflaři, mam jawu 90 roadster a nevíte někdo čím by mohlo bejt, že se nevrací nakopávačka? Když to nakopnu tak spadne a visí dolu. Dík za odpovědi a mějte se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tomu davam 70% ze to ten predtebou nenatahnul tu pruzinu,29% ze je praskla a 1% ze tam vubec neni :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
J urcite to je pruzinka kamosovy to taky delavalo
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tady bude nekdo půli motor....davam tomu 95 % že je zlomena pruzina
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružinkou
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čau draci mam problém z pionýrem když se rozjedu na trojku atk potom v tym motoře jsou takové zvuky jakko kdyby tam něco o sebo dřelo a tahne slabě nevíte čím to je????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
nemam
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemáš motor náhodou po GO
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
když jedu na trojku
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se rozjizdis na trojku ? :-DD nebo kdyz jedes na trojku.. ?
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: pajin123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vsechny mam takovej problemek nasel jsem na pude po dedovi motor i s ramem a bohuzel bez jakehokoliv cisla a chci se zeptat jak poznam co to je za typ.Na bloku je napsano akorat CZ a prumer pistu je 575 mm a nikde nic neni napsano.Tak prosim vsechny profiky co tomu hovi co jsem to vlastne nasel. 125?175?Dekuji vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: pajin123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste jedna vec da se nejak zdelat hlava bez ztahovaku?motor byl asi pridrenej a za to ctvrt stoleti co to stalo se nechce nic hejbat.diky
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: pajin123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
meril jsem to suplerou a nemeril jsem tedy pist ale prumer valce.foto bych mel zitra
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemáš fotku toho motoru? mohla by to být 150 po druhém výbrusu...
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím a jak si to měřil???
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
57.5mm,neni to spis 58mm?to by byla 175...
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUZ,PUDE MI TAHLE MATKA http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_269.html NA JAWU 555 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty matky by mely bejt stejny,myslim ze tam pude...
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chtel sem se zeptat jestli je lepsi 3 kanal nebo ta cestovni uprava od stejskyho co je lepsi poradte prosim nevim co si mam koupit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 0:57
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak výtečně...znáš stejskyho stránky...to je první dobrý počin, pokud si pročteš diskuzi, jistě se mnohé dozvíš, pokud si přečteš i knihy, které se tam teď třeba zrovna zmínily... nebudeš stejskyho potřebovat a odpadne tím pádem tvé dilema...jak prosté... -a pokud chceš závodit, tak to chce hlavně to "srdíčko a štěstíčko", bez toho to nepojede vůbec ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2009 0:57
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc?a co mam jeste upravyt?
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 7:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAk to ti jen válec nepomůže....:-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor je v origo stavu a chci to pouzit na tereni zavody
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší je to co využiješ......
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 kánál bude určitě lepší pokud máš motor v dobrým stavu aby to vydržel.Ale ještě není známa cena ještě si počkej
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel7980    
ahoj draci, mám na vás dotaz, mám mustanga s motorem po GO koupil sem si vše nové(válec, hlavu..., spojku, zapalování, karbec, filtr....) mám najete od GO asi 5 tisíc to znamená že už by motor měl být dávno zaběhly ale to jak jezdí je jedním slovem humus, mám ještě dalších 6 fichtlu a žádný nejezdí tak příšerně jako tento, chová se tak jako kdyby jej něco brzdilo jako kdybych měl pořád trochu zmáčklou brzdu (přitom brzdy jsou nové a kolama jde točit úplně lehce), dále motor nejde pořádně vytočit což vadí obzvlášť při jízdě ve 2 ale i normálně protože na 3 nejde jet víc jak 55 na ostatních na stejně kolečko jezdím přes 65, přitom výfuk to být, nemůže protože sem jej vypaloval první po 1500 km a pak po 4000 takže by měl být čistý ale napadlo mě jestli to třeba nemůže dělat hodně naply primární řetěz protože když jsem ho tam dával tak se mi zdál že je dost naply oproti jiným které jsem měnil (taky to ve spojce jako kdyby rachoti), pak jestli to nemůže dělat ta polska svině válec, a úplně na konec mě napadl filtr vzduchu, ale že by se zanesl po 5 tisících? to se mi nezdá když si vezmu jaké filtry byly na fichtlech které jsem kupoval tak to je blbost, ale je mi divné že motor nepřiměřeně reaguje na oddelani gumových spuntu z boxu filtru když sem jeden vyndal tak to bylo ještě horší než když tam byl a když 2 tak to ani nemluvím a přitom když zakryju tu kovovou trubicku na boxu co směřuje do předu tak je to taky humus, přitom všem motor nereaguje na změnu předstihu ani odtrhu tak co draci dovede mi někdo poradit? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel2997    
no vidim to na ty prepousteci kanaly protoze maji jakesi divne tvaty oproto originalu, a ten retez sem myslel primarni ne sekundarni, sekundar je naprosto OK, no vidim ze polaci jsou ku**y neumi nic poradne vyrobit neni to jedine a neni to poprve kdy sem se s tim to setkal ovsem ne u valce
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7990    
Důvodů muze být spousta......od základních nedostatků jako je predstih,odtrh,hladina plovakovky,tak slícování kanalů ve valce a mezi valcem a karterama a treba to dela jen čouhající tesnení do sacího kanálu........
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si zkontroluj, jestli ti neprosakuje těsnění mezi bloky motoru a motor nesnasává převodový olej... Zkontroluj ještě jednou předstih, odtr, vzdálenost cívek od magnetu, seřízení karburátoru. Hlavně pak ty brzdy a sekundární řetěz - moc napnutý vydí, protože ničí ozubení a namáhá ložiska v blocích motoru a může je i poškodit. Řetěz vždy nastavuj tak, jak je předepsáno - vůlie řetězu se počítá pro pohyb nahoru i dolu, tj. např. vůle má být + - 1,5cm (1,5cm nahoru, 1,5cm dolů = 3cm celkem. POZOR ne pouze 1,5cm!!!) Jinak by to mohl být problém i těch polských dílů, válce prý za moc nestojí. Chtělo byto také zkontrolovat, jestli sedí přepouštěcí kanálky s kanálky v blocích (jestli tam není hrana).
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, Kde brousý válce v Olomouckým kráju , piště firmy ,soukromníky,potřebuju jich hodně ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v Olomouci na Rolsberské
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Kousek od olomouce ve Smržicích je brusírna Vyroubal, dělají tam suprovou práci ale nevim jestli tam ješte dělají vybrusy na moto, chtělo by tam zavolat
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Rapt.      IP: uživatel7709    
zdar chci se zeptat jak dlouho zajizdite po vybrusu? v navodu je asi 2000 kilaku ale me v mototechne rekli ze staci 500 tak sem to zajel asi 400 tak chci vedet jesli sem to nak nedojebal:-D a este nekdo rika ze je to prej lepsi zajet na rychlo? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kua este ze vas nemam poruce :-(. Zajizdet to musis poctive zhruba 1000 km SPIS 1500 a pak teprve muzes zacit tomu davat cmouda a mazat min kazdej motor jinak sedne nekterej sedne rychle treba po 1000 km mozna driv, ale nekterej i po 1500 km ja jsem zajizdel pouze krouzky a sedli az po 1500 km poznal jsem to tak ze se prestala hrat prevodovka. Vykon to melo porad a mazal jsem skoro porad 1:50 :-D castrol 2T lepsi to je zajizdet na M2T rychlejc to sedne
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem zas slyšel že prej stačí vyjed 2 nádrže a je to zajetý,to je pěkná blbost nn ?
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau já mám taky válec po výbrusu a řekli mi že tak kolem 500 kilometrů
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
A u toho zajíždění jde o to, aby se to nepřehřálo? Jinak by se mohlo třeba v zimě jezdit na max. než se prohřeje.
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7979    
tezko rict.......zajizdet staci 500km......ale do 1000km furt víc mazat
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja cizu zajizdel tak 1000km,coz je tak 3 tejdny myho jezdeni kdyz je hezky....
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: Rapt.      IP: uživatel7709    
a prej vzdycky tak 10 min jet a pak to nechat pul hodky stat..to mi pride taky blbost:-D tak reknete jak a jesli byl ten vybrus vubec uzitecnej kdyz sem se tema radama neridil vubec
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: abc      IP: uživatel7980    
zdar hosi jake sou nejlepsi loziska na kliku u pincka presne znaceni dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem teď dodělal GO, už čekám jen na válec. Na kliku jsem dal SKF a jinak všude jinde ZVL. :-) Radši si připlať za ty SKF.
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jedny z nejlepší budou určitě skf... zvl nejni žádnej zázrak, ale na převodovku si myslim bohatě stačí, ovšem na kliku bych dal právě skf....
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všichni doporučují http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1189.html SKF. Já mám na klice ZVL a kámoš taky a nidko si nestěžuje. Záleží jestli máš nsíženou hlavu, nebo to chceš pro závody atd.
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: otaznik no.1      IP: uživatel7935    
Ahoj draci, Potřeboval bych vědět jestli se dá někde sehnat samotná vložka do válce. Děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole, vždyť to je dražší jak samotný válec :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7979    
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7978    
zdar jo da zalezi kde bydlis ale jako podlozka do valce sa da sehnat vsude ja se ti podivam po obchodech ale urcite nekde bude
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
cau,nechal sem si udelat vybrus a kamos me tvrdi,ze sem si mel nechat zrepasovat klikovku,ze po vybruse bude met valec vetsi prdy:-D a praskne me ojnica(nebo jak to rikal) je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7972    
no z 90% ti stara klika s vůlema brzo podá ruku...... a to nemluvim jen o hornim futru......dulezitejsi je ta spodní klec.......a neverili by ste jak malo staci aby v klice ktera ma vuli pár desetin prasknul sloupek v jehlový kleci a je konečná.......
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
zase to pradlo dokud ot jede tak se v tom nehrab
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no, u auta se to buď rovnou švikne nebo ztratíš tlak v mazacím okruhu a ještě se to hejbá, každopádně daleko nedojedeš. I když jsem dokonce viděl motor s klikou vejpůl a od první rány najel ještě 250 kilometrů. No a pokud se ti vysype ložisko u fichtla, tak je taky po parádě. Ojnice bude nějakou chvilku zvonit, u pístního čepu si myslím, že mnohem "blbuvzdornější" je spíš mosaz než jehla, jehla jak se vysype, tak už taky moc parády nenadělá. Každoládně u fika platí všeobecně, že ho jen tak neodpálíš...
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se stává u aut ale u fíka to jen tak neodpálíš :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no tak, dá se to poznat hlavně podle ucha, když už to mlátí, že to člověka setřepe z motorky dolů, tak je hotovo...
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Hlavne ji zkontroluj at se nevikla moc a tak treba u jednoho sima sem videl naky 3cm do boku....
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dokud to pojede slušně a nebude to mít nějaký vibrace že tě budou brnět ruce tak se v tom neštourej..
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no, ojnice jako taková ti asi nepraskne, ale pravděpodobnost toho, že ti to odejte na čepu nebo na ložiskách na klice tu je a zvyšuje se samozřejmě s proběhem motoru.
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel7941    
mužete mi říct co je přesně go motoru???, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 1:49
 
 
 
 
Jméno: kadio      IP: uživatel7966    
zdar je to generálka motoru
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 1:49
 
 
 
 
Jméno: Karlik      IP: uživatel5123    
proste nove soucastky motoru a kolem...
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*repas kliky :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
kostrireas nezapomel si na kliku ?
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když chceš delat kompletní GO tak vymenis vsechny loziska, gufera, těsnění, válec na výbrus + new píst a kroužky
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel7974    
Generální Oprava - motor rozebereš a vyměníš vše co uznáš za vhodné. Asi neexistuje pravidlo.
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
generalni oprava motoru
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
čau draci mam problem potřebuju vědět jak zvětším výkon u pionýra???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyfoukni kola ať to má větší záběr, do baťohu si dej cihly pro větší setrvačnost, oddělej trysky aby ti tam šlo víc benzínu a z kopce to letí jak drak, draku jarku
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel7975    
já ti poradím: dofoukni rám, nastříkej duše, doufoukni karbec,vyčisti kabely.Pak ti to pojede jedna báseň
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky ne.vzhledem k tomu že točím denně 40 km na 555 už od velikonoc jsem rád že mi to drží pohromadě a že do toho nemusím vrtat.
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kostitřas: já ne :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém z výkonem má u pionýra asi dost lidí :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dej tam tvz sportovni trysky pry to přida asi tak 100 koni a pojede to kolem tech 150
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oddělej SPZku,odrazko na plechu.Na hlavě mrtě povol 4 matky.A hnedle pojede jako hayabusa.Jo eště přejed divočáka budeš mít o dalšího koně víc
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělám tak že vezmu vrtačku do válce udělám pár dir (bez vydělání vložky at je to kompletní) do pístu taktéž .A samozřejmě si potom nechám udělat výbrus co nejdrsnějším smirgelem.At to má šmrnc.:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele to teďka tady začali psát amatéři. to je hrůza pořád výkon výkon. Njedřív to seři´d promaž, udělej GO motoru nový pakny dofoukni pneu lej tam nějakej kvalitní minerál a pak začni uvažovat o zvýšení výkonu. Dneska jsem udělal Go mojí 05 a hnal jsem přes město 60. nesvítili mě světla a měl jsem na sobě čelovku..... to byla síla!!! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ještě něco před 1 nebo 2 dny jsem ti tady psal že máš seřídit předstih a zkontrolovat válec a kdyžtak vyměnit kroužky...už si to udělal?? já myslím že asi těžko protože za tu chvilku by jsi je ani nezajel ...takže nejdřív seřid ten předstih a zkontroluj válec popřípadě vyměn ty kroužky a potom se ptej co máš dál udělat
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tsssss...to je vuuul
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele vem si hadr očistiho a nalešti přidá ti to jednu veverku a půl koblihy
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak se snižuje válec?
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel7941    
vím že při snížení hlavy a válce ale tym se ničí motor
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG!!!! :-D ty si ale najivka....myslíš že ti někdo kdo ví řekne jak to udělat?? :-D LOL, kolik ti je? 12? :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš větší výkon? lej tam zbytky z hovnívála,nebo žabí stehínka křížené s klokanem.A pak ještě jedna možnost technickej benzín...lehké jak facka že? :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel1093    
normálně krumpáčem
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jaký sou výhody (jestli teda nějáký) a nevýhody snížený hlavy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
dencileck: chyta ti to na 91 pri snizeny hlave samozapaly? Jestli ne, tak veta: "Ale nevyuzijes vsechen vykon kterej ti ta snizena hlava muze pridat..." je nesmysl. Oktanovy cislo je odolnost pro detonacim, nic vic, nic min. To ti vazne vykon nezvedne...
 
 
Datum: 19. listopadu 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale nevyuzijes vsechen vykon kterej ti ta snizena hlava muze pridat...
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych s tím oktanovým číslem a chlazením nesouhlasil.Když budete mít kompresy 10,5:1 tak můžeš mít origoš hlavu a přehřívat se ti to nebude a se speciálem 91 to taky pojede
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale tys me doplnil s vyssim oktanovym cislem u benalu :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
srry:-Dsi byl rychlejši:-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
no,s vyšším oktanovym čislem,jinou svičkou a lepšim chlazenim máš větši silu/vytváři se větší tlak na části klikovky-tím pádem větší opotřebovávání,nerozumny sniženi hlavy=defekt
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vetsi komprese=vetsi ucinost ale i vetsi opotrebeni vseho pohyblivyho ve valci-lozisek.
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 18:44
 
<  174  175  176  177  178  179  180  181  182  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 17:17:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu