|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 cuss pomuze mi nejak k vykonu ten Přímej filtr - 380 dikx
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 0:11
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 takze hlavni i vedlejsi tak o 2 cisla vetsi aby se to zase nedusilo nebo ta diky
Datum: 30. října 2009 0:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda vedlejsi sem chtel rect
Datum: 29. října 2009 14:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Muzes i hlavni kdyz rad a casto a dlouho turujes.
Datum: 29. října 2009 14:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 hlavní
Datum: 29. října 2009 14:08
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 jjj diky ale jakouj trysku hlavni nebo vedlejsi
Datum: 29. října 2009 13:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Musis dat vetsi trysku nebo pridres ale jestli porad beres za plyn(hlavne cross)tak se urco vyplati....
Datum: 28. října 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Samotnej přímej filtr ti spíš ubere výkon (jak,kdy - nemusí) Výkon ti to trošičku přídá s kombinací s vhodnou tryskou! (o číslo,nebo o dvě větší)
Datum: 28. října 2009 19:00
 No s nej pravděpodobností ne ...jen bude mít plyn rychlejší reakci.Je to placebo efekt
Datum: 28. října 2009 18:15
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7749
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:58
 Když se tomu začistí hranky tak to jede asi jako sériovej válec, protože to je sériovej válec. Pokud se to trošku napiluje a
použiješ hvězdu tak to jede podstatně líp, jeden tento válec už jsem piloval.
Datum: 28. října 2009 18:58
 měl ho kámoš ale moc to neviskoušem protože mupraskl pístní kroužek... a upravyt vložku je brnkačka stačí jehlový pilníky a je.
Datum: 28. října 2009 18:13
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7749
 A je to lepší než klasický výbrus? Mně se zdá, že tohle vyjde levněji a s větším výkonem. Je problem tu vlozku upravit?
Datum: 28. října 2009 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 Jo mel jsem ho.......melo to vetsi silu a vetsi tah.....maximalka 78km/h......dlouho se zajíždí......je treba zarovnat nedostatky ve válci jako vyuhujici vlozku do saciho kanalu atd.....
Datum: 28. října 2009 17:08
Jméno: .
IP: uživatel7230
 zdar, mám píst 1B naměřil sem rovných 38 mm jaký se na něho dává kroužek? je to značení pro první výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vem valec do mototechny a rekni ze chces do nej krouzky, zkusej jestli to sou oni to je nejednodusi obcas jim ty rozmmery krouzku ulitnou jak jsem zjistil normalne ty krouzky byly mensi myslim
Datum: 28. října 2009 20:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když chceš nový kroužky tak si změř válec
Datum: 28. října 2009 12:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když chceš nový kroužky tak si změř válec
Datum: 28. října 2009 12:24
 38,00 je originál bez žádneho výbrusu ! a patri tam kroužek taky 38,00
Datum: 28. října 2009 11:45
 Hele Seso jak tam máš ty pítní kroužky tak ty prodáváš 2 za 40kč dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:35
 nepíše 2x alw píše x2..... např 39x2 to je šířka kroužku venkem 39mm a víška kroužku 2mm. chápeš to????
Datum: 27. října 2009 19:35
Jméno: Davud.Zradicka
IP: uživatel7744
 to vim ale vedle toho rozměru píšou 2x
Datum: 27. října 2009 19:09
 co je na obrázku, tak to kuuješ. na obrázku je jeden kroužek, tak jeden kroužek= 40 kč
Datum: 27. října 2009 19:06
 ahoj potřebuju nutně poradit mám Jawu 350/634 mám tam 100%ně sežtelovany bezkontaktní zapalování motor vyčištěnej novy svičky benzín jde do motoru a karbec taky seštelovanej a mám problém s tím že levej výfuk mi vůbec nedýmí a ja nevim co s tim prosím poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 12:16
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 co to je?
Datum: 28. října 2009 12:16
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 neprohodil si kontakty uhliků??????
Datum: 28. října 2009 11:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne jak pisou do jednoho valce vic benzinu do druhyho min a taky to muze bejt tim ze vtom jednoom valci se to lip spaluje dela to hodne veci utesneni valce,karburatoru, mohl by to delat mozna i prectich ze se to vtom co coudi pozde podpaluje nebo je treba spatna jiskra tak skus jinou svicku je moc veci ktery to muzou spusobyt ale nejspis to je tou bohatosti
Datum: 27. října 2009 20:31
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 je kuli tomu ze do jednoho valce jde mene paliva a do druheho vic, řikam zkus se podivat na to slicování a těsnení kdyz ty valce a kolinka .... odlivali tak se stim vubec neparali, na svoji 350 jsem tam mel přesahy 4mm
Datum: 27. října 2009 18:47
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 řikám je tam všecko vyčištěny a nemůže se mi třeba stát že bych ten jeden vylec zadřel?ale benzin tam de a když to nekouří spaluje to vubec?
Datum: 27. října 2009 18:35
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Tenhle jev je u 350 uplne normalní, zkus se podivat na slicovaní karburatoru, kolinka a valce
Datum: 27. října 2009 18:26
Jméno: Cechy
IP: uživatel5573
 Čaute štefty u 250 maj závit M10 ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 21:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mate recht... kouknul jsem do katalogu a ty svorníky jsou fakt M10
Datum: 27. října 2009 21:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam takovej dojem ze kdyz jsem miinulej tejden sundaval hlavu tak mi tam 13. klic nesel ze to byla 17. a divil jsem se toomu takze to zavit 10 bude
Datum: 27. října 2009 21:07
Jméno: xBorecx
IP: uživatel7746
 na 250 aspoň na panelce jsou M10 a matice na 17 klíč
Datum: 27. října 2009 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 13ctka je, ale v 99% M8.... jinak podle mě tam budou 8čky, M10 se mi zdá zbytečně moc silný, ale nevim...
Datum: 27. října 2009 18:29
 je to prostě na 13ctku klíč
Datum: 27. října 2009 18:26
 V katalogu ND píší, že se na něj dává matice M10, takže by snad měl
Datum: 27. října 2009 18:00
Jméno: Cechy
IP: uživatel5573
 Čaute poradí mi někdo z čeho lze vyrobit těsnění pod hlavu?mam jawu 250 dával sem tam červenej silikon nechal hodku s chnout a pak šel jezdit myslíte že kdybych to dnes předělal a nechal schnou elý den že to na chvili vydrží? nebo z čeho sse dá vyrobit?Asi mě chápete že kuli takový prkotině nebudu dělat novou objednávku a platit poštu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 15:17
Jméno: cechy
IP: uživatel5573
 danke
Datum: 27. října 2009 15:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak ten valec sundej dej na tu plochu beusnou pastu poloz na to hlavu a rukou stim toc chvili a pak to poradne ocisti a namontujto spatky a zadny tesneni tam nedavej to musi tesnit . Jestli chces tesneni tak se da udelat ze zavarovaciho vicka de to vystrihnout nuzkama obycejnejma
Datum: 27. října 2009 15:14
Jméno: jáááááááááá
IP: uživatel7154
 zdravím,v nedeli jsem prorazil koleno od vejfuku u my jawy 21.Je zbytečný abych kupoval novy od sesy za 300kč a tak bych se chtěl zeptat jestli by nekdo neprodal naky starsi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 13:46
 Já mám doma tak za 150 kš je trošku pobouchaný ale to ničemu nevadí.Když tak se ozvi kde bydlíš já poblíž chrasti
Datum: 27. října 2009 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 jasne,ale i kdyz bych ti prodal za kilo koleno,tak platis dalsich 129 dobírku,takze si moc nepomuzes.........u vas neni mototechna?? to levnejsi se da bezne sehnat za 200....coz je levnejsi nez si nechavat posilat koleno poštou......
Datum: 27. října 2009 13:39
 čus draci kolik může jet dobrá ČŽ 150?Máme to doma zahazený stačilo by dát klínek do zapálka a mělo by to jet.Zajímalo by mě jak to jede.....Piště dekuju za každý rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel7730
 dobre udelaná 80 udelá....z kopce i víc.....hlavne je ten motor tovarne zavrenej a omezenej tehdejsima palivama........kilo na nem jde udelat......ale.....no,to uz je balancovani s pomerem vykon/zivotnost.........
Datum: 26. října 2009 23:24
Datum: 26. října 2009 20:10
 koudy: počítej ale s tím že ten PAL tacháč ukazoval o 40km/h víc. ta 150ka jede 70 až 80
Datum: 26. října 2009 20:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 pokiaľ máš tu starú tak viac ako 90 od nej nečakaj a nemysli že ju hrzdavu vyberieš nejak natočíš motor a už ideš v jakom stve máš brzdy kolesa a hlavne ráfky a špice pokiaľ ti počas jazdi vo výmoli prosknu za to že sú zožrate od hrzde tak si možeš riadne výkrútiť krk vlasná skúsenosť najprv jú daj do kopy a potom uvažuj koľko vytočí
Datum: 26. října 2009 20:02
 kdyz je dobra tak muze jet tak 125-130km h miho bratra hranata ciza 125 litala 145
Datum: 26. října 2009 19:54
Jméno: babeťák
IP: uživatel7678
 zdar lidi, chci se zeptat jestli má cenu u babety snižovat hlavu, případně o kolik se snižuje. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 22:39
 na 5 ml by to mohla přežít
Datum: 26. října 2009 22:39
 caw chtel sem se zaptat, jestli nevite o nekom v okoli mlady boleslavi, kdo by prodaval, nebo vyrabel atypicky velikosti pistu, popripade nekde na netu a kolik to tak bude stat ? Potrebuju totiz pist do 487 s vrtanim valce 64,75mm a z 487 je malej a z 353 velkej takze potrebuju sehnat . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:37
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
Datum: 26. října 2009 16:37
Jméno: skkkss
IP: uživatel6305
 cau hele,kamos si koupil ten ladak HIKONE a prej ze tady nekdo psal ze to je orsi na nic atd tak co ma delat aby to tomu vykonu trochu pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kratsi sirsi koleno,osroubovat tlumic,uriznout konec a dat tenkou trubisku(zalezi jestli chce aby mu to krute rvalo a zaroven se prehrivalo)Ja mam jednu na polnacky tady za mestem 1.5cm a na vesnici mam pulcentak sotva.
Datum: 26. října 2009 16:09
 zdarec, víte někdo jak správně zajíždět válec ? nebo nevíte o nějaké stránce kde je to stručně popsané ? kdyby ste věděli vy tak mi to prosím napiště na mail... (mám nový válec s 8 výbrusem)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 souhlas se Standou, já jsem ale zastánce toho, zajíždět na "míň kvalitní olej" - číli první nádrž M2T - jednoduše jde o urychlení záběhu, dále pak používat něco lepšího. Než mě tady začnou někteří odborníci přec tribotechniku začnou napadat, musím podotknout, že to bývala a i dnes ještě je docela běžná praxe - záběhové oleje umožní větší tření a tudíž opotřebení motru, které je v záběhu žádoucí. Naopak vysoce kvalitní oleje svoji povahou a posláním dobu záběhu neúměrně prodlužují, byť na druhou stranu snižují riziko přidření či zadření motoru.
Čili shrnuto - nezkušený "zajížděč" raději lepší olej a delší záběh, ten kdo má cit pro motor klidně první nádrž na M2T a potom přejít na něco lepšího (mimochodem TB je pro fichtla OK).
Jinak můj fichtl je rv 1979 a byl vždy jetý na M2T a GO jsem dělal až já, čili jak už jsem tady kdysi psal, je to o tom, jak se k tomu chovám jako jezdec a pokud je někdo hovado, tak mpotor odrovná tak jako tak.
Datum: 01. listopadu 2009 22:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Zaprve koupit kvalitni mineralni olej!!Aby mel alespon API TC,nema vyznam likvidovat novy valec prapodivnou smesi m2t s API TA,či API TB...... benzin michat v pomeru 1:25-1:30 aspon po dobu 500km......jezdit volně,motor zbytecne nevytáčet,nejezdit z kopce se zavrenym plynem!! prvnich 100km jezdit opravdu opatrne a hlidat teplotu motoru....pokud bude hodne horkej,zastavit,nechat vychladnout!!! Dulezite je mit dobre serizeny predstih a bohatost smesi......smes se doporucuje bohatsi,takze zvednout jehlu......v zadnym pripade nejezdit bez sání!!!!! to je tak asi vse.......hlavne aspon ty dve plný nádrže odjezdit volně........
Datum: 25. října 2009 21:08
 nekde bylo že to zajedes za odpoledne
Datum: 25. října 2009 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci dneska jsem hrabal na půdě a našel jsem tam rotor podobný jako u zetky ale tenhle je o dost větší má kolem 18cm v průměru nevíte z čeho by mohl být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a dřív jsme doma měli jawu 250 duplex tak to je třeba z toho já si na ní nepamatuju vím jen že jsme měli motor v takový teře a pak jsem jí rozebral a děda ten motor někomu nechal..
Datum: 25. října 2009 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak já to zítra vyfotím a pošlu vám můj profil jo? a tu fotku tam dám at se na to můžete kouknout
Datum: 25. října 2009 22:31
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 fotka by dost pomohla..
Datum: 25. října 2009 22:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 tezko soudit,ale asi to bude neco ze strojů alá cz 175 standart/tourist atd......nebo Jawa 175 viliers ci speciál.......
Datum: 25. října 2009 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě taky napadlo že to může být z nějakýho stabiláku jo a ještě v něm jsou takový 3 šrouby...jestli někdo bude vědět tak mu budu vděčný
Datum: 25. října 2009 18:49
 muze bejt z cehokoli,pred valkou bylo tohle zapalovani nejrozsirenejsi,vzhledem k tomu ze to ma 18 cm tak to nemusi bejt z motorky,muze to bejt z nakyho stabilaku,trakturku nebo tak....
Datum: 25. října 2009 18:44
 Čau draci chtěl bych se zeptat kdo z vás má válec upravenej od Stejskyho?Zajímalo by mě jak to jede jak to táhne jak to točí a kolik to žere a jaký máte píst u toho ?...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 stejsky prodaval novou nikdy nepouzitou origo prevodovku.......to ze se prevodovka netoci neni vina stejskyho,ale výrobce......proto tu prevodovku dal pryc a pouzil jinou starou pouzitou-dobrou......
Datum: 25. října 2009 22:06
 cco ty máš od steskyho převodovku??
Datum: 25. října 2009 18:38
 S valcem newim jak to je ale mam od nej prevodovku na jawu pinýr a stojí za howno. proste ty kolecka maji jiny rozmer nez orig tak tam nesedi ani jedna hridel´.
Datum: 25. října 2009 18:10
 já mám taky tu upravu s jedním kroužkem ještě není nasazena na motor ale měla by žrát max 5 litrů
Datum: 25. října 2009 17:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na jeho strnkach je vsechno popsany+je tam rozumna priloha takze dalsi zbytecnej dotaz...
Datum: 25. října 2009 17:23
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ZDar potrebuju poradit jestli čz 175/477 ma jehlovy lozisko na ojnici nahore dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 11:48
 ja mam jehli,kamos bronz
Datum: 25. října 2009 11:48
 mám doma kliku 476 a má nahoře jehly, mám i 477 a ta má taky nahoře jehly
Datum: 25. října 2009 11:46
 jak pise JS: prvni serie meli bronzove futro. pozdeji meli vsechny jehlickove lozisko
Datum: 25. října 2009 11:28
 Některý měly bronz, některý měly ložisko.
Datum: 25. října 2009 11:26
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdár draci šel by hranatej válec z čezety na motor z čz kde byl kulatej válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 8:32
 pokud je stejná rozteč šroubů tak ano. už sem viděl několik kulatých motorů s hranatým válcem
Datum: 25. října 2009 8:32
 zdarec nevíte kde bych mohl sehnat hvězdicovou hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 2:27
 Má ji SESA na krámku!!
Datum: 27. října 2009 2:27
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 jo fishracing prodava na motoinzerci spoustu dilu i hlavu,delal ji podle me frikulin a ma objem spalovaku 5ml
Datum: 25. října 2009 14:27
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na motoinzerci nekdo nabizel...
Datum: 24. října 2009 23:34
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 frikulín prodával, ale před půl rokem... od tý doby jsem tu nebyl tak nevim kde je mu konec..
Datum: 24. října 2009 23:24
 Nazdar draci... mam takovy maly velky problem: Jak jsou zespodu ve valci zavity, kde se davaj stefty na vyfuk mam strhly zavit... je nejaka moznost udelat vetsi novy (ze to ten matros snese)? Valec se mi menit nechce, mam ho upraveny...Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:48
 Diky moc vsem za odpovedi, vyresim to novym 8-zavitem a tim "dvojtym steftem". Pomohli jste mi...
Datum: 26. října 2009 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 mustang23GT : mohu jen potvrdit.......mel sem takle na vyfuku osmičky i desítky utočený na šestky......nejlepsi co muze bejt......
Datum: 25. října 2009 15:21
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já sem do válce vyřízl závit M8 vzal sem dva šroubyM8/30mm a na soustruhu 10mm utočil na průměr 6 takže do válce vleze ten M8 a z válce čumí ten závit M6 a mám po starostech mužu měnit vejfuky aniž bych musel pokaždý vrtat kolíko(přírubu)
Datum: 24. října 2009 22:29
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 možností je víc, buď vyvrtat a vyvložkovat na závit M6 nebo proříznout závitníkem M7 (netypické, ale pokud si seženeš šteft s matkou/šroub M7 tak proč ne) nebo závitníkem M8 (to tam musíš nejdříve vyvrtat díru 7 vrtákem a pak až závitníkem M8)..
Datum: 24. října 2009 22:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 udelej zavit M7 moc se nepouziva takze se hur schani ale kdo ma sadu zavitniku tak tam vetsinou je, pokud nesezenes tak jedine zavit M8 ale musis zvetsit diry v kolenu uz to neni ono
Datum: 24. října 2009 22:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 udelej zavit M7 moc se nepouziva takze se hur schani ale kdo ma sadu zavitniku tak tam vetsinou je
Datum: 24. října 2009 22:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau me to udelali v jzd , je to pekna cista prace nemuzu si stezovat fakt je to udelany dobre
Datum: 24. října 2009 22:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau privezl jsem si domu riksu s motorem z 250 tak jsem ho rozdelal jenze lezel v chladu takze vse zarezly podarilo vybouchat valec z pistu. Pistu nic neni jenze valec je vevnitr lehce vyrezlej. Vim ze treba lehce pridenej pist se da opravit tak se ptam jestly tento valec taky bez toho abych musel delat novej vybrus pac nejsou penize...nevi nekdo jestly se to da normal opravit ? zde foto http://img203.imageshack.us/gal.php?g=valec1.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 19:37
 nemas vubec za co  ja kdyz potrebuju poradit tak ostatni taky poradej
Datum: 24. října 2009 19:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jinak moc ti dekuju za reakci a ze si se podelil o sve zkusenosti diky moc!
Datum: 24. října 2009 19:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no ja to ,,peklo'' podirdil za 500 ale taky to podle toho vypada  jinak vse co popisujes
dobre znam uzil jsem si taky s tema svima strojema
Datum: 24. října 2009 19:25
 no to nevim ze by mel nejaky dirky,ale urcite je to mozny  kdyz vemes uplne ten nejjemnejsi co sezenes,a jenom to prejedes aby zmizela aspon ta povrchova koroze,pak to prelestis,tak to bude urcite ok... ja to tedko delal presne takhle na čz 175,mel sem vodu u klikovky,musel sem ji nechat vyschnout a vyfoukat,nechtelo se mi rozebirat motor...valec mel povrchovou korozi tak sem to taky vzal jenom smirkem pak vylestil jenom nejakym redidlem a koroze je pryc...koupil sem novy krouzky protoze byly sjety jako k*ava,sesteloval sem to a chytlo to...ted mam ale problemy se spojkou a elektrikou,ten predemnou byl hrozny prase  olej jak lepidlo,zapalovani otoceny takze to palilo kdyz byl pist dole,voda u klikovky,no proste hruza...ale za 1200 i s odvozem je to dobry
Datum: 24. října 2009 19:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Chlapi diky moc! Jinak krouzky pujdou na 100%(tu 100 nekde sezenu) nove pac tydle ani nesly sundat bez poskozeni. Jinak
Valec jemnym smirkem? myslel jsem si to taky jenze valec ma nejaky mikroskopicky dirky ktere jsou z duvodu mazani tudis
se nesmi udajne lestit...? No kazdpodane diky moc!!
Datum: 24. října 2009 19:11
 bejt tebou tak krouzky vymenim na 100% ..ja je na tom perakovi nemenil,protoze pude na renovaci a potreboval sem jenom udelat aby vrcel...
Datum: 24. října 2009 19:05
Jméno: lupo
IP: uživatel7715
 Podľa fotiek to ťažko posúdiť. Dôležité je v akom stave je pracovná časť valca po ktorej chodia krúžky. Ja by som to dal va výbrus. Je to istota. Ale pokiaľ to chceš risknúť tak potom preleštiť jemnou pastou podobne ako piest. Krúžky prekontrolovať či nie sú z ryhami prípadne vymeniť za nové. Potom hodne mazať ako pri zábehu a opatrne zabehnúť. ale výsledok je taký, že to nebude mať asi dlhú životnosť a výkon bude tiež nižší. Nanajvíš ako dočasné riešenie, kým získaš financie na serióznu opravu.
Datum: 24. října 2009 19:02
 jo hele to pude..ja mel na 350 perakovi zarezlej jeden valec,bylo to ve vode...nastrikal sem tam pulku konkoru (sprej proti korozi a na mazani) nechal to tam a dalsi den sem jenom poradne slapnul a pist se hnul...vzal sem ten nejjemnejsi smirek a jenom lehce to vzal...no a perak normalne nastartoval...facha jak hodinky..
Datum: 24. října 2009 18:57
|



|